En tiiä kuuluks tää tänne mut varmaa.Eli mulla on poikaystävä joka asuu eri kaupungis ja mä tykkään yhest toisesta ni miten voin jätää mun poikaystävän ja siis me ei ees nähä koskaa joten en voi sanoo kasvotusten sitä juttuu ja pelkään kans et jos jätän sen ni sit se kertoo juttui muille mitä mä oon kertonu sille jotka on aika sillee ns salaisii
Miten voin jättää poikaystävän
10
269
Vastaukset
On se elämä vaan niin rankkaa
- Enmämuista
Niin on. Sillä oli niin pieni pippelikin.
- Errrt
Miten voi seurustella koskaan näkemättä? This is a whole new level of pathetic.
- Enmämuista
Itse olet pantomiimi.
- Enmämuista
Miks sä jätä viestei mun nimel hei oikeest onko joku ongelma
- Vinkkinävaan
Enmämuista kirjoitti:
Miks sä jätä viestei mun nimel hei oikeest onko joku ongelma
Aloittaja, rekkaa sun nimi nii sit toi ei voi käyttää sitä.
- Enmämuista
Hei oikeest hei mä oon ihan sekasi hei
- Enmämuista
hei älä viestei hei mul oikeest ongelma hei liikaa sieniä hei
- 444444
Hankalaa on, mutta sanot vaan miten asia on. Turha sitä on kierrellä ja kaarrella. Ei sun ehkä välttämättä tarvii siitä toisesta pojasta kertoa, mutta sanot vaikka, että sulla ei oo enää oikein tunteita ja näin. On muute aika outoa, että ette näe koskaan, voiko sitä oikeastaan edes seurusteluksi sanoa? Ja harvinaisen paska tyyppi, jos kertoo sun asioita eteenpäin. Sitte on kyllä hyväki, että toi teiän epämääränen "seurustelu" loppuu, jos se tyyppu kerta on tollanen. Sitte sun pitää vaa kestää se, mieluummin lähteä, ku jäädä tollaseen. Aika sekava tilanne. En osaa mitään parempaa sanoa. Toivottavasti sun tilanne ratkeaa jotenkin.
Uskon, että helpoimmin teet sen, kun sanot asiat niin kuin ne ovat, etkä ruea kiertelemään totuutta. Kaukosuhteet ovat aika hankalia, varsinkin nuorella iällä, kun ei voi tehdä ihan mitä haluaa, eli esim. lähteä käymään heti toisella paikkakunnalla. Ette ole koskaan tavanneet, jos oikein tekstistäsi ymmärsin? Mielestäni se on hieman outoa, mutta ei kai sille voi mitään. Savoit myös, että pelkäät, että hän kestoisi asioita muille. Itse olen sitä mieltä, että sinun olisi pitänyt harkita suhteenne aloittamista vähän kauemmin, mutta ne usko että hän kertoisi, mitä hän sillä voittaisi. Ei mitään, jos järjellä ajattelee.
Tämä tuli kuukausi myöhässä, joten en usko että siitä onenää kauheasti apua, mutta kuitenkin.
Onnea sinulle!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23847Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286746- 93727
- 34638
- 109636
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550