Ihastunut työkaveriin

Ihastunut92

Olen nuori nainen ja hyvin ihastunut työkaveriini. Hän tosin sattuu olemaan noin 20 vuotta vanhempi, mutta kerta kaikkiaan tunteeni häntä kohtaan ovat hyvin voimakkaita ja hän on mielessäni koko ajan. Tulemme ihan hyvin juttuun, ja hän kohtelee minua fiksusti. Tiedän, että hän on naimisissa ja hänellä on kaksi lasta. Haluaisin niin kokea hänen kanssaan jotain... Mitä pitäisi tehdä? En ole aikoihin ollut ihastunut kenenkään, mutta tämä mies on todella saanut minut leijumaan pilvissä. Hän on siis vähän vaille 50 vuotta. Mitä esim. Miehet olette mieltä, jos nuori nainen osoittaa kiinnostusta ja miten se tulisi osoittaa?

57

2975

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ygughuihijkjjo

      Jos sä olisit naimisissa hänen kanssaan ja hänen lastensa äiti, mitä vastaisit itsellesi? Oletko aikuinen vai itsekäs, viettien viemä kakara?

      • Unohdaperheelliset

        Olen samaa mieltä! Ap:n kannattaa miettiä miltä sinusta tuntuisi jos joskus joku nuori nainen haaveilesi/haluaisi sinun miehesi.


      • ei_pettämiselle

        HeHee!!!

        Monesti tällä palstalla n. 50v miehiä haukutaan vanhoiksi käppänöiksi, eivät voi olla nuorekkaita jne.

        Mutta jos aloittajan mainitsema ukkomies todella olisi läski, vanha käppänä, niin olisiko aloittaja kiinnostunut tuosta miehestä? - Veikkaanpa, että EI OLISI !!!

        Eli tuostakin ikäluokasta löytyy myös nuorekkaita miehiä, joista yhtee aloittaja on ihastunut.

        Sitä voi toki kysyä: Miksi haaveilet toisen naisen aviomiehestä ja lapsien isästä, kun sinkkumiehiä olisi tarjolla yllin kyllin?

        Miksi haluat nähdä sinkkumiehet jotenkin halveksittavina ATM:nä ja sinkkujen sijaan suuntaat mielenkiintosi naimisissa olevaan mieheen, siis toiselle naiselle kuuluvaan ?

        Etkö tiedä, että jo Raamattukin opastaa: Älä tee huorin!

        Jos olet yhtään fiksu, jätä muiden naisten aviomiehet rauhaan ja etsit itsellesi SINKKUmiehen, jonka kanssa voit itse mennä naimisiin.

        Tässäkin kannattaa välttää niitä miehiä, joita kaikki tyttökaverisikin himoitsevat - sellainen pettää varmasti - myös sinua!


      • Ihastunut92
        ei_pettämiselle kirjoitti:

        HeHee!!!

        Monesti tällä palstalla n. 50v miehiä haukutaan vanhoiksi käppänöiksi, eivät voi olla nuorekkaita jne.

        Mutta jos aloittajan mainitsema ukkomies todella olisi läski, vanha käppänä, niin olisiko aloittaja kiinnostunut tuosta miehestä? - Veikkaanpa, että EI OLISI !!!

        Eli tuostakin ikäluokasta löytyy myös nuorekkaita miehiä, joista yhtee aloittaja on ihastunut.

        Sitä voi toki kysyä: Miksi haaveilet toisen naisen aviomiehestä ja lapsien isästä, kun sinkkumiehiä olisi tarjolla yllin kyllin?

        Miksi haluat nähdä sinkkumiehet jotenkin halveksittavina ATM:nä ja sinkkujen sijaan suuntaat mielenkiintosi naimisissa olevaan mieheen, siis toiselle naiselle kuuluvaan ?

        Etkö tiedä, että jo Raamattukin opastaa: Älä tee huorin!

        Jos olet yhtään fiksu, jätä muiden naisten aviomiehet rauhaan ja etsit itsellesi SINKKUmiehen, jonka kanssa voit itse mennä naimisiin.

        Tässäkin kannattaa välttää niitä miehiä, joita kaikki tyttökaverisikin himoitsevat - sellainen pettää varmasti - myös sinua!

        No jaa, ihan ikäiseltään tuo mies näyttää. Kuten jo mainitsin, miten voisin "valita" sinkun varatun sijaan, koska minkä sitä tunteilleen mahtaa?
        Tuntuu, että kaikki täällä pitävät minua ihan teininä...


      • Mietisitä
        Ihastunut92 kirjoitti:

        No jaa, ihan ikäiseltään tuo mies näyttää. Kuten jo mainitsin, miten voisin "valita" sinkun varatun sijaan, koska minkä sitä tunteilleen mahtaa?
        Tuntuu, että kaikki täällä pitävät minua ihan teininä...

        Teinihän sä oot jos kerran 20v oot!!


      • Mietitätä

        Kumpi on vaikeampaa taas: Lukemisen ymmärtäminen vai matemattiikka?
        Mies 50v ja ihantunut nainen 20v nuorempi = 20v teini?


      • Mietitätä

        Mutta ihastunut92, anna palaa vaan. Voi olla että toimii tai sitten ei. Ei katso ikää.


      • sivustaheitän
        Mietitätä kirjoitti:

        Kumpi on vaikeampaa taas: Lukemisen ymmärtäminen vai matemattiikka?
        Mies 50v ja ihantunut nainen 20v nuorempi = 20v teini?

        Meillä vanhemmilla ihmisillä on vaan tapana nimittää 20 vuotiaita teineiksi...
        Yllytätkö sä oikeasti nuorta tyttöä käymään varatun miehen kimppuun? Miksi? Onhan noita vapaitakin tuon ikäisiä adoniksia tarjolla.


      • onneaolla

        Minäkin yllytän!

        Siinä on vastuussa sekä mies että nainen.
        Jos kotona on miehellä asiat kunnossa, niin ei tarvitse asiaa pitkään pohtia. Kiittää mielenkiinnosta ja jatkaa matkaa.
        Eroon vaikuttavissa asioissa kun naiset eivät halua ottaa mitään vastuuta, koska mies on aina sovinisti sika. Mies kun voi todellakin 50-vuotiaana haluta muutakin kuin vain "läheisyyttä" ja haleja.
        Miksi jäädä mätänemään vanhaan suhteeseen, jos ei tarvitse olla "lasten vuoksi".

        Rakkaudessa ei katso ikärajoja.

        Kohtalaisesti isommalla ikäerolla onnistunut pari lienee äkkiä ajateltuna semmonen tuntemattomuus kuin Sauli Niinistö ja Jenni Haukio.
        Sauli oli leski, mutta ei ihan nuori poika.

        Eli jos ukolla on kotona asiat kunnossa ja vaimo pitää huolta, niin ei tässä mitään tapahdu. Ei menen särki kuin yksi sydän ja muuta ei tapahddu. Jos taas ei ole kunnossa, niin ainakin ainakin kaksi sydäntä roihahtaa, eikä se yksi sydänkään taida paljoa särkyä, jos ei ole viittinyt ukostaan huolta pitää...

        Tsemppiä ja onnea rakkauteen ihastunut92!!!!


      • Pam-pam-pampers
        ei_pettämiselle kirjoitti:

        HeHee!!!

        Monesti tällä palstalla n. 50v miehiä haukutaan vanhoiksi käppänöiksi, eivät voi olla nuorekkaita jne.

        Mutta jos aloittajan mainitsema ukkomies todella olisi läski, vanha käppänä, niin olisiko aloittaja kiinnostunut tuosta miehestä? - Veikkaanpa, että EI OLISI !!!

        Eli tuostakin ikäluokasta löytyy myös nuorekkaita miehiä, joista yhtee aloittaja on ihastunut.

        Sitä voi toki kysyä: Miksi haaveilet toisen naisen aviomiehestä ja lapsien isästä, kun sinkkumiehiä olisi tarjolla yllin kyllin?

        Miksi haluat nähdä sinkkumiehet jotenkin halveksittavina ATM:nä ja sinkkujen sijaan suuntaat mielenkiintosi naimisissa olevaan mieheen, siis toiselle naiselle kuuluvaan ?

        Etkö tiedä, että jo Raamattukin opastaa: Älä tee huorin!

        Jos olet yhtään fiksu, jätä muiden naisten aviomiehet rauhaan ja etsit itsellesi SINKKUmiehen, jonka kanssa voit itse mennä naimisiin.

        Tässäkin kannattaa välttää niitä miehiä, joita kaikki tyttökaverisikin himoitsevat - sellainen pettää varmasti - myös sinua!

        "Jos olet yhtään fiksu, jätä muiden naisten aviomiehet rauhaan ja etsit itsellesi SINKKUmiehen, jonka kanssa voit itse mennä naimisiin."

        Jos kaikki sinkkumiehet ovat samanlaisia reppanoita kuin sinkut -palstalla, niin kannattaa koettaa iskeä mielummin joku varattu mies sijaispanoksi. Saa ainakin parempaa seksiä.


    • YmmärrystäHanki

      Haaveilla saa, märkiä päiväunia nähdä, joo. Ne kuuluvat henkiseen teini-ikään. Mut et kai sä kuvittele, et sitten joskus aikuisena, toivottavasti viisaampana, sä oisit ylpeä siitä että "yritinpä 20 v. sitten rikkoa fiksun, ja muhun fiksusti suhtautuneen miehen perheen, olin valmis viemään lapsilta ydinvanhemmat ja sillai. Parasta, mitä elämässäni on tapahtunut".

    • Ihastunut92

      Niin, kyllä tuo kaikki kuulostaa järkevältä. Mutta kun tunteet vievät, on siinä järki välillä kaukana...

      • tätineuvoo

        Mitä helvettiä sä oikeasti tekisit noin paljon vanhemmalla miehellä? Kuvitellaan, että päätyisitte yhteen. Sä olisit nainen parhaimmassa iässäsi kun ukko olisi jo eläkkeellä. Oliskohan kivaa?
        Jos sä pelkkää seksiä häneltä haluat, takuulla sitä saat. Kunhan vaan vedät oikeista naruista. Tuon ikäinen mies tietää miten naista käsitellään. Mutta ota kuitenkin oikeaksi ukoksesi oman ikäinen mies. Ja pidä huolta, ettei mene vaimon korviin...


    • Mies4900

      Anteeksi mutta en ole kiinostunut oman lapseni ikäisestä tytöistä.

    • Ihastunut92

      Täältä ainakin saa suorasanaista kommenttia, hyvä niin.

      • Kyllä minulle kelpaisi nuori nainen,on ainakin kiihkeä,eikä koko ajan raha mielessä,kesämökit ja omaisuus.


    • JärkeväMies

      Jos mä olisin tuo mies ja lähestyisit mua, loukkaantuisin verisesti siitä, ettet kunniouttaisi minua, vaimoani, lapsiani, etkä meidänkään ystävyyttämme, että olisit valmis pilaamaan kaikkien elämän nuoruuden kiimas takia. Pistäsin välit poikki, enkä enää suhun suhtautuis kuin fiksuun ihmiseen, en olis ystäväs enää.

      • Tunteitatuleejamenee

        Olipa hienosti kirjoitettu, jokohan tuo ap osaisi ajatella asioita muiden kuin vain itsensä ja omien halujensa kannalta. Itsekin olen ihastunut ja jopa rakastunut nuorena aivan saavuttamattomiin ihmisiin ja antanutkin olla sen sillä tasolla eli haaveissa ja ihastellut vain kaukaa. Kyllä se oma moraalikäsitys sanelee myös paljon järkeä itselle, mihin ei kannata ryhtyä.


    • Niiseo

      Työnnä sormi persijees ja koita olla ihmisen tavoilla. Se on näköjään nykysin nuo ihmissuhteet niinku veteen piirrettyjä viivoja. Joka paikassa kannatetaan huoraamista, jos suoraan sanotaan. Mitään väliä ei ole parisuhteella, eikä uskollisuudella. Teevee ohjelmat suoltaa pettämistä, eroa ja toisen aliarvioimista kaikin mahdollisin keinoin.
      Muutama viikkolehti on pelkästään sitä varten, jotta voi juoruta pettämisestä ja huoraamisesta. Firmojen laivaristeilyt, pikkujoulut ym.ym. tuntuu tehtävän perheitten hajoittamusmielessä viinanjuonti päätavoitteena. Jos et ota, olet outo. Jos haluat pitää kodista ja lapsista ilman viinaa, olet kummallinen. Ei ihme että Suomella menee huonosti.

    • erkki-setä

      jos minä saisin nuoren naisen huomiota niin en loukkaantuisi vaan olisin erittäin otettu vaikka homma ei mihinkään johtaisikaan. Täällä kirjoitetut kommentit ovat väsyneitä. Täällä kaikki ovat sitä mieltä, että miehellä ei ole omaa tahtoa. Ja vaikka asiat menisi pahimman mukaan on vastuu miehellä. Maailma on täynnä houkutuksia. Naurettavia kommentteja. Älä tukahduta tunteitasi vaan anna niiden elää. Ja älä kuuntele tuntemattomia sillä he elävät täydellistä elämää ja arvostelevat muita. Tosin elämä tapahtuu näytöllä ja palikat ovat muiden elämästä. Ja pervot kaikkiin suhteisiin ei kuulu seksi.

      • Ihastunut92

        Kiitos tästä asiallisesta kommentista. Vaikka mies saisikin tietää tunteistani, on hänen päätettävissään mitä tehdä. Tarkoitukseni ei tietenkään ole tahallaan pilata kenenkään avioliittoa. Hänen seurassaan on vain niin kovin hyvä olla.


      • kurpanneuvoja
        Ihastunut92 kirjoitti:

        Kiitos tästä asiallisesta kommentista. Vaikka mies saisikin tietää tunteistani, on hänen päätettävissään mitä tehdä. Tarkoitukseni ei tietenkään ole tahallaan pilata kenenkään avioliittoa. Hänen seurassaan on vain niin kovin hyvä olla.

        Ihastuksia tulee ja menee. Kaikille ihastuksille ei vaan yksinkertaisesti kannata antaa valtaa eikä varsinkaan kertoa siitä toiselle. Etenkin kun toinen on varattu. Ne tunteet kuolee kun niitä ei ruoki. Sä et sitä vielä usko kun nuori olet.
        Voi olla, että sä tulkitset nyt miehen ystävällisyyden ihan väärin. Hänellähän on ilmeisesti sun ikäluokkaa olevat lapset joten hän on oppinut olemaan nuorten ihmisten seurassa. Veikkaan, että hän kohtelee sua samoin kuin omia lapsiaan. Ystävällisesti ja aikuismaisesti. Ilmeisesti sulla ei ole lähipiirissä tuon ikäistä ihmistä jonka käytökseen voisit hänen käytöstä verrata. Ei me vanhemmat kurpat kaikki olla ikäviä ja ilkeitä ihmisiä. Vaan pidetään nuoriakin ihmisinä ja kohdellaan heitä hyvin. Etenkin työyhteisössä.
        Oletko seurannut, miten mies suhtautuu muihin naispuolisiin työkavereihin? Veikkaan että ihan samalla tavalla kuin sinuun. Jos hän flirttailee kaikkien kanssa, voit olla melko varma, että kyseessä on ns. työpaikan sonni, joka panee kaikkia uusia naispuolisia työkavereitaan. Ehkä virittelee tunteita olemalla ystävällinen ja otollisen tilaisuuden tullen pääsee pöksyihin. Oletko tuota vaihtoehtoa ajatellut? Karua mutta totta tuollainenkin käytös.
        Vaikka mies saisi sun tunteista tietää, luulen ettei hän tekisi asialle mitään. Tai jos onkin sen sonni, panisi sua ja se olisi siinä.
        Ja kyllä. Me vanhemmat nimitetään parikymppisiä ja vähän yli teineiksi. Ihan samoin kuin te meitä kurpiksi :). Ei siitä pidä loukkaantua.


      • Ihastunut92
        kurpanneuvoja kirjoitti:

        Ihastuksia tulee ja menee. Kaikille ihastuksille ei vaan yksinkertaisesti kannata antaa valtaa eikä varsinkaan kertoa siitä toiselle. Etenkin kun toinen on varattu. Ne tunteet kuolee kun niitä ei ruoki. Sä et sitä vielä usko kun nuori olet.
        Voi olla, että sä tulkitset nyt miehen ystävällisyyden ihan väärin. Hänellähän on ilmeisesti sun ikäluokkaa olevat lapset joten hän on oppinut olemaan nuorten ihmisten seurassa. Veikkaan, että hän kohtelee sua samoin kuin omia lapsiaan. Ystävällisesti ja aikuismaisesti. Ilmeisesti sulla ei ole lähipiirissä tuon ikäistä ihmistä jonka käytökseen voisit hänen käytöstä verrata. Ei me vanhemmat kurpat kaikki olla ikäviä ja ilkeitä ihmisiä. Vaan pidetään nuoriakin ihmisinä ja kohdellaan heitä hyvin. Etenkin työyhteisössä.
        Oletko seurannut, miten mies suhtautuu muihin naispuolisiin työkavereihin? Veikkaan että ihan samalla tavalla kuin sinuun. Jos hän flirttailee kaikkien kanssa, voit olla melko varma, että kyseessä on ns. työpaikan sonni, joka panee kaikkia uusia naispuolisia työkavereitaan. Ehkä virittelee tunteita olemalla ystävällinen ja otollisen tilaisuuden tullen pääsee pöksyihin. Oletko tuota vaihtoehtoa ajatellut? Karua mutta totta tuollainenkin käytös.
        Vaikka mies saisi sun tunteista tietää, luulen ettei hän tekisi asialle mitään. Tai jos onkin sen sonni, panisi sua ja se olisi siinä.
        Ja kyllä. Me vanhemmat nimitetään parikymppisiä ja vähän yli teineiksi. Ihan samoin kuin te meitä kurpiksi :). Ei siitä pidä loukkaantua.

        Tuo voi tietysti hyvinkin olla totta. Hänellä on minua jonkin verran nuorempia lapsia. Ei hän ole kuvailemasi sonni, siitä olen varma. Tiedän, että tilanteeni vaikuttaa monesta ihan epätoivoiselta ja naurettavalta. Tietyistä syistä en vain ole pitkään aikaan kokenut mitään tällaista ja saanut mieheltä tuollaista huomiota. Siksi se tuntuu niin hyvältä.


    • MäkäänEnVäsynyt

      Jos ihastunu pimatsu olis erkki-sedän vaimo 10 vuoden päästä, ja erkki-setä ilostuisi ihastunut92:sta nuorempien pimatsujen kiinnostuksesta, voi vaan kuvitella kuinka innoissaan ja onnellinen ihastunu92 siitä olis. Lol.

    • Hottrotguy

      Älä usko palstan tiukkapipoja tai kateellisia. Ikä on kuitenkin vain numero ja rakkaus voi tulla yllättäen kulman takaa monessa muodossa. Rohkeasti asia puheeksi vaikka pyytämällä kahville tms.

      • Ihastunut92

        Kiitos tästä rohkaisusta!


    • eiromatiikkaa

      Sinä voit ajatella ja haaveilla aivan mitä haluat. Varmista kuitenkin että haavesi pysyvät korviesi välissä.
      Romanssisoiminen työpaikalla ei kuulu asiaan. Työnantaja maksaa sinulle täysin panostetusta tyostä, ei haaveilusta eikä sotkeutumisesta muiden työläisten yksityiseen elämään.

      Myöskin, nuo haavet estävät sinun 100%n omistautumisen työllesi. Jos "romantiikka" etenee, ennemmin tai myöhemmin se sammuu. Silloin jompikumpi (99% samanlaisissa tapauksissa) lähtee tai joutuu jättämään työpaikkansa.

      Onko tuo mitä sinä haluat?

      Parasta että pidät vain haavet itselläsi, säilytät itsekunnioituksesi omissa ja muiden silmissa, et sotkeudu muiden elämään ja etsit romantiikkasi kohteet tyopaikkasi ulkopuolelta.

    • etteemitään

      Et tee mitään. Ihan siksi, että hän on varattu. Jos tuntuu vaikealta, kuvittele itsesi 20 vuotta vanhemmaksi vaimoksi, jonka puolisoa pikkupimu vonkaa. Miltä tuntuisi?
      Sä et halua uskoa, mutta varattuihin miehiin ei kannata retkahtaa. Usko meitä kurppia. Siitä saat vaan pahan mielen.

    • osien_vaihto

      AP, en tiedä oletko sinä koskaan kiusannut ketään tai onko sinua kiusattu.
      Sinuna asettuisin työkaverisi vaimon asemaan ja miettisin, tuntuisiko sinusta mukavalta jos joku nuorempi työkaveri vikittelisi sinun miestäsi.

    • Qwerty23

      Elämä on turhan lyhyt haikailuun. Kaikki kortit kannattaa katsoa. Ei kannata uskoa elämättömän elämän panttivankeja täällä. Ota asia puheeksi, vaikka vain ensin pienin askelin.

      • Ihastunut92

        Täällä saa niin kaksijakoisia mielipiteitä, hyvin perusteltuja, täytyy myöntää. Haluan painottaa, että eihän sitä ihastumiselleen mitään voi, eli en voi itse päättää, retkahdanko johonkuhun vai en. Ja en sitä paitsi tiedä, miten heillä avioliitossaan menee, kyllä ihmiset nykyään eroavat hyvin paljon.

        Olisi kiinnostava tietää, minkä ikäiset ihmiset täällä kommentteja antavat, koska itseäni pidetään niin nuorena.

        Kuten edellä mainittiin, elämä on lyhyt ja aina kannattaa yrittää. Seuraava kirjoitus tiivistää mielestäni hyvin sen, että toista ei voi omistaa eikä tunteilleen mahda mitään: http://www.vauva.fi/blogit/havaintoja-parisuhteesta.

        Voi olla, että kerron miehelle tunteistani ihan vain siksi, että tuntuu, että en voi olla kertomatta. En kuitenkaan halua ryhtyä mihinkään väkisin. Ja kukapa siitä pahastusi, jos joku ilmoittaa välittävänsä?


      • älänytblogejausko
        Ihastunut92 kirjoitti:

        Täällä saa niin kaksijakoisia mielipiteitä, hyvin perusteltuja, täytyy myöntää. Haluan painottaa, että eihän sitä ihastumiselleen mitään voi, eli en voi itse päättää, retkahdanko johonkuhun vai en. Ja en sitä paitsi tiedä, miten heillä avioliitossaan menee, kyllä ihmiset nykyään eroavat hyvin paljon.

        Olisi kiinnostava tietää, minkä ikäiset ihmiset täällä kommentteja antavat, koska itseäni pidetään niin nuorena.

        Kuten edellä mainittiin, elämä on lyhyt ja aina kannattaa yrittää. Seuraava kirjoitus tiivistää mielestäni hyvin sen, että toista ei voi omistaa eikä tunteilleen mahda mitään: http://www.vauva.fi/blogit/havaintoja-parisuhteesta.

        Voi olla, että kerron miehelle tunteistani ihan vain siksi, että tuntuu, että en voi olla kertomatta. En kuitenkaan halua ryhtyä mihinkään väkisin. Ja kukapa siitä pahastusi, jos joku ilmoittaa välittävänsä?

        Ihmiset eroaa paljon. Mutta kaikista kamalin on ero, jossa toisella on jo suhde uuteen valmiiksi taputeltuna ja sitten hän ilmoittaa, että mä haluan eron. Mulla on uusi katottuna. Se on tuskallista sille toiselle osapuolelle.
        Sä et tiedä miehen avioliitosta mitään. Eikä sulle kuulu hänen suhteensa mitenkään. Sä voit ihastua vaikka aidanseipääseen. Se ei ole kiellettyä.
        Sä et tiedä, miten mies suhtautuu, jos kerrot hänelle tunteistasi. Hän voi nauraa sulle. Kestätkö sen? Hän voi tuntea olonsa kiusaantuneeksi ja muuttaa suhtautumistaan sinuun epäystävällisemmäksi. Kestätkö sen? Hän voi myös alkaa vongata sun pöksyihin koska ajattelee, että siinä helppo nuori nainen. Ja sitten aktin jälkeen ei edes huomioi sinua. Kestätkö sen?
        Harva ihminen eroaa sen takia, että joku on häneen ihastunut. Sen varaan älä laske mitään. Ota järki käyttöösi. Kohtele muita niinkuin haluaisit itseäsi kohdeltavan. Olisiko oikeasti kiva olla se vaimo, joka jätetään toisen naisen takia?
        Toista ei voi omistaa. Jokainen ihminen on itsenäinen olento ja tuntee mitä tuntee. Se on sulla nyt aikuistumisen paikka. Miettiä mikä on järkevää ja mikä ei. Itse sen tiedät ja itse virheistäsi vastuun kannat. Mieti kuitenkin jos kerrot ja mies ei asiasta ilahdu, miten jatkat samassa työpaikassa?


      • mitäsämietit
        Ihastunut92 kirjoitti:

        Täällä saa niin kaksijakoisia mielipiteitä, hyvin perusteltuja, täytyy myöntää. Haluan painottaa, että eihän sitä ihastumiselleen mitään voi, eli en voi itse päättää, retkahdanko johonkuhun vai en. Ja en sitä paitsi tiedä, miten heillä avioliitossaan menee, kyllä ihmiset nykyään eroavat hyvin paljon.

        Olisi kiinnostava tietää, minkä ikäiset ihmiset täällä kommentteja antavat, koska itseäni pidetään niin nuorena.

        Kuten edellä mainittiin, elämä on lyhyt ja aina kannattaa yrittää. Seuraava kirjoitus tiivistää mielestäni hyvin sen, että toista ei voi omistaa eikä tunteilleen mahda mitään: http://www.vauva.fi/blogit/havaintoja-parisuhteesta.

        Voi olla, että kerron miehelle tunteistani ihan vain siksi, että tuntuu, että en voi olla kertomatta. En kuitenkaan halua ryhtyä mihinkään väkisin. Ja kukapa siitä pahastusi, jos joku ilmoittaa välittävänsä?

        Hieno blogi ja täyttä asiaa. Noin toimii suhde, jossa molemmat rakastaa ja haluaa rakastaa toisiaan. Jos toinen rakastuu toiseen on suurta rakkautta päästää hänet menemään. Noin se menee noin niinkuin teoriassa. Käytäntö lienee ihan toinen.

        Ajatteletko sä niin, että jos kerrot miehelle ihastuksesta, hän vastaa sun tunteisiin ja on valmis jättämään vaimonsa ja perheensä sun takia? Mies on jo sen ikäinen, että jos huonosti menisi avioliitossa eikä rakkautta olisi, hän olisi jo eronnut.

        Mun mielestä sun kannattaisi seurata vähän aikaa, miten hän kohtelee muita naispuolisia työkavereita. Onko hän ystävällinen heillekin. Voisit myös vaivihkaa tiedustella naisilta, että mikä mies on miehiään. Onko hän se, joka ystävällisesti käyttäytymällä, pikku hiljaa flirttailevaksi muuttumalla kaataa naisen kuin naisen. Kysele, voit yllättyä. Sä väität, ettei hän ole sellainen. Et voi tietää ellet uskalla kysyä toisilta.

        Sun täytyisi oppia kunnioittamaan toisten avioliittoja ja parisuhteita.


    • Provo.tai.hölö

      Selvähän se, kakarahan sinä olet lapsellisine haaveinesi.

      • oppiise

        Saahan ne nuoretkin haaveilla ja ihastua ihan keneen haluavat. Se on vasta aikuisen merkki, ettei tee niille haaveille mitään. Hän vaan ei suostu sitä uskomaan. Mutta oppia ikä kaikki. Jos pakit tulee, tietää seuraavan kerran miten toimia. Ei muuten opi kuin kokeilemalla. Surullista kuitenkin, jos ei jo kotoa ole tullut sellainen oppi, että toisten parisuhteita on syytä kunnioittaa eikä mennä hämmentämään niitä vaikka miten ihastuisi.


    • Sitäsaamitätilaaaa

      Hemmetti sano se hänelle!!! Mutta älä sitten pillitä kun se ei menekään niin kuin sä pikku päässäs kuvittelet!! Saatat myös joutua naurun/säälin alaiseksi. mutta mitäpä tuosta sehän on vaan pääasia että saat kertoa pikku unelmistasi. Mutta millään muuallahan ei oo väliä vai mitä???

    • retkahtelijako

      "eihän sitä ihastumiselleen mitään voi, eli en voi itse päättää, retkahdanko johonkuhun vai en"...

      Pidä nuo retkahtelut vain omana tietonasi. Aivan tarpeettomasti muuten teet itsestäsi naurunalaisen ja vähän yksinkertaiselta näyttävän!

    • leijumaan

      Kysyt hänen mielipidettään tyylikkäästi. Tai kerrot miltä sinusta tuntuu. Ei mitään viestejä vaan puhut hänelle.
      Riittää kun mies saa tietää, että olet saatavilla.

      • missäapluuraa

        Hieno neuvo kertakaikkiaan! Sitten tuo ap jää odottelemaan, milloinka mies eroaa ja ottaa hänestä uuden akan itselleen. Siinä menee nuoruus hukkaan eroa odotellessa. Mä mietin, että minkä takia pitäisi mennä ihastuksestaan kertomaan ja vielä varatulle? Mikä logiikka? Joskus ihastumisensa on vaan syytä pitää omana tietonaan.
        Aatteletko sä, että kun äijää alkaa kotielämä tökkimään, niin tietää sitten mistä varmasti saa pesää?
        Mihin muuten ap hävisi? Mitä mieltä hän on uusista kommenteista?


    • voityttöhyväsua

      Voi tyttö hyvä sua. Varattu mies tietää vain vaikeuksia. Mitä sä olisit valmis kokemaan hänen kanssaan? Kiihkeän seksisuhteen, jonka paljastuminen saa miehen koko elämän sekaisin? Sitäkö sä ihan oikeasti haluat ihmiselle, josta tykkäät? Jos hän käyttäytyy fiksusti sua kohtaan, se ei tarkoita että hän haluaisi susta muutakin kuin olla työkaveri.
      Jos kävisi niin, että panemaan päätyisitte, miten luulet jatkossa teidän työkaveruuden toimivan?

    • mitämiksimilloin

      Mitä haluaisit kokea hänen kanssaan? Kiihkeän seksisuhteen, jonka aikana sun tunteesi vaan syvenisivät. Kun mies haluaisi lopettaa, sulle tulisi itku ja sitten menisit lärppimään vaimolle. Ja jäisit kuin nalli kalliolle.
      Kiihkeän seksisuhteen, josta tieto menisi vaimon korviin. Sua syytettäisiin perheenrikkojaksi. Ja jäisit kuin nalli kalliolle yksin itkemään.
      Rakkausuhteen, joka johtaisi miehen eroon ja teidän avioliittoon? Pari tenavaa siihen päälle?
      Jos mies käyttäytyy hyvin ja fiksusti sua kohtaan, se ei tarkoita, että hän olisi suhun ihastunut. Työpaikoilla vaan on tapana käyttäytyä noin.

    • Seniorpartner

      Aika hyvin tuntuu menevän Saulilla ja hänen nuorikollaan. Onneksi eivät saaneet tältä palstalta neuvoja :)

      Kuolinvuoteellaan ihmiset katuvat kaikkein eniten käyttämättömiä mahdollisuuksiaan . Elää kannattaa nyt. Älä pelkää. Tee aloite.

      • Oppeliini1

        Huono neuvo. Entä kun nuori nainen on "menettänyt kasvonsa" ja on naurunaalainen muiden työntekijöiden silmissä?
        Miehen silmissä nuori nainen edustaa - ei vakavasti otettavaa- työkaveria.

        Nainen yksinkertaisuudessaan polttaa siltojaan vähän jokapuolella käytöksensä takia. Lopuksi joutuu pois työpaikastaan. Tai todennäköisimmin päättää itse lähteä.

        Kuka tuossa yhtælössä on suurin kärsijä?

        Nuori ajattelematon nainen tietysti!


      • Seniorpartner

        Tässäpä erinomainen esimerkki elämänpelosta. Säälittää.


      • ihanerijuttu

        Sauli ja nuorikko olivat molemmat vapaita suhteen alkaessa. Ihan eri asia kuin alkaa suhdetta rakentamaan kun toinen on varattu. Siinä sattuu moneen ihmiseen.
        Hän voi kertoa miehelle ihastuksestaan. Mutta jos kunnioittaa miestä ja hänen avioliittoaan, ei kerro. Jos mies olisi vapaa niin kannustaisin kertomaan ehdottomasti.
        Oletko seniorpartner itse jättänyt puolisosi toisen naisen takia? Miten meni noin niinkuin omasta mielestäsi?


      • eivaankokemusta
        Seniorpartner kirjoitti:

        Tässäpä erinomainen esimerkki elämänpelosta. Säälittää.

        Ei tuo mitään elämänpelkoa ole vaan elämänkokemusta. Oletko oikeasti sitä mieltä, että tytön pitäisi tunnustaa miehelle tunteensa ja siitä syntyisi elämää suurempi rakkaustarina? Entä jos mies nauraa tytölle? Menettääkö tyttö siinä tapauksessa itseluottamuksensa kokonaan, uskaltaako hän enää koskaan ihastua kehenkään? Nuoret on herkkiä. Heillä ei vielä kokemusta elämästä ole ja miehen torppaus saattaa vaikuttaa häneen hyvin negatiivisesti. Sekö on hyvä?
        Tai jos mies on oikea pelimies, hän käyttää nuorta tyttöä pelkästään seksiin ja tyttö ihastuu hänen vielä enemmän. Mies kun ei sitten eroakaan, niin voi tyttö parkaa.
        Mun mielestä tyttö tulkitsee miehen fiksun käytöksen häntä kohtaan väärin. Työpaikoilla on tapana kohdella muita fiksusti ja hyvin. Vai onko kaikki miespuolisten työkavereiden hyvä käytös naisia kohtaan osoitus siitä, että mies haluaa jotain muuta? Mun mielestä ei.


      • Seniorpartner
        ihanerijuttu kirjoitti:

        Sauli ja nuorikko olivat molemmat vapaita suhteen alkaessa. Ihan eri asia kuin alkaa suhdetta rakentamaan kun toinen on varattu. Siinä sattuu moneen ihmiseen.
        Hän voi kertoa miehelle ihastuksestaan. Mutta jos kunnioittaa miestä ja hänen avioliittoaan, ei kerro. Jos mies olisi vapaa niin kannustaisin kertomaan ehdottomasti.
        Oletko seniorpartner itse jättänyt puolisosi toisen naisen takia? Miten meni noin niinkuin omasta mielestäsi?

        Isäni lähti nuoremman naisen perään, itsellä ei ole kokemusta. Isäni elämä muuttui onnelliseksi eikä hän enää sen jälkeen ole eronnut. Aluksi oli toki lapsena vaikea sulattaa tilannetta ja olin isälleni vihainen. Ny olen ymmärtänyt kuinka pahoin hän voi aiemmin.


    • Ihastunut92

      Ymmärrän kyllä monien kommentteja koskien sitä, että olisi väärin tehdä mitään. Näin siksi, että mies on a) naimisissa ja b) huomattavasti itseäni vanhempi. En kuitenkaan ymmärrä, olisiko kovin väärin kertoa miehelle tunteistani? Jotkut täällä sanovat, että tekisin itseni naurunalaiseksi ja ehkä menettäisin työpaikkani. Mutta eihän kenenkään muun tarvitse tästä asiasta tietää? Joka tapauksessa, haluan pitää tämän ihmisen elämässäni.

      Minua hieman häiritsee myös se, kuinka minua pidetään jotenkin tyhmänä teininä, joka ei ymmärrä rakkaudesta mitään. Voi olla, että minulla ei ole siitä paljon kokemusta, mutta en silti ole sen suhteen sokea.

      Ja vielä, miksi kyseinen mies jatkuvasti flirttailee minulle sekä sanoin että elein? Pitäisikö minun vain olla välittämättä ja yrittää kaikin tavoin hillitä itseni miehen lähellä? Miksi hän tekee niin ja santaa minulle turhaa toivoa?

      • ahaaseuraavasiirto

        Ahaa. Nyt hän siis jo flirttailee sinulle. Eli kyseessä on mies, joita löytyy jokaiselta työpaikalta. Etkö tajua, mikä flirttailun takana on? Hän haluaa saada sut sänkyyn keinolla millä hyvänsä. Ei sen takia, että susta tulisi hänen uusi vaimo. Vaan sen takia, että hän tykkää valloittaa kaikki naiset. Pari kertaa saattaa sua panna ja that's it. Hän siirtyy seuraavaan. Kestätkö sen?

        Hänen iällään ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että sua kehoitetaan olemaan tekemättä mitään. Sillä on, että mies on naimisissa. Kukaan empaattinen ihminen ei halua tuottaa toiselle sitä tuskaa, minkä pettäminen aiheuttaa. Jos mies olisi oikeasti eronnut niin asia olisi ihan toinen.

        Suosittelen sua puhumaan muiden työpaikkasi naisten kanssa miehestä. Saattaa ikävä totuus paljastua heidän kertomuksistaan. Tosin en tiedä, rohkeneeko kukaan kertoa olleensa hölmö.

        Kertooko sun mielestä hänen flirttinsä siitä, että hän haluaa sun kanssa oikean suhteen?


      • oppeliini1

        Vain, ole hyvä, jätä tuo vanha flirtti rauhaan! Kohtele sitä kuin kaikkia muitakin tyontekijoitä joille maksetaan palkaa suoritetusta tyostä, ei typerästä romantiikasta eikä halvasta flittailusta!

        Ala harrastamaan tyoaikasi ulkopuolella ja hanki ystäviä sitä kautta, Sieltä aivan varmasti loytyy erikoistystävä jonka kanssa voit rakentaa pilvilinnoja ja oikeasti viettää laatuaikaa, menettämättä kasvojasi ja leimaantumatta typeräksi itsensä nolaajaksi.


    • khuyhy

      Kaalimadosta saa hieromasauvoja, työnantaja:)

    • kahjoa

      siis mies aviossa. Kyllä sä vähän kahjo olet.

    • Kypsääkinkypsempimies

      Mahtavaa se on,mutta oma eukko on paras kuin pussillinen nuoria Naisia.
      Homma voi onnistuakkin ikäerolla ei väliä sanoo rakkaus.
      T:M50v

    • Mistänäistätunteista

      Jos ihastuu/rakastuu niin voi toki loppuelämän pohtia mikä on moraalisesti oikein. Tai sitten voi rohkeasti lähestyä mahdollisesti elämänsä miestä. Ei selviä ennen kuin ottaa selvää. Been there... ja se elämän mies on viisikymppinen ja minua vanhempi.

    • Ollakovaieiköolla

      Törmäsin tähän ketjuun ja luin kaikki viestit mielenkiinnolla. Itselläni on samanlainen tilanne, olisitpa vielä täällä kertomassa kerroitko tunteistasi ja mitä tapahtui?

      • Ihastunut92

        Tässä on ehtinyt tapahtua yhtä ja toista ja enemmänkin... Tunteeni häntä kohtaan on käynyt hänelle selväksi, ja tiedän myös hänen pitävän minusta. Ollaan viestitelty paljon, ja olen kertonut hänelle paljon asioita itsestäni. Tiedän, että pysymme aina ystävinä, vaikka kaiken jälkeen pelkkänä ystävänä olo tuntuu välillä vaikealta.


    • vanahaakka

      Sama tilanne... mutta hiukka toisin. Vanha akka olen ja ihastunut työkaveriin - 20 vuotta nuorempaan! Ja kuvittelen, että olen saanut vastakaikuakin. En saa miestä mielestäni; ensimmäisenä aamulla ja viimeisenä illalla ajattelen häntä... onnetonta. Ja silti ihanaa :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe