Mä oon ollu sekava viime aikoina ja mua on kyllä kiusattu tiuhaan tahtiin. Yks poika haukkuu, tärvelee mun vaatteita, satuttaa sillon tällön ja tuijottelee koko aika. Kerroin opettajalle mut ei ne sitä saa kuriin kun vanhemmat ei välitä p*skan vertaa. Äitikää ei niiku oo saanu tehtyy mitään asialle. Ja nut tuli mieleen et tuskin mulla mitään ahdistus häiriöitä tms. Ole. Mut mitä mä teen mul on kamala olo ja oon niin sekava et en enään ittekkää tajuu itteeni😅
Olenko sekava kiusaamisen takia?
Ongelmattyyppi
3
156
Vastaukset
Millä tavalla olet sekava? Tieto saattaisi hyvinkin auttaa selvittämään, mistä se johtuu.
- kurikiusaajille
Reksin pakeille puhumaan jos ope ei saa kuria ja äitisi velvollisuus on puuttua tähän.Kehenkään ei kosketa ilman lupaa eikä tärvellä vaatteita koulussa,vaadi että asiaan puututaan!
Hyvin todennäköisesti joo. Tosin voit olla sekava monista muistakin syistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä362917- 1732285
- 622284
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331978Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411336Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221333- 141330
- 101214
- 111194
- 221191