onko soveliasta

Veijalainen

Jos naimisissa oleva mies ja nainen (eivät keskenään aviopari) tutustuvat työpaikalla ja huomaavat viihtyvänsä toistensa seurassa, niin onko soveliasta että he junailevat pariskuntien välisen tapaamisen?

Voiko työkaverusten puolisot tulla mustasukkaiseksi ystävyydestä?

17

408

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hoo2oo

      Kuvio haisee vastatuuleen, en hyväksyisi omalta puolisoltani tuollaista toimintaa..

    • Fewlkmfskmkdflfsdf

      Mitäs omituista tuossa on? Lähinnä fiksu tapa hoitaa asia "laajennetun kaveruuden" kautta - jolloin kumppanin suhteen ei pitäisi jäädä mitään peiteltävää ja kumppanit päästetään sosiaaliseen kanssakäymiseen mukaan ja piiriä laajennetaan toiveella että jokaisella olisi mukavaa olla siinä piirissä.

      Näkisin siis suuren potentiaalin asiana ja samanaikaisesti riskien minimoimisena. Etenkin jos salattuja intentioita ei ole. Elikkä aikalailla täydellinen ratkaisu.

      • Veijalainen

        Periaatteessa noin, mutta eikö ole kuitenkin tyypillisempää että jos tuttavapariskunta on miehen tuttavia, niin nimenomaan miehet ovat niitä frendejä, ja naisen puolelta tulevissa tuttavapariskunnissa naiset ovat niitä frendejä?

        Teoriassa mies ja nainen voivat ystävystyä, mutta onhan se harvinaista ja vaatii silloinkin siteeksi jonkun muun yhdistävän tekijän kuin pelkän ystävyyden.


      • Veijalainen kirjoitti:

        Periaatteessa noin, mutta eikö ole kuitenkin tyypillisempää että jos tuttavapariskunta on miehen tuttavia, niin nimenomaan miehet ovat niitä frendejä, ja naisen puolelta tulevissa tuttavapariskunnissa naiset ovat niitä frendejä?

        Teoriassa mies ja nainen voivat ystävystyä, mutta onhan se harvinaista ja vaatii silloinkin siteeksi jonkun muun yhdistävän tekijän kuin pelkän ystävyyden.

        Samoilla linjoilla, en käsitä mitä yhteisiä juttuja miehellä ja naisella voisi olla? Korkeintaan mieshuolia..


    • päivä.känniläinen

      Akka lähti ystävämiehen matkaan, joten kannattaa suhtautua kuvioon varauksella.

      • Otan osaa.

        Jotenkin en ollut yllättynyt, mutta pahalta tuntuu ajatella tuollaisia juttuja.


    • voi.voi

      Huomattu tänä iltanakin että naiset ovat vain naimisissa olevien miesten perässä.

    • hyvä.ihminen

      Mikä tuossa olisi ihmeellistä?

      Ystävyys on kaunis asia, sitä tulee vaalia.

    • ryhmäseksipop

      Harrastakaa sit ryhmäseksii

    • Viihdyttävää

      Voisitte pelata yhdessä lautapelejä.

    • Sattuma.kauppias

      Ei tuossa ole mitään ihmeellistä, sellaista sattuu.

    • Kyllä sellaisen voi junailla. Ei siinä mitään pahaa ole. Jos kumppanit tietää että kyseessä on puolison työkaveri.

    • Jos tässä elämässä joka asiasta pitää miettiä, mikä on "soveliaista", niin vaikeaksi menee. Kyllä minä ainakin olen tutustuttanut miespuoliset työkaverit puolisoineen mun miehen kanssa. Niistä voi tulla mun miehen kanssa jopa parempia kavereita, kuin mun. Ei sekään mua haittaa.

    • pöhköööööö

      Junailu sana kertoo jo paljon, miksi salassa.

    • Neiti-Näpsä

      On soveliasta, tottakai, heti kun teillä kummallakin on esittää kirjalliset luvat omilta kumppaneilta ja he hyväksyvät tällaiset junailut. Myös työkaveredeiden lupaa ja hyväksyntää pitää kysyä, ettei teidän vehtaamisenne tulehduta työympäristöä.

      Luultavasti helpoin tapa toimia on, kun laitatte kyselylomakkeen työpaikan kahvihuoneen ilmoitustaululle ja jäätte odottamaan vastauksia.

    • viiiissaampi

      Neiti-Näpsällä taitaa olla vahva kokemus junailuista ja sen seuraamuksista, kun tietää noin hyvin miten pitää toimia. Kuitenkin salailu parisuhteessa tulehduttaa myös välejä ja ethän Neiti-Näpsä sellaista "ystävällesi" haluaisi. Vai onkohan se ainoa tarkoitus teidän ystävyydessä.

      • Neiti-Näpsä

        Minä jakelen hyviä ohjeita ja toimintamalleja. Kaikki tilanteet eivät välttämättä vaadi omakohtaista kokemusta. Jokainen normaalilla maalaisjärjellä varustettu ihminen ymmärtää tämän.

        ps. En keskustele ystävistäni julkisella keskustelufoorumilla. Nämä ovat anonyymejä tilanteita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3279
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1783
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1315
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1273
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1171
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1103
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      984
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      916
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      854
    Aihe