Kimppatiimiin miehiä

Kimppatiimi

Hei,

Etsinnässä avomielisiä miehiä kimppaseksiin.
Jos olet valmis seksiin naisen kanssa niin että paikalla on 1-10 muutakin miestä. Niin olet etsimäni henkilö.
Olet terve sekä ylä- että alapäästä, henkilökohtainen hygienia on sinulle itsestäänselvyys. Lisäksi sinulla on varakkuutta osallistua tapahtumapaikan kuluihin.

Sinulle ei ole väliä naisen iällä, koolla tms. Vaan olet valmis toteuttamaan j o k a i s e n pyydetyn toiveen..

Jos olet etsimäni mies, niin kerro itsestäsi ja jätä sähköpostiosoitteesi, niin otan yhteyttä.

[email protected]

1

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko tarkoitus dokumentoida tapahtuma. Kuva tai äänitallentein?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      98
      3762
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      35
      3242
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      60
      3209
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3029
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      68
      2884
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      67
      2809
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2524
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2321
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2162
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2158
    Aihe