liityin mtv3 laajakaistan käyttäjäksi 1.1-05 ja homma toimii 100%. ihmetystä aiheuttaa kykiäisenä annettavaa digikameraa, sitä vaan ei kuulu? olen soittanut jo kolme kertaa ja sähköpostia laitettu solkenaan! aina vastaus, sieltä se tulee kun lähetysporukka saa lähetettyä!! kuukausi mennyt ja kamera alunperin luvattiin jo ennen joulua..koko ruljanssi siis sopimusasiat hoidettiin jo alkukuusta joulukuunaikana jolloin anottiin että kamera on ensi viikolla jo saatavana! kohta loppuu varapäreetkin!! missä kamera perk..
kylkiäislahja mtv3 laajakaistalta!
6
822
Vastaukset
- no niin no...
Mitähän tähän nyt oikein vois sit todeta....vähän huonoon aikaan kyl teit tilaukses. Nimittäin tätä nykyähän mitään MTV3 laajakaistaa ei enää ole olemassa, se on GoHome-laajakaista, Spinboxin juttuja (ja Song Networks hoitaa sen teknisen puolen). Eli voip olla että sulta jää kamera saamatta pahassa lykyssä kun tuo yrityskauppa tuli melkeinpä heti sen jälkeen kun sen kaistasi otit.
- no niin no....
Mitähän tähän nyt oikein vois sit todeta....vähän huonoon aikaan kyl teit tilaukses. Nimittäin tätä nykyähän mitään MTV3 laajakaistaa ei enää ole olemassa, se on GoHome-laajakaista, Spinboxin juttuja (ja Song Networks hoitaa sen teknisen puolen). Eli voip olla että sulta jää kamera saamatta pahassa lykyssä kun tuo yrityskauppa tuli melkeinpä heti sen jälkeen kun sen kaistasi otit.
- no niin no.....
- no niin no.
- no niin no
- kalp
mä sain sen kameran ja tilasin sen siihen aikoihin kesti kyllä vähän aikaa mut onneksi olin kärsivällinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465781Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki553075- 1832665
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t112382mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132099- 272093
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151786- 141389
- 1471344
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2621175