Naiset, mitä on tapahtunut?

eikysyvätieltäeksy

Minä, jo (melkein) keski-ikäinen mies, kysyisin teiltä naiset että mitä on tapahtunut?

Kun olin nuorempi, liikunnallisuutta ja terveellistä ruokavaliota ei arvostettu. Piti olla luontaisesti raamikas, ja tietysti pitkä. No, nyt sitä arvostetaan.
Kun olin nuorempi, harrastuksiani (vaellus, kotimaan nähtävyyksien perässä matkailu) ei arvostettu. Vain ulkomaan matkoilla oli arvoa. Nyt te, naiset, bloggaatte samoista nähtävyyksistä ja kyselette minulta niistä vinkkejä.
Kun olin nuorempi, asumustani ei arvostettu. Erityisesti kun olitte kolmekymppisiä, kilpailitte asuntojen koolla ja sijainneilla kuin USA ja Venäjä ydinasekilvassa. Nyt te sitten olette alkaneet hippeilemään ja pikku taloni onkin kiva.
Kun olin nuorempi, ammattiani ei arvostettu. Raha ja asema ratkaisi. Nyt ammattini onkin hieno ja minä rohkea kun uskalsin lähteä yrittämään sellaista josta nautin vaikkei sillä rikastuisi.
Kun olin nuorempi, arvojani ei arvostettu. Menevät miesten juttuja tekevät ja puhuvat miehet kiinnostivat. Nyt sitten kiinnostaakin mies jonka kanssa puhua maailman ongelmista, sukupuolirooleista ja elämänfilosofiasta.
Kun olin nuorempi, ei naisia seksi kanssani kiinnostanut. Nyt minulta haluttaisiin ihan vain seksiäkin. Kyllä, koskee sinuakin, varattu naapurin rouva. Ja sinä, sukulaisen ystävä joka muistit kertoa että asia olisi miehellesi ok.

Olette kuulemma kasvaneet ihmisinä ja oppineet tietämään mitä haluatte. Hienoa. Olisiko mahdollista, ei minun vaan seuraavan sukupolven vuoksi, kasvaa ihmisinä ennen kuin olette 35-45v?

Minä annan pakit kaikille. On muutakin tekemistä kuin leikkiä sukupuolen kanssa joka menee nollasta sataan ja satasesta nollaan muutaman vuoden välein, osaamatta päättää millainen mies olisi hyvä. Pakit saat sinäkin, nainen 28v joka haluaisi perheen. Etsi itsellesi hyvä oman ikäisesi mies, sellainen jonka kanssa jutella niistä tunteista silloinkin kun olette molemmat minun ikäisiäni.

Minua ette pääse korkkaamaan.

Kiitos. Poistukaa.

139

2025

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En minä sinua korkkaa. Oon täällä muista syistä kuin seuran.

      • eikysyvätieltäeksy

        Loistavaa. Olet ihana nainen.


      • Mutta tämä oli varmasti sinkku naiselle tarkoitettu.
        Epäilen kuitenkin että olet sosiaalisempi kuin nuorena.
        Ihmiset menee massan mukana johtuen siitä että kokevat paremmaksi mutta näkevät koettuaan , ettei ole hyvä.


      • eikysyvätieltäeksy kirjoitti:

        Loistavaa. Olet ihana nainen.

        Jep. Minä välitän.


    • 8plus6

      Siis valitat nyt siitä että naiset ovat kiinnostuneet?

      • Loogista.Valitusta

        no valittamis ketjut on valittamista varten. ensin pitää keksiä syy mistä valittaa ja sitten sen jälkeen vasta voi valittaa. mutta oli tämän ketjun aloittajalla ihan syytäkin valittaa.


      • valitusta.loogista
        Loogista.Valitusta kirjoitti:

        no valittamis ketjut on valittamista varten. ensin pitää keksiä syy mistä valittaa ja sitten sen jälkeen vasta voi valittaa. mutta oli tämän ketjun aloittajalla ihan syytäkin valittaa.

        Miehet tekevät kyllä ongelman asiasta kuin asiasta.


      • Valitetaan.yhdessä
        valitusta.loogista kirjoitti:

        Miehet tekevät kyllä ongelman asiasta kuin asiasta.

        Niin tekevät. Ensin valitetaan siitä, ettei naiset kiinnostu, yksin saa vain olla. Sitten valitetaankin, että naiset ovatkin kiinnostuneita, hyvä ei ole mitenkään. Tästäkin aloittajan tarinasta huokuu piilotettu naisviha, kun ette nuorena välittäneet, minä en välitä teistä enää vanhana. Jos naiset ovat "aikuistuneet" näiden vuosien aikana, ehkäpä aloittajakin on muuttunut narisevasta pikkupojasta hieman miehekkäämmäksi. Jos itsevarmuutta on tullut roppakaupalla lisää ja se epätoivoinen naisenjahtaaminen on loppunut, miehestä tulee kuin taikaiskusta kiinnostava.


      • yrjryertwr
        Valitetaan.yhdessä kirjoitti:

        Niin tekevät. Ensin valitetaan siitä, ettei naiset kiinnostu, yksin saa vain olla. Sitten valitetaankin, että naiset ovatkin kiinnostuneita, hyvä ei ole mitenkään. Tästäkin aloittajan tarinasta huokuu piilotettu naisviha, kun ette nuorena välittäneet, minä en välitä teistä enää vanhana. Jos naiset ovat "aikuistuneet" näiden vuosien aikana, ehkäpä aloittajakin on muuttunut narisevasta pikkupojasta hieman miehekkäämmäksi. Jos itsevarmuutta on tullut roppakaupalla lisää ja se epätoivoinen naisenjahtaaminen on loppunut, miehestä tulee kuin taikaiskusta kiinnostava.

        Taisi kalikka kalahtaa näihin vastaajiin. Naisen "aikuistuminen" on lähinnä sitä, että pelkän miehen ulkonäön sijaan aletaan kiinnittää huomiota enemmän hänen statukseen ja varallisuuteen. Itsevarmuus tulee vasta näiden jälkeen tai ohessa. Miehen persoonalla on hyvin harvoin lopulta väliä. Ja siihenkin nainen joka tapauksessa kyllästyy muutaman vuoden kuluessa opittuaan tuntemaan miehensä kunnolla tai kun on muuttanut hänet "mieleisekseen".

        Ja luonnollisesti kaikki mielipiteet, jotka eivät sovi naisen ajatusmaailmaan, tulkitaan naisvihaksi. Tämä oikeastaan johtuu siitä, että naisten on välillä vaikea puhua totta ja tajuta, että kaikki eivät kunnioita heidän valtaansa suhdemarkkinoilla. "Aikuinen mies" ei saisi heidän mielestään enää kapinoida vaan hänen tulisi alistua valtarakenteille, jotta voisi maksimoida mahdollisuutensa hankkia resursseja vallitsevassa yhteiskunnassa. Näin naiset voivat kontrolloida myös miehen itsevarmuutta ja sen määrittymistä oikeisiin raameihin.


      • Fewfjkfjjksdfsdfsdfsdff

        Niin, mies joka haluaa stabiilin naisen ja varmuutta elämään - luottaa toiseen ihmiseen - ei näe täysin mielivaltaisesti valittua kiinnostusta itseensä hyvänä asiana koska kiinnostuksen lähtökohta on nimenomaan mielivaltainen.

        Olen täsmälleen AP:n linjoilla myös, vaikka naisen väliaikainen kiinnostus kohdistuisikin juuri minuun - niin en tee väliaikaisuudella yhtään mitään. Ainoa mietteeni on että jaa, nyt tuulee näin - mistä tuulee huomenna? Mikä huomenna onkin naiselle trendikästä ja haluttavaa ja juuri oikeaa - jos se eilen oli jokin muu kuin minä ja tänään se sitten olen minä?

        En epäile etteikö rauhallinen luonteeni ja pehmeät harrastukseni ja tietty järkevä elämäntapa viehätä osaa naisista hyvinkin paljon - jonkin aikaa - kun se naiselle sattuu itselleen sopimaan elämäntilanteen tai kärsittyjen kolhujen takia. Samalla näen naisen kyllästymässä muutamassa vuodessa tapaani elää ja olla - ja kääntämässä taas kelkkaansa pois, tai vaatimassa minua muuttumaan oikkujensa mukaisesti kun "elämäsiivous on käynnissä".

        Kyllä nuo naiset vaikuttavat kaikkine oikkuineen todellakin juurikin arpapeli-menolta jossa uusinta-arvontoja järjestetään joka kolmas vuosi. Se että satun olemaan tässä arvonnassa jonkun naisen suosiossa ei minua kiinnosta helvetinkään vertaa - en halua olla arpajaisvoitto - siis valitsen olla olematta arpajaisvoitto.

        Tämä on todellinen ongelma asiallisille miehille jotka saavat sinänsä naista - minulla ei ole ollut sitten teinivuosien vaikeutta saada naista elämääni jos haluan.

        JOS haluan. Mitä pidemmälle on miehenä ja ihmisenä kasvanut sitä suuremmaksi se JOS on tullut, kyseenalaistan jatkuvasti sen onko miehellä mitään järkeä olla parisuhteessa nykymaailmassa nykynaisiin.


      • Avio.ATmies
        Valitetaan.yhdessä kirjoitti:

        Niin tekevät. Ensin valitetaan siitä, ettei naiset kiinnostu, yksin saa vain olla. Sitten valitetaankin, että naiset ovatkin kiinnostuneita, hyvä ei ole mitenkään. Tästäkin aloittajan tarinasta huokuu piilotettu naisviha, kun ette nuorena välittäneet, minä en välitä teistä enää vanhana. Jos naiset ovat "aikuistuneet" näiden vuosien aikana, ehkäpä aloittajakin on muuttunut narisevasta pikkupojasta hieman miehekkäämmäksi. Jos itsevarmuutta on tullut roppakaupalla lisää ja se epätoivoinen naisenjahtaaminen on loppunut, miehestä tulee kuin taikaiskusta kiinnostava.

        Jo naiset ovat tänä aikana "aikuistuneet" niin ehkäpä aloittajakin on nimenomaan aikuistunut sen ajatuksen suhteen että tarvitsisi välttämättä vierelleen naisen, vaan elämän voi elää myös itselleen, jos sitä on joutunut pakosta opettelemaan jo 20v.

        Ei aloittajaa voi moittia siitä jos ei halua paljon ikäistään nuorempaa naista seurustelukumppanikseen, tai ei halua pelkkää seksiä varatun naapurin rouvan tai sukulaisen ystävän kanssa. Jos yksikään tarjolla olevista naisista ei tunnu enää täyttävän minkäänlaista aukkoa omassa elämässä niin miksi heidät pitäisi ottaa?

        Tämäkin on jotenkin surkuhupaisaa, että naisen mieskriteerien muuttuessa kysymyksessä on aikuistuminen ja että se on aina oikein, mutta jos miehen naiskriteerit muuttuvat (tai vaikka pysyisivät samana kun ovat aina olleet) niin se on naisvihaa.


      • tjaah
        Avio.ATmies kirjoitti:

        Jo naiset ovat tänä aikana "aikuistuneet" niin ehkäpä aloittajakin on nimenomaan aikuistunut sen ajatuksen suhteen että tarvitsisi välttämättä vierelleen naisen, vaan elämän voi elää myös itselleen, jos sitä on joutunut pakosta opettelemaan jo 20v.

        Ei aloittajaa voi moittia siitä jos ei halua paljon ikäistään nuorempaa naista seurustelukumppanikseen, tai ei halua pelkkää seksiä varatun naapurin rouvan tai sukulaisen ystävän kanssa. Jos yksikään tarjolla olevista naisista ei tunnu enää täyttävän minkäänlaista aukkoa omassa elämässä niin miksi heidät pitäisi ottaa?

        Tämäkin on jotenkin surkuhupaisaa, että naisen mieskriteerien muuttuessa kysymyksessä on aikuistuminen ja että se on aina oikein, mutta jos miehen naiskriteerit muuttuvat (tai vaikka pysyisivät samana kun ovat aina olleet) niin se on naisvihaa.

        Onko tässä ketjussa joku vaatinut, että aloittajan pitäisi ottaa nainen, joka ei tunnu täyttävän minkäänlaista aukkoa hänen elämässään?
        En minä ainakaan sellaista lukenut. Hänen valitustaan vain ihmetellään.

        Aloittajahan käytännössä valittaa siitä, etteivät nuoret ja kauniit naiset ole-, eivätkä ole olleet hänestä kiinnostuneita. HÄN pukee sen valituksensa kyseisen tarinan muotoon. Ei hän todellisuudessa mikään MGTOW ole, vaan nyyhkii niiden nuorten kaunottarien perään.

        Aloitus sinänsä on keksittyä tarinaa. Kukaan nainen ei oikeasti ole hänelle tuolla tavalla itseään tyrkyttämässä. Hän vain toivoisi, että niin olisi.


      • aivanturhaakaikki
        yrjryertwr kirjoitti:

        Taisi kalikka kalahtaa näihin vastaajiin. Naisen "aikuistuminen" on lähinnä sitä, että pelkän miehen ulkonäön sijaan aletaan kiinnittää huomiota enemmän hänen statukseen ja varallisuuteen. Itsevarmuus tulee vasta näiden jälkeen tai ohessa. Miehen persoonalla on hyvin harvoin lopulta väliä. Ja siihenkin nainen joka tapauksessa kyllästyy muutaman vuoden kuluessa opittuaan tuntemaan miehensä kunnolla tai kun on muuttanut hänet "mieleisekseen".

        Ja luonnollisesti kaikki mielipiteet, jotka eivät sovi naisen ajatusmaailmaan, tulkitaan naisvihaksi. Tämä oikeastaan johtuu siitä, että naisten on välillä vaikea puhua totta ja tajuta, että kaikki eivät kunnioita heidän valtaansa suhdemarkkinoilla. "Aikuinen mies" ei saisi heidän mielestään enää kapinoida vaan hänen tulisi alistua valtarakenteille, jotta voisi maksimoida mahdollisuutensa hankkia resursseja vallitsevassa yhteiskunnassa. Näin naiset voivat kontrolloida myös miehen itsevarmuutta ja sen määrittymistä oikeisiin raameihin.

        Aivan helvetin hyvin analysoitu, noin se menee. Kun mies alistuu naiselle, niin silloin hän on naisen mielestä aikuistunut. Nainen kuvittelee olevansa "aikuistunut", vaikka käyttäytyy kuin pissis vielä aikuisiällä. Absurdia.


      • Avio.ATmies
        tjaah kirjoitti:

        Onko tässä ketjussa joku vaatinut, että aloittajan pitäisi ottaa nainen, joka ei tunnu täyttävän minkäänlaista aukkoa hänen elämässään?
        En minä ainakaan sellaista lukenut. Hänen valitustaan vain ihmetellään.

        Aloittajahan käytännössä valittaa siitä, etteivät nuoret ja kauniit naiset ole-, eivätkä ole olleet hänestä kiinnostuneita. HÄN pukee sen valituksensa kyseisen tarinan muotoon. Ei hän todellisuudessa mikään MGTOW ole, vaan nyyhkii niiden nuorten kaunottarien perään.

        Aloitus sinänsä on keksittyä tarinaa. Kukaan nainen ei oikeasti ole hänelle tuolla tavalla itseään tyrkyttämässä. Hän vain toivoisi, että niin olisi.

        Mielipiteitään saa vapaasti ilmaista, ja jos haluaa valittaa niin saa valittaa. Valittavathan naisetkin jatkuvasti sitä kuinka hyviä miehiä ei löydy enää mistään. Ja noin miljoonasta muusta syystä mitä heidän mukaan ovat miesten syytä, eikä seurausta naisten omista valinnoista.


      • tjaah
        Avio.ATmies kirjoitti:

        Mielipiteitään saa vapaasti ilmaista, ja jos haluaa valittaa niin saa valittaa. Valittavathan naisetkin jatkuvasti sitä kuinka hyviä miehiä ei löydy enää mistään. Ja noin miljoonasta muusta syystä mitä heidän mukaan ovat miesten syytä, eikä seurausta naisten omista valinnoista.

        Enhän minä valittamista kieltänytkään. Mistä tuollaista keksit?
        Ihmettelin vain sinun väitettäsi, että jonkun/joidenkin mielestä hänen pitäisi ottaa sellainen nainen joka ei häntä kiinnosta, kun itse en sellaista vaatimusta mistään lukenut.


      • Avio.ATmies

        Ja minä ihmettelen sitä miksi naiset ovat sinun mielestäsi arvostelun yläpuolella.


      • tjaah

        Haukotus.....
        Minä en oikeastaan koskaan lue sinun vouhotuksiasi, mutta nyt tein poikkeuksen, kun se oli minulle tarkoitettu. (Ihan kokonaan en kyllä jaksanut....)

        No niin: aloittajan tarina on keksitty. Naiset eivät tyrkytä itseään tuolla tavalla, sen enempää hänelle, kuin kenellekään muullekaan. That's it.


      • tjaah
        Avio.ATmies kirjoitti:

        Ja minä ihmettelen sitä miksi naiset ovat sinun mielestäsi arvostelun yläpuolella.

        Mistä sellaisen käsityksen saat?


      • Avio.ATmies
        tjaah kirjoitti:

        Mistä sellaisen käsityksen saat?

        Koska jankaat asiasta missä oma osasi on melko pieni. Minun vastaukseni oli alunperin nimimerkille Valitetaan.yhdessä jolle todellakin oli ongelma että aloittaja kritisoi naisia, ja hyvin todennäköisesti hänen mielestään aloittajan olisi pitänyt olla kiitollinen siitä että edes ohimenevän hetken ajan naiset ovat hänestä kiinnostuneita ja ottaa se mitä tarjolla on. Jos et tätä näe, olet aika vahvasti puoluelllinen.

        Ja sen jälkeen kysyt että mistä saan sellaisen ja sellaisen käsityksen. No, edellisistä kirjoittajista.


      • Opetusmaisteri

        Käytät varsin paljon halventavia nimityksiä tuossa kirjoituksessasi, eikö äiti ole opettanut, että se joka toista syyttää, itsekin on.


      • tjaah
        Avio.ATmies kirjoitti:

        Koska jankaat asiasta missä oma osasi on melko pieni. Minun vastaukseni oli alunperin nimimerkille Valitetaan.yhdessä jolle todellakin oli ongelma että aloittaja kritisoi naisia, ja hyvin todennäköisesti hänen mielestään aloittajan olisi pitänyt olla kiitollinen siitä että edes ohimenevän hetken ajan naiset ovat hänestä kiinnostuneita ja ottaa se mitä tarjolla on. Jos et tätä näe, olet aika vahvasti puoluelllinen.

        Ja sen jälkeen kysyt että mistä saan sellaisen ja sellaisen käsityksen. No, edellisistä kirjoittajista.

        Minä en saanut hänen kommentistaan sellaista käsitystä, että aloittajan pitäisi jostakin itselleen vastenmielisestä olla kiitollinen. Sinunkin mielestäsi se oli vain "hyvin todennäköistä", eli katsot asiaa puolueellisesti, ja teet omia tulkintojasi.

        Minä näen asian samalla tavalla "valitetaan.yhdessä" kanssa: aloittaja on katkera siitä, etteivät kauniit nuoret naiset olleet aikoinaan hänestä kiinnostuneita. Nyt hän sitten pyrkii kostamaan tuon menneen näille itsensä ikäisille naisille, jotka tällä hetkellä olisivat kiinnostuneita.

        En tosin usko ollenkaan tuohon aloittajan tarinaan naisten tyrkyllä olosta.


      • terve.hei.moi

        "Oliko tarpeeksi yksinkertaisesti kerrottu? "

        Kyllä, olet sen verran yksinkertainen mies, että sun yksinkertaiset jutut ymmärtää vammainenkin. Olethan palstan tyhmin mies!


      • liittyyaiheeseen

      • Naisasialooser11
        tjaah kirjoitti:

        Haukotus.....
        Minä en oikeastaan koskaan lue sinun vouhotuksiasi, mutta nyt tein poikkeuksen, kun se oli minulle tarkoitettu. (Ihan kokonaan en kyllä jaksanut....)

        No niin: aloittajan tarina on keksitty. Naiset eivät tyrkytä itseään tuolla tavalla, sen enempää hänelle, kuin kenellekään muullekaan. That's it.

        Taidat olla vielä tyhmempi kuin mitä luulin. Tottakai naiset tyrkyttävät itseään tasokkaille miehille, mutta sinun on ikäneitona turha tyrkyttää itseäsi enää kenellekkään.


      • Naisasialooser11
        tjaah kirjoitti:

        Minä en saanut hänen kommentistaan sellaista käsitystä, että aloittajan pitäisi jostakin itselleen vastenmielisestä olla kiitollinen. Sinunkin mielestäsi se oli vain "hyvin todennäköistä", eli katsot asiaa puolueellisesti, ja teet omia tulkintojasi.

        Minä näen asian samalla tavalla "valitetaan.yhdessä" kanssa: aloittaja on katkera siitä, etteivät kauniit nuoret naiset olleet aikoinaan hänestä kiinnostuneita. Nyt hän sitten pyrkii kostamaan tuon menneen näille itsensä ikäisille naisille, jotka tällä hetkellä olisivat kiinnostuneita.

        En tosin usko ollenkaan tuohon aloittajan tarinaan naisten tyrkyllä olosta.

        Miksi ne ikäisensä naiset eivät sitten olleet kiinnostuneita aloittajasta kun olivat nuoruuden kauneimmillaan? Miksi silloin kiinnostivat ihan toisenlaiset miehet?


      • Outooon
        Avio.ATmies kirjoitti:

        Koska jankaat asiasta missä oma osasi on melko pieni. Minun vastaukseni oli alunperin nimimerkille Valitetaan.yhdessä jolle todellakin oli ongelma että aloittaja kritisoi naisia, ja hyvin todennäköisesti hänen mielestään aloittajan olisi pitänyt olla kiitollinen siitä että edes ohimenevän hetken ajan naiset ovat hänestä kiinnostuneita ja ottaa se mitä tarjolla on. Jos et tätä näe, olet aika vahvasti puoluelllinen.

        Ja sen jälkeen kysyt että mistä saan sellaisen ja sellaisen käsityksen. No, edellisistä kirjoittajista.

        Etkös sinä juurikin ole aloittaja?


      • Valitetaan.yhdessä
        Avio.ATmies kirjoitti:

        Koska jankaat asiasta missä oma osasi on melko pieni. Minun vastaukseni oli alunperin nimimerkille Valitetaan.yhdessä jolle todellakin oli ongelma että aloittaja kritisoi naisia, ja hyvin todennäköisesti hänen mielestään aloittajan olisi pitänyt olla kiitollinen siitä että edes ohimenevän hetken ajan naiset ovat hänestä kiinnostuneita ja ottaa se mitä tarjolla on. Jos et tätä näe, olet aika vahvasti puoluelllinen.

        Ja sen jälkeen kysyt että mistä saan sellaisen ja sellaisen käsityksen. No, edellisistä kirjoittajista.

        "Todennäköisesti aloittajan pitäisi olla kiitollinen siitä, että ohikiitävän hetken naiset ovat hänestä kiinnostuneita ja ottaa mitä on tarjolla" Tämä on sinun olettamuksesi ja luulosi, eli sinulla ei luetun ymmärtäminen toimi. Minä en puhu mitään siitä, että pitäisi ottaa joku, joka ei kiinnosta. Minä kritisoin ainaista narinaa ja valitusta. Että luepas kommentti loppuun asti, sinä pääsit vain sanaan "naisviha" ja loppua et edes lukenut.


    • witunkairaaja

      Kehotan nauttimaan. Itse nautin witusta vaikka se olisi huonosti tarjottu jos vaan joku (kuka vaan) tarjoaa. Nussin ikään näköön kokoon katsomatta jos vaan saan ja tarjotaan. Aina korostan aina työnnän wittuun jos tarjotaan witttua! Eli jos nyt tarjotaan wittua niin hyvä se on!

      • ihmehöpinöitä

        Ei tuollaselle kukaan anna, joka akan höylääjälle.


    • vieläkinvajaa

      Ihminen kasvaa koko elämänsä.

      • pelottaakasvaminen

        Sitä ihmetelessä ja ihan sivusta. Kuuttakymppiä lähestyvät ovat ihan sekaisin kahdesta asiasta, joista toinen on se mitä on omissa ja toisen housuissa ja toinen on some. Housujen sisältöön liittyvään sekoiluun liittyy ilmeisesti ajatus, että lopunajat seksissä on tosi lähellä, ei sitä muuten voi ymmärtää. Että sikäli nyt hieman pelottaa tämä kasvaminen, että käykö minullekin samoin eli jahtaan kaikenlaisia ukkoja kaikilla niillä välineillä, jotka omistan ja tosi näyttävästi, ettei jää naapurille epäselväksi, kuvittelen olevani miss universum kaikilla erilaisilla lisäkkeillä korjattuna; botoxilla, pidennyksillä ja kavennuksilla. Että missä ne sellaiset kasvaneet ihmiset on, joita voisi edes arvostaa.


    • Nainen39vee

      Jaa-a. Vaikea sanoa. Jospa itse kiinnostuit nuorena toisenlaisista naisista kuin nyt? Nimittäin itse en tunnista tuollaista ilmiötä, että ihmiset noin järjestelmällisesti muuttuisivat arvoiltaan täysin toisenlaisiksi.

      Toisaalta luettelit listan asioista, joiden suhteen kyllä arvostukset voivat muuttua. On minusta ihan ymmärrettävää, että parikymppinen nainen (tai mies) tykkää asua keskustassa lähellä opiskelupaikkaa ja illanviettopaikkoja sen sijaan että asuisi "pikkutalossa" jossain idyllisessä lähiössä (kun rahaa taksiin ei ole). Mutta parisuhteen kannalta tällaisilla asioilla ei ole merkitystä. Jos minä tutustun kiinnostavaan ihmiseen, ei hänen kiinnostavuuttaan lisää tai vähennä se, missä tai millaisessa asunnossa hän asuu.

      Kyllä ne naiset, jotka tykkäsivät ulkomaanmatkoista parikymppisinä, tykkäävät niistä myös vanhempina. Toki moni "löytää" myös kotimaanmatkailun, mutta useimmiten ne, jotka harrastavat vaellusta, ovat olleet sellaisia ulkoilmaihmisiä jo aiemmin. Toki ei kaikki. Mutta voi tuo käydä toisinkinpäin: joskus nuorena valellusta harrastanut innostuukin ulkomaanmatkoista. Ihmiset voivat myös löytää uusia asioita ja kiinnostua uudentyyppisistä jutuista. Voi olla, että vaelluksen tapaiset harrastukset ovat vähän kasvattaneet suosiotaan. Sama koskee terveelliseen ruokavalioon panostamista.

      Esim. tuo ammattiin liittyvä kuulostaa oudolta. Koska harvemmin parikymppiset valitsevat kumppania sillä perusteella, kuka on tenyt rationaalisia opiskeluratkaisuja. Yleensähän se menee juuri niin, että nuorena uskotaan unelmiin ja vanhempana tehdään järkiratkaisuja. Hienoa, että sinä uskoit unelmiisi ja uskalsit valita haluamasi alan - kaikki eivät uskalla.

      Kyse ei ole siitä, että naiset olisivat muuttuneet, vaan ehkä osa noista mainitsemistasi jutuista on tullut yleisesti ottaen suositummaksi. Mutta voisiko olla, että itse olet nykyisin erilainen ihminen kuin joskus aikaisemmin? Tunnen sellaisia ihmisiä, jotka eivät nuorena olleet suosittuja, mutta ovat sitä myöhemmin - yksi syy on se, että aiemmin vain "erilaiset nuoret" ovat aikuisena saavuttaneet asioita, joita tavoittelivat ja saaneet sitä kautta itsevarmuutta. Ja koska keski-ikäistyvissä on vähemmän persoonallisia ja joukosta erottuvia tapauksia, nämä erottuvat edukseen. Toisaalta nuoruuden kuvioiden jälkeen ihmiset ovat päätyneet omalle alalleen ja sitä kautta tapaavat enemmän itsensä kaltaisia ihmisiä. Itse uskon, että tällä on suuri merkitys.

      Epäilen suuresti, että sellainen tyyppi, joka ei ymmärtänyt arvostaa sinua nuorena, tekisi sitä nytkään. Tai sitten tajuavat kyllä, että olet arvostuksen arvoinen, mutta eivät vaan tajua - tällaiseen ilmiöön olen törmännyt. Esim. ihminen, joka on ulkonäkönsä, ajattelutapansa ja ammattinsa puolesta todella kiinnostava, ei sitten kuitenkaan ole se, jonka joku perustavis haluaisi, koska se perustavis haluaa kaltaisensa.

      Minusta sinun kannattaisi lopettaa se menneisyydessä vellominen. En minäkään ollut kauhean suosittu nuorena, mutta ei se niiden ihmisten syy ole, joita kohtaan nykyisin ja jotka ovat tai voisivat olla minusta kiinnostuneita. Miksi et nauttisi siitä, että elät hyvää ja itsesi näköistä elämää, ja jos kohtaat kiinnostavia ihmisiä, voit tutustua heihin ilman katkeruutta? Toki on ok olla sinkkuna, mutta jos kieltäydyt suhteesta ihmisen kanssa vain siksi, että et saanut jotain muita ihmisiä nuorena, niin itsehän siinä menetät myös mahdollisuuksia. Kosto osuu myös täysin vääriin kohteisiin. Mutta toki, jos tuo on se, miten haluat elää, niin mikäpä siinä.

    • 41v-mies

      Nuorena oli vientiä ja naisia riitti. 35 v jälkeen suosio lopahti kun minusta tuli työtön. Se on just sitä mitä voit antaa naiselle, taloudellista etua niin nainen tykkää. Kun se etuus loppuu niin sussa ei ole mitään kiinnostavaa.

      • vääriäolettamuksiasulla

        Jos sä tuossa iässä jo olet pitkäaikaistyötön (6 vuotta), niin se kyllä kertoo sun persoonasta paljon paljon enemmän, kuin mistään "taloudellisesta edusta".


      • Avio.ATmies
        vääriäolettamuksiasulla kirjoitti:

        Jos sä tuossa iässä jo olet pitkäaikaistyötön (6 vuotta), niin se kyllä kertoo sun persoonasta paljon paljon enemmän, kuin mistään "taloudellisesta edusta".

        Jos nainen on samassa iässä pitkäaikaistyötön, niin mitä se kertoo hänestä?


      • kaikkipäinhelvettiä
        vääriäolettamuksiasulla kirjoitti:

        Jos sä tuossa iässä jo olet pitkäaikaistyötön (6 vuotta), niin se kyllä kertoo sun persoonasta paljon paljon enemmän, kuin mistään "taloudellisesta edusta".

        Joo, ei se yhteiskunnasta kerro mitään, jos on yhtä tyhmä kuin sinä.


    • 12121212121212

      Hyviä ajatuksia.

      Nainen39v yllä kertoo vakitarinan jonka mukaan "et vain ole löytänyt sitä oikeaa", tai vika oli itsessäsi - ei toki naisissa (tietenkään, vika on aina miehessä).

      Jos näin on, selvitä naisen historia. Jos tämä on suosinut erilaisia miehiä kuin sinä, skippaa tapaus heti. Jos naisen poikaystävä ikävuosina 17-25 oli menevä ja bilettävä komistus, tai jos naisen mies ikävuosina 25-35 oli statuksekas menestyjä...miesmaku on muuttunut, ja tulee luultavasti muuttumaan uudestaan. Luonnollisesti jos taustalla on lukuisia irtosuhteita tai yksikin panosuhde, näyttää todella heikolta. Yllä mainittu "elämäsiivous" on tulossa, ja mies on ensimmäinen asia joka heitetään roskikseen.

      Tuskin löydät kuvaamaani yksisarvista, mutta aina voi pitää option avoinna siltä varalta jos ihme tapahtuu. Itse katselisin nuorempia, siis alle 25-vuotiaita. Pieni vähemmistö tykkää vanhemmista miehistä, ehkä sieltä löytyy unelmien hippityttö pieneen taloosi ;)

      • Nainen39vee

        Enhän mä kirjoittanut, että aloittajassa on ongelmaa. Älä vääristele.

        En vaan tajua sitä, että jos nykyisin hän voisi saada kiinnostavaa seuraa, niin se ei kelpaa hänelle sen vuoksi, että hän on katkera siitä, että joskus kauan sitten ei saanut jotain MUITA naisia. Ymmärrän sen, että antaa pakit sellaiselle, jolle ei kelvannut joskus aiemmin (niin minäkin tekisin), mutta jos kyseessä on nyt joku uusi ihminen, jota ei edes tuntenut silloin aikaisemmin, niin ihme valitusta.


      • kjhkjhgjkhghk

        "Itse katselisin nuorempia, siis alle 25-vuotiaita."

        Hyvä. Entä nämä ongelmat?

        -kiinnostaako keski-ikäistä miestä pyöriä parikymppisten ravintoloissa
        -iskeekö mustasukkaisuus?
        -paikkansa menettää muutamassa vuodessa, kun kuvioihin astuu loppuelämän poikkis
        -itkupotkuraivareita ja epävakautta
        -kaikki kyttää kaikkialla ihmeissään, tytön kaverit ja suku ihmettelevät

        Ei kurpparaivoa, perustuu omiin kokemuksiin.


      • kurppien.manipulointia
        kjhkjhgjkhghk kirjoitti:

        "Itse katselisin nuorempia, siis alle 25-vuotiaita."

        Hyvä. Entä nämä ongelmat?

        -kiinnostaako keski-ikäistä miestä pyöriä parikymppisten ravintoloissa
        -iskeekö mustasukkaisuus?
        -paikkansa menettää muutamassa vuodessa, kun kuvioihin astuu loppuelämän poikkis
        -itkupotkuraivareita ja epävakautta
        -kaikki kyttää kaikkialla ihmeissään, tytön kaverit ja suku ihmettelevät

        Ei kurpparaivoa, perustuu omiin kokemuksiin.

        Mites se ranskan presidentin vaimo ("ihana, täydellinen, aikuinen vahva nainen") juttu menikään? Ja selvästi tämä tapaus vielä manipuloi ranskan presidenttiä suhteeseen itsensä kanssa kun tämä oli vielä alaikäinen ja tämä opettajatar oli itse vieläpä silloin parisuhteessa varattuna.


      • Nainen39vee
        kurppien.manipulointia kirjoitti:

        Mites se ranskan presidentin vaimo ("ihana, täydellinen, aikuinen vahva nainen") juttu menikään? Ja selvästi tämä tapaus vielä manipuloi ranskan presidenttiä suhteeseen itsensä kanssa kun tämä oli vielä alaikäinen ja tämä opettajatar oli itse vieläpä silloin parisuhteessa varattuna.

        No ei tuollaiset ison ikäeron suhteet kovin tavallisia tai onnistuneita ole yleensä kumminkaan päin. Aina joskus on jotain poikkeuksia. Ja ei kai nyt suurin osa mitenkään ihanteellisena romanssina sellaista pidäkään, että opettaja ryhtyy suhteeseen oppilaansa kanssa, oli sitten sukupuolet miten päin vaan.

        En tiedä, minkä ikäinen ketjun aloittaja on, mutta en pidä kauhean realistisena, että keski-ikäinen mies löytäisi parikymppisen tytön. Voihan sitä toivoa ja haaveilla ja voi kokeilla onneaan, mutta onnistumisen todennäköisyys on aika pieni.


      • 12121212121212

        Runkkaa loppuelämä yksinäisenä kuten mä teen!!!! haha...

        :D


      • Avio.ATmies
        Nainen39vee kirjoitti:

        Enhän mä kirjoittanut, että aloittajassa on ongelmaa. Älä vääristele.

        En vaan tajua sitä, että jos nykyisin hän voisi saada kiinnostavaa seuraa, niin se ei kelpaa hänelle sen vuoksi, että hän on katkera siitä, että joskus kauan sitten ei saanut jotain MUITA naisia. Ymmärrän sen, että antaa pakit sellaiselle, jolle ei kelvannut joskus aiemmin (niin minäkin tekisin), mutta jos kyseessä on nyt joku uusi ihminen, jota ei edes tuntenut silloin aikaisemmin, niin ihme valitusta.

        Älä itse vääristele. Aloittaja ei voi saada kiinnostavaa seuraa, vaan epäkiinnostavaa seuraa, kuten seksinnälkäisiä varattuja naisia, tai nuoria naisia jotka haluavat perustaa heti perheen, tai naisia joiden ei voi luottaa rakastuvan aidosti aloittajaan, vaan juoksevan jokaisen uusimman muotimiehen perässä. Ei moisten kanssa voi rakentaa mitään toimivaa suhdetta.


      • Riiiiiiiiiii

        Tottakai sen kauniin nuoren tytön ihastus oli 17-25-vuotiaana samanikäinen komistus! Mikä sen olisi pitänyt olla, kaljuuntuva neitsytsetäkö?
        Normaali ihminen (ei ikäfetissinen viettihäiriöinen) kasvaa ja kehittyy elämän myötä ja olishan se erikoista jos keski-ikäisen ihmisen ihanne vastakkaista sukupuolta kohtaan olisi sama kuin teininä.
        Jatkuvaa marinaa naisten jännämieskiimasta. Kun ei halua jännämiestä, on vaihtanutkin tyyppiä ja haluaa kunnon miehen vain aisuriksi. Samat asiat, jotka naisissa ovat myrkkyä ovat teille täysin oikeutettuja.
        Suositus: etsi nuori tyttö joka on joko hyvin epävarma tai sitten ikäryhmässään ei-kovin-viehättävä. Ai niin paitsi lihava ei saa olla. Siitä ryhmästä kun kaivat sen vaarifiilin niin johan loppuu rutina ainakin vähäksi aikaa.


      • Nainen39vee
        Avio.ATmies kirjoitti:

        Älä itse vääristele. Aloittaja ei voi saada kiinnostavaa seuraa, vaan epäkiinnostavaa seuraa, kuten seksinnälkäisiä varattuja naisia, tai nuoria naisia jotka haluavat perustaa heti perheen, tai naisia joiden ei voi luottaa rakastuvan aidosti aloittajaan, vaan juoksevan jokaisen uusimman muotimiehen perässä. Ei moisten kanssa voi rakentaa mitään toimivaa suhdetta.

        No, siinä tapauksessa tietysti asia on eri, jos kiinnostavaa seuraa ei voi saada edelleenkään. Käsitin sitten kai väärin. Ei epäkiinnostavan kanssa tietenkään kannata olla.


      • 12121212121212
        Riiiiiiiiiii kirjoitti:

        Tottakai sen kauniin nuoren tytön ihastus oli 17-25-vuotiaana samanikäinen komistus! Mikä sen olisi pitänyt olla, kaljuuntuva neitsytsetäkö?
        Normaali ihminen (ei ikäfetissinen viettihäiriöinen) kasvaa ja kehittyy elämän myötä ja olishan se erikoista jos keski-ikäisen ihmisen ihanne vastakkaista sukupuolta kohtaan olisi sama kuin teininä.
        Jatkuvaa marinaa naisten jännämieskiimasta. Kun ei halua jännämiestä, on vaihtanutkin tyyppiä ja haluaa kunnon miehen vain aisuriksi. Samat asiat, jotka naisissa ovat myrkkyä ovat teille täysin oikeutettuja.
        Suositus: etsi nuori tyttö joka on joko hyvin epävarma tai sitten ikäryhmässään ei-kovin-viehättävä. Ai niin paitsi lihava ei saa olla. Siitä ryhmästä kun kaivat sen vaarifiilin niin johan loppuu rutina ainakin vähäksi aikaa.

        Voisitko Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kertoa meille mitä se kehittyminen tarkoittaa käytännössä?

        Naisen tapauksessa?

        Ja nimen omaan seurustelumielessä?

        En ole tähän päivään mennessä kuullut vakuuttavaa kuvausta siitä millä perusteella vanhempi nainen olisi parempi valinta minkä tahansa ikäiselle miehelle. Se jos mies sinusta kehittyy iän mukana kiinnostavammaksi, ei tarkoita että naiselle kävisi samoin. Miestä kun ei sytytä naisen miehistyminen eli kehittyminen (lue : "kehittyminen") miesvartaloiseksi, matalampiääniseksi, lyhyempihiuksiseksi, itsevarmaksi, määrätietoiseksi, urallaan menestyväksi, tms. Nuo, rakas Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, ovat _miehekkäitä_ ominaisuuksia.

        Erityisesti kolmekymppisissä naisissa yhdistyy sulavasti parikymppisten ja kolmekymppisten huonot puolet.

        "Normaali ihminen (ei ikäfetissinen viettihäiriöinen) kasvaa ja kehittyy elämän myötä ja olishan se erikoista jos keski-ikäisen ihmisen ihanne vastakkaista sukupuolta kohtaan olisi sama kuin teininä."

        Taas kerran projisoit naisten ihanteet miehiin.


      • uyiuyouoiuyoyou
        12121212121212 kirjoitti:

        Voisitko Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kertoa meille mitä se kehittyminen tarkoittaa käytännössä?

        Naisen tapauksessa?

        Ja nimen omaan seurustelumielessä?

        En ole tähän päivään mennessä kuullut vakuuttavaa kuvausta siitä millä perusteella vanhempi nainen olisi parempi valinta minkä tahansa ikäiselle miehelle. Se jos mies sinusta kehittyy iän mukana kiinnostavammaksi, ei tarkoita että naiselle kävisi samoin. Miestä kun ei sytytä naisen miehistyminen eli kehittyminen (lue : "kehittyminen") miesvartaloiseksi, matalampiääniseksi, lyhyempihiuksiseksi, itsevarmaksi, määrätietoiseksi, urallaan menestyväksi, tms. Nuo, rakas Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, ovat _miehekkäitä_ ominaisuuksia.

        Erityisesti kolmekymppisissä naisissa yhdistyy sulavasti parikymppisten ja kolmekymppisten huonot puolet.

        "Normaali ihminen (ei ikäfetissinen viettihäiriöinen) kasvaa ja kehittyy elämän myötä ja olishan se erikoista jos keski-ikäisen ihmisen ihanne vastakkaista sukupuolta kohtaan olisi sama kuin teininä."

        Taas kerran projisoit naisten ihanteet miehiin.

        Et voi tietää mitä normaali kolmekymppinen mies ajattelee, koska et ole itse sellainen.

        Lähes kaikilla on ollut parisuhteita, monella on jopa lapsi tuomassa perspektiiviä ajattelutapaan!

        Kokemuksen tuomaa viisautta jo jonkin verran. Ei olla jääty kokemattoman teinin ajatusmaailmaan.

        Toki naisen on oltava mahdollisimman kaunis, ja mieluiten ainakin viitisen vuotta nuorempi. Jos ei löydy, muukin kelpaa. Nuorista naisista kuitenkin on jo kokemusta.


      • 345678
        12121212121212 kirjoitti:

        Voisitko Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kertoa meille mitä se kehittyminen tarkoittaa käytännössä?

        Naisen tapauksessa?

        Ja nimen omaan seurustelumielessä?

        En ole tähän päivään mennessä kuullut vakuuttavaa kuvausta siitä millä perusteella vanhempi nainen olisi parempi valinta minkä tahansa ikäiselle miehelle. Se jos mies sinusta kehittyy iän mukana kiinnostavammaksi, ei tarkoita että naiselle kävisi samoin. Miestä kun ei sytytä naisen miehistyminen eli kehittyminen (lue : "kehittyminen") miesvartaloiseksi, matalampiääniseksi, lyhyempihiuksiseksi, itsevarmaksi, määrätietoiseksi, urallaan menestyväksi, tms. Nuo, rakas Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, ovat _miehekkäitä_ ominaisuuksia.

        Erityisesti kolmekymppisissä naisissa yhdistyy sulavasti parikymppisten ja kolmekymppisten huonot puolet.

        "Normaali ihminen (ei ikäfetissinen viettihäiriöinen) kasvaa ja kehittyy elämän myötä ja olishan se erikoista jos keski-ikäisen ihmisen ihanne vastakkaista sukupuolta kohtaan olisi sama kuin teininä."

        Taas kerran projisoit naisten ihanteet miehiin.

        Ei teidän sitten varmaankaan auta muu, kuin etsiä niitä vaarifiilejä nuorten tytöjen joukosta. Valitettavasti ne ovat kovin harvinaisia. Kun te kaikki setäikäiset juoksette niiden perässä, niin kilpailu tulee varmasti olemaan kovaa. Onnea kuitenkin etsinnälle.


      • 12121212121212
        345678 kirjoitti:

        Ei teidän sitten varmaankaan auta muu, kuin etsiä niitä vaarifiilejä nuorten tytöjen joukosta. Valitettavasti ne ovat kovin harvinaisia. Kun te kaikki setäikäiset juoksette niiden perässä, niin kilpailu tulee varmasti olemaan kovaa. Onnea kuitenkin etsinnälle.

        Selkeästi käy ilmi etteivät miehet pidemmän päälle hyväksy järjestelyä jossa vain osa miehistä koskaan saa nuoren naisen. Puhutaan siis 20/80-mallista jossa suuri osa naisista sinkkuilee parikymppisinä ja sinkkujen panomarkkinoilla muutama komea ytmi jyystää läpi tusinoittain nuoria naisia.

        Luulen että se meni läpi edelliselle sukupolvelle; betamiehet elivät toivossa kunnes lopulta kolmekymppisinä löysivät oman (juoksunsa juosseen) kultansa.

        Nyt, kiitos mm. netin, jo alle 18-vuotiaat tietävät mikä on alfa ja beta ja kuinka kuvio toimii. Nuori nainen halutaan nuorena miehenä tai ellei nuorena miehenä onnistu, vanhana miehenä.

        Näin kuuluu ollakin. Ellei nainen anna miehelle parhaita vuosiaan (17-25), miksi mies antaisi naiselle parhaat vuotensa (25-40)?

        ps. Minulle tämä ei ole ongelma. Nuoren näköinen kolmekymppinen ei ole vanha setä alle 25-vuotiaille, tyypillinen ikäero kun on se 3-5 vuotta.


      • 654564546547657
        12121212121212 kirjoitti:

        Selkeästi käy ilmi etteivät miehet pidemmän päälle hyväksy järjestelyä jossa vain osa miehistä koskaan saa nuoren naisen. Puhutaan siis 20/80-mallista jossa suuri osa naisista sinkkuilee parikymppisinä ja sinkkujen panomarkkinoilla muutama komea ytmi jyystää läpi tusinoittain nuoria naisia.

        Luulen että se meni läpi edelliselle sukupolvelle; betamiehet elivät toivossa kunnes lopulta kolmekymppisinä löysivät oman (juoksunsa juosseen) kultansa.

        Nyt, kiitos mm. netin, jo alle 18-vuotiaat tietävät mikä on alfa ja beta ja kuinka kuvio toimii. Nuori nainen halutaan nuorena miehenä tai ellei nuorena miehenä onnistu, vanhana miehenä.

        Näin kuuluu ollakin. Ellei nainen anna miehelle parhaita vuosiaan (17-25), miksi mies antaisi naiselle parhaat vuotensa (25-40)?

        ps. Minulle tämä ei ole ongelma. Nuoren näköinen kolmekymppinen ei ole vanha setä alle 25-vuotiaille, tyypillinen ikäero kun on se 3-5 vuotta.

        On ongelma.

        Nuori nainen kiinnostuu humalassa vähän kaikista. 167cm pituus on kuitenkin miehellä sama kuin 130kg paino naisella.


      • 12121212121212
        654564546547657 kirjoitti:

        On ongelma.

        Nuori nainen kiinnostuu humalassa vähän kaikista. 167cm pituus on kuitenkin miehellä sama kuin 130kg paino naisella.

        Puhe oli iästä.

        167cm pituus on vähintään yhtä suuri ongelma 25-30v naisille jotka neuroottisesti murehtivat ettei tulisi lyhyitä lapsia, tai ettei mies näyttäisi hääkuvissa korkkareita käyttäessä lyhyemmältä.

        Jos pituus estää saamasta alle 25-vuotiaita, estää se yhtä lailla saamasta yli 25-vuotiaita. Joten voin, ja minun kannattaa, yrittää alle 25-vuotiaita. Voisi jopa olla perusteltua ottaa vielä nuorempi ikähaarukka, alle 22-vuotiaissakin on fiksuja ja mukavia nörttinaisia.


      • Rose_91
        12121212121212 kirjoitti:

        Puhe oli iästä.

        167cm pituus on vähintään yhtä suuri ongelma 25-30v naisille jotka neuroottisesti murehtivat ettei tulisi lyhyitä lapsia, tai ettei mies näyttäisi hääkuvissa korkkareita käyttäessä lyhyemmältä.

        Jos pituus estää saamasta alle 25-vuotiaita, estää se yhtä lailla saamasta yli 25-vuotiaita. Joten voin, ja minun kannattaa, yrittää alle 25-vuotiaita. Voisi jopa olla perusteltua ottaa vielä nuorempi ikähaarukka, alle 22-vuotiaissakin on fiksuja ja mukavia nörttinaisia.

        Tuossa 17-25 ikäluokassa on se ongelma, että monet naiset eivät vielä seurustele lainkaan alle 20-vuotiaina. Itse olin treffeillä ekan kerran 21-vuotiaana enkä ole ollenkaan ainoa. Tunnen monia naisia, jotka ovat aloittaneen vasta myöhemmin. Eli noista "parhaista vuosista" jää helposti puolet käyttämättä ihan sen takia, ettei vielä treffaile ketään :D

        30v ei ole liian vanha 23-25-vuotiaalle. Sanoisin silti, ettei minkään asian suhteen kannata alkaa liian ehdottomaksi. Minullakin oli "ehdoton" ikäraja niin kuin sinulla. Halusin itseni ikäisen tai max 4 vuotta vanhemman. Sitten ihastuin mieheeni, joka on minua 7 vuotta vanhempi. Olisin kävellyt onneni ohi, jos olisin silloin pitänyt väkisin kiinni alkuperäisestä ajatuksestani. En siis yritä muuttaa mieltäsi ja saat etsiä juuri sen ikäistä kuin tahdot. Mutta ehdottomuudessa on riskinsä.


      • 43245243253254
        12121212121212 kirjoitti:

        Puhe oli iästä.

        167cm pituus on vähintään yhtä suuri ongelma 25-30v naisille jotka neuroottisesti murehtivat ettei tulisi lyhyitä lapsia, tai ettei mies näyttäisi hääkuvissa korkkareita käyttäessä lyhyemmältä.

        Jos pituus estää saamasta alle 25-vuotiaita, estää se yhtä lailla saamasta yli 25-vuotiaita. Joten voin, ja minun kannattaa, yrittää alle 25-vuotiaita. Voisi jopa olla perusteltua ottaa vielä nuorempi ikähaarukka, alle 22-vuotiaissakin on fiksuja ja mukavia nörttinaisia.

        Puhe oli kokonaisuudesta.

        Nuoret tytöt olettavat, että pystyt puhumaan "syntyjä syviä" parisuhteessa, koska olet huomattavasti vanhempi. Tuohon perustuu vanhemman miehen tärkein vetovoima. Mitä voit tarjota tuossa tilanteessa?

        (Et kehtaa esitellä noita nörttityttöjä ytm -kavereillesi. Älä valehtele, että olisit meikittömistä taviksiksista kiinnostunut. Tunnen ajatusmaailmasi niin hyvin.)


      • 12121212121212
        Rose_91 kirjoitti:

        Tuossa 17-25 ikäluokassa on se ongelma, että monet naiset eivät vielä seurustele lainkaan alle 20-vuotiaina. Itse olin treffeillä ekan kerran 21-vuotiaana enkä ole ollenkaan ainoa. Tunnen monia naisia, jotka ovat aloittaneen vasta myöhemmin. Eli noista "parhaista vuosista" jää helposti puolet käyttämättä ihan sen takia, ettei vielä treffaile ketään :D

        30v ei ole liian vanha 23-25-vuotiaalle. Sanoisin silti, ettei minkään asian suhteen kannata alkaa liian ehdottomaksi. Minullakin oli "ehdoton" ikäraja niin kuin sinulla. Halusin itseni ikäisen tai max 4 vuotta vanhemman. Sitten ihastuin mieheeni, joka on minua 7 vuotta vanhempi. Olisin kävellyt onneni ohi, jos olisin silloin pitänyt väkisin kiinni alkuperäisestä ajatuksestani. En siis yritä muuttaa mieltäsi ja saat etsiä juuri sen ikäistä kuin tahdot. Mutta ehdottomuudessa on riskinsä.

        21 onkin vallan sopiva ikä :)

        22-25 myös, sillä edellytyksellä ettei taustalla ole irtosuhteilua ja/tai panosuhteilua.

        Palstallaan yritetään väen vängällä vääntää asia teinifetissiksi tms, kun taas samat postaajat puolustelevat naisen pituusfetissiä ja leukafetissiä.

        Tosiasiassa syyni nuoremman naisen etsimiseen ovat nämä:

        1. haluan lapsia mutta en ota naista jolla kello tikittää jo, tai ylipäätään lapset ovat mielessä piakkoin. Tällainen nainen ei hae miestä vaan pakettia johon kuuluu lapset, talo, jne. Eikä aikaa seurusteluun jää.
        2. koska haen kumppania loppuiäksi, en halua tilannetta jossa nainen menettää kiinnostuksensa seksiin vaihdevuosien myötä kun minä olen vielä halukas/kyvykäs.
        3. naiset pitävät järkyttävän kehnosti huolta itsestään. Terveellisesti elänyt 25-35v nainen miellyttää ulkonäöllisesti, mutta näitä on vähän. Ei tarvitse olla geneettinen kaunotar, mutta siiderin ja mässyn vaikutukset rumentavat.
        4. naiset ikäluokassa 25-35 alkavat olemaan "elämää eläneitä" ja "juoksunsa juosseita". Tämä on iso turn-off ja dealbreaker.

        Nämä ovat minimivaatimukset. Kaikkien kohtien pitää täyttyä. Muissa asioissa en ole puoliksikaan niin vaativa kuin luulette. Lukioajan ihastukseni, kiusattu tyttö jolla oli rumiksi haukutut piirteet ja merkittävä epämuodostuma kasvoissa, on yhä silmissäni nätti. Jo luonteensa ansiosta.

        Koko ketjusta paistaa läpi naisten yritys häpäistä miehet hyväksymään juostaan juoksut-otetaan aisuri-jätetään-aisuri-taktiikka. Mutta miehet eivät koskaan tule arvostamaan juoksunsa juosseita naisia, tai pitämään kolmekymppisiä yhtä haluttavina kuin kaksikymppisiä - riippumatta omasta iästä.


      • muista.kertoa
        12121212121212 kirjoitti:

        21 onkin vallan sopiva ikä :)

        22-25 myös, sillä edellytyksellä ettei taustalla ole irtosuhteilua ja/tai panosuhteilua.

        Palstallaan yritetään väen vängällä vääntää asia teinifetissiksi tms, kun taas samat postaajat puolustelevat naisen pituusfetissiä ja leukafetissiä.

        Tosiasiassa syyni nuoremman naisen etsimiseen ovat nämä:

        1. haluan lapsia mutta en ota naista jolla kello tikittää jo, tai ylipäätään lapset ovat mielessä piakkoin. Tällainen nainen ei hae miestä vaan pakettia johon kuuluu lapset, talo, jne. Eikä aikaa seurusteluun jää.
        2. koska haen kumppania loppuiäksi, en halua tilannetta jossa nainen menettää kiinnostuksensa seksiin vaihdevuosien myötä kun minä olen vielä halukas/kyvykäs.
        3. naiset pitävät järkyttävän kehnosti huolta itsestään. Terveellisesti elänyt 25-35v nainen miellyttää ulkonäöllisesti, mutta näitä on vähän. Ei tarvitse olla geneettinen kaunotar, mutta siiderin ja mässyn vaikutukset rumentavat.
        4. naiset ikäluokassa 25-35 alkavat olemaan "elämää eläneitä" ja "juoksunsa juosseita". Tämä on iso turn-off ja dealbreaker.

        Nämä ovat minimivaatimukset. Kaikkien kohtien pitää täyttyä. Muissa asioissa en ole puoliksikaan niin vaativa kuin luulette. Lukioajan ihastukseni, kiusattu tyttö jolla oli rumiksi haukutut piirteet ja merkittävä epämuodostuma kasvoissa, on yhä silmissäni nätti. Jo luonteensa ansiosta.

        Koko ketjusta paistaa läpi naisten yritys häpäistä miehet hyväksymään juostaan juoksut-otetaan aisuri-jätetään-aisuri-taktiikka. Mutta miehet eivät koskaan tule arvostamaan juoksunsa juosseita naisia, tai pitämään kolmekymppisiä yhtä haluttavina kuin kaksikymppisiä - riippumatta omasta iästä.

        "...tai pitämään kolmekymppisiä yhtä haluttavina kuin kaksikymppisiä - riippumatta omasta iästä."

        Kerro tuo toki sitten sille omalle kultamussulle kun se viettää kolmekymppisiä! :) :)


      • 12121212121212
        43245243253254 kirjoitti:

        Puhe oli kokonaisuudesta.

        Nuoret tytöt olettavat, että pystyt puhumaan "syntyjä syviä" parisuhteessa, koska olet huomattavasti vanhempi. Tuohon perustuu vanhemman miehen tärkein vetovoima. Mitä voit tarjota tuossa tilanteessa?

        (Et kehtaa esitellä noita nörttityttöjä ytm -kavereillesi. Älä valehtele, että olisit meikittömistä taviksiksista kiinnostunut. Tunnen ajatusmaailmasi niin hyvin.)

        "Nuoret tytöt olettavat, että pystyt puhumaan "syntyjä syviä" parisuhteessa, koska olet huomattavasti vanhempi. Tuohon perustuu vanhemman miehen tärkein vetovoima. Mitä voit tarjota tuossa tilanteessa?"

        Tiedät jo että tuo on vahvuuteni. Kolmekyppinen nainen puolestaan olettaa käytännöllisen miehen joka pystyy suorittamaan asioita, olemaan hyödyllinen keskiluokkaisen unelman rakentamisessa kovalla työllä. Pyrin toki hyvätuloiseksi, mutta tällä hetkellä pk-seudun mittakaavassa teen nuorempiin helpommin vaikutuksen.

        "(Et kehtaa esitellä noita nörttityttöjä ytm -kavereillesi. Älä valehtele, että olisit meikittömistä taviksiksista kiinnostunut. Tunnen ajatusmaailmasi niin hyvin.)"

        Minua ei kiinnosta pätkääkään mitä muut ovat mieltä kumppanistani. Olen mies, en nainen. On totta että pidän tyylikkäistä naisista, mutta se liittyy enemmän pukeutumiseen ja naisellisiin tapoihin kuin meikkeihin. Voimakas meikki ja tekoripset ym ovat turn-off.


      • 12121212121212
        muista.kertoa kirjoitti:

        "...tai pitämään kolmekymppisiä yhtä haluttavina kuin kaksikymppisiä - riippumatta omasta iästä."

        Kerro tuo toki sitten sille omalle kultamussulle kun se viettää kolmekymppisiä! :) :)

        Olennainen kohta:

        "Oma kultamussukka".

        Oma kultamussukka, joka on antanut miehelle nuoruutensa. Elämän jäljet ovat muistoja yhteisestä elämästä, raskausarvet muistoja yhteisestä lapsesta. Kokemukset on hankittu yhdessä opetellen.

        Sellainen oma kultamussukka on aina kaunis oman rakkaan miehensä silmissä.


      • näin.on
        12121212121212 kirjoitti:

        Olennainen kohta:

        "Oma kultamussukka".

        Oma kultamussukka, joka on antanut miehelle nuoruutensa. Elämän jäljet ovat muistoja yhteisestä elämästä, raskausarvet muistoja yhteisestä lapsesta. Kokemukset on hankittu yhdessä opetellen.

        Sellainen oma kultamussukka on aina kaunis oman rakkaan miehensä silmissä.

        Et sä kultamussukkaa tule löytään. Sun elämä menee palstalla jankatessa, kävelet luultavasti onnesi ohi kun mietit jykeviä leukoja. Edes se että olet sinkku ei johdu niistä ominaisuuksista joita olet luetellut. Moni hintelä lyhyt mies on löytänyt kumppanin nuorella iällä. Sussa on jotain perustavanlaatuista vikaa.. IHMISENÄ. Et vaan uskalla katsoo tosiasioista silmiin.


      • whattup
        näin.on kirjoitti:

        Et sä kultamussukkaa tule löytään. Sun elämä menee palstalla jankatessa, kävelet luultavasti onnesi ohi kun mietit jykeviä leukoja. Edes se että olet sinkku ei johdu niistä ominaisuuksista joita olet luetellut. Moni hintelä lyhyt mies on löytänyt kumppanin nuorella iällä. Sussa on jotain perustavanlaatuista vikaa.. IHMISENÄ. Et vaan uskalla katsoo tosiasioista silmiin.

        Ja vaikka löytäisikin niin se "kultamussukka" on yhdessä vain ykskakkosen rahojen ja statuksen vuoksi.

        Jos se olisi löytänyt sen kultamussukan jo nuorena niin voisi puhua aidosta rakkaudesta.


      • 12121212121212
        näin.on kirjoitti:

        Et sä kultamussukkaa tule löytään. Sun elämä menee palstalla jankatessa, kävelet luultavasti onnesi ohi kun mietit jykeviä leukoja. Edes se että olet sinkku ei johdu niistä ominaisuuksista joita olet luetellut. Moni hintelä lyhyt mies on löytänyt kumppanin nuorella iällä. Sussa on jotain perustavanlaatuista vikaa.. IHMISENÄ. Et vaan uskalla katsoo tosiasioista silmiin.

        Oletpa kiukkuisen oloinen :/

        Tuota tuntuu olevan liikkeellä...


      • 12121212121212
        whattup kirjoitti:

        Ja vaikka löytäisikin niin se "kultamussukka" on yhdessä vain ykskakkosen rahojen ja statuksen vuoksi.

        Jos se olisi löytänyt sen kultamussukan jo nuorena niin voisi puhua aidosta rakkaudesta.

        No sittenhän kannattaa tavoitella mahdollisimman nuoria, he kun eivät kuulemma välitä rahasta ja statuksesta.


      • whattup
        12121212121212 kirjoitti:

        No sittenhän kannattaa tavoitella mahdollisimman nuoria, he kun eivät kuulemma välitä rahasta ja statuksesta.

        Muuten hyvä, mutta kun ne ei ole susta kiinnostuneita, vaan ottavat niitä komeita ja jykeväleukaisia.


      • 12121212121212
        whattup kirjoitti:

        Muuten hyvä, mutta kun ne ei ole susta kiinnostuneita, vaan ottavat niitä komeita ja jykeväleukaisia.

        Juurihan tuossa sanottiin etteivät nuoret naiset välitä jykevästä leuasta tai pituudesta, vaan lyhyt ja hintelä mies kelpaa hyvin.


      • whattup
        12121212121212 kirjoitti:

        Juurihan tuossa sanottiin etteivät nuoret naiset välitä jykevästä leuasta tai pituudesta, vaan lyhyt ja hintelä mies kelpaa hyvin.

        En ole sellaista väittänyt. Uskon että suurin osa nuorista naisista on pinnallisia. Jos onnistut löytämään naisen ilman varakkuutta, rumana ätminä, kyse on aidosta rakkaudesta.


      • Nainen39vee
        12121212121212 kirjoitti:

        Olennainen kohta:

        "Oma kultamussukka".

        Oma kultamussukka, joka on antanut miehelle nuoruutensa. Elämän jäljet ovat muistoja yhteisestä elämästä, raskausarvet muistoja yhteisestä lapsesta. Kokemukset on hankittu yhdessä opetellen.

        Sellainen oma kultamussukka on aina kaunis oman rakkaan miehensä silmissä.

        Miksi ajattelet, että naisen kuuluisi antaa sinulle nuoruutensa, kun et itsekään ole antanut omaa nuoruuttasi hänelle? Koska etkös tuolla aiemmin kertonut haluavasi nimenomaan nuoremman naisen.

        Muutenkin on täysin kiero ajattelutapa, jos ajattelee parisuhdetta sitä kautta, saako toisen parhaat vuodet itselleen. Jo käsite parhaat vuodet on kummallinen. Harvan mielestä ne ikävuodet 17-23 (vai mitä olivatkaan) kuitenkaan ovat elämän parhaat vuodet. Uskotteko todella, että kumppani viihtyisi rinnalla, jos tietäisi tuon ajattelutavan? No, omapa on asianne.


      • uytruytuytiuiti
        12121212121212 kirjoitti:

        21 onkin vallan sopiva ikä :)

        22-25 myös, sillä edellytyksellä ettei taustalla ole irtosuhteilua ja/tai panosuhteilua.

        Palstallaan yritetään väen vängällä vääntää asia teinifetissiksi tms, kun taas samat postaajat puolustelevat naisen pituusfetissiä ja leukafetissiä.

        Tosiasiassa syyni nuoremman naisen etsimiseen ovat nämä:

        1. haluan lapsia mutta en ota naista jolla kello tikittää jo, tai ylipäätään lapset ovat mielessä piakkoin. Tällainen nainen ei hae miestä vaan pakettia johon kuuluu lapset, talo, jne. Eikä aikaa seurusteluun jää.
        2. koska haen kumppania loppuiäksi, en halua tilannetta jossa nainen menettää kiinnostuksensa seksiin vaihdevuosien myötä kun minä olen vielä halukas/kyvykäs.
        3. naiset pitävät järkyttävän kehnosti huolta itsestään. Terveellisesti elänyt 25-35v nainen miellyttää ulkonäöllisesti, mutta näitä on vähän. Ei tarvitse olla geneettinen kaunotar, mutta siiderin ja mässyn vaikutukset rumentavat.
        4. naiset ikäluokassa 25-35 alkavat olemaan "elämää eläneitä" ja "juoksunsa juosseita". Tämä on iso turn-off ja dealbreaker.

        Nämä ovat minimivaatimukset. Kaikkien kohtien pitää täyttyä. Muissa asioissa en ole puoliksikaan niin vaativa kuin luulette. Lukioajan ihastukseni, kiusattu tyttö jolla oli rumiksi haukutut piirteet ja merkittävä epämuodostuma kasvoissa, on yhä silmissäni nätti. Jo luonteensa ansiosta.

        Koko ketjusta paistaa läpi naisten yritys häpäistä miehet hyväksymään juostaan juoksut-otetaan aisuri-jätetään-aisuri-taktiikka. Mutta miehet eivät koskaan tule arvostamaan juoksunsa juosseita naisia, tai pitämään kolmekymppisiä yhtä haluttavina kuin kaksikymppisiä - riippumatta omasta iästä.

        Ei. :)
        Olen viimeksi tänään ollut tekemisissä sen yli 4milj. dollaria vuodessa ansaitsevan miehen kanssa. :) Uskon tietäväni asioista "vähän" enemmän kuin sinä.


      • 12121212121212
        uytruytuytiuiti kirjoitti:

        Ei. :)
        Olen viimeksi tänään ollut tekemisissä sen yli 4milj. dollaria vuodessa ansaitsevan miehen kanssa. :) Uskon tietäväni asioista "vähän" enemmän kuin sinä.

        Kaikki palstanaiset ovat ovat jatkuvasti tekemisissä hameen helmoissa roikkuvien monimiljonäärien, huippu-urheilijoiden ja rocktähtien kanssa.

        Ehkä sinä olet heistä se joka puhuu totta, kukapa tietää.


      • jhgjhgjhgjhgk
        12121212121212 kirjoitti:

        Kaikki palstanaiset ovat ovat jatkuvasti tekemisissä hameen helmoissa roikkuvien monimiljonäärien, huippu-urheilijoiden ja rocktähtien kanssa.

        Ehkä sinä olet heistä se joka puhuu totta, kukapa tietää.

        Täytyy myöntää, että nyt oli kyllä käytettävä kaikki valttikortit, todistettava sukulaisten poikkeuksellinen status tms.

        Silti olen vielä hyvin etäällä, tulen luultavasti aina olemaan. Jos ilmekin värähtää miehen statuksen edessä, jään heti.

        Pienin askelin.. Pitkälle olen kyllä päässyt.


      • hgfhgfhgfjhgjf
        jhgjhgjhgjhgk kirjoitti:

        Täytyy myöntää, että nyt oli kyllä käytettävä kaikki valttikortit, todistettava sukulaisten poikkeuksellinen status tms.

        Silti olen vielä hyvin etäällä, tulen luultavasti aina olemaan. Jos ilmekin värähtää miehen statuksen edessä, jään heti.

        Pienin askelin.. Pitkälle olen kyllä päässyt.

        Mulla on poikkeuksellinen lahjakkuus alalla, jota hän suuresti arvostaa. Meillä on myös yhteisiä tuttavia. Elän myös sellaista elämää, josta hän haaveilee kaiken hulinan keskellä. Olen toki vaan yksi vähäpätöinen tuttavuus muiden joukossa.

        Tai no.. Viime aikoina ei ole oikein vaikuttanut siltä.


      • iuyiuyiuyiouyoi
        hgfhgfhgfjhgjf kirjoitti:

        Mulla on poikkeuksellinen lahjakkuus alalla, jota hän suuresti arvostaa. Meillä on myös yhteisiä tuttavia. Elän myös sellaista elämää, josta hän haaveilee kaiken hulinan keskellä. Olen toki vaan yksi vähäpätöinen tuttavuus muiden joukossa.

        Tai no.. Viime aikoina ei ole oikein vaikuttanut siltä.

        Teen välillä strategisia temppuja, jossa en vastaa hänen viesteihinsä tai puheluihin. Hän tuntuu tykkäävän tästä, koska kukaan muu ei tee niin. Vaan nainen voi olla näin kiero.. :)

        Toisaalta en välitä. On niitä muitakin mielenkiintoisia miehiä.


      • Riiiiiiiiiii
        12121212121212 kirjoitti:

        Kaikki palstanaiset ovat ovat jatkuvasti tekemisissä hameen helmoissa roikkuvien monimiljonäärien, huippu-urheilijoiden ja rocktähtien kanssa.

        Ehkä sinä olet heistä se joka puhuu totta, kukapa tietää.

        Ketkä palstanaiset ovat jatkuvasti tekemissä noiden miesryhmien kanssa? Nimeätkö heidät? Ei vastausta, niin arvelinkin.
        Nimeätkö myös naiset, joiden jatkuvasti väität olevan nelikymppisenä kaksikymppisen fitnesskissan kuosissa? Antaa tulla nimiä? Nothing?
        Älä valehtele toisten ihmisten sanomisista, kiitos.


      • Riiiiiiiiiiiii
        12121212121212 kirjoitti:

        21 onkin vallan sopiva ikä :)

        22-25 myös, sillä edellytyksellä ettei taustalla ole irtosuhteilua ja/tai panosuhteilua.

        Palstallaan yritetään väen vängällä vääntää asia teinifetissiksi tms, kun taas samat postaajat puolustelevat naisen pituusfetissiä ja leukafetissiä.

        Tosiasiassa syyni nuoremman naisen etsimiseen ovat nämä:

        1. haluan lapsia mutta en ota naista jolla kello tikittää jo, tai ylipäätään lapset ovat mielessä piakkoin. Tällainen nainen ei hae miestä vaan pakettia johon kuuluu lapset, talo, jne. Eikä aikaa seurusteluun jää.
        2. koska haen kumppania loppuiäksi, en halua tilannetta jossa nainen menettää kiinnostuksensa seksiin vaihdevuosien myötä kun minä olen vielä halukas/kyvykäs.
        3. naiset pitävät järkyttävän kehnosti huolta itsestään. Terveellisesti elänyt 25-35v nainen miellyttää ulkonäöllisesti, mutta näitä on vähän. Ei tarvitse olla geneettinen kaunotar, mutta siiderin ja mässyn vaikutukset rumentavat.
        4. naiset ikäluokassa 25-35 alkavat olemaan "elämää eläneitä" ja "juoksunsa juosseita". Tämä on iso turn-off ja dealbreaker.

        Nämä ovat minimivaatimukset. Kaikkien kohtien pitää täyttyä. Muissa asioissa en ole puoliksikaan niin vaativa kuin luulette. Lukioajan ihastukseni, kiusattu tyttö jolla oli rumiksi haukutut piirteet ja merkittävä epämuodostuma kasvoissa, on yhä silmissäni nätti. Jo luonteensa ansiosta.

        Koko ketjusta paistaa läpi naisten yritys häpäistä miehet hyväksymään juostaan juoksut-otetaan aisuri-jätetään-aisuri-taktiikka. Mutta miehet eivät koskaan tule arvostamaan juoksunsa juosseita naisia, tai pitämään kolmekymppisiä yhtä haluttavina kuin kaksikymppisiä - riippumatta omasta iästä.

        Miksi naisella ei saa olla takana edes yhtä yhden illan suhdetta, mutta sinä saat käydä huorissa?
        Muistaakseni se olit sinä, jos erehdyin niin pyydän anteeksi, toisin kuin sinä.


      • Riiiiiiiiiiiii
        654564546547657 kirjoitti:

        On ongelma.

        Nuori nainen kiinnostuu humalassa vähän kaikista. 167cm pituus on kuitenkin miehellä sama kuin 130kg paino naisella.

        Ei ole. Seukkasin aikoinaan tuota lyhyemmän miehen kanssa, joka oli tavattoman suosittu. Ruumiinrakenne tosin oli hyvä ja mies söpö. Naiset jatkuvasti kimpussa.


      • Riiiiiiiiiiiiii
        12121212121212 kirjoitti:

        Voisitko Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kertoa meille mitä se kehittyminen tarkoittaa käytännössä?

        Naisen tapauksessa?

        Ja nimen omaan seurustelumielessä?

        En ole tähän päivään mennessä kuullut vakuuttavaa kuvausta siitä millä perusteella vanhempi nainen olisi parempi valinta minkä tahansa ikäiselle miehelle. Se jos mies sinusta kehittyy iän mukana kiinnostavammaksi, ei tarkoita että naiselle kävisi samoin. Miestä kun ei sytytä naisen miehistyminen eli kehittyminen (lue : "kehittyminen") miesvartaloiseksi, matalampiääniseksi, lyhyempihiuksiseksi, itsevarmaksi, määrätietoiseksi, urallaan menestyväksi, tms. Nuo, rakas Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, ovat _miehekkäitä_ ominaisuuksia.

        Erityisesti kolmekymppisissä naisissa yhdistyy sulavasti parikymppisten ja kolmekymppisten huonot puolet.

        "Normaali ihminen (ei ikäfetissinen viettihäiriöinen) kasvaa ja kehittyy elämän myötä ja olishan se erikoista jos keski-ikäisen ihmisen ihanne vastakkaista sukupuolta kohtaan olisi sama kuin teininä."

        Taas kerran projisoit naisten ihanteet miehiin.

        Puhun normaalien ihmisten kehityspsykologiasta (tutustu), enkä puhunut ihmisen kehittymisestä sen kannalta tunteeko MIES naista viehättävämmäksi vanhempana. Etkö osaa lukea???? Syytit nuoria naisia siitä, että heidän miesihanteensa on kenties komea ja viehättävä, ja vedit jonkun logiikattoman ja kieron johtopäätöksen siitä miksi ihmisen kumppani-ihanne voi muuttua vuosien saatossa ja se oikeuttaa sen miksi ikäisesi nainen ei kelpaa.
        Nuori, opiskelemaan lähtevä tyttö ei vielä halua perustaa perhettä ja harrastukset voivat olla tärkeitä, ei vielä kokemusta seurustelusta joten tutustutaan ja etsitään itselle sopivia luonteenominaisuuksia kumppanista. Esimerkiksi kaksi kovin samantyylistä temperamentiltaan ei ehkä sovi yhteen, eivätkä yhteiset tuttavat ja harrastukset riitä suhdeliimaksi. Vetovoima on tärkeää, mutta se ei pelkästään riitä. Jos takana on muutama vakava seurustelusuhde, on jo paljon viisaampi.
        Kyse ei siis ollut siitä, kenelle sinun munasi seisoo ( nuoret), vaan siitä että valehtelet. Kyllä, jos miehille näyttää alastonkuvia on nuori nainen varmasti viehättävämpi, ja miehet valitsevat kyseisen kuvan. Elämänkumppaniksi eivät kuitenkaan halua lapsivaimoa läheskään kaikki. Tässä on vissi ero.
        Vituttaa vääntää rautalangasta kaikki asiat.


      • 12121212121212
        iuyiuyiuyiouyoi kirjoitti:

        Teen välillä strategisia temppuja, jossa en vastaa hänen viesteihinsä tai puheluihin. Hän tuntuu tykkäävän tästä, koska kukaan muu ei tee niin. Vaan nainen voi olla näin kiero.. :)

        Toisaalta en välitä. On niitä muitakin mielenkiintoisia miehiä.

        Totta kai välität.

        Miksi muuten punoisit juonia päästäksesi tämän rahakkaan ja statuksekkaan miehen suosioon?

        Juuri näin homma toimii, olen nähnyt sen läheltä lukemattomia kertoja. Raha ja status saa naiset kilvoittelemaan validaatiosta. Mitä korkeamman statuksen mies naisesta kiinnostuu, sitä positiivisemmassa valossa nainen itsensä näkee, ja sitä vahvemmin hän tuntee.

        Kun miehellä on rahaa ja statusta, on hän by default "mielenkiintoinen mies".


      • 12121212121212
        Riiiiiiiiiii kirjoitti:

        Ketkä palstanaiset ovat jatkuvasti tekemissä noiden miesryhmien kanssa? Nimeätkö heidät? Ei vastausta, niin arvelinkin.
        Nimeätkö myös naiset, joiden jatkuvasti väität olevan nelikymppisenä kaksikymppisen fitnesskissan kuosissa? Antaa tulla nimiä? Nothing?
        Älä valehtele toisten ihmisten sanomisista, kiitos.

        Huipputason miesten jahtaamia ovat mm. 21v fitnesskissalta näyttävä entinen huipputason liike-elämän menestyjä LinerT2, monimiljonäärimiehensä kanssa Kuusisaaressa/Kaskisaaressa (kuvauksen perusteella) asuva tiimalasivartaloinen kurvikuningatar belen ja tietysti vain komeimmat ja rikkaimmat hyväksyvä naistenkauluspaitavalkkaaja Pihtarikurppa.

        Voisin luetella vaikka kuinka monta, mutta kolme riittää noin ensi alkuun esimerkeiksi.


      • 12121212121212
        Riiiiiiiiiiiiii kirjoitti:

        Puhun normaalien ihmisten kehityspsykologiasta (tutustu), enkä puhunut ihmisen kehittymisestä sen kannalta tunteeko MIES naista viehättävämmäksi vanhempana. Etkö osaa lukea???? Syytit nuoria naisia siitä, että heidän miesihanteensa on kenties komea ja viehättävä, ja vedit jonkun logiikattoman ja kieron johtopäätöksen siitä miksi ihmisen kumppani-ihanne voi muuttua vuosien saatossa ja se oikeuttaa sen miksi ikäisesi nainen ei kelpaa.
        Nuori, opiskelemaan lähtevä tyttö ei vielä halua perustaa perhettä ja harrastukset voivat olla tärkeitä, ei vielä kokemusta seurustelusta joten tutustutaan ja etsitään itselle sopivia luonteenominaisuuksia kumppanista. Esimerkiksi kaksi kovin samantyylistä temperamentiltaan ei ehkä sovi yhteen, eivätkä yhteiset tuttavat ja harrastukset riitä suhdeliimaksi. Vetovoima on tärkeää, mutta se ei pelkästään riitä. Jos takana on muutama vakava seurustelusuhde, on jo paljon viisaampi.
        Kyse ei siis ollut siitä, kenelle sinun munasi seisoo ( nuoret), vaan siitä että valehtelet. Kyllä, jos miehille näyttää alastonkuvia on nuori nainen varmasti viehättävämpi, ja miehet valitsevat kyseisen kuvan. Elämänkumppaniksi eivät kuitenkaan halua lapsivaimoa läheskään kaikki. Tässä on vissi ero.
        Vituttaa vääntää rautalangasta kaikki asiat.

        Onko sinulla krapula kun olet noin kiukkuinen? :/


      • jhjgjhgjkhgjk
        12121212121212 kirjoitti:

        Totta kai välität.

        Miksi muuten punoisit juonia päästäksesi tämän rahakkaan ja statuksekkaan miehen suosioon?

        Juuri näin homma toimii, olen nähnyt sen läheltä lukemattomia kertoja. Raha ja status saa naiset kilvoittelemaan validaatiosta. Mitä korkeamman statuksen mies naisesta kiinnostuu, sitä positiivisemmassa valossa nainen itsensä näkee, ja sitä vahvemmin hän tuntee.

        Kun miehellä on rahaa ja statusta, on hän by default "mielenkiintoinen mies".

        Toki välitän tavallaan.

        Rahasta en ole kiinnostunut, mutta statuksesta olen. (Vierastan tuota sanaa, koska siitä tulee mieleen bisnesmies tms.) Toki miehen elämäntapa on mielenkiintoinen. Hyvin vaatimaton mies kaikesta huolimatta. Rahaa on sitten jo niin paljon, että se on menettänyt merkityksensä ajat sitten.


      • sidokset.ja.sidos.ryhmät
        Riiiiiiiiiiiiii kirjoitti:

        Puhun normaalien ihmisten kehityspsykologiasta (tutustu), enkä puhunut ihmisen kehittymisestä sen kannalta tunteeko MIES naista viehättävämmäksi vanhempana. Etkö osaa lukea???? Syytit nuoria naisia siitä, että heidän miesihanteensa on kenties komea ja viehättävä, ja vedit jonkun logiikattoman ja kieron johtopäätöksen siitä miksi ihmisen kumppani-ihanne voi muuttua vuosien saatossa ja se oikeuttaa sen miksi ikäisesi nainen ei kelpaa.
        Nuori, opiskelemaan lähtevä tyttö ei vielä halua perustaa perhettä ja harrastukset voivat olla tärkeitä, ei vielä kokemusta seurustelusta joten tutustutaan ja etsitään itselle sopivia luonteenominaisuuksia kumppanista. Esimerkiksi kaksi kovin samantyylistä temperamentiltaan ei ehkä sovi yhteen, eivätkä yhteiset tuttavat ja harrastukset riitä suhdeliimaksi. Vetovoima on tärkeää, mutta se ei pelkästään riitä. Jos takana on muutama vakava seurustelusuhde, on jo paljon viisaampi.
        Kyse ei siis ollut siitä, kenelle sinun munasi seisoo ( nuoret), vaan siitä että valehtelet. Kyllä, jos miehille näyttää alastonkuvia on nuori nainen varmasti viehättävämpi, ja miehet valitsevat kyseisen kuvan. Elämänkumppaniksi eivät kuitenkaan halua lapsivaimoa läheskään kaikki. Tässä on vissi ero.
        Vituttaa vääntää rautalangasta kaikki asiat.

        "Puhun normaalien ihmisten kehityspsykologiasta"

        Ja tämän on tehnyt luultavasti naistutkimuksen tutkimusryhmä joka tarkastelee asiaa feministisin silmin


      • jgjhgjkjhgkjhgkjhgk
        12121212121212 kirjoitti:

        Huipputason miesten jahtaamia ovat mm. 21v fitnesskissalta näyttävä entinen huipputason liike-elämän menestyjä LinerT2, monimiljonäärimiehensä kanssa Kuusisaaressa/Kaskisaaressa (kuvauksen perusteella) asuva tiimalasivartaloinen kurvikuningatar belen ja tietysti vain komeimmat ja rikkaimmat hyväksyvä naistenkauluspaitavalkkaaja Pihtarikurppa.

        Voisin luetella vaikka kuinka monta, mutta kolme riittää noin ensi alkuun esimerkeiksi.

        Älä nyt mua vedä tähän mukaan. :) Ei mun taso ole korkea. Olen vaan hyvä lukemaan, mitä ihmiset tarvitsevat.


      • 12121212121212
        jhjgjhgjkhgjk kirjoitti:

        Toki välitän tavallaan.

        Rahasta en ole kiinnostunut, mutta statuksesta olen. (Vierastan tuota sanaa, koska siitä tulee mieleen bisnesmies tms.) Toki miehen elämäntapa on mielenkiintoinen. Hyvin vaatimaton mies kaikesta huolimatta. Rahaa on sitten jo niin paljon, että se on menettänyt merkityksensä ajat sitten.

        Yleisen mielenkiinnon vuoksi, kun kerran myönnät olevasi statuksesta kiinnostunut, voisit olla hyödyksi palstan miehille avaamalla statuksen merkitystä hieman tarkemmin?

        Mikä statuksessa erityisesti kiinnostaa, ja miksi uskot olevasi kiinnostunut statuksesta parisuhdemielessä ja muutenkin?
        Millainen status vetoaa erityisesti?
        Tunnistatko itse statuksen halo-efektin, kuinka status saa miehen muut ominaisuudet vaikuttamaan paremmilta ja mielenkiintoisemmilta?
        Kun tiedät miehellä olevan statusta, vaikuttaako tämä mielestäsi ennakkoasetelmiin sen kautta miten ensitapaaminen lähtee käyntiin?


      • jhkjhkjhkjhk
        12121212121212 kirjoitti:

        Yleisen mielenkiinnon vuoksi, kun kerran myönnät olevasi statuksesta kiinnostunut, voisit olla hyödyksi palstan miehille avaamalla statuksen merkitystä hieman tarkemmin?

        Mikä statuksessa erityisesti kiinnostaa, ja miksi uskot olevasi kiinnostunut statuksesta parisuhdemielessä ja muutenkin?
        Millainen status vetoaa erityisesti?
        Tunnistatko itse statuksen halo-efektin, kuinka status saa miehen muut ominaisuudet vaikuttamaan paremmilta ja mielenkiintoisemmilta?
        Kun tiedät miehellä olevan statusta, vaikuttaako tämä mielestäsi ennakkoasetelmiin sen kautta miten ensitapaaminen lähtee käyntiin?

        En ajatellut tuohon miinaan astua. :)


      • kjhlkjhlkjhlhl
        Riiiiiiiiiiiiii kirjoitti:

        Puhun normaalien ihmisten kehityspsykologiasta (tutustu), enkä puhunut ihmisen kehittymisestä sen kannalta tunteeko MIES naista viehättävämmäksi vanhempana. Etkö osaa lukea???? Syytit nuoria naisia siitä, että heidän miesihanteensa on kenties komea ja viehättävä, ja vedit jonkun logiikattoman ja kieron johtopäätöksen siitä miksi ihmisen kumppani-ihanne voi muuttua vuosien saatossa ja se oikeuttaa sen miksi ikäisesi nainen ei kelpaa.
        Nuori, opiskelemaan lähtevä tyttö ei vielä halua perustaa perhettä ja harrastukset voivat olla tärkeitä, ei vielä kokemusta seurustelusta joten tutustutaan ja etsitään itselle sopivia luonteenominaisuuksia kumppanista. Esimerkiksi kaksi kovin samantyylistä temperamentiltaan ei ehkä sovi yhteen, eivätkä yhteiset tuttavat ja harrastukset riitä suhdeliimaksi. Vetovoima on tärkeää, mutta se ei pelkästään riitä. Jos takana on muutama vakava seurustelusuhde, on jo paljon viisaampi.
        Kyse ei siis ollut siitä, kenelle sinun munasi seisoo ( nuoret), vaan siitä että valehtelet. Kyllä, jos miehille näyttää alastonkuvia on nuori nainen varmasti viehättävämpi, ja miehet valitsevat kyseisen kuvan. Elämänkumppaniksi eivät kuitenkaan halua lapsivaimoa läheskään kaikki. Tässä on vissi ero.
        Vituttaa vääntää rautalangasta kaikki asiat.

        Kehityspsykologia.. Todella mielenkiintoista!

        Ikävä kyllä kukaan palstan miehistä ei taida tuohon tutustua..

        Kaikki kun on loppupeleissä naisten syy.. :)


      • 12121212121212
        kjhlkjhlkjhlhl kirjoitti:

        Kehityspsykologia.. Todella mielenkiintoista!

        Ikävä kyllä kukaan palstan miehistä ei taida tuohon tutustua..

        Kaikki kun on loppupeleissä naisten syy.. :)

        Et ilmeisesti ole tajunnut mitä kehityspsykologia tässä kontekstissa tarkoittaa?

        Se tarkoittaa naisen ehdoilla tapahtuvaa ja naisen etuun perustuvaa "kehittymistä" jossa toivotun miehen muotti päivitetään 5-10 vuoden välein, toisinaan laidasta laitaan hyvin nopeassa ajassa.

        Siinä vaihdetaan kivasta ekasta poikkiksesta alfamieheen parikymppisenä ja betamieheen kolmekymppisenä, kulkien sivistyneen viikonloppuseuralaisen kautta selibaattiin kun vaihdevuodet iskevät.

        Tässä kehityspsykologiaksi kutsutussa pseudotieteessä yksi mies ei voi tyydyttää naista kuin sen 5-10 vuotta kerrallaan. Miehet jotka kieltäytyvät mallin seuraamisesta, ottaen röyhkeästi omatkin etunsa ja viettinsä huomioon, luokitellaan "kehittymättömiksi".

        Esim. minä olen kehittymätön, koska kolmekymppisenä kehtaan tavoitella nuorempia naisia enkä kolmekymppisiä etsikkoaikansa hukanneita akateemisia nirppanokkia joille biologisen kellon tikittäessä ei kaikille riitäkään hyvässä ammatissa olevia sivistyneitä miehiä.


      • jhgkjhgkhk
        12121212121212 kirjoitti:

        Et ilmeisesti ole tajunnut mitä kehityspsykologia tässä kontekstissa tarkoittaa?

        Se tarkoittaa naisen ehdoilla tapahtuvaa ja naisen etuun perustuvaa "kehittymistä" jossa toivotun miehen muotti päivitetään 5-10 vuoden välein, toisinaan laidasta laitaan hyvin nopeassa ajassa.

        Siinä vaihdetaan kivasta ekasta poikkiksesta alfamieheen parikymppisenä ja betamieheen kolmekymppisenä, kulkien sivistyneen viikonloppuseuralaisen kautta selibaattiin kun vaihdevuodet iskevät.

        Tässä kehityspsykologiaksi kutsutussa pseudotieteessä yksi mies ei voi tyydyttää naista kuin sen 5-10 vuotta kerrallaan. Miehet jotka kieltäytyvät mallin seuraamisesta, ottaen röyhkeästi omatkin etunsa ja viettinsä huomioon, luokitellaan "kehittymättömiksi".

        Esim. minä olen kehittymätön, koska kolmekymppisenä kehtaan tavoitella nuorempia naisia enkä kolmekymppisiä etsikkoaikansa hukanneita akateemisia nirppanokkia joille biologisen kellon tikittäessä ei kaikille riitäkään hyvässä ammatissa olevia sivistyneitä miehiä.

        No tuo oli vaan heitto..

        En edelleenkään tunne naisia, jotka olisivat eläneet noin. Siinä olet kyllä oikeassa, etten tiedä monenkaan menneisyydestä. Aika moni kavereistani on kerran eronnut pitkästä suhteesta, kuten minäkin. (Tai minut siis erotettiin.) :)

        Aika luonnolisena sitä kai pidetään, että nuorena on menovaihe. Niin miehillä kuin naisilla. En ole palstalla tyypilliseen ajatusmaailmaan törmännyt muualla. (Eiku olen, kristittyjen kohdalla. Siellä tosin avioidutaan viimeistään 25-vuotiaina.)


    • Kyselijä-86

      Kaikki ihmiset "aikuistuvat", niin miehet kuin naisetkin. Kiinnostukset tai ainakin niiden painotukset muuttuvat. Eivät meidän omat vanhempammekaan olleet parikymmppisinä sellaisia kuin nyt. Miksi siis itse olisimme keski-ikäisinä samanlaisia kuin nuorina?

      • laskelmoivaa.kasvua

        Naisten "aikuistuminen" ei ole aitoa vaan ihan jotain muuta.


      • Naisasialooser11

        Naisten aikuistuminen on sitä, että ulkonäön rapistuttua ei ole enää varaa samanlaiseen käytökseen eikä mahdollisuutta samantasoisiin miehiin, joita sai 18-22 vuotiaina joten on pakko muuttaa mieskriteereitä sekä käytöstään"aikuisempaan"suuntaan.

        Naisen"aikuistuminen"on biologian armottomien lakien sanelema pakko.


      • Aikuinennainenmäoon
        laskelmoivaa.kasvua kirjoitti:

        Naisten "aikuistuminen" ei ole aitoa vaan ihan jotain muuta.

        No mitä se sitten on, jos ei ole aitoa aikuistumista? Maailma muuttuu ja me sen mukana. Jotkut jäärät eivät sitä vain tajua ja kuvittelevat voivansa estää muutoksen, mutta ei se onnistu. Ei elämää voi elää sukupolvesta toiseen samalla tavalla kuin esi-isät aikoinaan.

        Itse olin nuorena ihan samanlainen kuin muutkin ikäiseni kaverit, bileet, ystävät ja sosiaaliset riennot olivat tärkeintä elämässä. Opiskelijaelämä kuitenkin päättyi aikanaan, piti selviytyä työelämässä, joten vapaa-ajalla ei enää tehnyt mieli bilettää aamuun asti. Lapset muuttivat taas omalta osaltaan elämäntilannetta. Kun elämässä tulee ns. uusi vaihe, joistakin tärkeistä asioista tulee pikkuhiljaa merkityksettömiä ja toisista, kuten perheestä tuleekin tärkein asia maailmassa. Se kuuluu aikuistumiseen. Jos ikäiseni mies on samanlainen kuin minä olin opiskelijana, en koskisi pitkällä tikullakaan sellaiseen parisuhdemielessä. Samoin opiskelijana ei kiinnostanut perhekeskeinen mies. Kyllä ihminen hakeutuu mieluiten sellaisten tyyppien pariin, joilla on samat arvot ja ajatusmaailma kuin itsellä. Kaikki eivät synny pikkuvanhoina ja pysy samanlaisina vauvasta vaariin.


      • Aikuinennainenmäoon
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Naisten aikuistuminen on sitä, että ulkonäön rapistuttua ei ole enää varaa samanlaiseen käytökseen eikä mahdollisuutta samantasoisiin miehiin, joita sai 18-22 vuotiaina joten on pakko muuttaa mieskriteereitä sekä käytöstään"aikuisempaan"suuntaan.

        Naisen"aikuistuminen"on biologian armottomien lakien sanelema pakko.

        Ne 18-22 vuotiaat miehet vanhen aikuistuvat samalla tavalla. Toiset hitaammin toiset nopeammin, eli naisen mahdollisuudet pysyvät ihan samoina kuin ennenkin. Ei kukaan järkevä nainen jää roikkumaan sinne teinin asteelle vonkaamaan teinipoikia.


      • Avio.ATmies
        Aikuinennainenmäoon kirjoitti:

        No mitä se sitten on, jos ei ole aitoa aikuistumista? Maailma muuttuu ja me sen mukana. Jotkut jäärät eivät sitä vain tajua ja kuvittelevat voivansa estää muutoksen, mutta ei se onnistu. Ei elämää voi elää sukupolvesta toiseen samalla tavalla kuin esi-isät aikoinaan.

        Itse olin nuorena ihan samanlainen kuin muutkin ikäiseni kaverit, bileet, ystävät ja sosiaaliset riennot olivat tärkeintä elämässä. Opiskelijaelämä kuitenkin päättyi aikanaan, piti selviytyä työelämässä, joten vapaa-ajalla ei enää tehnyt mieli bilettää aamuun asti. Lapset muuttivat taas omalta osaltaan elämäntilannetta. Kun elämässä tulee ns. uusi vaihe, joistakin tärkeistä asioista tulee pikkuhiljaa merkityksettömiä ja toisista, kuten perheestä tuleekin tärkein asia maailmassa. Se kuuluu aikuistumiseen. Jos ikäiseni mies on samanlainen kuin minä olin opiskelijana, en koskisi pitkällä tikullakaan sellaiseen parisuhdemielessä. Samoin opiskelijana ei kiinnostanut perhekeskeinen mies. Kyllä ihminen hakeutuu mieluiten sellaisten tyyppien pariin, joilla on samat arvot ja ajatusmaailma kuin itsellä. Kaikki eivät synny pikkuvanhoina ja pysy samanlaisina vauvasta vaariin.

        Eihän sinun elämäntilanteesi tule nytkään säilymään entisellään hautaan asti. Lapset kasvat aikanaan isoiksi ja muuttavat kotoa, tulevat riippumattomiksi ja sinun elämässäsi alkaa jälleen uusi vaihe kun pitää löytää korvaavaa sisältöä.

        Vieläkö silloin kuvaan mahtuu av(i)omies ja lastesi isä ja arkielämän ilot ja surut ja taakan jakanut parisenkymmentä vuotta jakanut kumppani, vai muuttuvatko nämäkin ominaisuudet merkityksettömiksi, ja on taas aika vaihtaa miestä?


      • Avio.ATmies kirjoitti:

        Eihän sinun elämäntilanteesi tule nytkään säilymään entisellään hautaan asti. Lapset kasvat aikanaan isoiksi ja muuttavat kotoa, tulevat riippumattomiksi ja sinun elämässäsi alkaa jälleen uusi vaihe kun pitää löytää korvaavaa sisältöä.

        Vieläkö silloin kuvaan mahtuu av(i)omies ja lastesi isä ja arkielämän ilot ja surut ja taakan jakanut parisenkymmentä vuotta jakanut kumppani, vai muuttuvatko nämäkin ominaisuudet merkityksettömiksi, ja on taas aika vaihtaa miestä?

        Jep. Melkoinen haaste varmaan löytää mies, jonka kanssa arvot ja tavoitteet käy yksiin tuossa vaiheessa. Miehellä pitäisi ensinnäkin olla takana riittävän samankaltainen menneisyys ja sen lisäksi vielä samanlainen suunta tulevaisuudelle, joten kokonaisuudessaan kaivataan mieheltä hyvin "naismaista" tapaa aikuistua.


      • lklklöklklkl
        scrg kirjoitti:

        Jep. Melkoinen haaste varmaan löytää mies, jonka kanssa arvot ja tavoitteet käy yksiin tuossa vaiheessa. Miehellä pitäisi ensinnäkin olla takana riittävän samankaltainen menneisyys ja sen lisäksi vielä samanlainen suunta tulevaisuudelle, joten kokonaisuudessaan kaivataan mieheltä hyvin "naismaista" tapaa aikuistua.

        Eli narsistista tapaa "aikuistua". Ideaali tilanne olisikin jos nämä pariutuisivat keskenään. Mutta jostain syystä tälläiset monesti hylkivät toisiaan ainakin tietyissä vaiheissa elämää ja etsivät silloin itsestään poikkeavia kumppaneita. Se taas ei ole hyväksi näille heidän erillaisille kumppaneilleen.


      • 12121212121212
        Avio.ATmies kirjoitti:

        Eihän sinun elämäntilanteesi tule nytkään säilymään entisellään hautaan asti. Lapset kasvat aikanaan isoiksi ja muuttavat kotoa, tulevat riippumattomiksi ja sinun elämässäsi alkaa jälleen uusi vaihe kun pitää löytää korvaavaa sisältöä.

        Vieläkö silloin kuvaan mahtuu av(i)omies ja lastesi isä ja arkielämän ilot ja surut ja taakan jakanut parisenkymmentä vuotta jakanut kumppani, vai muuttuvatko nämäkin ominaisuudet merkityksettömiksi, ja on taas aika vaihtaa miestä?

        Juuri noin.

        Elämän vaiheisiin jakavat naiset eroavat 100% varmuudella. Miehen olisi muututtava täysin erilaiseksi ja vieläpä naisen aikataulun mukaisesti. Se on mahdotonta.

        Esimerkki:

        Teini-iässä kiltti ja symppis poikaystävä, joka muuttuu liian tylsäksi kun baarien ovet avautuvat.
        Parikymppisenä röyhkeän itsevarma sänkileukainen pokailijabilettäjä, joka ei ole riittävän luotettava perheenisäksi.
        Välissä panosuhteilua, mahdollisesti vahvaleukaisen urheilijamiehen kanssa.
        Sitten on betamiehen vuoro elättää ja hankkia naiselle keskiluokkainen unelma. Menestyjiä ei riitä kaikille.
        Ruuhkavuosien päättyessä nainen haluaa takaisin työelämään, on uusi koulutus ja sosiaalinen elämä. Tylsä betamies ei sytytäkään enää.
        Kun kiinnostavampi viikonloppumies on löytynyt, matkustellaan ja pannaan kunnes vaihdevuodet iskevät ja sitten reidet laitetaan kiinni lopullisesti.

        Tässä ketjussa huomaa miten naisten mielestä nainen on miestä arvokkaampi, ja miesten tulee aina olla tyytyväisiä siihen jos saavat edes muruset pöydän alta. Naiset itse ovat "mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa" (oman tasoisen miehen kanssa), luonnollisesti.


      • Aikuinennainenmäoon
        Avio.ATmies kirjoitti:

        Eihän sinun elämäntilanteesi tule nytkään säilymään entisellään hautaan asti. Lapset kasvat aikanaan isoiksi ja muuttavat kotoa, tulevat riippumattomiksi ja sinun elämässäsi alkaa jälleen uusi vaihe kun pitää löytää korvaavaa sisältöä.

        Vieläkö silloin kuvaan mahtuu av(i)omies ja lastesi isä ja arkielämän ilot ja surut ja taakan jakanut parisenkymmentä vuotta jakanut kumppani, vai muuttuvatko nämäkin ominaisuudet merkityksettömiksi, ja on taas aika vaihtaa miestä?

        Tätähän ei voi tietää ennenkuin elämäntilanne on siinä pisteessä. Eivät kaikki eroa heti kun lapset lähtee kotoa, ero voi tulla silloin kun lapset ovat ihan pieniä. Eikä syy aina ole automaattisesti naisessa kummassakaan tapauksessa. Mies♩ voi keksiä, ettei hän olekaan valmis lapsiarkeen, rajoittaa liikaa omia menoja, löytyykin uusi nainen nurkan takaa keski-iän kriisiä helpottamaan, mies voi kuolla auto-onnettomuudessa... Mitä tahansa voi sattua, mutta on lapsellista syyllistää naista asioista, joita miehet tekevät aivan yhtä usein.


      • 12121212121212
        Aikuinennainenmäoon kirjoitti:

        Tätähän ei voi tietää ennenkuin elämäntilanne on siinä pisteessä. Eivät kaikki eroa heti kun lapset lähtee kotoa, ero voi tulla silloin kun lapset ovat ihan pieniä. Eikä syy aina ole automaattisesti naisessa kummassakaan tapauksessa. Mies♩ voi keksiä, ettei hän olekaan valmis lapsiarkeen, rajoittaa liikaa omia menoja, löytyykin uusi nainen nurkan takaa keski-iän kriisiä helpottamaan, mies voi kuolla auto-onnettomuudessa... Mitä tahansa voi sattua, mutta on lapsellista syyllistää naista asioista, joita miehet tekevät aivan yhtä usein.

        Paitsi että 80% eroista tapahtuu naisen aloitteesta.


      • 12121212121212
        Aikuinennainenmäoon kirjoitti:

        Tätähän ei voi tietää ennenkuin elämäntilanne on siinä pisteessä. Eivät kaikki eroa heti kun lapset lähtee kotoa, ero voi tulla silloin kun lapset ovat ihan pieniä. Eikä syy aina ole automaattisesti naisessa kummassakaan tapauksessa. Mies♩ voi keksiä, ettei hän olekaan valmis lapsiarkeen, rajoittaa liikaa omia menoja, löytyykin uusi nainen nurkan takaa keski-iän kriisiä helpottamaan, mies voi kuolla auto-onnettomuudessa... Mitä tahansa voi sattua, mutta on lapsellista syyllistää naista asioista, joita miehet tekevät aivan yhtä usein.

        "Tätähän ei voi tietää ennenkuin elämäntilanne on siinä pisteessä. Eivät kaikki eroa heti kun lapset lähtee kotoa, ero voi tulla silloin kun lapset ovat ihan pieniä."

        ps. hauska vastaus. Eihän kaikki eroa kun lapset ovat isoja, ero voi tulla aikaisemminkin. Todellakin :D


      • totanoinnii
        12121212121212 kirjoitti:

        Paitsi että 80% eroista tapahtuu naisen aloitteesta.

        Koska miehet pettävät.
        Pitäisikö miestenkin sinun mielestäsi vain sietää vaimonsa pettämistä? Ei saisi erota?


      • valehtelevat.feministit
        totanoinnii kirjoitti:

        Koska miehet pettävät.
        Pitäisikö miestenkin sinun mielestäsi vain sietää vaimonsa pettämistä? Ei saisi erota?

        Naiset pettävät vähintään yhtä paljon kuin miehetkin.


      • ytrfytryutrytryry
        12121212121212 kirjoitti:

        Juuri noin.

        Elämän vaiheisiin jakavat naiset eroavat 100% varmuudella. Miehen olisi muututtava täysin erilaiseksi ja vieläpä naisen aikataulun mukaisesti. Se on mahdotonta.

        Esimerkki:

        Teini-iässä kiltti ja symppis poikaystävä, joka muuttuu liian tylsäksi kun baarien ovet avautuvat.
        Parikymppisenä röyhkeän itsevarma sänkileukainen pokailijabilettäjä, joka ei ole riittävän luotettava perheenisäksi.
        Välissä panosuhteilua, mahdollisesti vahvaleukaisen urheilijamiehen kanssa.
        Sitten on betamiehen vuoro elättää ja hankkia naiselle keskiluokkainen unelma. Menestyjiä ei riitä kaikille.
        Ruuhkavuosien päättyessä nainen haluaa takaisin työelämään, on uusi koulutus ja sosiaalinen elämä. Tylsä betamies ei sytytäkään enää.
        Kun kiinnostavampi viikonloppumies on löytynyt, matkustellaan ja pannaan kunnes vaihdevuodet iskevät ja sitten reidet laitetaan kiinni lopullisesti.

        Tässä ketjussa huomaa miten naisten mielestä nainen on miestä arvokkaampi, ja miesten tulee aina olla tyytyväisiä siihen jos saavat edes muruset pöydän alta. Naiset itse ovat "mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa" (oman tasoisen miehen kanssa), luonnollisesti.

        Miten sä kehtaat täällä myöntää, että tunnet ainoastaan wt -naisia?

        Itse en tunne ketään, jolla olis elämä mennyt noin.


      • valehtelevat.femakot
        ytrfytryutrytryry kirjoitti:

        Miten sä kehtaat täällä myöntää, että tunnet ainoastaan wt -naisia?

        Itse en tunne ketään, jolla olis elämä mennyt noin.

        Mitä sä kehtaat valehdella täällä noin. Jos olisit pinokkio niin sun nenäs olisi mount everestin korkuinen.


      • 12121212121212
        ytrfytryutrytryry kirjoitti:

        Miten sä kehtaat täällä myöntää, että tunnet ainoastaan wt -naisia?

        Itse en tunne ketään, jolla olis elämä mennyt noin.

        Ei kukaan tunne.

        Silti noita naisia on yliopistot, virastot ja toimistot täynnä.

        Ero on siinä että vain wt-naiset myöntävät julkisesti totuuden. Akateemisen naisen tarinassa lukioaikojen poikkis jätettiin koska välimatka, pelimiesalfa oli kiva herrasmies, fuckbuddyily oli sinkkuilua kokonaan ilman miehiä, ero johtui erilleen kasvamisesta, jne.,


      • olettesekaisinämmät
        Aikuinennainenmäoon kirjoitti:

        Tätähän ei voi tietää ennenkuin elämäntilanne on siinä pisteessä. Eivät kaikki eroa heti kun lapset lähtee kotoa, ero voi tulla silloin kun lapset ovat ihan pieniä. Eikä syy aina ole automaattisesti naisessa kummassakaan tapauksessa. Mies♩ voi keksiä, ettei hän olekaan valmis lapsiarkeen, rajoittaa liikaa omia menoja, löytyykin uusi nainen nurkan takaa keski-iän kriisiä helpottamaan, mies voi kuolla auto-onnettomuudessa... Mitä tahansa voi sattua, mutta on lapsellista syyllistää naista asioista, joita miehet tekevät aivan yhtä usein.

        Kannattaisi ihan oikeasti aikustua ennen sen lapsen hankkimista, koskee niin naisia kuin miehiäkin, vaikka ehkä asiaan viitaten olisi selkeämpää puhua tytöistä ja pojista.

        Jos "mies" lähtee, kun lapsi on syntynyt, niin te "naiset" nyt olette vaan naiveina tyttöinä valinneet väärän "miehen" lapsenne isäksi..

        Lapsia tehdään nykyään aivan liian herkästi naisten itsekkäästä ja narsistisesta halusta, liian aikaisin.

        Sitten on ne toiset "naiset", jotka "juoksunsa juostuaan" biologisen kellon tikittäessä ovat epätoivossaan haluamassa lasta jonkun puolitutun miehen kanssa.

        Kaksi- ja kolmekymppiset pissikset eivät mitenkään eroa toisistaan, koska lähtökohtaisesti nainen iästään riippumatta on aina omasta itsekkäästä halustaan johtuen lasta vailla näissä tapauksissa.


      • 54354354354
        12121212121212 kirjoitti:

        Ei kukaan tunne.

        Silti noita naisia on yliopistot, virastot ja toimistot täynnä.

        Ero on siinä että vain wt-naiset myöntävät julkisesti totuuden. Akateemisen naisen tarinassa lukioaikojen poikkis jätettiin koska välimatka, pelimiesalfa oli kiva herrasmies, fuckbuddyily oli sinkkuilua kokonaan ilman miehiä, ero johtui erilleen kasvamisesta, jne.,

        Koskee myös sinua.

        Jäät myös itse jonain päivänä. Oletko miettinyt tältä kantilta?


      • Naisasialooser11
        Aikuinennainenmäoon kirjoitti:

        Ne 18-22 vuotiaat miehet vanhen aikuistuvat samalla tavalla. Toiset hitaammin toiset nopeammin, eli naisen mahdollisuudet pysyvät ihan samoina kuin ennenkin. Ei kukaan järkevä nainen jää roikkumaan sinne teinin asteelle vonkaamaan teinipoikia.

        Eivät aikuistu, ne miehet komistuvat vanhetessaan mutta eivät aikuistu vaan ovat vielä 50v edelleen sielultaan 20v jamppoja. Naisilla taas ei vanhana haaskana ole mitään mahdollisuuksia komeisiin miehiin joita nuoruuden kauneimmillaan saivat. Myös naisen luonne muuttuu katkeraksi ja tympeäksi kuten tälläkin palstalla saamme jatkuvasti todistaa teistä ikäneidoista.

        Nuoren naisen mahdollisuudet ovat lähes rajattomat, vanhan haaskan mahdollisuudet ovat pyöreä nolla.

        Se nuorena suosittu komea mies, ei 30 saati 40 vuotiaana vilkaisekkaan niihin naisiin joita pani 20 vuotiaana, ne naiset ovat biojätettä eivätkä kelpaa enää edes rumille miehille. Se komea mies panee jo vuosikymmeniä nuorempia.


      • Kolikontoinenpuoli
        12121212121212 kirjoitti:

        Paitsi että 80% eroista tapahtuu naisen aloitteesta.

        Minä olen eronnut joitain vuosia sitten ja kyllä, erottiin minun aloitteestani. Mies jäi rysän päältä kiinni toisen naisen jalkovälistä, silti hänellä oli pokkaa väittää, että ero tuli täytenä yllätyksenä. Hän olisi halunnut avioliittoa jatkaa kuin mitään ei olisi tapahtunut, koska ei hän periaatteessa edes pettänyt. Se toinen nainen pakotti hänet, sanoin hänelle, ettei tilanne näyttänyt yhtään siltä, että vastentahtoista olisi ollut kummallekkaan. Ja kyseessä on "kiltti ja kunnollinen mies" mies, huono ryhti, alkava kalju, hieman ylipainoa, eikä suinkaan hyväkroppainen jännämies. Vielä vuosia eron jälkeen hän on muistanut itkeä, miten häntä kohdeltiin kaltoin ja väärin ja miten lapset kärsii minun aloitteestani tulleesta erosta. Tässä on hyvä esimerkki miehen logiikasta, omissa toimissa ei nähdä mitään vikaa, syyt ja viat on aina jossain muualla.


      • Riiiiiiiiiiii

        Hyi helkkari! Voimia sulle. Tällaiset jutut toimivat hyvänä suhdekarkottimena. Hyvä pointti tuo, että miehen ulkonäöstä ei voi päätellä yhtään mitään kunnollisuudesta. Naiset saavat kuulla syytöksiä mieltymyksistään jännämiehiin, mutta nörtin näköinen vaatimaton tossukka voi olla hyvinkin taipuvainen pettämään. Kun tämäntyyppinen mies saa naisilta huomioita, menee hän monesti aivan sekaisin ja houkutus on suuri. Kun taas mies, jolla on kohtalainen flaksi naisten keskuudessa ei välttämättä huumaannu kuin lapsi karkkikaupassa jokaisesta yritteliäästä tyrkyttäjästä.


      • Riiiiiiiiiii
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Eivät aikuistu, ne miehet komistuvat vanhetessaan mutta eivät aikuistu vaan ovat vielä 50v edelleen sielultaan 20v jamppoja. Naisilla taas ei vanhana haaskana ole mitään mahdollisuuksia komeisiin miehiin joita nuoruuden kauneimmillaan saivat. Myös naisen luonne muuttuu katkeraksi ja tympeäksi kuten tälläkin palstalla saamme jatkuvasti todistaa teistä ikäneidoista.

        Nuoren naisen mahdollisuudet ovat lähes rajattomat, vanhan haaskan mahdollisuudet ovat pyöreä nolla.

        Se nuorena suosittu komea mies, ei 30 saati 40 vuotiaana vilkaisekkaan niihin naisiin joita pani 20 vuotiaana, ne naiset ovat biojätettä eivätkä kelpaa enää edes rumille miehille. Se komea mies panee jo vuosikymmeniä nuorempia.

        Hei nallukka, mitäs tähän sanoit? Näin kadulla äsken vanhaa tuttavaani, ikää vajaa 70 v. Oli pistänyt ikäisensä charmantin ja suositun herran pihalle, ja heilasteli oitis nuoruutenrakkautensa kanssa. Myös kolmas herrasmies oli kiinnostunut. Nainen on siveä ja mukava.
        Menikö teoria pieleen? Eli kyllä häntä katsotaan vaikka ikää on "hiukan" yli kurpparajan.


      • Naisasialooser.1

        Ei katsota vaan olet keksinyt koko tarinan omasta päästäsi.

        Mutta kommentoidaanpas nyt erästä aikaisempaa väitettäsi. Tuolla sanoit, että tottakai 17-25v nainen kiinnostuu ikäisestään komistuksesta(leikitään nyt tämän kerran että tuon ikäinen mies on komea) eikä kaljusta neitsytsedästä(hyvä että myönnät antamisen halventavan naista ja saamisen nostavan miehen statusta, ethän muuten miestä neitsyydestä haukkuisi). Pointti ei ollut se, että nuori nainen ei kiinnostu aloittajan ikäisestä miehestä vaan se, että nuorina nainen ei kiinnostu IKÄISESTÄÄN miehestä, joka ei täytä naisen kriteerejä, mutta vanhempana kun naisen MA on pohjamudissa, se sama mies kelpaa hyvin.

        Ja tuota naiset kutsuvat"aikuistumiseksi" eli biologian armottomat lait estävät naista saamastan alfamiestä ja hän joutuu tyytymään tavikseen, joka ei naiselle kelvannut silloin kun hän vietti lyhyttäkin lyhyempää kauneushuippuaan.


      • Aikuinennainenmäoon
        olettesekaisinämmät kirjoitti:

        Kannattaisi ihan oikeasti aikustua ennen sen lapsen hankkimista, koskee niin naisia kuin miehiäkin, vaikka ehkä asiaan viitaten olisi selkeämpää puhua tytöistä ja pojista.

        Jos "mies" lähtee, kun lapsi on syntynyt, niin te "naiset" nyt olette vaan naiveina tyttöinä valinneet väärän "miehen" lapsenne isäksi..

        Lapsia tehdään nykyään aivan liian herkästi naisten itsekkäästä ja narsistisesta halusta, liian aikaisin.

        Sitten on ne toiset "naiset", jotka "juoksunsa juostuaan" biologisen kellon tikittäessä ovat epätoivossaan haluamassa lasta jonkun puolitutun miehen kanssa.

        Kaksi- ja kolmekymppiset pissikset eivät mitenkään eroa toisistaan, koska lähtökohtaisesti nainen iästään riippumatta on aina omasta itsekkäästä halustaan johtuen lasta vailla näissä tapauksissa.

        Eli mielestäsi se on naisen vastuulla löytää sellainen mies, joka pysyy rinnalla kaikissa koettelemuksissa, mitä elämä tuo tullessaan? Eli ei pidä uskoa, että mies on tosissaan, kun hän vakuuttelee haluavansa viettää koko elämänsä juuri tämän naisen kanssa ja katsoa, kun lapset lentävät pesästä. Kun mennään naimisiin ja olllaan kahden jokunen vuosi ja kun mies alkaa haaveilla lapsista ja itsekin on sitä mieltä, että aika on oikea perheen perustamiselle. Tulee lapsi, tulee toinenkin, koska miehen mielestä sisarukset opettavat toisilleen vastavuoroisuutta ja jakamista. Ja kun tenavat alkavat olla uhmaiässä ja muutenkin vaativat enemmän huomiota kuin nukkuva vauva, mies keksiikin, ettei ole valmis tähän. Kerro minulle, missä vaiheessa olisi pitänyt tajuta, ettei se yhteinen haave kodista ja perheestä ollutkaan miehen ajatusmaailmaan sopiva? Että älä sinä syyllistä "tyttöjä" vääristä valinnoista ja itsekkäistä haluista, kyllä miehet osaavat saman toimintatavan.


      • Aikuinennainenmäoon
        12121212121212 kirjoitti:

        "Tätähän ei voi tietää ennenkuin elämäntilanne on siinä pisteessä. Eivät kaikki eroa heti kun lapset lähtee kotoa, ero voi tulla silloin kun lapset ovat ihan pieniä."

        ps. hauska vastaus. Eihän kaikki eroa kun lapset ovat isoja, ero voi tulla aikaisemminkin. Todellakin :D

        Hyvä, ymmärsit yhden asian, se on jo saavutus, nyt kun vielä ymmärtäisit kokonaisuuden, niin voisimme keskustella.


    • huoli.pois

      Vaikka aloittaja ei aikanaan osannutkaan hoitaa naisasioitaan, turha hänen on huolehtia nuoremmista sukupolvista. Eivät he ainakaan huonommin asioita voi klaarata kuin aloittaja.

      • Avio.ATmies

        Kiva kuulla että sun mielestäsi kaikkien pitää elää elämänsä samaan tahtiin kun sinä.


    • upupdd

      käteen ni sillee

    • Fhhkkgfuufdfgh

      Naisen miesmakua repii suuntiinsa kaksi tunnetta - epätoivo ja tyytymättömyys. Tämä aiheuttaa parisuhdestatuksesta riippumatta ruoho-on-aidan-toisella-puolella-vihreämpää efektin.

      • sitäseon

        Koska naisille ei riitä mikään, heille on olevinaan aina oikeutettua haluta jotakin paremnpaa, vaikka eivät itsekkään tiedä mitä se on. Typerät narsistiset ämmät.


    • Pillujen--asiantuntija

      Nykyään naiset ei arvosta muuta kun rahaa ja ulkonäkö vaikka nainen itse olisi millainen possu tahansa joka syö sipsejä pääruuaksi. Silti naisilla on varaa valita se komein bodarimies vaikka nainen itsestään ei huolehdi. Kyllä nää suomen laardi perseet tiedetään , ne haluaa kympin miehen vaikka itse ovat kutosia.

      • ilman.muuta

        Jos niillä kerran on VARAA valita, niin tottakai valitsevat.
        Kyllä sinäkin valitsisit sen kaupungin kauneimman, jos sinulla olisi siihen varaa.


      • voihanseollajoo

        Ämmällä jolla on kusinen luonne? Sama olisi ostaa mersu, jossa on ladan mottori.

        Ei helvetti mitä typeryyttä. Ei kiitos.


    • flowersreally

      Pitkä ketju täynnä male bondingia. Huippusöpöä.

      • 12121212121212

        Saa naisetkin osallistua söpöilyyn.


      • flowersreally
        12121212121212 kirjoitti:

        Saa naisetkin osallistua söpöilyyn.

        Me olemme huippusöpöjä jo syntyessämme, teidän pitää yhdistyä söpöilläksenne.


      • säälien

        Nii ja aattele ne on saattanu narsisteina aina vaan ottaa uusia uhreja ja lopulta on jo seonnut laskuistaan monenko kaa ovat sitä "suhdetta aloitelleet". Yleensä vielä siten, että on montaa naista käytetty samaan aikaan, tosi miesmäistä.

        Eik teille ukkomiehille oo olemassa ihan omanlaatuisia keskustelusivustoja, hittoako täällä väännätte. Menkää sinne uskottomuusosioon vaikka, tuo on törkeen narsismin rajamailla. Ikähemmot ahdistelee ravintoloissa ja työpaikoillakin ne luulee, että muut elävät heitä viihdyyttääkseen. Niitä on jotenkin surullista kattoo. Ikähemmo on saattanut olla naimisissa kymmeniä vuosia, eikä osaa elää siinä omassa parisuhteessaan vaan jakaa itseään jokapuuolella, halvat hemmot.


    • keski.iässä

      Mitäkö on tapahtunut? No susta on selvästi tullut elämän katkeroittama keski-ikäinen mies!

      • Eioletaakkoja

        Mielestäni siinä ei ollut mitään katkeraa.

        Eronneet keski-ikäiset ämmät kiireellä aikoinaan kakaroita pykänneet ovat katkeria, Montaa miestä kokeilleet eikä yksikään jäänyt haaviin, lopulta yksin katkeroituneina. Ne ovat usein ihan mielenvikaisiakin, tuuliviirejä joidenka mielestä miehen pitäisi tuoda helppo elämä niille. Kun ei sellaista helppoa nakkia löydy niin kaikki vika on muissa mutta ei itsessä mitään.

        Hyvä kirjoitus aloittajalla ja ihmettelen kuinka kolmekymppinen nainen ei perusta perhettä oman ikäisensä kanssa, tulee mieleen että hakee vakavaraista elättäjää itselleen.

        Rahansa vaan menettää pintaliito naisten kanssa, niin eikä sekään riitä kun saa ruokoista ison laskun peräänsä. Niiden takia ei kannata pilata elämäänsä, ei ole sen arvoista.

        Mistä mies voi katkera olla jos ei ole kusetettavaksi joutunut.


    • tässä.ässä

      En käsitä kaikkia näitä juttuja.

    • Ai että mitä on tapahtunut? Ainakin sinä olet katkera, sitä en tiedä oletko aina ollut vai onko se tapahtunut jossain matkan varrella. Vieläkin ihmisillä on erilaisia arvoja, ja ne voivat muuttua elämän myötä. Mikään ei ole niin pysyvää, kuin jatkuva muutos.

      • Naisasialooser.1

        Katkeruuskortin heiluttaja on automaattisesti hävinnyt väittelyn.

        Ja vastaa itse aiheeseen eli naisten"aikuistumiseen" joka käytännössä tarkoittaa sitä, että nainen on rusinoitunut eikä saa enää YT-miestä ja joutuu kelpuuttamaan aloittajan kaltaisen taviksen.


      • Naisasialooser.1 kirjoitti:

        Katkeruuskortin heiluttaja on automaattisesti hävinnyt väittelyn.

        Ja vastaa itse aiheeseen eli naisten"aikuistumiseen" joka käytännössä tarkoittaa sitä, että nainen on rusinoitunut eikä saa enää YT-miestä ja joutuu kelpuuttamaan aloittajan kaltaisen taviksen.

        Edes kahdeksankymppinen mummo ei huoli katkeraa inisijää.


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Edes kahdeksankymppinen mummo ei huoli katkeraa inisijää.

        Edes kahdeksankymppinen pappa ei huoli sinua.


      • super-atm kirjoitti:

        Edes kahdeksankymppinen pappa ei huoli sinua.

        Pikkukakkonen voi kuvailla sulle urhon tarkemmin :)


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Pikkukakkonen voi kuvailla sulle urhon tarkemmin :)

        Työnnä sinä pienet kakkoseesi.


    • Huhhuhhuu

      Eikun täällä sinkut palstalla tapahtuu sitä et parisuhteissaan epäonnistuneet runkkarit. Sukupuoleenkin katsomatta ei oo tajunneet hakeutua terapiaan ja sit tullaan tänne sinkut palstalle terapioimaan itseään.

      Ja isot on näemmä puheet usean käyttämillä häiriköillä jotka eivät voi antaa täällä oikeesti. Sinkkujen keskustella. Kaiken tietäjät.

      • jättäkää.tämä

        Ei, vaan terapia ei ole auttanut. Kun naisasialooserikin on kertonut täällä vähän väliä olleensa mielenterveysongelmien takia hoidossa niin millaista on hoito ollut kun ei tahdo tuottaa mitään tulosta. Henkinen kehitys on täysi nolla ja täällä vinkutaan vuosi toisensa perään naisvihaa ja katkeruutta.

        Eihän täällä kukaan normaali mies katkeruuttaan suollakkaan vaan he nauravat näille "ätmeille". Aivan sairaan säälittävää sakkia nämä ätmit ja ne jotka täällä palstalla yrittävät näille jotain järkeä päähän saada voitte lopettaa tähän paikkaan. Mikään järkipuhe ei tähän ätmiyhteisöön auta vaan jatkavat hamaan hautaan asti samaa katkeraa lätinää ja vinkumista. Minkäänlaista aikuistumista ja valaistumista sen suhteen että vika oikeasti on heissä itsessään ei tule tapahtumaan joten kaikki naiset lopettakaa yrittämästä ja antakaa näiden ätmien vain keskenään vänkätä täällä kunnes ylläpitokin kyllästyy ja poistaa koko sinkkuosaston.


    • IsoMunaJanne

      "Mutta kommentoidaanpas nyt erästä aikaisempaa väitettäsi. Tuolla sanoit, että tottakai 17-25v nainen kiinnostuu ikäisestään komistuksesta(leikitään nyt tämän kerran että tuon ikäinen mies on komea) eikä kaljusta neitsytsedästä(hyvä että myönnät antamisen halventavan naista "


      Buhaha.
      Mielisairaan parikymppisen avohoitopotilaan kirjoituksia palsta täynnä.
      Ilmankos te kaikki apinat olette singlejä.

      Kyllä se 30-50v kalju karju joka muijan vie.
      Pikkupojat nuolee näppejään.

      Terveisin Yöelämässä duunissa oleva mies.

      tällä palstalla jauhetaan paskaa.
      katkeria sinkkuja neitimiehiä mussuttamassa katkerana.

    • pp987

      Aloittajaa on pitkälti oikeassa.
      Ei se paljoa miestä lohduta, joka nuorena olisi halunnut perheen ja vaimon, mutta jota naiset hyljeksi kuin homeista makkaraa siksi että hän ei ollut komistus, tai jännämies. Ja josta naise sitten kinnostuvat 45-50 vuotiaina, kun perheen perustaminen on kokonaan ohi, ja nainen saanut onne ja lapset, jotka jo ehkä lentäneet pesästäkin.
      En koskaan saanut toteuttaa unelmaani, vaan elin yksi 45 vuotiaaksi, kukaan nainen ei huolinut.

      Yksikään nainen ei tuota voi eikä tule koskaan ymmärtämään, koska nainen voi aina milloin tahansa nuorena perustaa perheen, tinkimällä vain miehen ulkonäkövaatimuksesta. Nuorissa ikäluokissa miehiä on noin 20% enemmän kuin naisia Suomessa, joten jokaiselle naiselle löytyy se rakas, mutta suurelle joukolle miehiä naista/vaimoa ei ole olemassakaan.
      Mies ei voi saada vamoa millään keinolla, jos kukaan nainen ei häntä hyväksi, miehellä ei ole mitään tehtävissä.

      Miehellä on täysi oikeus olla katkera jos hänelle ei annetaa oikeutta kaikkein eniten toivomaansa, isyyteen.

    • HyväNeuvoSulle

      "En koskaan saanut toteuttaa unelmaani, vaan elin yksi 45 vuotiaaksi, kukaan nainen ei huolinut.
      "

      ja nyt itket täällä kun et aiemmin toteuttanut unelmaasi.
      Mikähän sua nyt sitten estää?
      Tyhmyys vai?
      Vai mitä helvettiä täällä lotiset?
      Olet tainnut olla aina noin onneton.
      Mene iskemään niitä tyttöjä oikeasti äläkä täällä lätise.
      Sulla on miehen paras ikä, olet miehekkäässä iässä ja varmasti
      löytyy muija jos rohkenet kerrankin tehdä sen eteen jotain!

      et ole enää ujo 20vuotias pikkupoika.
      Heillä ongelmana on myös statuksen puute yms.
      Sinulla sitä ei ole, joten älä lue tätä vammaista palstaa.

    • äläsyytänaista

      Eikö miehen ulkonäkö rapistuu vanhetessa,olen nähnyt kurttusia miehiä ja myös fysiikka pettää, mutta mieshän luulee et syy naisessa vaikka ikä on tehnyt tehtävänsä ja eihän mies lääkäriin mene vaan hakee uuden naisen, kunnes sama toistuu...

    • eemeli_peeveli

      Tiedätkö mitä. Jos kaikki syntyisivät yhtä vanhoina ja valmiina kuin sinä ja minä, niin maailma voisi olla aika kuollut ja tylsä paikka.

      Mitään kehitystähän maailmassa ei tapahdu, jos nuoriso ei ole jotenkin radikaalia ja vähän sekaisin.

      Antaa nuorten naisten piuata. Kyllä ne ajan kanssa viisaaksi oppii, Siinä samalla saadaan viihdettä maailmaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      2163
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1821
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1669
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1597
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1576
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1494
    7. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      125
      1425
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1347
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1306
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1203
    Aihe