Oivallinen kirjoitus lehdessä

Kristiina23

Päivän puheenaihe on sote-uudistus kaikkialla, joten seuraavan jutun luin lehdestä.

Sian ja kanan fuusio
Kana oli tehnyt aloitteen ja puhunut kauniisti syntyvästä synergiasta eli munista ja pekonista.
Sikaakin ehdotus oli ensin miellyttänyt, "Mutta minullehan käy siinä huonosti", se oli sentään lopulta hoksannut. "No niin, fuusiossakin on omat haittapuolensa" kana oli todennut ja hymyili vinosti.

Ensi maanantaina täytyisi kunnan tehdä päätös, myydäänkö sairaalakiinteistö yksityiselle yrittäjälle, vai pitääkö kunta sen itse? Minua juttu huvitti/nauratti.

11

278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että.vikaan.mäni

      Kyseisellä "fuusiolla" ei ole mitään tekemistä sote-uudistuksen kanssa. On kumma mielikuva.

    • Kaikkitietävä.on

      Krustiinahan sekaiken tietää sotesta ja kaikesta muustakin.

      • "Krustiina" ei tiedä mitään, mutta tuo kana ja sika oli mielestäni hyvä kirjoitus.

        "Kyseisellä "fuusiolla" ei ole mitään tekemistä sote-uudistuksen kanssa. On kumma mielikuva."??

        Luen vain lehdistä, mitä kirjoitettu on.

        Niin onkin sinun mielestäsi (en ymmärrä) ja minunkin, koska en tiedä mitään, eikä paljon kiinnostakkaan, mutta täällä on toisin ja siitä on spekuloitu paikallislehdissä laidasta laitaan.

        ps. Olkoon sinun sanasi mitätön ja minun mitään tekemätön. Minä otan puheeni pois! DD (en otakkaan)


    • Ramoona-

      Hauska juttuhan tuo, ja sote-soppaan mahtuu vaikka mitä, voidaan yllättyä lopputuloksesta, kunhan se oikein muhii, kiehuu ja kuohuu, saattaa palaa pohjaankin.

      Kalakukkokin 🦈🐔on mielenkiintoinen yhdistelmä, syvennyin oikein miettimään tuota kukkoa, siansivuahan 🐷se liha siinä on. Kukkopää voi tarkoittaa kukkurapäätä tai kukko suojaavaa kuorta kukkaron tapaan. Äiti sanoi, että kalakukko kiekuu, jos sen kuori repesi uusissa. Sitten hän paikkasi sen.Ihana perinneherkku on myös mustikkakukko eli rättänä.

      Oi, miten ihanasti aurinko paistaa, pölyttäjät uutterina luumun- ja kirsikankukissa.🐝🐝

      • Just, joo? Pölyttäjät!D

        Mistä minä sain mukamas "kesäflunnsan", koska nenä vuotaa ja aivastuttaa? Nenästä valuu jatkuvasti nestettä, mutta mistä se tulee, koska se vain tulee ja joka ei ole keltaista!DD


      • 21...11
        Kristiina23 kirjoitti:

        Just, joo? Pölyttäjät!D

        Mistä minä sain mukamas "kesäflunnsan", koska nenä vuotaa ja aivastuttaa? Nenästä valuu jatkuvasti nestettä, mutta mistä se tulee, koska se vain tulee ja joka ei ole keltaista!DD

        Aivastuttelee Krist...naa niin, että tekohampaatkin ovat vähällä pudota.


      • K-1-toimikunta
        21...11 kirjoitti:

        Aivastuttelee Krist...naa niin, että tekohampaatkin ovat vähällä pudota.

        Myös 21...11 on ruunen yks tuhansista salanikeistä. Laitahan vieä apinanäytös nolaamaan kirjailijaa raisiosta, itseäsi.
        Vanhuus tulee kyllä kaikille, mutta surullista että tuolla tavalla.


      • että.paljastuikin....ksi
        K-1-toimikunta kirjoitti:

        Myös 21...11 on ruunen yks tuhansista salanikeistä. Laitahan vieä apinanäytös nolaamaan kirjailijaa raisiosta, itseäsi.
        Vanhuus tulee kyllä kaikille, mutta surullista että tuolla tavalla.

        Mitä pahaa siinä on, jos eri nikeillä kirjoittelee? Antaahan se väriä palstalle.
        Minkähän takia joku eri nikkejä käyttäen marssittaa jatkuvasti apinoita tälle palstalle?
        K-1-toimikunta -nikki kyllä paljastaa kirjoittajan, hehheh.


    • joskusmeneeyli

      Googlessa mainittiin että kohutoimittaja Riku Rantala (joku madventures tuttu) on syntynyt Haminassa 42 sitten.

      • eli.mielipuolta

        Jäikö sana vuosi tai kengännumero ois edellisestä kirjoituksesta? Mut yks Apusen Matti teilasi nuo Rantala & Milonoff jutut kokonaan roskaksi.
        Tästä eri mieltä.


    • kaikkealöytyypi

      Pata kattilaa soimaa musta kyhlki kummallakin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      80
      688
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      649
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      561
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      543
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      482
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      457
    Aihe