suoraan tyhjyyteen ja kadonnut kokonaan kartalta. Justiinsa kun aloin vihdoinkin kiinnostua asiasta ja nähdä jotain semanttista, vaikkakin absurdia kauneutta sudessa joka ajaa takaa gasellia Afrikan savannilla.
Vastaukset 55
Ja taas...
Barista ja Birsta.
H.Häh?
Barista ja birra on normaaleja sanoja, siitä börstasta en tiedä.
Ihan tosi (taas).
Aloin kiinnostua poispotkitun aloituksen (ei ollut omani, mutta siinä oli jotain mitä olisi voinut kehittää eteenpäin) moraalisesta dilemmasta. Monipohjaisuudestakin. Raakuudesta. Luonnollisesta valinnasta. Ravintoketjuista. Vegaanisuuden moraalisesta ylemmyydestä lihansyöjädieetteihin verrattuna.
Miten nerous ja typeryys ovat usein vain kaksi hyvin lähellä toisistaan olevaa variantteja ihmisen psyykestä ja miten kenelläkään meistä ei ole varaa asettua muiden yläpuolelle. Riippumatta siitä onko susi vai gaselli tässä kafkamaisessa maisemassa.- eppu2
Onko se sitten mitä, sananvapauden kannalta, kun poistettiin, vai nähtiinkö siinä taas sitä rasismia, mikä joka nurkan takana nykyään piilottelee.
Enpä menisi päättämään tuota vegaanien ylemmyyttä.
Kasveistakin löytyy tutkimusta ja yllättäviäkin asioita, eipä taida se niidenkään popsiminen niin eettistä olla. Ja mitä vielä ihmiskunta tulee tietämään tästäkin asiasta, kunhan aikaa kuluu ja tutkimukset etenee.
- Pelkääjät.poistaa
Ai miksi poistot?
Vanhusten käppyrää.
Palstalla on saa ta nasti Susia keinotekoisissa minkkiturkeissa, salakavalia nilkkaan ampujia. - Rehellisyyttä
Minä olen natsi &rasisti , joudunko siis hyljeksittyjen rooliin ?
Mitään vastausta tarvitse tuohon. Anonyymisti voit kehua olevasi vaikka mitä. Vaikka rehellinenkin.
- Huomioterävähyvä
Mistä kirpparilta sä olet ostanut tuon tyhmän valkolakin, joku soutuvenekipparin? Ehkä korppiksen myyntipöydältä?
Huomioterävähyvä kirjoitti:
Mistä kirpparilta sä olet ostanut tuon tyhmän valkolakin, joku soutuvenekipparin? Ehkä korppiksen myyntipöydältä?
Makuuhuoneen kirjahyllyltä, jossa se on kököttänyt lasteni lakkien vierellä odottamassa sitä päivää jolloin saa vielä koristaa kultakutrejani.
Sisänauhassa on kokonumero 54, joka on hituisen liian pieni. Muutkin sanoivat että pää oli kasvanut.Paloma.se.co kirjoitti:
Makuuhuoneen kirjahyllyltä, jossa se on kököttänyt lasteni lakkien vierellä odottamassa sitä päivää jolloin saa vielä koristaa kultakutrejani.
Sisänauhassa on kokonumero 54, joka on hituisen liian pieni. Muutkin sanoivat että pää oli kasvanut.Koko perheen statussymboolit esillä sinun kirjahyllysi päällä`?
- sivistyssanakirja
Paloma.se.co kirjoitti:
Sisänauhassa on kokonumero 54, joka on hituisen liian pieni. Muutkin sanoivat että pää oli kasvanut.Et sitten saanut sovitettua vastaukseen yhtään vierasperäistä tai sivistyssanaa.
Nyt voidaan ihmisten alku kirjoittaa uudestaan uusista löydöistä, ihminen on hyvin vanha.
Kallo on kuitenkin saman suuruinen ajassa.Gasellisatu, juuri kukkaan puhkeava neitonen, joutuu suden hyökkäyksen kohteeksi.
Yksi käytännön ongelma sadussa pistää silmään, susi ei hyökkää ihmisen kimppuun, mutta ihminen voi muuttua"sudeksi" kauniin vähäasuisen gasellitytön edessä.
Mahamed Susina muistaa kotikylän imaanin opetuksen, peittämättömän lihan saa ensimmäinen löytäjä (kissa) itselleense.
Tämä juttu sai juuri oudon käänteen.
Facebookiini tulee uusia päivityksiä.
Laitoin tänään ilmoituksen Roskis-palstalle kuvan kera, että täältä voisi hakea vanhoja patjoja ja mattoja ja muuta ylijäämäkamaa.
Sain yhteydenottoja luonnollisesti koiraihmisiltä, jotka tarvitsevät lemmikeilleen koppeihin pehmosteita.
Availin yhteidenottajien viestejä. Avattuani viestin he saavat yhteyden minuun.
Ja mitä tapahtui, valkealla kissahahmolla profiloitu Atgar Mohamed oli laittanut minulle kuukausi sitten kaveripyynnön messengeriin, ja kun nyt avasin yhteyden Monamed alkanut lähettelemään minulle ruusuviestejä ja juuri äskeen yritti soittaa.
Olenkohan muuttumassa Gaselliksi vai suossa seisovaksi haavoittuneeksi sudeksi jota susi himoitsee 😨😨😨- just.joo
Arvasinkin että susi ja gaselli kertomus oli sinun.
just.joo kirjoitti:
Arvasinkin että susi ja gaselli kertomus oli sinun.
Jos näin uskot ole onnellinen uskossasi.
Kuten jo Palomakin kirjoitti se aloitus ontui.
Itse ymmärsin kuitenkin viestin tarkoituksen. Nythän satuni sai omituisen fakta käänteen, jota voitaisiin pohtia.
Etäältä vaaniva susi.
@korppis:
susilauman suohon ajama hirvi onkin parempi metafora. :)
Asiasta toiseen: laitoitko roskis-osastolle kuvan patjoista ja muusta poisheitettävästä kamasta vai itsestäsi? Meinaan vaan kun ne muhammedit ja ahmedit alkaa hätyyttelemään...Huomenta@
Heräsin juuri omituiseen kahteen kilaukseen. Sabarre laittoi Good morning kuvan ja ruusun hahahahaa....
Jos luit tarkkaan kirjoitin "Mohammed"oli laittanut messenger-pyynnön kùun alussa ja nyt kun availin roskispalstan yhteydenottoja se pulpahti esiin. Kissakuvallinen profiili (valkea kissa) Nimi ei ole Mohammed vaan
Sabarre Zawzi. Yritin ilĺalla poistaa, että hän ei saa yhteyttä minuun, mutta nyt kun hän taas yritti lähestyä voin liittää tähän hänen nimen silla uskon, että kyseessä on vanhempien naisten rahojen toivossa sättäilevä henkilö.
Nimi viittaa ihan muualle kuin itään. Mielestäni voisi viitata Afrikkaan.
Jos te muut aktiivi netti naiset olette saaneet viestejä tuon nimiseltä henkilöltä kertokaa 😊
Takaisin satuun. gaselli voi menettää neitsyytensä ja hirvi rahansa.korppis kirjoitti:
Huomenta@
Heräsin juuri omituiseen kahteen kilaukseen. Sabarre laittoi Good morning kuvan ja ruusun hahahahaa....
Jos luit tarkkaan kirjoitin "Mohammed"oli laittanut messenger-pyynnön kùun alussa ja nyt kun availin roskispalstan yhteydenottoja se pulpahti esiin. Kissakuvallinen profiili (valkea kissa) Nimi ei ole Mohammed vaan
Sabarre Zawzi. Yritin ilĺalla poistaa, että hän ei saa yhteyttä minuun, mutta nyt kun hän taas yritti lähestyä voin liittää tähän hänen nimen silla uskon, että kyseessä on vanhempien naisten rahojen toivossa sättäilevä henkilö.
Jos te muut aktiivi netti naiset olette saaneet viestejä tuon nimiseltä henkilöltä kertokaa 😊
Takaisin satuun. gaselli voi menettää neitsyytensä ja hirvi rahansa.ps. Roskispalstalle liitin kuvan vanhoista patjoista jne. profiiilissahan on valokuvani samoin messengerissä. Pitäisiköhän siirtyä amerikkalaiseen tyyliin ja käyttää parisuhdekuvia profiileissa.
korppis kirjoitti:
ps. Roskispalstalle liitin kuvan vanhoista patjoista jne. profiiilissahan on valokuvani samoin messengerissä. Pitäisiköhän siirtyä amerikkalaiseen tyyliin ja käyttää parisuhdekuvia profiileissa.
Minä vaihtelen aina miten sattuu. Joskus poseeraan Legolassin kaa, joskus yksin, joskus omien lasteni, joskus lastenlasten....tänään todennäköisesti mansikka-raparperipiirakan kanssa.
korppis kirjoitti:
Huomenta@
Takaisin satuun. gaselli voi menettää neitsyytensä ja hirvi rahansa.Kirjoitit tuolla aikaisemmin, että hän yritti soittaa sinulle.
Jos siinä näkyi numero, niin saathan selville mistä maasta hän yritti soittaa. Jos ei näy numeroa, niin kuinka tiedät, että se oli hän?Tellukka kirjoitti:
Kirjoitit tuolla aikaisemmin, että hän yritti soittaa sinulle.
Jos siinä näkyi numero, niin saathan selville mistä maasta hän yritti soittaa. Jos ei näy numeroa, niin kuinka tiedät, että se oli hän?Kuten jo mainitsin fase päivittyy jatkuvasti. En pysy uudistusten mukana.
Puhelu oli messegerpuhelu mainitsemaltani henkilöltä. En vastannut, enkä aijo reakoida huomautusta...Et vastannut....soita...henkilölle. Puhelut ovat videopuheluita. Kuvissa punaista ruusua ojentaa nuori pukupäällä oleva valkoihoinen mieshenkilö voi hyvä luoja....minulle vanhalle korpille ....
hahahaaa. Oikeesti ei naurata.korppis kirjoitti:
Kuten jo mainitsin fase päivittyy jatkuvasti. En pysy uudistusten mukana.
Puhelu oli messegerpuhelu mainitsemaltani henkilöltä. En vastannut, enkä aijo reakoida huomautusta...Et vastannut....soita...henkilölle. Puhelut ovat videopuheluita. Kuvissa punaista ruusua ojentaa nuori pukupäällä oleva valkoihoinen mieshenkilö voi hyvä luoja....minulle vanhalle korpille ....
hahahaaa. Oikeesti ei naurata.Pyydä petze ottamaan yhteyttä siihen tyyppiin ja lukemaan hänelle madonluvut, että jätähän eukkoni rauhaan.
:)
minä en yleensä ota vastaan kaveruuksia tuntemattomilta, varsinkaan miehiltä. Varsinkaan jos nimi viittaa etelään tai itään. Ei silleen että minulla olisi jotain etelän tai idän ihmisiä vastaan, mutta jotenkin kuitenkin ne kuuluisat "punaiset liput" hyppäävät pystyyn heti kun tuntemattomat, vieraskieliset, kaukana asuvat, minua ainakin puolta nuoremmat herrat ottavat yhteyttä ja lähettelevät kaveripyyntöjä ja tulipunaruusuja....et vain ole mennyt avoimesti kerskailemaan omaisuudellasi .- mammonaa
No onhan Korppis ilmoittanut varallisuudekseen patjoja ja mattoja. Jossain Afrikan kolkassa voi patjojen omistaja oll kuumaa kamaa avioliittomarkkinoilla....
Ilmeisesti, et osaa lukea tai et ymmärrä kirjoitustani.
Kysymys on fasen messengeristä. Kyseisellä nimellä ei ole fasesivua.
Minulla on 58 faseystävää jotka tunnen henkilökohtaisesti. Jos joku haluaa lähettää minulle viestin esim. kun laitan jotain roskisryhmän jakoon joudun aukaisemaan henkilölle mahdollisuuden keskustella vaihdettavien tavaroiden toimituksesta. Nyt avasin tämän kissankuvaprofiilin koska luulin sen olevan jonkun joka tarvitsee vanhoja patjoja lemmikkieläimilleen.
You understand or not?
Jos kerskailuksi voisi tulkita ulkonäköni niin sille minkä näköinen olen en voi mitään.mammonaa kirjoitti:
No onhan Korppis ilmoittanut varallisuudekseen patjoja ja mattoja. Jossain Afrikan kolkassa voi patjojen omistaja oll kuumaa kamaa avioliittomarkkinoilla....
Ehkä ymmärsi sen patjan vähän väärin.
Ymmärsi korppiksen tarjoavan itseään patjaksi.korppis kirjoitti:
Ilmeisesti, et osaa lukea tai et ymmärrä kirjoitustani.
Kysymys on fasen messengeristä. Kyseisellä nimellä ei ole fasesivua.
Minulla on 58 faseystävää jotka tunnen henkilökohtaisesti. Jos joku haluaa lähettää minulle viestin esim. kun laitan jotain roskisryhmän jakoon joudun aukaisemaan henkilölle mahdollisuuden keskustella vaihdettavien tavaroiden toimituksesta. Nyt avasin tämän kissankuvaprofiilin koska luulin sen olevan jonkun joka tarvitsee vanhoja patjoja lemmikkieläimilleen.
You understand or not?
Jos kerskailuksi voisi tulkita ulkonäköni niin sille minkä näköinen olen en voi mitään.Aika sekava on satusi alusta loppuun. Kaveripyynnöt ja messengerit ja facet ja puhelut ja ruusut seuraavat toisiaan niin tiheässä tahdissa että vähemmästäkin menee sekaisin :))
Kai ne sitten on sinun kauneutesi pauloissa ellet ole tarjonnut omaisuuttasi ;)Tellukka kirjoitti:
Ymmärsi korppiksen tarjoavan itseään patjaksi.Mä tiedän että google kääntää aivan hassusti faceviestejä kieletä toiselle, mutta ei kai nyt sentään!
Tellukka kirjoitti:
Ymmärsi korppiksen tarjoavan itseään patjaksi.Vittu kun olette tyhmiä.
Paloma.se.co kirjoitti:
Mä tiedän että google kääntää aivan hassusti faceviestejä kieletä toiselle, mutta ei kai nyt sentään!
Mistäs sen tietää, kuinka paljon mies on jo oppinut suomea.
Niillehän aletaan opettamaan kieltä jo ennenkuin ovat saaneet oleskeluluvan. Sitä lupaa varten hän tarvitsee suomalaisen naisen. Voinut iskeä silmänsä korppikseen jo livessä.
Tiedä vaikka olisi sama tyyppi, josta korppis kerran kertoi, joka pyöräili siellä kesämökkitiellä katsastelemassa.- kuinkirkuvakuusenkäpy
Tellukka kirjoitti:
Mistäs sen tietää, kuinka paljon mies on jo oppinut suomea.
Niillehän aletaan opettamaan kieltä jo ennenkuin ovat saaneet oleskeluluvan. Sitä lupaa varten hän tarvitsee suomalaisen naisen. Voinut iskeä silmänsä korppikseen jo livessä.
Tiedä vaikka olisi sama tyyppi, josta korppis kerran kertoi, joka pyöräili siellä kesämökkitiellä katsastelemassa.Korppiksella on h u u t a v a himo ulkomaan eläviin, karibialle saakka.
kuinkirkuvakuusenkäpy kirjoitti:
Korppiksella on h u u t a v a himo ulkomaan eläviin, karibialle saakka.
Jo vain, rakastan matkustella. Laskimme tänään P:n, ulkomaan elävän kanssa, että 11-vuoden yhteisen historiamme aikana olemme seikkailleet 18 eri maassa. Huutava himomme vie meidät jos luoja suo seuraavaksi risteilylle Euroopan sisävesille ja jos vielä voimia riittää matkaamme Indonesiaan. On mulla ihana mies.
- levitelkää.tietonne
Voe voe eukko pahat! Tämäkin palsta on luettavissa kenelle vaan. Äkkiäkös sitä vähänkin nokkelampi osaa yhdistellä. Gaselli pian 70-vuotias hirvi upoksissa suolla. Kisumirrin kuvan takana ei ole susi vaan hyeena. Hyeena odottaa hirven nääntymistä ja iskee hampaansa niskaan.
- sitä_se_sun_unes_tiesi
Kotka on laskeutunut ja raiskannut Gassellin?
Jos kysymyksessä olisi kuitenkin jonkinlainen normaali darwinistinen lajien säilymiseen liittyvä valitsemisprosessi? Sudet ahdistelevat gasellin suohon ja hirvi seisoo leijonien saartamana keskellä Etelä_Sudanin tasankoa? Sudet ovay naaraita jahtaamassa gasellilounasta pennuillensa ja hirvi oli oikeesti jahtaamassa komeita leijonauroksia, mutta se ei kerinnyt saamaan yhtään kiinni kun naarasjellonat pääsi jyvälle sen aikeista.
Sudet jotka kaatoivat gasellin antaa aihetta monenlaisiin kysymyksiin.
Mutta puhelinsoittoihin Somaliasta tai Seychelleiltä ei kantsi vastata, voi tulla pitkä lasku.Kerran oli tullut puhelimeeni soitto Kongon suuntanumerolla. Nukuin silloin, mutta tuskin olisin vastannut vaikka olisin ollut valveillakin.
En ollut ainoa, jota kongolainen oli yrittänyt tavoitella. Luin sitten lehdestä, että varoiteltiin soittamasta takaisin siihen numeroon. Ei siinä rahat olisi menneet vielä vastatessa, mutta vasta silloin, jos siihen numeroon olisi soittanut kysyäkseen, mikä muu hätänä siellä Afrikassa kuin sodat ja nälkä.- mummot.sekoo
Hei haloo, nyt ihan oikeesti. Facebookiin voi ihan oikeasti liittyä millä tahansa tekaistulla. Roskiskimppaankin pääsee. Vi:#tu kuka on tyhmä, häh?
mummot.sekoo kirjoitti:
Hei haloo, nyt ihan oikeesti. Facebookiin voi ihan oikeasti liittyä millä tahansa tekaistulla. Roskiskimppaankin pääsee. Vi:#tu kuka on tyhmä, häh?
Luulitko täällä olevan joku, joka ei sitä tiennyt ennen tuota mielestäsi arvokasta informaatiota?
- oounääspäivää
Tellukka kirjoitti:
Luulitko täällä olevan joku, joka ei sitä tiennyt ennen tuota mielestäsi arvokasta informaatiota?
Ei ainakaan ole tieto mennyt perille. Vai luuletko ettei Helkan sääret tänä kesänä vilahda palstalla.?
Luulitko itse, että tällä palstalla kaikille tienneille olisimennyt tieto perille?
Mikähän yhteys sinulla ja korppiksella on, ei Mensa? oounääspäivää kirjoitti:
Ei ainakaan ole tieto mennyt perille. Vai luuletko ettei Helkan sääret tänä kesänä vilahda palstalla.?
Luulitko itse, että tällä palstalla kaikille tienneille olisimennyt tieto perille?
Mikähän yhteys sinulla ja korppiksella on, ei Mensa?Mitä jonkun säärillä tällä palstalla on tekemistä sen kanssa, että facella pystyy esiintymään tekaistulla nimellä?
- longlong
Ei siis todellakaan Mensa. Kietoutuuko sääret Palomaan.
Ei työjuht a jaksa hekottaa. Nyt päiväettosten jälkeen
(lähtipä livohkaan) siis nyt jaksaa.
Läheiseni tuntevat työjuhdan luonteen mutkat, väsyneenä tai nälkäisenä ei yhteispeli työjuhdan kanssa suju.
Olin aamupäivällä kaatopaikalla roskakuorman kanssa ei jaksanut sen jälkeen enää hekottaa ja juoda kahvia pikkusormi pystyssä.
Ettosten aikana oli vanhat patjat hävinneet portin pielestä. No ei yarvitse uutta kuormaa enää Afriikkaan ajaa. Peräkärryni on näppärä viilettää perässä.
Katkaisin koivunoksia saunavastoiksi aijoin.
Nyt taas olen voimissani, sorry tunteitteni ylikuumenemisen, mutta tiedätte vallan hyvin kuinka paljon inhoan näitä ulkolaisia kukonhelttapoikia ja hurstuuki Hilmoja.
Kohta aloitamme pienimuotoisen juhlaillan. Tapasimme P:n kanssa 11- vuotta sitten. Aurinko paistaa, pihapiiri, grillipaikka siisti alampas laittaa rantasaunaa tulille.
Iltajutskaksi jattelin valmistaa pekoniherkkusieniä ja grillivihanneksia. Valkkidta, punkkua ja kylmää vettä.
- kylmätotuus
Luettuani koko ketjun olen aivan pihalla, mistä on kysymys.
Todennäköisesti kyseessä on aloitus, jossa mainittiin gaselli ja susi.
Itsekin kirjoitin siihen pari kommenttia.
Siinä vaiheessa ketjussa ei ollut mitään sellaista, joka olisi antanut aihetta aloituksen poistoon.
Voisikohan joku ystävällisesti valaista minua, mihin tämä aloitus perustuu?
Ehkäpä sitten pääsen jyvälle kommenteistakin, joita tänne on kirjoitettu.- kylmätotuus
korpikirjailija kirjoitti:
Kylmätotuushan on, että sitä nyt vain ei ole.
Outo juttu, todella outo.
Yleensä jokaiselle aloitukselle on joku syy ja se on kylmä totuus.
Aloitusten kommentit voivat olla kuumia valheita, mutta ne on lukijan osattava erottaa faktoista. kylmätotuus kirjoitti:
Outo juttu, todella outo.
Yleensä jokaiselle aloitukselle on joku syy ja se on kylmä totuus.
Aloitusten kommentit voivat olla kuumia valheita, mutta ne on lukijan osattava erottaa faktoista.Ei niitä aina niin kovin helposti voi eroittaa mikä on valhetta ja mikä faktaa, kun ei tunne kirjoittajaa. Sama kirjoittaja voi esimerkiksi sanoa välillä olevansa mies ja sitten taas nainen. Mistäs sen voi täältä käsin eroittaa?
"olen aivan pihalla", kirjoittaa kylmä totuus.
Siinähän se sitten olikin.
Olet pihalla. Me muut savannilla tai suossa, kuka nyt missäkin. Kukaan ei ole samassa paikassa, eikä samalla sivulla.
(Minä tän aloitin yrittämällä kevytmielistä (vaan ei kevytkavioista), puolileikkistä juttua aloituksesta jossa oli paradoksaalinen vertauskuva sudesta joka jahtaa gasellia ja jonka joku Einstein laittoi poistoon ja toinen Einstein (tai idioottirobotti) poisti.
Oikeesti ja siis vaikka se ontui pahasti siinä oli pari juttua mitä olisi voinut kehittää eteenpäin, jos olisi löytynyt joku jota olisi kiinnostanut moraalinen oikeus lihansyöntiin, darwinismi ja miten raakuus ja pahuus liittyvät ihmisten mielessä tiettyihin etnisiin ja/tai uskonnollisiin ryhmiin ja yhteisöihiin.) Ei muuta. Minun tarkoitukseni ei ollut koskaan mennä henkilökohtaisuuksiin vaikka vastasinkin (omasta mielestäni) humoristisesti ystäväni korpikirjailijan kommentteihin.- kylmätotuus
Poistetussa aloituksessa, jota tarkoitin, viitattiin erääseen terroritekoon Englannissa.
Aloituksen tarkoitus oli jälleen kerran lietsoa eripuraa kristittyjen ja muslimien välille.
Laitoin siihen yhden kommentin aloittajalle ja toisen aloitusta kommentoinneelle henkilölle, joka joskus kirjoittaa vakinikillään tänne 60 palstalle.
Tämän viimeksimainitun henkilön kirjoitus oli niin sekava, että pyysin häntä selkeyttämään kommenttiaan.
Siinä vaiheessa, kun osallistuin keskusteluun, ketjussa ei käsitelty lihansyöntiä tai darwinismia, vaan ainostaan uskontoja, ihmisten raakuutta ja pahuutta.
Ja jokainen tietää sanomattakin, mikä uskonto tällä palstalla edustaa pahuutta ja raakuutta.
Keskustelun jatkosta en tiedä yhtikäsmitään. Huomasin vain, että koko aloitus on poistettu.
En jatka tätä keskustelua enää, koska en tiedä mille urille keskustelu kääntyi.
Oletettavasti aloitus on kuitenkin se, johon osallistuin parilla kommentilla.
Jokainen meistä menee toisen kirjoittajan henkilökohtaisiin mielipiteisiin niitä myötäillen tai vastustaen. Eihän muuten keskustelua voi syntyä.
Aivan eri asia on puuttua kenenkään henkilökohtaiseen elämään. Se ei kuulu keskusteluiden piiriin.
Itse pyrin välttämään tunkeutumista toisten ihmisten elämään, koska en niistä tiedä mitään.
Myöntää täytyy, että olen sen virheen muutaman kerran tehnyt, mutta vain niissä tapauksissa, kun tiedän joidenkin nimimerkkien historiikin ja he vääntävät menneisyytensä nurinnarin.
No hyvä sinä sait sitten selkoa siitä alkuperäisestä gasellijutusta. Minä en saanut siitä mitään tolkkua. Siksi lähdin johdattelemaan sitä muuhun suuntaan, kun koko asetelma oli niin absurdi.
Absurtti mitä tuokin ilmaus nyt tarkoittaa, mielestäni aloitus oli muslimiuskoon kuuluvista, jotka lahtaavat itsemurhaiskuilla ja väkivallalla kristinuskoon kuuluvia.
Ilmeisesti kielto Sabarren ottaa yhteyttä toimii, ei ruussuja tänä aamuna. Puhelin soi en tunnistanut numeroa, olin jo, että en vastaa, mutta onneksi vastasin. Soittaja oli juhliini tuleva ystäväni.
Makoilen vielä ylisillä, pidän lepopäivän ja se onkin aihéllinen. Koko kroppa on kipeä. Olen kuitenkin saanut paikat siivottua mikä on tärkeintä. Juuri sopivasti kerkiän toipua vauhtiin Juhannukseksi ja sitten alkavatkin juhlani. Ensi viikolla menen lääkäriin. Haluan lähetteen useampaan selkähierontaan. Nyt se tulee tarpeeseen."mielestäni aloitus oli muslimiuskoon kuuluvista, jotka lahtaavat itsemurhaiskuilla ja väkivallalla kristinuskoon kuuluvia."
Jaa.
Sehän siinä ehkä onkin se absurdi juttu. Ei ainoastaan metaforan täytsi epäonnistuminen, jossa eläimet jotka eivät jaa samaa habitaattia kuuluvat samaanravintoketjuun vaain myös että joku ei ollut tajunnut että jihadistit (sunniterroristit ja itsemurhapommittjat) räjäyttelevät myös ihan samalla innolla toinen toisiaan ja yleensäkään eivät ota edes kauheesti selvää ketä niissä uhrien joukossa on ja mitä jumalaa ne rukoilevat tai jos ei mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011943
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,481126Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te165978- 81956
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56851- 68752
- 98726
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?73687- 23627
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.325624