Poikkesin eilen mökkipäivän jälkeen illalla tädin luona. Hän kun odottaa että ainakin käväisen sunnuntai-iltana. Hänellä on aina jotain "tärkeää" kerrottavaa: ketä tuttuja on kuollut, kenen rippijuhlissa tai synttäreillä on tullut viikolla käytyä tai muuta pientä " mummojen seurapiirijuorua". Nyt oli uutinen kaukaisesta sukulaispapasta, joka oli ennättänyt kihloihin 80-vuotiaana. Miehellä on kuollut kaksi vaimoa aivoverenvuotoon, syksyllä jäi toisen kerran leskeksi ja nyt oli komeillut ylpeänä kirkon pihassa sorea kihlattu vierellään. Kertoi että taitaa olla loppukesällä häät tiedossa.
Joten on se "lohdullista" meille sinkuille että jos päiviä piisaa niin kaikkea saattaa olla luvassa ja hyvää saa ja on lupa aina odottaa.
Piti ihan teille kertoa kun tuli mieleen. Taidan kirjoittaa 70-kymppisillekin.
Kysytty mies
42
546
Vastaukset 42
Haiseeko mies tupakalle, tai ummehtuneen kostealle koiran-takulle?
H.- Mikä-ettei-
Jotain erityistä täytyy olla kun on naisia jonoksi. Uusi kierroksessa tosi sassiin?
- kysyntää.on
Mikä-ettei- kirjoitti:
Jotain erityistä täytyy olla kun on naisia jonoksi. Uusi kierroksessa tosi sassiin?
Naisia on kymmenittäin yhtä vanhaa ukkoa kohti, joillekin kelpaa mikä vaan kunhan seisten kusee.
- Realiteetti-kin
Noilla kymmenillä on kyllä parempi istahtaa.
- juu-onhan-nätä-nähty
heh, noita naisten naurattajia on ehtiny nähdä pitkän elämän aikana aivan tarpeeksi,
höh, lähinnä se on höperö vanha mies,
joka iskee silmää jokaiselle vastaantulevalle naiselle,
joukossa on aina joku vanhapiika ,
joka on koko ikänsä odottanu että hänteki joku huomaa,
tämä on tosi tarina,
eräski entinen naapurin mies jäi leskeksi ku vaimo kuoli,
kerran vastaantullessaan sanoi päivää minulle
siitäpä oli alkanu levittelemään huhua että hän seurustelee minun kanssa hah hah,
siitäkös nauru repesi ympäri kylää,
hyvä ku huru-ukko löysi huru-akan iltojensa iloksi,
eipä käy katteeksi,
meikä ei haluu vanhuudenpäiviksi minkäänsorttista hoidokkia enää, Sekö teki hyvän mielen, että vielä on toivoa sinullakin vai se, että kahdeksankymppinen ihminen on terve, elää mielenkiintoista elämää ja voi hyvin.
Ei ihme, että miehet vetävät jotain haisevaa päälleen, kun menevät kirpparille, kun tietävät siellä olevan toivorikkaan vanhan naisen (ehkä useitakin pullamössöilemässä) heidän kimpussaan.
- sadepäivän.ratoksikaan
Hah. Johan nyt on markkinat. Kukaan norminainen ei riesakseen ota kasikymppistä äijän käppyrää.
- vaanonnyt
korpikirjailija kirjoitti:
Minulla on 😊
Ei kai hän kasikymppinen "ottaessa" ollut?
vaanonnyt kirjoitti:
Ei kai hän kasikymppinen "ottaessa" ollut?
Niin ei ollut, vuodet ovat vierineet nopeast. Ei ole tylsää niin kauan kuin jaksan hänen vauhdissa mukana pysyä.
Usein tylsistynyt elämä junnaa paikoillaan aika ikäänkuin on seisahtunut ja sen olotilan luen niistä kommenteista, joissa ikä on rajoite elämälle.- Johantökkäsitsanat
korpikirjailija kirjoitti:
Minulla on 😊
Hä !
Hänkö se joka laittaa sinut huutamaan? Millä kemikaaleilla? Johantökkäsitsanat kirjoitti:
Hä !
Hänkö se joka laittaa sinut huutamaan? Millä kemikaaleilla?Kerroppas minulle ikäsi ja hieman seksielämästäsi, siitä mikä sinun kokemassa seksissä on parasta, kiinnostaa kaiken jo koleneena.
- Heikunkeikku
Enpäs nyt oikein tiedä, onko aloittajan "uutinen" niin suuri Uutinen, että monelle palstalle se pitäisi ilmoittaa.
Minusta jos 80-vuotias mies on löytänyt kivan kaverin itselleen, niin ei siinä mitään outoa ole.
Kyllähän sitä silloin tällöin kuulee, että hän ja hän on ruvennut seurustelemaan.
Minusta hyvin monet 80-vuotaat miehet ovat oikein varsinaisia teräsvaareja. Juuri tänään puhelimessa juttelin tällaisesta YLI 80 vuotiaasta, joka tarpoo pitkin metsiä. On elämänsä kulkenut hirvimettällä ja sorsastamassa, kerännyt puolukoita satoja litroja myyntiin ym. ym. Vieläkin nousee jalka koriasti risukkojen yli. Hän on 85 tai 86 vuotias.
Jotkut vanhemmanpuoleiset miehet ja naiset kulkevat eläkeläistansseissa ja hyvin kuulemma sielläkin kintut rytminsyrjään pääsevät."Heikunkeikku"
Kuitenkaan ei iki-vanhojen pitäisi tulla mainostamaan miehiään 60 palstalle.
Eikä 80 tulla kehumaan lihaksiaan.
Sillä henkinen eroavaisuus kasvaa koko-ajan.
Naurettavuuksiin asti.
H.- Heikunkeikku
hunksz kirjoitti:
"Heikunkeikku"
Kuitenkaan ei iki-vanhojen pitäisi tulla mainostamaan miehiään 60 palstalle.
Eikä 80 tulla kehumaan lihaksiaan.
Sillä henkinen eroavaisuus kasvaa koko-ajan.
Naurettavuuksiin asti.
H.Miksi ei saisi tulla?
Kylläpä täälä saa lukea jos jonkinmoisia suorastaan paskajuttuja, että ei ainakaan minua haittaa,
vaikka joku miehestään puhuu tai lihaksistaan. Ei pahoja aiheita laisinkaan.
Ei sitä tiedä, jos minäkin äityisin jonkun lihaskimppu-ikämiehen kaapasemaan jonakin kauniina päivänä. Kyllä mä sitte ilmotan ja hehkutan ja kertoilen jos joitakin juttuja.
Ihan naurettavuuksiin asti taitaisin sanoja krimpsuttaa kimpuiksi. Heikunkeikku kirjoitti:
Miksi ei saisi tulla?
Kylläpä täälä saa lukea jos jonkinmoisia suorastaan paskajuttuja, että ei ainakaan minua haittaa,
vaikka joku miehestään puhuu tai lihaksistaan. Ei pahoja aiheita laisinkaan.
Ei sitä tiedä, jos minäkin äityisin jonkun lihaskimppu-ikämiehen kaapasemaan jonakin kauniina päivänä. Kyllä mä sitte ilmotan ja hehkutan ja kertoilen jos joitakin juttuja.
Ihan naurettavuuksiin asti taitaisin sanoja krimpsuttaa kimpuiksi."Heikunkeikku"
Ettet vaan olisi sinä sellainen joka on ylittänyt aina rajansa, uskoen olevansa jotain erityistä?
-
Minä näen asian niin että minä en ala vanhanakaan näyttelemään.
Vuosi-kymmen vuosi-kymmeneltä menen sinne minne kuulun.
H.- Heikunkeikku
hunksz kirjoitti:
"Heikunkeikku"
Ettet vaan olisi sinä sellainen joka on ylittänyt aina rajansa, uskoen olevansa jotain erityistä?
-
Minä näen asian niin että minä en ala vanhanakaan näyttelemään.
Vuosi-kymmen vuosi-kymmeneltä menen sinne minne kuulun.
H.Tunnen olevani erityinen. Aivan kuin kaikki ihmiset ovat omilla tavoillaan erityisiä.
En ymmärrä, mitä tarkoitit kirjoittaessasi, että "joka on aina ylittänyt rajansa."
Ehkä olet taas huonolla tuulella? Jotenkin olen aistivinani sellaista kirjoitustesi perusteella.
- kukkahattutäti10
Ihmiset ikääntyvät erilailla. Olen nähnyt 50-60 vuotiaita, joilla on housun vyötärön yli roikkuva kaljamaha, huonosti leikatut hiukset, hoitamattomat, tupakan kellastamat hampaat, likaiset vaatteet, erityisesti pesemättömät kellastuneet farkut. Eleet ja puheet kuin suurmiehellä.
Sitten on 70-80 vuotiaita miehiä, tyylikkäästi pukeutuneita, urheilullisia, pelaavat tennistä tai golfia, pyöräilevät, uivat, pitävät kaikin tavoin itsensä kunnossa. Heillä on kohtelias, muut huomioon ottava käytös. Käyvät teatterissa ja konserteissa, harrastavat muutenkin kulttuuria.
Kumman ottaisit, jos saisit valita? Valitsisiko hän sinut? Olisitko hänelle potentiaalinen kumppani?- otansen
Kumpi kirjottaa hempeempiä rakkausriimejä??
otansen kirjoitti:
Kumpi kirjottaa hempeempiä rakkausriimejä??
Olen kirjoittanut komiasta 20-vuotta minua nuoremmasta edellisestä miesystävästäni, joka lupasi viedä minut maailmanääriin. Ei päästy Kajaania pitemmälle 😂 Haaveilijat jäävät rannalle, järki ja tunteet matkavat eteenpäin.
korppis kirjoitti:
Olen kirjoittanut komiasta 20-vuotta minua nuoremmasta edellisestä miesystävästäni, joka lupasi viedä minut maailmanääriin. Ei päästy Kajaania pitemmälle 😂 Haaveilijat jäävät rannalle, järki ja tunteet matkavat eteenpäin.
Hyvä kun edes Kajaaniin :)
Fiksu nainen osaa mennä omineenkin maailman ääriin, ei siihen löyhäsuista tyhjänpuhujaa viejäksi tarvita.Noinpa just!
Tässä yhtenä päivänä likkani kertoi jostain telkkarin sellaisesta paritusohjelmasta, missä järjestettiin vanhoille ihmisille deittejä.
Hänestä oli niin hellyttävän hauskan hassua, kun yksi vanha ryppyinen mummo sanoi deitistään, että kyllä hän muuten oli luonteeltaan ja puheiltaan minun tyyliseni ja ihan minun makuuni, mutta hänen ulkonäkönsä ei miellyttänyt minua.- hyttinro1
korppiksen karipia on soutuvene nuasjärvellä
hyttinro1 kirjoitti:
korppiksen karipia on soutuvene nuasjärvellä
Nuaksen veneessäni on pienitehoinen moottori.
- kolmaskertajne
Pelottaakohan tätä vaimoehdokasta, että hänkin aivoverenvuotoon kuolee.
- tööttt
Onhan niitä omien kokemuksiensa summia niin miehissä kuin murmeleissakin
- elämä ainakin mulle opetti, että sitä virhettä ( lue avio) ei enää koskaan ....
- niin paljon riippuvuuksia rasitteena väkivallan ohella - aivoverenvuodoista jää yleensä
pysyviä vammoja vaikkei välittömäst henkeään heittäisi rääkkääjien kynsiin päätyessään.
Paranoiaksi ne yleensä nimittelee vainottuja ex-eukkoja, jotka ei kotiinsa tunkeutujille pärjää, --- yleensä vaan maallinen mammona kiinnostaa enempi kuin kulahtaneet uupuneet immeiset - eivät onneksi ihan kaikille vv ole päällimmäinen ja tärkein asia elämän sisältönä tai petostentehtailu autereisine nyyhkykertomuksineen. - Näin.minäkin
Elän kolmatta pitkää suhdetta. Kun olen laittanut haun päälle, kohde on löytynyt 1-6 päivässä. Ei niin että olisin niin hyvä tai haluttu, se on sattuma, josta olen uskaltanut napata kiinni. Jos jostain syystä menetän tämän kolmannen, eikun uutta suhdetta silmään. En ole koskaan pitänyt suruaikaa, enkä ollut yksin. Miksi ihmeessä kun on runsaasti paria tavoittelevia ihmisiä? Opettelen yksinolon joskus jos on pakko, ja luullakseni ennen oppimista olen hyvin onneton. Näin myös 80nä, jos parisuhdehaluja piisaa, enkä puhu mistään järisyttävästä seksistä, vaan rattoisasta yhdessäolosta eri asunnoissa asuen. Vain yhdessä oli lapset ja yhteinen asunto.
Olen iloinen aloittajan 80sen sukulaismiehen onnesta. Onnea heille! - omissakin.sietämistä
Hui sentään. Joku leikkaamaan kellastuneita varpaankynsiään tai kampaamaan hilsettään samaan tilaan.
- Ole.huoleti
Mulla oli pienenä täitä.
Isona oli satikaisia.
Punkkejakin ollu.
Syksyllä todennäköisesti hirvikärpäsiä.
Jne. - ai.kauheeta
Ole.huoleti kirjoitti:
Mulla oli pienenä täitä.
Isona oli satikaisia.
Punkkejakin ollu.
Syksyllä todennäköisesti hirvikärpäsiä.
Jne.Varmaan sakkerikin. Iiik!
- sakke-tuleeko-palleihin
Hah hah sakkeri!
Uusi tauti josta en ole kuullutkaan.
Mihin se iskee :D - samp.eri
sakke-tuleeko-palleihin kirjoitti:
Hah hah sakkeri!
Uusi tauti josta en ole kuullutkaan.
Mihin se iskee :DSakke sen toi!
- huudon.kanssa
samp.eri kirjoitti:
Sakke sen toi!
Sakke tulee mihin vaan. Usein reisille,
- sakkeus-alas-sängystä
Mutta jos sakke on perisuomalainen mies ei puhu ei pussaa niin ei se huudakkaan tullessaan.
Ehkä ähkäisee kuin mummo joka ottaa kamferi tippoja sokeripalassa.
- tööttt
- no niinkin
- ihan pikkupikkusieviä hyönteisiäkään eivät iäkkäätkään ihmiset ole
- miksi iäkkäitten ihmisten ystävyys ja rakkauskaan olis sen halvempaa ja halveksittavampaa kuin nuorisonkaan
- eräs joskus tapaamani ihminen kyllä löytyi juoppo-huumenarkkien teloittamana ja haudattuna lemmikkien hautausmaalle, josta poliisit hänet löysivät
- jatkotarut eivät kerro, lukiko jäähyväiskukkasissa tervehdys - uinu uinu lemmikkini
- niin kuin scifijutuissa yleensä.- satuja.vaan
Kyllä noi sun juttus melkosta scifi-hömppää onkin jatkuvasti.
Kauhu-tarina siis.
Naisen kädessä välähti sormus auringossa.
Vasta-vihittynä hän katsoi sormustaan onnellisena.
Pilvi peitti auringon.
-
Kävellessään kohti synnyin-kylänsä hautaus-maata nainen alkoi muistella.
Äiti ja isä olivat niin onnellisia.
Isä takoi äidille kaikki mitä äiti puutarhassaan tarvitsi.
Sitten isä katosi.
-
On ihanaa kertoa äidille hänen haudallaan minun olevan nyt onnellisin nainen päällä maan.
Mieheni ei sentään takonut sormusta.
Hän oli ostanut sen jostain kirppu-torilta.
-
Hauta oli vajonnut paljon siitä mitä hän muisti sen ennen ollen.
- Minun on tilattava kuormallinen uutta multaa.
Poistaessaan paperit kukka-kimpun ympäriltä sormus putosi hänen sormestaan.
Sormus kilahti.
-
Nainen kumartui ottamaan sormuksen kun hän huomasi jotain.
Maasta pisti esiin jotain.
Nainen levitti multaa pois ja totesi sen olevan isänsä takoma kukka-lapio.
Tuota lapiota äiti oli käyttänyt paljon.
Hän veti lapion pois ja värähti inhosta.
Mullan seasta pilkisti mekon rintamus.
Saman mekon, jossa äiti oli haudattu.
Rintamuksessa oli kukka-lapion mentävä haava.
- Se on sydämen kohdalla!
Nainen parahti.
Rintamus alkoi kohoilla.
H.- reppuriika
On se niin että kaikki eivät löydä sopivaa kumppania edes yhtä kertaa, oli sitten mies tai nainen, ja joillain ei ehdi entinen liioin viiletä kun jo uusi rauta on tulessa. Olen kuullut ruikutuksia ettei sopivaa kumppania ole rinnalle ilmaantunut, vaikka ikänsä on ollut haku päällä. On ihmisiä jotka voivat rakastua tuosta noin vain miltei vapaaseen eteen osuvaan ja yhteinen sävel löytyy. On sitten meitä jotka eivät edes etsi ja ottavat etäisyyttä, jossain jossain lamppu välkkyy.
Hän josta kerroin on kyllä fiksu, jopa ryhdikäs ja mukava mies ja ei ne kaveritkaan ole mitä sattuu ja aina useita vuosia nuorempia.
Ei kai sitä ole missään sanottu kuinka monta kertaa saa avioitua ja kun vielä leskeytyy kuoleman kautta. Yleensä käy vain niin että se mies vanhempana ja lyhytikäisempänä kuolee ennemmin ja nainen jää leskeksi, mutta ei sääntöä ilman poikkeusta. Saattaahan pappaa onnistaa että saa tällä kertaa mieluisan omaishoitajan. Mikäpä ukkelilla on köllötellä, mökkeillä, harrastaa kylpylä- ja kuoromatkoja. - tosi-tarina-
se se vasta naurattaa,
ku on semmottii ukkomiehii jotka silmää iskee kaikille vastaantuleville hamehelmoille,
oijoi joijoijoii
ku on niitä naisia jotka ilosta hyppii ku on hänet joku vihdoin huomannu,
on oikein ylösotteu tämmössessä tappuksessa,
heh, siitäkös miehen kippeet vanhatpiijat intoa saa juosta pillusankarin perässä loppuikänsä,
vanha vaimo raukka ihmettelee,
mikähän tuossa äijän käppyrässä noita akkoja noin viehättää,
tämä on tosi,
eräässä kaupungissa tätä sankaria sanottiin " pillu Kalleksi "
se oli tunnettu yleisesti sillä lempinimellä,- Kateusviekalatkin
Tämä kommentti kuulosti kateelta ja ilkeältä. Mitä se kuuluu kenellekään, jos joku naisimmeinen saa ilonsa silmäniskusta ja huomatuksi tulemisesta? Ja jos mieäs on saanut synnyinlahjaksi viriliteetin jota riittää jaettavaksi maailmallekin, niin ketä se haittaa? Mitä pahaa noissa aiheissa on? Miksi ne vaivaavat joidenkin ahtaitten yksilöitten mieliä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361810- 76630
- 50615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532