Jos se onkin niin

Anonyymi-ap

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se toinen viettää aikaa ja missä.
Ja oikeasti siellä mielessä pyörii vain se yksi. Ja sen saisi elämään, kun vain uskaltaisi sanoa sen ääneen.
Minä olen todella ujo ja epävarma itsestäni. Tiedän, että se ei aina näy ulospäin, koska minulle on sanottu tästä ennenkin.
Mutta sekin, että olen elänyt sinkkuna koko elämäni, mikään ei ikinä ole edennyt mihinkään. Olen käynyt muutamilla treffeillä ja ollut jotain pientä, mutta ikinä en ole suhteeseen asti päässyt. Sekin lisää sitä epävarmuutta... Miksi sinä minut haluaisit, kun en ketään muutakaan ole ikinä saanut.
Kun taas sitten sinulla niitä on ollut useita. Ja koska et yritä minua, niin heti tuntuu siltä, että en kelpaa sinulle ja kaikki muut kelpaa.
Niin ikävä sinua.
N->M

27

538

Vastaukset 27

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mie ainakin kaipaan...

• Anonyymi00007

Ketä kaipaat..?

• Anonyymi00002

Ja ajatella. Minun ajatukset on tällaisia ja hyvin todennäköisesti sinä olet tänäkin aamuna herännyt jonkun toisen naisen kainalosta.

• Anonyymi00003

Osaat näköjään kirjoittaa sujuvasti, niin laitas tuo ikäväsi kohteelle.

• Anonyymi00004

Niin, olisipa se noin helppoa.

• Anonyymi00005

Ja kenelle oli tämä?

• Anonyymi00006

Eräälle nuoremmalle miehelle.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Eräälle nuoremmalle miehelle.

Paljonkin nuoremmalle?

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Paljonkin nuoremmalle?

Ei paljon. Alle 10v

• Anonyymi00009

Ap. on hyvä esimerkki passiivisesta ja aloitekyvyttömästä naisesta. Mikään ei etene, eikä edes selviä, kun ei tee asialle mitään ja mene keskustelemaan kohteen kanssa. Oma valinta, kärsiköön seuraukset.

• Anonyymi00010

Minä olen mennyt kasvotusten. Minä olen myös laittanut hänelle viestiä.
        Joten ei osu tämä nyt.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Minä olen mennyt kasvotusten. Minä olen myös laittanut hänelle viestiä.
        Joten ei osu tämä nyt.

Miksi sitten sinulla on niin paljon avoimia kysymyksiä, etkö ymmärrä puhetta?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Miksi sitten sinulla on niin paljon avoimia kysymyksiä, etkö ymmärrä puhetta?

Ehkäpä kaikkia asioita ei ole keskusteltu, tai niihin ei ole saanut vastausta.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ehkäpä kaikkia asioita ei ole keskusteltu, tai niihin ei ole saanut vastausta.

Jos sanoit kasvotusten kaiken mitä aloituksessa saamatta vastausta, pitää miehen ymmärryksessä olla vikaa.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Jos sanoit kasvotusten kaiken mitä aloituksessa saamatta vastausta, pitää miehen ymmärryksessä olla vikaa.

Miehen ymmärryksessäkö vikaa???

Sinun ajatuksenkulku on äärimmäisen typerää....jos ei kasvotusten saa vastausta, niin sitten kysyy täältä :D

Tuskin ap on kysynyt mitään kasvotusten, ei tämän palstan naiset sellaiseen kykene, siksi ne on täällä, tai sitten ei ymmärretä, tai uskota puhetta ja houritaan vaan.

• Anonyymi00020

No menipä tämä esitys nyt apäijä varsin väkeväksi taas. T naiselta tuskin ymmärrätte edelleenkään kun järki juoksee kehnosti

• Anonyymi00022
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Miehen ymmärryksessäkö vikaa???

Sinun ajatuksenkulku on äärimmäisen typerää....jos ei kasvotusten saa vastausta, niin sitten kysyy täältä :D

Tuskin ap on kysynyt mitään kasvotusten, ei tämän palstan naiset sellaiseen kykene, siksi ne on täällä, tai sitten ei ymmärretä, tai uskota puhetta ja houritaan vaan.

Minulla ei ole mitään kysyttävää stalkkaajalta ja juuri siksi en ole koskaan sanonut hänelle mitään, koska jo pelkkä hänen naamansa näkeminen ahdistaa minua paljon!

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

No menipä tämä esitys nyt apäijä varsin väkeväksi taas. T naiselta tuskin ymmärrätte edelleenkään kun järki juoksee kehnosti

Aina jaksetaan vinkua jokaiseen naista esittävän urpon aloitukseen sanat lainit ota yh te yt tä

• Anonyymi00026

Nykyajan puhelin, tuttujenkin ääniä linjoilla höhöö, on ikuisesti hauskaa, aivan kuten pissa- ja kakkavitsit..

• Anonyymi00015

Uusi viikko uusi mahdollisuus, se olisikin parasta jos molemmat kaipaa toisiansa.
      Onnistuu paremmin kun tulisit ulos ;)

• Anonyymi00017

Minä en kaipaa ketään, en minkään ikäistä!

• Anonyymi00016

Etkö ole ollut koskaan missään suhteessa miehen kanssa?

• Anonyymi00019

Kyllä tällä itselleen kirjoittelevalla apäijällä joku dissosiaatio itsestään lie on. Ymmärrä jo puupää sinäkin. T

• Anonyymi00021

Noin se ei todellakaan ole! En anna sitä koskaan anteeksi että menetin minulle todella rakkaan työpaikan ja kaikki se vuosien ajan jatkunut stalkkaaminen on vahingoittanut minua syvästi! Et tule koskaan kuulemaan yhtään hyvää sanaa minulta!

• Anonyymi00025

Miksi kuvittelet, että nainen sinua täällä kaipaa? Jos itse olet häntä työpaikalla ahdistellut niin paljon, että siitä syystä olet saanut potkut ja lähestymiskiellon. Turhaa siis vikiset. Etsi ikäistäsi seuraa ja jätä lapset rauhaan.

• Anonyymi00024

Mulle yhdentekevää kenelle persettään jakaa ei vaikuta muhun tai maineeseeni mitenkään se on ainut mitä naiselta voi vahingossakaan saada jos ei tunne mitään miestä kohtaan kauniin auvoisa helvetti kun joku onneton runkkari erehtyy paksuksi panemaan ikävä elämä lapselle tosin jos ei ole just sen miehen pentu jonka kanssa sen haluaa isästä tuskin on vanhemmaksi ja äiti tuskin edes lapsesta välittää näin ne narsisteilla yleensä menee nii ja on ovat vielä siitä pikkutarkkoja että pitäs olla lapsen sukupuoli just se minkä itse haluavat ollu monesti tylsää jotain mitä tullu ajankuluksi ihmisistä opeteltua ameriikka olis putkimiehelle unelma olis munan kipeitä kotirouvia paljon eikä tarvis paljon osata ei ole vaatimukset kovin korkealla naisilla seksin suhteen ameriikoissa

• Anonyymi00029

Kumma kun täältä aina viimeinen viesti katoaa...?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      413
      1819
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      147
      1165
    3. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      90
      1102
    4. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      67
      1093
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      105
      1038
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      156
      893
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      741
    8. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      701
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      689
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      654
    Aihe