Mitä meinaa mies joka ei kysy mitään?

porkkanalinko

Olen viikon viestitellyt tyypin kanssa joak vaikuttaa olevan muuten ihan ok, mutta, mutta............. Otsikko jo kertookin ihmettelynaiheeni. Mies kertoo niitä näitä tapahtumia päivästään, mutta ei ole kertaakaan kysynyt minulta mitään, ei mistään asiasta. Onko tyyppi siis ollenkaan kiinnostunut minusta, vai aikansa kuluksiko kirjoittelee? On kyllä kertonut haluavansa tavata, mutta kun sanoin että tavataan vaan, niin ei ole sitten palannut aiheeseen. Heivaanko vai jatkanko?

39

9371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heivaapois

      Jos miestä kiinnostaa niin kyllä hän ottaa yhteyttä. Muutoin unohda hänet.

      • Kiilaa.ajankäyttöön

        Juu, tuo totta. Tämä kerää reserviä, ajankulua tai paremminkin ajantuhlausta. Varattu kenties.


    • Be-Careful

      Jotenkin saamaton. Jos kiinnostaa sellainen niin jatka. Jos ei, niin älä jatka.
      Voit myös kysyä, miksi hän ei kysy mitään sinusta. Eihän sinulla ole mitään menetettävää.

    • fsdfsdfsdfsdfs

      Itse noudatan miehenä monesti sellaista ohjesääntöä että jos nainen ei kysy mitään takaisin niin jätän keskustelun siihen.
      Eli jos tinderissä laitan naiselle ekassa viestissä vaikka pari kysymystä ja nainen vain vastaa niihin eikä kysy mitään takaisin niin en enää laita uutta viestiä. Kyllä parisuhteen pitäisi olla tasavertainen ja tuollainen ei lupaa hyvää jos mies on heti alussa kerjääjän asemassa.

      • porkkanalinko

        Olen alussa kysynyt muutaman kysymyksen, mutta jätti osaan vastaamatta. Joten teoriasi ei tässä toimi......


      • Vaikkei.suorast.valeht

        Jätti vastaamatta? Patologisen valehtelun tapa kiertää sitä, mikä olisi syytä kertoa. Akateemista? Jos kysyy vastaan sama homma, ei siis vastaa kysyttyyn. Kuinka hirveä hinku tuon perään, jättäisin itse.


    • Etteivaan

      Ettei vaan olisi myös jotain muuta meneillään? Ei jaksa olla kovin kiinnostunut, pitää varalla?

    • heivari

      Heivaa ihmeessä, eihän siitä nyt mitään tuu jos ei mitään kysy, puhuu vaan.
      Muistakaa kysyä muuten nainen ei voi tietää, ja jos tietää ei sekään ole hyvä. Kysykää siis, mutta parempi olla kysymättä ja jos ei kumpikaan toteudu niin sitten heivatkaa.
      Tai sitten älkää vastatko mitään, se on paras keino huomata kaikki ei kiinnostuneet.
      Tai vielä yksi vastatkaa ensin ja sitten lopettakaa ja lopuksi heivatkaa. Jos mies sanoo mitä hyvänsä tai ei sano mitään niin heivatkaa.
      Olkaa tarkkoina että ei tule astuttua suden kuoppaan.
      Parasta on kuitenkin heivata.

    • 41v-sinkkumies

      Voin kysellä sulta jos se mies ei kysele. Ihme tyyppi, ei taida haluta tutustua ja varmaan on muitakin naisia joille kirjoittelee.

    • 4571954

      Itsellä aikanaan yksi kriteeri oli, että naisella täytyy olla niin hyvä ulosanti, ettei tarvitse olla jatkuvasti tenttaamassa.

    • yrreerytrr

      Eivät miehet ole mitään kyselijöitä, ja miksi pitäisikään olla kun keskustella pitäisi voida muutenkin.

    • Kysymyksillä osoitetaan mielenkiintoa toista kohtaan. Ellei ole kiinnostunut mitään kysymään, on joko totaalisen nynny tai välinptämätön. En tosin ymmärrä miksi mies haluaa edes yhteyttä pitää, jos ei kiinnosta.

      • bkihgfghjhgy

        No kyllä aikuisen pitäisi osata keskustella eikä kysellä/vastailla.


      • Eikuulostahyvälle

        Keskustelu on juuri sitä, että kysellään ja vastaillaan. Pitää osata pitää keskustelua yllä. Erityisesti tutustumisvaiheessa luulisi olevan kiinnostusta toisesta.

        Oma veikkaukseni on, että mies ei ole kiinnostunut tai toisena vaihtoehtona erittäin huonot sosiaaliset taidot, itsekeskeinen tai tylsä tyyppi. Kumpikin on paha juttu. En jatkaisi keskustelua.


      • 0682675355
        Eikuulostahyvälle kirjoitti:

        Keskustelu on juuri sitä, että kysellään ja vastaillaan. Pitää osata pitää keskustelua yllä. Erityisesti tutustumisvaiheessa luulisi olevan kiinnostusta toisesta.

        Oma veikkaukseni on, että mies ei ole kiinnostunut tai toisena vaihtoehtona erittäin huonot sosiaaliset taidot, itsekeskeinen tai tylsä tyyppi. Kumpikin on paha juttu. En jatkaisi keskustelua.

        Ei hyvä keskustelu mitenkään edellytä kyselyä, vaan ihmiset voivat jakaa mielipiteitään ja kokemuksiaan ihan muutenkin, sehän juuri on keskustelua. Mutta ainahan naisille pitää olla todistelemassa jotain kuten mielenkiintoaan tai tunteitaan.


      • Näin.on

        "Pitää osata pitää keskustelua yllä. Erityisesti tutustumisvaiheessa luulisi olevan kiinnostusta toisesta."

        Niin.


    • blök

      blokkaa

    • Mikäkyselyikä

      Kysy sitä treffeille, kerrot itse ajan ja paikan, ja sitten nussitte jos huvittaa. Mitä sä arvot?

      • Odotukset.ei.täyty

        Naiset ovat tutkimustenkin mukaan selvästi romanttisempia, he odottavat, että toinen tuntee samaa vetoa. Jos siitä ei tule mitään osoitusta, systeemi (input-output tms.) on pilalla.


    • ensaa61

      Koska ko. tyyppi onkin nainen?,hän tietää mitä ajattelet tuskissasi. Olet vain ajanvietettä tälle itsensäetsijälle. Heitä istuu pitkinpoikin ympärilläsi näpräten kännykkäänä.

    • oletkeskustelutaidoton

      Viestiketjunaloittajalle

      Oletko esittänyt kysymyksen kysymyksenä vai oletuksena?
      Oletko heti vastannut hänen kysymyksiinsä ?
      Kun olet lukenut toisen viestin ja vastannut onko mennyt tunteja, päivä vai parikin päivää?
      Oletko vastannut vain parilla sanalla?

      jos vastasit yhteenkin kysymykseen myöntävästi, mene itseesi ja mieti miten keskustelutaitoinen itse olet. nuo on toisen ihmisen huomiotta jättämistä,
      tutustumisvaiheessa ei pidä kehitellä mitään tarinaa vaan vastata rehellisesti itsetäsi juuri niin kuin asiat on, eikä kehitellä kiiltokuvamaista kitsiä olemuksestasi ja harrastuksistasi taikka muustakaan elämästä, sanokoot sinun elämäntapa-gurut, bestis-kaverit, tai lemii-blokkarit mitä tahtojaan,

      Ja toisekseen mies on hyvätapainen ja antaa sinun kertoa itsetäsi omana itsenäsi , kuin että jos johdattelisi sinua kysymyksillä vastailisit kuitenkin myötäilevästi juuri niin kuin oletat hänen mielestään olevan paremmin.

      Avaudu jos haluat jotain enemmän äläkä tule tänne ulisemaan keskustelutaidottomuuttasi.
      Sinunlaisia vinkuiitoja on tuolla nettitreffit pullollaan
      Älä dissaile treffipalstalla keskustelukumppaniasi kun ett osaa ja uskalla keskustella itsestäsi , vaan opettele keskustelemaan ja tiedoksi asioilla on sitten usempiakin kuin sinun ja bestisporukan mielipide.

      • vgyfyyuf

        No, ei ehkä kannata, suomalainen mies kyllä tajuaa helposti (joku ei halua tajuat, niillä on vahvempi aisti tässä suhteessa), ne vaan ovat pirun nirsoja ja naiset ovat aktiivisempia aloitteentekijöiä. Oletan tuon olevan naimisissa.

        Minulle aina toiset naiset neuvoneet vaatteiden hankintaa, meikkaamista, miesten kanssa keskustelua, aivan yhtä ymmärtäviä kuin suvakit kehitysmaalaisten suhteen. Sieltä tahtoo tulla koko 140 älykkyysosamäärän laajuudelta psykologista selitystä. Psykologia ymmärtää näissä jutuissa aivan liikaa, siis turhaa, vrt. keväällä lintujen pesintä.

        Kun mies on kiinnostunut, siitä tulee joku reaktio. Nuorempi polvi hämää vanhempia naisia, jotka ovat tottuneet "äijämäiseen" keskustelutyyliin, joka on uusille tuttavuuksille suorastaan ala-arvoinen. Nuoret "vievät helposti sydämen", koska ne ovat niin hyviä reagoimaan. Heidän kohdallaan on ongelmia: 1) liian pikainen into, homma katoo 2 viikossa 2) ne peijakkaat osaavat olla niin ihania sosiaalisesti, yleensä fiksu luonne, jota on aika vaikeaa vastustaa, auervaaroja. 3) sitten tulee takaisku, kaikki on kadonnut, pitäisi melkein pystyä nostamaan kytkintä muutenkin. 4) Nuori ei voi tietää, mitä pitkä entinen suhde merkitsee, siis kaikki tuttavat, ehkä omaisuutta, lapsia, jotka taas eivät ole tällaista edes ajatelleet. Platoonista, jos jatkuu tunne. Muu aika mahdotonta pienessä maassa.

        On itselle pirullista edes horjaa, siitä ei pääse eroon heti, vaikka tietää tosiasiat.


    • Vinkkimieees

      No todennäköisesti hänellä on muita kiinnostavampia kohteita työn alla. Ja jos hän kerran saa naiselta viestejä, hän on yksi niistä todella harvoista nettimiehistä jotka naisille kelpaa. Eli kilpailu on kovaa.

      Suosittelen että kirkoittelet kokeeksi jollekin vähemmän suositulle. Tai sitten vaan teet selkeän aloitteen ja kysyt treffeille, jos tulee että "katellaan" niin siirryt seuraavaan.

      Itse skippasin kaikki kirjoittelijat joita ei tuntunut netistä saavan ulos. Eivät he silloin oke kiinnostuneitakaan.

      • Elämän.koulutusta

        Kova kilpailu miehistä on myös silloin, jos on 1) hyvä ulkonäkö, ei huono kroppakaan 2) hyvä ammatti ja toimeentulo 3) huomaavainen ja sosiaalisesti kyvykäs 4) julkinen henkilö, jonka esiintymisestä päättelee sen olevan hyvä tapaus (= se on esiintymistä, ei aina täysin fakta) 5) joskus myös se, että siskot ja vanhemmat ovat mahtavia tyyppejä ja hyvässä asemassa. Kaikissa tapauksissa siltikään ihastuksen kohde ei ole tosissaan kiinnostunut siitä, joka haluaisi näin.

        Tämä on koettu omien kokemusten kautta, mm. veljen, siskon, serkun, sedän, tädin, jne.


    • porkkanalinko

      heivattu jo hyvissä ajoin ennen juhannustaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Kerrankin.hyvä

        Onneksi olkoon!

        Voin kuvitella mitä taivuttelua ja käännystä suvakkeihin tekevät irakilaiset koijat, joskaan ei suomeksi. Nähnyt noita pareja, tosiaan joku 135 älykkyysosamäärän omistava suomalaisnainen alkaa seurustella 80 tyypin kanssa, näin evoluutio tasoittaa lopulta naisen korkeaa älykkyysosamäärää seuraavassa polvessa. Suvakki ei tajua menetystä, sossuelättinä sitten mennään jatkossa.

        Oksennan ajatuksellekin.


    • Mies_Mekkonenko

      Kysy siltä mieheltä mitä se oikein aikoo tai haluaa, ei me täällä yleisössä tiedetä jonku miekkosen ajatuksia.

    • iuhjjvvhbhu

      Tollasia naiset ovat, miehen pitäisi joka asiassa tehdä työt, viedä ja johdattaa kun "muuten ei kiinnosta".

      • yt5tre

        Tuo on vanhaa aikaa, et tiedä, millaisia Gabrieleja ovat aikuistuneet "pojat". Eikä siinä ihmeitä tarvitse jutella, vuorovaikutus onnistuu, paitsi nyt netissä. Jää sinä vaan sinne jonnekin, nyt ovat nämä nuoret tyypit, joilla on hyvä ammattikin.


      • hhhjjjggg

        Vuorovaikutuksestahan pitäisi olla kyse eikä siitä että pitäisi kysellä näyttääkseen olevansa kiinnostunut. Naisten kehitys on sitten taantunut koska aikoinaan jopa opettelivat keskustelemaan.


      • Jos.tymäisee
        hhhjjjggg kirjoitti:

        Vuorovaikutuksestahan pitäisi olla kyse eikä siitä että pitäisi kysellä näyttääkseen olevansa kiinnostunut. Naisten kehitys on sitten taantunut koska aikoinaan jopa opettelivat keskustelemaan.

        Mä en vaan tiedä mikä niissä treffi-palstoissa on niin vaikeaa. Joskus kauan sitten kokeilin, sain kyllä vastauksia, mutta seuraavaan ei tullut mitään. Ne deittailijat olivat silloin ainakin niin täynnä jotain valmista käsitystä, millainen pitäisi olla. Sitä ei jaksanut alkoi vaan harmittaa, osa on varattuja ja kuvittelee kai yhdestä lauseesta selviävän millainen tyyppi kirjoittaa ja se on se oikea. En pitänyt niistä.

        Huomaan sen, että voisin selvästi tutusttaa muutamia fiksuihin naisiin itse viemälllä heitä vaikka johoihin paikkoihin katsomaan. Mutta ei ole firmaa ja jos olisi, siitä tulisi niin varautunutta, kun peritään hintoja ja miehet on tarkkoja rahasta, säännöt syynättäisiin ja itse tutustuminen unohtuisi.

        Paljon paremmin saa käsityksen ihmisesta, kun lukee hänen kommenttejä Suomi24:n normaalikeskusteluista, mutta näistä ei voi tietää persoonaa, ikää, onko vapaa, tms. Hirveän vaikeaa tapaamatta. Kun menin uudessa kaupungissa tuon treffipalstakokemuksen jälkeen työhön, opiskelmaan ja alkoi tulla tuttuja ympärille, niitä ihmisiä vaan nyt rittää joka puolella.

        Olisikohan kenellään ideää, miten saitin keskustelijat voisivat saada selvää, onko tuo tai tuo kiinnostava keskustelija vapaa ja halukas treffeille? En enää yritä, mutta on jännää lukea näitä. Jos joku kysyy, en malta olla vastaamatta. Netistä pitäisi päästä pois välillä, jos nyt porukka malttaa. FB on turhan julkinen. Eikä täälläkään voi hölöttää omista asioistaan liikaa.


      • Eyguiuh
        Jos.tymäisee kirjoitti:

        Mä en vaan tiedä mikä niissä treffi-palstoissa on niin vaikeaa. Joskus kauan sitten kokeilin, sain kyllä vastauksia, mutta seuraavaan ei tullut mitään. Ne deittailijat olivat silloin ainakin niin täynnä jotain valmista käsitystä, millainen pitäisi olla. Sitä ei jaksanut alkoi vaan harmittaa, osa on varattuja ja kuvittelee kai yhdestä lauseesta selviävän millainen tyyppi kirjoittaa ja se on se oikea. En pitänyt niistä.

        Huomaan sen, että voisin selvästi tutusttaa muutamia fiksuihin naisiin itse viemälllä heitä vaikka johoihin paikkoihin katsomaan. Mutta ei ole firmaa ja jos olisi, siitä tulisi niin varautunutta, kun peritään hintoja ja miehet on tarkkoja rahasta, säännöt syynättäisiin ja itse tutustuminen unohtuisi.

        Paljon paremmin saa käsityksen ihmisesta, kun lukee hänen kommenttejä Suomi24:n normaalikeskusteluista, mutta näistä ei voi tietää persoonaa, ikää, onko vapaa, tms. Hirveän vaikeaa tapaamatta. Kun menin uudessa kaupungissa tuon treffipalstakokemuksen jälkeen työhön, opiskelmaan ja alkoi tulla tuttuja ympärille, niitä ihmisiä vaan nyt rittää joka puolella.

        Olisikohan kenellään ideää, miten saitin keskustelijat voisivat saada selvää, onko tuo tai tuo kiinnostava keskustelija vapaa ja halukas treffeille? En enää yritä, mutta on jännää lukea näitä. Jos joku kysyy, en malta olla vastaamatta. Netistä pitäisi päästä pois välillä, jos nyt porukka malttaa. FB on turhan julkinen. Eikä täälläkään voi hölöttää omista asioistaan liikaa.

        Tämän kerran valittelen kirjoitusvirheitä, näppäimistö on tönkissä ja oikoluku ei toimi hyvin, niitä tulee. Nykyään luotan vain livekontaktiin, koska kirjoitettu on ehkä parempi kuin se muu. Muu livepersoona ei voi sanoa suoraan, joten siitä näkee ne rajat. Siitä huolimatta asoista voi täällä kyllä jutustella.


    • Hfrthhvj

      Se on varmaan joku vampyyri. :-D

    • Kukin.tavallaan

      Mitä ajattelet miehestä joka kertoo niitä näitä ja säitä..... mutta ei vastaa koskaan sinun kysymyksiisi? On näitäkin miehiä..

      • Sydänten.särkijät

        Vastaan aina itse, tiedän, että homma on täysin toivotonta. : D


    • jypp44

      Kyllähän naisilla on poskettoman helppoa Tinderissä. Vähänkin asiallinen profiili niin eiköhän niitä viestittelijöitä löydy joka päivä useita. Nykyisellä tyttöystävälläni (joka on Tinderin kautta löydetty, eli toivoa on) oli Tinderin suhteen sellainen taktiikka, että saattoi kerran muutaman kuukauden välein laittaa Tinderin vuorokaudeksi päälle, sai sen muutaman kymmet, matchit jonka jälkeen piilotti itsensä muilta käyttäjiltä ja keskittyi juttelemaan saatujen matchien kanssa. Ja meidän neiti oli siinä mielessä outo tapaus, että hän malttoi aloittaa keskustelun. Näin hän teki minullekin, ja loppu onkin sitten jo tässä.

      Itselläni Tinderiä kesti sellaiset noin 27 kk "24/7-käyttöä". Ainoat tapaukset missä treffeille asti ehdin, oli juuri tämä tuleva tyttöystäväni. En muista monenko naisen kanssa ehdin sitä ennen tuon reilun kahden vuoden aikana jutella, varmaan parisenkymmentä, mutta yhdenkään kanssa juttu ei kulkenut siten että mielestäni olisi treffeille kannattanut lähteä. Toisin sanoen, jutusteltava tuntui loppuvan jo 5 minuutin jälkeen Tinderissä. Suurimmissa osissa tapauksista tässä tosin oli ehkä vastapuolen nihkeällä suhtautumisella osuutta asiaan. Keskustelu oli yksin minun harteillani. Jotkut naiset sanovat että miehen nyt vaan kuuluu ylläpitää sitä keskustelua, siksipä on kovin vaikeaa aina tietää koska ei naista kiinnosta, ja koska vain halutaan että mies hoitaa puheenvuorot.

      Aloitusviestiin kannattaa panostaa, se on selvää. Jos naiset saavat päivittäin useita yhteydenottoja, niin sanomattakin se "moi, mitä kuuluu" ei herätä erityistä huomiota. Tosin minullakaan ei ole mitään ratkaisua miten tuo avaus sitten pitäisi tehdä. Vähän kieltämättä itseänikin ärsytti kun naiset jättivät sen ekan viestin jälkeen jo vastaamatta. Olisivat nyt antaneet edes sen muutaman viestin verran siimaa katsoa miten keskustelu lähtee liikkeelle. Vaikka en hyvää aloitusta keksinyt koskaan, sen tajusin että se hyökkäys pitää tehdä toisella tai viimeistään kolmella viestillä. Yleensä kyselin niissä miten menee, itse tulin juuri suunnistamasta yms. harrastuksiin viittaavaa.

      Tuosta viestien lähettämisen ajankohdasta en olekaan ennen kuullut. Vielä vuosi sitten kun sovellusta käytin niin muistaakseni ei edes näkynyt viestien lähettämisajat. Ja sitten naisten suusta olen kuullut myös sen, että viesti pitäisi laittaa heti matchin tultua. Kuulemma päivän/päivien vitkuttelu sekin on turn off. Ota nyt näistä selvää. Minun ohje olisi panostaa vain siihen viestiin kelloa katsomatta. Toki jos haluaa aamuyöstä viestejä kirjoitella, kannattaa tarkistaa oikeinkirjoitus. Ettei vaan tule niitä noloja olettamuksia sen hetkisestä kunnosta.

      • xxCcd

        "Aloitusviestiin kannattaa panostaa, se on selvää. Jos naiset saavat päivittäin useita yhteydenottoja, niin sanomattakin se "moi, mitä kuuluu" ei herätä erityistä huomiota. Tosin minullakaan ei ole mitään ratkaisua miten tuo avaus sitten pitäisi tehdä. Vähän kieltämättä itseänikin ärsytti kun naiset jättivät sen ekan viestin jälkeen jo vastaamatta. "

        Miten olisi tällainen? Jonkun tutun naisen kanssa keskustelu, josta muut voisivat päätelllä jotain.

        Esimerkki.
        Minä:"hei, tässä minä, olen autonainen ja työskentelen 5 päivänä viikossa, mutta olen kovin yksinäinen"

        Ystävä:"Jaa, en tiennytkään, että olet yksinäinen. Minähän käyn teillä jutustelemassa 2 päivänä kahdessa viikossa ja joskus nähdään kaupalla."

        Minä: "No, joo, täytyy myöntää, etten olekaan niin yksinäinen, kun on tämän naapurin Cimi, joka käy meillä joskus juttelemassa. Meillä on tuo auto harrastuksena. Sitä joskus korjaamme yhdessä, kun ostin sen häneltä."

        Ystävä:"Niin, etkä sinä mikään murjottaja ole, vaan tosi hyvä vitsiniekka,. Tätätään vitsiä en ole koskaan ennen kuullut..., kunnes sinä sen kerroit".


    • joak2

      Itsekään en kysele juuri mitään, koska niin on minun mielestäni kohteliaampaa. Varsinkin jos ei vielä tunneta hyvin. Jos kysyisin jotain, niin se voisi olla ärsyttävää, jos toinen ei haluaisikaan vastata juuri niihin kysymyksiin, ainakaan vielä. Mieluummin annan toisen kertoa itsestään sen verran kuin haluaa ja siinä tahdissa kuin haluaa.

    • hh555

      Jos mies ei kysy mitään, ei hän ole kiinnostunut. (sama varmaan toisin päinkin). Eli heivaisin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1506
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1218
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe