Paskaa mielenterveyttä vaan

Ilona123e

Oon vaan sekasin. Aaltoilevasti paremmin ja huonommin. Se on ehkä elämää se. Mut miksi sitä tarvii lääkitä? En voi olla syömättäkään, koska sitten haluan taas tappaa itseni. Ja näillä resepteillä se onnistunee. En halua todistaa mitään, kerron vaan, et näin se menee, jos jättää lääkkeet. Lääkkeillä zombieksi ja riippuvaiseksi. Mikään ei riitä. Olen addikti, jajoudun olee tarkka lääkkeiden syönnin kanssa. Mut ei sitä jaksais vahtii itseään. Mut vahvat neuroleptit menossa uutena. Braindead soon?

3

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei,

      Vaikeassa elämäntilanteessa kannattaa hakea myös keskusteluapua. Ulkopuolisen tuki voi olla hyvä voimavara ja keskustelu voi auttaa jäsentämään omia ajatuksia.

      Kirjoituksestasi ei selviä minkä ikäinen olet, mutta auttavia tahoja ja palveluita on monenlaisia. Tässä muutama vaihtoehto tiedoksesi:

      - Valtakunnallinen kriisipuhelin 010 195 202 päivystää arkisin klo 09-.00-07.00 ja viikonloppuisin klo 15.00-07.00. Puhelu maksaa vain operaattorin veloittaman puhelumaksun.

      - Jos koet, että kirjoittaminen on sinulle sopivin yhteydenottomuoto, niin verkkokriisikeskus Tukinet, www.tukinet.net, on yksi mahdollinen vaihtoehto. Tukinet on avoinna vuoden jokaisena päivänä ja sen palvelut ovat maksuttomia. Tukinetistä saat halutessasi oman tukihenkilön, jonka kanssa voit keskustella kahden kesken. Tukinetissä on myös monenlaisia ryhmiä, joista voi saada vertaistukea.

      - Ympäri Suomea on myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Kriisikeskusten yhteystiedot löydät täältä. http://www.mielenterveysseura.fi/fi/tukea-ja-apua/kasvokkain/kriisikeskusverkosto

      Lämpimin terveisin
      Sos-kriisikeskus/Kata

    • gami

      Siis sulla ei oikein ole ole tilanne hallinnassa ? Oisko syytä tavata lääkäri useammin ?
      Oisko se mahdollista ? Tai jutella 10 kerran satsi terveyskeskuksen psykiatrisen hoitajan kanssa ?
      Lääkkeet on pahoja, mutta ilmankin on paha olla. Vaikea juttu. Onko sulle tehty mitään hoitosuunnitelmaa, että joskus irtautuisitkin niistä ?

    • Cnsl

      Voimia sinulle. Hanki itselle tukea ja apua. Kyllä aurinko nousee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      127
      2396
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      109
      1444
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      118
      1164
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      338
      1163
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      104
      1097
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1005
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      45
      722
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      709
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      700
    10. Mikä elokuva kuvaa ikävöityä henkilöä ja sinua?

      Otsikossa aloitus.
      Ikävä
      50
      684
    Aihe