Raisioon suunnitellaan kaikkien aikojen kovimman Säkyläläisen, nimittäin "Kersantti" Jarkko Mattuksen patsasta. Mittasuhteiltaan 30cm x 14cm olevassa pienessä kivihahmossa on ikuistettuna Mattus lemmensarvi esillä ja sojottaen kohti Turkua vihaisena nyrkki ojossa, koska Mattus ei ikinä saanut lupaa TUL:lta otella Turun Tovereissa. Mattus vaikutti Raision Röyhkeissä 1979-1985, otellen useita tasoitusotteluita itseään isompia painijoita vastaan.
Mattuksen nyrkki osoittaa kohti Turun Gatorade Centeriä, joka on entisen Turun Toverien nyrkkeilysalin paikalla. Ja on Raisiolaisesta liikenneympyrästä tuleva tuomitsemaan kaikkia Turkulaisia kamppailu-urheilijoita.
Huhun mukaan Eemeli Katajisto lopetti uransa ja Alex Anis hylkäsi paaluaikeensa, kun Mattuksen patsashanke julistettiin alkaneeksi. Myös Turussa majaileva Amirkhani koki kolauksen, saatuaan kovan haasteen Juho Tolppolalta.
Mattus kuoli maksakirroosiin 2004, hän olisi mielissään nyt siitä kun Turun kamppailu-skene kärsii.
Raision patsas-hanke etenee!
juhantaolo89
4
255
Vastaukset
- hikolol
Oikealle miehelle meni tämä.
Se on sitä niin kauan tavoitellut.
HYVÄ JAKKE! - rahuka82
Ansaittu pokaali.
Onnittelut, - juhopoika82
Rumin näkemäni patsas ikinä.
- Anonyymi
Kaunis se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa843032Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3102685Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1901493Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621192Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2391098Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 70948
- 117940
- 76920
- 72904