On tääkin paikka kertoa ikävästään

Mitäs on naisella mielessä?
Neiti on sitten hyvä ja avautuu :)

11

427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylläonnäinnn

      Jos ei josta kusta pidä. Antaa sen olla eikä täytä palstaa haukuilla

    • Mitäkömielessä

      No sepä se tietysti, ja vaikka mitä muuta, mutta en jaksa kirjotella niin pitkää epistolaa kuin se kaikki mielessä oleva vaatii ;o).
      No mitäs AP:llä mielessä? Kerrohan ihan omin sanoin, ja väritä juttua kivasti ;).

      • Kyllä nyt täytyy sano että olet ainoa täyspäinen vastaaja tähän mennessä.
        Sitä en sitten tiedä kuka olet.


      • Hetero kun olen mielessä on aina, sunnutaina ja maanantaina myskin ti, ke, to, pe, la.
        Varityskirja liidut puttuu.


      • Mitäkömielessä
        KUOKKA kirjoitti:

        Hetero kun olen mielessä on aina, sunnutaina ja maanantaina myskin ti, ke, to, pe, la.
        Varityskirja liidut puttuu.

        Jokaisena päivänä, ainakin vilauksella se käy mielessä ;o), joskus viivähtää pitempäänkin, varmaan kiusallaan ;).
        Olin muuten ostamassa Lidlistä sitä värityskirjaa ja värikyniä, iski taiteellinen luomisvoima päälle, mutta ei ollu enää myynnissä :(.


      • Itsellä on käynyt samoin, saman nimisessä kaupassa.
        Oli sellainen valokenno kansio johon olisi voinut mahtua tapletti, en ostanut sitä heti ja seuraavalla kerralla niitä ei enään ollutkaa.


      • Mitäkömielessä
        KUOKKA kirjoitti:

        Itsellä on käynyt samoin, saman nimisessä kaupassa.
        Oli sellainen valokenno kansio johon olisi voinut mahtua tapletti, en ostanut sitä heti ja seuraavalla kerralla niitä ei enään ollutkaa.

        Monta kertaa pyörittelin käsissä niitä kirjoja, mutta mä saakelin tollo en sillon ostanu!
        Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis ;).
        Pitää mennä kirjakauppaa, tai katsella markettien lehti/kirjaosastolta jos vaikka onnistuisin löytämään.


      • Toi on niin tuttu sanonta ;)
        Sinulla varmaan olet hyvä piirtämään :)


      • Mitäkömielessä
        KUOKKA kirjoitti:

        Toi on niin tuttu sanonta ;)
        Sinulla varmaan olet hyvä piirtämään :)

        Joskus, silloin uutena ;) voittanut piirustus- ja taidekilpailuja, mutta se oli silloin joskus. Nyt kyllä harmittaa pirusti kun olen unohtanu/tahtomattani jättänyt sen taakse.
        Nyt sen sijaan piirtelen, maalailen ja jopa entisöin huonekaluja. Aikani kuluksi, on halvempaa vapaa-ajan viettoa kuin istua jossain kapakassa kuuntelemassa öriseviä kännääjiä.


      • Mitäkömielessä kirjoitti:

        Joskus, silloin uutena ;) voittanut piirustus- ja taidekilpailuja, mutta se oli silloin joskus. Nyt kyllä harmittaa pirusti kun olen unohtanu/tahtomattani jättänyt sen taakse.
        Nyt sen sijaan piirtelen, maalailen ja jopa entisöin huonekaluja. Aikani kuluksi, on halvempaa vapaa-ajan viettoa kuin istua jossain kapakassa kuuntelemassa öriseviä kännääjiä.

        Minulla olisi kanssa noita entisoitäviä huonekaluja, semmoinen hentonen pirtin pöytäkalusto pitäisi lakata, sitten olisi neljä tuolia pitäisi maalata valkosiksi, mutta kun ne pitäsi ensin ainakin pinta työstää. Kapakka eipä kyllä ole minunkaan paikkani.
        Käyn vielä ulkon, sitten unille.
        Sinulle kivaa iltaa ja yötä ;)


      • Mitäkömielessä
        KUOKKA kirjoitti:

        Minulla olisi kanssa noita entisoitäviä huonekaluja, semmoinen hentonen pirtin pöytäkalusto pitäisi lakata, sitten olisi neljä tuolia pitäisi maalata valkosiksi, mutta kun ne pitäsi ensin ainakin pinta työstää. Kapakka eipä kyllä ole minunkaan paikkani.
        Käyn vielä ulkon, sitten unille.
        Sinulle kivaa iltaa ja yötä ;)

        Kesällä helppo tehdä hionta ulkona, talvella hion tuolla piharakennuksen sisätiloissa. Koneella ensin, ja loput käsihionnalla. Sen jälkeen uutta maalia/lakkaa pintaan, niin vanhakin näyttää nuoremmalta ;o).
        Samoin, vedet huomista saunanlämmitystä varten saunaan letkulla, sen jälkeen rauhoittuminen ja unien katseluun, joten hyvää yötä ;).


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe