Mitä pidät tärkeimpänä asiana elämässäsi? Onko se lapset, puoliso vai jokin muu? Kerro!
Tärkeintä elämässä
18
1024
Vastaukset
Perhe.
Suurin toive,maanosasta riippumatta, inhimillisempi ja tasa-arvoisempi elämä,ei länsimaiseen eikä ent.sosialistiseen,vaan sosiaalisuuteen perustuvana.- Ansku
jälkeen muotoilen elämäni tärkeimmän asian tiiviisti:
pystyn tuntemaan ja aistimaan koko elämisen kirjon voimakkaasti. - T.R.maalari.N
-kokemisen jakaminen
- Rudi
..vastata, että -jakamisen kokeminen-, joten vastaan niin =)
- T.R.maalari.N
Rudi kirjoitti:
..vastata, että -jakamisen kokeminen-, joten vastaan niin =)
että siinä, kun nuo kaksi lauselmaa yhdistetään, on se NEPPARI... jossa mies ja nainen muodostavat kokonaisuuden...sanoisin, että ideaalitila!
- siihen miksi harvoin moiseen kykenemme, en sitten osaakaan sanoa mitään (huoooooooookaaaaaa) - Rudi
T.R.maalari.N kirjoitti:
että siinä, kun nuo kaksi lauselmaa yhdistetään, on se NEPPARI... jossa mies ja nainen muodostavat kokonaisuuden...sanoisin, että ideaalitila!
- siihen miksi harvoin moiseen kykenemme, en sitten osaakaan sanoa mitään (huoooooooookaaaaaa)..mutta kyllä nepparin napsuttelu on kivampaa useammin kuin harvoin. =) (huokaakans)
- Juntti
Olen hyväksynyt faktat,olen maajussi ja käytännön mies ja viihdyn kotikylällä tuttujen ihmisten parissa,olen senverran matkustellut nuorempana ettei nyt voi sanoa etten olisi muutakaan nähnyt.
- T.R.maalari.N
sinuus itsensä kanssa... on se jonka varaan kaikki muu rakentuu.
Vaikka kristitty en olekaan, niin kyllä lauselmassa *rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi* on jujua... lukipa sen kummasta suunnasta tahansa. - Juntti
T.R.maalari.N kirjoitti:
sinuus itsensä kanssa... on se jonka varaan kaikki muu rakentuu.
Vaikka kristitty en olekaan, niin kyllä lauselmassa *rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi* on jujua... lukipa sen kummasta suunnasta tahansa.Elämä opettaa,jotkut vain joutuvat käymään läpi ihan turhia kriisejä ennekuin tulee oivallus ettei tarvitse yrittää olla Arnold tai Einstein vaan junttipoika itsenäänkin on ihan jees!
- hessu51
Tärkeintä on se millaisena itseni koen ja millaisena itse näen itseni peilissä,olen jo vusia sitten lakannut murehtimasta mitä muut minusta ajattelevat!
- tärkeintä
Rakasta itseäsi sen jälkeen kyllä miuta pystyt rakastamaan. siis toisin sanoen jos elät itsesäälissä et pysty muista välittämään.....
- missukka
Ehkäpä enemmän merkitystä on sillä että on
saanut elää.Mitään yksittäisiä juttujahan ei voine erottaa, nehän kuuluvat elämänkulkuun.- T.R.maalari.N
Minun on vaikea ajatella että eläminen olisi joku etuoikeus. Ennemminkin pirullinen sattuma. Ainut asia jonka omassa elämässäni koen tärkeäksi on se, että kuoleman hetkellä, vaikka moista en silloin ehtisi ajatella, on pohjimmainen tunteeni se, että olen ainakin yrittänyt elää kokonaisena tuntevana ja aitona.
- muoriska
T.R.maalari.N kirjoitti:
Minun on vaikea ajatella että eläminen olisi joku etuoikeus. Ennemminkin pirullinen sattuma. Ainut asia jonka omassa elämässäni koen tärkeäksi on se, että kuoleman hetkellä, vaikka moista en silloin ehtisi ajatella, on pohjimmainen tunteeni se, että olen ainakin yrittänyt elää kokonaisena tuntevana ja aitona.
Mitenkäs Maalarilla on noin negatiivinen ajattelu elämästä? Sattuman ymmärrän, mutta että pirullinen?? Minusta kyllä eläminen on etuoikeus, ja lahja. Vaikka en (kristin)uskova olekaan. Eikä elämässä ole moittimista, minulle se on tähän asti tarjonnut sitä mitä olen tilannutkin.
Tärkeintä elämässä...Hmmm... Kun viestiketjussa on jo tuotu esille monet minustakin tärkeät asiat, niin yritän kehitellä jotakin omaa: Elää tämä päivä niin, ettei sitä huomenna tarvitse katua.
- Minä itte
Tärkeintä minulle on minä itse. Olkoon kuinka itsekästä tahansa, kaikki muu tulee sen jälkeen. Olen 50 vuotta ajatellut aina muiden hyvinvointia ensin ja se olikin aivan vikatikki. Sain huomata sen hyvin kipeällä tavalla viime vuonna.
Joten nyt elän siten kuin minusta hyvältä tuntuu. Ei ole muuten kaiken jälkeen helppoa. Mutta ei hätää, minulla on loppuelämä aikaa!- Ent. jokapaikan höylä.
Kyllä se niin on että minä ensin.
Ei se tee ihmistä huonommaksi, jos pitää puolensa.
- tottakai
Kaikkein tärkein on oma perhe ja sitten tulevat muut, sillä jos en itse laittaisi sitä ekaksi niin kuka sitten.
- Pirre*
siis, kaikesta tärkeintä ihmiselle on terveys, mutta ikävä kyllä sitä ei oikein ymmärrä ennenkuin sairastuu vakavasti.
Vakavan sairauden kohdattua, kukaan eikä mikään muu merkitse mitään, kuin se löytyisi joku ihmelääke ja saisi elää - siis olisiko elämä sittenkin se ihan kaikkein tärkein asia.
Perhe, lapset tietty muuten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?863629- 252066
- 1961981
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell871454PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3431424Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891147Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo131034- 841011
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.30950Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha69877