Meidän täytyy tavata

Anonyymi-ap

Siis se on välttämättömyys.

68

1021

9Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Se on vähintä mitä täytyy tehdä!

• Anonyymi00002
      UUSI

Mikä sana tavataan?

• Anonyymi00003
        UUSI

Itseriittoisuus!
        Sivu

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Itseriittoisuus!
        Sivu

It-se-riit-toi-suus. Menikö oikein?

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

It-se-riit-toi-suus. Menikö oikein?

Hyvä... Aivan oikein

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Hyvä... Aivan oikein

Hieno. Hyvä minä. 😊 Kokeile sinä tavata manipuloija.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Hieno. Hyvä minä. 😊 Kokeile sinä tavata manipuloija.

Sana on jo niin luotaantyöntävä, etten vaivaudu.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Sana on jo niin luotaantyöntävä, etten vaivaudu.

Mut sehän sopii suhun. Senkin ilkimys. Meen nyt ettimään kivempaa juttu kaveria muualta.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Mut sehän sopii suhun. Senkin ilkimys. Meen nyt ettimään kivempaa juttu kaveria muualta.

No ei todellakaan sovi.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

No ei todellakaan sovi.

Se nyt on vaan mun ajatus susta. Älä murehdi sitä oot varmaan muille iha kiva ihminen.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Se nyt on vaan mun ajatus susta. Älä murehdi sitä oot varmaan muille iha kiva ihminen.

Toivottavasti sinä olet edes jollekin kiva ihminen 😉

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Monellekin. Ja moni ihminen haluaa mulle hyvää. Toisin kun sinä. Kauniita unia.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Monellekin. Ja moni ihminen haluaa mulle hyvää. Toisin kun sinä. Kauniita unia.

Älä sekoile. En ole sun tyyppi, enkä ole kenellekään ilkeä edes silloin, kun syytä olisi

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Älä sekoile. En ole sun tyyppi, enkä ole kenellekään ilkeä edes silloin, kun syytä olisi

Olit ilkeä minulle jo. Itseriittoisuus ei ole mikään kiva sana. Et tienkään ole minun tyyppi minut tyyppi on maailman kultaisin ja ihanin ihminen.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Olit ilkeä minulle jo. Itseriittoisuus ei ole mikään kiva sana. Et tienkään ole minun tyyppi minut tyyppi on maailman kultaisin ja ihanin ihminen.

Yritin keksiä vain jonkun harvinaisemman sanan. Ei liittynyt sinuun, kun en edes tiedä kuka olet.
        Mutta, miten vaan 🤭

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Yritin keksiä vain jonkun harvinaisemman sanan. Ei liittynyt sinuun, kun en edes tiedä kuka olet.
        Mutta, miten vaan 🤭

Selityksen makua. Piilovttuilun kyllä tunnistaa kun tarpeeks kauan elää.

• Anonyymi00047
        UUSI

Voisitko lopettaa nämän näsäviisastelun palstaäijän aloituksissa? Näyttää nololta

• Anonyymi00049
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Itseriittoisuus!
        Sivu

Oletko kolmoisleuka kertonut jo ”medialle” tästä palstaäijän täysin ”pöygistyttävästä” aloituksesta? T naiselta

• Anonyymi00051
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Kas tässä kysymys, jonka suhteen jokaisen on ikäänku jäävättävä itsensä. T naiselta sivusta

• Anonyymi00052
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Selityksen makua. Piilovttuilun kyllä tunnistaa kun tarpeeks kauan elää.

Itse tunnistin lähinnä yhden palstaäijän vetämän tusinafeikkidialogin, millä voyeristi hakee huomiota lukijoilta

• Anonyymi00061
        UUSI
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Kas tässä kysymys, jonka suhteen jokaisen on ikäänku jäävättävä itsensä. T naiselta sivusta

Tiedätkö sinä, jolla on haasteita ymmärtää tällaisia hienoja sanoja, että mitä jääväys tarkoittaa? Google voi auttaa, kyllä ääntävätkin sanan jos kaipaat audiovisuaalista vahvistusta. Lisäys ja voimia

• Anonyymi00007
      UUSI

Se ettei ole kohdattu, on johtunut hänen valinnoistaan. Ei minun. Kyllä minä voin tavata.
      Naiselta

• Anonyymi00059
        UUSI

Sinä halusit näin.

• Anonyymi00066
        UUSI
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Sinä halusit näin.

Mistä tällainen päätelmä syntyi?

• Anonyymi00008
      UUSI

Kaikille neuvo.Älä ota tämän kirjoituksen takia yhteyttä kaivattuusi,varsinkin kun hän voi sen ihan hyvin tehdä ihan itse.
      Jos olet jo ottanut yhteyttä häneen muutaman kerran ja yhteys ei toimi tai irl hän ei huomio sinua vaan pakenee,välttelee hän luultavasti on jo ahdistunut ja voi harkita oikeustoimia.
      Nainenkin voi olla ahdistava.

• Anonyymi00011
        UUSI

No sinä et ole ainakaan se mies, koska hän osaa kirjoittaa hyvin.

• Anonyymi00013
        UUSI

Tarkista lääkityksesi.

• Anonyymi00028
        UUSI

Kukaan normaali nainen ei ota suhun mitään yhteyttä. Ja viestit mitkä ovat tulleet ovat olleet fakta viestiä sun satuttamisesta ja tunteilla leikkimisistä.

• Anonyymi00029
        UUSI

En edes tunne sua apina.

• Anonyymi00030
        UUSI

Todella erikoista yrittää estää naisia ottamasta yhteyttä miehiin. Minulla tulee kaksi asiaa samantien mieleen. Jos olet mies, yritätkö estää naisen ottavan yhteyttä mieheen, mustasukkaisuuden vai kateellisuuden vuoksi. Jos olet nainen, niin syyt voivat olla samat.

• Anonyymi00053
        UUSI

Tälläinen fantasia sinulla yksäri tuli aiis tästä palstaäijän aloituksesta, sekavaa propagandan tynkää palstaäijän teksteihin perustuen, eli niistä köppäinen kokonaisuus kirjoittaen ja lopuksi päästään lempifantasiasn oikeustoimista. Onko sinulla ollut omien toimien suhteen suhteettomia odotuksia järjestelmän osalta ja kun homma ei sitten toiminut kuten ajattelit olet jäänyt tänne rivien väliin elämään tätä toteutumatonta fantasiaa

• Anonyymi00054
        UUSI
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Tälläinen fantasia sinulla yksäri tuli aiis tästä palstaäijän aloituksesta, sekavaa propagandan tynkää palstaäijän teksteihin perustuen, eli niistä köppäinen kokonaisuus kirjoittaen ja lopuksi päästään lempifantasiasn oikeustoimista. Onko sinulla ollut omien toimien suhteen suhteettomia odotuksia järjestelmän osalta ja kun homma ei sitten toiminut kuten ajattelit olet jäänyt tänne rivien väliin elämään tätä toteutumatonta fantasiaa

Ja mitä tulee tuohon alkuun, niin sen ohjaileva ote jäi vähän ilmaan roikkumaan, mutta niin, että öö

• Anonyymi00067
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Todella erikoista yrittää estää naisia ottamasta yhteyttä miehiin. Minulla tulee kaksi asiaa samantien mieleen. Jos olet mies, yritätkö estää naisen ottavan yhteyttä mieheen, mustasukkaisuuden vai kateellisuuden vuoksi. Jos olet nainen, niin syyt voivat olla samat.

Minä en ota yhteyttä.Tekosyyt saada minulle ahdistelijan maine torppaantuu.Eikä minulla ole edes enään syytä ottaa yhteyttä häneen.Kohta tulee viikko kun sain tiedon petollisuudestaan.

• Anonyymi00010
      UUSI

ja meidän täytyy tuijottaa toisia maanisesti pöydän yli ja pitää toisiamme kädestä, syödä leipää ja suukottaa sehän on aivan selvä juttu.

• Anonyymi00015
      UUSI

En halua tavata mitään harmapää ukkelia.

• Anonyymi00036
        UUSI

Ei tarvitsekaan. Huoli pois. :)

• Anonyymi00023
      UUSI

Ei, ei pidä. Olet jo riittävästi sivuuttanut.

• Anonyymi00027
        UUSI

Etkö pidä minusta. No ei tarvi.

• Anonyymi00033
        UUSI

No voihan sitä värjätä hiuksia tahi laittaa peruukin!

• Anonyymi00026
      UUSI

Olet oikeassa Kultaseni. Molempien kannalta todella tarpeellista... Loppuisi tämä epävarmuus ja salailu

• Anonyymi00034
        UUSI

No sanos muuta

• Anonyymi00031
      UUSI

Kyllä me tapaamme, miksi emme tapaisi?.. mehän tapaamme aika usein.
      Joskus on pidempiä taukoja joskus lyhyempiä.
      Kahdelle aikuiselle ihmiselle tapaaminen ei ole mitenkään vaikeaa.

• Anonyymi00068
        UUSI

Miksi olet täällä sitten roikkumassa jos asiasi on kunnossa?Annakko arvaan ,olet provoilemassa.

• Anonyymi00070
        UUSI
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Miksi olet täällä sitten roikkumassa jos asiasi on kunnossa?Annakko arvaan ,olet provoilemassa.

Vastasin vain kysymykseen jonka AP täällä kysyi! Sitähän täällä on tehnyt moni muukin.
        Jos sinua häiritsee niin mene itse muualle.
        Voi olla että ainoa joka provoilee olet sinä itse.

• Anonyymi00032
      UUSI

Vaati tyydyttään

• Anonyymi00035
      UUSI

Eipä tarvi ei mua enää kiinnosta tulit kyllä selväksi jo usko jo mua ei enää kiinnosta

• Anonyymi00037
      UUSI

nyt on hakattu taas veitsellä elömiinne samaa mitä teitte tänne.

• Anonyymi00038
      UUSI

huh kun olo on aina hyvä kun saa teille takaisin kaikkea pahaa ja kiusaa, vedin taas 10 kpl iskuja lisää 😂

• Anonyymi00040
        UUSI

🤣😂

• Anonyymi00055
        UUSI
        Anonyymi00040 kirjoitti:

🤣😂

Elätkö sinä pikkuritsa jo tämänkin palstaäijän messun kautta fantasiaa tietystä naisesta? Siinä yksi esimerkki lisää, miten kateus voi muuttua psy koottiseksi

• Anonyymi00039
      UUSI

aamu alkaa aina teil päivien ja elämän pilaamisella 😍

• Anonyymi00041
      UUSI

huh kun tuxntuu hyvälle ihan sitä ku kaikkea mitä minulle teitte, vedin vielä 50 kpl lisää iskuja 😂

• Anonyymi00042
      UUSI

tuntuu toimivan, vedettiin vielä 50 kpl lisää

• Anonyymi00043
      UUSI

meiju kieroliinua ei kukaan halua tavata

• Anonyymi00057
        UUSI

Onko tämä hallusinaatiosi ihan kaikkea onko hän sekä bimbo että kiero, tyhmä mutta mestarimanipulaattori ym yhyhy

• Anonyymi00058
        UUSI
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Onko tämä hallusinaatiosi ihan kaikkea onko hän sekä bimbo että kiero, tyhmä mutta mestarimanipulaattori ym yhyhy

Koittakaappa bipolaariset jo päättää

• Anonyymi00064
        UUSI
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Koittakaappa bipolaariset jo päättää

Jos bipolaarinen olisi kaksi väriä- niin mitkä ne olisi? Musta ja valkoinen, mutta kun tämä vmmanen dualismi ei vastaa sitä

• Anonyymi00044
      UUSI

tsiisus että tuntui hyvälle vedin vielä 50 kpl lisää iskuja 😂

• Anonyymi00045
      UUSI

jatkossa vedetään paskaa niille 3 sarjoissa 100 /sarja paskaa, niiden elämään.

• Anonyymi00056
        UUSI

Tarkoitatko ”erittäin vakavasti otettavia” loruja kirjoitteleva palstaäijä tällä kirjaimellisesti sitä ihtiään? Tällainen kuntoutuskeskus täällä sitten, niin on jännää

• Anonyymi00062
        UUSI
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Tarkoitatko ”erittäin vakavasti otettavia” loruja kirjoitteleva palstaäijä tällä kirjaimellisesti sitä ihtiään? Tällainen kuntoutuskeskus täällä sitten, niin on jännää

Kuntoutuskeskus, eli mm kehitysvammaisten asumisyksikkö, kakkamaalaukset arkipäivää. Tosi

• Anonyymi00046
      UUSI

Rmies niin täytyy..

• Anonyymi00048
      UUSI

Ehkä se äiti niistä varoitti ja sen takia halusi että muutetaan toki paikkakunta jonne muutettiin oli täysi farssi

• Anonyymi00050
      UUSI

Intuitio harvoin pettää

• Anonyymi00060
        UUSI

Nyt on tainnut pahemman kerran pettää/ sivusta.

• Anonyymi00063
      UUSI

Maailman kolmas ihme, mies joka on pärjännyt pelkällä transuilulla.

• Anonyymi00069
      UUSI

Tulitko eilen häntä vastaan?

• Anonyymi00071
      UUSI

Voi oliko sun m auto

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      340
      5741
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      76
      5209
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4276
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      52
      3911
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      47
      3609
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      155
      3338
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      100
      3144
    8. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      31
      2875
    9. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      43
      2259
    10. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49