Siis se on välttämättömyys.
Meidän täytyy tavata
99
1702
Vastaukset
- Anonyymi00001
Se on vähintä mitä täytyy tehdä!
- Anonyymi00002
Mikä sana tavataan?
- Anonyymi00003
Itseriittoisuus!
Sivu - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Itseriittoisuus!
SivuIt-se-riit-toi-suus. Menikö oikein?
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
It-se-riit-toi-suus. Menikö oikein?
Hyvä... Aivan oikein
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Hyvä... Aivan oikein
Hieno. Hyvä minä. 😊 Kokeile sinä tavata manipuloija.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Hieno. Hyvä minä. 😊 Kokeile sinä tavata manipuloija.
Sana on jo niin luotaantyöntävä, etten vaivaudu.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sana on jo niin luotaantyöntävä, etten vaivaudu.
Mut sehän sopii suhun. Senkin ilkimys. Meen nyt ettimään kivempaa juttu kaveria muualta.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mut sehän sopii suhun. Senkin ilkimys. Meen nyt ettimään kivempaa juttu kaveria muualta.
No ei todellakaan sovi.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
No ei todellakaan sovi.
Se nyt on vaan mun ajatus susta. Älä murehdi sitä oot varmaan muille iha kiva ihminen.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Se nyt on vaan mun ajatus susta. Älä murehdi sitä oot varmaan muille iha kiva ihminen.
Toivottavasti sinä olet edes jollekin kiva ihminen 😉
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Monellekin. Ja moni ihminen haluaa mulle hyvää. Toisin kun sinä. Kauniita unia.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Monellekin. Ja moni ihminen haluaa mulle hyvää. Toisin kun sinä. Kauniita unia.
Älä sekoile. En ole sun tyyppi, enkä ole kenellekään ilkeä edes silloin, kun syytä olisi
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Älä sekoile. En ole sun tyyppi, enkä ole kenellekään ilkeä edes silloin, kun syytä olisi
Olit ilkeä minulle jo. Itseriittoisuus ei ole mikään kiva sana. Et tienkään ole minun tyyppi minut tyyppi on maailman kultaisin ja ihanin ihminen.
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Olit ilkeä minulle jo. Itseriittoisuus ei ole mikään kiva sana. Et tienkään ole minun tyyppi minut tyyppi on maailman kultaisin ja ihanin ihminen.
Yritin keksiä vain jonkun harvinaisemman sanan. Ei liittynyt sinuun, kun en edes tiedä kuka olet.
Mutta, miten vaan 🤭 - Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Yritin keksiä vain jonkun harvinaisemman sanan. Ei liittynyt sinuun, kun en edes tiedä kuka olet.
Mutta, miten vaan 🤭Selityksen makua. Piilovttuilun kyllä tunnistaa kun tarpeeks kauan elää.
- Anonyymi00047
Voisitko lopettaa nämän näsäviisastelun palstaäijän aloituksissa? Näyttää nololta
- Anonyymi00049
Anonyymi00003 kirjoitti:
Itseriittoisuus!
SivuOletko kolmoisleuka kertonut jo ”medialle” tästä palstaäijän täysin ”pöygistyttävästä” aloituksesta? T naiselta
- Anonyymi00051
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kas tässä kysymys, jonka suhteen jokaisen on ikäänku jäävättävä itsensä. T naiselta sivusta
- Anonyymi00052
Anonyymi00025 kirjoitti:
Selityksen makua. Piilovttuilun kyllä tunnistaa kun tarpeeks kauan elää.
Itse tunnistin lähinnä yhden palstaäijän vetämän tusinafeikkidialogin, millä voyeristi hakee huomiota lukijoilta
- Anonyymi00061
Anonyymi00051 kirjoitti:
Kas tässä kysymys, jonka suhteen jokaisen on ikäänku jäävättävä itsensä. T naiselta sivusta
Tiedätkö sinä, jolla on haasteita ymmärtää tällaisia hienoja sanoja, että mitä jääväys tarkoittaa? Google voi auttaa, kyllä ääntävätkin sanan jos kaipaat audiovisuaalista vahvistusta. Lisäys ja voimia
- Anonyymi00072
Anonyymi00019 kirjoitti:
Riippuu siitä mitä kivalla tarkoitetaan
- Anonyymi00087
Anonyymi00022 kirjoitti:
Homo5tella
- Anonyymi00089
Anonyymi00087 kirjoitti:
Homo5tella
Kiva sulle. Me ollaan ihan heteroita tietääksi molemmat.
- Anonyymi00103
Anonyymi00021 kirjoitti:
On harmi et toi yks pöpipä vieläkin tunistelee kaikki ilkeästi tulkitsemana viestit minun kirjoitotamikssi .
Vaikka nytkin meni yli kuukausi kun viimeksi sivustolla kävin..
Syytää ihan ulkopuolisia kun luulee kuulojaan.
Mies raukka
Naiselta
Sivusta
- Anonyymi00007
Se ettei ole kohdattu, on johtunut hänen valinnoistaan. Ei minun. Kyllä minä voin tavata.
Naiselta- Anonyymi00059
Sinä halusit näin.
- Anonyymi00066
Anonyymi00059 kirjoitti:
Sinä halusit näin.
Mistä tällainen päätelmä syntyi?
- Anonyymi00008
Kaikille neuvo.Älä ota tämän kirjoituksen takia yhteyttä kaivattuusi,varsinkin kun hän voi sen ihan hyvin tehdä ihan itse.
Jos olet jo ottanut yhteyttä häneen muutaman kerran ja yhteys ei toimi tai irl hän ei huomio sinua vaan pakenee,välttelee hän luultavasti on jo ahdistunut ja voi harkita oikeustoimia.
Nainenkin voi olla ahdistava.- Anonyymi00011
No sinä et ole ainakaan se mies, koska hän osaa kirjoittaa hyvin.
- Anonyymi00013
Tarkista lääkityksesi.
- Anonyymi00028
Kukaan normaali nainen ei ota suhun mitään yhteyttä. Ja viestit mitkä ovat tulleet ovat olleet fakta viestiä sun satuttamisesta ja tunteilla leikkimisistä.
- Anonyymi00029
En edes tunne sua apina.
- Anonyymi00030
Todella erikoista yrittää estää naisia ottamasta yhteyttä miehiin. Minulla tulee kaksi asiaa samantien mieleen. Jos olet mies, yritätkö estää naisen ottavan yhteyttä mieheen, mustasukkaisuuden vai kateellisuuden vuoksi. Jos olet nainen, niin syyt voivat olla samat.
- Anonyymi00053
Tälläinen fantasia sinulla yksäri tuli aiis tästä palstaäijän aloituksesta, sekavaa propagandan tynkää palstaäijän teksteihin perustuen, eli niistä köppäinen kokonaisuus kirjoittaen ja lopuksi päästään lempifantasiasn oikeustoimista. Onko sinulla ollut omien toimien suhteen suhteettomia odotuksia järjestelmän osalta ja kun homma ei sitten toiminut kuten ajattelit olet jäänyt tänne rivien väliin elämään tätä toteutumatonta fantasiaa
- Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
Tälläinen fantasia sinulla yksäri tuli aiis tästä palstaäijän aloituksesta, sekavaa propagandan tynkää palstaäijän teksteihin perustuen, eli niistä köppäinen kokonaisuus kirjoittaen ja lopuksi päästään lempifantasiasn oikeustoimista. Onko sinulla ollut omien toimien suhteen suhteettomia odotuksia järjestelmän osalta ja kun homma ei sitten toiminut kuten ajattelit olet jäänyt tänne rivien väliin elämään tätä toteutumatonta fantasiaa
Ja mitä tulee tuohon alkuun, niin sen ohjaileva ote jäi vähän ilmaan roikkumaan, mutta niin, että öö
- Anonyymi00067
Anonyymi00030 kirjoitti:
Todella erikoista yrittää estää naisia ottamasta yhteyttä miehiin. Minulla tulee kaksi asiaa samantien mieleen. Jos olet mies, yritätkö estää naisen ottavan yhteyttä mieheen, mustasukkaisuuden vai kateellisuuden vuoksi. Jos olet nainen, niin syyt voivat olla samat.
Minä en ota yhteyttä.Tekosyyt saada minulle ahdistelijan maine torppaantuu.Eikä minulla ole edes enään syytä ottaa yhteyttä häneen.Kohta tulee viikko kun sain tiedon petollisuudestaan.
- Anonyymi00076
Anonyymi00067 kirjoitti:
Minä en ota yhteyttä.Tekosyyt saada minulle ahdistelijan maine torppaantuu.Eikä minulla ole edes enään syytä ottaa yhteyttä häneen.Kohta tulee viikko kun sain tiedon petollisuudestaan.
Kerro ihmeessä palstasetä lisää tästä kiintoisasta käänteestä lisää tämän kiintoisan jatkuvan jännärin muodossa viime viikolla sain tietää, ensi viikolla otan yhteyttä, millä sanoilla sinä nyt näitä WT- tirkistelijöitä pidätkään otteessa sekä positiivisen että negaation merkeissä ja naisena esiintyen tietenkin, kuinka muuten näiltä huomion saa
- Anonyymi00086
Ai oikeustoimia, mietipä uudestaan. Jos juttelee ihmiselle ja hän sanoo ei kiinnosta niin pitääkö häneen jättää puolen kilometrin etäisyys ikuisesti. Sellainen aika lailla rajoittaa elämää, eikä ole mahdollinen rajoitus. Julkisella paikalla on lupa käydä, varsinkin kun ei ole ottanut kolmeen vuoteen mitään kautta yhteyttä ja nainen on itse kääntynyt pois kun mies on lähestynyt. Poliisit ja lakimiehet nauravat partaansa kun kerrot että nainen käynyt julkisella paikalla, joka on vuosia sitten lähestynyt, ja entä jos mies itse on tehnyt seksuaalista häirintää ja kiusannut ja väittää asiallisen kiusaus ilmoituksen tekijää vainoamiseksi, haloo pahvi herää jo..
- Anonyymi00010
ja meidän täytyy tuijottaa toisia maanisesti pöydän yli ja pitää toisiamme kädestä, syödä leipää ja suukottaa sehän on aivan selvä juttu.
- Anonyymi00015
En halua tavata mitään harmapää ukkelia.
- Anonyymi00036
Ei tarvitsekaan. Huoli pois. :)
- Anonyymi00023
Ei, ei pidä. Olet jo riittävästi sivuuttanut.
- Anonyymi00027
Etkö pidä minusta. No ei tarvi.
- Anonyymi00033
No voihan sitä värjätä hiuksia tahi laittaa peruukin!
- Anonyymi00026
Olet oikeassa Kultaseni. Molempien kannalta todella tarpeellista... Loppuisi tämä epävarmuus ja salailu
- Anonyymi00034
No sanos muuta
- Anonyymi00074
Anonyymi00034 kirjoitti:
No sanos muuta
Minkä salailu loppuisi?
- Anonyymi00077
Anonyymi00074 kirjoitti:
Minkä salailu loppuisi?
Vaikka salaisten asiakirjojen- esim suojaustaso neljä kuinka päin se suurenee, eli onko paljon cai vähän? Sivusta
- Anonyymi00091
Anonyymi00074 kirjoitti:
Minkä salailu loppuisi?
Ei mikään Rakkaani ainakaan minun kannaltani!
- Anonyymi00092
Anonyymi00091 kirjoitti:
Ei mikään Rakkaani ainakaan minun kannaltani!
Vaan, että kaikki olisi julkista eikä huhujen ja juorujen varassa!
- Anonyymi00031
Kyllä me tapaamme, miksi emme tapaisi?.. mehän tapaamme aika usein.
Joskus on pidempiä taukoja joskus lyhyempiä.
Kahdelle aikuiselle ihmiselle tapaaminen ei ole mitenkään vaikeaa.- Anonyymi00068
Miksi olet täällä sitten roikkumassa jos asiasi on kunnossa?Annakko arvaan ,olet provoilemassa.
- Anonyymi00070
Anonyymi00068 kirjoitti:
Miksi olet täällä sitten roikkumassa jos asiasi on kunnossa?Annakko arvaan ,olet provoilemassa.
Vastasin vain kysymykseen jonka AP täällä kysyi! Sitähän täällä on tehnyt moni muukin.
Jos sinua häiritsee niin mene itse muualle.
Voi olla että ainoa joka provoilee olet sinä itse. - Anonyymi00078
Anonyymi00068 kirjoitti:
Miten sinua näin kovaa ottaa tämäkin aloittajaäijän välispiikki kupoliin? Voi hyvänen aika. Tuo mitä jaakaat ei ole provoilun primääri määritelmä muuten
- Anonyymi00032
Vaati tyydyttään
- Anonyymi00080
Onko tämä jotain manifestointia, jäpikkä?
- Anonyymi00035
Eipä tarvi ei mua enää kiinnosta tulit kyllä selväksi jo usko jo mua ei enää kiinnosta
- Anonyymi00037
nyt on hakattu taas veitsellä elömiinne samaa mitä teitte tänne.
- Anonyymi00038
huh kun olo on aina hyvä kun saa teille takaisin kaikkea pahaa ja kiusaa, vedin taas 10 kpl iskuja lisää 😂
- Anonyymi00040
🤣😂
- Anonyymi00055
Anonyymi00040 kirjoitti:
🤣😂
Elätkö sinä pikkuritsa jo tämänkin palstaäijän messun kautta fantasiaa tietystä naisesta? Siinä yksi esimerkki lisää, miten kateus voi muuttua psy koottiseksi
- Anonyymi00039
aamu alkaa aina teil päivien ja elämän pilaamisella 😍
- Anonyymi00041
huh kun tuxntuu hyvälle ihan sitä ku kaikkea mitä minulle teitte, vedin vielä 50 kpl lisää iskuja 😂
- Anonyymi00042
tuntuu toimivan, vedettiin vielä 50 kpl lisää
- Anonyymi00043
meiju kieroliinua ei kukaan halua tavata
- Anonyymi00057
Onko tämä hallusinaatiosi ihan kaikkea onko hän sekä bimbo että kiero, tyhmä mutta mestarimanipulaattori ym yhyhy
- Anonyymi00058
Anonyymi00057 kirjoitti:
Onko tämä hallusinaatiosi ihan kaikkea onko hän sekä bimbo että kiero, tyhmä mutta mestarimanipulaattori ym yhyhy
Koittakaappa bipolaariset jo päättää
- Anonyymi00064
Anonyymi00058 kirjoitti:
Koittakaappa bipolaariset jo päättää
Jos bipolaarinen olisi kaksi väriä- niin mitkä ne olisi? Musta ja valkoinen, mutta kun tämä vmmanen dualismi ei vastaa sitä
- Anonyymi00044
tsiisus että tuntui hyvälle vedin vielä 50 kpl lisää iskuja 😂
- Anonyymi00045
jatkossa vedetään paskaa niille 3 sarjoissa 100 /sarja paskaa, niiden elämään.
- Anonyymi00056
Tarkoitatko ”erittäin vakavasti otettavia” loruja kirjoitteleva palstaäijä tällä kirjaimellisesti sitä ihtiään? Tällainen kuntoutuskeskus täällä sitten, niin on jännää
- Anonyymi00062
Anonyymi00056 kirjoitti:
Tarkoitatko ”erittäin vakavasti otettavia” loruja kirjoitteleva palstaäijä tällä kirjaimellisesti sitä ihtiään? Tällainen kuntoutuskeskus täällä sitten, niin on jännää
Kuntoutuskeskus, eli mm kehitysvammaisten asumisyksikkö, kakkamaalaukset arkipäivää. Tosi
- Anonyymi00046
Rmies niin täytyy..
- Anonyymi00048
Ehkä se äiti niistä varoitti ja sen takia halusi että muutetaan toki paikkakunta jonne muutettiin oli täysi farssi
- Anonyymi00050
Intuitio harvoin pettää
- Anonyymi00060
Nyt on tainnut pahemman kerran pettää/ sivusta.
- Anonyymi00063
Maailman kolmas ihme, mies joka on pärjännyt pelkällä transuilulla.
- Anonyymi00069
Tulitko eilen häntä vastaan?
- Anonyymi00071
Voi oliko sun m auto
- Anonyymi00073
R miestä joku kaipaa ja haluaa nähdä. Muut syyttää hän sitä ja tota. Kyllä on apinalauma välissä taas.
- Anonyymi00084
R-miestä haluaa useampikin nähdä. Mutta sama se, kirjoittaako kivoja juttuja vai suoltaako syytöksiä, mikään ei mene perille kuitenkaan.
- Anonyymi00075
Kirjaimet tähän niin varmaan onnistuu
- Anonyymi00079
Onkohan tämäkin reipas innostaminen käynyt jo vähän vanhaksi?
- Anonyymi00081
Enpä usko.
- Anonyymi00082
Kamala ketju. Toivottavasti et Mmies ajattele, että tuolla mikään olisi multa tai mulle.
- Anonyymi00083
Niin on. Olen samaa mieltä. Milloin?
- Anonyymi00085
Uuh
- Anonyymi00088
Miks meidän täytyy ja miks on välttämättömyys ethän sä muuta osaa kuin kiusata ja ärsyttää edellis kerralla meinasin tehdä itsemurhan ajamalla rekan alle mut jumala sanoi että sinusta välitetään sitten näin seuraavana päivänä sen ketä se tarkoitti yhtä mun entidtä exää
- Anonyymi00090
Muun poissulkevan pakon sanelema välttämättömyys, vai rakkauden nimiin laitetun vastustamattoman intohimon liekin pakottama. Osaan joustaa tilanteen mukaan. Kun on tuntenut elämässään jonkin suuremman, persoonattoman mutta silti henkilökohtaisen liikevoiman voi tulla ajatelleeksi että ehkä tuon nimettömän suuruuden kanssa kosketuksissa oleva tapaakin tarttua ääriin, antaa vetää itseään mukaan tai jopa astuu kokemuksen ylittävään. Miten oudon voimakkaaksi voi kasvaa jokin väärään paikkaan istutettu.
- Anonyymi00093
niin. tai siis ei! epäilen että oli enneuni. en voi tehdä tai sanoa silti mitään.
- Anonyymi00094
paljon olis puhuttavaa Hän naisen kanssa, mutta eipä ole yhteyksiä kommunikointiin, taisi imaista herneen nenukkaan, mut no olihan hän varattu silloin, siinä mielessä ymmärrän hyvin...
- Anonyymi00095
Osaisitkohan käyttäytyä.
- Anonyymi00096
Nykyää meinaan minä anttila, että voitais me tavatakin. Ajattelen tässä naista jonka unelmat romutin kirjoittamalla anonyymina, että olen impotenttinen äijä.
Nyt tiedän, ettei heterojätkä ol ikunaan kokonaan i-tentti. Suurin elimellemme iho on aina valmis tuntemaan ihollaan naisen kosketusta.
Nyt iäkkäänä leskimiehenä en enää harkiten lennä hurmaamaan lemmenkipeää naista.
Hän voisi pettyä pahasti toiveissaan seksihaaveissaan mun kanssain.
Hävisit maisemistani kokonaan. Hain sinua vanhasta asunnostasi. Naapuri kuvaili olemustasi; hänen lähiomaisensa kuoli ja muutti kylästämme kaupunkiin.
. meinaan mie jokiin. - Anonyymi00097
Anqarast teköö viinoo miel. Mutten uskalla jätkäpaha. Kas kun lentäisin kuin sätkän stumppi kelpo kämpästä mäkeen. tane.
- Anonyymi00098
No voi vittu teidä kanssa. Siskon poika kävi kylässä ja poksatti minua korviin. Se ei ollut ensimmäinen kerta mutta viimeinen oli.
- Anonyymi00099
Minä tunnen nämä miehet. Sallitteko että kysyn heiltä yhden kysymyksen. Minnekä olette matkalla? Höh kyllähän sen tiedät. Hullujen huoneeseen.
- Anonyymi00100
Hyvä se on hullun elellä. Puolikuuta peipposesta. Västäräkistä vähäsen syötävää. Moro!
- Anonyymi00102
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san1036412Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1233067Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3222862- 1512785
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo372378Tyhmä persuväite = köyhä argumentti
Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en822331Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on
Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a761790Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81775- 631736
Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51538