En ymmärrä näistä netin hienouksista juuri mitään, joten voisiko joku kertoa, mistä johtuu, että muissa ketjuissa tablettini osoitepalkissa on vihreä lukko, mutta ketjussa "Tänään on Jeesuksen 2019. syntymäpäivä..." se puuttuu ja tilalla on varoituskolmio???
Merkillinen juttu?
11
90
Vastaukset
- Yksi_usko
Vaikea sanoa. Oletkohan saanut viruksen. Minulla ei ole tuossa mitään varoituskolmiota. Vaikka se varoituskolmio on kyllä ihan paikallaan, sillä aloitus on varoittava esimerkki virheellisestä Raamatun tulkinnasta.
- kerettiläinen-
Jos olen saanut viruksen, niin miksi se vihreä lukko puuttuu vain tuosta yhdestä ketjusta?!!
- Yksi_usko
kerettiläinen- kirjoitti:
Jos olen saanut viruksen, niin miksi se vihreä lukko puuttuu vain tuosta yhdestä ketjusta?!!
Varmaan tuo jälkimmäinen epäilyni oli sittenkin oikea eli aloitus on varoituksena eikä sitä pidä klikata.
- iloinen_naurajaa
Minulla ei ole ipadillä ongelmaa. En tiedä mistä se johtuu se kolmio, mutta klikkaa siitä jos se antaa lisätietoja.
- kerettiläinen-
iloinen_naurajaa kirjoitti:
Minulla ei ole ipadillä ongelmaa. En tiedä mistä se johtuu se kolmio, mutta klikkaa siitä jos se antaa lisätietoja.
Kiitos neuvosta!
Tuli teksti "Osa tämän sivun sisällöstä on suojaamatonta (kuten kuvat)".
Kummallista, ettei muille tule varoitusta tästä? - iloinen_naurajaa
Kiitos neuvosta!
Tuli teksti "Osa tämän sivun sisällöstä on suojaamatonta (kuten kuvat)".
Kummallista, ettei muille tule varoitusta tästä?Se riippuu käytetystä selaimesta. Safari ei näytä varoitusmerkkiä, Chromessa tuli info-logo, mutta ei mitään hälyttävämpää.
- iloinen_naurajaa
Eikun on minullakin lukonkuva muissa ketjuissa ipadillä. Veikkaan, että kyseessä on joku salaus- tai sertifikaattiongelma suomi24:n päässä. Virusta ei tarvitse pelätä.
- iloinen_naurajaa
Kokeilin Chrome-selaimella ja sen mukaan sivu ei ole ”fully secure”. Syyksi se mainitsee, että sivulla on ilmeisesti viittauksia kuviin, jotka eivät ole https-suojatun yhteyden takana. En ole täysin varma.
Ei siis mitään vakavaa. - kerettiläinen-
Hyvä juttu, jos ei ole mitään vakavaa. Pelkään kauheasti viruksia, enkä halua ottaa mitään riskiä saada niitä.
- Yksi_usko
<<Virusta ei tarvitse pelätä>>
Viruksia kannattaa aina pelätä, kun liikkuu suomi24- tai muulla epämääräisellä palstalla. :)
Googlen selain on itsessään jo helvetin iso haittaohjelma. Opera-selain on ehdottomasti parempi kuin Chrome. Operassa on vielä mahdollisuus käyttää ilmaista VPN-palvelua, joka salaa mm. käyttäjän IP-osoitteen. VPN-palvelu hiukan hidastaa selaamista, mutta jos latailet netin kautta videoita ja vaikkapa musiikkia, niin VPN kannattaa aina olla silloin aktiivinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1946610Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto1065503Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT2743487Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1273473Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat872455Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku32155Läppärit kahviloissa
Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi531903Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191896Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val631782- 1011447