Laulaja sai todellakin potkut Mamma Mia musikaalista. Sitä ennen jo Tähdet tähdet ohjelmasta. Ihan syystäkin , niin törkeitä tapauksia on paljon tullut esille. Eilen joku poistatti tämän aloituksen, siinä oli ensin vastauksena että tuo musikaalista poistaminen ei pidä paikkaansa ja aloituksen haukkumista.
Miksi näin, odotan poistajalta vastausta ?
Potkut tuli Metsäkedolle
24
197
Vastaukset
- Kylmä.rinki
Nyt on napattu julkiseen käsittelyyn kaksi törkeilijää, Axl ja Tomi. Kuinkahan moni julkimo odottaa vuoroaan sydän kylmänä. Opettavainen kokemus heille. Samalta on tuntunut heidän naispuolisista uhreistaankin.
Hienotunteisuus ja häpeily ei olekaan enää törkimysten turvana. - kehitystä
Kylläpä vaan löytyy näille törkimyksille puolustajia naisväenkin keskuudessa kun on niin komea mies kyseessä . Lopultakin on saatava mätäpaiseet auki. Vaatii uhriksi joutuneilta naisiltakin paljon tulla esiin, mutta nyt on onneksi ilmapiiri muuttumassa naisten aseman suhteen.
Tomi Metsäketo joutuu nyt ristille kaikkien syntisten puolesta. Onhan hän näyttävä huutomerkki tästä kampanjasta vaikka ei olekaan muita miehiä pahempi kourija.
Edelläkävijä oli Axl Smit joka sikaili naisten ja itsensä kanssa. Ryhtiliike ei ole pahitteeksi tällä rintamalla ja koskee myös naisten anteliasta käytöstä joka on nyt niin suuressa muodissa. Tuollainen muoti levittää sukupuolitauteja.- että.ne.naiset
Naisten kevytmielisyys tässäkin syynä on. Niitä pitäisi rankaista.
- Kylmä.rinki
että.ne.naiset kirjoitti:
Naisten kevytmielisyys tässäkin syynä on. Niitä pitäisi rankaista.
Asenne muuttuu taas uhreja syyllistäväksi, siihen ei kauan mene, kuten huomataan.
On eri asia flirttailla ja joutua sitten pulaan kuin arkisessa tapaamisessa vaikkapa työpaikalla esimiehen lähentelyn uhriksi joutuminen.
Mutta mieshän puolustautuu sanomalla, ainahan ne ensin sanovat ei.
Moni mies pitää itseään vastustamattomana. Sitä on useinkin vaikea käsittää. - Viatonsivullinen
Nainen syyllistää naista vaikka aviomies on pitänyt salasuhdetta yllä, säälittävää.
Näin käy melkein poikkeuksetta, eikö miehen pitäisi tietää olevansa parisuhteessa. Vieras nainen ei sitä välttämättä tiedä, mies on teeskennellyt olevansa vapaa. Tilanne jossa kukaan ei voita mitään..
Työpaikoilla näitäkin muhii, seksuaalisuus on elämässä mukana koko ajan🤔 - moraalivenyy
Viatonsivullinen kirjoitti:
Nainen syyllistää naista vaikka aviomies on pitänyt salasuhdetta yllä, säälittävää.
Näin käy melkein poikkeuksetta, eikö miehen pitäisi tietää olevansa parisuhteessa. Vieras nainen ei sitä välttämättä tiedä, mies on teeskennellyt olevansa vapaa. Tilanne jossa kukaan ei voita mitään..
Työpaikoilla näitäkin muhii, seksuaalisuus on elämässä mukana koko ajan🤔Salasuhde ei kuitenkaan ole seksuaalista häirintää vaan molemmat mukana omasta tahdostaan. Joidenkin naisten moraali venyy kyllä ukkomiehen kanssa tietoisesti sekstailuun.
- Sikailuun
Mitä merkittävää uutta on tapahtunut ? Vain uutisointi .
- Ilmiselvää
Poistaja hyväksyy Metsäkedon törkytoiminnan ja koettaa määräillä mistä ja kuka saa täällä ilmaista mielipiteitään.
- kotikasvatus
Asiat ovat kyllä nyt onneksi muuttumassa. Kotikasvatuksesta naisten kunnioitus lähtee. Enää ei niin vain kuitata näitten kourijoitten ja törkyturpien tekosia hymähtämällä, että pojat on poikia. Kehdataankin aikuisten miesten ja elähtäneitten äijien irstastelu laittaa poikamaisuuden tiliin.
- GKGK-
Nyt tulivat muslimit opettamaan meidän miehille, miten naisia pitää kohdella.
- Asiaa.seuraava
GKGK- kirjoitti:
Nyt tulivat muslimit opettamaan meidän miehille, miten naisia pitää kohdella.
HAHHAHHAHHAA! Tähän asti päästiin, ennen kuin mamut vedettiin mukaan.
Nämä ketjut ovat aina lopuksi toistensa kopioita, on sitten aihe mikä tahansa. Huolestuttavaa kyllä on jos suomalaiset miehet ottavat oppia mamuista. Naisten tilanne tulee ilmanmuuta huonontumaan tulevaisuudessa. Raiskaukset jo lisääntyneet... tämä vasta alkua.
- Varovaan
Eikä himmelsauge pelkää matu ahdistelijoita, kun on noin hehkeä mimmi , ainakin ollakseen 70 vee.
- varmasti..LISÄÄNTYY
Himmelsauge1
Huolestuttavaa kyllä on jos suomalaiset miehet ottavat oppia mamuista. Naisten tilanne tulee ilmanmuuta huonontumaan tulevaisuudessa. Raiskaukset jo lisääntyneet... tämä vasta alkua.
Kommentoi
Varmasti tulee lisääntymään naisten kohtelun huonontuminen :
Paitsi raiskausten lisääntymisessä, niin myös kaikessa muussa : alistamisessa ja tappamisessa.
Näin on käyvä.No ei varppina, eikä islamisti ole uskontomme vielä pitkään aikaan., vaikka uskovaiset eroavatkin kirkosta verojen vuoksi, kuten minäkin.
No, ei meidän ikäisillä ole pelkoa, että meitä raiskataan, mikäli ei joku hoipertele juovuksissa yöllä, etsien kotipolkuaan ja sama on nuorisossakin.- omaakansaasyyllistät
Kristiina23 kirjoitti:
No ei varppina, eikä islamisti ole uskontomme vielä pitkään aikaan., vaikka uskovaiset eroavatkin kirkosta verojen vuoksi, kuten minäkin.
No, ei meidän ikäisillä ole pelkoa, että meitä raiskataan, mikäli ei joku hoipertele juovuksissa yöllä, etsien kotipolkuaan ja sama on nuorisossakin.Johan ne raiskaustilastot ja ahdistelut pomppasi tilastoissa hurjasti, kun tämä ayksyn 2015 matuaalto tuli. Syy on aina raiskaajan, Suomessa pitää saada tulla turvallisesti baaristakin kotiin, vaikka olisi jotain juonutkin. Vai verojen takia kirkosta erosit. Muut saa mielestäsi ylläpitää kirkkoa ja sen hyvää työtä . Sinä se vaan noukit rusinat kuten fileet leipäjonosta.
omaakansaasyyllistät kirjoitti:
Johan ne raiskaustilastot ja ahdistelut pomppasi tilastoissa hurjasti, kun tämä ayksyn 2015 matuaalto tuli. Syy on aina raiskaajan, Suomessa pitää saada tulla turvallisesti baaristakin kotiin, vaikka olisi jotain juonutkin. Vai verojen takia kirkosta erosit. Muut saa mielestäsi ylläpitää kirkkoa ja sen hyvää työtä . Sinä se vaan noukit rusinat kuten fileet leipäjonosta.
"Sinä se vaan noukit rusinat kuten fileet leipäjonosta."
Ja sinä se jaksat jatkaa minun virheistäni, joka on mielestäsi se, kun käyn hakemassa ilmaista ruokaa, joka ei todellakaan ole sinulta pois. Ai niin, olihan siellä kirjoitusvirheeni ja kirkon ylläpito kustannukset. ?
Kerro minulle nyt rehellisesti, mikä sinua vaivaa/riivaa/ällöttää minun kirjoituksissani ja sitten lopetat tuon toistamisen "fileet leipäjonossa" mantrasi, vai haluatko, että lopetan tänne kirjoittamisen?
No, en lopeta ja haen ruokani sieltä mistä halvimmalla saan, olkoonkin sitten vaikka filettä paremman puutteessa!D Avustuksiakaan en anna kenellekkään, vaikka kuinka olisivat listoineen kerjäämässä, sillä niin syntinen minä olen. Piru minut perii, mutta en sillekkään jätä paljon.
Jumala sinua varjelkoon tuolta katkeruudeltasi minua kohtaan, sillä eikö tuollainenkin lueta synniksi siellä kirkossa?
ps. tänään en päässyt leipäjonoon, koska autoni oli niin jäässä ja en viitsinyt sitä sulatella, mutta onneksi naapuri antoi minulle hiivaa, sillä jauhoja minulla on edelliskerralta, jolloin EU-kaseja jaettiin.- Kylmä.rinki
Tämä ketju ei käsittele mamujen tekemää raiskausta, vaan suomalaisen lähikaverin taipumusta kopelointiin, ja ahdisteluun työpaikoilla, hisseissä, busseissa, kaverijoukossa...
Nyt aloitettu naisten ahdistelua vastaan suunnattu kampanja puhuu juuri tuosta salassa pysyneessä inhottavuudesta, jonka uhriksi yhä nuoremmat tytöt näinä aikoina joutuvat ja niihin tyttöihin kuuluu varmasti myös maahanmuuttajien tyttäret.
Onko suomalainen kasvatus niin puritaanista ja epäseksikästä, että nuorilla miehillä ei ole muuta mahdollisuutta kuin tungoksessa vähän kosketella ja hiplata ketä tahansa naista? Onko poikaporukoilla niin testosteroni pinnassa, että naisista pitää kaiken aikaa puhua ja vihjailla omista järisyttävistä kokemuksista, niin että ne vähemmälle jääneet saavat alemmuuskompleksin ja yrittävät korjata tilanteen käymällä käsiksi lähipiirin naisiin.
Osa miehistä ei tähän syyllisty, he torjuvat ajatuksenkin sopimattomana ja mauttomana käytöksenä, kiitos heille, mutta heidän on hyvä tietää, että niitä toisenlaisia kundeja on, ja heitä on paljon.
Suomalaiset eivät ole olleet mitään pulmusia, me olemme maanläheistä rahvasta, joka muutama sukupolvi sitten sai leipänsä etupäässä maanviljelyksestä, ja rippikoulu oli heidän korkein opinahjonsa. Niin puheet kuin käytöskin olivat muutama vuosikymmen sitten aivan eri luokkaa kuin nykyisen kaupunkilaistuneiden ihmisten. Kalevalan kieltäkin Lönnrot joutui sievistelemään aikoinaan.
Hyvät käytöstavat ja naisten kunnioitus on ollut kirjallisuudessa suomalaisten miesten hyveenä, mahtaa harmittaa, että totuus ei olekaan sama kuin kansalliskirjailijoittemme luoma kuva haluaa osoittaa. Väinö Linnakaan ei kertonut mitään velikultiensa seksifantasioista, vaikka vihjaisikin lotista pahasti.
Ei kannata ottaa puolustuspuheeksi ulkomailta tulleiden opetuksia, ette te miehet niin johdateltavissa ole. - niimmetsävastaa
Kristiina23 kirjoitti:
Ja sinä se jaksat jatkaa minun virheistäni, joka on mielestäsi se, kun käyn hakemassa ilmaista ruokaa, joka ei todellakaan ole sinulta pois. Ai niin, olihan siellä kirjoitusvirheeni ja kirkon ylläpito kustannukset. ?
Kerro minulle nyt rehellisesti, mikä sinua vaivaa/riivaa/ällöttää minun kirjoituksissani ja sitten lopetat tuon toistamisen "fileet leipäjonossa" mantrasi, vai haluatko, että lopetan tänne kirjoittamisen?
No, en lopeta ja haen ruokani sieltä mistä halvimmalla saan, olkoonkin sitten vaikka filettä paremman puutteessa!D Avustuksiakaan en anna kenellekkään, vaikka kuinka olisivat listoineen kerjäämässä, sillä niin syntinen minä olen. Piru minut perii, mutta en sillekkään jätä paljon.
Jumala sinua varjelkoon tuolta katkeruudeltasi minua kohtaan, sillä eikö tuollainenkin lueta synniksi siellä kirkossa?
ps. tänään en päässyt leipäjonoon, koska autoni oli niin jäässä ja en viitsinyt sitä sulatella, mutta onneksi naapuri antoi minulle hiivaa, sillä jauhoja minulla on edelliskerralta, jolloin EU-kaseja jaettiin.Kirjoita toki, olet palstan piristys! Mutta nyt saat maistella näköjään omaa lääkettäsi ! Oikein sananmukaisesti , olisit ollut kiltti diebes potilaille!
- Röyhkee-muija-tekee-noin
Kristiina23 kirjoitti:
ps. tänään en päässyt leipäjonoon, koska autoni oli niin jäässä ja en viitsinyt sitä sulatella, mutta onneksi naapuri antoi minulle hiivaa, sillä jauhoja minulla on edelliskerralta, jolloin EU-kaseja jaettiin.Kristiina, häppee vähän!
Leipäjonoissa viet köyhien eväät ja erroot kirkasta iha vaa veroja välttääkses.
- hoksattuon
Joku ei alennu keskutelemaan tavallisten pulliaisten kanssa tästäkään asiasta vaan ihan omassa ketjussa. Kummaa rasismia täällä tuon asian suhteen. Miksei muiden avaamat ketjut kelpaa ?
- sääliksi.käy
Nyt Metsäketo aikoo haastaa oikeuteen häntä somessa solvanneita. Kamalaa nettiraivoa ja lynkkausta . Monet naiset on julkkisten perässä , hyvin anteliaitaja sitten kun tulevat lempatuiksi, keksitään näitä tarinoita.
- salaisuuksiako
sääliksi käy..
Täälläkin palstalla olis syytä vaatia oikeutta solvaamisesta ja syytäkin on monellakin vaikka syytteen nostamiseen.
Kannatta ajaletta mitä kirjoittaa ja kuinka syyttelynsä kohdistaa.
Mikään ei täällä tietoyhteiskunnassa ole salaistsa, piilossa ei ole rekisteröimätönkään.
Metsäketokin voi ja saa puolustaan itseään.
Täällä moni on ylen katsottu, ylenkatsottu ja kovin katsottu ja moitittu ihan suorin sanoin.
Kun minun ei tarvitse syyttää eikä puolustella edes Metsäketoa, ihailemaani laulajaa, isänsä mattelinperijää ja ihanan siskonsa veljeä, voin olla rauhallisin mielin.
En ole syyttänytkään, mutta suosittelen kaikkia välttämään muiden syyttämistä, edes netissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh683997Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli833296Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit873077- 962903
Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi412614Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla
Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise2232432Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j2102335Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö672282Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.912211Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä
Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun4022158