Kyllä......
Se kaveriton ja naiseton mies...........
<3
Nimeni on Risto.............
19
243
Vastaukset
- Väritjokaisella
En usko ettei sulla ole kavereita.
- ipsto
Sama:( omaa syytä en viihdy missään. Kaivanut nenuakin nii et kipee...naisten kanssa pelkkiä pettymiä. Eräskin omituinen hihittelijä..
- Väritjokaisella
Kaikki ihmisethän on jollain tavalla omituisia.
- jebajees
Kaikki voi löytää naisia ja ystäviä. Tarttee vaa olla itse normaali ei ne ihmiset halua hörhöjen kans olla.
- asdfhhj
Hörhöjen mikäs vttu sää oot hörhöttelee
- jebasse
No jos ei ole ketään kavereita tai naista saanu koskaan niin eiks seo aika noloo vai onks se susta normaalia herra hörhö? Mä voin vastata. Vitun jälkeenjäänyttä
jebasse kirjoitti:
No jos ei ole ketään kavereita tai naista saanu koskaan niin eiks seo aika noloo vai onks se susta normaalia herra hörhö? Mä voin vastata. Vitun jälkeenjäänyttä
Miksi pilasit ketjun............
<3- asassffg
jebasse kirjoitti:
Sää oot yks vtun kehari. Et vaa tajuu sitä.
- Väritjokaisella
Eiköhän se ole jokaisen oma asia miten elää. Lopeta heti Riston haukkuminen.
- jebat
Turbeaurpo asialla. eiks täällä ole tarkoitus keskustella? on se sun asia joo tollanen surkee pikku elämä puree rystysiään ja nyyhkii illat. älä vaa sano et sä ootse ympäri suomea asunava vajakki joka kyttää ja hakkaa naisia kaupoissa ei vittu sä oot oikeesti se hörhö no ilmankos on niin jälkeenjäänyttä tekstiä. Etkös sä ole urpo nelkyt vuotias koskaan naista saamaton poikuus housussa aivan helvetin nolo tärisevä jäbä?
- surkeepelle
Kato kato hörhö lopetti heti viestit ku laitettiin vähä totuuksia pöytään. säälittävä pelle no surkee tyyppi surkee elämä ei voi mitää. yritä joskus saada joku daami ennen ku potkaset tyhjää turha sitä herkkuao säästää. nouset kato seisomaan ja olet mies etkä mikää roikkuva räkä.
- Väritjokaisella
En ole Risto. Sulla itellä ei taida kaikki päässä olla kohillaan.
Et osaa muuta tehdä kuin haukkua siihenkö se Risto sussa kyllästy niin täällä pitää nyt vinkua.
- Sanoettet
Otatko suoneen rauhoittavia
- hirvestäjienhöpötykset
Risto-PA-risto, mutta ostakaa tuollaisia Public Mobile Radio /PMR puhelimia ja laitatte autossa päälle haun sellaisella: voi tulla jotain hirvimetsästäjien keskusteluja.... ei kannata vastata niihin, mutta voi kuunnella huvin vuoksi.
Paristot eivät saa tietysti loppua ;) - vanha-äijä
Täällä nyt olen yksin kerrostalo yksiössä.Ollut jo yli 7 vuotta.
Vaimo ei sanonut pahasti sanoi hyvästi.
Olen tullut siihen ikään ettei pelaa mikää.Sen näkee peilistä on kaikki eilistä.
Erakko-elämmääkerrostalo yksiössä.Ei yhtään ystävää ei edes kaveria.
Puhelimeen tuli viesti vähän yli 2 viikkoa sitten.
Ketipinor-lääkitys ja 1000€ psyyke-eläke.- Väritjokaisella
Rupea harrastamaan jotakin vaikka bingoa yms eiköhän niitä ystäviäkin sieltä löydy.
- vanhalle-äijälle
Meitä on paljon yksinäisiä naisia sekä miehiä. Toiset on omasta tahdostaan ja jotkut tahtomattaan. Käy kävelyllä jos jaksat ja pystyt, se piristää, kn liikkuu päivittäin edes vähän. Voimia sinulle alkavaan viikkoon ja halaus täältä jostain.
- Väritjokaisella
Älä välitä Risto tuo on itse hörhö.
- naurattaaaina
Ton Riston yksinkertainen huumori on hauskaa. Tekee sen tahalleen, mutta muhun uppoo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510822
- 817263
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445334- 654986
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764588Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334083- 472948
- 362865
- 402370
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362134