ei kauniita missään
nykyään on vain rumia
13
189
Vastaukset
- Riiittalt
ei ole olemassakaan enää kauniita täkkejä tarkoitin
- Ei-liian-ruma
Minä. Olen. Komea. Lojuessani täkin päällä ilman pussilakanaa.
- maissiiii
Kuule, mulla olisi tuolla yläkomerossa kaksi vanhanajan täkkiä.
Päällispuoli on vaaleanpunaista silkkikangasta ja vuori on pumpulia, niin kuin ennen vanhaan sanottiin.
Sieltä ne joutaisi, painavampia ovat kuin nykyiset peitteet.
ne ovat käyttämättömiä, olleet aikoinaan vieraspeitteinä.
Tuu hakee pois, ihan ilmatteiks saat. - maissiiii
maissiiii kirjoitti:
Kuule, mulla olisi tuolla yläkomerossa kaksi vanhanajan täkkiä.
Päällispuoli on vaaleanpunaista silkkikangasta ja vuori on pumpulia, niin kuin ennen vanhaan sanottiin.
Sieltä ne joutaisi, painavampia ovat kuin nykyiset peitteet.
ne ovat käyttämättömiä, olleet aikoinaan vieraspeitteinä.
Tuu hakee pois, ihan ilmatteiks saat.Mun mielestä ne on tosi kauniita.
Silkkikankaassa kukkakuvioita.
- Ruma.on.kaunista
Se on katsojan silmässä.
Ompelen itse pussilakanoita, saa uniikkeja. Täkin ulkonäöllä ei ole väliä, kunhan on kevyt ja lämmin.
- sindina
Minun täkissä pitää olla painoa. Liian kevyt täkki ei käy. Siksi kuumina kesinä on tukalaa, kun ei osaa nukkua pelkkä lakana päällä
- kyl.vaihtoehtoja
sindina kirjoitti:
Minun täkissä pitää olla painoa. Liian kevyt täkki ei käy. Siksi kuumina kesinä on tukalaa, kun ei osaa nukkua pelkkä lakana päällä
entä jos vaan mies on päällä. ilman lakanaa. tuleeks sitten kuuma?
sindina kirjoitti:
On olemassa hyvin lämpimiä ja kevyitä täkkejä. Minua ahdistaa painava täkki. Se on kai tottumiskysymys.
- RÖÖKFITTANS
Parisuhteessa kärsinyt nainen on eteerinen.
- MitäsKummaa
Mulle tärkeintä on täkissä sen ominaisuudet ja esim. helppo pestävyys. Ei se täkki siieltä pussilakanan sisältä kuitenkaan näy, joten paras on vaalea, yksivärinen täkki.
- Riiittalg
haluaisin täkin näkymään ja lakanan sen kanssa, valkoinen pitsilakanan ja punainen silkkitäkki, vieraallekin joskus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti23945188Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole12125963SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude32315654Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy16310782Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1229697Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369401Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!308663Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858468Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.2426814Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2216476