Firefoxin asetuksissa on otsikon mukainen kohta, jonka oletus on false, mutta minulla se oli vaihtunut asentoon true. En löytänyt muista asetuksista mistä olisin sen itse muuttanut.
Sanailu viittaa kirjanmerkkien jakamisesta canonicalin kanssa mikä ei nyt ole kovin suotavaa.
Google ei minulla tuottanut kunnon tulosta, mutta olisko jollain tietoa mitä tuo tarkoittaa ( olen aikaisemmin muuttanut sen false, mutta nyt tarkistin, niin se on taas true ).
Ubuntu 14.04
FF 57
distribution.canonical.bookmarksProcessed
4
101
Vastaukset
- vainoharhat_uhkaavat
Tuskin tarkoittaa mitään kirjanmerkkien jakamista Canonicalin kanssa.
Mintissä tuo on:
distribution.mint.bookmarksProcessed
Minusta tuo tarkoittaisi pikemminkin sitä onko kirjanmerkkihommelia jotenkin muutettu poikkeavaksi asennuksen jälkeen. Eli jos on vaikka yksikin kirjanmerkki lisätty, arvoksi tulee true.
Oletko jotenkin ehkä vainoharhainen? Miksi? - Kokemus-opettaa
En tiedä mitä sen päällä olo vaikuttaa, mutta minä suomentaisin tuon asetuksen näin
Jakelun sääntöjen mukainen kirjanmerkkien käsittely = Päällä tai Pois
Mielestäni sillä ei ole mitään tekemistä Canonicalin kanssa. Joten anna vain olla päällä. Löysin tuolta joltain foorumilta parikymmentä riviä JavaScript koodia, joka ilmeisesti nostaa sen ykstilaan, jonkin muun tapahtuman aikaan saamana. Jakeluissa on selaimissa linkkejä jakelun sivuille. En nyt muista miten on jos kääntää lähdekoodista. Taisi silloinkin olla joku linkki Mozilla sivulle. Jakelut muuttavat kuitenkin hieman avointa lähdekoodia. Lisäävät logoja ja muita juttuja, että ohjelma sopii paremmin jakelun työpöytään.
- 269532
Vainoharhaisuus on pelastanut minut monelta.
Tänx guys
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p575825Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "773123Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella232320No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402045- 191938
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621843Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61589Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83121281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191201Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah791057