Dissin toinen "tuleminen".

Jos haluatte että kommentoin jotain jotain sotailuun laittakaa tään alle....

Joko Alleri mulkkujen vika tai älykännyn älyttömyyden mutta en voi vastata enää palstasota ois poikaa-ketjuun...

43

583

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dissin toinen tuleminen känniin?

      • Ei nosteeseen päse kakkosella... tä on tällästä tasaista töhnää... huomenna on greatfilings varmaan...mut se on huomenna.

        Rairai...

        https://youtu.be/nSfbjrYJs24


      • Dissident kirjoitti:

        Ei nosteeseen päse kakkosella... tä on tällästä tasaista töhnää... huomenna on greatfilings varmaan...mut se on huomenna.

        Rairai...

        https://youtu.be/nSfbjrYJs24

        Vieläkö käkit hereillä?


      • Dissident kirjoitti:

        Vieläkö käkit hereillä?

        Käkenä suorastaan. Mutta jos lyöt kerrankin, niin tinttaan turpiin sua kunnolla.


      • elisakettu kirjoitti:

        Käkenä suorastaan. Mutta jos lyöt kerrankin, niin tinttaan turpiin sua kunnolla.

        Höppänä!

        Mäkö sua tinttaisin? Tinttaisinko täällä ketään? Eipä taida kuulua mun tyyliiin.... jos mä löisin jotakuta, niin ihan vituiks ois kaikki mennyt kaikki... sit ei olisi konsteja enää...
        Ja kyllä näitä löytyy vielä...tuutko mukaan penkomaan?


      • elisakettu kirjoitti:

        Käkenä suorastaan. Mutta jos lyöt kerrankin, niin tinttaan turpiin sua kunnolla.

        Voi nenä! Mä kyllä oon itse sittenkin ihan tööt..
        Just keksin että kellohan on kohta kaks!!

        Ja vielä mottaamiseen! Mitä hittoo!!!
        Et kai sä ihan oikeesti....aikuisten oikeesti mua pelkää? Ellunen hei? Siis onhan täällä kaikkea..tiedän. Mutta eikö mihinkään voi vetää rajaa?

        Enkä syytä... se vaan on surullista. Tiedät Ellunen sen...


      • Dissident kirjoitti:

        Höppänä!

        Mäkö sua tinttaisin? Tinttaisinko täällä ketään? Eipä taida kuulua mun tyyliiin.... jos mä löisin jotakuta, niin ihan vituiks ois kaikki mennyt kaikki... sit ei olisi konsteja enää...
        Ja kyllä näitä löytyy vielä...tuutko mukaan penkomaan?

        Joku tuossa alempana kehoitti iskuhommiin. Tultiin siis molemmat siihen tulokseen, ettei kannata.

        Tuli mieleen kirja Sota ja Rauha. Tässä sinä (sota) olet kiskomassa reservistä porukkaa tappelemaan, vaikka suuremmalla osalla on vielä entisetkin haavat nuoleskelematta. Tässä minä (rauha) yritän saavuttaa harmonisen tasapainon löytääkseni identitettini tämän levottoman maailman keskeltä. Meistä sitä ei muuten ikinä tulisi paria. Tulisi vaan keskenään sotaisa pari. Sitten parisuhdepalstalla haukuttaisiin toisiamme minkäläinen jurvelo pitää miehen/naisen olla.


      • Dissident kirjoitti:

        Voi nenä! Mä kyllä oon itse sittenkin ihan tööt..
        Just keksin että kellohan on kohta kaks!!

        Ja vielä mottaamiseen! Mitä hittoo!!!
        Et kai sä ihan oikeesti....aikuisten oikeesti mua pelkää? Ellunen hei? Siis onhan täällä kaikkea..tiedän. Mutta eikö mihinkään voi vetää rajaa?

        Enkä syytä... se vaan on surullista. Tiedät Ellunen sen...

        Mistähän mahtaa johtua mutta mulla alkaa joskus oikeesti keittämään tuo sun kännääminen palstalla?

        viriviritööttööt


      • elisakettu kirjoitti:

        Mistähän mahtaa johtua mutta mulla alkaa joskus oikeesti keittämään tuo sun kännääminen palstalla?

        viriviritööttööt

        Varmaan siks, että noi kännijutut on saakelin outoja. Saa itsekin ihmetellä ajatuskuvaa...

        No tulipahan taas oltua hutikassa...


      • juopoltajuopolle
        Dissident kirjoitti:

        Varmaan siks, että noi kännijutut on saakelin outoja. Saa itsekin ihmetellä ajatuskuvaa...

        No tulipahan taas oltua hutikassa...

        Oliko putki päällä?


      • juopoltajuopolle kirjoitti:

        Oliko putki päällä?

        Eipä juuri.... harvoin kahta iltaa otan peräkkäin. Nyt tuli otettua..


    • Ja kättelyssä nostaisin numeronikin ja Ellun rupattelut esiin. Numerolle tiedoksi, että en menetä/tuhlaa täällä mitään. Minä saan palstalta jotain muuta kuin konkreettista hyötyä. Sitä Ellukin kai koittaa selittää....???

      Ja kukkona tunkiolla?

      Haluan tältä enemmän. Ja jos olen sen tavoittanut jonkun mielestä, niin kiva...kuule jatkan rämpimistä vielä, mutta vilkutan ja annan nöyrän kumaaruksen tunnustuksesta.
      Tottakai kaipaan tunnustuksiakin. Enkä muuten kiipeä kenenkään päälle vaikka kiipeänkin johonkin. Jokaiselle tää homma on mahdollista....

      Ellua kutittasin jos voisin... hassu höpsönen...hih....(sivuhuomio!)

      • Kiitä vain onneasi ettet yllä kutittelemaan. Saattaisi muuten pirun häijy kettu näykkäistä sormesi poikki.

        Mutta voisin kuvitella että Dissidentu kiekuu kurkku suorana aamuisin palstalaisille:
        "Kukko kiekuu, nyt on kirjoitusten aika!"

        Toi on sun vahvuus. Niin fiktio kuin oletkin.


      • Niin. Tiedä jos oikeesti tykkäisit, niin oisit lepakko! Hui!

        Ainiin ja hih!


    • antiolla

      Nähtiin jo ettei sinusta ole sotimaan. Keskity vain elisaketun iskemiseen, mikä varmaan oli tarkoituskin.


    • Tuliko toistamiseen vai menikö jyystämiseksi?

      Juoppo...

      Onko hyvä olo ny, niin onko?

      • No nyt vois mennä aika pikaisilla, kyllä tykkäisit...ei kehtais/pystyis pitkiä vetoja suorittamaan...

        Jep.

        Hutera ja levoton... ihan ansaittu...kestän kuin mies nyt...eli vaapun pitkin kämppää ja huokailen..


      • Dissident kirjoitti:

        No nyt vois mennä aika pikaisilla, kyllä tykkäisit...ei kehtais/pystyis pitkiä vetoja suorittamaan...

        Jep.

        Hutera ja levoton... ihan ansaittu...kestän kuin mies nyt...eli vaapun pitkin kämppää ja huokailen..

        Tollanen ryyppääminen ei muuten tee hyvää mielenterveydelle. Varo vaan ettei napsahda joku kaksisuuntainen riesaksi. Tai psykoosi... näytät sinkoilleen palstalla eilen ihan päättömänä :)

        Nopeet käsityöt sitten vaan ;)


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Tollanen ryyppääminen ei muuten tee hyvää mielenterveydelle. Varo vaan ettei napsahda joku kaksisuuntainen riesaksi. Tai psykoosi... näytät sinkoilleen palstalla eilen ihan päättömänä :)

        Nopeet käsityöt sitten vaan ;)

        Joo. Tiedän. Tälläsen nopeesti saa menemään mielialapuolelle. Kyllä oon tään tiedostanut. Salakavala pikkuhiljalleen nakertava kaveri tää alkoholi.

        No on kätelty joo....

        Mutta kunhan saan tään selätettyä, meinasin liikkua ulkona ja ihmisten ilmoilla olla. Nyt kärvistelen sen minkä kärvistelen ja sit loppu jankkaaminen.... on tätä päätä jo vatvottu liikaakin.


      • jopotonnähty

        Etkö sitten osannutkaan olla kunnolla? sama meno jatkuu


    • Ote päiväkirjasta, päivä 3 :

      Mene palstalle. Mene suoraan palstalle kulkematta kaljakorin kautta.

      • Varmasti kävi korilla kääntämässä, mut se tais olla jo tyhjä :)


      • Helvetin hyvä neuvo palstalaislle.

        Muistin vasta että sattuu olemaan vielä perjantai.


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Varmasti kävi korilla kääntämässä, mut se tais olla jo tyhjä :)

        Ai niin, ja lomallakin vielä. Disse-parka :)


      • helpottais.hommiasi
        elisakettu kirjoitti:

        Ai niin, ja lomallakin vielä. Disse-parka :)

        Sopisiko että perseilynikilläni olisin hyväksyvä disselle kun se on humalassa?


      • edellinen-

        Tai ei hyväksyvä, vaan että juttelisin sille silloin puolestasi?


      • edellinen- kirjoitti:

        Tai ei hyväksyvä, vaan että juttelisin sille silloin puolestasi?

        Njaa. No ei. Sopisiko sulle, että hoitaisin hommani ihan itse?


      • edellinen-
        elisakettu kirjoitti:

        Njaa. No ei. Sopisiko sulle, että hoitaisin hommani ihan itse?

        No jos kestät sitä humalassa niin sitten ok.


      • Joo. Tänään ei enää ryyppäillä. Ja mietin tässä, että yks varmaan perustavia syitä juopoilla on se, että tälläisten ryyppyputkien perään vajotaan masikseen. Että ei tästä mitään tule, taas join ja hölmöilin...

        En meinaa siihen mennä. Mä oon laitellut elämää kuntoon muutenkin tässä, niin kyllä tälläsetkin hoidellaan. Enää ei toi alkkomahoooli ole mulle renki...liikaa on saanut jalansijaa ja sitten en voi sille mitään tietyn pisteen jälkeen.

        Step by step...


      • edellinen-
        elisakettu kirjoitti:

        Njaa. No ei. Sopisiko sulle, että hoitaisin hommani ihan itse?

        Mutta jos kuitenkin. En anna tässä asiassa nyt niin helposti periksi. Sinua vituttaa tuon dissen juominen. Pian teillä on välit poikki kokonaan. Jos siis perseilynikilläni eiisakettu tulisin tarvittaessa apuun. Katsos, ei hän juomista lopeta. Se pahenee vaan. Kauheeta kattoo vierestä tätä koko touhua. Sinunkaan ei tarvitsisi yökausia valvoa kun olisi vara-elisakettu aina paikalla vastailemassa.


      • edellinen- kirjoitti:

        Mutta jos kuitenkin. En anna tässä asiassa nyt niin helposti periksi. Sinua vituttaa tuon dissen juominen. Pian teillä on välit poikki kokonaan. Jos siis perseilynikilläni eiisakettu tulisin tarvittaessa apuun. Katsos, ei hän juomista lopeta. Se pahenee vaan. Kauheeta kattoo vierestä tätä koko touhua. Sinunkaan ei tarvitsisi yökausia valvoa kun olisi vara-elisakettu aina paikalla vastailemassa.

        Haahahaa :-D Kieltämättä metkaahan se olisi.

        Mutta päätin lopettaa hienotunteilun Dissidentin kohdalla kokonaan. Kurmuutan, nalkutan ja ravistelin välillä hartioista. Jos tuon takia välit on poikki mennäkseen, niin sitten täytyy sietää sekin menetys.

        Enkä mä jaksa aina nalkuttaa. Tuskin Disse jaksaa juodakaan.

        Mikset kirjoita omalla tunnarillasi, kun sulla on kerran sietämättömän hyvä tilannetaju useinkin päällä?


      • edellinen- kirjoitti:

        Mutta jos kuitenkin. En anna tässä asiassa nyt niin helposti periksi. Sinua vituttaa tuon dissen juominen. Pian teillä on välit poikki kokonaan. Jos siis perseilynikilläni eiisakettu tulisin tarvittaessa apuun. Katsos, ei hän juomista lopeta. Se pahenee vaan. Kauheeta kattoo vierestä tätä koko touhua. Sinunkaan ei tarvitsisi yökausia valvoa kun olisi vara-elisakettu aina paikalla vastailemassa.

        No niin... olipas pontevaa!


      • Dissident kirjoitti:

        Joo. Tänään ei enää ryyppäillä. Ja mietin tässä, että yks varmaan perustavia syitä juopoilla on se, että tälläisten ryyppyputkien perään vajotaan masikseen. Että ei tästä mitään tule, taas join ja hölmöilin...

        En meinaa siihen mennä. Mä oon laitellut elämää kuntoon muutenkin tässä, niin kyllä tälläsetkin hoidellaan. Enää ei toi alkkomahoooli ole mulle renki...liikaa on saanut jalansijaa ja sitten en voi sille mitään tietyn pisteen jälkeen.

        Step by step...

        No sä tiedät että seliselittelyt ei auta. Täytyy toimia.

        Askel askeleelta toimii muussakin kuin juomisessa. Sanoit juuri, että olet fiksannut paikkoja kuntoon. Wau! Tässä pitää itse kunkin pyrkiä samaan.


      • Dissident kirjoitti:

        No niin... olipas pontevaa!

        Eikä vitutakin, kun toiset puhuu susta selän takana/silmien alla ikäänkuin et paikalla olisikaan?


      • elisakettu kirjoitti:

        Haahahaa :-D Kieltämättä metkaahan se olisi.

        Mutta päätin lopettaa hienotunteilun Dissidentin kohdalla kokonaan. Kurmuutan, nalkutan ja ravistelin välillä hartioista. Jos tuon takia välit on poikki mennäkseen, niin sitten täytyy sietää sekin menetys.

        Enkä mä jaksa aina nalkuttaa. Tuskin Disse jaksaa juodakaan.

        Mikset kirjoita omalla tunnarillasi, kun sulla on kerran sietämättömän hyvä tilannetaju useinkin päällä?

        No tuskimpa tarviaa draamaa tehdä tästä. Kyllä mä tiedän miten ärsyttävä oon kännissä.
        Tuonne Linukallekin jo kirjoitin, että takasi en saa tehtyjä. Sanottu mitä sanottu ja juotu kaikki mitä löytyi.

        Kyllä multa selkäranka löytyy, ei tarvia sössöttää mitään kellekkään. Haluan muutakin sisältöä kun känniääliöhommat, on minusta muuhunkin. Ja helposti.


      • elisakettu kirjoitti:

        Eikä vitutakin, kun toiset puhuu susta selän takana/silmien alla ikäänkuin et paikalla olisikaan?

        Ei vituta. Ei minua haittaa mitä muut sanoo musta. Tiedän itse itseni paremmin. On tässä tullut tutustuttua tähän tyyppiin.


      • tsiisassunkaas
        Dissident kirjoitti:

        Joo. Tänään ei enää ryyppäillä. Ja mietin tässä, että yks varmaan perustavia syitä juopoilla on se, että tälläisten ryyppyputkien perään vajotaan masikseen. Että ei tästä mitään tule, taas join ja hölmöilin...

        En meinaa siihen mennä. Mä oon laitellut elämää kuntoon muutenkin tässä, niin kyllä tälläsetkin hoidellaan. Enää ei toi alkkomahoooli ole mulle renki...liikaa on saanut jalansijaa ja sitten en voi sille mitään tietyn pisteen jälkeen.

        Step by step...

        taidanko tuntee...


      • Dissident kirjoitti:

        Ei vituta. Ei minua haittaa mitä muut sanoo musta. Tiedän itse itseni paremmin. On tässä tullut tutustuttua tähän tyyppiin.

        Pitää eksyä löytääkseen itsensä.

        Luulisi olevan helpompiakin keinoja. Mutta se mikä meidät inhimillisyydessä voittaa, niin ehkä se auttaa suvaitsemaan samankaltaisia piirteitä myös itsessämme?

        Vai inhoamaan vielä enemmän?


      • elisakettu kirjoitti:

        No sä tiedät että seliselittelyt ei auta. Täytyy toimia.

        Askel askeleelta toimii muussakin kuin juomisessa. Sanoit juuri, että olet fiksannut paikkoja kuntoon. Wau! Tässä pitää itse kunkin pyrkiä samaan.

        Joo. Joskus pitää muistaa itsessään se, että montaa asiaa ei saa kerralla kuntoon. Sitä jos yrittää väkisin, huomaa että on vaan puolittain tehnyt kaikki ja se ei pidä.

        Olen järjestellyt muutakin kuntoon kun oman kämpän. Ja ne vie aikaa rutkasti. Tää juopottelun karsiminen ja homman kohtuullistaminen vaatii jotain toimenpiteitä tämäkin. Sekin pitää tunnistaa ja ymmärtää itsessään. Se ei mulle riitä, että kurittasin itseäni sen kanssa. Se pitää mennä hyvän kautta läpi. Nyt ois sen aika...tuntuu ainakin sille.


      • Dissident kirjoitti:

        Joo. Joskus pitää muistaa itsessään se, että montaa asiaa ei saa kerralla kuntoon. Sitä jos yrittää väkisin, huomaa että on vaan puolittain tehnyt kaikki ja se ei pidä.

        Olen järjestellyt muutakin kuntoon kun oman kämpän. Ja ne vie aikaa rutkasti. Tää juopottelun karsiminen ja homman kohtuullistaminen vaatii jotain toimenpiteitä tämäkin. Sekin pitää tunnistaa ja ymmärtää itsessään. Se ei mulle riitä, että kurittasin itseäni sen kanssa. Se pitää mennä hyvän kautta läpi. Nyt ois sen aika...tuntuu ainakin sille.

        Hyvä kun tunnistat ongelman (-t). Se on lähtökohta. Aika pitkälle ihmisellä menee kieltäessä tilanne eikä aina ole kykyäkään tunnistaa sitä. Hyvää tarkoittavien ihmisten neuvot ja herättelyt menee kuuroille korville, olipa ne myönteiseen tai kielteiseen sävyyn lausuttuja. Mutta että kohtaa ne, lopulta, on jo hyvä alku.

        Jos yhtään lohduttaa, jouduin itsekin ottamaan niskalenkin itsestäni. Vituttaa, väsyttää ja kauhistuttaa. Mutta ehkä se on sen arvoista, lopulta. Vaikka kieltämättä totuuden tunnustaminen kipeää tekee.


      • elisakettu kirjoitti:

        Pitää eksyä löytääkseen itsensä.

        Luulisi olevan helpompiakin keinoja. Mutta se mikä meidät inhimillisyydessä voittaa, niin ehkä se auttaa suvaitsemaan samankaltaisia piirteitä myös itsessämme?

        Vai inhoamaan vielä enemmän?

        No minua enemmän vaan ihmetyttää muitten puuttuminen mun touhuihin jos kerta itsellä on tarjota parempaa kuin minä, enpä ole ainakaan minä estämässä. Eikä se minulta pois ole. Suomi on vapaa maa...

        Kivahan se on toisaalta hämmentää...tiedänhän, että ärsytän selvinpäinkin joitain täällä. Mutta ei se ole mun ongelma...hähä

        Jos minun jutut ja sanomiset ketuttaa niin, että viha nousee mua kohtaan, niin kannattas miettiä itseään, että miks se saa tuollaisen aikaan. En minä täällä ole keneltäkään mitään poisottamassa.

        Ja se palstajeesus-tittelihän on muiyten keksimä. Ei minun. Että ehkä en ole kovin sen toisen Jehvelin oloinen. En aio hurskastella...


      • elisakettu kirjoitti:

        Hyvä kun tunnistat ongelman (-t). Se on lähtökohta. Aika pitkälle ihmisellä menee kieltäessä tilanne eikä aina ole kykyäkään tunnistaa sitä. Hyvää tarkoittavien ihmisten neuvot ja herättelyt menee kuuroille korville, olipa ne myönteiseen tai kielteiseen sävyyn lausuttuja. Mutta että kohtaa ne, lopulta, on jo hyvä alku.

        Jos yhtään lohduttaa, jouduin itsekin ottamaan niskalenkin itsestäni. Vituttaa, väsyttää ja kauhistuttaa. Mutta ehkä se on sen arvoista, lopulta. Vaikka kieltämättä totuuden tunnustaminen kipeää tekee.

        No kyllä tää on ollut tiedossa jo keväältä asti. On vaan joutunut sietämään tätä itsekin, kun muut asiat on ollut tähellisempiä.

        Kaikkien muutoksien alkuun tulee se ahdistus, että jotain tuttua ja turvallista joudut tekemään toisin. Voi mennä pitkäänkin kun saa mitään tuloksia ja kannustimia niihin. Ja kun ne saattaa ollakin ihan muuta kun mitä odottaa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2062
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1604
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe