Nainen jos näet komean miehen,

spacemaan

niin miten kiinnität hänen huomionsa?

29

389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ensimmäiseksi ja toiseksi kehonkuvaan, terveyttä ja persoonallisuutta kuvastaviin piirteisiin ja ilmeisiin, eleisiin, nuottiin.

      Yksityiskohtiin ajan myötä.

      En tiedä missä vaiheessa ihmisen pystyy päättelemään komeaksi/kauniiksi. Ensivaikutelma nimittäin voi pettää usein suuntaan ja toiseen.

      • Ei... kun vilikutatko vai mitä teet?

        Ootko sää nyt vuorostas kännissä?


      • Dissident kirjoitti:

        Ei... kun vilikutatko vai mitä teet?

        Ootko sää nyt vuorostas kännissä?

        Ai perseen suti, luinpas huolimattomasti kysymyksen.

        Ei, en oo kännissä (en harrasta palstakännejä :P)

        En vissiin millään lailla, en pyri kiinnittämään itseeni huomiota, päinvastoin. Mutta joskus ammoin - hmmm - kiinnostavan ilmestyksen ilmaannuttua näköpiiriin: silmäilyä, merkitseviä katseita, hymyä tai ilmiselvää kohteeseeen suunnattua naurua ja jos ei muu auttanut, piti marssia paikalle ja aloittaa jonkinlainen kontakti sanallisesti.


      • elisakettu kirjoitti:

        Ai perseen suti, luinpas huolimattomasti kysymyksen.

        Ei, en oo kännissä (en harrasta palstakännejä :P)

        En vissiin millään lailla, en pyri kiinnittämään itseeni huomiota, päinvastoin. Mutta joskus ammoin - hmmm - kiinnostavan ilmestyksen ilmaannuttua näköpiiriin: silmäilyä, merkitseviä katseita, hymyä tai ilmiselvää kohteeseeen suunnattua naurua ja jos ei muu auttanut, piti marssia paikalle ja aloittaa jonkinlainen kontakti sanallisesti.

        Eli oot ottanut ittees niskasta kiinni jossain ja nyt sit teet kotiduuneja, polet kuntopyörää, katot espanjankielen opetusohjelmaa ja vastaat palstalle... yhtäakaa...

        selkis.


      • Dissident kirjoitti:

        Eli oot ottanut ittees niskasta kiinni jossain ja nyt sit teet kotiduuneja, polet kuntopyörää, katot espanjankielen opetusohjelmaa ja vastaat palstalle... yhtäakaa...

        selkis.

        Onks sulla joku valvontakamera hommattuna tänne? :-D

        Niskasta kiinni kyllä - merkitsevässä asiassa. Kotiduuneja joo, liittyen edelliseen. Kuntopyörä, noup, ehkä jotain muuta sen tilalla. Espanjan kieli, sivuten juu aihetta ja tutustun myös eri maiden tapaan rakentaa hyvinvointia kansalaisille.

        Ei tässä komeita miehiä jouda nyt katselemaan, saati vilkuttelemaan.


      • elisakettu kirjoitti:

        Onks sulla joku valvontakamera hommattuna tänne? :-D

        Niskasta kiinni kyllä - merkitsevässä asiassa. Kotiduuneja joo, liittyen edelliseen. Kuntopyörä, noup, ehkä jotain muuta sen tilalla. Espanjan kieli, sivuten juu aihetta ja tutustun myös eri maiden tapaan rakentaa hyvinvointia kansalaisille.

        Ei tässä komeita miehiä jouda nyt katselemaan, saati vilkuttelemaan.

        Joo. Nettikameroita saa edullisesti ebaysta...

        No jopasjopas...tarmoatarmoa...

        Enpä voi itsekään vilkuilleeni...

        Mä aattelin huomenna mennä metsikköön. Pakkasesta huolimatta. Lenkki reppuun ja Stihlille kierrosta.


      • Dissident kirjoitti:

        Joo. Nettikameroita saa edullisesti ebaysta...

        No jopasjopas...tarmoatarmoa...

        Enpä voi itsekään vilkuilleeni...

        Mä aattelin huomenna mennä metsikköön. Pakkasesta huolimatta. Lenkki reppuun ja Stihlille kierrosta.

        Ei mulla ole tarmoa. Olen uupumislomalla siis. Mutta ehkä tästä vielä piristytään. Pitää silti yrittää mielensä avoimena hieman eri juttuihin. Painia kognitiivisessa taantumassa.

        Kuulepas, olet vissiiin tietoinen tykkylumien aiheuttamista riskeistä? Ei metsään kannata mennä nyt, takuulla yllätyt... Ja ota huomioon konkelopuut,irtirepeytyneet juurakot, kaiken sataneen lumen takia et havaitse vaaroja. Ja sen lenkinkin kanssa pitää olla varovainen... ja mikä kanaemo minusta on taas tullut...

        Jos tekisit vain tsekkauskierroksen, ilman stihliä?


      • elisakettu kirjoitti:

        Ei mulla ole tarmoa. Olen uupumislomalla siis. Mutta ehkä tästä vielä piristytään. Pitää silti yrittää mielensä avoimena hieman eri juttuihin. Painia kognitiivisessa taantumassa.

        Kuulepas, olet vissiiin tietoinen tykkylumien aiheuttamista riskeistä? Ei metsään kannata mennä nyt, takuulla yllätyt... Ja ota huomioon konkelopuut,irtirepeytyneet juurakot, kaiken sataneen lumen takia et havaitse vaaroja. Ja sen lenkinkin kanssa pitää olla varovainen... ja mikä kanaemo minusta on taas tullut...

        Jos tekisit vain tsekkauskierroksen, ilman stihliä?

        Eli tilapäinen hoivavietin yliampuvuusstressin pykäs päällensä?

        Kamoon. Pellon vierestä pätkin puita. Linkosin lumetkin siitä, että ei tartte munia myöten kahlailla lumessa.

        Tuulta ja pakkasta vaan lupaili... pitää topakasti pukeutua ja ottaa vaihtovaatteet mukaan. Ettei läsähdä tulla romuska.


      • Dissident kirjoitti:

        Eli tilapäinen hoivavietin yliampuvuusstressin pykäs päällensä?

        Kamoon. Pellon vierestä pätkin puita. Linkosin lumetkin siitä, että ei tartte munia myöten kahlailla lumessa.

        Tuulta ja pakkasta vaan lupaili... pitää topakasti pukeutua ja ottaa vaihtovaatteet mukaan. Ettei läsähdä tulla romuska.

        Tässä nyt keinutaan kuin aallokossa. Tuuliajoilla...heikunkeikun

        Ai niin se tuuli. Voi olla hyytävää menoa. Lataa puhelin ja laita lämpimään ettei akku karkaa, ja joku vahtaamaan missä olet ja millon tulet. Pellon laidalla on ojia nääs.


      • elisakettu kirjoitti:

        Tässä nyt keinutaan kuin aallokossa. Tuuliajoilla...heikunkeikun

        Ai niin se tuuli. Voi olla hyytävää menoa. Lataa puhelin ja laita lämpimään ettei akku karkaa, ja joku vahtaamaan missä olet ja millon tulet. Pellon laidalla on ojia nääs.

        No sitä se syksyn vaahtoilu siis teki? Meinasitko ressata ihan kunnolla jatkossa? Ettei mikään nössö pikkuloma mikä vaan kasaa murheita...vähäks aikaa lataamoon ja psyykelääkitys...

        Pari luuri. Yks vanha duudsoninkestävä samsunki. Riittää. Ja ilmoitan mihin meen. Ja ihan uudet turvavehkeet. Kypärästä kenkään. Ja on kantapäästä ruuvattavat nastatkin niissä.

        Vissyä juomana...


      • Dissident kirjoitti:

        No sitä se syksyn vaahtoilu siis teki? Meinasitko ressata ihan kunnolla jatkossa? Ettei mikään nössö pikkuloma mikä vaan kasaa murheita...vähäks aikaa lataamoon ja psyykelääkitys...

        Pari luuri. Yks vanha duudsoninkestävä samsunki. Riittää. Ja ilmoitan mihin meen. Ja ihan uudet turvavehkeet. Kypärästä kenkään. Ja on kantapäästä ruuvattavat nastatkin niissä.

        Vissyä juomana...

        Viime vuosi, viime vuodet. Monien juttujen kasauma -> seuraus. Vahvuuteen sairastuminen. Mulla on paha tapa ummistaa silmät omilta jutuilta, vaikka olen sairaslomalle laittanut porukkaa itse vähemmistä syistä.

        Hyvä, sulla on kunnon vermeet. Ota mieluummin miedosti sokeroitua mehua, josta toisessa pullossa on ripaus suolaa. Ja banaani. Vichyllä saat pelkät suolat nousemaan, ja kun adrenaliinituotanto ja paineet pusikossa nousee, niin pahimmillaan saat rytmihäiriön.


      • elisakettu kirjoitti:

        Viime vuosi, viime vuodet. Monien juttujen kasauma -> seuraus. Vahvuuteen sairastuminen. Mulla on paha tapa ummistaa silmät omilta jutuilta, vaikka olen sairaslomalle laittanut porukkaa itse vähemmistä syistä.

        Hyvä, sulla on kunnon vermeet. Ota mieluummin miedosti sokeroitua mehua, josta toisessa pullossa on ripaus suolaa. Ja banaani. Vichyllä saat pelkät suolat nousemaan, ja kun adrenaliinituotanto ja paineet pusikossa nousee, niin pahimmillaan saat rytmihäiriön.

        Niin. Mä oonkin täällä marmattanut itsensä arvostamisesta...sitä kautta muutkin saa hyvää, kun olet sellainen enkelityyppi. Se vaan tuntuu käsittämättömältä...

        No jos otan banaanin tilalle kyrsää ja keitän sumpitkin torpassa...sitä paitsi suoloja tarvii, tai neste ei imeydy. Olen kokeillut pelkällä vedellä. Rupes tärisee kädet ja loppu virta...huvitti, kun piti syödä piirakkakin pöydänpintaa pitkin...muuten ei ois osunut suuhun...heh..


      • Dissident kirjoitti:

        Niin. Mä oonkin täällä marmattanut itsensä arvostamisesta...sitä kautta muutkin saa hyvää, kun olet sellainen enkelityyppi. Se vaan tuntuu käsittämättömältä...

        No jos otan banaanin tilalle kyrsää ja keitän sumpitkin torpassa...sitä paitsi suoloja tarvii, tai neste ei imeydy. Olen kokeillut pelkällä vedellä. Rupes tärisee kädet ja loppu virta...huvitti, kun piti syödä piirakkakin pöydänpintaa pitkin...muuten ei ois osunut suuhun...heh..

        En ole enkeli. Olen myös itse piru. Ja tarpeeksi kun valvoo niin alkaa heittää volttia -> maailman kilteistämmistäkin ihmisestä tulee inhottava, kun ei tunnista enää epätervettä tilannettaan.

        Banaani oli kaliumin takia, mutta saat sen kahvista. Leipä- oikein hyvä, siitä saa sokerit (ja suolaakin). Olet oikeassa suoloissa. Mietin vaan kuin paljon juot sitä vichyä, jos tänään on mennyt monta tölkillistä, niin ota huomioon kasauma.

        Mullekin on suolavajeen takia käynyt noin. Joskus reippaissa hommissa ja nuorena aina kesällä auringossa. Ja sitten jos käyttää puhdistavia ravintoaineita enempi, vajuu nekin vähät mitä on.


      • elisakettu kirjoitti:

        En ole enkeli. Olen myös itse piru. Ja tarpeeksi kun valvoo niin alkaa heittää volttia -> maailman kilteistämmistäkin ihmisestä tulee inhottava, kun ei tunnista enää epätervettä tilannettaan.

        Banaani oli kaliumin takia, mutta saat sen kahvista. Leipä- oikein hyvä, siitä saa sokerit (ja suolaakin). Olet oikeassa suoloissa. Mietin vaan kuin paljon juot sitä vichyä, jos tänään on mennyt monta tölkillistä, niin ota huomioon kasauma.

        Mullekin on suolavajeen takia käynyt noin. Joskus reippaissa hommissa ja nuorena aina kesällä auringossa. Ja sitten jos käyttää puhdistavia ravintoaineita enempi, vajuu nekin vähät mitä on.

        No sellainen suojeluenkeli... ne voi olla äkäsiäkin...mulla on jo toinen menossa, edellinen otti loparit, lähti jonkun vapaaottelijan taustoihin..

        Kyllä ne tulee pihalle. Pakko laittaa vaatetta päälle. Sit tulee simokova hiki. Talvella ei huomaa hikoovansa.

        Ja aamulla aamupalsks munia ja pekonia. Leipiä voi tehä kyllä.

        Mutta pitäähän mun saada muutakin kun syömistä mukaan. Muutama puu vaan nurin ja pinoon..oksat mettään. Ja teen mitä saan tehtyä...tää on hupia.


      • Dissident kirjoitti:

        No sellainen suojeluenkeli... ne voi olla äkäsiäkin...mulla on jo toinen menossa, edellinen otti loparit, lähti jonkun vapaaottelijan taustoihin..

        Kyllä ne tulee pihalle. Pakko laittaa vaatetta päälle. Sit tulee simokova hiki. Talvella ei huomaa hikoovansa.

        Ja aamulla aamupalsks munia ja pekonia. Leipiä voi tehä kyllä.

        Mutta pitäähän mun saada muutakin kun syömistä mukaan. Muutama puu vaan nurin ja pinoon..oksat mettään. Ja teen mitä saan tehtyä...tää on hupia.

        Mutta nyt häippäsen pehkuihin.

        Palaillaan. Ja öitä.

        Step by step...


      • Dissident kirjoitti:

        No sellainen suojeluenkeli... ne voi olla äkäsiäkin...mulla on jo toinen menossa, edellinen otti loparit, lähti jonkun vapaaottelijan taustoihin..

        Kyllä ne tulee pihalle. Pakko laittaa vaatetta päälle. Sit tulee simokova hiki. Talvella ei huomaa hikoovansa.

        Ja aamulla aamupalsks munia ja pekonia. Leipiä voi tehä kyllä.

        Mutta pitäähän mun saada muutakin kun syömistä mukaan. Muutama puu vaan nurin ja pinoon..oksat mettään. Ja teen mitä saan tehtyä...tää on hupia.

        Luottavaisempi mieli, kun tietää mitä toinen tekee (paremmin kuin kanaemo tässä :-D).

        Pitkäkin loma sulla?


      • Dissident kirjoitti:

        Mutta nyt häippäsen pehkuihin.

        Palaillaan. Ja öitä.

        Step by step...

        Hyvää yötä.

        Step by step


      • jiyftköpitecjjj
        Dissident kirjoitti:

        Joo. Nettikameroita saa edullisesti ebaysta...

        No jopasjopas...tarmoatarmoa...

        Enpä voi itsekään vilkuilleeni...

        Mä aattelin huomenna mennä metsikköön. Pakkasesta huolimatta. Lenkki reppuun ja Stihlille kierrosta.

        Väärä merkki...husqvarna sen olla pitää..


      • jiyftköpitecjjj kirjoitti:

        Väärä merkki...husqvarna sen olla pitää..

        No tiedä häntä? Hyvin pätki puita ja oksia, eikä nikotellut yhtään. Tosin uus saha. 3-4 tankillista vasta sahattu nyt. Enon husokki ei pakkasesta tykkää. Tapellut sen kanssa kokoajan. Siks ostin Stihlin 231;n


      • elisakettu kirjoitti:

        Luottavaisempi mieli, kun tietää mitä toinen tekee (paremmin kuin kanaemo tässä :-D).

        Pitkäkin loma sulla?

        No tottakai toisistakin pitää huolta pitää ja ainakin sanoa jos hölmöilee...(niinkuin taannoin joku jollekin..)
        Mutta prioriteetti 1 on aina oma persuus...sit muksut. Ja muita ei ihan äkkiä tule mieleen, kenestä oisit vastuussa...ainakaan vapaa-ajalla.

        Tään kuun putkeen, sit ehkä pätkyttelen vähän ehkä vko/vko...kattoo nyt. Varsinsiset työt alkaa vasta myöhemmin keväällä. Nyt zillaillaan iisinä näitä puuhommia...


      • Dissident kirjoitti:

        No tottakai toisistakin pitää huolta pitää ja ainakin sanoa jos hölmöilee...(niinkuin taannoin joku jollekin..)
        Mutta prioriteetti 1 on aina oma persuus...sit muksut. Ja muita ei ihan äkkiä tule mieleen, kenestä oisit vastuussa...ainakaan vapaa-ajalla.

        Tään kuun putkeen, sit ehkä pätkyttelen vähän ehkä vko/vko...kattoo nyt. Varsinsiset työt alkaa vasta myöhemmin keväällä. Nyt zillaillaan iisinä näitä puuhommia...

        Nelisen tuntia vaan kerkes tänään tekemään... mutta ihan kivasti alkuun.. pellon vierus pitää putsata, kun nykytraktoreissa on kuulemma peilit...outoa?

        http://aijaa.com/ZCZCdG


    • 765

      En sitten niin mitenkään.

    • Nicitönnä

      En mitenkään. Elämä nolis yhtä huomionhakua muuten...heh.

    • kurppaska

      Tähän ikään mennessä on nähnyt niin paljon miehiä ettei kiinnitä enää huomiota.

    • hyvänäinkiitos

      Nautin silmilläni, mutta ei ole tarvetta vetää huomiota itseeni.

    • ota.loma

      En tiedä mut vituttaa tuo vitun dissident kun se on aina paikalla..

    • Enujostele

      Voi voi keksin vaikka keksipaketista asiaa! Ja katson kun olisin nääntymäisilläni seksinnälkään😋 oon hävytön 🤣

    • Hyppelen ylösalas, heilutan käsiäni ja pärisytän kieltäni. Jos se ei auta, niin tukin hänen tiensä menemällä suoraan nenän eteen seisomaan.

      Toimii.

    • Hah-hah-haaa

      Kyllä sen huomaa jos kieli roikkuu, kuola valuu ja silmät ovat puoli metriä ulos rei'istään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1883
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1446
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1394
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      9
      1356
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe