Mies ei murru eikä hajoa

RaakaMies

Niin kauan kuin miehellä on jotakin johon uskoa, se ei murru. Tämän palstan tapauksessa se on ätmiuskonto ja joidenkin miesten kohdalla pyhä vakaumus siitä, että he ovat liian rumia saadaakseen naisia. Syy naisettomuuteen on tietenkin jossakin ihan muualla, kokonaisuudessa, joka muodostuu heidän monivivahteisen "elämänsä" useasta eri vinoon menneestä komponentista, mutta on mukavaa ja terapeuttista tarttua yksittäisiin lillukanvarsiin. Estää itseään tajuamasta maailmankuvansa vinous, kuvitella, että naksauttamalla jotain kytkintä, oma "ätmiys" muuttuisi joksikin muuksi. Fantasioida helposta muutoksesta. Kun sitten lopulta vuosien jälkeen nämä uskovaiset tajuavat tuhlanneensa elämäänsä turhanpäiväiseen ja lapselliseen uskontoonsa, on seurauksena vaikea masennus ja todellinen henkinen helvetti, johon heidän vajavainen mielikuvituksensa ei millään tasolla osannut varautua. "Voi kun olisin komea niin elämä olisi niin helppoa! Geenilotto ei vain osunut kohdalleni!" vakuuttaa itselleen mies, joka yrittää viivästyttää muutostaan. Mutta se tulee. Muutos tulee eikä se takuulla ole parempaan suuntaan.

Parasta mitä näille ätmiuskovaisille ja rumuusteoreetikoille voisi tapahtua olisi, että heidän uskonsa järkkyisi ja hajoaisi mahdollisimman aikaisin. Jotta pudotus uuteen todellisuuteen ei olisi liian suuri. Muutos on se mikä tappaa, mitä suurempi muutos, sitä suurempi mahdollisuus kuolemaan. Ja tehän muututte, halusitte tai ette. Ainakin kuolinvuoteeltanne ruumiiksi, jos ei sitä ennen. Kaksikymppisenä sitä luulee olevansa kuolematon: olette ihan yhtä yksinkertaisia kuin kaikki edeltävät sukupolvet. Ette enempää ettekä vähempää. Tasaisen keskinkertaisia. Ette ole keksineet mitään, mikä ei unohtuisi välittömästi kun sammutatte tietokoneenne. Menkää kaduille jauhamaan uskonnostanne ja vakaumuksestanne ja katsokaa kuinka kaikki katseet kääntyvät kohti mielenterveystoimistoa. Se jo todistaa että elätte illuusiossa, jossa kukaan ei näe mitään järkevää. "Ihana lillukanvarsi, ihana kupla! Älkää jättäkö minua koskaan, jotta en joutuisi muutokseen! Armoa maailma, anna armoa!" anelee mies, joka pelkää muutostaan. Ette hallitse edes omaa mieltänne, miten ihmeessä kuvittelette voivanne hallita jonkun vieraan naisen mieltä?

37

559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teknodonna

      Mjoo

      Informatiivisen tekstin viimeinen virke oli minusta ovela, sillä yllättäin vedettiin pakasta esiin herttarouva.

      Saapuessani tähän ihmemaahan vuosia sitten, en voinut kuin ihmetellä naisten silmitöntä tylyttämistä. Ja koska tällaista ei missään muualla tapahtunut, sain jollain oudolla tavalla itseni sellaiseen tilaan, että kykenin yhdistämään kaksi langanpäätä pimeässä toisiinsa.

      Ja kas! Kattovalo syttyi.

      (Hihitystä)

      • Myös naiset muualla osaa käyttäytyä pääsääntöisesti ihan kivasti. Poikkeukset pystyy jakamaan tilanteisiin, joissa nainen ilmeisesti kokee olevansa (hertta)kuningatar tai sitten niin haavoittuva tai loukkaantunut, että hyökätään sähisten jo ennalta ja varmuuden vuoksi.

        Palstakäytöksen tulkinnassa olen näiden kokemusten vanki ja yhdistän kirjoitukset ja kirjoittajan mielentilan muistaen noita tilanteita. Taustalla voi toki olla muutakin, mutta pelkän tekstin perusteella on vaikeaa luoda koko kuvaa.


      • Teknodonna
        scrg kirjoitti:

        Myös naiset muualla osaa käyttäytyä pääsääntöisesti ihan kivasti. Poikkeukset pystyy jakamaan tilanteisiin, joissa nainen ilmeisesti kokee olevansa (hertta)kuningatar tai sitten niin haavoittuva tai loukkaantunut, että hyökätään sähisten jo ennalta ja varmuuden vuoksi.

        Palstakäytöksen tulkinnassa olen näiden kokemusten vanki ja yhdistän kirjoitukset ja kirjoittajan mielentilan muistaen noita tilanteita. Taustalla voi toki olla muutakin, mutta pelkän tekstin perusteella on vaikeaa luoda koko kuvaa.

        Mjoo

        Joo siis periaatteessa (noin) nettikirjoittelussa ei kannata muodostaa mitään kuvaa mistään. Tämä on ihan ykkössääntö. Tämän aiheuttaa pussipäisyys ja anonymiteetti yhdessä ihmismielen kiemuroiden kanssa, joiden tarkoitusperiä on turha edes arvailla.

        Sanat ovat ikään kuin vain sanoja.

        Esimerkiksi itselläni on tällä hetkellä aivan liian pitkät kynnet kirjoittaakseni tarpeeksi nopeasti.

        (Naurua)


    • Samaa mieltä aloittajan kanssa. Tänään se samainen ajatus polki esiin omassa 11 vuotiaassa tytössä. Hän syytti minua todistuksensa unohtumisesta äitinsä luo. Jo 8.1 hän olisi sen voinut viedä, mutta on unohtanut, nyt kun kysyinkin siitä, että onko hän vienyt sen, alkoi jokseenkin samanlainen marina kuin täällä. Vastuuta omasta elämästä siirretään muualle ja syytetään muita.

      Minulla on kaksi lasta, kaksi erilaista lasta. Toinen huolehtii elämästään jo hyvin ja on tehnyt sitä jo pitkään, toinen ei tunnu välittävän. Itse en aio hyysätä tätä arvon pikkuneitiä yhtään sen enempää. Ilmoitan vaan, että on aika ottaa vastuuta. Jos opettaja motkottaa, se on sinun oma vika...ei kenenkään muun. Tuntuu pa.kalle, mutta se on elämää. Joskus ketuttaa nostaa käsi pystyyn, että olen ollut huolimaton, huono, en ajatellut, tyhmä... siis tehnyt vaan virheen.
      Moni ajattelee, että on liian myöhäistä enää tehdä mitään...onko? Ei omasta elämästään vastuunottaminen ole ikinä liian myöhäistä. Mutta siinä joutuu antamaan anteeksi myös itselleen. Kohtaamaan se tosiasia, että se peilistä katsova tyyppi on tehnyt ison mokan. Unohtanut oman elämän kokonaan.

      Asiasta takaisin reippaasti... joskus varmaan 30 vuotta sitten eräs vilkasmielikuvituksellinen pikkupoika totesi opettajalle, että kouluvihko tippui eräreissulla rotkoon! Onkohan se vieläkin siellä? Ei. Vaan kupla puhkesi jossainvaiheessa...

      • Lisäämpähän tähän vielä tasa-arvon nimissä...

        Että vaikuttaa tätä naisillakin tapahtuvan, se ilmenee vaan eritavalla kuin miehillä. Mutta aina kun näkee muun maailman olevan väärin ympärillään, pitäisi hälytyskellojen soida.

        Muuta maailmaa ei voi muuttaa...omaa ajatteluaan kylläkin.


      • ääripäistä

        Eläpä itse kahdessa kämpässä ja pidä tavarat lapasessa. Minusta aikuiset saisivat itse hyppiä vuoroviikoin lastensa kotona. Eikö ole vähän myöhäistä herätä omaan elämään kun kyse ei enää pitäisi olla päällimmäisenä siitä?

        Toisilla asia on juuri niin kuin kirjoitit, toisten kohdalla olisi oikeudentajutonta vaatia heitä muuttumaan ja sopeutumaan tarjolla olevaan ympäristöön.


      • ääripäistä kirjoitti:

        Eläpä itse kahdessa kämpässä ja pidä tavarat lapasessa. Minusta aikuiset saisivat itse hyppiä vuoroviikoin lastensa kotona. Eikö ole vähän myöhäistä herätä omaan elämään kun kyse ei enää pitäisi olla päällimmäisenä siitä?

        Toisilla asia on juuri niin kuin kirjoitit, toisten kohdalla olisi oikeudentajutonta vaatia heitä muuttumaan ja sopeutumaan tarjolla olevaan ympäristöön.

        Olen asunut kahta kämppää työn vuoksi muutaman kerran, eikä ollut mitään ongelmaa. Se oli vapauttava kokemus. Tavallaan kaksi eri maailmaa, eri elämänpiiriä. Voisin harkita vakavasti tulevaisuudessakin.


      • ääripäistä kirjoitti:

        Eläpä itse kahdessa kämpässä ja pidä tavarat lapasessa. Minusta aikuiset saisivat itse hyppiä vuoroviikoin lastensa kotona. Eikö ole vähän myöhäistä herätä omaan elämään kun kyse ei enää pitäisi olla päällimmäisenä siitä?

        Toisilla asia on juuri niin kuin kirjoitit, toisten kohdalla olisi oikeudentajutonta vaatia heitä muuttumaan ja sopeutumaan tarjolla olevaan ympäristöön.

        Minusta ei. Lapset elää omaa elämää, aikuiset omaa. Aina elämä ei mene niinkuin haluaa. Joutuu lapset kuitenkin muuttamaan elämää, jos vanhemmat eroaa, vaikka mitä järjestilisi. Ja minusta turhaa hurskastelua on käännellä selviä asioita muunlaiseksi, syyttää ketään ja tehdä asioista kovin vaikeita.

        Olen omienkin lasten kanssa tästä puhunut. Ymmärrän unohdukset ja en suoraan syytä...mutta en myöskään anna periksi siitä, että omista tavaroistaan ja asioista on huolehdittava itse.

        Ja kun se tulee vastaan kuitenkin joskus, ei auta yhtään, että on eroperheestä. Eroperheestä tai ei, itsestään on aikuisena vastuussa.

        Ja jokaiselta aikuiselta pitäisi olettaa vastuu itsestään. Tai sitten pitää saada laitospaikka hälle jostain...


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Olen asunut kahta kämppää työn vuoksi muutaman kerran, eikä ollut mitään ongelmaa. Se oli vapauttava kokemus. Tavallaan kaksi eri maailmaa, eri elämänpiiriä. Voisin harkita vakavasti tulevaisuudessakin.

        Minäkin voisin asua yksin ollessa aina yksiössä...ei tarviis siivota isoa alaa.

        Laiskuus iskee...


      • Dissident kirjoitti:

        Minäkin voisin asua yksin ollessa aina yksiössä...ei tarviis siivota isoa alaa.

        Laiskuus iskee...

        Ei tarvi siivota ollenkaan, se on ihan vapaaehtoista ;D


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Ei tarvi siivota ollenkaan, se on ihan vapaaehtoista ;D

        Joo. Kusella käyminen vessassakin on valintakysymys vaan...allekin voi pistää menemään... heh


      • Dissident kirjoitti:

        Joo. Kusella käyminen vessassakin on valintakysymys vaan...allekin voi pistää menemään... heh

        Tai lavuaariin, lattiakaivoon, pulloon, postilaatikon tolppaankin voi käydä merkkailemassa... tarjoan virtuaalikaljan, jos merkkaat naapurin laatikon valoisalla ajalla. Mitä ne valumissuojat on miehille, SirTenoja vai?


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Tai lavuaariin, lattiakaivoon, pulloon, postilaatikon tolppaankin voi käydä merkkailemassa... tarjoan virtuaalikaljan, jos merkkaat naapurin laatikon valoisalla ajalla. Mitä ne valumissuojat on miehille, SirTenoja vai?

        Kusen siis virtuaalisesti naapurin postilaatikkoon...

        Mistä minä tiedän? Ei ole vielä tarvinnut...mutta veikkaan, että kun tarviaiskin, niin ei varmasti sellaista älyäis pitää...eli alushousuiks niitä sanotaan....js ootas...sukiks kengiks, päällyshousuiks...kokolattiamatoiks...

        Hehe...


      • Dissident kirjoitti:

        Kusen siis virtuaalisesti naapurin postilaatikkoon...

        Mistä minä tiedän? Ei ole vielä tarvinnut...mutta veikkaan, että kun tarviaiskin, niin ei varmasti sellaista älyäis pitää...eli alushousuiks niitä sanotaan....js ootas...sukiks kengiks, päällyshousuiks...kokolattiamatoiks...

        Hehe...

        Eiku ihan oikeesti. Lähetät sitten kuvan siitä tolpan merkkaamisesta palstalle. Jooko? :)


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Eiku ihan oikeesti. Lähetät sitten kuvan siitä tolpan merkkaamisesta palstalle. Jooko? :)

        Tolpan? Koko laatikko piripintaan prkle!

        Joo. Pistän laatikon ja kokovartalo alastonkuvan samalla....jepjep.. oha näitä ennenkin laiteltu....hehe!


      • Dissident kirjoitti:

        Tolpan? Koko laatikko piripintaan prkle!

        Joo. Pistän laatikon ja kokovartalo alastonkuvan samalla....jepjep.. oha näitä ennenkin laiteltu....hehe!

        Jee!! :))) Kuvaa odotelleessa... :)

        Älä palelluta itseäsi ;)


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Jee!! :))) Kuvaa odotelleessa... :)

        Älä palelluta itseäsi ;)

        Joo. Kiva pitää sut jännässä kiinni..

        En. Eilen kävin veneen talliin. Jos laittais jossainvaihessa sitä moottoria. Ens kesäks kuntoon vaikka väkisillä. Tänään siistiä sisähommaa. Laittelin muutaman pistorasian kämppään, kun älähti mieleen. Videotykille, sohvan taa, tytönhuoneeseen ja vielä itselle yöpöydän viereen. Pojan huoneeseen antennirasia.

        Mietin, että viikonlopun vois kyllä surffailla kotosalla. Ostan ruokaa ja muuta hyvää koko viikonlopuks ja korjailen sitä moottoria vaikka. Saunon ja otan olutta...topakasti. Johan tässä on wichylinjalla oltu. Heh....


    • murrettujahajotettumies

      Vai on palstalle ilmestynyt uusi naisten perseitä nuoleskeleva valkoritari. Ihan vaan sille geenilotossa paremmalle sektorille päässeelle avaajalle kerrottakoon, että ne joille ulkonäkö on osunut kohdalleen ei parisuhteen muodostuminen muodostu ikinä ongelmaksi. Mainitse yksikin komea mies joka marisee siitä, kun ei saa naista ja sen myötä lasta ja perhettä? Huomaat pian että sellaisia ei ole. Ne viedään käsistä. Mutta vastaavan haaveen omaavia rumia sitävastoin onkin ja ketään ei yllätä miksi he ovat yksin. Sitä vaan ei sanota ääneen. Kaikkeen muuhin pystyy itse vaikuttamaan, mutta ei siihen että saisit toisen ihmisen sinuun rakastumaan, jos ulkonäkösi loitontaa. Esimerkiksi itse olen hyväpalkkaisessa ammatissa, elämäni on velatonta ja olen pystynyt muunmuassa rahallisesti kaikki materialistiset haaveeni toteuttamaan. On mukavat harrastukset ja mahtavia ystäviä. Ainoa mikä koko elämän on puuttunut on nainen ja perhe. Mutta sen huomaan joka aamu, kun katson peiliin. Vaihtopäällä tämäkin haave olisi toteutunut. No onneksi rumuus ei estä muuta elämää ja ystäviäkään se ei estä kun he tietävät, että saman katon alla kanssani ei tarvi asua.
      Unohda hetkeksi itsekkyytesi ja yritä päästä muiden ajatustasolle, niin saattaisit ymmärtää näiden rumien itkut ja valitukset.

      • mmxmg

        Onko naiset sinulle sanoneet että olet ruma?


      • Sanattomaksi.vetää
        mmxmg kirjoitti:

        Onko naiset sinulle sanoneet että olet ruma?

        Minulta et kysynyt, mutta vastaan silti: Eivät ole sanoneet.
        Eivät ole sanoneet mitään muutakaan.
        Paitsi kaupan kassa. Eräässä halpakaupassa ihan toivotetaan hyvää päivän jatkoakin!
        Kaikille.


      • miksisanoaääneen
        mmxmg kirjoitti:

        Onko naiset sinulle sanoneet että olet ruma?

        Sanotko itse vammaiselle että olet vammainen? Tai pyörätuolissa istuvalle että eikö jalat toimi? On katsos asioita joita ei sanota ääneen, koska sen asian olemassaolo tiedetään ääneen sanomattakin.


      • mmxmg
        miksisanoaääneen kirjoitti:

        Sanotko itse vammaiselle että olet vammainen? Tai pyörätuolissa istuvalle että eikö jalat toimi? On katsos asioita joita ei sanota ääneen, koska sen asian olemassaolo tiedetään ääneen sanomattakin.

        Eli rumuus on vain oma kuvitelma ja päähänpinttymä. Tämä selvä.


      • oppiaikäkaikkii
        mmxmg kirjoitti:

        Eli rumuus on vain oma kuvitelma ja päähänpinttymä. Tämä selvä.

        Jos vammaisuuskin on vain oman pään kuvitelma niin opin taas jotain uutta. Tämäkin sitten selvä.


      • mmxmg
        oppiaikäkaikkii kirjoitti:

        Jos vammaisuuskin on vain oman pään kuvitelma niin opin taas jotain uutta. Tämäkin sitten selvä.

        Vammaisuudesta olet puhunut vain sinä.


      • Naisasialooser11

        Rumuus on kehitysvamma siinä missä muutkin. Ei rumalle sanota päin naamaa että olet ruma, kuten et sanoisi vammaisillekkaan päin naamaa, että olet vammainen. Rumuus ei ole oman pään sisäistä kuvitelmaa vaan oman pään naamaosan ulkoista rumaa totuutta.

        Jos mies ei saa naista, se kertoo että mies on ruma, varsinkin nettideiteissä jossa ulkonäkö pitää olla sillä tasolla, että naista edes kiinnostaa alkaa selvittämään muita ominaisuuksia.


    • hienoahienoa

      Jopas on tyhmä trolli tämä CuckMies. Asettaa naisen pedestaalille ja käyttäytyy kuin pahin sukupuolipetturi. Eikä suostu tunnistamaan elämän tosiasioita. CuckMiehen mielestä nainen saa olla millainen mätisäkki tahansa ja miehen pitää mukautua 100-prosenttisesti naisen toiveisiin, jotta pääsisi vaikka sitten siihen surkeimpaan mahdolliseen parisuhteeseen. Mutta ei auta oikeassa elämässä, jos geenilotto ei osunut kohdalle. Parempi muutenkin elämänlaadulle olla mgtow.

    • RaakaMies

      Ilmestyihän tännekin pari ätmiuskovaista geenilottoineen. Loukkasinko tunteitanne? Voi voi, ei ollut tarkoitus, ota tutti suuhun! Mukava nähdä että viestini puri ja pari kaveria on jo ihan helisemässä ja hajoamassa uskontoonsa. Se on teidän omaksi parhaaksenne. Minua ei paljon naisten puolustaminen liikuta, mutta jotkut miehet osaavat olla niin yksinkertaisia ja daijuja, ettei heitä voi päästää tässä elämässä helpolla. Vähän niinkuin ristiinnaulittuna esimerkkinä muille.

      • kypsämies

        Sä voit pitää ne omat uskontosi. Jos totuus joihinkin asioihin on uskonnoksi luokiteltavaa, niin pelkästään poliittisesti ajatellen yhteen eduskuntaankin mahtuu useita eri uskontoja plus ne tavallisten ihmisten poliittiset uskontonsa. Rumuus on visuaalista (uskonto?) Miksi luonnonsuojelujärjestöt suojelevat mieluiten söpöjä ja kauniita eläimiä esim saimaannorppa tai susi joita mielellään esitellään mainoskuvissakin, mutta suojelutarvetta ei nähdä taantuneille harvinaisille eläimille esim jokirapu tai kangaskäärme? Eli suojelua ansaitsee vain eläin joka herättää ulkoiset sympatia pisteet ihmisissä valloilleen, mutta yhtälailla pumppaavan sydämen omaavat rumat eläimet eivät ansaitse sääliä eikä suojelu tarvetta. Tämä täysin sama ideologia toimii pariutumismarkkinoilla. Ruma ei ansaitse sääliä eikä rumaa nähdä suhde kelvollisena, vaikka olisi ajatusmaailmallisesti identtinen komean parisuhteeseen kelpaavan miehen kanssa. Jos tämä tekee sinusta uskonnon niin sitten tehköön.


      • Naisasialooser11

        Totta joka sana. Susi on eläinmaailman komea alfa.

        Myös jos joku ajaa ruman käärmeen päälle autolla niin ei se herätä mitään katumusta eikä sympatiaa, mutta jos joku ajaa söpön koiranpennun päälle niin tilanne on aivan toinen.

        Edellinen vajaaälyinen kirjoittaja ei ole tajunnut mitä uskonto tarkoittaa. Uskonnossa uskotaan johonkin mitä ei näy ja mistä ei ole konkreettisia todisteita. Rumuus sen sijaan näkyy ja pistää silmään kyllä ja tällä palstallakin on paljon konkreettisia todisteita siitä, ettei ruma mies kelpaa naisille.


    • Murunen3993

      Terapeutti, oi meidän oma terapeutti. Kuinka hienoa onkaan saada tuntea kuinka vahvat käsivartesi ja vankkumaton mielesi meidät ottaa otteeseensa ja meistä elämän ilon puristaa.
      Teitä tarvitaan aina ja iankaikkisesti. Teitä löytyy joka kadunmutkasta jokaisesta nakkikioskista iltahämärän aikaan kun baarit ovat sulkeneet ovensa. teillä jäi opinnot kesken mutta vahva kokemus elämän kaikista ihmissuhteista on antanut teille melkein maagisen otteen ihmismielen saloista. Ja nyt olettet valmiit jakamaan sitä tietoa niille jotka tästä kaikesta ovat jääneet paitsi.
      Miten kukaan voisi selvitä ilman teitä ja teidän melkein legendoiksi syntyneitä sanoja mitä suupielienne raoista livahtaa näppäimistölle.
      Onneksi olette ymmärtäneet saapua tänne auttamaan meitä vähäosaisia. Kaikki on sitten pelastettavissa vielä ja teidän antamienne ohjeiden kanssa. On melkein kuin enkelit itse olisi koskettaneet. On aina hyvä kun löytyy joka aina tietää muita paremmin ja pystyy oman tietämyksen muille jakamaan. Kiitos vain sinulle kaikkien muidenkin puolesta, Voisit sinäkin perustaa vastarintaliikkeen rumuutta vastaan, pitää vain kehittää se idea ja aate mikä on tavoite.
      Voit ehkä poistaa rumuuden maailmasta tai saada ihmiset ajattelemaan että vaikka maailma pyörikiin ulkoisten asioiden ympärillä on ihmisissä kuitenkin muutakin ja sen kun vielä keksisi että mitä.
      Ja vaikka ihminen olisikin ruma silläkin voi olla elämä. Että rumakin voi menestyä kun vain tarpeeksi ajattelee niin. Vaikka ruma saattaakin törmätä negatiivisuuteen ja torjuntaan se onkin vain ihmisen omaa mielikuvitusta ei todellista ajattelua.
      Että rumuus ei olekaan sairaus vaan oire mielenterveyden pettämisestä. Onneksi meidän ikioma psykoterapeutti joka on saanut tutkinnon suoritettua oman elämänkokemuksensa kautta.
      Kyllä nyt tuntee olevansa asiantuntevissa käsissä. Oikein voi tuntea nahoissaan kuinka kaikki helpottaa ja että omat ajatukset ja kokemukset onkin olleet vain illuusiota ei muuta.
      Nyt voit palkita itseäsi tästä ja mennä vaikka baariin taas miettimään uusia terveydellisiä haasteita ja tuoda ne sitten taas ihmisten ihasteltaviksi.

    • bbbttrrw

      Jahas, Aki Palstaätmiltä taisi vihdoin lähteä lapasesta lopullisesti. Hehheh, mitäs läksit!

    • pyhä.kolminaisuus

      LMS. Ulkonäkö, resurssit ja status.

      • On tunnettua, että joku lääkäri nimeltä Emilia meni naimisiin sen ajan komeimman miesnäyttelijän kanssa. Mikko Leppilampi olen hänen kanssaan naimisissa 2005-2011.

        Sanotaan, että Mikko Leppilammella oli ulkonäköä todella paljon. Resurssejakin jonkun verran ja Suomen komeimpana näyttelijänä vuonna 2005 valtavasti statusta.

        Minä väitän, että komea "Leppilampi" voi hurmata jonkun todella kauniin lääkärin ilman resursseja ja statusta. Ei sen Leppilammen tarvitse olla Suomen komein näyttelijä. Ehkä hurmauksen alkuun riittää se, että hänestä on jotain sex appealia eli viehätysvoimaa. Se saattaa saada vaikka lääkärin ihastumaan ja suostumaan treffeille. Siellä treffeillä tuijotellaan ihastuneesti silmästä silmään ja aletaan ihastuneena seurustelemaan. Ihastus muuttuu pian rakastumiseksi, sillä parilta löytyy paljon yhteistä. Joku näyttelijä voi olla vähätuloinen, mutta voi olla niin kuin "Friends" televisiosarjan Joye - hurmaava ja ihana. Kiva keskustelija ja kuuntelija samanlaisilla arvoilla, haaveilla ja osin elämänkokemuksella saattaa hurmata naisen. Ei se nainen edellytä mieheltä resursseja, kun itse on hyvin toimeentuleva lääkäri. Myöskään status ei ole ensisijainen tekijä. Ei niistä haittaa ole lääkärin suhteen, mutta nainen katsoo ennen kaikkea omia tunteitaan ja sitä, että kostuuko miehen seurassa. Siihen ei välttämättä tarvota mitään noista väittämistä: ulkonäkö, resurssit ja status?

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Joey_Tribbiani

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Mikko_Leppilampi


    • RumaÄtmi

      Ai, ai, kuinka osuvan kirjoituksen aloittaja sanoin osasi muotoilla.
      Minuun on syvään juurtunut tämä ätmi uskonto siitä, että koska olen ruma ätmi, niin koko maapallolla ei ole yhtäkään naista, jolle kelpaisin.
      Aina, kun kadulla tulee nainen vastaan tai missä tahansa, niin ensimmäinen ajautus on, että onpa siinä kaunis nainen, mutta minulla ei ole mitään mahdollisuuksia hänen suhteen, koska 99,9% on minua paremman näköisiä miehiä olemassa ja naisen valittavissa.
      Olen ruma ätmi, että ei kannata edes yrittää lähestyä naista, koska nainen todennäköisesti suuttuu ja syyttää ahdistelusta.
      Joten sivuutan naisen ja jatkan matkaa turhissa haaveiluissa naisen suhteen.
      Jos sattuisi sellainen ihme, että nainen hymyilisi minulle, niin hymy varmaan jotuu siitä, että nainen hymyilee tyytyväisyydestä siihen, että hänen ei tarvitse ainakaan tuota miestä hyväksyä, kun komeampiakin on tarjolla.

    • Neitiylimieli

      Aloittajalla on alkanu se ihmisyyteen kuuluva muutoksen epäily kausi itsellä joilloin ahdasmielinen ja itsekäs kuolemattomuuden ja täydelisyyden tunneomasta itsestä, saa ekat muistutukset siitä ettei ole mikää kone vaan ihminen.
      Kuoleva,vanheneva ja heikkenemä ihminen
      Normaaliin ihmisyyteen kuuluu eptäydelisyyden sieto omassa itsessä.
      Ei ne tyhjyyttä huutävat silmät malinvartalossa tee paremaksi ihmiseksi jos huorien kaaramisen välinen ajankäyttö on tyhjää ja kolkkoa täynnä.
      Herra perslävellä ei luultavasti ole mitää muuta annettavaa kun suuruuden kuvitelmia ja luuloja itsestä.

      Jos aloittaja olisi se suuri tekijä jossain asiassa, nämä teot löytyisivät linkkeinä käikkien nähtäviltä netin ihmemaasta. Hän kertoisi yrityksensä tai tukimuksensa ta suurien tekojensa nimen sen siaan että jauhaa trollisontaa.
      (Todisteiden puutuesssa hän on trolli tai ätmi ei mitää muuta )
      Ei riitä että puhuu ylevästi ja muiden yläpuolisella aksentilla.
      Tämä maa vaatii todisteet ja paperit.
      Missäs ne on nähtävillä?
      Tuliko alottaja miettineeksi että myöss positiivisuu ja jumalkuvitelmat on sairauden laiji. Jos kysymys on antisosiaalisuudesta;psykopaastista, narsisitisuudesta tai vaikka vain minäkuvan häiriostä niin kyllä niilläki hoitoo ja suljetlle pääsee ihan yhtä hyvin kun masenuksesta.
      Masennus toki on ylikorostettua suomessa.

      On todenköistä että kirjoittaja edustaa sitä positiivissairasta ääripäätä.
      Voi olla että hän raapustaa osastolta täydelisyysviestiään .
      Oikeasti terveillä ja paremilla ihmisillä ei ole tarvetta vahvistaa luulojaan netissä .

      Olen sitä mieltä että palstan ätminejä masentuneen mielensä kanssa tarvitaan kaikkialle tässä yhteiskunnassa, koska he ovat niitä jotka pitävät yhteiskunnan liikeellä ja pyörät pyörimässä.

      Aloittajan kaltaset ideoijat kyllä keksii kaikkea uutta , mutta heistä ei ole työstämään ja tekemään sitä täsmälistä osaa mihin perusihmiset pysttyy hyvin ohjeistettuna .
      He tekevät muiden valvonnassa liaa omia keksintöjä ja päätyvät ulos koska ei åvat sopeudu yhteisoon.
      Heille epäonistuminen tietää vähintää kuseen joutumista ja toisinaan kuolemaa koska ahdas ja usein kuviteltu mutta ei varmistettu täydellisyys ei kestä tiputusta ätminiin...
      Noloahan se oliski et liikoja luuleva suurisuu saisi ansionsa mukaan.

      Ylimieliset kusipäät ei ei sopeudu yhteisoihin; he alkavat soveltaa omiaan ja se ei vaan käy päinsä ...
      Heidän pitää tehdä aina se oma yritys ja aloitaa uutta ...
      Muuhun he eivät sovi tai on ongelmia tiedossa.
      He eivät vain täydelesyydessäån huomaa tätä linssiin kusemista.
      Perusätminit pääsee helpolla ja aika huoletta verrattuna ylimielisiin yliihmisiin.
      Se on joka oikein julistas paremuuttaa niin vastuu kasataan tietysti sille.
      MIksei tuperys ymärrä olla hiljaa.

      Olen myös sitä mieltä että aloittaja oli trolli ja aika paska niin perus semmoinen vielä.
      Surkea esimerkki siitä.
      Muille aloitus oli hyvä esimerkki siitä miten trolausta ei hoideta.
      Hän osaa lähinna palstojen ärsytyssanaston ulkoa mutei tässäkään asiasiassa pystynyt olemaan se erikoinen jumaiolento mitä tuli palstalle julistmaan vaan sortui tavissontasn joka toistaa itseää palstalta ja ylimieleltä toiselle.
      Olet siis aivain tavallinen itsestää liikoja luuleva mulkku. Et erotu marginaaliryhmästäsi millän tavöin .
      Olisitpa edes yrityäny vakuutaa lukiasi mutta olit aika masentvaa luettavaa ....

      • johanpompppas

        Jos joillekin aloittajan avaus meni henkeen, niin sinulla näkyi menneen kuuppa nurin. Vaikka avaus on ylimielisen tuomaa sontaa, mutta tuo vastauksen avautuminen näkyi sinulla purkaneen tunne elämän sisältöä pahemman kerran eli tais osua herkkään paikkaan, kun näppis alkoi savuamaan ja virheetkin jäi korjaamatta.
        Kannattaa hoidattaa nuo elämän tunnelukot kuntoon. Käydä vaikka puhumassa ammattiauttajan kanssa traumoistaan.


    • Nussimaton-mies

      Ei minua naisettomuus ole koskaan häirinnyt. Tiesin jo nuorena että en tule koskaan naista saamaan. Teenkin elämässä muita asioita kuten työtä ja harrastusta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1701
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe