BailaaBailaaBailaa!!!!!!!!!!! Antaa vittu mennä!!!

Miss19

Siis mulla on muutaman päivän päästä 13wee synymäpäivä, ja oon ajatellu ottaa sokerihumalan, kuunnella tosi kovaa klo 14-19 välisenä aikana musiikkia ja olis kivaa saada toisiakin ideoita. Siis jos on nii, pistäkää tulee! Siis oon tosissani!
Moi!

11

598

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voisit esimerkiksi pyytää äitiäsi leipomaan oikein ison kakun, johon tulevat kynttilät ja kaikki. Sillä saisi sen sokerihumalankin hoidettua kivasti. Kovaäänisen musiikin kuuntelu klo 14-19 välisenä aikana on hyvä idea. Silloin kukaan ei ainakaan tule esittämään mitään noloja synttärilauluja kun mätät kakkua naamaasi.

      Yleensä synttärit yksinään ovat niinku luuserijuttu. Kannattaa siis etsiytyä johonkin porukkaan, minkä luulisi olevan helppoa sokerihumalassa. Se kun tunnetusti saa aikaiseksi sekä levotonta että sosiaalisesti huoletonta käytöstä.

      Mikäli lähdet jonnekin ulos hortoilemaan, pidä huoli kotiintuloajasta. Kouluviikolla ei parane sekoilla yömyöhään asti.

      Jos sinulla ei siis ole omia kavereita, ainakaan sellaisia jotka synttäreillesi kutsuisit, voit aina lähteä kylille taikka kaupungille yksinään. Kun olet iloinen, saat aina seuraa muista yksinäisistä vaeltajista, jotka ovat luultavasti hekin ottaneet sokeria enemmän kuin THL suosittaa.

      Illan mittaan tapaat uusia ihmisiä ja pidät heidän kanssaan niin hauskaa, että seuraavana päivänä tuskin muistat heitä taikka edes sitä, kuinka hauskaa sinulla oli. Eikä sillä niin väliä olekaan, koska sinulla on koulupäivä ja joudut keskittymään opetukseen. Pienenä miinuksena voi olla päänsärky ja pahoinvointi, liika sokeri saattaa aiheuttaa sellaista.

      • Miss19

        Kiitti.


    • 13veetonihanii

      Sähän meinaat panna elämän risaseks:D:D Kerro sitten täällä miten meni;-)

      • Miss19

        Ok se sit


    • Vedäkännitprkl

      Vedä kännit

      • Miss19

        Olen 13wee.


      • VedäKännitTaiKuole
        Miss19 kirjoitti:

        Olen 13wee.

        Älä anna iän rajoittaa hauskanpitoa. Kännit on mukava tapa viettää juhlia kelle tahansa iästä riippumatta, vauvasta vaariin.


      • Miss19

        No en sentään. Vedän vain 3 cocistaniin jo lyyti, alkaa mennä!


    • PervoErkki

      Onko tämän kuun eläke jo tuhlattu viinaksiin?

      • Miss19

        No haloo suomi! Olen 13wee, ja käyn vielä koulua!


    • Miss19

      Ok. Tänää oli kouluu ja sen jälkee, hoidin kotona itteni kuntoon ja kuuntelin musaa mut kyllästyin, noi 1 pääst. Menin kaupungil tulin just ja kaikki ihmiset aina kääntyy kattoo mua mut ketää, tuttuu ei tullu vastaa. Siis ollenkaan vedin sittenkin vähän cocistaaaaa, koska en haluu et oon aamulla ihan sekasin. Siis oikeest.
      Moi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2072
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1481
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      23
      1462
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1387
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe