Palstaidiooteille ei luvassa parisuhdetta

Liekö kuuhulluus taas lisääntymään päin vai onko huonosti menneet olympialaiset sumentaneet palstaätmien järjen?

Vaikea sanoa, mutta jutut on taas sitä luokkaa ettei kukaan normaalijärkinen ihmettele miksi palstaätmit elävät yksinäisinä.

Ei mitään järkevää taaskaan palstalla, pelkkää ätmijuttua.

63

782

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palstapoikanen

      Syy: naisia ei edelleenkään kiinnosta palstapojat. yhyy!

      • hgfghgfhgf

        Eikä palstapoikia edelleenkään palstanaiset. Yhyy!


    • Niin no, olisiko sitä muka luvassa muutenkaan jutuista huolimatta? Missä porkkana?

      • Tämähän on vanhan toistoa, mutta aina suosittu puheenaihe.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Tämähän on vanhan toistoa, mutta aina suosittu puheenaihe.

        Olihan tässä se ero että miehen tekemä avaus tällä kertaa,. Yeensä palstan naiset tekee tämän tyyppisiä, yllätyin kun oli sun tekemä avaus.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Olihan tässä se ero että miehen tekemä avaus tällä kertaa,. Yeensä palstan naiset tekee tämän tyyppisiä, yllätyin kun oli sun tekemä avaus.

        Ookei.

        Ihan kiva jos täällä on vielä naisiakin.


      • 7878788
        Harmaaritari kirjoitti:

        Olihan tässä se ero että miehen tekemä avaus tällä kertaa,. Yeensä palstan naiset tekee tämän tyyppisiä, yllätyin kun oli sun tekemä avaus.

        Mitäs yllättävää siinä oli? Perttihän se on joka jatkuvasti ruikuttaa ja tehtailee toinen toistaan huomiohuoraavampia aloituksia.
        Katsos kun ei se pysty elämään ilman palstaa.


      • kalsaritt
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Ookei.

        Ihan kiva jos täällä on vielä naisiakin.

        Mihinkä nää akat täältä häviis, vuosia jo olleet kun ei ole muuta elämää ja ihmissuhteita.EIköhän ne ole täällä loppuelämänsä.


      • 7878788 kirjoitti:

        Mitäs yllättävää siinä oli? Perttihän se on joka jatkuvasti ruikuttaa ja tehtailee toinen toistaan huomiohuoraavampia aloituksia.
        Katsos kun ei se pysty elämään ilman palstaa.

        En liene ainoa joka seuraa keskusteluja aina kun on aikaa ja joku älylaite näpeissä.

        Perttinä minut tuntevat eivät ole itsekään satunnaisia palstaselaajia.


      • kalsaritt kirjoitti:

        Mihinkä nää akat täältä häviis, vuosia jo olleet kun ei ole muuta elämää ja ihmissuhteita.EIköhän ne ole täällä loppuelämänsä.

        Oikeastaan ei "täällä" ole ketään, kaikki me ollaan himassa tai jossain muualla kuin "täällä".


      • 7878788
        A.Palstamäki kirjoitti:

        En liene ainoa joka seuraa keskusteluja aina kun on aikaa ja joku älylaite näpeissä.

        Perttinä minut tuntevat eivät ole itsekään satunnaisia palstaselaajia.

        Totta, mutta monikaan täällä ei ruikuta ja tehtaile aloituksia niin kuin sinä. Olen kyllä pistänyt parin vuoden aikana merkille miten sun mielenterveys heittelee aika ajoin. Välillä olet melko syvissäkin vesissä.


      • 7878788 kirjoitti:

        Totta, mutta monikaan täällä ei ruikuta ja tehtaile aloituksia niin kuin sinä. Olen kyllä pistänyt parin vuoden aikana merkille miten sun mielenterveys heittelee aika ajoin. Välillä olet melko syvissäkin vesissä.

        Tämä aloitus taisi suistaa sinut ja sinun mielenterveytesi syviin vesiin.


      • kiitosmiesten
        kalsaritt kirjoitti:

        Mihinkä nää akat täältä häviis, vuosia jo olleet kun ei ole muuta elämää ja ihmissuhteita.EIköhän ne ole täällä loppuelämänsä.

        On hyvä käydä palstalla silloin tällöin niin pysyy maanpinnalla.
        Muuta elämää löytyy mutta parisuhteesta pysyn kaukana.


      • pistäytyjä
        kiitosmiesten kirjoitti:

        On hyvä käydä palstalla silloin tällöin niin pysyy maanpinnalla.
        Muuta elämää löytyy mutta parisuhteesta pysyn kaukana.

        Tuo on kyllä totta. Tätä palstaa lukiessa parisuhde (etenkin jonkun wannabe-kiltti-kunnollisen kanssa) alkaa tuntua jokseenkin vastenmieliseltä ajatukselta.


      • mies.pistäytyjä
        kiitosmiesten kirjoitti:

        On hyvä käydä palstalla silloin tällöin niin pysyy maanpinnalla.
        Muuta elämää löytyy mutta parisuhteesta pysyn kaukana.

        Sama juttu naisten kanssa. Niitä oikeasti kilttejä-kunnollisia naisia on todella vähän.


      • mies.pistäytyjä kirjoitti:

        Sama juttu naisten kanssa. Niitä oikeasti kilttejä-kunnollisia naisia on todella vähän.

        No kummillekinko sukupuolille se ihana ihminen pitää pudota taivaista enkeliparven mukana?

        Haloo! Herätkää!

        Ei maailma ihmeitä tarjoa, ne tehdään!


      • Buhahaha
        Dissident kirjoitti:

        No kummillekinko sukupuolille se ihana ihminen pitää pudota taivaista enkeliparven mukana?

        Haloo! Herätkää!

        Ei maailma ihmeitä tarjoa, ne tehdään!

        Naiset sanovat "parempi yksin kuin huonossa suhteessa" ja ätmit (ja muutkin miehet?) sanovat saman asian vähän eri muodossa. Ei kummallekaan kelpaa kun valmiiksi itselle räätälöity ihana kumppani.


      • Buhahaha kirjoitti:

        Naiset sanovat "parempi yksin kuin huonossa suhteessa" ja ätmit (ja muutkin miehet?) sanovat saman asian vähän eri muodossa. Ei kummallekaan kelpaa kun valmiiksi itselle räätälöity ihana kumppani.

        Totta!

        Toinen ihminen on kohdattava, oli mies tai nainen. Taisit paljastaa niin sanotut "naisätmit. " Hekin jaksavat muistuttaa tuosta, etteivät miestä elämään halua.... miksiköhän? Tarvitseeko sitä edes mainostaa jos niin asia on? .....niiinpä.

        Ps. Perskeles että on kylymä keli....jaiks...


    • Olympialaiset eivät suinkaan ole menneet mitenkään huonosti. Tarkasti kisoja seuranneet ovat kuitenkin jo nähneet yhden nännin, mikä on aika paljon enemmän kuin tavallisesti kisoista saadaan. Äkkiä muistellen vain Barcelonan kesäkisat '92 ovat menneet vielä paremmin, koska silloin nähtiin ainakin kaksi kokonaista tissiä, kun joku Afrikan maa laittoi naisjuoksijansa kilpailemaan miesten paidassa.

    • Gnuk

      Teet sä mitään muuta kuin palstailet?

      • Makaan samalla sohvalla. Ei tästä tule mitään kun jutut on taas ätmitasoa.


      • Gnuk
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Makaan samalla sohvalla. Ei tästä tule mitään kun jutut on taas ätmitasoa.

        Siis mä tarkoitan niinku yleensä. Teetkö töitä? Harrastatko jotain? Käytkö ulkona? Onko muita mielenkiinnon kohteita kuin palsta ja palstan ätmit?


      • Gnuk kirjoitti:

        Siis mä tarkoitan niinku yleensä. Teetkö töitä? Harrastatko jotain? Käytkö ulkona? Onko muita mielenkiinnon kohteita kuin palsta ja palstan ätmit?

        Teen normaalia päivätyötä, mutta en tällä hetkellä harrasta mitään. Ehkä pitäisi.


      • Gnuk
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Teen normaalia päivätyötä, mutta en tällä hetkellä harrasta mitään. Ehkä pitäisi.

        Jääkö sulle duunissa aikaa palstailuun? Aika hyvä duuni sitten...

        Mut pitäiskö sun näyttää ätmeille esimerkkiä ja hommat itselles parisuhde? Sit voisit säännöllisesti raportoida tänne siitä ja opettaa ätmejä miten se suhde saadaan, miten sinä ollaan ja miten se pidetään... :D


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Teen normaalia päivätyötä, mutta en tällä hetkellä harrasta mitään. Ehkä pitäisi.

        Päivätöitä?

        Minä olen jostain saanut käsityksen, että olet yrittäjä.


      • Gnuk kirjoitti:

        Jääkö sulle duunissa aikaa palstailuun? Aika hyvä duuni sitten...

        Mut pitäiskö sun näyttää ätmeille esimerkkiä ja hommat itselles parisuhde? Sit voisit säännöllisesti raportoida tänne siitä ja opettaa ätmejä miten se suhde saadaan, miten sinä ollaan ja miten se pidetään... :D

        Jos haluan, voin toki duuniaikanakin palstailla vähän. Ei ole kyllä paljoa keskusteltavaa kun palstajutut on aika köyhiä.

        En näe tarpeelliseksi ryhtyä parisuhteeseen havainnollistaakseni teille miten se homma toimisi. Minä en hirveästi muutoinkaan mieti parisuhteita enkä kirjoittele niistä, nuo jutut kiinnostaa enemmän ätmejä.


      • hullu_ukko kirjoitti:

        Päivätöitä?

        Minä olen jostain saanut käsityksen, että olet yrittäjä.

        Olen ollut yrittäjänä, mutta en enää vuosiin.


      • Gnuk kirjoitti:

        Jääkö sulle duunissa aikaa palstailuun? Aika hyvä duuni sitten...

        Mut pitäiskö sun näyttää ätmeille esimerkkiä ja hommat itselles parisuhde? Sit voisit säännöllisesti raportoida tänne siitä ja opettaa ätmejä miten se suhde saadaan, miten sinä ollaan ja miten se pidetään... :D

        Käsittääkseni dissidentillä on joku nainen kierroksessa niin kohtapuoliin varmaan saada sieltäpäin ihan tarpeeksi raporttia kuinka naiset on ihania ja riittämiin henkselinpaukuttelua siitä kuinka niitä saa kun on vaan aktiivinen ja oma itsensä ja ennenkaikkea positiivinen ja että sinkkuus on ihan oma vika itsekullakin ätmillä.


      • Gnuk
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Olen ollut yrittäjänä, mutta en enää vuosiin.

        Hmmm.....

        Ne yrittäjät, jotka minä tunnen(tunnen aika monta), ovat kaikki elämäntapayrittäjiä. Kun sille tielle joskus lähtivät, eivät ole palkkatöihin takaisin palanneet. Mikä sai sinut luopumaan yrittäjyydestä? Paremmat tulot?


      • Gnuk kirjoitti:

        Hmmm.....

        Ne yrittäjät, jotka minä tunnen(tunnen aika monta), ovat kaikki elämäntapayrittäjiä. Kun sille tielle joskus lähtivät, eivät ole palkkatöihin takaisin palanneet. Mikä sai sinut luopumaan yrittäjyydestä? Paremmat tulot?

        Sinä olet selannut palstaa niin paljon että tarinani on taatusti tuttu.


      • Gnuk
        Harmaaritari kirjoitti:

        Käsittääkseni dissidentillä on joku nainen kierroksessa niin kohtapuoliin varmaan saada sieltäpäin ihan tarpeeksi raporttia kuinka naiset on ihania ja riittämiin henkselinpaukuttelua siitä kuinka niitä saa kun on vaan aktiivinen ja oma itsensä ja ennenkaikkea positiivinen ja että sinkkuus on ihan oma vika itsekullakin ätmillä.

        Noh, jos sillä on kiire vetää suhde vituiks niin sit kannataa raportoida siitä ja hehkuttaa sitä suhdetta kaikkialla niin paljon kuin mahdollista.


      • Gnuk
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Sinä olet selannut palstaa niin paljon että tarinani on taatusti tuttu.

        Mä oikeastaan selanut aika vähän sun juttuja. Viime aikoina lukenut ja osallistunut niihin vähän enemmän. Yleensä olet kuulunut nopeasti yli rullattaviin tai skipattaviin tyyppeihin.

        Muistin, että tunnen yhden yrittäjän, joka siirtyi yrittäjyydestä palkkatyöhön. Möi firmansa ja jäi sitten vielä toimitusjohtajaks sinne. Ei saanut sopparin mukaan muutamaan vuoteen perustaa kilpailevaa yritystä. Noh, se aika meni ja nyt sillä on taas ollut jo vuosia yrittäjyys päällä...

        Mutta nopeasti kelattuna mun omiin empiirisiin havaintoihin elämästä, sinä olet joko tunari yrittäjänä, puhut paskaa siitä menneestä yrittäjyydestä tai sitten olet liiketoimintakiellossa. Saatan mä erehtyäkin, ei olisi ensimmäinen kerta... :)


      • kattienkontit

        Dissi on kissansa ihan varmasti ansainnut, vaikka eihän makuasioissa ansaita. Uskon, että on naisten mieleen, vaikka olikin aikamoiset riippakivet paketissa. Kuka mitä kelläkin. Harmiksen synkkyys ja yksitotinen asemasota naisia vastaan ei ainakaan pidemmän päälle ole varmaan monestakaan naisesta kovin viehättävää. Joku naisten tuusannuuskaksi jauhama melankoolikko-pessimisti hakuvinkiksi täsmätörmäyksen toivossa. Voi olla ettei siltikään tule olemaan helppoa.


      • Gnuk kirjoitti:

        Mä oikeastaan selanut aika vähän sun juttuja. Viime aikoina lukenut ja osallistunut niihin vähän enemmän. Yleensä olet kuulunut nopeasti yli rullattaviin tai skipattaviin tyyppeihin.

        Muistin, että tunnen yhden yrittäjän, joka siirtyi yrittäjyydestä palkkatyöhön. Möi firmansa ja jäi sitten vielä toimitusjohtajaks sinne. Ei saanut sopparin mukaan muutamaan vuoteen perustaa kilpailevaa yritystä. Noh, se aika meni ja nyt sillä on taas ollut jo vuosia yrittäjyys päällä...

        Mutta nopeasti kelattuna mun omiin empiirisiin havaintoihin elämästä, sinä olet joko tunari yrittäjänä, puhut paskaa siitä menneestä yrittäjyydestä tai sitten olet liiketoimintakiellossa. Saatan mä erehtyäkin, ei olisi ensimmäinen kerta... :)

        Minä olen ollut palstalle yli 1,5 vuotta, ja aika näkyvänä hahmona. Alkuaikoina kertoilin omista asioistani aika avoimestikin.

        Aikalailla sama porukka täällä on edelleen kuin aloittaessani, itse asiassa lienen edelleen nuorin tulokas. En ole aloittamassa asioideni käsittelyä täällä enempää kuin mitä olen jo tehnyt, kyllä me ollaan jo riittävän tuttuja keskenämme.


      • Gnuk
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Minä olen ollut palstalle yli 1,5 vuotta, ja aika näkyvänä hahmona. Alkuaikoina kertoilin omista asioistani aika avoimestikin.

        Aikalailla sama porukka täällä on edelleen kuin aloittaessani, itse asiassa lienen edelleen nuorin tulokas. En ole aloittamassa asioideni käsittelyä täällä enempää kuin mitä olen jo tehnyt, kyllä me ollaan jo riittävän tuttuja keskenämme.

        Niinno... Sun skitsoilut on edelleen sun parasta antia mitä olet palstalle tuottanut. Poliisinpojat ja muut.... :D

        Ja mua ei tosiaan kiinnosta kovinkaan paljon palstalaisten elämä. Se pään sisältö ja korvien väli on kiinnostavampaa. Ja joskus jopa sielunmaisema, siis sellaisten kohdalla joilla sellainen on... :)


      • Gnuk kirjoitti:

        Niinno... Sun skitsoilut on edelleen sun parasta antia mitä olet palstalle tuottanut. Poliisinpojat ja muut.... :D

        Ja mua ei tosiaan kiinnosta kovinkaan paljon palstalaisten elämä. Se pään sisältö ja korvien väli on kiinnostavampaa. Ja joskus jopa sielunmaisema, siis sellaisten kohdalla joilla sellainen on... :)

        Alusta lähtien olet ollut minun innokkaimpia fanejani, se tuskin on moneltakkaan jäänyt huomaamatta.


      • Gnuk
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Alusta lähtien olet ollut minun innokkaimpia fanejani, se tuskin on moneltakkaan jäänyt huomaamatta.

        Nyt vitsin murjasit... :D


      • Gnuk kirjoitti:

        Nyt vitsin murjasit... :D

        Ainahan sinä olet huomiotani vailla.


      • Nämätulimieleen
        Gnuk kirjoitti:

        Niinno... Sun skitsoilut on edelleen sun parasta antia mitä olet palstalle tuottanut. Poliisinpojat ja muut.... :D

        Ja mua ei tosiaan kiinnosta kovinkaan paljon palstalaisten elämä. Se pään sisältö ja korvien väli on kiinnostavampaa. Ja joskus jopa sielunmaisema, siis sellaisten kohdalla joilla sellainen on... :)

        Ai tosiaan :D
        Olinkin jo unohtanut sen nimimerkki-karusellin mitä Pertti yhteen väliin pyöritti. Oijoi kun oli mies välillä pahan kerran sekaisin ja tuuliajolla. Ja sitten oli vielä sekin mylmyrin ja kaapin juttu mikä sai pertin ihan tolaltaan.


      • Gnuk
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Ainahan sinä olet huomiotani vailla.

        Mä fanitan yhtä paljon Johanna Tukiaista, Lampelaa ja Kärpästä ja ketä kaikkia muita hörhöjä julkisuudessa pyörii... :D

        Ja täältä päin katsottun näyttää kyllä aika vahvasti siltä, että sinä tässä eniten sitä huomiota olet vailla. Saatan mä taas kerran erehtyä. Niin kuin aina... :D


      • Gnuk kirjoitti:

        Mä fanitan yhtä paljon Johanna Tukiaista, Lampelaa ja Kärpästä ja ketä kaikkia muita hörhöjä julkisuudessa pyörii... :D

        Ja täältä päin katsottun näyttää kyllä aika vahvasti siltä, että sinä tässä eniten sitä huomiota olet vailla. Saatan mä taas kerran erehtyä. Niin kuin aina... :D

        Avaukseni ovat räväkämpiä kuin sinun, mutta ainahat voit pysytellä pois jos tekee pahaa.


      • Gnuk
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Avaukseni ovat räväkämpiä kuin sinun, mutta ainahat voit pysytellä pois jos tekee pahaa.

        Juu, ei puutu kuin lentävät kortsut yms. :D


      • Gnuk kirjoitti:

        Juu, ei puutu kuin lentävät kortsut yms. :D

        Pomppasi yli.....ehkä sisäpiirin juttuja?


      • Gnuk
        Nämätulimieleen kirjoitti:

        Ai tosiaan :D
        Olinkin jo unohtanut sen nimimerkki-karusellin mitä Pertti yhteen väliin pyöritti. Oijoi kun oli mies välillä pahan kerran sekaisin ja tuuliajolla. Ja sitten oli vielä sekin mylmyrin ja kaapin juttu mikä sai pertin ihan tolaltaan.

        helmiä.sioille ja sioille.helmiä rekisteröitiin aika nopeasti kun alkoi olla uhkana pertsalle. Sit kirjoitin hetken flaviona kun jotkut palstan naiset oli mut sellaiseksi nimennyt. Sekin rekisteröitiin. Kirjoitin sen jälkeen fla.viona. Sekään nimimerkki saanut kauan olla rekisteröitymättömänä... :(

        Sit ne pertsan skitsoilut kun joku oli onkinut sen mielestä selville sen oikean henkilöllisyyden ja uhkas paljastaa sen palstalla. Milloin se olin minä, milloin Ikis milloin joku kuka lie.... :D

        Sinänsä hupaisaa, että nyt esittää taas niin fiksua ja filmaattista, vaikka sen sipuli taitaa olla aika hajalla. Kai tässä on ajan kysymys milloin se taas skitsahtaa jostain... :D


    • Kaisanoasaa

      Ätmi teki tämän aloituksen. Oli aika ätmi tasoinen aloitus ettei aloittajalle ole luvassa parisuhdetta.

      • Koeta skarpata jos ätmiksi kutsuminen saa pahoittamaan mielesi.


    • Kaisanoasaa

      Kannattaa nostaa sitä statusta ylemmäs että naiset huomaa sinut.

    • Kaisanoasaa

      Haluaako joku muka käytettyjen suomi naisten kanssa parisuhteen. Parempi olla vaan ätmi niin on onnellinen.

      • Onko ätmiys oma valinta? Tuskin sentään, sehän on synnynnäistä.


      • Buhahaha
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Onko ätmiys oma valinta? Tuskin sentään, sehän on synnynnäistä.

        Edellinen taisi tarkoittaa, että parempi olla vaan reilusti naiseton ätmi kun yrittää upgreidata statustaan vaikka siksi paljon parjatuksi aisuriksi.


    • Kiltti-ja-Kunnollinen

      Antaa naisidioottien olla jännämiesten kanssa Jotain naista oli taaas jännämies ampunut.

    • Kuuhullu-ATM

      Täällä on Pertsa varmaan joku eläkeläisten palsta. Siellä on niitä teidän seitsemänkymppisten pappojen juttuja. Sinne vaan, tervemenoa!

    • 987879897798

      Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Kiitos taas Pertsalle virkistävästä avauksesta.

      • gnukkelson.älähti

        Tuolla tosiaan Gnuk älähti aika pahasti.


    • hienoahienoa

      https://i0.wp.com/25.media.tumblr.com/tumblr_lyupc7dF0M1r9dohio1_500.gif
      Tässä on tyypillinen palstanainen. Miksi kukaan palstamies haluaisi sellaista? Tinderissäkin tuollaiset naiset luulevat ansaitsevansa ytmin kaltaisen miehen, vaikka ainoastaan ATM (siis oikea ATM, eikä sellainen jonka naiset väittävät olevan ATM, naiset kun eivät tajua tasoista mitään koska ovat hypergamisia) on ainut oikea mies heille.

      • ehhehee

        Missä täss nyt oli palstanaisten haluamisesta kyse, ja mistä tiedät millainen kukakin palstanainen on? Ohan niitä naisia muuuallakin.


      • kuvan.nainen

        Jos ATM on ainut oikea mies kuvan kaltaisille naisille ja palstan ätmit eivät sellaista halua, niin ovatko palstan ätmit siis hypergamisia?


      • Buhahaha
        kuvan.nainen kirjoitti:

        Jos ATM on ainut oikea mies kuvan kaltaisille naisille ja palstan ätmit eivät sellaista halua, niin ovatko palstan ätmit siis hypergamisia?

        Minusta on jo pitkään ollut selvää että palstaätmit ovat hypergamisia. Ongelma ei enää ole täysi naisettomuus (kaikille ainakaan) vaan se ettei saa riittävän hyvää naista.


      • ahtijatapio
        Buhahaha kirjoitti:

        Minusta on jo pitkään ollut selvää että palstaätmit ovat hypergamisia. Ongelma ei enää ole täysi naisettomuus (kaikille ainakaan) vaan se ettei saa riittävän hyvää naista.

        Näin on. Jotkuthan saisi esim. yksinhuoltajan, mutta ei kelpaa. Toisille ei kelpaa vanhat ja osalle taas ei lihavat. Vain pieni osa täällä on niitä, jotka ei ihan oikeasti saisi mitään naista, vaikka heille kelpaisi vaikka se yh!


    • Hehe. Täällähähän remutaan kunnolla ja mä nukun kaikessa rauhassa...

    • jeremies

      Noin viikko sitten Palstan ongelma-ketjussa oli tehty pieni otanta sen hetken aloitusaiheista:
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15179705/palstan-ongelma#comment-92803645

      Havaiten tason ja ajatusmaailman, entistä perustellumpaa on todeta, "Palstaidiooteille ei ole luvassa parisuhdetta". Kukaan nainen ei jaksaisi vetää tuollaisia 'painolasteja' vaikka ei oliskaan suoraan vaakalla mitattavissa ;)
      surullista tietenkin, että itse toistensa 'tuella' liemiään kokkailevat

    • Sniffistä-heijaa

      Eihän mulla ole muuta tarjottavaa kun tämä itsepureskeltu räkäni.

    • rätt

      Ei palstaidiootit saa kumppania, ei naiset eikä miehetkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2062
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1604
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      6
      1229
    Aihe