Eli ennen joulua meille murtauduttiin ja sain tietää joskus päivän myöhemmin (oon 5lk tyttö) en uskalla nukkuu koska mua pelottaa että meijän alakerrassa on joku pelkkä kissan kävely aiheuttaa kauheen paniikin (varsinkin yöllä) en uskalla olla enää yksin kotona, nukkua selkä päin kaappia, mennä alakertaan yöllä jne. Asun pienessä kylässä ja täällä päin on monta kertaa murtauduttu taloihin kerran koitettu sytyttää taloa palamaan (ei meidän) en vaa pääse yli siitä... Kukaan ei usko kuinka paljon mua pelottaa mennä nukkumaan jne oon sanonut äitillekkin et muutetaan pois et en haluu asuu tääl koska tää ei tunnu kodilta johon vois mennä ja kokee olevan turvassa! En nuku enää kunnolla koska pelkään, koulussa kokeet ei mee hyvin koska pelkään mistä syystä en voi lukea tai jos luen mitään ei jää mieleen koska minua pelottaa, miten pääsen yli pitäskö mun sanoa jollekin auttakaa.
Meille murtauduttiin
Muapelottaanyt
1
1626
Vastaukset
Soita nuorten puhelimeen tai sitten koulun terveydenhoitajille. Ei opeille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614358KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1443120Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472428Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?462343- 981985
- 241883
- 281596
- 221584
- 1501411
- 341233