Kenet haluat ?

Hallupoi

Kysyn nyt.

113

5889

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oisinvoinutollahyväystäv

      Tiedän mutta ei antaudu kun toisen ja kun asioista ei voi puhua niin voimaton olen.Pakko vaan unohtaa,en voi muuta.....

      • nomitämuka

        voisin tehdä. Tulla vaan sun oven taakse, että kop kop. Koska sitten tulen. Haluutko nyt viikonloppuna mun tulevan?


      • Oisinvoinutolla

        Ei hän tulisi....Silti oudosti vihjailee itsestään mitä en ymmärrä.


      • naikkoselle
        Oisinvoinutolla kirjoitti:

        Ei hän tulisi....Silti oudosti vihjailee itsestään mitä en ymmärrä.

        Flirttailu piristää työympäristöä. Älä sekoita sitä muuhun.


      • Olisinvoinutolla

        Ei olla samassa duunissa,ihan muualla tavattiin.


      • Sivusta
        naikkoselle kirjoitti:

        Flirttailu piristää työympäristöä. Älä sekoita sitä muuhun.

        Kelle naikkoselle?


      • Kerrokerro

        Miten vihjailee?


      • tulisinjoshaluaisit
        Oisinvoinutolla kirjoitti:

        Ei hän tulisi....Silti oudosti vihjailee itsestään mitä en ymmärrä.

        Älähän sano. Voisin minä tullakin, jos tietäisin sinun kaipailevan minua.


      • Olisinvoinutolla

        😄,no ala tulla..Mä tällanen himokas leijona.Hän siinä menetti,en minä☺


      • aikaomahyväisesti

        sanottu. Hän menetti sinussa jotain, mutta sinä et hänessä. Olipas narsistisesti sanottu. Kuka nyt tollasen kanssa haluaa edes olla.


      • Olisinvoinutolla

        Kaikkea ei voi saada mutta toiset haluaa kaiken.Onko narsistista laittaa tälle haluamiselle rajat?Ei.


    • Anainen----

      Kaukana asuvan miehen

    • näinollutkauan

      Entisen naapurin kymmenien vuosien takaa.

      • entinen.naapurin.poika

        Onko sinulla ja hänellä ollut joskus jotain "juttua" ?


      • Envoinutollalaittamatta

        Naapurin poikapa hyvinkin kateissa.


    • K__

      Hänet 😪

    • seonohi

      Harmi ettei tultu juttuun.

      • ikäväikävä

        Oli yllä tosi harmi, ikävä suorastaan


    • pyöriilakanatsolmuun

      hänestä aamuna rankemmin riemuiten innostun.

    • aitoriitta

      Haluan Jarin.

      • Niin minäkin Riitan, olisitpa hän jota etsin Pirkanmaalta


      • Rryh

        No ketä sä tarkoitat riittaa.mä on yksi niistä riitasta pirkanmaalta nääs


    • Jiinoma

      Juhan.

      • juhahaluaa

        Pitkän ja kauniin ja älykkään naisen jolla on vahva mieli!


      • jiinsoma

        Vähän tuntomerkkei Juhasta. :3 Ettei oltais samaan..


      • tuskinpaolette
        jiinsoma kirjoitti:

        Vähän tuntomerkkei Juhasta. :3 Ettei oltais samaan..

        Samaan... suomessa on aika monta juha nimistä.


      • jiinsoma
        tuskinpaolette kirjoitti:

        Samaan... suomessa on aika monta juha nimistä.

        Niin ajattelinkin, olenhan pöpipää akka. Irti mun Juhasta. 😂


      • tuskinpaolette
        jiinsoma kirjoitti:

        Niin ajattelinkin, olenhan pöpipää akka. Irti mun Juhasta. 😂

        No kertokaas molemmat millanen se juha on


      • RehellisestiJiinOma
        tuskinpaolette kirjoitti:

        No kertokaas molemmat millanen se juha on

        No tämä mun Juha on Kouvolasta......


      • naisihailija

        Juha on kyllä ihana.. mmm


      • Sivustavaan
        tuskinpaolette kirjoitti:

        No kertokaas molemmat millanen se juha on

        Juha 32-33v.


    • pep333333

      Laurin haluun mun naapurista.

      • Jiinoma

        Mun Juha on10 vuotta nuorempi.


    • pep33333

      HALUUN Laurin. Piste...

    • eisilläolemerkitystä

      Ihan sama haluanko vai en, kun hän ei minua halua.

      • mitämenivikaan

        Miks ei haluu sua?


    • sekaisinkaikki

      Minä kyllä haluan häntä, mutta häntä haluaa toista.

    • ihan.sama

      Ihan kuka vaan käy jo.

    • Markopetterin

      haluan minä

    • se.se.on

      Vahvan miehen, joka ei haaveile muista.

    • otanmitähaluan

      Aina pitää haluat joku näinkö se menee? En halua, sitten kun haluan otan. So simble is that..,.,.

    • tiedäsitten

      Aina sitä haluta saa, tiedä vaikka joskus

    • Tasapuolisuustässäkin

      Haluan naisen, joka haluaa minut.

      • vapaa.varattu.mikä

        Pitääkö sen olla vapaa? Ja vaik ois varattu, niin voi pettää kunhan vaan haluaa sua? Onko väliä?


    • ToivonLöytäneeniHänetJo

      Haluan miehen joka haluaa minut vaikken häntä haluaisi sillä en halua olla hätävara, viimeinen oljenkorsi tai että mies ihastuu vain ihailun kohteena olemiseen eikä minuun itseeni

      Haluan miehen jolle ei kelpaa kuin ainoastaan minä.

      Haluan miehen joka arvostaa minua ei loukkaa ainakaan tahallaan.

      Haluan miehen joka näkee minun sydämen ja sielun ja pitää siitä, eikä vain pillua tai ulkonäköä


      (Joten älä tuota pettymystä sillä..)

      • säälittävälle

        "Haluan miehen joka haluaa minut vaikken häntä haluaisi sillä en halua olla hätävara, viimeinen oljenkorsi tai että mies ihastuu vain ihailun kohteena olemiseen eikä minuun itseeni"


        Oletko aivan tyhjäpää? Sinä itse haluat olla ihailun kohteena ja juuri sinulle ei ole väliä oletko sinä ihastunut tuohon ko. mieheen. Ei heelvetti mistä noin tyhmiä kana-aivoja löytyy?


      • ToivonLöytäneeniSsenJo
        säälittävälle kirjoitti:

        "Haluan miehen joka haluaa minut vaikken häntä haluaisi sillä en halua olla hätävara, viimeinen oljenkorsi tai että mies ihastuu vain ihailun kohteena olemiseen eikä minuun itseeni"


        Oletko aivan tyhjäpää? Sinä itse haluat olla ihailun kohteena ja juuri sinulle ei ole väliä oletko sinä ihastunut tuohon ko. mieheen. Ei heelvetti mistä noin tyhmiä kana-aivoja löytyy?

        Kuka niin sanoo? Sinun pääsi varmaan laittaa lisä rivejä tekstiini. Se mielikuvitus kuriin

        Yksi asia mitä vihaan joissain palstalaisissa on se että kun kontektissa ei lue koko asiasta mitään, niin silti joku jostain pierasee väliin tyhjästä jotain. Se mielikuvitu, se mielikuvitus.

        Jos riveissä ei lue että: EI VÄLIÄ MINUN TUNTEILLA JA RAKASTANKO SITÄ, silloin semmoista väitettä ei siellä ole vaan se on lukijan oma mielikuviyus joka lisäillyt tekstiin omia rivejä

        Tämä on sellaisten änkyrävänkyröiden tapa muuten millä he saavat suhteessa ristiriitoja ja tappeluita aikaan. Kun pierastaan toisen sanomisiin mielikuvituksen avulla olettamuksia ja sitten huudetaan niistä vihaisena ja haukutaan toinen ja se toinen huutaa päälle että: JUMALAUTA SANOINKO NIIN????

        sitten suuttuu se toinenkin ja paiskaa ovet kiinni perässään ja sanoo että

        "haistappa sinä kuule vittu. Minä lähden. et tarvitse tähän toista keskutelijaa kun näyttää tuo kysyminen ja vastaaminen sujua sinulta itseltäsi kummankin puolesta, joten hoidappa koko homma ihan yksikseen. "

        Itse joskus tappelin ex-avokkini kanssa eräästä aiheesta ja ex ei tajunnut. Huusin sille että: Miksi sä et kuuntele minua koskaan?? Taaskaan sä et kuunnellut. Et tajua yhtään mitään.

        se huutaa perään että: koko ajanhan minä tässä kuuntelen

        Pointti oli siinä että silloinkin se kuuli mitä halusi kuulla ja loput se pierasi päästään ja minulla paloi piuhat kokonaan siihen ja huusin että kun se ei vittu saatana kuuntele yhtään. että mikä siinä nyt on niin vaikeaa vaan kuulla mitä sanon..

        Lopulta luovutin ja kun yhteinen asunto niin en sitä voinut käskee painua niin pitkälle kuin pippuri kasvaa vetään noita tulkintojaan hatusta joten vedin takin päälle ja lähdin itse meneen.

        ex huuteli perään että hän kuuntelee koko ajan ja minä huudan takas että kuuntelisit paremmin ja häippäsen ovista ulos


      • omatminitupakat

        Aika huvittava juttu oli eräässä palaverissa, kun olin, niin joku... no... keskikokoinen nainen tuli esittelemään toisille ihmisille että miten yrittää vähentää tupakanpolttoaan:

        Tekee itselleen sätkistä sellaisia "minitupakoita", jotka ovat lyhyitä jotta ei tarvitse polttaa aina kokonaista, oma erikoismallinen.

        Katsoin sen kun esitteli niitä noin 3cm pitkiä omia tekemiään tupakoita toisille, en viitsinyt puuttua peliin sanomalla että ehkä joku... sähköjuttu voisi olla kätevämpi.


      • ToivonLöytäneeniHänetJo

        Joo o.. kerran minäkin taisin piirtää exälleni kuvan ongelmanytimestä kun me puhuimme eri asiasta ja se ei tajunnut minua eikä kuunnellut yhtään.

        En jaksanut enää käyttää ääntäni kun alkoi hermot palaa ihan täysin siihen minun sanomisieni vääristelyyn joten hiljenin ja piirsin kartan siitä mistä nyt kenkä puristaa. Annoin sen sille ja lähdin lenkille.

        Sai putkiaivo jäädä tulkitseen kuvaa ja ratkoon ongelmaa ihan keskenänsä..

        Kyl sillä jokin piuha tais alkaa sytyttäänkin sillä keinoin.

        Se itse taas käytti meidän keskinäisissä ristiriidoissa paperia ja ranskalaisia viivoja
        ja sitten paperin vikana sillä oli siellä sarake: ONGELMANRATKAISU

        Tehtiin ihan sopimuspaperi joka allekirjoitettiin molemmat sitten ja siihen sitouduttiin kumpikin


      • normielämäävain

        Jos tulee ongelmia niin kannattaa kutsua Negotiator General paikalle, jotta tulee ex-miehellesi pissit ja kakitkin samalla housuun kuulusteiluissa :B

        Oli pääesikunnan eversti tai ei, siltikin kakkii pelostaan housuihinsa :D


      • ToivonLöytäneeniHänetJo
        normielämäävain kirjoitti:

        Jos tulee ongelmia niin kannattaa kutsua Negotiator General paikalle, jotta tulee ex-miehellesi pissit ja kakitkin samalla housuun kuulusteiluissa :B

        Oli pääesikunnan eversti tai ei, siltikin kakkii pelostaan housuihinsa :D

        Ei mulla sen kanssa ole mitään selvitettävää enää. Katoppa kun se ero tuli sen takia ettei niitä asioita saatu oikeneen enää lopulta suoriksi vaan kaikki keskittyi "kylmään asemasotaan"

        Noh, sitten pitkän kylmänsodan (eli hiljaisen ajan jolloin mikään ei kunnossa ja molemmat tiesi sen mutta asioista ei puhuttu ) jälkeen räjähti viimeinen kova tappelu jonka yhteydessä käytiin kaikki asiat ja pettymykset läpi ja selvitettiin kaikki, puhuttiin suut puhtaaksi ja viimeisenä minulta tuli että: haluan erota

        Kaikki siis mitä piti selvittää tuli viimeisessä "sodankäynnissä" jonka jälkeen päästiin välirauhaan ja viimein sopuun erosta.

        eron jälkeen ei ole ollut enää mitään asioita selviettävänä sen jälkeen kun asuntoon liittyvät käytännönasiat oli hoidettu


      • iteymmärränerittäinhyvin

        Minusta on hyvin tärkeää haluta ihminen joka haluaa juuri minut. Pitää juuri minusta, tykkää luonteestani, ulkonäöstäni ym.vaikken olisikaan se maailman kaunein ja fiksuin. Ja kyllä nimenomaan niin päin, että minä olen tärkeä enkä mikään kuhan nyt joku on.


      • tärkeälletärkeä
        iteymmärränerittäinhyvin kirjoitti:

        Minusta on hyvin tärkeää haluta ihminen joka haluaa juuri minut. Pitää juuri minusta, tykkää luonteestani, ulkonäöstäni ym.vaikken olisikaan se maailman kaunein ja fiksuin. Ja kyllä nimenomaan niin päin, että minä olen tärkeä enkä mikään kuhan nyt joku on.

        Samaa mieltä. Ei sellaista " kunha nyt joku on" en voisi itse kenenkään kanssa olla eikö periaatteella enkä haluaisi olla tärkeälle vaan joku vaan tärkeä.


    • aitoriitta

      Sebastianin.

    • RauhaJaKen

      Rauha vain on mun sydämessäni. Siellä se hurisee, vaikka ympärillä pörisee. Ken rauhaa rakastaa se rauhan saako vierelleen?

      • KenJaRauha

        😁😍😁


    • aitoriitta

      Sinut, sinut, sinut.

    • pep333333

      Laurin haluun edelleen itselleeee.

    • Otatässänytselvää

      En tiedä haluanko hänet , mutta tunteeni haluaisin kyllä selvittää tätä tuntematonta miestä kohtaan. Liikaa hallinnoi mieltäni. Mokoma.

    • Deekaavee

      Markku on ollut mun yli vuoden ja haluan aina vaan 💕💕💕😘😋😍

    • Lahtivälillämmeon

      Sarin ikuisesti kokonaan❤️💋

    • näinseyhäon

      Miehen, entisen naapurin.

      • Pidänäppiserossa

        Buahhahaa,,hoitele sinä vaan se oma ukkos, minä hoitelee omani. Haaveillahan aina voi, mutta tosielämä on aivan muuta.


      • Söpönsellaisen

        Naisen, entisen naapurin


    • aitoriitta

      En tiedä. Mielestäni sinun ja vaimosi pitäisi selvittää ristiriidat, joita kaikille pareille tulee vuosien kuluessa. Mekin olemme kaikki nuo käyneet läpi. Kannattaako tässä ruveta pareja rikkomaan. Olet vain niin vihaisen oloinen jos valitsen Jarin. Pelkään että suutut minulle. Olen toki ihastunut sinuun mutta kyseessä on väistämättä kevytihastus kun emme toisiamme tunne. Mielestäni sinun pitäisi olla perheesi kanssa ja minun omani. Me voisimme laittaa aikamme johonkin hyödyllisempään kuin tähän. Tämän ajan voisimme käyttää vaikka lastemme kanssa olemiseen, perheelle pullan leipomiseen tai makaronilaatikon tekemiseen. Eiköhän vain unohdeta meidän keskeinen juttu. Minä olisin siihen ihan valmis. Haluan suunnata energian johonkin muuhun kuin tähän. En vaadi sinulta mitään enkä ole vihainen jos vain lopetat tämän. Selättäkää vaimosi kanssa ongelmat ja olkaa onnellisia. Uskon, että vaimosi on valmis tulemaan sinua vastaan. Minä olen Jarin kanssa riittävän onnellinen. Joitakin ongelmia on mutta ei pahoja. Oikeastaan meillä on viime aikoina ollut ihan mukavaa...

      • sosimppelii

        Ei kuulu mulle, mutta älkää neuvoko mitä muiden pitää tehdä. Joku voi haluta pysyä kumppaninsa kanssa joku ei.


      • aitoriitta

        Olet aivan oikeassa. Minun ei pidä neuvoa mutta olet itsekin sitä mieltä että meillä ei olisi aikaa toisillemme. Ehkä sinun pitäisi olla yksin? Samaa mieltä sinun kanssasi siitä, että avioliitto ei ole sosiaalitoimisto. Jokaisen pitää huolehtia omasta elannostaan. Kotirouvia kai harvoin nykyään on. Toivoisin, että olisit onnellinen. Ehkä se ei ole kumpikaan meistä vaan aivan joku muu. Minä olen onnellinen ihan tässä tavallisessa elämässäni. Miksi en saa elää sitä?


    • aitoriitta

      Jarin vaan aina.

    • Kovakivi

      No mä ainakin haluun sen, jota en voi koskaan saada. Naisen saavuttamattoman ja mun haavekuvan unista...

    • rötväle

      Nimikirjaimilla: JTH, CLH, JAS tai JKN

    • Urpopaasio

      Mansikin

      • peekootietty

        Petrin haluisin, aina.


      • Peekoo00

        Kuka minua kaipaa?


    • aitoriitta

      Jarin.

    • aitoriitta

      Edelleen ja entistä selkeämmin Jarin.

    • muitaeikoskaan

      Yhden jo entuudestaan tutun.

    • ihanvaansentoisen

      En minä sinussa pidä mistään, olet liian lapsellinen, liian typerä, liian mustasukkainen, liian trolli, liian kiukkuinen, liian kavala, liian vihainen, liian pahansisuinen, liian narsisti, liian ilkeä, liian paha, liian heikko, liian hävytön, liian päättämätön, liian lihava, liian utelias, liian imelä, liian typerä, liian sairas, liian erilainen, liian paskiainen.
      Olen rakastunut ihan toisenlaiseen mieheen.
      Haluan se toisen miehen.

    • Onneton16v

      Minua 5 vuotta vanhemman miehen, joka on isäni työkaveri. Olen snäpännyt hänelle mutta en uskalla kertoa tunteistani. Pitäisi varmaan unohtaa mutta hänestä puhutaan meillä paljon.

    • 139kg

      Sen järjettömän komean ruskeatukkaisen partamiehen. En uskalla nimeä laittaa. Hän on älykkö. Lempeät harmaat silmät, kohtelias käytös. Pitkä. Ihana.

    • LeapOfFaith

      Kaiken. Ja en mitään.

    • kuuutamoo

      Naapurin naiselle olet minulle tärkeä /rakas.Koska mennään kahville.

      • kahvillekin

        Olispa tää mun entinen naapuri.


      • eitärpänny
        kahvillekin kirjoitti:

        Olispa tää mun entinen naapuri.

        Oli Tuulalle


    • Jossuxpossux

      Pekan

    • PaavoResitentiksi1

      Koirani ja sen jälkeen poikani.

    • htsrjyhjn

      Tonin <3

    • aitoriitta

      Jarin nyt ja ikuisesti.

      • utelenuteliaisuuttani

        mistäpäin on jari??


      • kummanhaluat

        Vai Sebastianin kuitenkin?


      • jalasitkinpäässä

        Pablo El Stondo


    • terveisinpentu

      Urpo on <3

    • kammotus-oksetus.se

      No en sitä yhtä ainskaan 😨
      Puistattava hemmo

    • Johannaxnax

      Heikin

    • Smiesvaan

      Kummityttöni

    • samaonjapysyy

      Jarin mä haluan.

    • siinäolisekaikki

      Juhan. Oli monta hyvää vuotta ja sellaista kemiaa ei ole ennen ollut, eikä tule. Sehän näkyi ulkopuolisillekin.

    • aitoriitta

      Jarin haluan. Se ei muutu enää. Sinä haluat toisen ässän😄

    • ulkoiluakulttuuria

      Entuudestaan tutun harrastuskaveriksi.

    • TilatkaaPerunagamer

      Tilatkaa peruna gamer youtubesta!

    • ProffaKuvasiVaihtanut

      Ihanan Annen

    • mun.jari

      Mä haluun Jarin <3 <3 <3

    • Ruspuutin

      Mä haluun Tatjaanan. Sellaisen korkeakorkoisen.

    • aitoriitta

      Jarin, Jarin, Jarin.

      • epäaito

        Kolme Jaria. No jopas.


    • Hänonfrentsi

      Sut kuivana, tykkään myös martineista.

    • aitoriitta

      Jarin❤️ Mutta Sebastianin ystäväksi.

    • VainArto

      Arto

    • Missing

      Emiliaa

    • aikuinenmiestänne

      Aikuisen miehen joka ei kirjoita tähän ketjuun ja jolla sen verran hyvä itsetunto että ei tarvi sitä muilla naisilla yrittää nostella

    • JoulumaaOnnenValtakunta

      Joulupukin

    • Minähaluan

      Itseni haluan olla vain itseni kanssa.

    • Osallistuisinko minäkin:

      En ainakaan Timoa.
      Muita voin harkita.

    • työpelkkäätyötä

      En kaipaa ketään, enkä tiedä haluanko ns. parisuhdetta ollenkaan. Tiedän mistä tyhjä olo johtuu ja tiedän ettei siihen ole apua tulossa lähiaikoina, saattaa mennä' vuosikin ja haluan elää rauhassa ilman että koko ajan jankutetaan suhdeasioista arjessakin. Tämän toivomuksen suhteen olen ehdoton.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4399
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1839
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1345
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe