Mutta ei tule uni. Jäin miettimään olikohan ne rakkaudelliset vastaukset juuri sinulta ja mulle osoitettuja... Olisi unelmien täyttymys, jos olivat. Vaikka ei me kyllä taideta toisiamme saadakaan koskaan. Voidaan rakastaa etänä, vaikka ei se kyllä ole kivaa kun ei saa rakastaa ihan oikeasti. 😥
Yritin alkaa nukkumaan
46
806
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä jos näkisitte?
- Anonyymi
No jaa, eipä taida onnistua kun ei ilmeisesti halua olla tekemisissä kun ei vastannut mulle irl. Eli taidanpa taas vaan kuvitella koko jutun. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jaa, eipä taida onnistua kun ei ilmeisesti halua olla tekemisissä kun ei vastannut mulle irl. Eli taidanpa taas vaan kuvitella koko jutun. Ap
Harvoin kuvittelee kaiken itse. Jotain teillä varmasti on, mutta näkemättömyys on kyllä paha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvoin kuvittelee kaiken itse. Jotain teillä varmasti on, mutta näkemättömyys on kyllä paha.
Niin. En vain ymmärrä miksi ei voinut mitään mulle vastata. Voiko niin paljon jännittää sitten... en tiedä. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. En vain ymmärrä miksi ei voinut mitään mulle vastata. Voiko niin paljon jännittää sitten... en tiedä. Ap
Kysyit jotain irl mutta ei vastannut irl?
Oletko varma, että viesti on mennyt perille? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sisällöstä riippuen voi olla vaikea vastata. Varsinkin jos käytät ig directii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko varma, että viesti on mennyt perille?Laitoin johonkin hänen numeroon viestin. Olen siitä varma, että oli hänen numeronsa ja käytössä oleva. En vain tiedä oliko työnumero tai joku kakkosnumero. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitoin johonkin hänen numeroon viestin. Olen siitä varma, että oli hänen numeronsa ja käytössä oleva. En vain tiedä oliko työnumero tai joku kakkosnumero. Ap
Joillakin on lasten numerot vanhemman nimen "alla" eli jos numerohausta etsii ja laittaa numeroon viestin, niin menee lapselle ( jopa aikuiselle lapselle on mennyt, olen kuullut).
Mutta tietty jos olet numeron häneltä saanut, niin tuskin sitten on väärä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joillakin on lasten numerot vanhemman nimen "alla" eli jos numerohausta etsii ja laittaa numeroon viestin, niin menee lapselle ( jopa aikuiselle lapselle on mennyt, olen kuullut).
Mutta tietty jos olet numeron häneltä saanut, niin tuskin sitten on väärä.Tiedän yhdestä seikasta, että oli hänen omansa. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän yhdestä seikasta, että oli hänen omansa. Ap
Sunnuntaina ei työnumerosta moniakaan tavoita. Puhelin voi olla vaikka työpaikalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän yhdestä seikasta, että oli hänen omansa. Ap
Mikähän sellainen seikka olis?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän sellainen seikka olis?
Kuva. Hänellä oli sama kuva yhdessä toisessa paikassa. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin koko viikon kipeä. 😔☀️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Alkaako nimi A kirjaimella ja loppuuko se numero 2
Sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
loppuuko numero 2
Sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
SivustaNimi alkaa A mutta numero ei lopu 2. Ap
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
SivustaNimi alkaa A mutta numero ei lopu 2. Ap
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nimi alkaa A mutta numero ei lopu 2. Ap
Oliko avannut viestin? Siitähän sen tietää, onko nähnyt viestin, mutta jättänyt vain vastaamatta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oliko avannut viestin? Siitähän sen tietää, onko nähnyt viestin, mutta jättänyt vain vastaamatta.
Ei ollut avannut. Ap
- AnonyymiUUSI
Sinulle tuo ihmisten välinen kohtaaminen tuntuu olevan yleispätevä neuvo mitä tyrkyttää joka väliin, mitä epäjärjestyneemmän tekstin palstasetä tuottaa niin sen innokkaammin tarjoat tätä kaiken korjaavaa keskustelua tai vuorovaikutusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ei sitten ole palstasetä mitään uutta tulokulmaa tähän stooriin mitä olet tuottanut jo vuosia, esim hän söi tuomani kukkakimpun ja röyhtäisi päälle, olemmekohan kaksoisliekkejä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko varma, että viesti on mennyt perille?Silläkö sinä olet taas vaivannut päätäsi, että onko palstasedän tarinoimat kuvitteelliset viestit menneet perille
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Laitoin johonkin hänen numeroon viestin. Olen siitä varma, että oli hänen numeronsa ja käytössä oleva. En vain tiedä oliko työnumero tai joku kakkosnumero. Ap
No millaista fiktiivistä viestintää harjoitit palstasetä, painoitko pakarat näyttöön kiinni ja otit kuvan? saattoi luulla joksikin muuksi maisemakuvaksi mairetädiltä tms
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sulla voi sit olla väärä numero
Tän A numero loppuu 2
Mun entinen numero loppu 7 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sunnuntaina ei työnumerosta moniakaan tavoita. Puhelin voi olla vaikka työpaikalla.
Sullahan se taas seikkaperäiset neuvot on palstasedälle, koska kuvittelet selvästi naiseksi, jota pidät hyvin yksinkertaisena. Tuliko tarkistettua oma työpuhelin varoiksi? Mua ha ha.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
mutta loppuu 8?
- Anonyymi
En ole kirjoitellut tänne mitään. Mutta saattaisivat ollakin ;)
- Anonyymi
Ei kannata luovuttaa. Mekään ei luovutettu niin saatiin toisemme. ❤️
🚬👩🏻🦳- Anonyymi
Onnea teille.❤️
- Anonyymi
Ai Niko ja sinä vai susihukka ja sinä? Vai kumpikin yhtä aikaa 😅😀....kuka se sun rakas lopulta on, se on arvoitus kaikille paitsi sulle itselle :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai Niko ja sinä vai susihukka ja sinä? Vai kumpikin yhtä aikaa 😅😀....kuka se sun rakas lopulta on, se on arvoitus kaikille paitsi sulle itselle :)
Ettei vaan se Pohjoisen mies🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niksu ja mä tietty❤️👩❤️💋👨
Ghostin konserttiinkin se sai lipun muuten kun silloin joskus kirjoitin että meen yksin. Fansalesta onnistui. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai no tuolla toisessa ketjussa viittaa kyllä että Niko on kuitenkin se the one ja hyvä niin, onnea ja rakkautta teille paljon ja myös yhteiseen kotiin kaikkea hyvää ♥️♥️. Tehän elätte elämänne parasta aikaa nyt joten nauttikaa joka hetkestä yhdessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnea teille.❤️
Kiitos ❤️
Palsta on tärkeä vielä siitä syystä kun kirjoittelu auttoi purkamaan tunteita. Mut hyviä litää. Niksulla soi kello kuus ja mulla seittemältä mut kyl mä sille kahvit herään keittämään.
Hyvää yötä❤️
🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos ❤️
Palsta on tärkeä vielä siitä syystä kun kirjoittelu auttoi purkamaan tunteita. Mut hyviä litää. Niksulla soi kello kuus ja mulla seittemältä mut kyl mä sille kahvit herään keittämään.
Hyvää yötä❤️
🚬👩🏻🦳Oletpas kultainen.❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kuka se olikaan. Hukkasin hänet kun ei paljon ilmoitellut itsestään. Oliko se Juha tai joku?
En tiennyt edes nimeä. Tiedä vaikka on Niksun sukulainen kun Niksuki on pohjoisesta 🤭
Toukokuussa sukuloimaan Ouluun ja Nikon vanhempia tapaamaan. Munkin sukulaisia Oulussa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kuka se olikaan. Hukkasin hänet kun ei paljon ilmoitellut itsestään. Oliko se Juha tai joku?
En tiennyt edes nimeä. Tiedä vaikka on Niksun sukulainen kun Niksuki on pohjoisesta 🤭
Toukokuussa sukuloimaan Ouluun ja Nikon vanhempia tapaamaan. Munkin sukulaisia OulussaOulu on huippu paikka joten tervetuloa 😊😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toukokuussa sukuloimaan Ouluun ja Nikon vanhempia tapaamaan. Munkin sukulaisia OulussaPohjoisen mies kulkee omia polkujaan.
🧔🤚 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohjoisen mies kulkee omia polkujaan.
🧔🤚😳
Missä oot piileskellyt? Ikävä on ollut sinua. 🥺 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😳
Missä oot piileskellyt? Ikävä on ollut sinua. 🥺Nostin ankkurin. ⚓
🧔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nostin ankkurin. ⚓
🧔Olet mysteerimies😞
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet mysteerimies😞
Ja sulla taitaa olla nainen joka satamassa 🤨
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja sulla taitaa olla nainen joka satamassa 🤨
Näin sitä maailman hylkimä mies nostattelee itseään internetissä. Missähän nämä sinun satamat mahtaisi sijaita, palstasetä?
- Anonyymi
JoO. kyllä ne on rakas. Aina ne on.Meidän sydämet huutaa toisiaan ja se on ollu selvää jo kauan. En voi rauhottua ilman sua. Mitä jos mä sekoan
- AnonyymiUUSI
Onko näin palstasetä? Minulla taitaa olla bannit, täytyy siis etsiä vaihtoehtoinen selain
- AnonyymiUUSI
Nnbnj
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.3073029- 871457
- 321455
Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?1791332- 1171151
- 49941
Vasemmisto osoittaa mieltä Berliinissä - Miksi?
Eikös siellä ollut juuri demokraattisesti järjestetyt vaalit jossa kansa on sanonut mielipiteensä ja KAIKKIA on kuultu t201923- 79923
- 59894
Yritin alkaa nukkumaan
Mutta ei tule uni. Jäin miettimään olikohan ne rakkaudelliset vastaukset juuri sinulta ja mulle osoitettuja... Olisi une46806