Nainen hyvää iltaa sinulle! :)
Pöö iltaa Neiti
10
397
Vastaukset
- KohteliaanPidättyväisest
Kaasarille kohteliaan pidättyväisesti myös miellyttävää iltaa.
- aitoriitta
Hyvää iltaa. Toivoin, että sulta ei enää näitä viestejä tulisi mutta kai niitä vielä tulee. Olen ihan hyvällä mielellä. Asiat menevät nyt oikeaan suuntaan. Miestä odotan jo kotiin tulevaksi matkalta. On ikävä. On kiva olla välillä yksin mutta on kiva kun joku on kotona. Kokeilisit joskus. Töissä olen vähän hajamielinen mutta ehkä tämä tästä tasaantuu ja jää pois. Sinulle toivon kaikkea hyvää vaan.
- Etoleneiti
Et ole neiti!
Ja näytät muutenkin vastailevan joka aloitukseen.
- Ikmnh
Hyvää Yötä ja pöö takas!
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...
Pitääkö mulla olla viel mies vihaa...
Mut mul on jo parempi olo...
Netti on tosi kiva saa purkaa itseään..
Paha ei jää sisään...
Se on sääli kun jotkut vihaa kuukaus kaupalla...
Niiden sielu palaa...
Iltaa ja öitä pöitä...ihanii unii...🍀♥😢👍🌻💤🌃 Naiselle öitä! :)
- aitoriitta
Kiitos sinullekin hyviä unia. On kiva kun toivottelet ja minäkin saan toivotella. Näin vähennämme yksinäisyyttä. Toivottavasti sinun asiasi selviävät tavalla joka on sinulle mieluinen. Meidän välimme on nyt aika seesteinen eikö olekin. Emme halua pahaa toisillemme vaan pidämme toivoa yllä. Minusta on mukavaa, että olet olemassa vailla sen kummempia päämääriä. Tarvin kyllä sua jotenkin mutta toivottavasti et koe sitä painostavana. Luulen, että meillä on nyt päämäärä selkeänä. Päämäärä on meidän molempien hyvinvointi. Toivottavasti sinulla on huomenna hyvä päivä ja kevät taas etenee🙂
- monikaatiedä
Mitä pöö tarkoittaa, että pöööö
- paskakyökkipsykka
pööiltaakaasuläppä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001013
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299807- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141602