Naiselle hyvää huomenta! :)
Vastaukset 14
- älähomoyritä
Naiselle;)
- älähomoyritä
nyt meni väärään ketjuun
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...
Huomenta...tänää taas pitkä aamu..
Nukuin puoleen aamuun....
Jos asuttais yhes..sä näkisit vaan laiskan muijan..mikä nukkuu puoleen päivään.....
Olisko kivaa...
No voisit painaa suukon poskelle ..ennen kuin lähdet...
Mä voin lähettää lento sellaisen jos jaksan käden nostaa...mä oon laiska...
MUT MÄ AJATTELEN KOKO SYDÄMMELLÄ ..KOKO PÄIVÄN....♥
Mut vastaan otan ihan miten tahdot...
Hei rakas....oliko raskas päivä...vai hyvä...
Ruoka odottais...mut mulla myös omat jutut..
Myt yritän.....ehtii...
Mut mun sydän täynnä Rakkautta...
Vietä kiva päivä....mä kirjoitan sulle näin.
Koska luulen..en tiedä...mut ei niin välii...
Mulla tarve...
Ajattelen...ole oleole...niin tiedät...😀🌻♥
Niin mulla tarve ain rakastaa jotakin...se vaan on...🌻🍀🌪- Elluhalloyb
Ei sulla...
Miehet ei osaa rakastaa...
Mut mulla..♥🌻🍀🌪😀 - Elluhalloyb
Määkin ajattelen toista....
Huomaatko...🌻🍀🌪😀♥
Ajattele rauhas toista...mä en mustis... - Pikkukukkaelluhallo
No ite aloitit....
Miks kiukkunen..🌻🍀🌪😀♥ - Pikkukukkaelluhallo
Sä oot niin mustis....
Mä en yhtään....
Kyl mä joskus oon vähä ollut...🌪🍀🌻😯 Eikö mies saa olla kärttynen?
Onko se yksistään naisten oikeus?
Hyvää iltaa sinulle! :) pikkukukka🤗- Pikkukukkaelluhallo
No joo olinhan mäkin..
Tekee välii hyvää...
Ei aurinkoa ain...olis tylsää...
Riidellään oikke oikeesti..
Mä en taida osata..
Sullekin hyvää iltaa....Kuokka...
Tai kuka sit ootkin...♥🌪🍀🌻😯
- NoHyvää
Huomenta. T. Marika🚣🎯
- aitoriitta
Voi miten suloista. Ihana. Jollakin ylemmällä rakkauden tasolla rakastamme. Se ei ole pahaa eikä keneltäkään pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta883902Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii4121432Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty391117Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä227933Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty72933Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s292835Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto24812Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen25737Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33701Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan41693