Naiselle hyvää huomenta! :)
Aamujen aamu
14
435
Vastaukset
- älähomoyritä
Naiselle;)
- älähomoyritä
nyt meni väärään ketjuun
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...
Huomenta...tänää taas pitkä aamu..
Nukuin puoleen aamuun....
Jos asuttais yhes..sä näkisit vaan laiskan muijan..mikä nukkuu puoleen päivään.....
Olisko kivaa...
No voisit painaa suukon poskelle ..ennen kuin lähdet...
Mä voin lähettää lento sellaisen jos jaksan käden nostaa...mä oon laiska...
MUT MÄ AJATTELEN KOKO SYDÄMMELLÄ ..KOKO PÄIVÄN....♥
Mut vastaan otan ihan miten tahdot...
Hei rakas....oliko raskas päivä...vai hyvä...
Ruoka odottais...mut mulla myös omat jutut..
Myt yritän.....ehtii...
Mut mun sydän täynnä Rakkautta...
Vietä kiva päivä....mä kirjoitan sulle näin.
Koska luulen..en tiedä...mut ei niin välii...
Mulla tarve...
Ajattelen...ole oleole...niin tiedät...😀🌻♥
Niin mulla tarve ain rakastaa jotakin...se vaan on...🌻🍀🌪- Elluhalloyb
Ei sulla...
Miehet ei osaa rakastaa...
Mut mulla..♥🌻🍀🌪😀 - Elluhalloyb
Määkin ajattelen toista....
Huomaatko...🌻🍀🌪😀♥
Ajattele rauhas toista...mä en mustis... - Pikkukukkaelluhallo
No ite aloitit....
Miks kiukkunen..🌻🍀🌪😀♥ - Pikkukukkaelluhallo
Sä oot niin mustis....
Mä en yhtään....
Kyl mä joskus oon vähä ollut...🌪🍀🌻😯 Eikö mies saa olla kärttynen?
Onko se yksistään naisten oikeus?
Hyvää iltaa sinulle! :) pikkukukka🤗- Pikkukukkaelluhallo
No joo olinhan mäkin..
Tekee välii hyvää...
Ei aurinkoa ain...olis tylsää...
Riidellään oikke oikeesti..
Mä en taida osata..
Sullekin hyvää iltaa....Kuokka...
Tai kuka sit ootkin...♥🌪🍀🌻😯
- NoHyvää
Huomenta. T. Marika🚣🎯
- aitoriitta
Voi miten suloista. Ihana. Jollakin ylemmällä rakkauden tasolla rakastamme. Se ei ole pahaa eikä keneltäkään pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t1734396Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan1392821Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va272436Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos581887Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt3831844Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi651523Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu221489Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt281482Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra
Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy861453Pitäisikö ilotulitteiden myynti kieltää?
Esim jyväskylässä ainakin on ammuttu ilotulitteita päin ihmisiä ja autoja. Samoin Helsingissä? Pitäisikö ilotulitteiden1121436