Sä et taidaa oikeen itsekään tietää

ristiriitaahavaittavissa

mitä sä tahdot? Tai sit oot vaan niin ujo ja epävarma (kuten minäkin). Kun välillä vaikuttaa siltä niinku välillämme olisi jotain "sähköä" ja välillä taas tuntuu että tahtoisit että katoaisin jonnekin minne aurinko ei paista ja ei tarvitsisi nähdä enää koskaan.

97

1675

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sähköjänis

sähkös on pepussasi :D :D Ja jättäkää muutoinkin nämä arvuuttelut, jotka eivät osu kuiteskaan! Se on ihan turhaa arvuutella, koska se johtaa vaan vääriinkäsityksiin.

Mie en halluu mittään enkä kettään, koska miulta ei puutu mittään enkä halluu kettään mitttään mihinkään. Miul on kaikkee, kos tyydyn vähään :D

• hghfsfhhafhg

No se miten sinä näet asiat ei tarkota että kaikki ois samanlaisia, tiedätkös että esim minä olen herkkä ja tunteellinen ihminen sekä temperamenttinen, silti käytän järkeä ja enemmän järellä menen, lisäksi olen henkisesti erittäin vahva, ja menneisyydessä ottanut niin paljon puukkoa selkään ja ollut sosiopaattien kans tekemisissä niin se on jo opettanut tulkitsemaan ihmisiä paremmin ja olen joskus väärässäkin mutta kyllä se vaan niin on että kumam kyllä olen aina ollut oikeassa jos olen huomannut että naisella on tunteita kohtaani, lisäksi löytyy herkkyyden takia j aelämänkokemusten perusteella tunneälyä, en ole sitä sukupolvea joka on pysäyttänyt henkisen kasvunsa ja vuorovaikutus taitonsa nokka kii älypuhelimessa ja vetämällä kaiken stereotyypeillä ja mustavalkosesti, nykyisin osalta puuttuu maalaisjärki lisäksi ei kestetä sitä että jotkut oikeasti kuten minä pysyvät sanojensa takana piträvä ttietyt periaatteet ja arvot jotka pitäs olla kaikilla ihan itsestäänselvyyksiä.
        Naisten kans myös niin paljon kokemusta että kyllä sitä vaan osaa tulkita oikein ja tiedän että jokainen nainen erialinen mutta siltikin, lisäksi oppii paljon kun puhuu suoraan suhteissa ja kuuntelee sen naaisenkin asiat ja ottaa opiksi niistä sekä myös omista virheistä ja vioista, sekin auttaa kun on sinut ittensä kans ja oma ittensä rohkeasti, toki älykkyyttäkin löytyy, on myös kyky huomata asioiden oikea laita, naurattaa monesti kun osa luullu tyhmäksi kun en ole sanonut mitään vaan tarkkaillut ja sitten kun huomattu että huomasin niin alkaa katkera paskanpuhuminen selän takana. Omat vikani ja virheeni osaan myös myöntää, onneksi olen aina luottanut vahvaan intuitiooni ja vaistoihini jotk aovat vahvimmillaan tunneasioissa, olen myös selvinnyt monelta varmalta vahiongolta ja jopa kuolemalta kun oeln luottanut vaistoihini.

Se että haluan parisuhteeseen ja aikuiseen sellaseen ei tarkota ettenkö yksin pärjäis, hyvin yksinkin pärjään mutta jos haluan löytää elämänkumppaniin ja aidon rakkauden sekä tehdä lapsia niin minulal on oikeus siihen ja sitäpaitsi kun on jo vähän yli 30 niin kyllä sitä tässä iässä jo hakluaa vähän asettua aloilleen, onneksi on henkinenkin ikä kohillaan. Täydellinen en ole mutta kyllä uskallan olla ylpeäkin itestäni ja myöntää myös sen että läöytyy paljon hyviä puolia, unelma miehen musta sais kunhan tajuaa sen mitä se tarkoittaa, en nyt puhu täydellisyydestä ja naiselta en vaadi liikoja ja on ihan järkevät kriteerit, se jo riittää että nainen on oma ittensä ja sinut ittensä kans ja että ei ole tossukka eikä säikähä pienestä, pitää olla sitä rämäkkyyttä ja kykyä sanoa suoraan asian kuin asian, mikään miss universum ei tarvi olla, sitäpaitsi mun mielestä ei ole rumia naisia, luonen on mikä ratkasee loppupeleissä.

Toki on plussaa myös jos on seksuaalinen kuten itse olen tosi seksuaalinen. Itsevarmuutta pitää myös olla mutta myös kykyä myöntää virheensä että ei ole ylimielinen.

• M--
        hghfsfhhafhg kirjoitti:

No se miten sinä näet asiat ei tarkota että kaikki ois samanlaisia, tiedätkös että esim minä olen herkkä ja tunteellinen ihminen sekä temperamenttinen, silti käytän järkeä ja enemmän järellä menen, lisäksi olen henkisesti erittäin vahva, ja menneisyydessä ottanut niin paljon puukkoa selkään ja ollut sosiopaattien kans tekemisissä niin se on jo opettanut tulkitsemaan ihmisiä paremmin ja olen joskus väärässäkin mutta kyllä se vaan niin on että kumam kyllä olen aina ollut oikeassa jos olen huomannut että naisella on tunteita kohtaani, lisäksi löytyy herkkyyden takia j aelämänkokemusten perusteella tunneälyä, en ole sitä sukupolvea joka on pysäyttänyt henkisen kasvunsa ja vuorovaikutus taitonsa nokka kii älypuhelimessa ja vetämällä kaiken stereotyypeillä ja mustavalkosesti, nykyisin osalta puuttuu maalaisjärki lisäksi ei kestetä sitä että jotkut oikeasti kuten minä pysyvät sanojensa takana piträvä ttietyt periaatteet ja arvot jotka pitäs olla kaikilla ihan itsestäänselvyyksiä.
        Naisten kans myös niin paljon kokemusta että kyllä sitä vaan osaa tulkita oikein ja tiedän että jokainen nainen erialinen mutta siltikin, lisäksi oppii paljon kun puhuu suoraan suhteissa ja kuuntelee sen naaisenkin asiat ja ottaa opiksi niistä sekä myös omista virheistä ja vioista, sekin auttaa kun on sinut ittensä kans ja oma ittensä rohkeasti, toki älykkyyttäkin löytyy, on myös kyky huomata asioiden oikea laita, naurattaa monesti kun osa luullu tyhmäksi kun en ole sanonut mitään vaan tarkkaillut ja sitten kun huomattu että huomasin niin alkaa katkera paskanpuhuminen selän takana. Omat vikani ja virheeni osaan myös myöntää, onneksi olen aina luottanut vahvaan intuitiooni ja vaistoihini jotk aovat vahvimmillaan tunneasioissa, olen myös selvinnyt monelta varmalta vahiongolta ja jopa kuolemalta kun oeln luottanut vaistoihini.

Se että haluan parisuhteeseen ja aikuiseen sellaseen ei tarkota ettenkö yksin pärjäis, hyvin yksinkin pärjään mutta jos haluan löytää elämänkumppaniin ja aidon rakkauden sekä tehdä lapsia niin minulal on oikeus siihen ja sitäpaitsi kun on jo vähän yli 30 niin kyllä sitä tässä iässä jo hakluaa vähän asettua aloilleen, onneksi on henkinenkin ikä kohillaan. Täydellinen en ole mutta kyllä uskallan olla ylpeäkin itestäni ja myöntää myös sen että läöytyy paljon hyviä puolia, unelma miehen musta sais kunhan tajuaa sen mitä se tarkoittaa, en nyt puhu täydellisyydestä ja naiselta en vaadi liikoja ja on ihan järkevät kriteerit, se jo riittää että nainen on oma ittensä ja sinut ittensä kans ja että ei ole tossukka eikä säikähä pienestä, pitää olla sitä rämäkkyyttä ja kykyä sanoa suoraan asian kuin asian, mikään miss universum ei tarvi olla, sitäpaitsi mun mielestä ei ole rumia naisia, luonen on mikä ratkasee loppupeleissä.

Toki on plussaa myös jos on seksuaalinen kuten itse olen tosi seksuaalinen. Itsevarmuutta pitää myös olla mutta myös kykyä myöntää virheensä että ei ole ylimielinen.

Ohhoh.
        Kuinka moni meistä kirjoittaisi tällaista settiä, juuri tässä ja nyt?

• minäolenainakin

ujo ja epävarma. Tietynlaista pelkoa se on omasta riittävyydestä.

• aitoriitta

On meidän välillämme sähköä mutta tämä tilanne on huono. Liikaa väliintulevia muuttujia. Olen luonteeltani muutosvastainen. Tehtäisiinkö jonkinnäköinen yhteinen päätös ja lopetetaan tää juttu. Sinun pitää myös lopettaa. Minä olen onnellinen mieheni kanssa mutta en kehtaa enää pian olla hänen kanssaan. Sitten minäkin olen eroamassa. Emme ole lopulta kenenkään kanssa. Olisiko se hyvä juttu?

• Mä haluun sut vaikka esitänkin joskus välinpitämättömältä, mutta se taas johtuu siitä että mä en tiedä mitä sä haluat.

Mutta minua itseäni turhauttaa todella paljon tällä hetkellä tuo viimeviikkoinen työtapaturma, jossa loukkasin mun oikean käden...

• aitoriitta

Kyllä mä eilenillalla olin hirveän hullaantunut. Tykkään susta todella paljon. En edes ymmärrä miten mulla voi olla niin hyvä kuva susta. Entä sinä. Oletko valmis luopumaan ja taistelemaan meidän suhteen eteen samoin kuin minä. Vaadittaisiin taistelutahtoa. Onko meillä sitä?

• aitoriitta

Toivottavasti kätesi paranee. Siksikö olet ollut niin pidättyväinen.

• SenMitä

Olen sun kirjoituksia seurannut niin olen sitä mieltä että olet yksi kauheimmista eukoista joita palstalla seikkaisee!
        Petät omaa miestäsi ja jahtaat jonkun toisen puolisoa!

• näinon

Välillä.

• ap--------

On mulla heikkouteni mutta olen kuitenkin sen verran hurja että ei se ole esteenä ollut. Pimeetä tässä on lähinnä tunnisteettomuus jota ilman kaikki on turhaa spekulointia.

• näinon

Mitä heikkouksia? Tarkoitatko, että sinun on vaikea uskoa sitä, että joku voisi olla sinusta aidosti kiinnostunut ihmisenä?

• enpäs_kerrokkaan
        näinon kirjoitti:

Mitä heikkouksia? Tarkoitatko, että sinun on vaikea uskoa sitä, että joku voisi olla sinusta aidosti kiinnostunut ihmisenä?

Ehkäpä niinkin...

• ap-------
        näinon kirjoitti:

En tarkoita mitään tiettyä asiaa enkä välitä selittää kun ei se hyödytä mitään ilman tunnisteita.

• aitoriitta

On mullakin epäilyä mutta kyllä mä oon välillä niin hirveän ihastunut, että tuntuu että kuolen tähän paikkaan jos en sua saa. En ole kehenkään ollut näin. Mieheeni suhde alkoi vähän kaveripohjalta. Annetaanko tälle tilaisuus. Ajattele, kuinka ihana kesä meillä voisi olla. Rakkauden kesä. Tiedän, että sinulla on epäilyä mutta olen oikeasti hyvin kunnollinen ihminen. En ole sarjapettäjä ja aion elättää itseni. Mitä muutakaan tekisin? Pitääkö meidän miettiä päätöstä.?

• aitoriitta

Olen valmis miettimään vakavasti.

• aitoriitta

Voitaisiin tavata kyllä jos sinä vaan suostut.

• vaanteealkuiselle

aloitus ei mennyt kenellekään riitalle.

• Tmieheltä

Sinuun haluan tutustua, en Riittaan. En tiedä kuinka kiireinen ja hektinen arkesi on, siksi minusta parempi mennä sinun ehdoilla. Kerrotko, jotain jolla tunnistan itseni niin sen jälkeen parempi jatkaa.

• tuskinpataijat
        vaanteealkuiselle kirjoitti:

aloitus ei mennyt kenellekään riitalle.

Ai Tu......s?

• Mörrimöykky

Et ole uskaltanut lähteä metsään kanssani, pelottaako? Entä jos istun kivellä silmät kiinni ja yllätät minut?

• aitoriitta

Voisin lähteä kanssasi telttaretkelle viikoksi enkä yhtään pelkäisi. Olet niin äärimmäisen luotettavan oloinen.

• aitoriitta

Minusta olet ihana ihan riippumatta siitä kuka olet. Tiedän, että olet hyvästä suvusta ja kyllä sen sinusta vaistoaakin. Tykkään sinusta sellaisena kuin olet. Olet vaan ihana ja myös taitava ihmisten suhteen. Aliarvioit itseäsi jos luulet etteivät ihmiset pidä sinusta itsestäsi. Minä olen aika hyvä ihmistuntija tai ainakin osaan erottaa hyvät pahoista. Sinun karmasi on minun mielessäni täydellinen. Haluatko aikaa harkita kuitenkin. Saat sen kaksi viikkoa kuukausi kesä.

• M--

Kopioin tän tuolta alusta:
        "Minä olen onnellinen mieheni kanssa mutta en kehtaa enää pian olla hänen kanssaan."
        Jos tää tarkoittaa sitä että kokisit (ehkä?) olevasi onnellisempi mun kanssa kuin hänen, voin vakuuttaa sulle kautta kiven ja kannon että olet täysin oikeilla jäljillä! Jos annat mulle mahdollisuuden niin voin taata sulle että et pety! Ja jos petyt muhun, mä autan sua etsimään itsellesi sellaisen miehen jota oikeasti haluat - vaikka se hakuprosessi kestäisi koko loppuelämäni. Mutta mulla ei ole tällä hetkellä mitään syytä uskoa, miksi sä pettyisit muhun. Mä tulen omistamaan koko loppuelämäni sille, että teen susta maailman onnellisimman naisen - koska sinä olet jo tehnyt musta maailman onnellisimman miehen!

• M--

Vähän vaikeaa uskoa että kirjoittaisit noin rohkeasti täällä kenellekään muulle kuin mulle.
        Milloin aloitetaan yhteinen taival? Minä olen heti valmis.

t:
        Matti

• aitoriitta

IIK Ihanaa❤️. En kaipaa muuta kuin sinut. Apua!

• M--

Oletko nyt ihan varma että tiedän kuka olet?

• luulenpaettänoin

tai sitten elät siellä ja syvällä omissa harhoissasi. Olet kehitellyt sille toiselle lämpimiä tunteita sua kohtaan, vaikka tosiasiassa se toinen toivoo että painuisit hiton hevonkuuseen pysyvästi.

• aitoriitta

Toivottavasti ei niin kuitenkaan. Luulen tuntevani jo sinut. Palaillaan hitaasti tuntuu,että aivot eivät tajua. Olen niin onnellinen. Et tiedäkään.

• M--

Kenen talossa me tavattiin ihka ekan kerran?

• M--

Montako kirjainta sen ihmisen etunimessä on jonka talossa tavattiin? Muistan, kun kävelit rappusia alas ja minä istuin siellä sohvilla ja huomasin sieltä sut. Tuijottelin välillä vaan sua. Että kukas toi on... Kattelit koko ajan vähän muualle, vaikutit todella ujolta.

• M--

Muistatko sen episodin hieman myöhemmin, kun oltiin saman rakennuksen yläkerrassa ja siellä yhdellä pöydällä oli sen saman henkilön kännykkä. Sitten sinä ilmestyit jostain siihen ja aloin vitsailla, että mitäs viestejä täältä löytyy...?
        Sä menit selkeästi aika paniikkiin siitä ja otit multa sen puhelimen heti pois :)
        Se oli aika söpöä, mutta en kuitenkaan tiedä, osasitko ottaa sen vitsinä, ainakaan silloin.

• Pillukalu

oletko se mulkku kalunainen?

• aitoriitta

Sinä olet kohtaloni, olet minun puolikkaani, jota olen etsinyt. Sinä olet unelmieni mies ja samalla niin maanläheinen, rento ja reggae-henkinen. Meidän piti tavata ja mihin se meidät johtaakaan?

• M--

Niin. Haluatko, että mä vaan luotan nyt siihen, teen sellaisen uskonhypyn sen suhteen että olisit todella hän jota rakastan? Vai miksi et voi kertoa tuon pyytämäni henkilön (tuossa ylempänä) etunimen kirjainten määrää? On edelleen olemassa pieni mahdollisuus, että olet täysi trolli, joka jostain syystä osaa asiansa todella hyvin.

• M--

Älä nyt unohda, että me ollaan edelleen suomi24:n anonyymillä palstalla. Koitetaan nyt pitää realismi edes jollain tavalla hallussa.
        Vai oletko nyt tiltannut niin totaalisesti tästä hetkestä ettet pysty vastaamaan? :)

• aitoriitta

En ole trolli mutta oletko sinä trolli? Minkä alan kirjallisuus meitä alunalkaen yhdisti?

• M--

Aika vaikea kysymys. Eikä 4 ollut oikea vastaus.

• M--

Matematiikka? Mä opetin sitä sulle sun sohvallasi.

• M--

Minkä värinen paita sulla oli kun käytiin kahdestaan kahvilla?

• M--

Me ollaan tehty niin vähän juttuja yhdessä suhteessa siihen aikaan mitä ollaan tunnettu, että tämä voi mennä melkoiseksi ylianalysoimiseksi jos aletaan tiirailemaan yksittäisiä vastauksia oikein suurennuslasilla.
        Ehkä joku psykologia on yhdistänyt meitä? En ole liiemmin asiaa tuolta kantilta ajatellut. Mutta mitä väliä sillä on?

• aitoriitta

Neljä.

• aitoriitta

Luulen, että olemme erilaisia mutta emme kuitenkaan liian erilaisia. Jotenkin ymmärrän sua. Muistutat minua kihlatustani, joka on nykyään psykiatri. Hänkin oli taitava ihmisten suhteen. Samanlainen musiikkimaku sinulla on. Jännä.

• M--

"Hänkin OLI..."?

• M--

Ehkä matematiikka oli huono vastaus. Mutta se oli mun mielestä tosi vaikea kysymys.

• M--

Oletko nyt vapaa?

• vapaa.sielu
        M-- kirjoitti:

Oletko nyt vapaa?

Olen henkisesti vapaa ”free spirit”, oletko sinä?
        Millä kirjaimella alkaa toinen nimesi?

• M--
        vapaa.sielu kirjoitti:

-A-

• aitoriitta

Ex- kihlattuni on edelleen psykiatri. Epäilitkö rakas että olin tappanut hänet. Nimim. Musta leski

• M--
        vapaa.sielu kirjoitti:

Entä sulla?

• M--
        aitoriitta kirjoitti:

Ex- kihlattuni on edelleen psykiatri. Epäilitkö rakas että olin tappanut hänet. Nimim. Musta leski

lol

en.

• M--
        aitoriitta kirjoitti:

En ole varmaankaan saanut kunniaa tavata häntä.

• aitoriitta

Ei vaikuta täällä vaan Turussa. Yksityisen lääkäriaseman palveluksessa mutta ei hänestä sen enempää.

• M--
        aitoriitta kirjoitti:

Ei vaikuta täällä vaan Turussa. Yksityisen lääkäriaseman palveluksessa mutta ei hänestä sen enempää.

Ok. Päivitä nyt se tieto naamakirjaan että et ole enää kihloissa. Muuten en voi tehdä mitään.

• aitoriitta

Olen vapaa sinulle ja sinua varten. Tarvittavat järjestelyt teen heti kun tarvitaan.

• M--

Kun meidän pitäisi vaan hakeutua samaan tilaan ja lopettaa jaskanpuhumiset tykkänään. Sitten alkaa taas salamia sinkoilla kun hetki on kypsä.

• M--

"Olen vapaa sinulle ja sinua varten. Tarvittavat järjestelyt teen heti kun tarvitaan."
        Ei nyt oikein siltä näytä... :/ Sulla on ollut jo noin 10 minuuttia aikaa tehdä tarvittava päivitys sinne. Mitä odotat?

• M--

Huomasitko, kuinka tästä purkautui sellainen jännite nyt? Se johtuu juuri siitä, kun alettiin ajattelemaan tätä liikaa. Kadotettiin yhteys tähän hetkeen.

• aitoriitta

Koska hetki lyö. En malta odottaa.

• M--

No haluutko että lyön sun Facebook-sivuille jotain? Onko siellä edelleen tieto siitä että olet jonkun kanssa kihloissa? Sillä niin kauan kuin on, en tee mitään.

• M--

Siellä on tieto että olet kihloissa. Ota se tieto pois niin teen sinne profiilin omalla nimelläni ja kirjoitan sulle.

• aitoriitta

Sinä saat päättää. Olet seremoniamestari.

• aitoriitta

Huomaan että et edelleenkään oikein luota minuun. Minä luotan sinuun. Millä saisin sinut luottamaan itseeni. ..?

• M--

18:36 "Siellä on tieto että olet kihloissa. Ota se tieto pois niin teen sinne profiilin omalla nimelläni ja kirjoitan sulle."

• Tic-toc-tic-toc

kello käy.

• aitoriitta

Salkkarit alkaa. Palaan.

• M--

Mä en voi sietää salkkareita :) Mutta eikös ne ala vasta 19:30 tänään?

Vois lähtee ostaa kaljaa tai jotain nyt jos et kerta uskalla päivittää tietojasi.

• aitoriitta

Senkin tarkkasilmä. Ensin tulee uutiset tietenkin. Palaan ja kerron mitä aion.Odota!

• M--

Lähen lähikauppaan ostaa Tziiderii. Kaljaa en juo ellei se ole vähintään 8%:sta ja kylmää.

• vastaaitselleen

Mikä skitsofreenikko tässä oikein kirjoittelee tää on ihan perseestä!

• aitoriitta

Odota vielä hetki. Palaan pian. Kaipaan jo nyt.

• aitoriitta

Ensi viikonloppuna kerron miehelle ja sitten saat lähettää minulle viestin. On oikeastaan kiva pitkittää tätä. Jännitys väreilee ilmassa.

• aitoriitta

Hyvä kun sain 66 viestiä pois. Nyt on 68.

• M--
        aitoriitta kirjoitti:

Hyvä kun sain 66 viestiä pois. Nyt on 68.

Kävitkö taas kuumana Jasper Pääkköselle? :)

• M--

• johonkinolutbaariin

• M--
        johonkinolutbaariin kirjoitti:

K niin kuin kultaseni. Koska mennään olusille yhdessä

No sitten kun a.) itse pyydät mua tai b.) päivität facebookista itsesi sinkuksi jotta minä voisin sua pyytää.

• M--

Muuten... sä kirjoitit 16:38 täällä että "Oletko valmis luopumaan ..."
      Mitä tällä tarkoitat?

• aitoriitta

Jos sulla on muita suhteita mutta sulla ei kai ole. Sama koskee itseäni

• M--

Epäiletkö sä että mulla olisi suhde jonkun muun eukon kanssa?

• aitoriitta

Entä vaimo?

• aitoriitta

Lapset ovat meillä molemmilla etusijalla. Sehän on selvä.

• M--

Onko sulla lapsia?

• aitoriitta

Ei tarvitse vastata vaimosta. Onhan mullakin mies. Sorry

• @aitoriitta
      Kai sä nyt ymmärrät sen, että sun on PAKKO päivittää Facebook-sivultasi kihlausilmoitus pois, jotta voisin kirjoittaa sulle sinne. Plus, että mun on tiedettävä, mikä se sun sivu oikeasti on! Ei todellakaan riitä, että teet vain bänksit miehesi kanssa. Älä hitossa jätä miestäsi mun takia, jos et todella ole se nainen jota rakastan. Jos et ole, on äärimmäisen epätodennäköistä että tämä meidän jutustelu johtaisi yhtään mihinkään. Olen antanut vinkkiä tuossa ylempänä mm. meidän ensimmäisistä kohtaamisistamme. Jos et tunnista niitä, en minäkään tiedä kuka sinä oikeasti olet. Et myöskään ole vastannut yhteenkään tunnistekysymykseeni, ainakaan oikein. Ymmärrätkö? Tää homma on nyt erittäin hataralla pohjalla.

• aitoriitta

Usko, että haluan vain sinut. Ymmärrän, että olet ärsyyntynyt. Minuakin harmittaisi vastaava tilanne. Olet itse niin lojaali. Haluan olla kanssasi. Haluan sitä enemmän kuin mitään muuta. Viikonlopun lauantaina kerron miehelle asiasta haluat sitä tai et. Haluan sinut. Aina vain enemmän. Olet äärimmäisen mielenkiintoinen mies ja iho kihelmöi. Hyvää yötä. Ajattelen ja kaipaan sinua mielettömästi❤

• M--

Sä pelaat aivan vitun vaarallista peliä nyt. Jos käy ilmi ettet ole se nainen jota rakastan, se on sun oma vikasi. Ei mun syy. Tiedä se.

• M--

Mut hyvää yötä sinnekin. Itse jatkan K-siiderin kittaamista vielä tovin.

• ihmepelleilyjä

Niin, ettehän te tietenkään irl halua puhumalla selvittää kuka on seoikeassa oikea vai onko oikea. Itse ymärrän vielä, että jotkut voi tulla onnelliseks eron myötä. Mutta että toivoa toiselle pahaa on ilkeää, kun sitä voi olla onneton liitossa ihan niinku eron jälkeenkin.

• KaivanEsiin

Tuskimpa kerrot..sen

• M--
        KaivanEsiin kirjoitti:

Tuskimpa kerrot..sen

?? Mitä nää kaks viimeisintä oikein on?

• PorilaineMies

Vai en tiedä mitä haluan? Kyl mä haluun kuule naisellisen naisen, kaikki muu on ihan yhtä tyhjänkanssa. Muutoin tuun toimee hyvin yksinäni.

• M--

Hyvä kun tiedät mitä haluut.

• MiksEnTietäis
        M-- kirjoitti:

Hyvä kun tiedät mitä haluut.

Tarvii tietää. Parempi tietää mitä haluaa, kuin haahuileva ja eksyksissä olevana.

• M--
        MiksEnTietäis kirjoitti:

Tarvii tietää. Parempi tietää mitä haluaa, kuin haahuileva ja eksyksissä olevana.

Niin.

• kysymätöneitiellelöydä

Nää on ihan parhaita : D! "Mä aattelen sun ajatukset ja teen.niistä johtopäätökset ja homma onkin sit förttiströpö"
      Ei kannata kysyy?

• kauansitten

Kyllä tiedän. En tiedä koska niin tapahtui, mutta läheisyyden kaipuu jota oli joskus paljon aikaisemmin hävisi ja tuli jossain vaiheessa takaisin. Johtuiko se ehkä surun vähenemisestä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4282
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      37
      2515
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      104
      2426
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      106
      2201
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1937
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1925
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1597
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      189
      1585
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1578
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      77