Onkohan tuo adventismi ihan tervettä kun pastoreiden opetuksen tuloksena syntyy tälläistä.
Adventisti pastoreiden opettama sanoo: "Ja sinä olet isästä perkeleestä."
Adv. pastoreiden opetuksen tulos
8
668
Vastaukset
Sanoiko esim. Luther tuon asian jotenkin kauniimmin?
- kysynpävaa
Voisi kysyä mistä löydät sellaise uskon suunnan missä kaikki ovat tasapainoisia ja terveitä ?
Kyllähän Luciferkin oli kasvanut Jumalan hovissa ja kuitenkin teki itsestään Saatanan.
- näinon
Hes 28: 13-15
- Jootää
on pimahtanu tää systeemi.
- huhuhuhh
>>> M.O.T >>>
> adventismi sekoittanut pään
> esimerkkejä löytyy jopa tältä palstalta
> a_kirkosta eroaminen ei auta yhtään sillä adventismin levittäminen jatkuu eron jälkeenkin
> pastorien opetus on tehnyt nämäkin adventistit- onsevaikeeta
Voiko adventtikirkosta / adventismista eroaminen olla niin vaikeaa kun hotellijarisetä tuskailee adventismiuupumuksen uhrina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943792
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473175Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002807- 1342457
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572450- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172377Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212304Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232296- 642080