Kun puoliso haluaa vain satuttaa.

Alkaaväsyttää

Ollaan tässä vaimon kanssa tehty eroa jo jonkin aikaa. Olemme muuttaneet erillemme, tosin pitäneet yhteyttä ja olleet tekemisissä, ihan jo lastenkin takia. Säännöllisesti (viikottain, jopa päivittäin) saan kuitenkin kuulla kuinka p.ska ihminen olen. Yleensä siihen liittyy haukkuminen siitä kuinka p.ska isä olen.

Tänään kävi niin, että vaimo oli tulossa ulkomaanmatkalta kotiin. Lapset olivat sotkeneet hänen asuntonsa ja hänellä oli pitkän kotimatkan jälkeen suoraan paluu töihin. En halunnut, että hän joutuu vielä pitkän lomamatkan jälkeeen ensimmäiseksi siivoamaan asuntoaan. En saanut yöllä nukuttua joten 02 päätin auttaa, pistin vaatteet niskaan ja lähdin siivoamaan hänen ja lasten yhteistä kotia. Homma tulikin hoidettua. Ja mitä sain palkkioksi? Kuulla kuinka v.tun ruma olen.

Alkaa riittämään. Aika raskasta kuunnella tätä viikosta ja kuukaudesta toiseen. Eikö joillain ihmisillä ole mitään muuta tapaa keskustella asioista kuin haukkua toista? Mitä tyydytystä he tästä saavat? Normaali keskusteluunhan vaimoni ei pysty vaan vetoaa aina kiireeseen tai vaihtaa keskustelun aihetta. Jos nyt sattuu joskus jostain ongelmasta keskustelemaankin niin se tapahtuu Facebookin välityksellä. Toki lopulta päädytään aina siihen kuinka p.ska ihminen olen.

Silti saa aina kuulla siitä kuinka huonoja me suomalaiset miehet olemme keskustelemaan. Kohtalotovereita?

10

1275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zemppiä

Lapset on tärkeitä koska,ystäviä ja lähempiä tuttavuuksia on niin paljon kun kerkiää ja jaksaa.

• keIIo

Miksi pitää yhteyttä ihmiseen joka satuttaa? Yleensähän juuri erotaan yhteensopimattomuuden vuoksi.

• ettänäin

pitäisköhän sun lopettaa toi eteismattona oleminen, ja alkaa olemaan mies??

• 9865

Olette eroamassa ja silti kirjoitat parisuhdepalstalle nimittäen exääsi puolisoksi.
      Näissä tarinoissa kuulee aina vain sen toisen puolen, joten sanon vaan, että älä mene kutsumatta exäsi asuntoon. Olette eroamassa, koeta hyväksyä se.
      Ei tarvitse kuunnella vaimon haukkuja, jos pidätte yhteyttä vain lasten asioissa. Varmaan ne teidän liittonne aikana tapahtuneet asiat ovat sellaisia, joiden takia olette eroamassa, sitä vaimo haluaa. Vaikka koettaisit olla nyt hyvä puoliso, niin selvästikään exäsi ei ole perumassa eroa.
      Käy jossain juttelemassa, miten tästä eteenpäin omalla kohdallasi, perheneuvola, eroryhmä yms.

• Samaa mieltä noiden edellisten kanssa. Miksi ihmeessä palkitset exääsi hänen huonosta käytöksestään. Olet kuin koira, joka lyöntien jälkeen palaa kerjäämään isännän kehuja.

Mitä ihmettä teet tulevan entisen puolisosi asunnossa. Rajoita yhteydenpitosi vai lapsia koskeviin asioihin. Olemalla suoraselkäinen ja jämpti, voit joskus saada vaimosi arvostuksen takaisin.

• oppeliini1

Miksi maailmassa sinä VALITSET kuunnella tuon ala-arvoisen naisen haukkumista!?
      Miksi et vain keskittäydy lastenne asioihin? Heti kun nainen alkaa räksyttämää ilkeyksiä, laitat luurin pikoilleen tai painat END nappulaa kännykässäsi lopettaaksesi puhelun.

Tekisit PALJON viisaammin jos hankkisit koiran, sen räksytys ei haavoita ketään!

Miksi, voi miksi VA-LIT-SET olla oksennusastia? Miksi?

• näillämenäänmitäsitten

Katsos kun meillä sama juttu. Annan samaa oloa nyt kun vuosia kerkesin olemaan muiden naurun kohteena. Puolisoni esittäen kotona kaiken olevan hyvin. Kärsikööt nyt vuorostaan vuosia vaikka tiedän että kiristän sitä. Kertokoon ihan itse sitten kavereille mitä tein ja miksi laitoin sen kärsimään. Tällä se saa saman minkä minulle aiheutti. Minäkin haluan satuttaa nyt noita kahta. Kokevat nyt miltä tuntuu kun joku on se "mestari ja tietoisesti. Toki ovi on mistä voi lähteä kun kyllästyy tilanteeseen. Mutta kertokoon ihan itse kavereilleen lisää mitä suhteemme oli ja kauanko sitä kesti.

• mr.kex

Ero voi aiheuttaa katkeruutta, ja vaimossasi varmastikin se niin tekee. Hän on pettynyt, ja tekee sinusta itselleen pettymyksen aiheuttajan eli syntipukin murheilleen. Järkevä ihminen alkaisi jo nollata tilannetta ja siirtyä eteenpäin, mutta minkäs teet jos järkeä hänellä ei tähän haavaan löydy.

Lasten vuoksi sinun ei kannata lähteä hänen linjalleen, vaan ota itse asiat aikuisesti. Älä ota hänen levittämäänsä myrkkyä vastaan, vaan anna puheiden mennä toisesta korvasta ulos. Pidä sovitut asiat, mutta ei sinun tosiaan tarvi häntä miellyttämään alkaa. Voimia sinulle.

• Päänsilitystäkö

Minunkin mieheni halusi aina "auttaa", vaikken apua koskaan pyytänytkään tai halunnut. On raivostuttavaa kun toinen kuvittelee tietävänsä, mitä toinen haluaa. Lisäraivoa tuo toteamus "parhaanihan minä vain yritin..." ja päälle marttyyriasenne, niin avot.

Ehkäpä vaimosi EI HALUA apuasi vaan sitä, että jätät hänet rauhaan koska olette eronneet! Sitä minä ainakin toivon mieheltäni, vaan jostain syystä hän ei sitä tajua vaan haluaa "auttaa" !!!!!!!

• tdkjgfy

Vaimollasi on pipo selvästi kireällä.Tuohon auttaa vain oikea ero. Lasten asioissakaan ei tarvitse olla yhteyksissä yhtään enempää kuin on pakko. Kaikki asiat voi hoitaa lyhyillä viesteillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe