Treffit ilman nettiä

kaljujaposliini

Pitääkö oikeasti jonkun tinderin kautta hakea treffiseuraa? Onko Tampereella aivan oikeita
naisia treffeille ja vaikka sitten sen jälkeen rakastelemaan?! Kysymyksen esitti ihan normi mies joka osaa jutella ja muut asiat sen jälkeen on takuu varmaa työtä..

13

2307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilmannettiä

      Vielä joskus 1980-luvulla oli miestenlehdissä seuranhakuilmoituksia. Ei siihen aikaan mitään nettiä ollut. Ehkä jostain divarista saattaisi lehtiä vielä löytyäkin. Eri asia tietysti saako ilmoittajiin enää yhteyttä. Ainahan yrittää voi. Itse tilasin kyseisiä lehtiä pelkästään hyvien artikkelien vuoksi.

      • HerSa

        HerSa:ssa eli Hervannan Sanomissa on ainaskin on edelleen seuranhakupalsta. Siellä homot ja heterot, nuoret ja vanhat hakevat seuraa.


    • olisi.kiva.tietää

      Ravintoloissa on känniläisiä ja Tinderissä eronneita ja karanneita. Missä ne oikeat naiset luuraavat?

      • aina-paranee

        Kotonaan ne luuraa koska netissä ja kaupungilla hörhöilee vain juoppoja miehiä pelkästään se yksi asia mielessään.


    • bokotti-

      Nättejä naisia näkee päivittäin, mutta kukaan ei halua seurustella? Täältä netistä olen etsinyt varmaan vuoden leveälanteista kaunotarta, jolla hiukset päässä ja 20-55v, 155-175cm, varattuakin, niin ei yhtään koko Pirkanmaalla?Ja toinen juttu, kun laitoin saman ilmoituksen e-kontakteihin, jossa sanoin,että nimimerkkini hakee ja odotan luukussa viestiäsi, niin ei yksikään nainen osaa lukea, vaan viestittää siellä minulle ja minä kun en viitsi maksaa kuukausimaksua odottamisesta, niin en voi lukea, mitä nainen on vastannut. Sitten taas nainen odottaa, että vastaisin sinne, niin flirttaan vain takaisin, että ota minusta selvää ja viestitä.....Nyt on juhannuskin tulossa ja viikko on muutenkin pelkkää kiirettä, niin en päivystä netissä ja luukussani kaikkia päiviä, mutta katson vain sähköpostini, jos joku kurvikaunotar haluaa juhannusseuraa tai vaikka kesälomalla nähdä. Syksymmällä olisi aikaa enemmän seurustella, kun ei ole enään kiireitä minulla ja olisi ihana saada talveksi kainaloon joku lämmin nätti nainen, jolla hymy herkässä ja naisellisen pyöreä oikeista paikoista. Nyt kesällä naisetkin hymyilee, mutta talvellä suupielet roikkuu alaspäin ja peitetään kauneus tuulipuvulla. nimm. bokotti ,ei siis viivaa s-postiin, mutta kun ei huolinut tänn

    • koeta-sitä

      Suomi24:stä löytyy myös treffipalsta. Aika suosittu onkin.

      • No,suomitreffeiltä ei kukaan vastaile, kuin pari kertaa ja treffeille ne naiset ei uskalla tulla edes julkiselle paikalle, kahvilaan ym. Ja, minä en taas mene kapakkaan, kun en käy niissä.


    • Ytterpiux

      Tampereen naiset on rav. Lietsunkulmassa. Bussi nro 3 länteen, Teboilin pysäkki

      • Kauksun.naiset

        Eiku Goljatissa ja Kivitaskussa Kaukajärvellä.


    • HerSa
      • HerSa

        P.S. Ilmoituksen jättäminen on ilmaista siihen Sinäkö se oot-seuranhakupalstalle


    • Kiinnostuitko

      Tässä sulle kaksi ilmoitusta Hervannan Sanomista seuranhakupalstalta: Sinä hyvin toimeentuleva mies. Haluatko pitää huolta minusta aluksi etäsuhteessa? Olen alle 40v. kaunis nainen. Olen avoin ja liikunnallinen. Koko Suomi hakualueena.

      Toinenkin vähän erikoisempi ilmoitus : Pari, nainen 60/172/74, mies 61/180/82, etsii miestä, 50v, kolmen kivaan. Hotelli/mökki.

    • Loppuusekulissi

      Hervannas raskaana olevan mies käy tinder muijia painamassa:(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1789
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe