Hei kaikki jätetyt ja selviytyjät!

Minä onnellinen....

Jos pystytte vastata...
Minkä syyn kumppaninne keroi, että hän jättää sinut?
Minun "kultani" löysi toisen, ja sanoi että tarvitsee lisää tilaa.....
Onko muilla kokemusta kehnoista selityksistä?

9

1203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ell

      *se vain kävi niin*

      :D

      - cuccuuu -

      • orava

        sunn miehes on jättänyt sut vai. sitten mä ymmärrän et olet kello ympäri sätis. haet uutta ukkoo.mut miks sitte sanot et oot naimisiss?eiks se ollukkaa sun ainoo miehes jota sä oot pettäny vaa yhden kans.puhut ittees pussiin.


      • ell
        orava kirjoitti:

        sunn miehes on jättänyt sut vai. sitten mä ymmärrän et olet kello ympäri sätis. haet uutta ukkoo.mut miks sitte sanot et oot naimisiss?eiks se ollukkaa sun ainoo miehes jota sä oot pettäny vaa yhden kans.puhut ittees pussiin.

        Ei ole mitään merkitystä
        missä, mitä, milloin, miksi
        tai millainen olen sinun mielestäsi :D honey

        pusseissa tai kasseissa :D

        * jo karjalan kunnailla lehtii puu *
        * jo karjalan koivikot tuuhettuuuuuu *

        ;)


    • vapaa ja itsenäinen jälleen

      kävi kohdallasikin varmaan niin, että hän antoikin lisää tilaa SINULLE.
      Miten hän nyt lisää "tilaa" olisi saanut hypätessään suhteesta toiseen.

      Käytä saamasi lisätila harkiten ja oikein.
      Täytä se niillä toteutuksilla joista olet aina unelmoinut ja haaveillut.
      Mikään ei estä sinua enää aloittamasta uutta sivua elämänkirjassasi.
      Jätä tilaa myös itsellesi kasvaa henkisesti ja kehittyä.
      Jätä itsellesi tilaa hyvään ja pahan päivän tullen myös purkautumiseen.
      Jätä tilaa kaikkein tärkeimmille asioille elämässäsi, ennenkaikkea itsellesi.
      Sillä sinä itse olet kaikkein tärkein.

      Pidä huolta itsestäsi ja hyvät jatkot!

      • vapaa ja itsenäinen jälleen

        kysyit miten kävi.

        Minun kävi hyvin.
        Jätin juopon.
        Nyt olen vapaa ja itsenäinen.


      • minä onnellinen
        vapaa ja itsenäinen jälleen kirjoitti:

        kysyit miten kävi.

        Minun kävi hyvin.
        Jätin juopon.
        Nyt olen vapaa ja itsenäinen.

        Sitä minä kokoajan teen... eli nautin omasta elämästä.
        Onhan ex:ltä tullut viestejä, että olisi valmis aloittamaan uudestaan, mutta se on mennyttä.

        Tsemppiä kaikille jätetyille...te pärjäätte.


    • mullakin

      Näin sanottiin mulle. Erottiin ja huomasin että tarvitsen itsekkin samaa ja saan.... entiseen en palaa.

    • parasta mitä hän teki minulle

      Minut lempattiin pellolle kahdesta syystä.
      Ekaks: Ex:ni pelkäsi maksansa puolesta. Eli vastaus tuli kysymykseen, miksi "Jeppe" juo?
      Tokaks: Se halusi remontoida kämppää, mut minä olin tiellä.
      Olen asunut jo puolitoista vuotta poissa, ja "Jeppe" odottaa inspiraatiota remontointiin edelleenkin.

      No, olen kahdesti pelastanut "Jepen" hengen... ensin maksakirroosilta ja toiseksi sydäristä.
      No, sitä en ajattele tämän enempää...kun mulla menee kovaa.

    • mitään. Oli koti tyhjä, kun iltakurssilta tulin. Sitten sanoi olevansa perunannostossa perikunnan tilalla. Sitten tulikin jo eropaperit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe