ovatko mielisairaalat tosiaan niin kauheita paikkoja kuin olen kuullut. "hoitajat" kuulemma ovat hulluja sadisteja.
mielisairaala=kuolema
63
3135
Vastaukset
- ole
...enää nykyään,ehkä olleet joskus ja siitä jäänyt kauhukuvia ihmisten mieliin!Eikä hoitajatkaan ole hulluja sadisteja,mielisairaasta vain saattaa tuntua siltä! Sanoisin,että mielisairaala on auttava ja siellä voi parantua,ei kuolla!
- ut
siinä mielessä ovat kauheita paikkoja kun niissä pakkosyötetään aivan liikaa lääkkeitä.
vaikka ei toisaalta tarvitse mennä sairaalaan asti ,jo lääkärit tekee niin- sh
ovat psyk.sairaanhoidossa välttämättömiä (lähes aina). Nykypäivän suurin ongelma on se, etteivät kaikki usko sitä (siis hoitajatkaan). Ilman lääkehoitoa psykiatrinen sairaanhoito on PUOSKAROINTIA!!!
- hullu
sh kirjoitti:
ovat psyk.sairaanhoidossa välttämättömiä (lähes aina). Nykypäivän suurin ongelma on se, etteivät kaikki usko sitä (siis hoitajatkaan). Ilman lääkehoitoa psykiatrinen sairaanhoito on PUOSKAROINTIA!!!
Eikä ole.
Ne tuhoavat osan aivoista, aiheuttavat suunnatonta vahinkoa aivoille.
Se on niiden tarkoitus.
Sairaat sadistit jotka pitävät vallasta, jonka he lääkkeitten pakkosyötöllä saavat, ovat vertaansa vailla pahuudessaan. Jos teet saman jollekin ilman lääkärin papereita, sinut laitetaan loppuelämäksesi lukkojen taakse. Nämä lailliset pyövelit sen sijaan saavat siitä palkkaa. - sh
hullu kirjoitti:
Eikä ole.
Se on niiden tarkoitus.
Sairaat sadistit jotka pitävät vallasta, jonka he lääkkeitten pakkosyötöllä saavat, ovat vertaansa vailla pahuudessaan. Jos teet saman jollekin ilman lääkärin papereita, sinut laitetaan loppuelämäksesi lukkojen taakse. Nämä lailliset pyövelit sen sijaan saavat siitä palkkaa....höpöhöpö!!! Sulla taitaa olla ongelma? eikö vaan???
- omainen
sh kirjoitti:
Jos todella on psyykkisesti sairas, silloin varmasti lääkkeet ovat paikallaan, eikä niitä tarvitse pelätä. Kokemuksesta voin kertoa, että lääkärit tekevät kaikkensa, että oikea ja pureva lääkelöytyisi ja sopiva annostus. Ensin annostus on suurempi, mutta kun akuuttivaihe on ohitettu lääkemäärää lasketaan siihen tasoon, että sairaus pysyy kurissa, eikä potilaasta ulospäin edes huomaa, että hän on lääkehoidossa. Haluaako joku olla pysyvästi joku kylähullu, tuskinpa vaan, jos itse oivaltaa oman tilansa.
- hullu
sh kirjoitti:
...höpöhöpö!!! Sulla taitaa olla ongelma? eikö vaan???
Sulla on. Sen näkee teksteistäsi hyvin helposti. Suosittelet lääkkeitä joilla osa osalta tuhotaan aivot, jottei uhri pystyisi enää mitään itse ajattelemaan. Sama asia kuin jos käden ollessa poikki katkaistaisiin toinenkin käsi ja jalat ja jollei vieläkään ole käsi kasvanut takaisin, sitten kaula. En kumminkaan ala asiasta jankkaamaan. Saat jatkaa niin kauan kuin mieli tekee - ja näyttää tuo tekevän.
- sh
hullu kirjoitti:
Sulla on. Sen näkee teksteistäsi hyvin helposti. Suosittelet lääkkeitä joilla osa osalta tuhotaan aivot, jottei uhri pystyisi enää mitään itse ajattelemaan. Sama asia kuin jos käden ollessa poikki katkaistaisiin toinenkin käsi ja jalat ja jollei vieläkään ole käsi kasvanut takaisin, sitten kaula. En kumminkaan ala asiasta jankkaamaan. Saat jatkaa niin kauan kuin mieli tekee - ja näyttää tuo tekevän.
minä olen sh=sairaanhoitaja ja sinä olet hullu, tai siksi itseäsi ainakin kutsut. Olen eri mieltä noista lääkkeistä kuin sinä ja jos se tekee minusta hullun... koetahhan pärjäillä.
- KulliSuussaKirjoitan
omainen kirjoitti:
Jos todella on psyykkisesti sairas, silloin varmasti lääkkeet ovat paikallaan, eikä niitä tarvitse pelätä. Kokemuksesta voin kertoa, että lääkärit tekevät kaikkensa, että oikea ja pureva lääkelöytyisi ja sopiva annostus. Ensin annostus on suurempi, mutta kun akuuttivaihe on ohitettu lääkemäärää lasketaan siihen tasoon, että sairaus pysyy kurissa, eikä potilaasta ulospäin edes huomaa, että hän on lääkehoidossa. Haluaako joku olla pysyvästi joku kylähullu, tuskinpa vaan, jos itse oivaltaa oman tilansa.
Mä oon hullu, moi.
- Anonyymi
Miten sinäkin pystyt muka arvioimaan miten monta milligrammaa jollekin kirjoitetaan lääkkeitä . Aika hullua sinänsä mennä sanomaan että joku saa liikaa lääkettä, koska et näytä olevan edes tietoinen millä lääkkeen tarve lasketaan edes . Lääkitys on aina määrätty sairauden mukaan , m määrät vaihtelee riippuen ihmisen sairaudesta .
Sinä puhut syöttämisestä , miksi sitten menet yleensä apua hakemaan jos et tarvitse lääkitystä . Ei niitä terveille syötetä mitenkään ei pitäisi leikkiä kaikki tietävää silloin kun ei tiedä edes aitä vähäisintäkään lääkkeistä , ja niiden vaikutuksesta . - Anonyymi
Liiikaa? ämiten sinä määrittelet sana liikaa, oletko tietoinen millä perusteella milligrammaa lasketaan lääkkeen annosta , kun kovasti olet saanut liikaa lääkettä
- Anonyymi
hullu kirjoitti:
Aivokirurkiko siellä huutelee lääkityksen vaarallisuudesta.
Että oikein on eksynyt näillempalstoille in sinänsä ihme.
Ei pitäisi edes keskustella asioista joista ei ymmärrä mitäön.
Sinä et näe tekstistä yhtään mitään, hön kirjoitti ihan vaan asiaa. - Anonyymi
Pakkosyötetään ?
Ihminen jolle on kirjoitettu lääkkeet tarvitsee niitä että tulisi terveeksi .
Ennakkoluuloja läääkkeisiin on muutamalla ihme sinänsä koska useinkaan ei ole yhtäkään farmaseutti potilaana ainoastaan tavallisia ihmisiä joilla on kieroontunut asenne lääkkeisiin . - Anonyymi
hullu kirjoitti:
Eikä ole.
Se on niiden tarkoitus.
Sairaat sadistit jotka pitävät vallasta, jonka he lääkkeitten pakkosyötöllä saavat, ovat vertaansa vailla pahuudessaan. Jos teet saman jollekin ilman lääkärin papereita, sinut laitetaan loppuelämäksesi lukkojen taakse. Nämä lailliset pyövelit sen sijaan saavat siitä palkkaa.Sinä olet ilmeisesti lääkkeiden tarpeessa. Yhteiskunta puuttuu asioihin silloin kun ihminen alkaa olemaan täynnä harhaluuloja ja sairaalassa anntetaan lääkitys että ihminen pääsisi taspainoon itsensä kanssa. Änöitä lääkkeitä on joka puolella maailmaa joten jos ei ymmärrä niiden tarkoitusta on aika pihalla tavallisesta elämästä .äolen nähnyt niin monia tälläisiä potilauåta työelämässä ja heille on lääkkeet auttaneet. Äkuvittelet että yhteiskunta jotenkin muka olisi paha ihmisille, niin ei ole , kun nämä sairaat ihmiset taas lääkityksen avulla pääsevät elämässään tasapainoon niin ovat usein ainoastaan kiitollisia että saivat avun . Joten aivot tuhoaa sairaus , ei lääkkeet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivokirurkiko siellä huutelee lääkityksen vaarallisuudesta.
Että oikein on eksynyt näillempalstoille in sinänsä ihme.
Ei pitäisi edes keskustella asioista joista ei ymmärrä mitäön.
Sinä et näe tekstistä yhtään mitään, hön kirjoitti ihan vaan asiaa.Opettele kirjoittamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettele kirjoittamaan.
Vanha mutta toimiva tutkimus aiheesta.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201712132200602558
- tiedän
halusin vastata sulle "mielisairaala-kuolema":olen ollut vuosikausia töissä mielisairaalassa,en hoitajana mutta läheltä seurannut kuinka sairaita hoidetaan.sieltä saa hoitoa ja apua jos sinä haluat todella itse parantua mutta hyvin usein just sairaimmillaan asiakkaat eivät ole yhteistyökykyisiä saamaan apua ja hoitoa.silloin se voi tuntua väärältä ja pakkohoidolta mutta se kaikki on asiakkaan parhaaksi!!! ei se ole hoitajillekkaan mieluista jos ne lääkkeet on pakko sinne sisuksiin syöttää,ellet sinä niitä ota niin et voi parantua ja voit tehdä pian jotain mitä et itsekään haluaisi"terveenä"tehdä.hoitajat ovat ihania ihmisiä ja mikä voi paremmin niitä ja meitä henkilökuntaa paremmin ilahduttaa ja jaksaa uuteen päivään kuin asiakkaan paraneminen! sillä sieltä varmasti paranee ja apua saa,mutta se on myös itsestä kiinni.aurinkoista kevään jatkoa kaikille!
- Paha Psykiatri
Täysin vasten totuutta.Kirjoitus tapa ja tyyli minä tunnet sinut Psykiatri Niuvasta
tyhmän kiero kirjoitus tapa olet tunnetusti täys Peto potilaita kohtaan ja peset
aina omat kätesi kun pomputtelet potilaita mielivaltaisesti osastolta toiselle,kirjoi
tat valmiiksi hännystelijä Sh:jielle jotka taasen kirjaavat omalla nimellä ne hoitajat
odottavat yleynnyksiä joita on luvattu heille kun ei niitä kuulu tyytyvät "narsistiset"
hoitajat osaansa kun vaan saavat alistaa potilaita.Lopeta Vääräuskoisena toi
valheellinen kirjoitus "kauniista maailmasta"koska sinulla ei ole mitään kaunista
tarjottavaa ,kenellekkään.
- Kokenut
No en tiedä mielisairaalaoista... Niitähän ei enää ole kuin Niuvanniemen vankimielisairaala ja se toinen vastaava... :-)
Nykyisin puhutaan psykiatrisista sairaaloista tai hoito-osastoista. Omasta kokemuksesta tiedän, ettei ainakaan se paikka missä itse olin vapaaehtoisesti useamman kuukauden, ne todellakaan ole mitään kauhukammioita. Varskinki jos itsellä sattuu olemaan motivaatiota haluta hoitoa ongelmiinsa. Sillä osastolla jolla olin oli oikein leppoisa olmapiiri ja hoitajat pääsääntöisesti tosi kivoja, tietysti joukkoon mahtuu sellaisiakin, joitten kanssa ei niin hyvin synkkaa. Mut niinhän se on elämässä muutenkin. - hullu
jos on vaihtoehto välttää sellanen, se kannattaa käyttää
parempi on kuolla kuin joutua mielisairaalaan - jos joku sadisti muuta väittää, ei kannata uskoa
hoitajista osa tekee sen vaan rahan takia, mutta ei se sitä 'potilasta' auta, mistä syystä häntä 'lääkitään', kun niistä lääkkeistä menee järki ja tunteet kumminkin, sähkö'hoito' tuhoaa vähitellen muistin, et muista edes omaa nimeäsi kun muutaman kerran on 'hoidettu', 'lääkkeet', joita joudut syömään usean joka päivä, tuhoavat vähitellen ajattelukyvyn - mutta lääkärien mukaan se johtuu heidän keksimästään sairaudesta, ei lääkkeistä- sh
ovat ihmisiä ja käyvät töissä ja saavat siitä palkkaa. Luuletko että joku menisi huvikseen mielisairaalaan töihin. Eli tottakai sitä tehdään rahasta. Mutta kun siitä maksetaan palkkaa, niin pitäähän siellä töitäkin tehdä, joka on taas sitä ihmisten auttamista.
- joku
Ensinnä haluan muistuttaa, ettei hoitajat päätä lääkityksestä. Hoitajat voi käyttää harkintaa vain "tarvittaessa" annettavaan lääkitykseen, jonka lääkäri siis on määrännyt. Sähköhoitoa ei saa kuin omasta toivomuksesta ja luullakseni pyyntö pitää tehdä kirjallisesti tai ainakin allekirjoittaa, että suostuu ko.hoitoon.
Lukiessa kannanottoasi tuntuu, ettet juuri tiedä mielisairauksista ja vielä vähemmän mielisairaaloista. Minä menin sinne vapaaehtoisesti enkä kadu ollenkaan, mutta onhan se selvä, ettei sellainen paikka ole terveille ihmisille tarkoitettu. Terve ihminen saattaisi tuntea kuvaamallasi tavalla potilaana (siis virheellisesti) mielisairaalassa. - hullu
sh kirjoitti:
ovat ihmisiä ja käyvät töissä ja saavat siitä palkkaa. Luuletko että joku menisi huvikseen mielisairaalaan töihin. Eli tottakai sitä tehdään rahasta. Mutta kun siitä maksetaan palkkaa, niin pitäähän siellä töitäkin tehdä, joka on taas sitä ihmisten auttamista.
Eli mielestäsi tappaminen on auttamista.
Saisivat sulkea sinut tapettavaksi.
Mielisairaalaan sulkemisen jälkeenkään ei
piina lopu, vaan jatkuu säälittävän olemassaolosi loppuun asti. Lääkkeistä et tule
koskaan pääsemään eroon, vaikka sinut välillä
ulos päästettäisiinkin. Yhteiskunta ei anna sinun mennä töihin, vaan sinulle hommataan eläke joka ei riitä mihinkään. Vähitellen kaikki ketä olet tuntenut saavat tietää, että olet mielisairas eikä kukaan sinua halua enää tuntea. Mikä onkin viisainta, koska lääkkeet ovat sekoittaneet aivosi pahemman kerran, turha heidän on ottaa mitään riskejä.
Kaiken aikaa toivot, että olisit kuollut, koska
sinua ei pidetä ihmisenä -etkä olekaan, kun lääkkeet ovat tuhonneet aivosi. - hullu
joku kirjoitti:
Ensinnä haluan muistuttaa, ettei hoitajat päätä lääkityksestä. Hoitajat voi käyttää harkintaa vain "tarvittaessa" annettavaan lääkitykseen, jonka lääkäri siis on määrännyt. Sähköhoitoa ei saa kuin omasta toivomuksesta ja luullakseni pyyntö pitää tehdä kirjallisesti tai ainakin allekirjoittaa, että suostuu ko.hoitoon.
Lukiessa kannanottoasi tuntuu, ettet juuri tiedä mielisairauksista ja vielä vähemmän mielisairaaloista. Minä menin sinne vapaaehtoisesti enkä kadu ollenkaan, mutta onhan se selvä, ettei sellainen paikka ole terveille ihmisille tarkoitettu. Terve ihminen saattaisi tuntea kuvaamallasi tavalla potilaana (siis virheellisesti) mielisairaalassa.Niissä taitaa olla useampia niitä terveitä ihmisiä kuin niitä joilla on niitä mielisairauksia. Kokemusta on. Hoitajat antavat lääkkeet ja lääkäri kirjoittaa jälkikäteen samalle päivälle lapun alle. Ystäväni pakotettiin sähkö'hoitoon'. - Mutta eihän mistään noista kukaan voi valittaa kun kerran on hullun paperit, niin ei kukaan usko. Valittamalla saisi vielä huonomman kohtelun, vielä kipuliaampia lääkkeitä.
Mutta ei se sellaisellekaan, joka on sekaisin, siis ei ole tehnyt mitään kellekään, ole oikein tuhota aivoja lääkkeillä.
Sinä olet tekstistäsi päätellen jäänyt niihin kiinni ja nyt olet tohtorin pikku lääkehutsu joka tekee mitä vain saadakseen annoksensa - ja ilomielin puolustaa sairasta kohtelua. - pakko kysyä...
hullu kirjoitti:
Niissä taitaa olla useampia niitä terveitä ihmisiä kuin niitä joilla on niitä mielisairauksia. Kokemusta on. Hoitajat antavat lääkkeet ja lääkäri kirjoittaa jälkikäteen samalle päivälle lapun alle. Ystäväni pakotettiin sähkö'hoitoon'. - Mutta eihän mistään noista kukaan voi valittaa kun kerran on hullun paperit, niin ei kukaan usko. Valittamalla saisi vielä huonomman kohtelun, vielä kipuliaampia lääkkeitä.
Mutta ei se sellaisellekaan, joka on sekaisin, siis ei ole tehnyt mitään kellekään, ole oikein tuhota aivoja lääkkeillä.
Sinä olet tekstistäsi päätellen jäänyt niihin kiinni ja nyt olet tohtorin pikku lääkehutsu joka tekee mitä vain saadakseen annoksensa - ja ilomielin puolustaa sairasta kohtelua....kuinka ja miksi olet päässyt pois sairaalasta?? Lopeta turha pelottelu,riittää jo!
- sh
hullu kirjoitti:
piina lopu, vaan jatkuu säälittävän olemassaolosi loppuun asti. Lääkkeistä et tule
ulos päästettäisiinkin. Yhteiskunta ei anna sinun mennä töihin, vaan sinulle hommataan eläke joka ei riitä mihinkään. Vähitellen kaikki ketä olet tuntenut saavat tietää, että olet mielisairas eikä kukaan sinua halua enää tuntea. Mikä onkin viisainta, koska lääkkeet ovat sekoittaneet aivosi pahemman kerran, turha heidän on ottaa mitään riskejä.
sinua ei pidetä ihmisenä -etkä olekaan, kun lääkkeet ovat tuhonneet aivosi.Sulla taitaa olla omakohtaista kokemusta milisairaanhoidosta? Katoppa siitä sun viimekertaisen hoitojakson tiedotteesta, mikä on sun diagnoosi. Veikkaisin jotain näistä F60.0, F60.2, F60.3, F60.31. Oletko muuten vielä hengissä???
- sh
joku kirjoitti:
Lukiessa kannanottoasi tuntuu, ettet juuri tiedä mielisairauksista ja vielä vähemmän mielisairaaloista. Minä menin sinne vapaaehtoisesti enkä kadu ollenkaan, mutta onhan se selvä, ettei sellainen paikka ole terveille ihmisille tarkoitettu. Terve ihminen saattaisi tuntea kuvaamallasi tavalla potilaana (siis virheellisesti) mielisairaalassa.Ei se sähköhoito nyt niin kauhea asia ole, kun voisi nimestä päätellä. Ja kyllä siihen voidaan määrätä ilman potilaan omaa suostumusta, mutta miksei siihen nyt suostisi, jos muut hoitokeinot eivät ole auttaneet toivotulla/riittävällä tavalla.
- minä
sh kirjoitti:
Sulla taitaa olla omakohtaista kokemusta milisairaanhoidosta? Katoppa siitä sun viimekertaisen hoitojakson tiedotteesta, mikä on sun diagnoosi. Veikkaisin jotain näistä F60.0, F60.2, F60.3, F60.31. Oletko muuten vielä hengissä???
Valitettavasti sinä olet. Jos se minusta olisi kiinni, et olisi.
Murhanhimo ja oikeus tappaa vaarallisilla lääkkeillä ovat varsin paha yhdistelmä niitä kohtaan jotka on kaltaistesi armoille annettu.
Samoin tuo hädänalaisten ihmisten jatkuva kehottaminen hitaaseen itsemurhaan 'syö lääkkeitä' -tyyliin. - minä
sh kirjoitti:
Ei se sähköhoito nyt niin kauhea asia ole, kun voisi nimestä päätellä. Ja kyllä siihen voidaan määrätä ilman potilaan omaa suostumusta, mutta miksei siihen nyt suostisi, jos muut hoitokeinot eivät ole auttaneet toivotulla/riittävällä tavalla.
Äsken valehtelit muuta.
Entäs jos joku tahtoisikin muistaa oman nimensä ja muutamat viime vuodet elämästään ? - hullu
pakko kysyä... kirjoitti:
...kuinka ja miksi olet päässyt pois sairaalasta?? Lopeta turha pelottelu,riittää jo!
Siellä söin lääkkeet ja kerroin että on niiiiin paha olo, mutta lääkkeet auttaa että päästivät pois. Jos totta olisin puhunut - lääkkeitä olisi tullut niin paljon lisää etten olisi enää hengissä, enkä siten pystyisi ketään varoittamaan.
- sh
minä kirjoitti:
Äsken valehtelit muuta.
Entäs jos joku tahtoisikin muistaa oman nimensä ja muutamat viime vuodet elämästään ?Sähköhoitoa käytetään yleisimmin vaikeiden masennustilojen hoidossa. Yleensä hoitovaste on hyvä ja välitön. Muistihäiriöt ovat sähköhoidon yleisimpiä sivuvaikutuksia, mutta oireet häviävät useimmilla potilailla suhteellisen nopeasti.
- sh
minä kirjoitti:
Murhanhimo ja oikeus tappaa vaarallisilla lääkkeillä ovat varsin paha yhdistelmä niitä kohtaan jotka on kaltaistesi armoille annettu.
Samoin tuo hädänalaisten ihmisten jatkuva kehottaminen hitaaseen itsemurhaan 'syö lääkkeitä' -tyyliin.Olen eri mieltä. Tottakai olisi mukavaa jos kaikki olisivat terveitä, eikä lääkkeitäkään niin ollen tarvittaisi. Mutta näin ei ole. Valitettavasti.
- no dr.
sh kirjoitti:
Ei se sähköhoito nyt niin kauhea asia ole, kun voisi nimestä päätellä. Ja kyllä siihen voidaan määrätä ilman potilaan omaa suostumusta, mutta miksei siihen nyt suostisi, jos muut hoitokeinot eivät ole auttaneet toivotulla/riittävällä tavalla.
Ensin taju pois, sitten tuhotaan aivosoluja sähköllä, kuset ja paskat tulee "housuun" sähkön vaikutuksesta. Diagnoosissa saattaa lukea "masentunut" mutta todellisuudessa kyse on yhtä usein jostain muusta - mikä on sitten "tulkittu" masennukseksi. Pienillä tytöillä on tapana leikkiä nukeilla. Hoitajat ja lääkärit leikkivät ihmisillä. Eläinten kiduttamisesta saa sakot mutta ihmisten kiduttamisesta rahaa.
- hoitoa saanut
sh kirjoitti:
Kun mulle määrättiin ect:tä olin kovassa lääketokkurassa, enkä missään nimessä täydessä ymmärryksessä. Aivopesu meni läpi ja hoito alotettiin, samoin kuin kova lääkitys josta pois-kamppailuun ei ole kukaan kannustanut. Poden vieläkin muistihäiriöitä ect:stä ja lääkitys on passivoinut pahemman kerran. Varotan niitä jotka kuvittelevat etteivät nämä hoitomuodot aiheuta sivuvaikutuksia!
- lääkityksellä
hoitoa saanut kirjoitti:
Kun mulle määrättiin ect:tä olin kovassa lääketokkurassa, enkä missään nimessä täydessä ymmärryksessä. Aivopesu meni läpi ja hoito alotettiin, samoin kuin kova lääkitys josta pois-kamppailuun ei ole kukaan kannustanut. Poden vieläkin muistihäiriöitä ect:stä ja lääkitys on passivoinut pahemman kerran. Varotan niitä jotka kuvittelevat etteivät nämä hoitomuodot aiheuta sivuvaikutuksia!
ja pelottaa mitä kaikkea tuhoa psyykenlääkkeet on mun aivoille tehneet.Masennuslääkityksestä kaikki alkoi ja jossain vaiheessa tuli psykoosilääkitys.Mietin että jos olisin kieltäytynyt aikoinaan masennuslääkkeistä joita nykyään tuputetaan jokaiseen pienimpäänkin vaivaan niin olisinko koskaan joutunut psykoosilääkitykselle.No mun kohdalta myöhäistä.Mut en aloittais masennuslääkitystä jos saisin uudelleen valita.
- 19+9
hullu kirjoitti:
Siellä söin lääkkeet ja kerroin että on niiiiin paha olo, mutta lääkkeet auttaa että päästivät pois. Jos totta olisin puhunut - lääkkeitä olisi tullut niin paljon lisää etten olisi enää hengissä, enkä siten pystyisi ketään varoittamaan.
Niin siellä pitää toimia!! 60% "potilaista" on terveitä, ne loput 40% on oikeesti psykoosissa tai maanisia, heitä pidetään viikko max. kaks sisällä kun kerta hulluja ovat.
Pelin henki on se että näitä terveitä pidetään siellä jotta heidät saadaan tehtyä sairaaksi antipsykoottimyrkyillä. Vankeus voi kestää kuukausia, kun jos olet vaikka toimeentulotuella niin papereita väännetään kk kaupalla. Sairasloma, b-lausunto yms.. asioita samoin. Näin parin kuukauden kidutus saadaan "vapaaehtoiseksi".
Parin kuukauden kidutus muuttuu neljäksi jos et siinä vaiheessa jo huomaa(suurin osa huomaa)että sinun on teeskenneltävä että olo on hyvä ja LÄÄKKEET tuntuvat oikeilta ja saavat sinut voimaan paremmin. Oikeasti olosi on pahempi kuin koskaan elämäsi aikana.
Mielisairaala auttaa ja siellä paranee koska sen kidutuksen jälkeen olet varmasti "terve" terveys,psyk,sossu ihmisten kanssa asioidessasi olet aina huoliteltu, kohtelias, katsot silmiin kerrot voivasi hyvin ja lääkityksen olevan hyvä ja toimiva(et tietenkään niitä syö).
Psyk.polilla kiittelevät sitten itseään että oletpa hyvä esimerkki onnistuneesta LÄÄKEhoidosta, juu, kato odotushuoneessa niitä kuolaavia, tyhjyyteen tuijottavia hulluja..ne ei oo oikeesti hulluja..ne vaan syö lääkkeensä. Ja kuolauksen, tyhjyyteen tuijottamiseen, älyllisten toimintojen laskuun heille määrätään aina vahvempia antipsykootteja.
Muista siis sairaalassa sanoa lääkityksen tekevän olosi paremmaksi(olosi on oikeasti pahin koko elämässäsi) ja jatkossa sanoa aina lääkkeen olevan sinulle hyväksi. Jos vihjaatkaan että et ottaisi lääkettä niin heti sanovat "huomaavansa" että vointi pahentunut. Jos luullaankaan et pilleri on ottamatta niin m1 tarkkailulähete(pakkohoito) tulee samantien.
Ja jonkun vatipään on turha copypastata niitä pakkohoidon kriteerejä. Kyllä se pakkohoito pätkähtää jos antipsykootti on määrätty ja "huomataan" ettet pilleriä ole ottanut vaikka ois asunto, työpaikka, ei alkoa, ei mitään väkivaltaa, täysin normaali tasapainoinen elämäntilanne. Vaikka oisit 5,6,7 vuotta ollu ilman ja just siks saanu työpaikan yms...valehdeltava on kun muuten tulee maanittelu et se on elinikäinen estolääke sairauden puhkeamiseen(paskat se on elinikäisen sairauden aiheuttaja) sit uhkailu et riittävän lääkehoidon takaamiseksi osastohoito ois hyvä.. ja sit lopulta pakkohoito pamahtaa. - Anonyymi
Eräs kaukainen sukulainen joutui mielisairaalaan kerran, ja hänellä oli ainiåoastaan hyvää sanottavaa siitä kolmesta kuukaudesta jonka siellä oli. Sanoi lääkehoidon auttavan häntä saamaan itsensä taas normaali kuntoon, eikä sen jälkeen koskaan enää tarvinnut lääkitystä eikä sairaalassa oloa. Eleli elämänsä kiitollisena että oli saanut tarvittavan avun itselleen.
Mitta hönellä ei ollut mitään ennakkoluuloja sairaalassa olostaan eikä henkilökunnasta aillä ainut mitä hän halusi oli että tulisi terveeksi.
Ihmisten mielikuvitus tekee usein asiat vaikeiksi koska pelkäävät hoitoa ja lääkkeitä , ja häpeävät jotenkin sairauttaan, sillä siinähän ei ole mitäön hävettävää jos sairastuu.
Ei sekään jolta leikataan umpisuoli häpeä sitä että joutuu makaamaan sairaalassa leikkauksen jälkeen. Siis sairaus oli se mikä tahansa ei ole asia mitä tarttee hävetä.
Joten tottakai ihminen ei parane koskaan kun asenne sairauteen ja lääkkeisiin on kielteinen.
Ja pelko siitä että joku toinenkin ajattelee asiasta kun hänkin että mielisairaalassa oloaan pitäisi jotenkin hävetä .
Kun ihmisellä on tahto tulla terveeksi niin ottaa hoidon vastaan. Mutta jos niin kovasti pelkää lääkkeitä niin voi olla ettei tulekaan terveeksi.kyllä lääkärit osaavat laskea kunkin lääke on
tarpeen , joten mitään liika lääkitystä ei ole olemassakaan , on vaan pelkääviä ihmisiä jotka ovat joutuneet tilaan josta ovat aina tehneet leikkiä ja sanoneet hoitoa tarvitsevia hulluiksi . Mitä eivät ole, ainoastaan normaaleja ihmisiä jotka ovat sairastuneet ja tarvitsevat hoitoa, - Anonyymi
hullu kirjoitti:
sinua ei pidetä ihmisenä -etkä olekaan, kun lääkkeet ovat tuhonneet aivosi.Jaa että kaikki ihmiset saavat tietää että olet sairaalassa , siitähän se usein johtuukin ne ennakkoluulot että jos ihmiset saavat tietää. Mitä sitten jos saavat tietää, ei kukaan sairaudelle mitään voi, sairaus se on mielenkin sairaus siinä kun vatsahaavat tai selkäsäryt tai jokin umpisuolen leikkaus .
Ailloin kun ihmisellä on noin kierot käsitykset asioista niin ei ole hame ettei tule koskaan terveeksi. Omia mielikuviaan vaan kirjoittelee ja että haiset muka lopettavat ystävyyden saadessaan tietää että joku on sairaalassa , ajattele ovatko he oikeastaan mitään ystäviä , siis eivät ole, silloin saavatkin jättää. Sillä oikea ihminen on tukena omalle ystävälleen eikä takuulla jätä ystäväänsä siksi että hän sattuu sairastumaan .joten korjailemaan niitä ennakkoluulojasi jos yleensä pystyt siihen. Syytät lääkkeitä , mutta itse sairaus on se joka antaa ne oireet joita pistät hoidon tilille. Ja sellaiselle ihmiselle ei ole apua saatavissa edes . Hän joko muuttaa ajatus tapansa mt sairauksista tai on sairas lopun elämäänsä - Anonyymi
minä kirjoitti:
Samoin tuo hädänalaisten ihmisten jatkuva kehottaminen hitaaseen itsemurhaan 'syö lääkkeitä' -tyyliin.Jaa että oikein tapetaankin vaarallisilla lääkkeillä. Jo on paksua tuo tietämättömyys teikäläisellä.
Ketään ei tapeta hoidossa.
Et näytä edes ymmärtävän näitä asioista mitenkään, , olet saanut päähäsi asioita josta olet valmistanut ” totuuden”:itsellesi . Sinänsä jo tuo luulottelu tappamisesta kertoo ettet ole terve ja että tarvitset hoitoa. Vaikka toisaalta ei noin sairailla ennakkoluuloilla varustettu ihminen edes tule autetuksi millään hoidolla, ihmisen on luotettava siihen että tulee terveeksi hoidossa. Muuten ei onnistu - Anonyymi
minä kirjoitti:
Äsken valehtelit muuta.
Entäs jos joku tahtoisikin muistaa oman nimensä ja muutamat viime vuodet elämästään ?Sähköjohto on usein sellainen että kun herää niin Musti pätkii hetken verran sitten alkaa muisti palautumaan ennalleen
- Anonyymi
no dr. kirjoitti:
Ensin taju pois, sitten tuhotaan aivosoluja sähköllä, kuset ja paskat tulee "housuun" sähkön vaikutuksesta. Diagnoosissa saattaa lukea "masentunut" mutta todellisuudessa kyse on yhtä usein jostain muusta - mikä on sitten "tulkittu" masennukseksi. Pienillä tytöillä on tapana leikkiä nukeilla. Hoitajat ja lääkärit leikkivät ihmisillä. Eläinten kiduttamisesta saa sakot mutta ihmisten kiduttamisesta rahaa.
Tuolla asenteella varustautunut ihminen ei tule koskaan terveeksi sairaus on ja pysyy
Ja joka vaan menee huonommaksi noilla ennakkoluuloilla .
Hoitajilla ja lääkäreillä on koulutus työhönsä ja he eivät mitenkään tapa ketään. Mutta sinun tapauksessasi apu ei tule koskaan auttamaan sillä kärsit luulosairaudesta jossa laitat asioita oman sairautesi oikeista etsimällä syyllisiä, aina muualta , vaikka itse olet niin sairas että et edes tajua miten sairaita kirjoituksesi ovat., jotka kertovat ettet ole edes perillä miten sairaus nähdään muiden silmin. - Anonyymi
19+9 kirjoitti:
Niin siellä pitää toimia!! 60% "potilaista" on terveitä, ne loput 40% on oikeesti psykoosissa tai maanisia, heitä pidetään viikko max. kaks sisällä kun kerta hulluja ovat.
Pelin henki on se että näitä terveitä pidetään siellä jotta heidät saadaan tehtyä sairaaksi antipsykoottimyrkyillä. Vankeus voi kestää kuukausia, kun jos olet vaikka toimeentulotuella niin papereita väännetään kk kaupalla. Sairasloma, b-lausunto yms.. asioita samoin. Näin parin kuukauden kidutus saadaan "vapaaehtoiseksi".
Parin kuukauden kidutus muuttuu neljäksi jos et siinä vaiheessa jo huomaa(suurin osa huomaa)että sinun on teeskenneltävä että olo on hyvä ja LÄÄKKEET tuntuvat oikeilta ja saavat sinut voimaan paremmin. Oikeasti olosi on pahempi kuin koskaan elämäsi aikana.
Mielisairaala auttaa ja siellä paranee koska sen kidutuksen jälkeen olet varmasti "terve" terveys,psyk,sossu ihmisten kanssa asioidessasi olet aina huoliteltu, kohtelias, katsot silmiin kerrot voivasi hyvin ja lääkityksen olevan hyvä ja toimiva(et tietenkään niitä syö).
Psyk.polilla kiittelevät sitten itseään että oletpa hyvä esimerkki onnistuneesta LÄÄKEhoidosta, juu, kato odotushuoneessa niitä kuolaavia, tyhjyyteen tuijottavia hulluja..ne ei oo oikeesti hulluja..ne vaan syö lääkkeensä. Ja kuolauksen, tyhjyyteen tuijottamiseen, älyllisten toimintojen laskuun heille määrätään aina vahvempia antipsykootteja.
Muista siis sairaalassa sanoa lääkityksen tekevän olosi paremmaksi(olosi on oikeasti pahin koko elämässäsi) ja jatkossa sanoa aina lääkkeen olevan sinulle hyväksi. Jos vihjaatkaan että et ottaisi lääkettä niin heti sanovat "huomaavansa" että vointi pahentunut. Jos luullaankaan et pilleri on ottamatta niin m1 tarkkailulähete(pakkohoito) tulee samantien.
Ja jonkun vatipään on turha copypastata niitä pakkohoidon kriteerejä. Kyllä se pakkohoito pätkähtää jos antipsykootti on määrätty ja "huomataan" ettet pilleriä ole ottanut vaikka ois asunto, työpaikka, ei alkoa, ei mitään väkivaltaa, täysin normaali tasapainoinen elämäntilanne. Vaikka oisit 5,6,7 vuotta ollu ilman ja just siks saanu työpaikan yms...valehdeltava on kun muuten tulee maanittelu et se on elinikäinen estolääke sairauden puhkeamiseen(paskat se on elinikäisen sairauden aiheuttaja) sit uhkailu et riittävän lääkehoidon takaamiseksi osastohoito ois hyvä.. ja sit lopulta pakkohoito pamahtaa.Mikä näitä ihmisiä vaivaa????
Mun tapauksessa ymmärrän koska en maksanut ajoissa pitää olla maksamassa heti ku viesti saapuu ja mulla meni seuraavalle päivälle. Ja sit ei ollutkaan kuulema mitään????????
Nä on rikollisii ja roistoja.
Vihaan tälläsiä ihmisiä………
Vuosia sitten voitin arvasta raaputtamalla rahaa
Mutta kun palasin töistä kotiin arpa olikin mitätön. Kuka sen vaihto??????????? - Anonyymi
hullu kirjoitti:
sinua ei pidetä ihmisenä -etkä olekaan, kun lääkkeet ovat tuhonneet aivosi.Sairaalahoito ei saa aikaiseksi tuollaista, mitä tuossa on kerrottu.
Loppuelämä voi sujua aivan hyvin, vaikka joutuisikin joskus osastohoidossa olemaan.
Sairaalan ulkopuolella kukaan ei vainoa, avohoito on vapaaehtoista. Jos lääkärit katsovat, ettei avohoito ole oikea ja riittävä hoitomuoto, sitten voivat laittaa pakkohoitoon.
Jotkut palaavat työelämäänkin, osa eläkkeelle. Lääkkeistä pystyy pääsemään eroon, jos tai kun tulee tilanne sellaiseksi, että ilmankin pärjää.
Itse en ainakaan missään vaiheessa menettänyt kavereita sairaalareissujen takia, kaveripiirit kyllä vaihteli silloin, kun asuinpaikkakin vaihtui.
Hyvät kaverit ja ystävät ei hylkää, jos ovat oikeasti hyviä.
Ja ihmisenäkin pidetään, silloin kun itse kykenee olemaan ihminen, ilman mitään esittämistä, tai yrittämistä olla muuta kuin on.
Jos todella tuntuu, että tarvitsee apua, ehkä jopa sairaalahoitoa, on hyvä miettiä, mikä olisi omasta mielestä se paras vaihtoehto.
Käykö jonkun hoitojakson läpi, ja elämä voi hyvinkin alkaa sujumaan. Vai kiduttaako itseään ilman apua, usein kaikki menee vaan pahemmaksi ajan myötä, jos ei ilman apua pärjää. - Anonyymi
no dr. kirjoitti:
Sähköhoidon aikana pysyy pöksyt kyllä ihan kuivina ja puhtaina.
- eks potilas
Hyvät ihmiset vältykää VIIMEISEN asti niitä "hoito" paikkoja! Puhun kokemuksesta enkä ole mikään trolli. Jotkut hoitajista on välinpitämättömiä paskiaisia toiset sadisteja ei ne välitä potilaistaan pa*kaa verran vaan tottelee "lääkärin" määräyksiä. Ja niiden tarkoitus on että potilaat syövät lääkkeet LOPPUELÄMÄÄN ei mitään muuta. Koko psykiatria on K * S E T U S T A.
Itse läpikäynyt miltei kaikki neuroletit viimeisenä oli Leponex ja Abilify, mulle tehtiin sähköhoitoa 6 sarjaa ja kerran olin sidottuna sänkyyn 3 vuorokautta.
Neuroletien käyttö lopetin noin kaksi vuotta sitten ja mieliala vaihdelut lopuivat samalla, mutta nyt kärsin fyysisita kivuista koko kropassani, eli lääkkeet auheutti vauriot keskushermostossa. En suosittele tälläistä jopa pahimmalle viholliselle!
Siis jos kerran joudutte suljetulle osastolle teille siellä voidaan tehdä ihan mitä vaan riippuu millä tuulella henkilökunta on ja se on TOTTA.
Välttykää myös mitä tahansa mieliala lääkeiden ottamista. Ne tuhoo keskushermostoa hitaasti mutta varmasti. Ja muistakaa mielisairautta EI OLE OLEMASSA vaan on vain lääketeollisuus joka saa erittäin hyvät voitot siitä että suurin osa väestöstä käyttää heidän tuoteita. Katsokaa youtubessa dokumenttia "psychiatry an industry of death" ja asia selkinee.- Anonyymi
Älä jakele neuvojasi mitenkään. Itse olet sairas ja et sitä näytä tajuavan , vaan jauhat asiaa ja yrität haalia jopa ihmisiä että kieltäytyisivät hoidossa . Hoito tehdään siten että potilaan tila arvioidaan. aina tarkasti ja lääkkeitä määrätään sen mukaisesti. Kun eivät mene lääkäriin ollenkaan niin saat elää omien sairaiden mielikuviesi varassa ..etkä tule koskaan paranemaan .
Se on niin että itse sairaus on monella niin kamala että haluavat saada hoitoa, ja saavatkin avun koska heillä ei ole ennakkoluuloja
- ........
väärin kohdeltujen ihmisten tulisi perustaa oma armeijansa/tukijoukkonsa ja järjestäytyä.
uskokaa minua... se on ainoa keino tapella tuota mielivaltaa vastaan.
ehdotuksia?
minä ehdotan että kerätään vahvempi valta ja ryhdytään kapinoimaan oikeasti tuota p askaa vastaan! meillä on siihen oikeus.
suomessa on monia järjestöjä.
olen t utkinut asioita ja tiedän varmaksi että psykiatria suomessa toimii väärin.
etsitään kukkahatut ja laitetaan kuriin!- suomi24 anarkismi
muuten tämä jankutus ja katkeruus ei auta täällä mitään.
tehdään järkeviä ratkaisuja!
kuka saa korvauksia kokemastaan vääryydestä? eihän h elvetissä tällainen toiminta voi olla suvaittavaa yhteiskunnassa!
se tulee lopettaa! - Anonyymi
suomi24 anarkismi kirjoitti:
muuten tämä jankutus ja katkeruus ei auta täällä mitään.
tehdään järkeviä ratkaisuja!
kuka saa korvauksia kokemastaan vääryydestä? eihän h elvetissä tällainen toiminta voi olla suvaittavaa yhteiskunnassa!
se tulee lopettaa!Mitä enemmän kirjoitetaan sen parempi.
- Oikeutta
Ihminen on jo kärsinyt valtavasti ennen ajautumistaan mielisairaalaan. Sairaalassa ihmistä kidutetaan edelleen lisää, ikäänkuin ohimennen, "hoidon" nimissä. Kokeillaan sattumanvaraisesti eri lääkkeitä, piikitetään injektioita jne. Epäonnekas on hän jolla ei ole tarpeeksi voimia kieltäytyä piikeistä ja turhista lääkkeistä ja pitää sinnikkäästi kiinni oikeuksistaan ihmisenä.Tämä "hoito" aiheuttaa lisää traumoja ja ihmisellä on tarve haudata tämä tuskallinen jakso elämästään kotiin päästyään. Asia jää käsittelemättä ja niinpä todennäköisyys joutua osastolle takaisin on suuri. Suomen psykiatrinen hoitojärjestelmä on ajanut varmasti tuhansia ihmisiä itsemurhaan, sekä osastolla että avohoidossa. Ehdotan että kaikki nämä kuolemantapaukset tutkittaisiin uudestaan virheellisestä hoidosta johtuvina kuolemantuottamuksina. Samalla hoitojärjestelmä on hyödyttänyt rahallisesti monia tahoja, parantamatta kokonaisvaltaisesti yhtäkään ainutta potilasta.
- Mielisairaspotilas
Eutanasia on kiva asia.
- Omakokemus
Ekan hoitokerran jälkeen oli pelkästään positiivistä sanottavaa. Sen jälkeen oon ruvennu näkemään ne vähä erilailla. Jotku hoitajat on ylimielisiä ja samoin lääkäritkin. Musta tuntui myöhemmin myös, että ne hoitojat elää siellä ihan omassa erillisessä maailmassa, aivan kun ne olisi irti kaikesta normaalista inhimillisyydestä suhteessa potilaisiin.
- Anonyymi
Ei suinkaan kun samalla lääkityksellä kaikki on hanskeja toinen toisilleen. Jotkut kolmansillekin.
- Anonyymi
Joo kyllä ne on kuoleman laitoksia.
- Anonyymi
No kun arvon päätohtori on saanut osuutensa tehtyä eli hatustaan vetämänsä diagnoosin ja lääkkeet niin tilaisuus koittaa näille toki toteuttaa itseään laittaessaan kuriin onnetttoman hulluparan ruumiin. Onhan siinä tilaa mielivallalle kun päättää mikä käytös, asento, puhetapa ja sen sisältö milloinkin täyttää normaaliuden kriteerit ja mitä sen ylittävästä seuraa, kun ei olla kuitenkaan vankilassa niin tilanne on rajattoampi ja mielikuvitukselle tilaa
- Anonyymi
Ei mielisairaalat ole sen kummempia paikkoja kun muutkaan sairaalat mitenkään.
Ne jotka sellaista levittää ovat sairaita ihmisiä joilla ei ole hoidosta kuvaa .
Joten kai sinä sen nyt ymmärrät että sairaalaan otetaan töihin ammatti taitoisia hoitajia
Joten , hoitajat tekevät ainoastaan työtään , ja aina on joku vainoharhainen potilas jossain joka levittelee sellaisia juttuja sairaalasta .- Anonyymi
...Paitsi, että jotkut psyykelääkkeet eivä sovi kaikille haittavaikutustensa takia. Joillakin lääkkeillä on vaikutuksia verenkiertoelimistöön ja sydämen toimintaan. Ainakin itselleni Leponex-lääke ei sopinut lainkaan, jos olisin jäänyt sitä käyttämään elämässäni, olisin kuollut aika päiviä sitten. Niin, että kyllä sinne psykiatrisen sairaalan osastolle saattaa kuolla, jos lääke ei käy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Paitsi, että jotkut psyykelääkkeet eivä sovi kaikille haittavaikutustensa takia. Joillakin lääkkeillä on vaikutuksia verenkiertoelimistöön ja sydämen toimintaan. Ainakin itselleni Leponex-lääke ei sopinut lainkaan, jos olisin jäänyt sitä käyttämään elämässäni, olisin kuollut aika päiviä sitten. Niin, että kyllä sinne psykiatrisen sairaalan osastolle saattaa kuolla, jos lääke ei käy.
.... Paitsi, että psykoosi ei sovi kenellekkään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis jos tarkkoja ollaan, niin leponex lääkitykseen kuuluu nimenomaan se laboratorio seuranta, että siihen ei ihan vahingossa kuole. Eikä sitä lähtökohtaisesti anneta pelkästään sairaalssa, vaan ihmiset palaavat lääkityksen avulla normaaliin elämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
.... Paitsi, että psykoosi ei sovi kenellekkään...
Kukapa sen psykoosin itselleen haluaisi, psykoosi ei katso kenelle se sopisi ja kenelle ei.
Se tulee, jos on tullakseen.
- Anonyymi
on tainnut olla sellaisia käytännön kokeita että terve mennyt hullujenhuoneelle ja hänen kerrottu olevan päästään pipi niin johan on heti löytynyt käytöksestään moitittavaa, että leimaava diagnoosin lasien läpi tarkastelu sävyttää potilaan havainnointia
- Anonyymi
Tainnut olla sellaisiakin kokeita, missä päästään pipit on menneet anonyymeille foorumeille ja väittäneet olevansa terveitä...
- Anonyymi
Terveet eivät mene " hullujenhuoneelle ", toisekseen, ei sinne terveitä otetakaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212217- 671076
- 107970
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r70913Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54895- 43883
Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55858Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30848KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.9838Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(46779