masentunut

herldine

olen vain niin msentunut, en jaksa enää tehdä mitään, en voi enää itkeä ja makaan vain sängyssä ja pelkään kaikkea,en päästä ketään jo joku soittaa kelloa enkä vastaa kenenkään puheluihin en haluu tuottaa kaikkille pettymystä mikä olen...olen tuottanut kaikille vain tuskaa..koko miun elämä on ollut vain masennusta, psykoosia,itsemurhia,ahdistusta en jaksa enää elää..sairaalat eivät auta minua, kaikki tulee takaisin vaikka miten yritän, miusta on vain tuskaa toisille, parempi jos kuolisin...

5

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei,

      Hyvä, että kirjoitit tilaneestasi tänne! Toivottomalta tuntuvan elämäntilanteen pohtiminen yksin on raskasta. Tällaisessa tilanteessa ulkopuolinen tuki voisi olla hyvä voimavara. Viestistäsi ei selvinnyt saatko minkäänlaista tukea nyt.

      Joka tapauksessa on monenlaisia auttavia tahoja, joista osassa voit asioida myös kotoa käsin.

      - Verkkokriisikeskus Tukinet, https://www.tukinet.net/. Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja chattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja.

      - Jos soittaminen tuntuu omimmalta vaihtoehdolta, niin valtakunnallinen kriisipuhelin päivystää numerossa 010 195 202 arkisin klo 09.00-07.00 sekä viikonloppuisin ja arkipyhinä klo 15.00-07.00.

      - Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Yhteystiedot löytyvät täältä: http://www.mielenterveysseura.fi/fi/tukea-ja-apua/kasvokkain/kriisikeskusverkosto

      Kiireellisessä tilanteessa voit aina ottaa yhteyttä myös paikkakuntasi psykiatriseen päivystykseen.

      Voimia tilanteeseesi!

      Ystävällisin terveisin
      SOS-kriisikeskus/Kata

    • Terapeutti

      Et ole yksin...itsellä samat tuntemukset. Olen käyny keskusteluissa,on nappia monenlaista......paras lääke on kuitenki lähteä ulos ihmisten ilmoille . Itsekin olen kyllä ravistellut kaikki ympäriltäni.....takaisin saaminen on vaikeaa...ei mahdotonta.

    • hei1111

      Mulla on sama... kaikki stressaa tosi paljon... vatsassa polttaa stressi.. auttaakohan siihen joku lääke...

    • Taistelkaa

      Voimia. Kuten voit huomata, et kuitenkaan ole yksin ja ainoakaan... Jaksakaa uskoa seuraavaan hetkeen. Kaikki me tarvitsemme teitä, olette usein siellä, missä kaikki on tärkeintä... Ette todellakaan yksin, muistakaa se!

    • Kokeille

      Kannattaa ehkä vähän ottaa rennommin, vaikka harrastaa kirjojen lukemista tai yksinkertaista joogaamista. Tärkeintä on löytää itsellesi asioita, jousta tulee onnelliseksi. Ei kuitenkaan mitään huumeiden ja alkoholien käyttöä, koska ne ovat riippuvaisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      151
      2942
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      95
      1594
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      143
      1507
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      365
      1390
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      121
      1381
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1195
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      15
      921
    8. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      47
      840
    9. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      258
      806
    10. 55
      764
    Aihe