Minulla ei ole ikinä ollut tyttöystävää

pyörämies

Ja ikää on 32 vuotta.
Olen yliopistossa opiskeleva, pyöräilyä ja kuntoilua harrastava mies. Mielestäni olen saavuttanut henkisen ja fyysisen huippuni.
Joskus yliopiston kirjastossa hymyilen 20'ish naisille silmäpelin toivossa, mutta en saa hymyä takaisin. Miksei Suomessa osata vastata hymyyn? Takaisin saan lähinnä "mitäs tuijotat?"-katseita joiden tarkoitus on alistaa mies, joka toimii suomalaisen jäykän tapakulttuurin vastaisesti.
Yritykset jutella naisille vievät yleensä pisteeseen, jossa selviää että nainen on varattu (joko oikeasti tai tilanteen vaatiessa päästäkseen minusta eroon) tai ei kiinnostunut keskustelemaan.

Olen täysin raitsi ja savuton. Tuntuu että tuo raittius varsinkin on ongelmana. Täällä Helsingin yliopistolla ei sosialisoida muuten kuin rankan päihtymyksen merkeissä ja minä boikotoin tätä jyrkästi. Siksi minä kai sinkku olenkin.

39

3039

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6msiog

      Itse olen sinkku koska minun kuviani ja elämääni levitellään eräällä suomalaisella teinipoikien sivustolla ja maineeni on pilalla.

    • ex-raitis3

      Kannattaa vain tunnustaa tosiasiat ja alkaa juomaan viinaa. Raitis ei naista saa.

      Viinanjuonti kannattaa aloitella ensin rauhassa yksin kotona. Kun homma alkaa sujua, niin sitten voi lähteä yökerhoihin tutustumaan naisiin. Jos lähtee kylmiltään yökerhoon juomaan voi tulla mokailtua kaikenlaista.

    • Toivoa

      On kait, sitä elämää muuallakin, kuin yliopistolla vai etkö huoli, kun korkeasti koulutetun ihmisen? Luulisi sinulla olevan mätsejä.. Olet vielä nuori, koulutettu, pidät itsestäsi huolta ja joku arvostaa raittiutasi..

      • viinamies

        Ajatus että joku arvostaa raittiutta on harhaista ajattelua.

        Kyllä se niin on, että viinamies löytää naiset ja raitis jää yksin. Kannattaa vain tunnustaa tosiasiat ja alkaa juoda.


      • pyörämies

        Suomessa tuntuu että naiset ei arvosta kunnon miestä. Aasiassa kylläkin.


      • JokaisellaRooli
        pyörämies kirjoitti:

        Suomessa tuntuu että naiset ei arvosta kunnon miestä. Aasiassa kylläkin.

        Kyllä kunnon miestä arvostetaan.
        Pelkuria kotona piileskelijää tanssitaidotonta nynnyä ei arvosteta.


    • Palstatotuus

      Katselet itseäsi kymmenisen vuotta nuorempia naisia ja ihmettelet miksei niitä kiinnosta? Joku on nyt ottanut "palstatotuudet" liian vakavasti...

      • pyörämies

        Mitä yrität sanoa? Katseleeko joku muka itseään vanhempia naisia? Jos kyllä, niin miksi ihmeessä?

        Miehen pitää olla se ryppyisempi osapuoli suhteessa.


      • Nirso
        pyörämies kirjoitti:

        Mitä yrität sanoa? Katseleeko joku muka itseään vanhempia naisia? Jos kyllä, niin miksi ihmeessä?

        Miehen pitää olla se ryppyisempi osapuoli suhteessa.

        Ikä on vaan numeroita ja itsellä 10v nuorempi mies.. Jos kemiat kohtaa niin, mitä väliä.. Raittiita naisiakin löytyy ja jotka arvostavat elämäntyyliäsi.. Taidat olla valikoiva?


      • välimaasto.on
        pyörämies kirjoitti:

        Mitä yrität sanoa? Katseleeko joku muka itseään vanhempia naisia? Jos kyllä, niin miksi ihmeessä?

        Miehen pitää olla se ryppyisempi osapuoli suhteessa.

        Mites oman ikäiset?


      • ryppyset
        välimaasto.on kirjoitti:

        Mites oman ikäiset?

        Ne on ryppysempiä.


      • pyörämies
        välimaasto.on kirjoitti:

        Mites oman ikäiset?

        Oman ikäiset naiset ovat liian kokeneita minun makuuni. Liikaa panoja plakkarissa, ei vaan kiinnosta sellainen nainen. Puhtaus on yksi naisen valttikortti, mitä naiset eivät tunnu oikein ymmärtävän nykypäivänä.


      • Toivoa

        Ei ne nuoremmatkaan ole nykypäivänä, sen puhtaampia ja eikös ole parempi, että kokemusta muistakin miehistä.. Ei, se järvi soutamalla kulu.


      • pyörämies
        Toivoa kirjoitti:

        Ei ne nuoremmatkaan ole nykypäivänä, sen puhtaampia ja eikös ole parempi, että kokemusta muistakin miehistä.. Ei, se järvi soutamalla kulu.

        Taitaa se naisten järvi soutamisesta venyä ja vaatimustasot kasvaa.

        Ei kiinnosta nainen joka on saanut isompaa kuin mitä minulla on. Pettyy vaan.


      • JokaisellaRooli
        pyörämies kirjoitti:

        Mitä yrität sanoa? Katseleeko joku muka itseään vanhempia naisia? Jos kyllä, niin miksi ihmeessä?

        Miehen pitää olla se ryppyisempi osapuoli suhteessa.

        Kurppia katselevat epätoivoiset juopot/peräkammarinpojat.


      • Mitäenemmänpyörität
        JokaisellaRooli kirjoitti:

        Kurppia katselevat epätoivoiset juopot/peräkammarinpojat.

        Nono poijjaat!

        Teillä on väärä taktiikka!

        Otatte ensin sen epätoivoisen kurpan julkiseksi seurustelukohteeksi. Esittelette sitä kurppaa turuilla ja toreilla somessa. Siis ei tarvi edes panna. kunhan "seukkaatte" näkyvästi. Sitten alkaakin tulla naista tyrkylle ovista ja ikkunoista. Näin on naisen mieli rakennettu, mikä on täysin järjen vastaista.

        Mutta ei voi mitään. Näin se menee. Kunhan on joku harjoituskappale "kainalossa", niin voikin sitten alkaa valita mieleisen naisen. Toinen juttu on viina; nainen maistissa on tosi helppo. Alkoholi poistaa naisen estot. Mies voi olla ilman alkoa juottolassakin.


      • Mitäenemmänpyörität kirjoitti:

        Nono poijjaat!

        Teillä on väärä taktiikka!

        Otatte ensin sen epätoivoisen kurpan julkiseksi seurustelukohteeksi. Esittelette sitä kurppaa turuilla ja toreilla somessa. Siis ei tarvi edes panna. kunhan "seukkaatte" näkyvästi. Sitten alkaakin tulla naista tyrkylle ovista ja ikkunoista. Näin on naisen mieli rakennettu, mikä on täysin järjen vastaista.

        Mutta ei voi mitään. Näin se menee. Kunhan on joku harjoituskappale "kainalossa", niin voikin sitten alkaa valita mieleisen naisen. Toinen juttu on viina; nainen maistissa on tosi helppo. Alkoholi poistaa naisen estot. Mies voi olla ilman alkoa juottolassakin.

        Se on jännää, miten juuri kukaan nainen ei myönnä kuvailemaasi todeksi. Ja silti miesten kokemukset lähes aina tukevat tuota.


      • NainenRuudunTakaa
        pyörämies kirjoitti:

        Oman ikäiset naiset ovat liian kokeneita minun makuuni. Liikaa panoja plakkarissa, ei vaan kiinnosta sellainen nainen. Puhtaus on yksi naisen valttikortti, mitä naiset eivät tunnu oikein ymmärtävän nykypäivänä.

        Naisille positiivinen asenne elämään, ihmisiin ja erilaisiin kokemuksiin on valttikortti, joten nyt ei oikein mene arvostukset yhteen. Jos naisiin ja seksuaalisuuteen liittyy vielä kaikenlaisia pelkoja ja ennakkoluuloja, niin ne haittaavat kyllä jo ihan tutustumistakin. Jos kuvittelet että naisen torjuva katse tarkoittaa että haluaa alistaa sinut, niin aika harakoilla olet ihan normaalista ihmisten välisestä kommunikaatiosta.

        Luontevia paikkoja tutustua yliopistopiireissä on erilaiset kerhot ja bileet. Jos et juo, etsi muita jotka ovat myös selvinpäin. Sellaisiakin naisia on.

        Mutta kun oot ehkä hiljaisempaa sorttia, niin liity 5 kerhoon, joiden tapaamisissa käyt ja juttelet ihmisten, sekä naisten että miesten ja varattujen ja ei-varattujen kanssa ensin muista asioista, että saat vähän perspektiiviä ihmisiin.


      • nnnnnn
        Nirso kirjoitti:

        Ikä on vaan numeroita ja itsellä 10v nuorempi mies.. Jos kemiat kohtaa niin, mitä väliä.. Raittiita naisiakin löytyy ja jotka arvostavat elämäntyyliäsi.. Taidat olla valikoiva?

        Käviskö 10v vanhempi mies? Ikä on vaan numeroita.


      • NainenRuudunTakaa
        pyörämies kirjoitti:

        Oman ikäiset naiset ovat liian kokeneita minun makuuni. Liikaa panoja plakkarissa, ei vaan kiinnosta sellainen nainen. Puhtaus on yksi naisen valttikortti, mitä naiset eivät tunnu oikein ymmärtävän nykypäivänä.

        Jos seksuaalisuus tarkoittaa sulle likaisuutta, niin se kyllä karkoittaa tehokkaasti niitäkin naisia, jotka olisivat muuten kiinnostuneita. Eli päätä kuntoon asian ympäriltä ihan isolla kädellä.


      • pyörämies

        Tuo incel-teoria avasi mieleni.

        Nykypäivänä nainen tekee mitä haluaa ja miehistä vain osa saa seksiä.


    • alkoholisti.kuivilla

      Ole kuivilla oleva alkoholisti, joten en voi nauttia alkoholia vähääkään. Oman kokemukseni perusteella havaitsen, että raittius on suuri sosiaalisen kanssakäymisen haitta.

    • Viinamies

      Raittius on todella turn off koska hesassa yökerhoissa kaikki naiset haluaa miehiä jotka juo ja pitävät hauskaa. Viina on se jonka takia ihmiset tutustuu toisiinsa ja niin seksia saa ja parisuhteita syntyy.

    • Täytyy tunnustaa se, että en minäkään mikään hirveä naistenmies ole ollut tyttöystävien suhteen. 28-vuotiaana minulla oli käytännössä ollut vain yksi tyttöystävä elämässäni. Sinun ikäisenä, 32-vuotiaana, oli ollut vähän enemmän yritystä jonkun kanssa, kun katsottiin, että olisimmeko kenties voineet mennä naimisiin.

      Nainen voi olla muutakin kuin tyttöystävä. Oikeastaan minulla on muutama kamunainen ja nettituttava, vaikka muuten olen tällä hetkellä sinkku. Oikeastaan en ehkä kaipaakaan yleensä tyttöystävää, miksi häntä ei ole. Itse olen sinua vanhempi yliopistolla roikkuva jokseenkin ikuinen opiskelija, jolle riittää nainen kaverina. Sinkkupalstalla minulle on ilo kirjoitella varatun LadyZorron kanssa. Hän on tosi kiva kahden pienen lapsen äiti. Miehen logiikassa kirjoittelen toisen kahden pienen lapsen äidin kanssa. Luterilaisuuspalstalla kirjoittelen pääasiassa muun muassa kahden isoäidin kanssa. He ovat ihan kivaa keskusteluseuraa. Tietysti heidän lisäkseen tyttöystävän osin korvaa sellaiset naiset, jotka käyvät myös luonani muuten. Sellaisten puhelinnumerolliset naisystävät saattavat korvata pitemmän päälle osin sen tyttöystävän?

    • viinamies

      Viinaa vaan naamaan niin kyllä niitä tyttöjäkin alkaa löytyä.

    • Tinttarella

      Kyllä sinä vielä jonkun löydät. Elämäsi Rakkaus tupsahtaa eteesi, silloin kun vähiten odotat. Ja tiiätkö, minä olen raitis nainen ja en voi sietää kännisiä miehiä örveltämässä. Ole sellainen kuin olet. Tsemppiä!

      • Jokuperkele

        Jos voit rehellisesti sanoa, että voisit olla kiinnostunut aloittajasta, silloin kommentillasi on arvoa. Muutoin se on vai sanahelinää. Rakkaus ei tosta vaan tupsahda elämään. Ellei voita lotossa.


    • loakdfokadsofkdaf

      Oikeilla aineilla saa mukavat hallusinaatiot... Jos sais mielikuvitus naisystävän

    • Houli_Padre

      Kun olet tuohon ikään asti päässyt ilman naisen kosketusta, niin ryhdy vaikka katolilaiseksi munkiksi tai hankkiudu sinne pappis koulutukseen. Saatat päästä vielä käsiksi kuoripoikiin?

    • älä_oo_homo

      Lopeta pyöräily, se on homoa. Ja ala ryypätä, raittius on myös homoa. Äläkä opiskele yliopistossa, maisteri on bubbeli.

    • JokaisellaRooli

      Miehet ajaa autoilla, sinkut miehet tiukoissa pöksyissään kiihottavat vain toisia pyöräilijämiehiä.
      Pyöräilevästä miehestä tulee ensin mieleen hinde tai korttinsa menettänyt työtön alkoholisti.

    • Ätmelsson

      Jos et ole poikkeuksellisen komea niin haet vääränlaista seuraa. PS markkinoilla nuori alle 24v nainen on arvokas. Ja jos nainen opiskelee yliopistossa tai muussa arvostetussa koulussa niin hän ylihinnoittelee itsensä todella rajusti. Nainenhan ei monestikkaan itse ymmärrä, että koulutus ei juuri nosta naisen tasoa.

      Voisi myös olettaa, että opiskeleva mies, joka pyöräilee on tyhjätasku. Se karkottaa naisia. Ja niinku aiemmissakin vastauksissa tuli jo ilmi: juomattomuutesi on iso ongelma. Annat sillä itsestäsi tylsän tiukkapipo vaikutelman. Moni varmaan yhdistää juomattomuuden lestadiolaisuuteen tai muuhun hörhöilyyn

    • JokaisellaRooli

      "Moni varmaan yhdistää juomattomuuden lestadiolaisuuteen tai muuhun hörhöilyyn "
      Juuri noin, mutta useimmiten on kysymys epäsosiaalisuudesta. Ala-arvoinen käytös tulee ilmi humalassa, tälläisen miehen on pakko teeskennellä raitista. Vaimojaan hakkaavat miehet raitistuvat useinkin, muutaman kerran kun vaimo lähtenyt. Uusi saadaan tilalle, ollaankin raittiita.
      Jotkut taas eivät uskalla lähteä baariin, taas pakko olla raitis jotta voi nyhjätä kotona. Salaa tietenkin vedetään .
      Nämä teeskentelijät, roolin vetäjät kannattaa tunnistaa ajoissa.

    • valkoinenheterous

      Liian kiltti ja kunnollinen. Viinaa juovassa miehessä on särmää. Viinaa juova mies osaa ottaa rennosti ja ennenkaikkea osaa ottaa naisensa.

      Kiltti mies kysyy luvan ja istuu kotona selvinpäin. Kilteillä ätmeillä ei ole mitään asiaa rakkauden satamaan, silläa kaikki paikat ovat varattu jännille jännämiehille.

      • viinamies

        Vain viinaa juomalla ja yökerhossa bailaamalla voi löytää kumppanin.

        Raittiit jäävät yksin.


      • n34
        viinamies kirjoitti:

        Vain viinaa juomalla ja yökerhossa bailaamalla voi löytää kumppanin.

        Raittiit jäävät yksin.

        Itse asiassa siskoni poikaystävä ei juo alkoholia ja on täysin raitis, samoin siskoni. Hauskaa voi olla ilman viinaakin:) he ovat seurustelleet jo 5 vuotta, että kyllä täällä maailmassa on ihan fiksujakin tyyppejä, jotka ei halua olla baarissa nolaamassa itseään:D mielummin kaveriporukalla kotona juo känniin ku jossain julkisella paikalla:DD


    • Ukkelin

      Hommaa ittelles mamu tyttöystävä ! On niitä fiksujakin !

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1846
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe