https://www.youtube.com/watch?v=lStRqLokyEY
Chad = 20% geneettiseen parhaimmistoon kuuluvat miehet, ja usein ovat vielä täysiä mulkeroita, jotka tekevät naisista yh-mutseja.
Incel = 80% geneettiseen huonoimmistoon kuuluvat miehet (osa näistä, lähinnä ei yhtään seksiä saavat). Luonteeltaan voivat olla kiltistä mulkeroon, koska otanta on niin suuri.
- Jokainen Chad saa naisen kuin naisen suhteeseen tai sänkyyn kanssaan
- Kukaan Incel ei saa yhtäkään naista, paitsi ehkä jonkun hirveän epätoivoisen ja vanhan kurpan kanssa voisivat ehkä saada yy-suhteita.
- Maatalous-yhteiskunnan muodostumisen jälkeen 8000v sitten 17 naista lisääntyi jokaista yhtä lisääntyvää miestä kohden (silloin päti 94/6 -sääntö).
- Nykyään 4-5 naista lisääntyy jokaista yhtä lisääntyvää miestä kohden (tarkoittaen 80/20 -säännön olevan totta, n. 20-25% miehistä pistää 100% *lisääntyvistä* naisista paksuiksi)
-> https://psmag.com/environment/17-to-1-reproductive-success
- Miehet arvostelevat naisten ulkonäön/viehättävyyden hyvinkin realistisesti, aika lailla 'Bell Curven' mukaisesti (https://explorable.com/sites/default/files/images/standard_deviation_diagram.svg_.png)
- Naiset arvostelevat miesten ulkonäön/viehättävyyden hyvin epärealistisesti: Suurin osa naisista pitää 70-80% miehistä rumina/epäviehättävän näköisinä. Voisi sanoa yksinkertaistaen, että Chad kelpaa naiselle kuin naiselle ihan koska vaan, 20-30% parhaimmistoon kuuluva mies kelpaa naiselle jos parempaakaan ei saa ja 70-80% "huonoimmistoon" kuuluva mies kelpaa naiselle vasta sitten kun nainen on menettänyt markkina-arvonsa (liian vanha ja/tai Chadin toimesta yh-mutsiksi päätynyt).
- 2010 NSSHB-tutkimuksen mukaan:
-> 18-24v miehistä 56,9%
-> 25-29v miehistä 46,6%
-> 30-39v miehistä 39,6%
-> 40-49v miehistä 48,9%
ei ollut harrastanut (vagina-penetraatio) seksiä yhtään 1 vuoden aikana!!!
Elikä ei ole yhtään erikoista, jos mies ei saa seksiä.
- Rumat naiset hylkäävät itsensä tasoiset miehet -> Naiset vanhenevat ja kurppaantuvat ja eivät enää saa edes seksiä Chadeiltä -> Miehet, joita naiset aiemmin hylkivät ja jotka silloin halusivat näitä naisia, eivät enää halua näitä nykyään kurppaantuneita naisia -> Nykyisen 3. aallon feminismin takia naisten ei tarvitse ottaa yhtään vastuuta omista teoistaan, joten Incelit ym. miehet joutuvat nykyään verorahoillaan maksamaan itsekkään yh-mutsin ja äpäriensä elatuksen. Vanhoina hyvinä aikoina yh-mutseja pidettiin varoittavina esimerkkeinä, mutta nykyään siitä palkitaan kaiken maailman tuilla, eli degeneroivaa ja tuhoista käytöstä palkitaan nykyään veronmaksajien selkänahasta.
- Suurin osa naisista nusuttelee teini-iästä (väh.) kolmekymppiseksi ja ilmaisee itseään seksuaalisesti juuri kuten haluaa, koska se on niin helppoa nuorelle naiselle.
- Suurin osa miehistä tekee töitä niska limassa (keskimäärin enemmän työtä ja työtunteja kuin naiset) ja yrittää säästää omaan kämppään, autoon yms. 20-30 -vuotiaana, maksaa yh-mutsien elatusmaksuja veroista, eikä saa edes hirveästi seksiä. Aika paska järjestelmä siis.
Kaikki tämä tarkoittaa sitä, että hypergamia on todistettu 100% todeksi ja että hypergamisesti käyttäytyvät naiset luovat Incel-miehiä ja että on hypergamisesti käyttäytyvien naisten syytä, että on olemassa paljon Incel-miehiä, jotka potentiaalisesti voivat tehdä sellaisia (joita en tässä mainitse) tekoja, joita tässä viime aikoina on nähty uutisissa.
https://pastebin.com/iRFuqaPr (sen varalta, jos feminatsi-moderaattorit poistavat keskustelun, joka perustuu 100% tutkittuihin faktoihin)
Hypergamia luo Inceleitä
115
3334
Vastaukset
- hienoahienoa
"- 2010 NSSHB-tutkimuksen mukaan:
-> 18-24v miehistä 56,9%
-> 25-29v miehistä 46,6%
-> 30-39v miehistä 39,6%
-> 40-49v miehistä 48,9%
ei ollut harrastanut (vagina-penetraatio) seksiä yhtään 1 vuoden aikana!!!"
Korjaus: Siis sinkkumiehistä!!!- Naisasialooser11
Parisuhteessa oleva mies ei tarkoita saamamiestä, parisuhteessa oleva aisuri saa "paperilla" eikä seksin tasosta ja naisen tasosta ole tuossa mitään selvitystä.
- hienoahienoa
Naisasialooser11 kirjoitti:
Parisuhteessa oleva mies ei tarkoita saamamiestä, parisuhteessa oleva aisuri saa "paperilla" eikä seksin tasosta ja naisen tasosta ole tuossa mitään selvitystä.
Näin on. Mutta en maininnut parisuhdemiehistä mitään, eli enimmäkseen beta-aisureista, koska siitä ei nyt ollut tietoa ja koska tässä aloituksessa ei nyt keskitytty siihen.
- lempeä_herätys
Seksi, raha, ulkonäkö.
Niihinkö perustuvat miesten ja naisten välinen vuorovaikutus? Ihan tutkitusti?- hienoahienoa
Nuo luettelemasi asiat vetoavat lähinnä naisiin. Nuo ovat ne asiat, joita naiset haluavat. Nuoret ja Ulkonäöllisesti kauniit naiset saavat Rahakkaimmat miehet Seksin avulla itselleen. Tosin kyllä rumatkin naiset saavat moninkertaisesti helpommin rahaa/seksiä miehiltä kuin rumat miehet naisilta.
- Ikisinkkunainen
hienoahienoa kirjoitti:
Nuo luettelemasi asiat vetoavat lähinnä naisiin. Nuo ovat ne asiat, joita naiset haluavat. Nuoret ja Ulkonäöllisesti kauniit naiset saavat Rahakkaimmat miehet Seksin avulla itselleen. Tosin kyllä rumatkin naiset saavat moninkertaisesti helpommin rahaa/seksiä miehiltä kuin rumat miehet naisilta.
Ei vetoa. En vaihtaisi sinkkuuttani minkäänlaiseen mieheen.
- hienoahienoa
Ikisinkkunainen kirjoitti:
Ei vetoa. En vaihtaisi sinkkuuttani minkäänlaiseen mieheen.
Sinä oletkin poikkeustapaus.
- aivotyöntekijä
hienoahienoa kirjoitti:
Olisiko jokin näistä totta?
1) Saatat ehkä hieman aliarvioida naisten motiiveja.
2) Pidät itse ulkonäköä hyvin tärkeässä roolissa ihmissuhteissa.
3) Vietät aikaa pinnallisten ihmisten kanssa.
4) Olet kiinnostuneempi joukkojen käyttäytymisestä kuin poikkeustapauksista.
Ajatuksia? hienoahienoa kirjoitti:
Sinä oletkin poikkeustapaus.
Onhan siinä hypergamiassa myös se etu, että saadaan karsittua se epäkelpoaines pois. Jos mitään hypergamiaa edes on olemassa muualla, kun teidän ätmien omassa mielikuvituksesanne.
Ja jos kertomasi mukaan suurin osa nuorista miehistä raataa töissä ja yrittää säästää sitä rahaa omistusasuntoon, autoon yms., niin ei kai se yhtään hukkaan ole mennyttä, jos sitä varallisuutta on onnistunut kertymään jo nuoresta alkaen.hienoahienoa kirjoitti:
Kyllä mä näkisin itsevarmalla esiintymisellä paljonkin merkitystä siinä kuinka helppoa on lähestyä naista ja saada myönteinen vastaanotto. Itsevarmuus on myös naisella tärkeä ominaisuus.
DarkFear kirjoitti:
Onhan siinä hypergamiassa myös se etu, että saadaan karsittua se epäkelpoaines pois. Jos mitään hypergamiaa edes on olemassa muualla, kun teidän ätmien omassa mielikuvituksesanne.
Ja jos kertomasi mukaan suurin osa nuorista miehistä raataa töissä ja yrittää säästää sitä rahaa omistusasuntoon, autoon yms., niin ei kai se yhtään hukkaan ole mennyttä, jos sitä varallisuutta on onnistunut kertymään jo nuoresta alkaen.EIkö sun mielestä ätmit ansaitse tukea?
DarkFear kirjoitti:
Ja jos kertomasi mukaan suurin osa nuorista miehistä raataa töissä ja yrittää säästää sitä rahaa omistusasuntoon, autoon yms., niin ei kai se yhtään hukkaan ole mennyttä, jos sitä varallisuutta on onnistunut kertymään jo nuoresta alkaen.Ätmiyttä voidaan ehkäistä havaitsemalla tietynlaiset taitovajeet, käytös ja luonteenpiirteet ajoissa ja tukemalla.
- sellainen.hän.on
todellavaikeeta kirjoitti:
Ätmiyttä voidaan ehkäistä havaitsemalla tietynlaiset taitovajeet, käytös ja luonteenpiirteet ajoissa ja tukemalla.
Hän on ahdasmielinen ja kaljusodan juoksuhautoihin juuttunut juntti.
EIkö sun mielestä ätmit ansaitse tukea?
No riippuu ihan sitä, että mitä sillä ätmeillä ja tuella oikein tarkoitetaan. Sellainen tuki voisi olla ihan hyvä näille ätmeille, jossa heille opetettaisiin vaikka sosiaalisia taitoja, kun ne ovat heillä aina erittäin heikot.
Sen sijaan naisten oikeuksia ei pidä alkaa yhtään mihinkään karsimaan, sillä ei se ole naisten vika, jos jotkut ätmit eivät pysty naisia saamaan.DarkFear kirjoitti:
No riippuu ihan sitä, että mitä sillä ätmeillä ja tuella oikein tarkoitetaan. Sellainen tuki voisi olla ihan hyvä näille ätmeille, jossa heille opetettaisiin vaikka sosiaalisia taitoja, kun ne ovat heillä aina erittäin heikot.
Sen sijaan naisten oikeuksia ei pidä alkaa yhtään mihinkään karsimaan, sillä ei se ole naisten vika, jos jotkut ätmit eivät pysty naisia saamaan.Puhut ilman muuta järkeä. Sosiaalisten taitojen erityisopetusta ilman muuta ätmeille.
Olen ilman muuta itse sitä mieltä, että naisten korkea koulutus on hyvä asia ja että tämän ei pitäisi olla mitenkään ongelma naisten pariutumiselle. Myönnän, että itselle on haaste tehdä tuttavuutta ulkoisesti viehättävään korkeasti koulutettuun naiseen, mutta tässä asiassa en todellakaan syytä naista. Mun itseni pitää voittaa se pelko, mikä mua estää tekemästä tuttavuutta ulkoisesti viehättävään korkeasti koulutettuun naiseen.DarkFear kirjoitti:
Sen sijaan naisten oikeuksia ei pidä alkaa yhtään mihinkään karsimaan, sillä ei se ole naisten vika, jos jotkut ätmit eivät pysty naisia saamaan.Sä olet puhunut täällä aikaisemminkin sosiaalisista taidoista. Oletko muuten lukenut Liisa Keltikangas-Järvisen kirjan Sosiaalisuus ja sosiaaliset taidot. Itse en valitettavasti ole vielä lukenut, mutta tämä on ollut jo pitkään mielessä lukea, kun löydän joskus itselleni aikaa siihen. Aina mukamas yritän selitellä itselle, että ei ole aikaa lukea tuollaista hyödyllistä kirjallisuutta :)
- NainenRuudunTakaa
Puhut ilman muuta järkeä. Sosiaalisten taitojen erityisopetusta ilman muuta ätmeille.
Olen ilman muuta itse sitä mieltä, että naisten korkea koulutus on hyvä asia ja että tämän ei pitäisi olla mitenkään ongelma naisten pariutumiselle. Myönnän, että itselle on haaste tehdä tuttavuutta ulkoisesti viehättävään korkeasti koulutettuun naiseen, mutta tässä asiassa en todellakaan syytä naista. Mun itseni pitää voittaa se pelko, mikä mua estää tekemästä tuttavuutta ulkoisesti viehättävään korkeasti koulutettuun naiseen.Mistä tiedät naisen koulutustasosta ennen kuin ole tehnyt tutttavuutta?
- Pillua_kaikille
Ätmiyttä voidaan ehkäistä havaitsemalla tietynlaiset taitovajeet, käytös ja luonteenpiirteet ajoissa ja tukemalla.
Ätmiytymisvaarassa olevat pojat pitää käyttää yhteiskunnan kustannuksella huorissa useampaan kertaan, että karisee turha naisten kunnioittaminen ja tottuvat panemaan pillua. Käytetään niitä verorahoja yh:n äpärien elättämiseen ja naisten suojatyöpaikkoihinkin, ihme ettei ätmiyden torjuntaan löydy rahaa, tämä on sentään ihmisoikeuskysymys.
Ja kouluihin myös pano-oppitunteja, siis ihan käytännön panotreenejä, joissa pojat harjoittelevat panemista luokkatoverityttöjen kanssa. Nykyinen sukupuolivalistus on ätmeille täysin hyödytöntä, joku suojatyöpaikkalainen vanha homevittuopettaja jankuttaa kumin käyttämisestä. Pillua_kaikille kirjoitti:
Ätmiytymisvaarassa olevat pojat pitää käyttää yhteiskunnan kustannuksella huorissa useampaan kertaan, että karisee turha naisten kunnioittaminen ja tottuvat panemaan pillua. Käytetään niitä verorahoja yh:n äpärien elättämiseen ja naisten suojatyöpaikkoihinkin, ihme ettei ätmiyden torjuntaan löydy rahaa, tämä on sentään ihmisoikeuskysymys.
Ja kouluihin myös pano-oppitunteja, siis ihan käytännön panotreenejä, joissa pojat harjoittelevat panemista luokkatoverityttöjen kanssa. Nykyinen sukupuolivalistus on ätmeille täysin hyödytöntä, joku suojatyöpaikkalainen vanha homevittuopettaja jankuttaa kumin käyttämisestä.Taidat itse olla selvästi joku nussimaton ätmiluuseri, kun tollaista paskaa julkenet täällä kirjoittaa.
Totta kai sitä on tärkeä käyttää verorahoja niiden yksinhuoltajaperheiden hyväksi, koska täytyy sitä yhteiskunnan pitää huoli lapsista parhaansa mukaan. Eikä siihen ätmiyden torjuntaaedes tarvise käyttää mitän veroahoja, kun se on ihan teidän luuserimiesten oma vikanne, kun teidän sosiaaliset taidot ovat niin surkeat, että ett osaa normaalisti naisia missään lähestyä.
Voisitte vaikka te ätmit hankkia itsellenne hyvät ammatit ja alkaa panostamaan siihen työelämään , sekä rahan ja varallisuuden kartuttamiseen.DarkFear kirjoitti:
Taidat itse olla selvästi joku nussimaton ätmiluuseri, kun tollaista paskaa julkenet täällä kirjoittaa.
Totta kai sitä on tärkeä käyttää verorahoja niiden yksinhuoltajaperheiden hyväksi, koska täytyy sitä yhteiskunnan pitää huoli lapsista parhaansa mukaan. Eikä siihen ätmiyden torjuntaaedes tarvise käyttää mitän veroahoja, kun se on ihan teidän luuserimiesten oma vikanne, kun teidän sosiaaliset taidot ovat niin surkeat, että ett osaa normaalisti naisia missään lähestyä.
Voisitte vaikka te ätmit hankkia itsellenne hyvät ammatit ja alkaa panostamaan siihen työelämään , sekä rahan ja varallisuuden kartuttamiseen."Voisitte vaikka te ätmit hankkia itsellenne hyvät ammatit ja alkaa panostamaan siihen työelämään , sekä rahan ja varallisuuden kartuttamiseen."
Mä en missään tapauksessa kiellä, etteikö uraan kannattaisi satsata, mutta ätmeillä on lisäksi tämä sosiaalisten taitojen ongelma, joka vaan on otettava huomioon, jos halutaan parempaa elämänlaatua ätmeille.- finaviepallit
DarkFear kirjoitti:
Taidat itse olla selvästi joku nussimaton ätmiluuseri, kun tollaista paskaa julkenet täällä kirjoittaa.
Voisitte vaikka te ätmit hankkia itsellenne hyvät ammatit ja alkaa panostamaan siihen työelämään , sekä rahan ja varallisuuden kartuttamiseen.Sullakin on surkeet sosiaaliset taidot. Sen huomaa sun kirjotuksista, varsinkin niissä missä itse ihan myönnät sen. Valittelit hetki sitten täällä naisettomuuttas ja nyt ykskaks sä oletki joku pelimies, joka tietää syyt muiden naisettomuuteen. Joopa joo. Laivallekki piti aikuisen karata ilman vanhempien lupaa ja miehen seuraan. Se sun 'te' tai 'teidän' tarkottaa myös sua. Olet heikko geeninen perkele! Että tiedäkkin se!!Lisääntymästä sua ei tartte kieltää.
NainenRuudunTakaa kirjoitti:
Mistä tiedät naisen koulutustasosta ennen kuin ole tehnyt tutttavuutta?
Täytyy ehkä vähän tarkentaa. Sanotaanko näin, että jos kohtaan itsevarmasti käyttäytyvän, kauniin, verbaalisilta kyvyiltään ja noin yleisesti ottaen sosiaalisilta taidoiltaan taitavan naisen, tulee helposti vähän ahdistava olo - ensimmäin ajatus, että olen täysi surkimus kyseiseen naiseen verrattuna.
Koulutuksesta sen verran, että toki tutustumalla tietää enemmän, mutta kyllähän sitä jotain voi aavistaa, jos suuressa kaupungissa kävelee ja vaikkapa naisporukka on samoissa liikennevaloissa ja rupattelee keskenään. Kyllä ainakin kauneuden, itsevarman käytöksen, kommunikointitaidot jne. voi helpostikin huomata. Tämäkin jo saattaa jonkin verran ahdistaa :)
Kyllähän sitä kavereiden kanssa tulee käytyä joskus kahvloissa, pubeissa, Hesburgerissa jne. Kyllähän näissä paikoissa naisporukoitakin käy, joten kyllä sitä voi viereisestä pöydästä jotain kuullakin naisen menestymisestä elämässä, jos juttelevat porukalla kuuluvalla äänellä.
Niin siis tämä kaunis, itsevarma uralllaan menestynyt nainen onkin mielestäni ylemmän tason nainen eli YTN. Tottakai sitä rehellisesti sanottuna haluais saada tällaisen naisen, joten itse lähtisin siitä, että yrittää voittaa pelkoja, jotta ylemmän tason naisen kohtaaminen olisi helpompaa. Tämä vaatii työtä. En missään tapauksessa pyri ajattelemaan, että YTN pitäis muuttaa keskitason naiseksi tai jopa vieläkin alemmaksi esimerkiksi siten, että YTN pyrkii rumentamaan itseään, tulemalla alkoholistiksi, jolloin muukin elämä kärsii. Jos mies haluaa ylemmän tason naisen, miehen itse on tehtävä valtavasti töitä itsensä kehittämisen eteen.finaviepallit kirjoitti:
Sullakin on surkeet sosiaaliset taidot. Sen huomaa sun kirjotuksista, varsinkin niissä missä itse ihan myönnät sen. Valittelit hetki sitten täällä naisettomuuttas ja nyt ykskaks sä oletki joku pelimies, joka tietää syyt muiden naisettomuuteen. Joopa joo. Laivallekki piti aikuisen karata ilman vanhempien lupaa ja miehen seuraan. Se sun 'te' tai 'teidän' tarkottaa myös sua. Olet heikko geeninen perkele! Että tiedäkkin se!!Lisääntymästä sua ei tartte kieltää.
Mulla on oikein hyvät sosiaaliset taidot ja mun on aina helppo jutella ihmisten kanssa missä tahansa, kun en ole mikään ätmiluuseri.
En ole koskaan mitään tollaista paskaa kirjoittanut, enkä varsinkaan ikinä valittanut täällä mistään naisettomuudesta, kuten te ätmit aina olettekin. Eli voin siis jatkossakin puhua "teistä" ätmiluuserista, kun itse en ole koskaan teidän joukkoon kuulunutkaan.
Helppohan se on aina keksiä kaikenlaisia perättömiä valheita toisesta henkilöstä ja väittää sitten hänen niin kirjoittaneen, sanoneen tai tehneen, kuten te naisettomuudesta kärsivät ätmiluuserit olette aina musta näitä kaikenlaisia valheita täällä keksineet ja väittäneet sitten valheellisesti mun muka niin tehneen tai kertoneen.
Kaiken tämän te paska-aivot olette tehneet just siksi, kun te ette pidä siitä, että mä oon teidän yläpuolellanne ja kun en ole koskaan ollut teidän kanssanne samaa mieltä näistä ytm-, atm- ja jännämies-jutuista, joita te naisettomuudesta kärsivät ätmit tällä palstalla aina jankkaatte.
Taitaa olla sulle se naisettomuus ja lapsettomuus aika kova pala, kun tunnut pitävän sitä lasten hankkimista noin tärkeänä asiana elämässä. Sitähän voi lasten hankkimisen sijasta keskittyä mieluummin vaikka siihen rahan ja varallisuuden kartuttamiseen.
Sä sitä itse varmaan oletkin joku nussimaton ätmiluuseri ja oot varmasti katkera siitä, kun naisilla on tänä päivänä onneksi mahdollisuus käydä töissä, opiskella, matkustella ja valita itse puolisonsa. Just tollaisia paskoja te ätmit aina olettekin, että haluisitte kieltää naisilta kaikki normaalit perusoikeudet saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Että tiedä sä se!!!!!!!!!!!!!!!!!- yk-sisar-vinen
Täytyy ehkä vähän tarkentaa. Sanotaanko näin, että jos kohtaan itsevarmasti käyttäytyvän, kauniin, verbaalisilta kyvyiltään ja noin yleisesti ottaen sosiaalisilta taidoiltaan taitavan naisen, tulee helposti vähän ahdistava olo - ensimmäin ajatus, että olen täysi surkimus kyseiseen naiseen verrattuna.
Koulutuksesta sen verran, että toki tutustumalla tietää enemmän, mutta kyllähän sitä jotain voi aavistaa, jos suuressa kaupungissa kävelee ja vaikkapa naisporukka on samoissa liikennevaloissa ja rupattelee keskenään. Kyllä ainakin kauneuden, itsevarman käytöksen, kommunikointitaidot jne. voi helpostikin huomata. Tämäkin jo saattaa jonkin verran ahdistaa :)
Kyllähän sitä kavereiden kanssa tulee käytyä joskus kahvloissa, pubeissa, Hesburgerissa jne. Kyllähän näissä paikoissa naisporukoitakin käy, joten kyllä sitä voi viereisestä pöydästä jotain kuullakin naisen menestymisestä elämässä, jos juttelevat porukalla kuuluvalla äänellä.
Niin siis tämä kaunis, itsevarma uralllaan menestynyt nainen onkin mielestäni ylemmän tason nainen eli YTN. Tottakai sitä rehellisesti sanottuna haluais saada tällaisen naisen, joten itse lähtisin siitä, että yrittää voittaa pelkoja, jotta ylemmän tason naisen kohtaaminen olisi helpompaa. Tämä vaatii työtä. En missään tapauksessa pyri ajattelemaan, että YTN pitäis muuttaa keskitason naiseksi tai jopa vieläkin alemmaksi esimerkiksi siten, että YTN pyrkii rumentamaan itseään, tulemalla alkoholistiksi, jolloin muukin elämä kärsii. Jos mies haluaa ylemmän tason naisen, miehen itse on tehtävä valtavasti töitä itsensä kehittämisen eteen.Mikä tällaisen naisen kohtaamisessa on sinulle kaikkein vaikeinta?
Jos naisella on korkea koulutus, hän osaa pääsääntöisesti käyttäytyä melko hyvin. Ei hän ainakaan kovin todennäköisesti sano sinulle vasten kasvoja, että olisit surkimus...
Jos häntä ei kiinnosta, hän todennäköisesti ilmaisee asian kohteliaasti.
Jos häntä kiinnostaa, hän on todennäköisesti tehnyt monipuoliset riskianalyysit sinusta jo kauan ennen kuin sinä olet edes huomannut häntä.
Paljon todennäköisemmin kylmää vastaanottoa tulee vähemmän koulutetuilta. Tämä tosin on nyt todennäköisyyksien arviointia ja näppituntumaa mutta pätee ainakin miesten kohdalla. yk-sisar-vinen kirjoitti:
Mikä tällaisen naisen kohtaamisessa on sinulle kaikkein vaikeinta?
Jos naisella on korkea koulutus, hän osaa pääsääntöisesti käyttäytyä melko hyvin. Ei hän ainakaan kovin todennäköisesti sano sinulle vasten kasvoja, että olisit surkimus...
Jos häntä ei kiinnosta, hän todennäköisesti ilmaisee asian kohteliaasti.
Jos häntä kiinnostaa, hän on todennäköisesti tehnyt monipuoliset riskianalyysit sinusta jo kauan ennen kuin sinä olet edes huomannut häntä.
Paljon todennäköisemmin kylmää vastaanottoa tulee vähemmän koulutetuilta. Tämä tosin on nyt todennäköisyyksien arviointia ja näppituntumaa mutta pätee ainakin miesten kohdalla.Otit kyllä tärkeitä seikkoja esiin. Tuo pariutuminen ei ole todellakaan mikään yksinkertainen kysymys. Vaikka itse näen naisen koulutuksen hyvänä asiana, mutta kuitenkaan en oikein osaa kommunikoida tai tehdä aloitetta koulutettuun naiseen :)
Jep, olen samaa mieltä, että todennäköisemmin koulutettu sanoo ystävällisesti, että on kiire tai muuta menoa, eikä torju tylysti. Tiedän kokemuksesta. Voi toki olla poikkeuksiakin.- NainenRuudunTakaa
Niin siis tämä kaunis, itsevarma uralllaan menestynyt nainen onkin mielestäni ylemmän tason nainen eli YTN. Tottakai sitä rehellisesti sanottuna haluais saada tällaisen naisen, joten itse lähtisin siitä, että yrittää voittaa pelkoja, jotta ylemmän tason naisen kohtaaminen olisi helpompaa. Tämä vaatii työtä. En missään tapauksessa pyri ajattelemaan, että YTN pitäis muuttaa keskitason naiseksi tai jopa vieläkin alemmaksi esimerkiksi siten, että YTN pyrkii rumentamaan itseään, tulemalla alkoholistiksi, jolloin muukin elämä kärsii. Jos mies haluaa ylemmän tason naisen, miehen itse on tehtävä valtavasti töitä itsensä kehittämisen eteen.Miksi haluaisit suhteeseen kouluttautuneen jne naisen kanssa, jos sellaisen rinnalla tunnet itsesi surkimukseksi?
Miksi haluaisit suhteeseen kouluttautuneen jne naisen kanssa, jos sellaisen rinnalla tunnet itsesi surkimukseksi?
Tuo on hankala kysymys. Mä jokatapauksessa arvostan menestynyttä kaunista naista. Toki pyrin olemaan parhaani mukaan myös joustava, joten ei tätä menestynyt kaunis nainen tarvitse ihan täysin kirjaimellisestikaan ottaa, mutta sanotaanko näin, että tämä arvo on suuntaa antava.
- finaviepallit
DarkFear kirjoitti:
Mulla on oikein hyvät sosiaaliset taidot ja mun on aina helppo jutella ihmisten kanssa missä tahansa, kun en ole mikään ätmiluuseri.
En ole koskaan mitään tollaista paskaa kirjoittanut, enkä varsinkaan ikinä valittanut täällä mistään naisettomuudesta, kuten te ätmit aina olettekin. Eli voin siis jatkossakin puhua "teistä" ätmiluuserista, kun itse en ole koskaan teidän joukkoon kuulunutkaan.
Helppohan se on aina keksiä kaikenlaisia perättömiä valheita toisesta henkilöstä ja väittää sitten hänen niin kirjoittaneen, sanoneen tai tehneen, kuten te naisettomuudesta kärsivät ätmiluuserit olette aina musta näitä kaikenlaisia valheita täällä keksineet ja väittäneet sitten valheellisesti mun muka niin tehneen tai kertoneen.
Kaiken tämän te paska-aivot olette tehneet just siksi, kun te ette pidä siitä, että mä oon teidän yläpuolellanne ja kun en ole koskaan ollut teidän kanssanne samaa mieltä näistä ytm-, atm- ja jännämies-jutuista, joita te naisettomuudesta kärsivät ätmit tällä palstalla aina jankkaatte.
Taitaa olla sulle se naisettomuus ja lapsettomuus aika kova pala, kun tunnut pitävän sitä lasten hankkimista noin tärkeänä asiana elämässä. Sitähän voi lasten hankkimisen sijasta keskittyä mieluummin vaikka siihen rahan ja varallisuuden kartuttamiseen.
Sä sitä itse varmaan oletkin joku nussimaton ätmiluuseri ja oot varmasti katkera siitä, kun naisilla on tänä päivänä onneksi mahdollisuus käydä töissä, opiskella, matkustella ja valita itse puolisonsa. Just tollaisia paskoja te ätmit aina olettekin, että haluisitte kieltää naisilta kaikki normaalit perusoikeudet saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Että tiedä sä se!!!!!!!!!!!!!!!!!Vai että et ole kirjoittanut? Pitääkö ne linkit hakea tähän tueksi? Toinen mistä olet kirjoittanut on se, että Turusta ja Helsingistä et löytänyt yhtään kaveria asuttuasi molemmissa kaupungeissa useita vuosia. Lisäksi et uskalla baariin mennä yksin. Voiko tuommosta sosiaaliseksi sanoa? Ei ikinä!! Minusta sen verran, että tienaan keskivertoa enemmän ja pilluakin olen useammalta saanut, kun vain lapseni äidiltä. Sun pitäis myöntää edes itselles sun omat ongelmat. Muuten et ikinä pääse eroon ätmiydestä. Että tiedäkkin se!!!
- hienoahienoa
aivotyöntekijä kirjoitti:
Olisiko jokin näistä totta?
1) Saatat ehkä hieman aliarvioida naisten motiiveja.
2) Pidät itse ulkonäköä hyvin tärkeässä roolissa ihmissuhteissa.
3) Vietät aikaa pinnallisten ihmisten kanssa.
4) Olet kiinnostuneempi joukkojen käyttäytymisestä kuin poikkeustapauksista.
Ajatuksia?"1) Saatat ehkä hieman aliarvioida naisten motiiveja."
Ei kukaan realistinen MGTOW-miettijä aliarvioi naisten motiiveja, vaan on tullut johtopäätökseen, johon moni muukin MGTOW-miettijä on tullut. Otantaa siis riittää.
"2) Pidät itse ulkonäköä hyvin tärkeässä roolissa ihmissuhteissa."
Itse asiassa naiset pitävät miehen ulkonäköä erittäin tärkeänä tekijänä suhteissa ja panosuhteissa. Johan aloitusviestissäni on selvitetty, että miehet osaavat arvostella naisten ulkonäön erittäin tarkasti, bell curven/normaalijakauman mukaisesti, kun taas naiset pitävät 70-80% miehistä rumina. Tämä tarkoittaa sitä, että fyysisesti ja henkisesti alatasoiset naiset kelpuuttavat vain itseään parempitasoisia miehiä, mutta itsensä tasoisia eivät. Tämä on todistettu moneen otteeseen ja sitä ei voi mitenkään debunkata enää kenenkään toimesta. Itse huolehdin kunnostani ja mielelläni olisin sellaisessa suhteessa, jossa nainen huolehtii kunnostaan ja terveydestään kohtuullisesti. Elikä missi ei tarvitse olla, mutta perusedellytys on, että rasvaprosentti on alle 25%. Se ei ole vaikea tavoite naiselle.
"3) Vietät aikaa pinnallisten ihmisten kanssa."
Öh...en! Mielestäni nimenomaan en vietä aikaa pinnallisten ihmisten kanssa. Kyllä suurin osa minun kanssa viihtyvät ihmiset ovat niitä kunnollisia ja rehtejä ihmisiä. Pinnalliset ihmiset yleensä kylläkin hylkivät minua ja ehkä hyvä niin. Yleensä jos olen naistakin saanut, niin olen saanut kilttiä naista, en mitään pinnallista horoa. :D Loppupeleissä kyllä ne kiltitkin naiset paljastuvat pinnallisiksi, vaikka kuinka kilttejä olisivat muuten.
"4) Olet kiinnostuneempi joukkojen käyttäytymisestä kuin poikkeustapauksista."
Joukkojen käyttäytyminen ja sellaisten tutkiminen on tärkeää, jotta saataisiin hyvää kvantitatiivista tutkimusmateriaalia. Totta kai se on erittäin tärkeää! Toki tykkään erikoisista poikkeusihmisistä, kunhan eivät ole liian vihamielisiä ja kunhan osaavat olla sosiaalisesti vastavuoroisia ja kykeneviä vaihtamaan ajatuksia erilaisten ihmisten kanssa. - Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
Ja jos kertomasi mukaan suurin osa nuorista miehistä raataa töissä ja yrittää säästää sitä rahaa omistusasuntoon, autoon yms., niin ei kai se yhtään hukkaan ole mennyttä, jos sitä varallisuutta on onnistunut kertymään jo nuoresta alkaen.Hypergamiassa on se haitta, että se edistää sisäsiittoisuutta. Seurauksena on, että yhä useammalla lapsella on sama isä, mutta eri äiti. On ironista, miten joku näennäisesti tasa-arvoa kannattava on natsi-Saksan rodunjalostusopin kannalla.
- Fr4433321qa
Mulla on tunne että tuhoan koko hemmetin kortti talon ja sytytä kortit palaamaan, koska oon jokeri.
Teen chadeist inceleitä - midnightthought
Kaikki on kehittyneen sivilisaation syytä, ennemuinoin ihminen oli paljon enemmän luonnon armoilla ym elämä oli paljon vaativampaa mikä pakotti ihmisiä toimimaan niiden asioiden hyväksi mikä on oikeasti tärkeää.
Nykyään kun ei ole enää mitään konkreettista uhkaa luonnosta, eikä muitakaan karuja oloja pitämässä ihmistä ns kurissa, valtaosa elää himojensa ja idealisitisten haaveiden orjina, tätä vielä kiihdyttäen teknologian tuoma vaivattomuus ym kuten moraalinen relativismi. - Naisasialooser11
HC-ATM on globaali jätti-ilmiö ja me suomalaiset olemme vain itikan paska itämeressä tällä palstalla. Jenkki HC-ATM ei edes tiedä missä suomi on. Incel-ilmiö kasvaa kasvamistaan internetissä ja myös naisviha ja sitä lietsovat sivustot ja youtubevideot kasvavat räjähdysmäisesti mikä tarkoittaa enemmän joukkomurhaajia lähitulevaisuudessa. Naiset eivät kohta ole enää turvassa missään.
- hienoahienoa
Tämä voi olla todellinen skenaario jo 10 vuoden sisällä. Jos naiset eivät muuta seksuaalikäyttäytymistään, niin uhka on todellinen.
hienoahienoa kirjoitti:
Tämä voi olla todellinen skenaario jo 10 vuoden sisällä. Jos naiset eivät muuta seksuaalikäyttäytymistään, niin uhka on todellinen.
Eihän se naisten vika ole, jos sulla, naisasialuuserilla ja muilla ätmeillä ne sosiaaliset taidot ovat niin surkeat, että te ette osaa naisia missään lähestyä.
hienoahienoa kirjoitti:
Mä juuri kysyin, onko DarkFear lukenut kirjan Sosiaalisuus ja sosiaaliset taidot. Mä ymmärsin, että sä tiedät jotain tästä PUA todellisuudesta. Sua varmaan vois kiinnostaa kirja Sosiaalisuus ja sosiaaliset taidot. Liisa Keltikangas-Järvinen on kirjoittanut tämän kirjan. Valitettavasti itse en ole vielä lukenut, vaikka on ollut pitkään mietittynä.
- hienoahienoa
Mä juuri kysyin, onko DarkFear lukenut kirjan Sosiaalisuus ja sosiaaliset taidot. Mä ymmärsin, että sä tiedät jotain tästä PUA todellisuudesta. Sua varmaan vois kiinnostaa kirja Sosiaalisuus ja sosiaaliset taidot. Liisa Keltikangas-Järvinen on kirjoittanut tämän kirjan. Valitettavasti itse en ole vielä lukenut, vaikka on ollut pitkään mietittynä.
Joo. Ihan mielenkiintoiselta kuulostava kirja. Löytyikin hyvä juttu siihen liittyen:
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2011/03/04/yliarvostetaanko-sosiaalisuutta
"– Sosiaalisuus ja sosiaaliset taidot ovat eri asia. Sosiaalisuus tarkoittaa ihmisen tarvetta olla muiden ihmisten kanssa ja parempi sana sille olisikin seurallisuus. Sosiaaliset taidot tarkoittavat kykyä olla muiden kanssa."
"Ainoa vaihe, jossa sosiaalisuus ihan suoraan korreloi siihen, kuinka pidetty ihminen on, on esikouluikä ja siitä alaspäin ensimmäiset vuodet. Silloin empaattinen, myötätuntoinen ja muita auttava lapsi on todella pidetty. Sen jälkeen sosiaalisuudella tai sosiaalisilla taidoilla ei kovinkaan paljon ole tekemistä lapsen suosion kanssa, vaan suosio on huomattavasti monimutkaisempi asia. Esimerkiksi aggressiivinen lapsi saattaa herättää pelkoa ja olla sen tähden suosittu muiden joukossa."
"Hyvin oleellista sosiaalisten taitojen kannalta - nimenomaan taitojen ei sen sosiaalisuuden - kannalta ovat semmoiset ominaisuudet kuten empaattisuus, sensitiivisyys, herkkyys, hienotunteisuus. "
"Toiminta, jolloin ihminen tekee hyvin paljon ratkaisujaan tunnepohjalla, tunteiden perusteella. Näillä ihmisillä on itsellään ajatus, että he ovat hyviä ihmistuntijoita, koska heille syntyy tietty tunne kun he tapaavat jonkun ihmisen. Silloin he tekevät johtopäätöksen, että minä olen hyvä ihmistuntija, koska minun ei tarvitse kauaa keskustella, kun olen jo tajunnut minkälainen toinen on. Tämä heidän taipumuksensa toimia intuitiivisesti johtaa siihen, että he luulevat olevansa hyviä ihmistuntijoita, mutta ei tällä minkäänlaista todistusaineistoa ole sille, että he oikeasti olisivat."
"Ulospäinsuuntautuneisuus on aivan toinen temperamenttipiirre, joka ei kuulu sosiaalisuuteen. Sosiaalisilla ihmisillä usein on hyvä esiintymiskyky ihan sen vuoksi, että he pitävät muista ihmisistä."
"...hyvin pitkät hoitopäivät liian suuressa ryhmässä liian varhain ennakoivat aggressiivisuutta jopa murrosikään saakka."
"– En nyt nopeasti keksi mitenkään, miten koulu opettaisi sosiaalisia taitoja. Paperilla ja erilaisissa tavoitteissa varmaankin. Kyllä minulla on se käsitys, että koulu ennen kaikkea keskittyy kognitiivisten taitojen lisäämiseen ja sosiaaliset taidot sitten kulkevat siellä, lapset opettavat toinen toisiaan."
"– Sosiaalisuus ei sano ihmisen työnteosta yhtään mitään...Hänen työnteostaan, osaamisestaan, ongelmanratkaisutaidostaan tai älykkyydestään hänen sosiaalisuutensa ei kerro yhtään mitään."
"Mutta mitä vaativampi on hänen johtajapaikkansa ja mitä tuulisempi se on, niin sitä huonompi sosiaalinen ihminen on johtajana. Tutkimus jopa väittää, että häntä ei edes kerta kaikkiaan tulisi valita johtajaksi silloin, kun johtajan paikka on kovin tuulinen."
"– Sosiaaliselle ihmiselle on niin tärkeää, että hänestä pidetään. Se menee hänellä asioiden edelle. Hänelle on tärkeämpää, että hän on päätöstensä jälkeen suosittu kuin se, mitä firmalle tapahtuu tai miten firma menestyy."
"– Verkostoituminen on esimerkki nykyajan käsityksestä sosiaalisuudesta. Jos ajattelemme, että sosiaalinen ihminen kerää paljon tuttuja ympärilleen niin onhan verkostoituminen silloin osoitus hyvästä sosiaalisuudesta. Mutta koko tämä nykyajan ajatus verkostoitumisesta on sikäli aika mielenkiintoinen, että siinähän ei kuvata varsinaisia ihmissuhteita vaan siinä kuvataan hyötysuhteita."
"– Kyllä. Kaikissa yhteiskunnissa niin kauan, kun ihmiset ovat yhdessä, tarvitaan aina sosiaalisia taitoja - ei sosiaalisuutta, mutta sosiaalisia taitoja. Me kuitenkin usein puhumme kilpailuyhteiskunnan yhteydessä sellaisista sosiaalisista taidoista, jotka pikemminkin ovat aggressiivisuutta." hienoahienoa kirjoitti:
Joo. Ihan mielenkiintoiselta kuulostava kirja. Löytyikin hyvä juttu siihen liittyen:
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2011/03/04/yliarvostetaanko-sosiaalisuutta
"– Sosiaalisuus ja sosiaaliset taidot ovat eri asia. Sosiaalisuus tarkoittaa ihmisen tarvetta olla muiden ihmisten kanssa ja parempi sana sille olisikin seurallisuus. Sosiaaliset taidot tarkoittavat kykyä olla muiden kanssa."
"Ainoa vaihe, jossa sosiaalisuus ihan suoraan korreloi siihen, kuinka pidetty ihminen on, on esikouluikä ja siitä alaspäin ensimmäiset vuodet. Silloin empaattinen, myötätuntoinen ja muita auttava lapsi on todella pidetty. Sen jälkeen sosiaalisuudella tai sosiaalisilla taidoilla ei kovinkaan paljon ole tekemistä lapsen suosion kanssa, vaan suosio on huomattavasti monimutkaisempi asia. Esimerkiksi aggressiivinen lapsi saattaa herättää pelkoa ja olla sen tähden suosittu muiden joukossa."
"Hyvin oleellista sosiaalisten taitojen kannalta - nimenomaan taitojen ei sen sosiaalisuuden - kannalta ovat semmoiset ominaisuudet kuten empaattisuus, sensitiivisyys, herkkyys, hienotunteisuus. "
"Toiminta, jolloin ihminen tekee hyvin paljon ratkaisujaan tunnepohjalla, tunteiden perusteella. Näillä ihmisillä on itsellään ajatus, että he ovat hyviä ihmistuntijoita, koska heille syntyy tietty tunne kun he tapaavat jonkun ihmisen. Silloin he tekevät johtopäätöksen, että minä olen hyvä ihmistuntija, koska minun ei tarvitse kauaa keskustella, kun olen jo tajunnut minkälainen toinen on. Tämä heidän taipumuksensa toimia intuitiivisesti johtaa siihen, että he luulevat olevansa hyviä ihmistuntijoita, mutta ei tällä minkäänlaista todistusaineistoa ole sille, että he oikeasti olisivat."
"Ulospäinsuuntautuneisuus on aivan toinen temperamenttipiirre, joka ei kuulu sosiaalisuuteen. Sosiaalisilla ihmisillä usein on hyvä esiintymiskyky ihan sen vuoksi, että he pitävät muista ihmisistä."
"...hyvin pitkät hoitopäivät liian suuressa ryhmässä liian varhain ennakoivat aggressiivisuutta jopa murrosikään saakka."
"– En nyt nopeasti keksi mitenkään, miten koulu opettaisi sosiaalisia taitoja. Paperilla ja erilaisissa tavoitteissa varmaankin. Kyllä minulla on se käsitys, että koulu ennen kaikkea keskittyy kognitiivisten taitojen lisäämiseen ja sosiaaliset taidot sitten kulkevat siellä, lapset opettavat toinen toisiaan."
"– Sosiaalisuus ei sano ihmisen työnteosta yhtään mitään...Hänen työnteostaan, osaamisestaan, ongelmanratkaisutaidostaan tai älykkyydestään hänen sosiaalisuutensa ei kerro yhtään mitään."
"Mutta mitä vaativampi on hänen johtajapaikkansa ja mitä tuulisempi se on, niin sitä huonompi sosiaalinen ihminen on johtajana. Tutkimus jopa väittää, että häntä ei edes kerta kaikkiaan tulisi valita johtajaksi silloin, kun johtajan paikka on kovin tuulinen."
"– Sosiaaliselle ihmiselle on niin tärkeää, että hänestä pidetään. Se menee hänellä asioiden edelle. Hänelle on tärkeämpää, että hän on päätöstensä jälkeen suosittu kuin se, mitä firmalle tapahtuu tai miten firma menestyy."
"– Verkostoituminen on esimerkki nykyajan käsityksestä sosiaalisuudesta. Jos ajattelemme, että sosiaalinen ihminen kerää paljon tuttuja ympärilleen niin onhan verkostoituminen silloin osoitus hyvästä sosiaalisuudesta. Mutta koko tämä nykyajan ajatus verkostoitumisesta on sikäli aika mielenkiintoinen, että siinähän ei kuvata varsinaisia ihmissuhteita vaan siinä kuvataan hyötysuhteita."
"– Kyllä. Kaikissa yhteiskunnissa niin kauan, kun ihmiset ovat yhdessä, tarvitaan aina sosiaalisia taitoja - ei sosiaalisuutta, mutta sosiaalisia taitoja. Me kuitenkin usein puhumme kilpailuyhteiskunnan yhteydessä sellaisista sosiaalisista taidoista, jotka pikemminkin ovat aggressiivisuutta."Erittäin mielenkiintoisia seikkoja kyllä. Nyt en valitettavasti pysty ihan heti vastaamaan mitään. Meni kyllä ihan hiljaiseksi, kun tuli niin terävää tekstiä.
Voi todellakin olla hyvä pitää ihan kunnon taukoa ja palata sitten palstalle, kun on lukenut tuon kirjan, jos löydän siihen joskus aikaa :)
- r6tjjwrtjrtjstrj
Ensinnäkään maailmassa ei ole yhtäkään miestä joka saisi naisen kuin naisen, eikä kyllä naistakaan joka saisi miehen kuin miehen.
Etenkin nykyään pystyy statuksensa nostamaan ytmiksi, esimerkiksi suurin osa rokkistaroista tms. ei ole mitään geenien loistoa.- hienoahienoa
Kärjistit aika paljon alkuperäistä väitettäni, mutta ihan sama, silti olet väärässä. Missä on sinun väitteitäsi puolustavat tutkimukset ja tilastot? Minä niitä annoin runsaasti. Ja on mahdotonta suurimmalle osalle olla rokkistarboja yms. Ja tilastot ja ja tutkimukset osoittavat geenien vaikuttavan eniten, varsinkin liberaalissa yhteiskunnassa, jossa ihmisiä ei mitenkään ohjata kunnollisuuteen. Eikä kenenkään miehen pidä pakotetusti pyrkiä johonkin tiettyyn muottiin, varsinkaan koska naiset saavat olla mitä tahansa ja silti saavat.
- 46jt5hwerfwerfwerf
hienoahienoa kirjoitti:
Kärjistit aika paljon alkuperäistä väitettäni, mutta ihan sama, silti olet väärässä. Missä on sinun väitteitäsi puolustavat tutkimukset ja tilastot? Minä niitä annoin runsaasti. Ja on mahdotonta suurimmalle osalle olla rokkistarboja yms. Ja tilastot ja ja tutkimukset osoittavat geenien vaikuttavan eniten, varsinkin liberaalissa yhteiskunnassa, jossa ihmisiä ei mitenkään ohjata kunnollisuuteen. Eikä kenenkään miehen pidä pakotetusti pyrkiä johonkin tiettyyn muottiin, varsinkaan koska naiset saavat olla mitä tahansa ja silti saavat.
Geeneihinsä ei voi vaikuttaa mutta siihen mitä tekee voi, kyse on valinnoista. Ei tarvitse olla mikään maailmankuulu rokkikukko vaan ihan pelimannikin saa helpommin kuin peräkammarin poika.
- hienoahienoa
46jt5hwerfwerfwerf kirjoitti:
Geeneihinsä ei voi vaikuttaa mutta siihen mitä tekee voi, kyse on valinnoista. Ei tarvitse olla mikään maailmankuulu rokkikukko vaan ihan pelimannikin saa helpommin kuin peräkammarin poika.
Sinulla ei edelleenkään ole yhtään mitään lähteitä, eli tutkimuksia ja tilastoja näihin asioihin liittyen. Esittämäsi asiat ovat vain omasta pääkopastasi lähteviä mielipiteitä, jotka eivät välttämättä perustu faktoihin, joten ne ovat suurella todennäköisyydellä erittäin pieneen otantaan/kokemukseen perustuvia faktoja, joista ei voi yleistää suureen globaaliin joukkoon. Vaikka väite "pelimanni saa helpommin kuin peräkammarin pois" olisikin totta, niin voi olla, että pelimannin saantimahis on 0,9% ja peräkammarin saantimahis on 0,5%, jolloin väittämäsi on totta, mutta ero on niin pientä, ettei väitettä kannata edes möläyttää ilmaan. Mutta koska esittämäsi asia ei ole tutkittua faktaa, niin ei sitä pidä ottaa tosissaan.
- 46jt5hwerfwerfwerf
hienoahienoa kirjoitti:
Sinulla ei edelleenkään ole yhtään mitään lähteitä, eli tutkimuksia ja tilastoja näihin asioihin liittyen. Esittämäsi asiat ovat vain omasta pääkopastasi lähteviä mielipiteitä, jotka eivät välttämättä perustu faktoihin, joten ne ovat suurella todennäköisyydellä erittäin pieneen otantaan/kokemukseen perustuvia faktoja, joista ei voi yleistää suureen globaaliin joukkoon. Vaikka väite "pelimanni saa helpommin kuin peräkammarin pois" olisikin totta, niin voi olla, että pelimannin saantimahis on 0,9% ja peräkammarin saantimahis on 0,5%, jolloin väittämäsi on totta, mutta ero on niin pientä, ettei väitettä kannata edes möläyttää ilmaan. Mutta koska esittämäsi asia ei ole tutkittua faktaa, niin ei sitä pidä ottaa tosissaan.
Ei kaikki kirjoitettu tai "tutkittu" ole sekään faktaa, vaan jossain voi olla pienikin otanta josta sitten tehty johtopäätöksiä. Eli käytännössä sama asia jos joku on tarpeeksi ihmisten ilmoilla käynyt ja siitä sitten tekee johtopäätöksiä. Tuo pelimanni asia tosin perustuu omaan yli 20 vuoden kokemukseen ja seurantaan.
- hienoahienoa
46jt5hwerfwerfwerf kirjoitti:
Ei kaikki kirjoitettu tai "tutkittu" ole sekään faktaa, vaan jossain voi olla pienikin otanta josta sitten tehty johtopäätöksiä. Eli käytännössä sama asia jos joku on tarpeeksi ihmisten ilmoilla käynyt ja siitä sitten tekee johtopäätöksiä. Tuo pelimanni asia tosin perustuu omaan yli 20 vuoden kokemukseen ja seurantaan.
https://www.youtube.com/watch?v=dlIpttfUTts
Tässä sinulle lisää faktaa. - 46jt5hwerfwerfwerf
hienoahienoa kirjoitti:
Tässä sinulle lisää faktaa.Onpas hyvä esimerkki "faktoista".
- lempeä_herätys
hienoahienoa kirjoitti:
Tässä sinulle lisää faktaa.Naisen näkökulma, tosin hieman enemmistöstä poikkeavan naisen:
- Olen eri mieltä siitä, mitä mies sanoo videolla, mutta tiedät jo eriävän mielipiteeni sekä perustelut sille.
- Kyseinen mies oli ulkonäöltään täysin ok. Jos olisin treffeillä tuon miehen kanssa, en missään nimessä juoksisi pakoon sieltä miehen ulkonäön vuoksi.
- Jos olisin treffeillä kyseisen miehen kanssa, juoksisin pakoon ensimmäisten sekuntien aikana.
- Pakoon juoksemisen syy on viha, joka miehestä huokuu kilometrien päähän. Minua ihan oikeasti pelottaisi. Intuitioni kirkuisi, että tuon miehen lähistöllä en olisi turvassa fyysiseltä väkivallalta. Hänen puhetapansa on hyvin uhkaava. Tuohon jos lisäisi hieman alkoholia tai muuta vastaavaa, en voisi kuvitella olevani suojassa lyönneiltä. Ja minua sentään ei ole koskaan lyöty, mutta näin intuitioni sanoo. lempeä_herätys kirjoitti:
Naisen näkökulma, tosin hieman enemmistöstä poikkeavan naisen:
- Olen eri mieltä siitä, mitä mies sanoo videolla, mutta tiedät jo eriävän mielipiteeni sekä perustelut sille.
- Kyseinen mies oli ulkonäöltään täysin ok. Jos olisin treffeillä tuon miehen kanssa, en missään nimessä juoksisi pakoon sieltä miehen ulkonäön vuoksi.
- Jos olisin treffeillä kyseisen miehen kanssa, juoksisin pakoon ensimmäisten sekuntien aikana.
- Pakoon juoksemisen syy on viha, joka miehestä huokuu kilometrien päähän. Minua ihan oikeasti pelottaisi. Intuitioni kirkuisi, että tuon miehen lähistöllä en olisi turvassa fyysiseltä väkivallalta. Hänen puhetapansa on hyvin uhkaava. Tuohon jos lisäisi hieman alkoholia tai muuta vastaavaa, en voisi kuvitella olevani suojassa lyönneiltä. Ja minua sentään ei ole koskaan lyöty, mutta näin intuitioni sanoo.Videon mies jo 20 sekunnin vaikutti tyypilliseltä öyhöttäjältä.
- NainenRuudunTakaa
lempeä_herätys kirjoitti:
- Pakoon juoksemisen syy on viha, joka miehestä huokuu kilometrien päähän. Minua ihan oikeasti pelottaisi. Intuitioni kirkuisi, että tuon miehen lähistöllä en olisi turvassa fyysiseltä väkivallalta. Hänen puhetapansa on hyvin uhkaava. Tuohon jos lisäisi hieman alkoholia tai muuta vastaavaa, en voisi kuvitella olevani suojassa lyönneiltä. Ja minua sentään ei ole koskaan lyöty, mutta näin intuitioni sanoo.Saamattomat, omalle vihalleen ringissä runkkaavat miehet ei halua nähdä tuota asennepuolta ollenkaan.
Jos haluu saada, on pakko antaa. Karu totuus maailmassa. - hienoahienoa
- Pakoon juoksemisen syy on viha, joka miehestä huokuu kilometrien päähän. Minua ihan oikeasti pelottaisi. Intuitioni kirkuisi, että tuon miehen lähistöllä en olisi turvassa fyysiseltä väkivallalta. Hänen puhetapansa on hyvin uhkaava. Tuohon jos lisäisi hieman alkoholia tai muuta vastaavaa, en voisi kuvitella olevani suojassa lyönneiltä. Ja minua sentään ei ole koskaan lyöty, mutta näin intuitioni sanoo.Tiedoksi, että tuo mies on alfa, joka on ryhtynyt mgtow-mieheksi, koska on nähnyt miten naiset toimivat miehiä kohtaan. Hän siis ei ole sellainen itsekäs p*ska, joka valehtelisi naisten käytöksestä ja panisi naisia sarjana, kuten helppoheikki-alfat tekevät.
- lempeä_herätys
hienoahienoa kirjoitti:
Tiedoksi, että tuo mies on alfa, joka on ryhtynyt mgtow-mieheksi, koska on nähnyt miten naiset toimivat miehiä kohtaan. Hän siis ei ole sellainen itsekäs p*ska, joka valehtelisi naisten käytöksestä ja panisi naisia sarjana, kuten helppoheikki-alfat tekevät.
Mgtow. Hauska ideologia. Miten voi "mennä omaa tietään", jos raahaa mukanaan katkeruutta jotain kohtaan? Eihän silloin ole vapaa.
Kannatan jokaisen oikeutta elää sellaista elämää kuin itse haluaa, yhteiskunnan odotuksista riippumatta. En vain oikein ymmärrä, miten tuo videolla näkyvä katkeruus naisia kohtaan auttaa siinä... Katkeruus kertoo yleensä, ettei aivan kokonaan ole päässyt irti asiasta, josta haluaisi päästä irti. Esimerkiksi jos ateistilla on tarve aktiivisesti "vastustaa" uskontoja, hän ei mielestäni ole järkevä ateisti, koska käyttää niin paljon aikaa uskontojen parissa. Sen sijaan järkevä ja mielipiteilleen uskollinen ateisti ei uhraisi ajatustakaan uskonnoille vaan eläisi vain kaikessa rauhassa ilman niitä. Toinen vertaus: jos ei pidä jostain ruuasta buffet-pöydässä, ei kannata alkaa vaatia kyseisen ruuan poistamista pöydästä. Voi vain jättää sen ruuan huomiotta ja siirtyä seuraavaan.
En ole ihan täysin varma, mitä kaikkea mainitsemasi "helppoheikki-alfan" käytökseen kuuluu. Ilmeisesti ainakin promiskuiteetti. Sen perusteella, millaiseksi kuvittelen helppoheikki-alfat (ja osittain myös oman kokemukseni perusteella heistä), sanoisin, että videolla esiintyvän miehen asenteissa on yllättävän paljon samaa helppoheikkien asenteiden kanssa:
- Kumpikaan ryhmä ei näe naissukupuolta tasavertaisena itseensä nähden. Helppoheikit pitävät naisia "orjinaan", mgtow:it pitävät itseään naisten "orjina" (ja sen seurauksena pyrkivät pois tuosta "orjuudesta").
- Deittailumaailmassa molemmat ryhmät näkevät naisen toimintansa kohteena ja miehen toimijana. Osa mgtow-miehiestä ei tosin ilmeisesti deittaile edes kevytmielisesti. Mutta että joku puhuu naisen "saamisesta"? En kai minä oikeasti ole niin poikkeava, että vain minä pidän sitä hieman vanhanaikaisena?
- Kumpikaan ryhmä ei näytä pahemmin olevan kiinnostunut naisten tunteista tai ajatuksista. En missään kohtaa videolla nähnyt miehen siteeraavan kenenkään oikean, yksittäisen naisen mielipidettä tai kertovan kokemuksistaan kenenkään yksittäisen ihmisen kanssa. Kun naiset näkee massana, heidät on helpompi dehumanisoida.
- Neuvottelu ja asioiden selvittäminen naisen kanssa taitaa olla vieras käsite molemmille ryhmille… Siitä kielii jo sekin, että joku keksii syyllistää itseään tai jopa kaikkia oman sukupuolensa edustajia petetyksi tulemisesta parisuhteessa. Minun näkökulmastani pettäminen on aina "sopimusrikos" (ellei sen luvallisuudesta suhteessa ole erikseen sovittu), eikä sopimuksen rikkominen ole koskaan kenenkään muun syy kuin pettäjän. Onkohan muuten naisten pettäminen oikeasti tärkein syy avioeroihin? Ja miten globaalisti?
- Molemmat ryhmät korostavat ulkonäön merkitystä vetovoiman syntymisessä. Tämä on oikeastaan loogista, koska voisin kuvitella, että pelkkää seksiä hakevat ihmiset (sekä naiset että miehet) etsivät nimenomaan tietyn näköisiä parittelukumppaneita. Ja käsittääkseni mgtow-miehissä on myös pelkkää seksiseuraa hakevia. Videolla oleva mies kuitenkin näyttää kuvittelevan, että vain ulkonäön avulla pääsee kestävään suhteeseen. Tällä logiikallahan kukaan yli 50-vuotias tai kukaan tavallisen/vaatimattoman näköinen henkilö ei koskaan pariutuisi pitkäaikaisesti...
Ymmärrän, että miehenä haluat erotella ryhmät toisistaan. Naisen näkökulmasta noilta kahdelta ryhmältä saa kuitenkin hyvin samankaltaista käytöstä osakseen, koska kummankaan ryhmän jäsenet eivät arvosta naisia kovinkaan paljon.
En väitä, että videolla esiintyvä mies valehtelisi naisten käytöksestä. Väitän vain, että hänen otoksensa naisista on vinoutunut. Toisin sanoen vaatimustaso on ollut liian alhaalla. - hienoahienoa
Mgtow. Hauska ideologia. Miten voi "mennä omaa tietään", jos raahaa mukanaan katkeruutta jotain kohtaan? Eihän silloin ole vapaa.
Kannatan jokaisen oikeutta elää sellaista elämää kuin itse haluaa, yhteiskunnan odotuksista riippumatta. En vain oikein ymmärrä, miten tuo videolla näkyvä katkeruus naisia kohtaan auttaa siinä... Katkeruus kertoo yleensä, ettei aivan kokonaan ole päässyt irti asiasta, josta haluaisi päästä irti. Esimerkiksi jos ateistilla on tarve aktiivisesti "vastustaa" uskontoja, hän ei mielestäni ole järkevä ateisti, koska käyttää niin paljon aikaa uskontojen parissa. Sen sijaan järkevä ja mielipiteilleen uskollinen ateisti ei uhraisi ajatustakaan uskonnoille vaan eläisi vain kaikessa rauhassa ilman niitä. Toinen vertaus: jos ei pidä jostain ruuasta buffet-pöydässä, ei kannata alkaa vaatia kyseisen ruuan poistamista pöydästä. Voi vain jättää sen ruuan huomiotta ja siirtyä seuraavaan.
En ole ihan täysin varma, mitä kaikkea mainitsemasi "helppoheikki-alfan" käytökseen kuuluu. Ilmeisesti ainakin promiskuiteetti. Sen perusteella, millaiseksi kuvittelen helppoheikki-alfat (ja osittain myös oman kokemukseni perusteella heistä), sanoisin, että videolla esiintyvän miehen asenteissa on yllättävän paljon samaa helppoheikkien asenteiden kanssa:
- Kumpikaan ryhmä ei näe naissukupuolta tasavertaisena itseensä nähden. Helppoheikit pitävät naisia "orjinaan", mgtow:it pitävät itseään naisten "orjina" (ja sen seurauksena pyrkivät pois tuosta "orjuudesta").
- Deittailumaailmassa molemmat ryhmät näkevät naisen toimintansa kohteena ja miehen toimijana. Osa mgtow-miehiestä ei tosin ilmeisesti deittaile edes kevytmielisesti. Mutta että joku puhuu naisen "saamisesta"? En kai minä oikeasti ole niin poikkeava, että vain minä pidän sitä hieman vanhanaikaisena?
- Kumpikaan ryhmä ei näytä pahemmin olevan kiinnostunut naisten tunteista tai ajatuksista. En missään kohtaa videolla nähnyt miehen siteeraavan kenenkään oikean, yksittäisen naisen mielipidettä tai kertovan kokemuksistaan kenenkään yksittäisen ihmisen kanssa. Kun naiset näkee massana, heidät on helpompi dehumanisoida.
- Neuvottelu ja asioiden selvittäminen naisen kanssa taitaa olla vieras käsite molemmille ryhmille… Siitä kielii jo sekin, että joku keksii syyllistää itseään tai jopa kaikkia oman sukupuolensa edustajia petetyksi tulemisesta parisuhteessa. Minun näkökulmastani pettäminen on aina "sopimusrikos" (ellei sen luvallisuudesta suhteessa ole erikseen sovittu), eikä sopimuksen rikkominen ole koskaan kenenkään muun syy kuin pettäjän. Onkohan muuten naisten pettäminen oikeasti tärkein syy avioeroihin? Ja miten globaalisti?
- Molemmat ryhmät korostavat ulkonäön merkitystä vetovoiman syntymisessä. Tämä on oikeastaan loogista, koska voisin kuvitella, että pelkkää seksiä hakevat ihmiset (sekä naiset että miehet) etsivät nimenomaan tietyn näköisiä parittelukumppaneita. Ja käsittääkseni mgtow-miehissä on myös pelkkää seksiseuraa hakevia. Videolla oleva mies kuitenkin näyttää kuvittelevan, että vain ulkonäön avulla pääsee kestävään suhteeseen. Tällä logiikallahan kukaan yli 50-vuotias tai kukaan tavallisen/vaatimattoman näköinen henkilö ei koskaan pariutuisi pitkäaikaisesti...
Ymmärrän, että miehenä haluat erotella ryhmät toisistaan. Naisen näkökulmasta noilta kahdelta ryhmältä saa kuitenkin hyvin samankaltaista käytöstä osakseen, koska kummankaan ryhmän jäsenet eivät arvosta naisia kovinkaan paljon.
En väitä, että videolla esiintyvä mies valehtelisi naisten käytöksestä. Väitän vain, että hänen otoksensa naisista on vinoutunut. Toisin sanoen vaatimustaso on ollut liian alhaalla."Mgtow. Hauska ideologia. Miten voi "mennä omaa tietään", jos raahaa mukanaan katkeruutta jotain kohtaan? Eihän silloin ole vapaa."
Incel on se katkera henkilö, MGTOW ei ole. MGTOW näkee totuuden ja riippuen hänen MGTOW-asteestaan, joko pysyy täysin erossa ongelmia aiheuttavista tekijöistä, tai sitten toisessa äärilaidassa, yrittää soluttautua järjestelmään ja muuttaa sitä. Lähinnä moni nainen on katkera MGTOW-henkilöitä kohtaan, koska tietävät näiden valaistuneiden miesten tietävän totuuden.
"En vain oikein ymmärrä, miten tuo videolla näkyvä katkeruus naisia kohtaan auttaa siinä..."
Ilmeisesti selität kaikki sinun ryhmästä tehdyt (negatiiviset) tutkimukset ja kokemukset katkeriksi ja muutenkin suollat tuota ad hominemia koko viestisi ajan.
"Esimerkiksi jos ateistilla on tarve aktiivisesti "vastustaa" uskontoja, hän ei mielestäni ole järkevä ateisti, koska käyttää niin paljon aikaa uskontojen parissa."
Mielestäni ateistin kannattaa aktiivisesti vastustaa ainakin erästä tiettyä, totalitaarista ja poliittisesti latautunutta "rauhan uskontoa", jos hän haluaa jatkossa pysyä elävänä ateistina.
"En ole ihan täysin varma, mitä kaikkea mainitsemasi "helppoheikki-alfan" käytökseen kuuluu."
Suomalaiset naiset tietävät. Suomessa on nykyään yli 150k yh-äitiä, joten kokemusta naisilta löytyy! Ja ne naiset ovat suurella todennäköisyydellä tehneet lapsen sellaisen helppoheikki-alfan kanssa. Eli kyllä naiset tietävät! :D
"Osa mgtow-miehiestä ei tosin ilmeisesti deittaile edes kevytmielisesti. Mutta että joku puhuu naisen "saamisesta"? En kai minä oikeasti ole niin poikkeava, että vain minä pidän sitä hieman vanhanaikaisena?"
Deittailun sukupuolten voimasuhteet on niin vinoutuneet naisten hyväksi nettideittien aikakautena, että se, että mies "saa" naisen on todellakin iso teko, koska naiset ovat (ihan tutkimusten osoittamina, lue vaikka tuo aloitusviestini uudelleen) yleisesti ottaen helvetin nirsoja. Joten ei ihme, jos joku (mies) ei halua edes kokeilla deittailua. Itsekään en ole koskaan deittaillut, vaan yhden yön juttuja on ollut. Naisille itselleen deittailu toki on ihan helppoa, joko ottaa tai jättää miehen, jolloin jonosta löytyy taas yksi hölmö lisää.
"- Kumpikaan ryhmä ei näytä pahemmin olevan kiinnostunut naisten tunteista tai ajatuksista. "
Yksikään nainen ei ole kiinnostunut miesten tunteista tai ajatuksista. Naiset katsovat miesten olevan naisen elämän jatkeita/palkintopokaaleita, joita voi näytellä ystävilleen (siksi miehen pitääkin olla naisten mielestä epärealistisen tasokas). Jos mies kertoo omia ajatuksiaan tai tunteitaan, niin nainen joko raivoaa, ignoraa tai "ruoduttaa" miehen takaisin miehiseen rooliinsa, vaikka nainen itse olisi täysin epänaisellinen, laiska, luonnevikainen ja ylilihava.
"Onkohan muuten naisten pettäminen oikeasti tärkein syy avioeroihin? Ja miten globaalisti?"
Tiedän vain, että naiset voittavat avioerot länsimaisissa yhteiskunnissa 100-0, vaikka olisi kuinka p*ska naisyksilö kyseessä. Feminismi on tehnyt naisista arvokkaampia yhteiskunnan jäseniä, mutta miehet kyllä tekevät kaikki vaarallisimmat ja älykkäimmät duunit yleisesti ottaen. Se kelpaa naisille.
"...koska kummankaan ryhmän jäsenet eivät arvosta naisia kovinkaan paljon."
MGTOW-miehet arvostavat perinteisiä naisia, jotka osaavat ottaa vastuuta itsestään, eivät luule liikoja itsestään ja omasta tasostaan ja jotka ovat naisellisia naisia ja jotka arvostavat perinteisiä miehiä. Ehkä 3. aallon feministinä näet tuon sellaisena, ettei MGTOW arvostaisi naista.
"En väitä, että videolla esiintyvä mies valehtelisi naisten käytöksestä. Väitän vain, että hänen otoksensa naisista on vinoutunut."
Ei ole vinoutunut. Koska on paljon tutkimustietoa siitä, että mm. n. puolet sinkkumiehistä (ks. nuo ensimmäisen viestini tutkimukset) saattavat helposti olla ilman seksiä yli vuoden ajan ja koska on tutkittu myös 80% naisille kelpaavan vain 20-30% miesparhaimmisto ja koska yh-mutsien määrä kasvaa jatkuvasti, niin kyseessä on selkeä epäterveellinen trendi naisten seksuaali- ja suhdekäytöksessä. Miten muuten voit selittää koko (löyhän, koska toisin kuin esim. feminismiä, ei sitä johda mikään rikkaiden huijareiden keskittymä) MGTOW-ideologian olemassaolon? MGTOW on vastavoima/lääke yhteiskuntaa rappeuttavalle 3. aallon feminismille ja se on alati kasvava liike. Miehiä on (nuorista keski-ikäisiin asti) aina enemmän kuin naisia ja siksi MGTOW tulee kasvamaan ja nujertamaan feminismin ennemmin tai myöhemmin. - hienoahienoa
hienoahienoa kirjoitti:
"Mgtow. Hauska ideologia. Miten voi "mennä omaa tietään", jos raahaa mukanaan katkeruutta jotain kohtaan? Eihän silloin ole vapaa."
Incel on se katkera henkilö, MGTOW ei ole. MGTOW näkee totuuden ja riippuen hänen MGTOW-asteestaan, joko pysyy täysin erossa ongelmia aiheuttavista tekijöistä, tai sitten toisessa äärilaidassa, yrittää soluttautua järjestelmään ja muuttaa sitä. Lähinnä moni nainen on katkera MGTOW-henkilöitä kohtaan, koska tietävät näiden valaistuneiden miesten tietävän totuuden.
"En vain oikein ymmärrä, miten tuo videolla näkyvä katkeruus naisia kohtaan auttaa siinä..."
Ilmeisesti selität kaikki sinun ryhmästä tehdyt (negatiiviset) tutkimukset ja kokemukset katkeriksi ja muutenkin suollat tuota ad hominemia koko viestisi ajan.
"Esimerkiksi jos ateistilla on tarve aktiivisesti "vastustaa" uskontoja, hän ei mielestäni ole järkevä ateisti, koska käyttää niin paljon aikaa uskontojen parissa."
Mielestäni ateistin kannattaa aktiivisesti vastustaa ainakin erästä tiettyä, totalitaarista ja poliittisesti latautunutta "rauhan uskontoa", jos hän haluaa jatkossa pysyä elävänä ateistina.
"En ole ihan täysin varma, mitä kaikkea mainitsemasi "helppoheikki-alfan" käytökseen kuuluu."
Suomalaiset naiset tietävät. Suomessa on nykyään yli 150k yh-äitiä, joten kokemusta naisilta löytyy! Ja ne naiset ovat suurella todennäköisyydellä tehneet lapsen sellaisen helppoheikki-alfan kanssa. Eli kyllä naiset tietävät! :D
"Osa mgtow-miehiestä ei tosin ilmeisesti deittaile edes kevytmielisesti. Mutta että joku puhuu naisen "saamisesta"? En kai minä oikeasti ole niin poikkeava, että vain minä pidän sitä hieman vanhanaikaisena?"
Deittailun sukupuolten voimasuhteet on niin vinoutuneet naisten hyväksi nettideittien aikakautena, että se, että mies "saa" naisen on todellakin iso teko, koska naiset ovat (ihan tutkimusten osoittamina, lue vaikka tuo aloitusviestini uudelleen) yleisesti ottaen helvetin nirsoja. Joten ei ihme, jos joku (mies) ei halua edes kokeilla deittailua. Itsekään en ole koskaan deittaillut, vaan yhden yön juttuja on ollut. Naisille itselleen deittailu toki on ihan helppoa, joko ottaa tai jättää miehen, jolloin jonosta löytyy taas yksi hölmö lisää.
"- Kumpikaan ryhmä ei näytä pahemmin olevan kiinnostunut naisten tunteista tai ajatuksista. "
Yksikään nainen ei ole kiinnostunut miesten tunteista tai ajatuksista. Naiset katsovat miesten olevan naisen elämän jatkeita/palkintopokaaleita, joita voi näytellä ystävilleen (siksi miehen pitääkin olla naisten mielestä epärealistisen tasokas). Jos mies kertoo omia ajatuksiaan tai tunteitaan, niin nainen joko raivoaa, ignoraa tai "ruoduttaa" miehen takaisin miehiseen rooliinsa, vaikka nainen itse olisi täysin epänaisellinen, laiska, luonnevikainen ja ylilihava.
"Onkohan muuten naisten pettäminen oikeasti tärkein syy avioeroihin? Ja miten globaalisti?"
Tiedän vain, että naiset voittavat avioerot länsimaisissa yhteiskunnissa 100-0, vaikka olisi kuinka p*ska naisyksilö kyseessä. Feminismi on tehnyt naisista arvokkaampia yhteiskunnan jäseniä, mutta miehet kyllä tekevät kaikki vaarallisimmat ja älykkäimmät duunit yleisesti ottaen. Se kelpaa naisille.
MGTOW-miehet arvostavat perinteisiä naisia, jotka osaavat ottaa vastuuta itsestään, eivät luule liikoja itsestään ja omasta tasostaan ja jotka ovat naisellisia naisia ja jotka arvostavat perinteisiä miehiä. Ehkä 3. aallon feministinä näet tuon sellaisena, ettei MGTOW arvostaisi naista.
"En väitä, että videolla esiintyvä mies valehtelisi naisten käytöksestä. Väitän vain, että hänen otoksensa naisista on vinoutunut."
Ei ole vinoutunut. Koska on paljon tutkimustietoa siitä, että mm. n. puolet sinkkumiehistä (ks. nuo ensimmäisen viestini tutkimukset) saattavat helposti olla ilman seksiä yli vuoden ajan ja koska on tutkittu myös 80% naisille kelpaavan vain 20-30% miesparhaimmisto ja koska yh-mutsien määrä kasvaa jatkuvasti, niin kyseessä on selkeä epäterveellinen trendi naisten seksuaali- ja suhdekäytöksessä. Miten muuten voit selittää koko (löyhän, koska toisin kuin esim. feminismiä, ei sitä johda mikään rikkaiden huijareiden keskittymä) MGTOW-ideologian olemassaolon? MGTOW on vastavoima/lääke yhteiskuntaa rappeuttavalle 3. aallon feminismille ja se on alati kasvava liike. Miehiä on (nuorista keski-ikäisiin asti) aina enemmän kuin naisia ja siksi MGTOW tulee kasvamaan ja nujertamaan feminismin ennemmin tai myöhemmin.https://www.youtube.com/watch?v=iWcrJFakNNE
Aina MGTOW:ia joku haukkuu keksityillä premisseillä/perusteluilla. Tässä videossa muutamia hyviä shaming lineja MGTOW-miehiä vastaan :D :D :D - lempeä_herätys
hienoahienoa kirjoitti:
"Mgtow. Hauska ideologia. Miten voi "mennä omaa tietään", jos raahaa mukanaan katkeruutta jotain kohtaan? Eihän silloin ole vapaa."
Ei ole vinoutunut. Koska on paljon tutkimustietoa siitä, että mm. n. puolet sinkkumiehistä (ks. nuo ensimmäisen viestini tutkimukset) saattavat helposti olla ilman seksiä yli vuoden ajan ja koska on tutkittu myös 80% naisille kelpaavan vain 20-30% miesparhaimmisto ja koska yh-mutsien määrä kasvaa jatkuvasti, niin kyseessä on selkeä epäterveellinen trendi naisten seksuaali- ja suhdekäytöksessä. Miten muuten voit selittää koko (löyhän, koska toisin kuin esim. feminismiä, ei sitä johda mikään rikkaiden huijareiden keskittymä) MGTOW-ideologian olemassaolon? MGTOW on vastavoima/lääke yhteiskuntaa rappeuttavalle 3. aallon feminismille ja se on alati kasvava liike. Miehiä on (nuorista keski-ikäisiin asti) aina enemmän kuin naisia ja siksi MGTOW tulee kasvamaan ja nujertamaan feminismin ennemmin tai myöhemmin.Huh. Hurjaltahan tuo kuulostaa... En minä ala kieltämään kvantitatiivisia faktoja. En ehkä vain halunnut uskoa, että niin moni nainen voisi ajatella tuolla tavalla. MGTOW on lisäksi minulle uusi ajattelutapa enkä tiedä siitä vielä kovinkaan paljon.
Yhden itseeni liittyvän väitteesi haluaisin kyseenalaistaa: en minä koe olevani feministi. En ehkä ole perinteinen nainen mutta kannatan tilannetta, jossa kaikki sukupuolet arvostaisivat toisiaan. Sitä eivät feministit käsittääkseni kannata... Lisäksi minulla on aivan liian voimakas miehiin kohdistuva hoivavietti ollakseni feministi. - hienoahienoa
Huh. Hurjaltahan tuo kuulostaa... En minä ala kieltämään kvantitatiivisia faktoja. En ehkä vain halunnut uskoa, että niin moni nainen voisi ajatella tuolla tavalla. MGTOW on lisäksi minulle uusi ajattelutapa enkä tiedä siitä vielä kovinkaan paljon.
Yhden itseeni liittyvän väitteesi haluaisin kyseenalaistaa: en minä koe olevani feministi. En ehkä ole perinteinen nainen mutta kannatan tilannetta, jossa kaikki sukupuolet arvostaisivat toisiaan. Sitä eivät feministit käsittääkseni kannata... Lisäksi minulla on aivan liian voimakas miehiin kohdistuva hoivavietti ollakseni feministi."Lisäksi minulla on aivan liian voimakas miehiin kohdistuva hoivavietti ollakseni feministi."
Tuokin saattaa olla yksi feminismin muoto. Feministithän nimittäin pitävät miehiä nyky-yhteiskunnassa turhina, joten saattavat siten haluta "hoivata" ns. "turhia miehiä", kun niin paljon säälittää. :D Mielestäni tuosta hoivavietistä kannattaa hakeutua eroon. Hoivavietillinen nainen kun yleensä kohdistaa sen hoivan johonkin luuseriin tai renttuun, joten se on erittäin riskialtillinen vietti muuhun kuin lapseen tai lemmikkiin kohdistuessa. Jostain kumman syystä naiset usein haluavat hoivata tai sitten haluavat miehen joka maksaa ja hoitaa kaiken naisen puolesta.
Väliinputoajina suhdeasioissa ovatkin usein erittäin itsenäiset ja hyvin asiassa kuin asiassa pärjäävät miehet, jotka eivät kuitenkaan ole statuksekkaita ja/tai tarpeeksi varakkaita. Tiedän tämän koska itse olen tällainen mies ja olen huomannut, että naiset tykästyvät joko reppanoista tai sitten niistä jyystö-alfoista ylivoimaisesti eniten. - ja.olla.omahyväisempi
hienoahienoa kirjoitti:
"Lisäksi minulla on aivan liian voimakas miehiin kohdistuva hoivavietti ollakseni feministi."
Tuokin saattaa olla yksi feminismin muoto. Feministithän nimittäin pitävät miehiä nyky-yhteiskunnassa turhina, joten saattavat siten haluta "hoivata" ns. "turhia miehiä", kun niin paljon säälittää. :D Mielestäni tuosta hoivavietistä kannattaa hakeutua eroon. Hoivavietillinen nainen kun yleensä kohdistaa sen hoivan johonkin luuseriin tai renttuun, joten se on erittäin riskialtillinen vietti muuhun kuin lapseen tai lemmikkiin kohdistuessa. Jostain kumman syystä naiset usein haluavat hoivata tai sitten haluavat miehen joka maksaa ja hoitaa kaiken naisen puolesta.
Väliinputoajina suhdeasioissa ovatkin usein erittäin itsenäiset ja hyvin asiassa kuin asiassa pärjäävät miehet, jotka eivät kuitenkaan ole statuksekkaita ja/tai tarpeeksi varakkaita. Tiedän tämän koska itse olen tällainen mies ja olen huomannut, että naiset tykästyvät joko reppanoista tai sitten niistä jyystö-alfoista ylivoimaisesti eniten.Voisitko korottaa itseäsi enempää?
- hienoahienoa
ja.olla.omahyväisempi kirjoitti:
Voisitko korottaa itseäsi enempää?
Jos olisin omahyväinen mies, niin minulla olisi ollut jo lukuisia suhteita takanani. ;)
- mulkun.aura
hienoahienoa kirjoitti:
Jos olisin omahyväinen mies, niin minulla olisi ollut jo lukuisia suhteita takanani. ;)
Sinullahan on ollut lukuisia yhden illan juttuja. Naiset varmaan vaistonnut millainen olet ja siksi ne on sellaisiksi jääneetkin. :)
- lempeä_herätys
hienoahienoa kirjoitti:
"Lisäksi minulla on aivan liian voimakas miehiin kohdistuva hoivavietti ollakseni feministi."
Väliinputoajina suhdeasioissa ovatkin usein erittäin itsenäiset ja hyvin asiassa kuin asiassa pärjäävät miehet, jotka eivät kuitenkaan ole statuksekkaita ja/tai tarpeeksi varakkaita. Tiedän tämän koska itse olen tällainen mies ja olen huomannut, että naiset tykästyvät joko reppanoista tai sitten niistä jyystö-alfoista ylivoimaisesti eniten.Minä en ole koskaan kohdistanut hoivaviettiäni luusereihin tai renttuihin. Ainoastaan älykkäisiin, itsenäisiin ja hyvin käyttäytyviin miehiin. Ei sellainen ole riskialtista.
Jos tätäkin nyt haluaa sanoa feminismiksi, siitä vain. Minua on sanottu feministiksi ensimmäisen kerran 19-vuotiaana, jolloin hädin tuskin tiesin, mitä feminismi tarkoittaa.
Olen kasvanut ”kulttuurissa”, jossa naiset eivät koskaan ole valittaneet huonosta asemastaan miehiin nähden. Kasvuympäristössäni naiset ovat vain tehneet, mitä ovat halunneet tehdä, eivätkä ole kyselleet siihen lupaa keneltäkään. Ei se ole koskaan tarkoittanut miesten mielipiteiden jyräämistä vaan sitä, että reagoi tilanteisiin tarkoituksenmukaisesti. Sukupuolesta riippumatta.
Vasta kun muutin pois lapsuuteni kulttuuriympäristöstä, tutustuin varsinaisiin feministeihin. Heidän toimintatapansa on mielestäni outo, koska he keskittyivät asioista valittamiseen. Joskus kannattaisi vain tehdä asioita eikä miettiä, voiko niitä tehdä, koska on nainen. He myös suhtautuvat aika vihamielisesti miehiin. En minä voisi koskaan pitää miehiä turhina. Miehet ovat pääosin aivan ihastuttavia. - Anonyymi
- Pakoon juoksemisen syy on viha, joka miehestä huokuu kilometrien päähän. Minua ihan oikeasti pelottaisi. Intuitioni kirkuisi, että tuon miehen lähistöllä en olisi turvassa fyysiseltä väkivallalta. Hänen puhetapansa on hyvin uhkaava. Tuohon jos lisäisi hieman alkoholia tai muuta vastaavaa, en voisi kuvitella olevani suojassa lyönneiltä. Ja minua sentään ei ole koskaan lyöty, mutta näin intuitioni sanoo.Paskat, kyse ei ole mistään helvetin intuitiosta, vaan sun ennakkoluuloista ja tuomitsevaisuudesta. Juurikin noilla asenteilla miehet syrjäytetään ihmissuhteista.
- Palstapoliisi
"- Jokainen Chad saa naisen kuin naisen suhteeseen tai sänkyyn kanssaan
- Kukaan Incel ei saa yhtäkään naista, paitsi ehkä jonkun hirveän epätoivoisen ja vanhan kurpan kanssa voisivat ehkä saada yy-suhteita."
täytyy olla todella elämästä vieraantunut ätmi, jotta tällainen paskapuhe menee läpi.Niin ätmi ovatkin vieraantuneita normielämästä. Varsinkin naisasialuuseri on vaan viettänyt parikymmentä vuotta noilla incel-miesten luuseripalstoilla, kun onhan hän itsekin sellainen.
- hienoahienoa
Ehkä sinunkin pitäisi lukea tutkimuksia ja tilastoja eikä elää denialismissa.
- NainenRuudunTakaa
hienoahienoa kirjoitti:
Ehkä sinunkin pitäisi lukea tutkimuksia ja tilastoja eikä elää denialismissa.
Näytä tilasto, joka todistaa että joku saa ihan kenet vaan.
- hienoahienoa
Näytä tilasto, joka todistaa että joku saa ihan kenet vaan.
Älä nyt kärjistä. 20% miehistä saa 80% naisista ja se on fakta.
hienoahienoa kirjoitti:
Älä nyt kärjistä. 20% miehistä saa 80% naisista ja se on fakta.
Ne ottaa vaan tasoisiaan naisia..
- Taastätä
Hohhoijaa.
Isot, vahvat luolamiehet on kautta aikain viehättäny naisia..
Semmonen mies joka pystyy suojelemaan pesuettaan.. Ja antaa terveet geenit..
Nythän tilanne on muuttunut..
Heikot yksilöt olis kuollu nälkään tuossa joku aika sitten.. Kyse on luonnonvalinnasta.
Nyt uusavuton kommaripaska saattaa jopa saada pilluaki.- werwewewerwer
Paitti että silloinkin kun nuo olivat apinoimassa keskenään muut kävivät siittämässä naaraat salaa. Sama pätee myöskin siihen että kirjaimellisesti marjanpoimija oli kovempi sana kuin luola-apina joka ei saanut saalista.
- Monenlaisia
Vahvuutta on monenlaista.
Monenlaisia kirjoitti:
Vahvuutta on monenlaista.
.. Jeps.. Ja Isot Gorilla Köriläät ei ole Oikeesti Ikinä pärjännyt missään muita Paremmin.. Ennemminkin Huonommin.. Paitsi, ehkä KantoJuhtina.. ;P
.. Pienempää miestä vastaan tappelussa on etu, jos pienemmän Jantterin taitotaso ei ole parempi, eikä käytetä Kättä Pirempää ja tappelu suoritetaan Suljetussa Pienessä Karsinassa.. ;P- Monenlaisia
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Jeps.. Ja Isot Gorilla Köriläät ei ole Oikeesti Ikinä pärjännyt missään muita Paremmin.. Ennemminkin Huonommin.. Paitsi, ehkä KantoJuhtina.. ;P
.. Pienempää miestä vastaan tappelussa on etu, jos pienemmän Jantterin taitotaso ei ole parempi, eikä käytetä Kättä Pirempää ja tappelu suoritetaan Suljetussa Pienessä Karsinassa.. ;PJeps ja niiden isojen Gorilla Köriläiden älykkyyskin voi olla liian alhainen hengissä selviämiseen. TIeto on valtaa ja tulee aina olemaan.
Monenlaisia kirjoitti:
Jeps ja niiden isojen Gorilla Köriläiden älykkyyskin voi olla liian alhainen hengissä selviämiseen. TIeto on valtaa ja tulee aina olemaan.
.. Jeps.. Harvoissa Yhteisöissä on ollut "liian" isosta koosta hyötyä.. Tönkömpiä ja tarvitsevat Pal enemmän Energiaa&Vettä, kuin Pienemmät Jantterit.. ;P
Metsästäjä-Keräilijä yhteisöissäkin "liian" isosta koosta ei ole ollut kuin haittaa.. Niin kuin lähes kaikissa muissakin.. ;P- Monenlaisia
.. Jeps.. Harvoissa Yhteisöissä on ollut "liian" isosta koosta hyötyä.. Tönkömpiä ja tarvitsevat Pal enemmän Energiaa&Vettä, kuin Pienemmät Jantterit.. ;P
Metsästäjä-Keräilijä yhteisöissäkin "liian" isosta koosta ei ole ollut kuin haittaa.. Niin kuin lähes kaikissa muissakin.. ;PJeps, onhan se nykyäänkin aivan turhaa kasvattaa salilla itsensä 130 kiloiseksi. Turhaa energian haaskausta, eikä saa yhtään parempia eloonjäämis mahdollisuuksia. Paremmin säilyy hengissä keskikokoinen ja älyllisesti lahjakas.
Monenlaisia kirjoitti:
Jeps, onhan se nykyäänkin aivan turhaa kasvattaa salilla itsensä 130 kiloiseksi. Turhaa energian haaskausta, eikä saa yhtään parempia eloonjäämis mahdollisuuksia. Paremmin säilyy hengissä keskikokoinen ja älyllisesti lahjakas.
.. SuurinOsa noista ja Muistakin (Varmaan Lähes Kaik.. ;D) ns. YliTreenajaSopuleista tekee sitä Kanojen takia ja/tai Kroonisen PiäPipin "pakottamina".. ;P
- Monenlaisia
.. SuurinOsa noista ja Muistakin (Varmaan Lähes Kaik.. ;D) ns. YliTreenajaSopuleista tekee sitä Kanojen takia ja/tai Kroonisen PiäPipin "pakottamina".. ;P
Niin elävät siinä luulossa, että saavat sitten pillua, kun ovat 130 kiloisia, vaikka todellisuudessa kaiken kokoiset miehet ovat avioliitossa ja perheellisiä. Minkäs sille voi, jos on tullut jo lapsuudessa pahasti huijatuksi.
Monenlaisia kirjoitti:
Niin elävät siinä luulossa, että saavat sitten pillua, kun ovat 130 kiloisia, vaikka todellisuudessa kaiken kokoiset miehet ovat avioliitossa ja perheellisiä. Minkäs sille voi, jos on tullut jo lapsuudessa pahasti huijatuksi.
.. NiinNo.. Mitä saa ja millä hinnalla.. Se onkin sitten ihan Oma Tarinansa.. Ja se Tarina ei Tod ole kovinkaan Ruusuinen&Kaunis.. ;P
Monenlaisia kirjoitti:
Jeps ja niiden isojen Gorilla Köriläiden älykkyyskin voi olla liian alhainen hengissä selviämiseen. TIeto on valtaa ja tulee aina olemaan.
Meinaakko että Stephen Hawking olis pärjänny kivikaudella. :D
Monenlaisia kirjoitti:
No pointtihan tässä oli kuitenkin se että mikään ei ole muuttunu epäsuotusampaan suuntaan..
Naiset on tainnu olla vielä ronkelimpia menneisyydessä.- 6676745u5ujertjeyjeyjye
KonnaKettu kirjoitti:
Suurimman osan ajasta nämä kukkakepit ovat kaiken lisäksi vielä laiskoja ja tyhmiä..
Just kun jotkut sikaniskat ovat ahkeria ja viisaita, raksoillakin jotkut bodaripellet ovat heti naama punasena kun jotain tarttee tehdä.
6676745u5ujertjeyjeyjye kirjoitti:
Just kun jotkut sikaniskat ovat ahkeria ja viisaita, raksoillakin jotkut bodaripellet ovat heti naama punasena kun jotain tarttee tehdä.
Kyllä se näillä helteillä punaseksi menee..
Kukkakepistä ei ole hyötyä olkoon työ minkälaista tahansa.KonnaKettu kirjoitti:
Kyllä se näillä helteillä punaseksi menee..
Kukkakepistä ei ole hyötyä olkoon työ minkälaista tahansa... Äläs Ny Selitä.. Intissäkin Isompien Köriläiden kamat oli Aina Jäntevämmillä ja Ohkaisemmilla Kannos.. Niillä loppus Puhti aina Ensimmäisenä.. Ja Eväät&Nesteet.. Jatkuvasti sai Olla Juottamas niitä omasta Leilistä, kuin Emo Vasikoita.. ;D
KonnaKettu kirjoitti:
.. Oliko Hyvä EsimerkkiErkki?.. Noh, Ei Ollut.. ;D
.. Oliko Hyvä EsimerkkiErkki?.. Noh, Ei Ollut.. ;D
Vähän kärjistetty.. :D
Tuo pullea huulinen poju Elliot Rodgers tuossa videossa olis saanu pillua jos olis halunnu..
Kaveri oli vaan tyypillinen hemmoteltu kermaperse joka sitten aatteli että on oikeutettua alkaa listimään porukkaa koska hänellä on paha mieli.
Nykypäivänähän aatellaan että kaikkien muiden pitää mukautua sen yhen erikoistapauksen tarpeisiin..NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Äläs Ny Selitä.. Intissäkin Isompien Köriläiden kamat oli Aina Jäntevämmillä ja Ohkaisemmilla Kannos.. Niillä loppus Puhti aina Ensimmäisenä.. Ja Eväät&Nesteet.. Jatkuvasti sai Olla Juottamas niitä omasta Leilistä, kuin Emo Vasikoita.. ;D
Ite jouduin hidastamaan tahtia että porukka pysy perässä. :D
En mie mikään hirveä sikaniska ole vaikka painanki hiukkasen enemmän.
Kevyesti kulkee pitkätki matkat..
Oikeastaan multa ei lopu puhti kuhan ei tarvi täysillä juosta. :D
Aika paljon asenteesta kiinni.. En anna periksi vaikka tuleeki huono olo.KonnaKettu kirjoitti:
Vähän kärjistetty.. :D
Tuo pullea huulinen poju Elliot Rodgers tuossa videossa olis saanu pillua jos olis halunnu..
Kaveri oli vaan tyypillinen hemmoteltu kermaperse joka sitten aatteli että on oikeutettua alkaa listimään porukkaa koska hänellä on paha mieli.
Nykypäivänähän aatellaan että kaikkien muiden pitää mukautua sen yhen erikoistapauksen tarpeisiin.... Ai Vähän Vuan Vääristelit?.. ;D
KonnaKettu kirjoitti:
Aika paljon asenteesta kiinni.. En anna periksi vaikka tuleeki huono olo... Jeps.. Ja Mä tarkoitin lähinnä Just sellaisia, joilla oli "liikaa" Lihas- ja/tai SilavaMassaa.. Ja Varsinkin silloin, jos/kun Edettiin Ripeämmin.. ;P
- 675ui756uk7
.. Äläs Ny Selitä.. Intissäkin Isompien Köriläiden kamat oli Aina Jäntevämmillä ja Ohkaisemmilla Kannos.. Niillä loppus Puhti aina Ensimmäisenä.. Ja Eväät&Nesteet.. Jatkuvasti sai Olla Juottamas niitä omasta Leilistä, kuin Emo Vasikoita.. ;D
No sama juttu oli kun alkoi naisia pääsemään taloon, että ukot heidän kamansa kantoivat puolesta matkasta.
- cdsdcsdcsdcscdcd
KonnaKettu kirjoitti:
Aika paljon asenteesta kiinni.. En anna periksi vaikka tuleeki huono olo.Aika kumma on ollut marssijärjestys jos itekseen on sooloiltu mukamas.
cdsdcsdcsdcscdcd kirjoitti:
Aika kumma on ollut marssijärjestys jos itekseen on sooloiltu mukamas.
Olin ryhmänjohtaja..
P-kaudellaki olin keulassa.675ui756uk7 kirjoitti:
No sama juttu oli kun alkoi naisia pääsemään taloon, että ukot heidän kamansa kantoivat puolesta matkasta.
Ja sitten kokoajan olivat veksissä..
Paikat eivät kestäny.NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Jeps.. Ja Mä tarkoitin lähinnä Just sellaisia, joilla oli "liikaa" Lihas- ja/tai SilavaMassaa.. Ja Varsinkin silloin, jos/kun Edettiin Ripeämmin.. ;P
Se johtuu siitä että nostetaan vaan rautaa..
Tuo aerobinen kuntoilu unohtuu..
Veikkaan että Bull Mentula ei ole mikään kova poika vaeltamaan. :D- Monenlaisia
KonnaKettu kirjoitti:
Veikkaan että Bull Mentula ei ole mikään kova poika vaeltamaan. :DKyllä voimaharjoittelu ja kestävyysharjoittelu on ilman muuta hyvästä ja kaikkien kannattaa harrastaa, jos vaan pystyy, mutta eikö tämä ole nimenomaan hyvä, että nykyaikana on enemmän valinnan varaa ammatin suhteen, jolloin monenlaiset ihmiset voivat menestyä elämässä. Jos sulla on vahvuuksia omassa lajissa, sinäkin voit menestyä.
- Monenlaisia
KonnaKettu kirjoitti:
Se, että on hyvät edellytykset selvitä elämässä, tarvitaan monenlaisia taitoja. Älykkyys on lähes välttämätöntä, toki myös hyvä fyysinen kuntokin on avuksi.
Monenlaisia kirjoitti:
Se, että on hyvät edellytykset selvitä elämässä, tarvitaan monenlaisia taitoja. Älykkyys on lähes välttämätöntä, toki myös hyvä fyysinen kuntokin on avuksi.
Ei kukaan niin tyhmä ole ettei pystyisi hankkimaan elantoa..
Jotkut ovat vaan niin passivoituneita etteivät vaan pysty.Monenlaisia kirjoitti:
Kyllä voimaharjoittelu ja kestävyysharjoittelu on ilman muuta hyvästä ja kaikkien kannattaa harrastaa, jos vaan pystyy, mutta eikö tämä ole nimenomaan hyvä, että nykyaikana on enemmän valinnan varaa ammatin suhteen, jolloin monenlaiset ihmiset voivat menestyä elämässä. Jos sulla on vahvuuksia omassa lajissa, sinäkin voit menestyä.
Mun mielestä olkoon kyse minkälaisesta työstä tahansa niin hyvä fyysinen kunto on etu..
Esim. ATK-ala..
Jos et käy lenkillä/salilla niin joudut kokoajan kärsimään sellasesta vittumaisesta tuhnu olosta..
Kuntoilu parantaa olemassaoloa noin niinku yleisesti.- utyrjkwyrtjeryj
KonnaKettu kirjoitti:
Olin ryhmänjohtaja..
P-kaudellaki olin keulassa.Jos niin on ollut niin helppohan sitä on ilman ylimääräistä kannettavaa kiirehtiä, eri juttu jos on vaikka kanki ja neljä kynttilää harteilla.
KonnaKettu kirjoitti:
Veikkaan että Bull Mentula ei ole mikään kova poika vaeltamaan. :D.. Tuotakin.. Mutta Liika Massa Vaatii Aina veronsa.. Oli se sitten mitä lajia tahansa.. Ja jos Körmyt harrastais enemmän AeroBistaTreeniä, niin siinähän sitten nopiasti ne YliMääräiset Massat Sulais.. Oli se lihasta tahi silavaa.. ;P
utyrjkwyrtjeryj kirjoitti:
Jos niin on ollut niin helppohan sitä on ilman ylimääräistä kannettavaa kiirehtiä, eri juttu jos on vaikka kanki ja neljä kynttilää harteilla.
En mie rupea vertailemaan jos ei oo samat lähtökohdat.. :D
Pelkkä tetsari niskassa.NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Tuotakin.. Mutta Liika Massa Vaatii Aina veronsa.. Oli se sitten mitä lajia tahansa.. Ja jos Körmyt harrastais enemmän AeroBistaTreeniä, niin siinähän sitten nopiasti ne YliMääräiset Massat Sulais.. Oli se lihasta tahi silavaa.. ;P
Ite teen pitkiä sarjoja pienemmillä painoilla..
Päälle lenkkeilen, uin, hiihdän ja pyöräilen.- Monenlaisia
KonnaKettu kirjoitti:
Mun mielestä olkoon kyse minkälaisesta työstä tahansa niin hyvä fyysinen kunto on etu..
Esim. ATK-ala..
Jos et käy lenkillä/salilla niin joudut kokoajan kärsimään sellasesta vittumaisesta tuhnu olosta..
Kuntoilu parantaa olemassaoloa noin niinku yleisesti.Tuo pitää kyllä paikkansa. Ei sais keksiä koskaan tekosyitä, ettei mukamas ehdi lenkille tai salille. Joskus voi olla kiireellisempää, mutta jatkuvassa kiireessä kannattaa miettiä, missä oikein on se todellinen syy.
Monenlaisia kirjoitti:
Tuo pitää kyllä paikkansa. Ei sais keksiä koskaan tekosyitä, ettei mukamas ehdi lenkille tai salille. Joskus voi olla kiireellisempää, mutta jatkuvassa kiireessä kannattaa miettiä, missä oikein on se todellinen syy.
Riittää energiaa tehä asioita kun on kroppa kondiksessa..
80% ajasta treenaan sen takia että ittellä on hyvä olla..
Sitten 20% ajasta sen takia että näyttää hyvältä.. Saa naisia. :D
PUA-pulla politiikkaa, vain sininen pilleri jäi puuttumaan. ☺️
Ihmisillä on lahkolaistuminen näemmä verissä, aina pitää kuulua johonkin...pthyi.- 8hwx
Verottaminen ja sosialismi on väärin ja se on rikollista.
Jos joku mies on isokokoinen hän saa siitä etua elämässä, eikä sitä etua tarvite luovuttaa muille.
Jos joku on pitkä, saa etua eikä tarvitse luotuttaa muille.
Jos joku on älykäs tai ahkera, eli pystyy tienaamaan rahaa, niin sen edun valtio varastaa muiden hyväksi.
Järjestelmä on vinoutunut ja se pitää ajaa alas.- 123d12321d4f124f
tuo on niin totta tuo älykkyyden taiteellisuuden ja ahkeruuden hyväksikäyttö ja varastus. ne varastajat joutais jo helvettiin. pelkkiä riippakiviä
123d12321d4f124f kirjoitti:
tuo on niin totta tuo älykkyyden taiteellisuuden ja ahkeruuden hyväksikäyttö ja varastus. ne varastajat joutais jo helvettiin. pelkkiä riippakiviä
.. Ensimmäiseksi pitäisi Käyrä oikein Kunnolla Käsiksi Lisääntyneeseen RottaOngelmaan, eli Narsu- ja PsykoMarsu Ongelmaan.. ;P
.. Iljettävän NilviäisMäisiä HyväksiKäyttäjiä.. Koko MarsuLauma.. Ne jos jotkut on ParaSiittienParaSiittejä.. ;D- 675iu4687k67k47k47k
Mitähän etua suurempi koko tai pituus antaa, jollei niitä osaa käyttää? Jos joku hongankolistaja osaa vaikka korista niin kyllä siinäkin veroja maksetaan. Ja joo se valitus että saa naista, no mitenkäs se sitten on etu kun käy kuitenkin kalliimmaksi.
Nää samat ongelmat on ollu aikojen alusta saakka.
- hienoahienoa
https://www.youtube.com/watch?v=5J93U-iokyw
Tässä mahtava video, joka kertoo siitä kuinka Inceleitä luodaan ja kuinka huonosti heitä kohdellaan "normaaleiden" toimesta. Näköjään moni ns. "normaali" onkin täysin empatiakyvytön ja psykopaatinomainen ihminen. Videossa kerrotaan myös siitä kun Incel-naisia lellitään, vrt. kun samalla Incel-miehiä syrjitään, haukutaan ja uhkaillaan. Kyllä Incel on ihan yhteiskunnan tekemä tuote ja sitä saa mitä tilaa. Ja silti Suomessa 49 vuotta täyttäneistä miehistä vain noin 25 prosenttia on lapsettomia.
https://vaestotiede.wordpress.com/2015/01/09/lapsettomuus-lisaantyy-suomessa/- hienoahienoa
Oliko tuon tarkoitus olla jonkinlainen läppä? "Vain" 25% 49v miehistä lapsettomia. Tarkoittaa vissiin sitä, että ennenkin ätmejä oli varmaan 20-25% miehistä ja nykyään n. 35-40% miehistä on ätmejä. Huolestuttavaan suuntaan ollaan siis menossa. Ja yhä vähempi määrä miehiä nykyään Suomessa siittää enemmälle määrälle naisia lapsia, kun taas yhä useampi ei siitä yhtään ketään. Tuo lapsettomuus näyttäisi olevan suoraan verrannollinen feminististen asenteiden ja lakien lisääntymisen kanssa. Huomaa myös sen, että vaikka feministit väittävät feminismin olevan tasa-arvoa, niin silti selkeästi feminismi lisää hypergamista käytöstä naisilla, joten epätasa-arvo lisääntyy feminismin lisääntyessä.
hienoahienoa kirjoitti:
Oliko tuon tarkoitus olla jonkinlainen läppä? "Vain" 25% 49v miehistä lapsettomia. Tarkoittaa vissiin sitä, että ennenkin ätmejä oli varmaan 20-25% miehistä ja nykyään n. 35-40% miehistä on ätmejä. Huolestuttavaan suuntaan ollaan siis menossa. Ja yhä vähempi määrä miehiä nykyään Suomessa siittää enemmälle määrälle naisia lapsia, kun taas yhä useampi ei siitä yhtään ketään. Tuo lapsettomuus näyttäisi olevan suoraan verrannollinen feminististen asenteiden ja lakien lisääntymisen kanssa. Huomaa myös sen, että vaikka feministit väittävät feminismin olevan tasa-arvoa, niin silti selkeästi feminismi lisää hypergamista käytöstä naisilla, joten epätasa-arvo lisääntyy feminismin lisääntyessä.
Ei vaan se oli vastine tähän puppuun..
"Nykyään 4-5 naista lisääntyy jokaista yhtä lisääntyvää miestä kohden (tarkoittaen 80/20 -..."
- Anonyymi
Ei ole olemassa yhtään miestä, joka saisi naisen kuin naisen.
- Anonyymi
Mies ei vaan voi mitään sille, ettei tule millään huomatuksi eikä kelpaa kenellekään, vaikka mitä tekisi ja vaikka olisikin antanut parastaan. Pienikin puute tai vika riittää pilaamaan aivan kaiken. Tästä riittämättömyydestä ei seuraa miitän muuta kuin pakotettu yksinäisyys. Ei yksinäisellä miehellä ole sitä fyysistä, psyykkistä ja emotionaalista hyvinvointia, joita suhteessa olevilla miehillä on. Ei leffailtoja, ei ulkoilua, ei ravintolakäyntejä, ei yhteisiä harrastuksia, ei matkustelua yhdessä, ei Netflix-iltoja, ei ruuanlaittoa yhdesä, ei seksuaalista kanssakäymistä... ei yhtään mitään. Niin paljosta olet jäänyt paitsi. On vain yksinäisyyttä, masennusta, ruokahaluttomuutta, univaikeuksia, paniikki- ja migreenikohtauksia, vetämättömyyttä sekä itsemurha-ajatuksia. Kaiken tuon pahan olon vuodatat keskustelufoorumeihin, jolloin kaikki tulkitsevat sinun olevan paha ja ilkeä ihminen, jossa ei ole mitään hyvää. Siitä alkaakin itseään toistava epäonnen kierre, jolle ei ole loppua. Ensin kuolet sisältäpäin, sitten kuolet oikeasti paljon muita aiemmin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517073Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414814HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002728- 1442016
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321597Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3981534- 171507
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki231348Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101303mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111223