Laittakaa riviin kuvat kaikista tunnistetuista

laittakee-kuvat

Tuo on niin pitkä ketju, että vaikea löytää kuka on kuka. Eikös siellä oli paljastunut jo pujis, ananias, pönttis, zorro, wuhweli, dissisent, yksinkertainen.blondi, peppupupu, Liner ja vaikka ketä.

Olisi hyvä saada yhteen kaikki kuvat ja nikit kuvien yhteyteen. Itsellä ei ole kuin känny niin ei saa edes auki kuvia.

109

1451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ploplo

      Mitä hyvää siinä olisi?

    • Tää onkin jännä juttu. Ketään ei kiinnosta kukaan anonyymikirjoittaja, mutta vastaus- ja katseluprosentit kertoo omaa kieltään.

      Joo, en ole laittanut omaa kuvaani sinne.

      • Äläjauha

        Kyllä olet ja sä olit just se 150kg tanttara kellä oli lihapiirakka kädessä.


      • elisakettu..off
        Äläjauha kirjoitti:

        Kyllä olet ja sä olit just se 150kg tanttara kellä oli lihapiirakka kädessä.

        Perkele kun tää kirjautuminen ei taas toimi... Niin, olen se tanttara siinä, myönnän...


      • Äläjauha kirjoitti:

        Kyllä olet ja sä olit just se 150kg tanttara kellä oli lihapiirakka kädessä.

        Mielenkiintoista on myös se, miksi palstakirjoittajien ulkonäköä yms spekuloidaan, vaikka niistä ei ole pienintäkään tietoa.

        En näe mitään syytä korjata, muokata tai vahvistaa käsityksiä niin pitkään, kun se tehdään terroristisissa tarkoituksissa.

        Tiedätkös, sulta puuttuuu oikeasti suostuttelutaito. Tuota kannattaisi petrata hieman tulevaisuudessa, jos aiot jatkaa sosiaalisimmissa merkeissä mahdollisten kiinnostavienkin ihmisten keskuudessa.


    • No eipä mun kuvissa nyt mitään näkemistä varsinaisesti ole. Yhdessä kuvassa nojailen takamuksellani seinään polvet koukussa ja näkyy legginseillä vuoratut reidet. Toisessa koko ruoto kunnon vaatetus takkeineen päivineen päällä ja kolmannessa hiirikättä vähän, mitä nyt hiiri ei peitä.

      Mulla on pienet kädet. Työ levittää ehkä hiukan. ☺️

      Että niistä nyt sen enempää viisastu ei. Tavallinen keski-ikäinen nainen.

      • näähääh

        Sulla se koko vaatetus kuva oli huijausta koska vanha kuva. Sanoit että nykyään lyhyet hiukset


      • näähääh kirjoitti:

        Sulla se koko vaatetus kuva oli huijausta koska vanha kuva. Sanoit että nykyään lyhyet hiukset

        No empä viittinyt yöpaitasillaan kuvaa tuona iltana ottaa. Vähemmän edustava...

        Kroppa on saman näköinen kun peilistä kattoo, mitä siinä kuvassa. Vaatetus muuttuu. Hiukset voi lyhentyä tunnissa. Joten kropasta lienee enempi kyse, kun hiuksista. ☺️

        Jos mä farkuissa ja takissa vastaan sua kuljen, kyllä mä samalle edelleen näytän. ☺️

        Nyt tauolle..


      • EdesUnissa
        LadyZorro kirjoitti:

        No empä viittinyt yöpaitasillaan kuvaa tuona iltana ottaa. Vähemmän edustava...

        Kroppa on saman näköinen kun peilistä kattoo, mitä siinä kuvassa. Vaatetus muuttuu. Hiukset voi lyhentyä tunnissa. Joten kropasta lienee enempi kyse, kun hiuksista. ☺️

        Jos mä farkuissa ja takissa vastaan sua kuljen, kyllä mä samalle edelleen näytän. ☺️

        Nyt tauolle..

        En ole seurannut mahdollista kuva leikkiä täällä, mutta jos et kehtaa yöpaitasillasi kuvaa ottaa, niin voit puolestani riisua sen.

        Kuvaa odotellen...


      • EdesUnissa kirjoitti:

        En ole seurannut mahdollista kuva leikkiä täällä, mutta jos et kehtaa yöpaitasillasi kuvaa ottaa, niin voit puolestani riisua sen.

        Kuvaa odotellen...

        Ilman yöpaitaa vielä vähemmän. En halua, että kukaan traumatisoituu. 😋


      • äläpävähättele

        Profiilikuvassa kuitenkin olennaisin eli rintavarustus. Kyllä naiset aina tietää itsestään parhaan kuvakulman.


      • äläpävähättele kirjoitti:

        Profiilikuvassa kuitenkin olennaisin eli rintavarustus. Kyllä naiset aina tietää itsestään parhaan kuvakulman.

        Empä muuten itse ajatellutkaan asiaa noin, rintalähtöisesti. Nyt kun asiasta huomautit, piti itsekin katsoa kuvaani ajatuksella. Kyllä tosiaan rintavarustus erottuu kuvasta.

        Mulle mun rinnat on yks hailee, sama vaikkei olis olemassakaan. Mutta näköjään joku muu huomioi nekin, sori. Täytyy vaihtaa kuva.☺️


      • LadyZorro kirjoitti:

        Empä muuten itse ajatellutkaan asiaa noin, rintalähtöisesti. Nyt kun asiasta huomautit, piti itsekin katsoa kuvaani ajatuksella. Kyllä tosiaan rintavarustus erottuu kuvasta.

        Mulle mun rinnat on yks hailee, sama vaikkei olis olemassakaan. Mutta näköjään joku muu huomioi nekin, sori. Täytyy vaihtaa kuva.☺️

        Tämmönen vattumainen filtteröity kuva...ihan vattuuksissaan. 👍


    • kuka.kuvassa
      • joku50veevarmaan

        Joku iäkkäämpi herrasmies?Ananias?


      • Anan naama, silmä on tuttu. ☺️


      • puskispuskis

      • roooot

        Se onkin tuttu vain miehille.


      • joku50veevarmaan kirjoitti:

        Joku iäkkäämpi herrasmies?Ananias?

        Saattaisi olla nainenkin..

        Ei voi olla Ananas, koska on sanonut näyttävänsä 35 vuotiaalta.


      • paljasta.kuka

        Taitaa olla vanhempi mies? Vihaisen näköinen. Ikä n. 60 v.


      • Ananias.Palstamäki
        Wwuwuw kirjoitti:

        Saattaisi olla nainenkin..

        Ei voi olla Ananas, koska on sanonut näyttävänsä 35 vuotiaalta.

        On Ananias. Eikö menisi 35 vuotiaasta?


      • puskispuskis kirjoitti:

        Anan perse, onko sekin tuttu?

        https://aijaa.com/Vs93uV

        Ei ole tuttu, kuin edellisestä ketjusta. Analla oli pitkän aikaan silmänsä kuva profiilinsa kuvana, joten on jäänyt mieleen. Hyvä kuvamuisti...😄


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        On Ananias. Eikö menisi 35 vuotiaasta?

        Ananias, oletko sinä laittanut kasvokuvan vai alanko minä jo tosissani kuumehourailla...

        Oh...kauniit silmät ja hyvin intensiivinen katse..oi nythän oli yllätys. Taitaa kuumemittari loikata tästä hyvästä 40:iin..oh.


      • Satavarmaa
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Ananias, oletko sinä laittanut kasvokuvan vai alanko minä jo tosissani kuumehourailla...

        Oh...kauniit silmät ja hyvin intensiivinen katse..oi nythän oli yllätys. Taitaa kuumemittari loikata tästä hyvästä 40:iin..oh.

        Ei ole. Toi on kopsattu jostain näytöltä tms jonkun muun kuvasta. Ananias on jo kurttukulma.


      • Eimiehenkuva
        puskispuskis kirjoitti:

        Anan perse, onko sekin tuttu?

        https://aijaa.com/Vs93uV

        Naisellinen. Leveämpi lantio kuin vyötärö 😏 Naisesta kuva.


      • Ananias.Palstamäki
        Satavarmaa kirjoitti:

        Ei ole. Toi on kopsattu jostain näytöltä tms jonkun muun kuvasta. Ananias on jo kurttukulma.

        Aijaa-kuvapalveluun lataamani kuvat ovat omiani.

        Kyllähän minua voi sanoa kurttukulmaksi, enkä ole ollut siloposki 29 vuoteen, tuolloin olin autokolarissa jonka jäljiltä pään ja kaulan alueelle ommeltiin 97 tikkiä.


      • Ananias.Palstamäki
        Eimiehenkuva kirjoitti:

        Naisellinen. Leveämpi lantio kuin vyötärö 😏 Naisesta kuva.

        Miehen perse, ihan takuulla. Eikä ole läskiperse.


      • Ananias.Palstamäki
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Ananias, oletko sinä laittanut kasvokuvan vai alanko minä jo tosissani kuumehourailla...

        Oh...kauniit silmät ja hyvin intensiivinen katse..oi nythän oli yllätys. Taitaa kuumemittari loikata tästä hyvästä 40:iin..oh.

        Kasvokuvan ei pitäisi vaikuttaa noin kovasti. Luulen että peppukuvasta tuli tuo kuumeesi...


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Aijaa-kuvapalveluun lataamani kuvat ovat omiani.

        Kyllähän minua voi sanoa kurttukulmaksi, enkä ole ollut siloposki 29 vuoteen, tuolloin olin autokolarissa jonka jäljiltä pään ja kaulan alueelle ommeltiin 97 tikkiä.

        Herranen aika... :(

        Mitä siinä kävi? Ajoiko toinen päälle?


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Miehen perse, ihan takuulla. Eikä ole läskiperse.

        Mä uskon, että se on sun.
        Soma onkin heh..(näin ei kai sais edes sanoa :)

        Ja pitää kyllä pisteet antaa rohkeudesta.

        (yhden naisen aplodit)


      • Onanias.kyrvänmäki
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Herranen aika... :(

        Mitä siinä kävi? Ajoiko toinen päälle?

        Tässä se nähtiin että mitä vittumaisemmin mies naista nimittelee niin sen kuumempana nainen tähän käy.

        Joten: vitun paskahousu huora karvajalka ukko saatanan trolli sekä vitun lehmä!

        Tuleeko nyt persettä?


      • Ananias.Palstamäki
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Herranen aika... :(

        Mitä siinä kävi? Ajoiko toinen päälle?

        Oikeastaan se oli ojaanajo. Istuin takapenkillä kun (humalainen) frendi ajoi mutkan suoraksi. Siinä oli onni onnettomuudessa ettei käynyt pahemmin, takalasi rikkoutui ja silpoi pään alueen aika pahasti mutta pahempia iskuja en saanut päähäni.

        Taju meni ja heräsin vasta lanssissa, niskasta löytyi myös hiusmurtuma mutta se parani itsekseen. Niskatukea käytin pari kuukautta,


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Kasvokuvan ei pitäisi vaikuttaa noin kovasti. Luulen että peppukuvasta tuli tuo kuumeesi...

        No niin, se olisi kyllä hyvin luonnollisen oloinen syy.

        Mitenhän sen lääkärille ilmaisee. Kuumemittari kipinöi ja lääkäri selaa kirjaansa. Päätyy palstalle ja löytää Ananiaksen pyrstön,

        Uh..no ei nyt ole naurun asia kun heikottaa kohtalaisesti, mutta aina sitä vähäsen kärsii "vehnästellä". Eikö ne sano, että nauru nopeuttaa paranemista.

        (köh köh auts..)


      • Ananias.Palstamäki
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Mä uskon, että se on sun.
        Soma onkin heh..(näin ei kai sais edes sanoa :)

        Ja pitää kyllä pisteet antaa rohkeudesta.

        (yhden naisen aplodit)

        En itse edes ajattele että tuo vaatii rohkeutta, perseestähän ei kuitenkaan voi tunnistaa ketään. Eikä tuossa näkynyt mitään muuta kuin kinkku ja vähän kuvetta....


      • Onanias.kyrvänmäki kirjoitti:

        Tässä se nähtiin että mitä vittumaisemmin mies naista nimittelee niin sen kuumempana nainen tähän käy.

        Joten: vitun paskahousu huora karvajalka ukko saatanan trolli sekä vitun lehmä!

        Tuleeko nyt persettä?

        No saan kai minä kysyä, miten hänelle kävi...


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        En itse edes ajattele että tuo vaatii rohkeutta, perseestähän ei kuitenkaan voi tunnistaa ketään. Eikä tuossa näkynyt mitään muuta kuin kinkku ja vähän kuvetta....

        Älähän sano?

        Kyllä takapotkastakin voi tunnistaa...heh


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Oikeastaan se oli ojaanajo. Istuin takapenkillä kun (humalainen) frendi ajoi mutkan suoraksi. Siinä oli onni onnettomuudessa ettei käynyt pahemmin, takalasi rikkoutui ja silpoi pään alueen aika pahasti mutta pahempia iskuja en saanut päähäni.

        Taju meni ja heräsin vasta lanssissa, niskasta löytyi myös hiusmurtuma mutta se parani itsekseen. Niskatukea käytin pari kuukautta,

        Oi voi :( Kovaa on ollut meno. Ei koskaan päihtyneen kyytiin, tai eihän sitä tietysti aina voi tietää jos se on salaa tilsinyt... :(

        Hyvä, että hengissä selvisitte eikä loppuelämän vammautumista tullut.


      • Ananias.Palstamäki
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Älähän sano?

        Kyllä takapotkastakin voi tunnistaa...heh

        Takapotkassani on kyllä tunnistettava "merkki", mutta sinun pitäisi nähdä se lähempää jotta erottaisit sen.


      • Ananias.Palstamäki
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Oi voi :( Kovaa on ollut meno. Ei koskaan päihtyneen kyytiin, tai eihän sitä tietysti aina voi tietää jos se on salaa tilsinyt... :(

        Hyvä, että hengissä selvisitte eikä loppuelämän vammautumista tullut.

        Ne oli niitä nuoruuden oppirahoja jotka likipitäen kaikki maksavat. Monenlaista hölmöyttä tuli tehdyksi/nähdyksi, mutta kaikesta on selvitty ja elämä maistuu hyvältä.


      • liikaaviskiä
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Ananias, oletko sinä laittanut kasvokuvan vai alanko minä jo tosissani kuumehourailla...

        Oh...kauniit silmät ja hyvin intensiivinen katse..oi nythän oli yllätys. Taitaa kuumemittari loikata tästä hyvästä 40:iin..oh.

        viskipullo avattu jo pönttiksellä, on tavallinen kuva ei mitään ihmeellistä. huonoihoinen.


      • Ananias.Palstamäki
        liikaaviskiä kirjoitti:

        viskipullo avattu jo pönttiksellä, on tavallinen kuva ei mitään ihmeellistä. huonoihoinen.

        Pönttöneiti on vain ystävällinen, se ei liene syntiä?


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Ne oli niitä nuoruuden oppirahoja jotka likipitäen kaikki maksavat. Monenlaista hölmöyttä tuli tehdyksi/nähdyksi, mutta kaikesta on selvitty ja elämä maistuu hyvältä.

        No näinpähän se tietysti on.


      • liikaaviskiä kirjoitti:

        viskipullo avattu jo pönttiksellä, on tavallinen kuva ei mitään ihmeellistä. huonoihoinen.

        Eikä ole. Varmaan rommia hunajalla olisi pitänyt olla, desi ehkäisyvaiheessa..sitähän ihmiset tuntuvat pöpöihin käyttävän.

        Olen antibioottikuurilla.
        Ettäs kehtaat...:(

        Mikäs se nyt tänä iltana taas kutittaa, Ananiakselleko ei saa sanoa mitään? Heti pistetään tikulla kylkeen.


      • Eimiehenkuva kirjoitti:

        Naisellinen. Leveämpi lantio kuin vyötärö 😏 Naisesta kuva.

        Lantio taitaa olla leveämpi kuin hartiat. Ilmankos ana oli näkevinään yybeen obeliximaisena kun mielessään muodosti kuvan itsestään naisen kropassa.


      • järkilaatusuhde
        Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Pönttöneiti on vain ystävällinen, se ei liene syntiä?

        Ystävällisyys ja typerä mielistely on kaksi eri asiaa, ei ole syntiä vaan naurettavaa. Vai löytyykö joku toinenkin nainen jonka mielestä kuva oli kuumottava?


      • pekkoaikamiespoika
        Harmaaritari kirjoitti:

        Lantio taitaa olla leveämpi kuin hartiat. Ilmankos ana oli näkevinään yybeen obeliximaisena kun mielessään muodosti kuvan itsestään naisen kropassa.

        Käsivarsi/ranne/käsi näyttää naisen kädeltä joten ei varmuutta onko mies vai nainen.


      • Ananias.Palstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

        Lantio taitaa olla leveämpi kuin hartiat. Ilmankos ana oli näkevinään yybeen obeliximaisena kun mielessään muodosti kuvan itsestään naisen kropassa.

        Harmis ei laittanut kuvaa itsestään, kuten ei myöskään pikkukakkonen. Pojat kyllä arvostelevat...


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Harmis ei laittanut kuvaa itsestään, kuten ei myöskään pikkukakkonen. Pojat kyllä arvostelevat...

        Joillakin meistä miehistä on sen verran itsehillintää ettei lähdetä yllytyshullutuksiin :D Kaikki arvostelu mitä saat pyllyilykuvastas on ihan itseaiheutettua.


      • Ananias.Palstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

        Joillakin meistä miehistä on sen verran itsehillintää ettei lähdetä yllytyshullutuksiin :D Kaikki arvostelu mitä saat pyllyilykuvastas on ihan itseaiheutettua.

        Ei minua kukaan yllyttänyt, tein sen ihan omasta aloitteestani. Sinäänsä minua huvittaa kun dissaajat eivät laittaneet kuvaa itsestään. Miksiköhän...


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Ei minua kukaan yllyttänyt, tein sen ihan omasta aloitteestani. Sinäänsä minua huvittaa kun dissaajat eivät laittaneet kuvaa itsestään. Miksiköhän...

        No miksikähän pitäisi? Mulla on kuitenkin joskus väitetty olevan kylän paras perse, naiset oli äänestäneet, niin se riittää mulle vakiuutukseksi että on, ei tarvitse kerjätä huomiotaja alentaa itseään objektiksi paljastavilla nettikuvilla.


      • Ananias.Palstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

        No miksikähän pitäisi? Mulla on kuitenkin joskus väitetty olevan kylän paras perse, naiset oli äänestäneet, niin se riittää mulle vakiuutukseksi että on, ei tarvitse kerjätä huomiotaja alentaa itseään objektiksi paljastavilla nettikuvilla.

        Samaisessa äänestyksessä pikkukakkosen perse arvioitiin toiseksi parhaaksi.

        Ikävää ettei meillä ole muuta kuin teidän sananne...


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Samaisessa äänestyksessä pikkukakkosen perse arvioitiin toiseksi parhaaksi.

        Ikävää ettei meillä ole muuta kuin teidän sananne...

        Ei varmaan asunut pikkukakkonen samoilla huudeilla silloin. Siinä jäi moni jännämieskin toiseksi kun työt oli arvioineet keskenään.


      • autsauts
        Harmaaritari kirjoitti:

        No miksikähän pitäisi? Mulla on kuitenkin joskus väitetty olevan kylän paras perse, naiset oli äänestäneet, niin se riittää mulle vakiuutukseksi että on, ei tarvitse kerjätä huomiotaja alentaa itseään objektiksi paljastavilla nettikuvilla.

        Auts, nyt loukkasit niitä naisia joilla on ollut paljastavia kuvia täällä, esitelleet takapuoltaan jne. Onko ne alentaneet itsensä objektiksi? Kerjäävät huomiota?


      • Ananias.Palstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

        Ei varmaan asunut pikkukakkonen samoilla huudeilla silloin. Siinä jäi moni jännämieskin toiseksi kun työt oli arvioineet keskenään.

        Turhamaisuuden puutteesta sinua ei voi syytellä, mutta kehuskelusi on aika katteetonta kun et laita kuviasi.

        Minä sain sentään jotakin kehuja perseestäni, sinä olet kehunut vain itse takalistoasi.


      • autsauts kirjoitti:

        Auts, nyt loukkasit niitä naisia joilla on ollut paljastavia kuvia täällä, esitelleet takapuoltaan jne. Onko ne alentaneet itsensä objektiksi? Kerjäävät huomiota?

        naisten kohdalla se on eri asia, estteetiinen nautinto niin se on hyväksyttävää. Sitäpaitsi täällä takapuolensa näyttäneitä naisia arvostan muuten kuin pelkän pepun perusteella, jos pn nähnyt kuvan se on vain lisämauste. Turkkakin aikoinaan on muuten pitänyt p...tä oleellisena osana naisen näyttelijäntyötä:

        https://www.is.fi/viihde/art-2000005812942.html?ref=rss

        "Opettaja järjesti jopa Viikon perse -kilpailuja, joissa syynättiin oppilaiden takapuolet. Turkka päätti voittajan.

        – No niin, nyt katsokaa kaikki Larivaaran persettä! Tällainen perse Larivaaralla, Turkka huusi."


      • Ananias.Palstamäki
        autsauts kirjoitti:

        Auts, nyt loukkasit niitä naisia joilla on ollut paljastavia kuvia täällä, esitelleet takapuoltaan jne. Onko ne alentaneet itsensä objektiksi? Kerjäävät huomiota?

        Harmiksella on omasta mielestään kylän paras perse, mutta meillä ei ole asiasta muuta kuin palstatrollaattorin oma todistus.


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Turhamaisuuden puutteesta sinua ei voi syytellä, mutta kehuskelusi on aika katteetonta kun et laita kuviasi.

        Minä sain sentään jotakin kehuja perseestäni, sinä olet kehunut vain itse takalistoasi.

        Sulle haluttiin varmaan vaan olla kohteliaita kun olit niin rohkea, ei kai ne palstanaiset muuten kovin kicksejä saaneet siitä sun kuvasta.


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Harmiksella on omasta mielestään kylän paras perse, mutta meillä ei ole asiasta muuta kuin palstatrollaattorin oma todistus.

        Niin ja muutaman naisen mielestä, minusta se riittää.


      • Ananias.Palstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

        Sulle haluttiin varmaan vaan olla kohteliaita kun olit niin rohkea, ei kai ne palstanaiset muuten kovin kicksejä saaneet siitä sun kuvasta.

        Naiset kehuivat ja miehet osoittivat kateutta. Voisi sanoa että kuvani olivat miehille kovempi juttu.


      • Ananias.Palstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

        Niin ja muutaman naisen mielestä, minusta se riittää.

        Ei riitä todisteeksi palstalla.


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Naiset kehuivat ja miehet osoittivat kateutta. Voisi sanoa että kuvani olivat miehille kovempi juttu.

        Kateellinen ei varmaan ollut kukaan, itse lähinnä tunsin myötähäpeää sun sohvalla kellimisestä :D


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Ei riitä todisteeksi palstalla.

        Ei tarvitse todistaa palstalla. Täällä hurmaan palstanaisia ylivertaisella älykkyydellä ja iskemättömällä logiikalla enkä p....lä, haluan olla arvotettu mielipiteideni vuoksi enkä pelkän pinnan.


      • Ananias.Palstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

        Kateellinen ei varmaan ollut kukaan, itse lähinnä tunsin myötähäpeää sun sohvalla kellimisestä :D

        Sulla ei ole syytä myötähäpeään, mokasit vain itsesi kun kehuit "kylän parasta" persettäsi ilman todisteita.


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Sulla ei ole syytä myötähäpeään, mokasit vain itsesi kun kehuit "kylän parasta" persettäsi ilman todisteita.

        Huomaatkohan edes itse kuinak epätoivoiselta tuo kuulostaa?


      • Ananias.Palstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

        Ei tarvitse todistaa palstalla. Täällä hurmaan palstanaisia ylivertaisella älykkyydellä ja iskemättömällä logiikalla enkä p....lä, haluan olla arvotettu mielipiteideni vuoksi enkä pelkän pinnan.

        Palstaätminä kuudetta vuotta.

        Sinuna en kehuskelisi.


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Palstaätminä kuudetta vuotta.

        Sinuna en kehuskelisi.

        Pekkona koko elämä, ei sullakaan kovin hyvin mee :D


      • persettäkehiin
        Harmaaritari kirjoitti:

        Ei tarvitse todistaa palstalla. Täällä hurmaan palstanaisia ylivertaisella älykkyydellä ja iskemättömällä logiikalla enkä p....lä, haluan olla arvotettu mielipiteideni vuoksi enkä pelkän pinnan.

        Tuon takia jäätkin aina kamupojaksi. Miehen pitää joskus yllättää, että mielenkiinto pysyy.


      • persettäkehiin kirjoitti:

        Tuon takia jäätkin aina kamupojaksi. Miehen pitää joskus yllättää, että mielenkiinto pysyy.

        Tuo kieltämättä on varmaan aivan totta.


      • Ananias.Palstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

        Pekkona koko elämä, ei sullakaan kovin hyvin mee :D

        Sinä olet aika naurettava tapaus ätmien joukossa. Kukaan muu ei edes vaivaudu valehtelemaan ulkonäöstään, sulle se on jostakin syystä tärkeää vaikka et pysty osoittamaan mitään väitettäsi todeksi.

        Olet oikea Pekko aikamiespoika.


      • Ananias.Palstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

        Huomaatkohan edes itse kuinak epätoivoiselta tuo kuulostaa?

        Miksi yrität dissata kuviani?

        Älä viitsi Harmis, jokainen käsittää miksi minun kuvani on palstalla mutta sinun ei. Minun kuvani vahvistavat juttujani, sinun kuviesi puuttuminen vahvistaa käsityksemme ätmiydestäsi.


      • vae
        Harmaaritari kirjoitti:

        naisten kohdalla se on eri asia, estteetiinen nautinto niin se on hyväksyttävää. Sitäpaitsi täällä takapuolensa näyttäneitä naisia arvostan muuten kuin pelkän pepun perusteella, jos pn nähnyt kuvan se on vain lisämauste. Turkkakin aikoinaan on muuten pitänyt p...tä oleellisena osana naisen näyttelijäntyötä:

        https://www.is.fi/viihde/art-2000005812942.html?ref=rss

        "Opettaja järjesti jopa Viikon perse -kilpailuja, joissa syynättiin oppilaiden takapuolet. Turkka päätti voittajan.

        – No niin, nyt katsokaa kaikki Larivaaran persettä! Tällainen perse Larivaaralla, Turkka huusi."

        Eli voisit harkita tyttöystäväksi naista joka on esitellyt puolialastomia kuvia itsestään kaikille? Hyväksyisitkö ne kuvat seurustellessa vielä?


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Sinä olet aika naurettava tapaus ätmien joukossa. Kukaan muu ei edes vaivaudu valehtelemaan ulkonäöstään, sulle se on jostakin syystä tärkeää vaikka et pysty osoittamaan mitään väitettäsi todeksi.

        Olet oikea Pekko aikamiespoika.

        Sinähän se tunnut olevan käytöksesi perusteella. Onhan se pekkokin ollut parsuhteessa:

        https://www.youtube.com/watch?v=JM7C6s01wbs


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Miksi yrität dissata kuviani?

        Älä viitsi Harmis, jokainen käsittää miksi minun kuvani on palstalla mutta sinun ei. Minun kuvani vahvistavat juttujani, sinun kuviesi puuttuminen vahvistaa käsityksemme ätmiydestäsi.

        En minä mitään dissata yritä mutta ei ne niin ihmeellisiä ole mitä tunnnut itse kuvittelevan.

        Niin, ne on varmaan sun huomion hakuisuuden vuoksi, jotta palstanaiset antaisi kehuja "hyvä poika", "istu" "anna tassua" ja siilleen, kyllä se ennemminkin vahvistaa käsitystä sun ätmiydestä.


      • vae kirjoitti:

        Eli voisit harkita tyttöystäväksi naista joka on esitellyt puolialastomia kuvia itsestään kaikille? Hyväksyisitkö ne kuvat seurustellessa vielä?

        Joo, jos muuten on kunnollinen ja korkeamoraalinen nainen en sitten kuvia niin tuomitsisi, käytännön teot on kuitenkin ne jotka eniten merkitsevät.


      • Ananias.Palstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

        Sinähän se tunnut olevan käytöksesi perusteella. Onhan se pekkokin ollut parsuhteessa:

        https://www.youtube.com/watch?v=JM7C6s01wbs

        Sulle tuntuu olevan erityisen tärkeää luoda mielikuvaa itsestäsi komeana ja hyvävartaloisena miehenä, et vain pysty todistamaan väitteitäsi. Se on aika huvittavaa.

        Toisaalta koet myös tärkeäksi yrittää dissata kuviani, sekin kertoo enemmän sinusta kuin minusta.


      • Ananias.Palstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

        En minä mitään dissata yritä mutta ei ne niin ihmeellisiä ole mitä tunnnut itse kuvittelevan.

        Niin, ne on varmaan sun huomion hakuisuuden vuoksi, jotta palstanaiset antaisi kehuja "hyvä poika", "istu" "anna tassua" ja siilleen, kyllä se ennemminkin vahvistaa käsitystä sun ätmiydestä.

        Naiset ovat antaneet kehuja, miehet haukkuneet, kuvio on aika selvä.


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Sulle tuntuu olevan erityisen tärkeää luoda mielikuvaa itsestäsi komeana ja hyvävartaloisena miehenä, et vain pysty todistamaan väitteitäsi. Se on aika huvittavaa.

        Toisaalta koet myös tärkeäksi yrittää dissata kuviani, sekin kertoo enemmän sinusta kuin minusta.

        Toki, pitääähän miasspönttiksen ymmärtää miten komea könsikäs täällä kirjoittelee :D

        No en kyllä kovin tärkeäksi koe, katsoisin lähinnä ajuanvietteeksi mutta mitä se minusta kertoo?


      • Ananias.Palstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

        Toki, pitääähän miasspönttiksen ymmärtää miten komea könsikäs täällä kirjoittelee :D

        No en kyllä kovin tärkeäksi koe, katsoisin lähinnä ajuanvietteeksi mutta mitä se minusta kertoo?

        Kuviasi et laita koska et halua Pönttöneidin tietävän millainen ätmi siellä kirjoittelee.


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Kuviasi et laita koska et halua Pönttöneidin tietävän millainen ätmi siellä kirjoittelee.

        Kiueltämättä syistä jotka olen täällä aiemmin kertonut en tahdo innostaa misspönttöä liiaksi asti. Sun kuvistahan misspönttö muistaakseni saikin tarpeekseen kun aneli minua laittamaan teidät ruotuun jotta lopettaisitte iljettävien pervokuvien lähettelyn.


      • Hmmm...

        Ritsku ja Ansku on nyt hieman kumpikin jäljillä siitä, mikä vetoaa ihmisiin. Mutta ette vaan tajua sitä, mikä ja miksi vetoaa missäkin tilanteessa.

        Tehkääs pojat aloitus esimerkiksi siitä, miksi ulkonäkö kiinnostaa ja miksi muut ominaisuudet voittavat ulkonäön?


      • Katselinmyös
        pekkoaikamiespoika kirjoitti:

        Käsivarsi/ranne/käsi näyttää naisen kädeltä joten ei varmuutta onko mies vai nainen.

        Tai sitten on vaan tosi rimpula.


      • Ananias.Palstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

        Kiueltämättä syistä jotka olen täällä aiemmin kertonut en tahdo innostaa misspönttöä liiaksi asti. Sun kuvistahan misspönttö muistaakseni saikin tarpeekseen kun aneli minua laittamaan teidät ruotuun jotta lopettaisitte iljettävien pervokuvien lähettelyn.

        Muistelisin että kun mainitsin mahdollisuudesta poistattaa kuvani, Pönttöneiti nimenomaisesti kielsi tekemästä sitä. Sanoikohan vielä että KAIKKI on täydellistä?

        Niin tai näin, pointti ei ole minun kuvisssani, vaan siinä että palstan kovimmat kundit eivät laittaneet kuviaan. Se kyllä saa epäilemään ettei kaikki ole "kondiksessa"..


      • Ananias.Palstamäki
        elisakettu kirjoitti:

        Hmmm...

        Ritsku ja Ansku on nyt hieman kumpikin jäljillä siitä, mikä vetoaa ihmisiin. Mutta ette vaan tajua sitä, mikä ja miksi vetoaa missäkin tilanteessa.

        Tehkääs pojat aloitus esimerkiksi siitä, miksi ulkonäkö kiinnostaa ja miksi muut ominaisuudet voittavat ulkonäön?

        Ellukettunen tekee ihan ominpäin sen aloituksen.

        Minua kiinnostaalähinnä se, että kovimpien kriitikoiden kuvat loistavat poissaolollaan.


      • fsdfsdfsfd
        Harmaaritari kirjoitti:

        naisten kohdalla se on eri asia, estteetiinen nautinto niin se on hyväksyttävää. Sitäpaitsi täällä takapuolensa näyttäneitä naisia arvostan muuten kuin pelkän pepun perusteella, jos pn nähnyt kuvan se on vain lisämauste. Turkkakin aikoinaan on muuten pitänyt p...tä oleellisena osana naisen näyttelijäntyötä:

        https://www.is.fi/viihde/art-2000005812942.html?ref=rss

        "Opettaja järjesti jopa Viikon perse -kilpailuja, joissa syynättiin oppilaiden takapuolet. Turkka päätti voittajan.

        – No niin, nyt katsokaa kaikki Larivaaran persettä! Tällainen perse Larivaaralla, Turkka huusi."

        "naisten kohdalla se on eri asia, estteetiinen nautinto niin se on hyväksyttävää"

        Ehkä onnettomin selitys jonka olen kuullut pitkään aikaan.. Onhan se miehille nautinto, mutta naiset katsoo varmasti mieluummin miesten takapuolia, niille miesten pyllyt on esteettinen nautinto. Jos mies kerjää huomiota laittaessaan alastonkuvia, niin siinä tapauksessa tekee niin nainenkin.


      • 26vhl
        Harmaaritari kirjoitti:

        Kateellinen ei varmaan ollut kukaan, itse lähinnä tunsin myötähäpeää sun sohvalla kellimisestä :D

        Samat sanat, aika säälittävää oli.


      • fkkk
        vae kirjoitti:

        Eli voisit harkita tyttöystäväksi naista joka on esitellyt puolialastomia kuvia itsestään kaikille? Hyväksyisitkö ne kuvat seurustellessa vielä?

        Miksei voisi? Mitäs pahaa siinä on. Uimarannoilla näkee niitä sankoin joukoin, osa yläosattomissa ja osa nakuna.


    • 12121212121212

      Salinainen ei kylläkään ollut Liner.

    • peppis

      Peppupupu tässä,mä en pääse loggautumaan koneella ollenkaan,mitä hittoa?? puhelimella suomi24 toimii ihan okei. Mut anyways, kuka laittoi peenis kuvan mun kansioon?? ^-^ miten toi on edes mahdollista?? ^-^

      • niin että kenenkä jortikka on mun kuvissa, tunnusta pois lol ^_^


      • harmis_ei_kirj
        peppupupu kirjoitti:

        niin että kenenkä jortikka on mun kuvissa, tunnusta pois lol ^_^

        Sorry, vakava asiahan tuo on mutta tuli mieleen toi:

        https://www.youtube.com/watch?v=DBZ7RQ38jLk

        Ite en ees löytäny sun kansioo....no ny pääsin sinne sen ketjun kautta. Olisko Pertti kujeillu? En tiiä miten sitten kun ei oo tuosta aijaasta kokemusta juurikaan. Etkös sä tunnuksilla saa sen kansion siivottua? Ne sun kuvat on kyllä jotta huh huh, kelpaa :)


      • harmis_ei_kirj kirjoitti:

        Sorry, vakava asiahan tuo on mutta tuli mieleen toi:

        https://www.youtube.com/watch?v=DBZ7RQ38jLk

        Ite en ees löytäny sun kansioo....no ny pääsin sinne sen ketjun kautta. Olisko Pertti kujeillu? En tiiä miten sitten kun ei oo tuosta aijaasta kokemusta juurikaan. Etkös sä tunnuksilla saa sen kansion siivottua? Ne sun kuvat on kyllä jotta huh huh, kelpaa :)

        Ei hitto harmis,kiitti tästä clipistä,mä nauran vieläkin,mahtava haha XD ei helkkari..varsinkin toi loppu:D aika hyvin sopi tohon mun "kenen peenis on mun kansiossa!" :D

        voitko kuvitella mut tässä lookissa seisomassa jalat harallaan,kädet selän takana,raippa kädessä..pahistelemassa palsta pojuja,käskemässä ottamaan peniksen esiin koska tämä asia selvitetään :D


      • harmis_ei_kirj
        peppupupu kirjoitti:

        Ei hitto harmis,kiitti tästä clipistä,mä nauran vieläkin,mahtava haha XD ei helkkari..varsinkin toi loppu:D aika hyvin sopi tohon mun "kenen peenis on mun kansiossa!" :D

        voitko kuvitella mut tässä lookissa seisomassa jalat harallaan,kädet selän takana,raippa kädessä..pahistelemassa palsta pojuja,käskemässä ottamaan peniksen esiin koska tämä asia selvitetään :D

        Joo voin, ja varmaan moni muukin, jos oli lupaus tässä ketjussa on kohta varmaan pitkä rivi kulusteluun ilmoittaujia :D Pertsa7anahan jo julkaskin peppukuvansa, voisit tulostaa sen ja kuivaharjotella siihen aa neloselle rraipan antoo, pertsa tykkäis :D Mutta joo, pitää mennä nukkumaan, öitä kauniille peppikselle :)


      • harmis_ei_kirj kirjoitti:

        Joo voin, ja varmaan moni muukin, jos oli lupaus tässä ketjussa on kohta varmaan pitkä rivi kulusteluun ilmoittaujia :D Pertsa7anahan jo julkaskin peppukuvansa, voisit tulostaa sen ja kuivaharjotella siihen aa neloselle rraipan antoo, pertsa tykkäis :D Mutta joo, pitää mennä nukkumaan, öitä kauniille peppikselle :)

        Hai,kuulustelija peppis vaikka piiskaa totuuden esiin,ekaksi nahkahanskat käteen;D joo,mä muuten näin noita persus kuvia! ajattelin kappas,kundithan on rohkeita täällä:D kuule,mun ei tartte harjoitella piiskaamista,pidetään tää salaisuutena shhh ;) noh harmis,eikös sunkin peppu tarttis vähän raisua hierontaa? haha vitsi,sä ei noita juttuja harrasta:)
        hyvää yötä ja kauniita unia Sir knight harmikselle,jubaillaan myöhemmin ^ ^,


    • josnyt
      • Hä.h

        Kenen sorkat?


      • Ananias.Palstamäki

        Näyttäisi lyhyiltä sääriltä....olisiko....


      • peitonalta

        Reittä näkyy


    • Tämä todellakin ON sinkkupalsta! :D

    • Päivitetyn pärstäkuvan vois vielä räväyttää

      • Me ootamma!

        Eikä sitten aurinkolaseja ja hymyillä pitää niin että hampaat näkyy! Hevosilta ja miehiltä tarkistetaan ensimmäisenä että purukalusto on kunnossa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1357
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1304
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe