Vaimo haluaisi vapaata suhdetta. Kokeilunko?

TulevaisuusAuki

Olen eskari ikäisen tytön isä ja naimisissa jo kohta kymmenen vuotta. Vaimo kertoi pettäneensä ja haluaisi nyt vapaata suhdetta jossa kumpikin saisi hakea seksipartnereita vapaasti kunhan käytetään kondomia ja omaan kotiin ei tuoda ketään. Pitäisikö suostua ja kokeilla uutta elämäntapaa vai erota. Olen avoin uusille ajatuksille. Rakastan kuitenkin vaimoani yhä ja haluaisin perheemme pysyvän koossa jo ihan tytön hyvinvoinnin kannalta. Mitä kannattaisi tehdä?

5

248

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaimollasi on ns. iso pyörä päällä. Et voi tällä hetkellä sille mitään. Kun kerran rakastat häntä, annat hänen mennä, minne haluaa. Jos hän haluaa avointa avioliittoa, on luultavaa, ettei hän ole kanssasi niin paljon, että pelkästään se riittäisi sinulle. Siksi sinullakin on oikeus kanssakäymiseen muitten naisten kanssa.

      Vaimosi tekee kuitenkin, niin kuin haluaa. Hän vain pyrkii saamaan sinulta "luvan" rauhoittaakseen itseään. Jos olisin sinun asemassasi, en näe muuta vaihtoehtoa kuin suostua. Ehkä se johtaa yhteisymmärryksen syvenemiseen. Ei luultavasti ainakaan huononemiseen. Yksin ei voi päättää, miten jatkuu.

      Onnea teille! :-)

    • Itsetunto

      Minulla vaimo 10v nuorempi ja teki vuosia matka töitä, asui hotelissa viikot. Vaistosin jo pitkään et vaimo pettää kun tuli kotia reisissä mustelmia selitti kuntosalilla tulleet. Viimein hän myönsi haluavansa vierasta miestä ja rakastavan vain minua. Sovimme avoimesta suhteesta joka on kestänyt
      viisi vuotta ja toimii hyvin. Vuosi sitten vaimoni lopetti matka työt ja parisuhde muuttui täysin!
      Itseäni ei vieraat ole kiinnostaneet enkä syytä vaimoani koska ihastuin häneen juuri seksin vuoksi.

      • Vaimosi lopetti matkatyöt ja parisuhde muuttui täysin.
        -Miten huonompaan vai parempaan?


    • whueghwiuhgiu

      Kuten ylläolevat jo sanoivatkin, mutta asiassa on toinen puoli. Nainen ei välitä enää paskan vertaa miehestä, mutta haluaa lastensa parhaaksi että kulissit jäävät lasten takia näkyville.
      Itse eroaisin. Nainen tehköön asiassa vastuullisen päätöksen, joko tai. Mitäs teki lapsia jos oma itsekkyys ajaa lastenkin ohi.
      Liitossanne ei tule olemaan mitään jäljellä. Kun lapset kasvavat lähtee nainen lopullisesti, paitsi jos jo ennen sitäkin lähtee.
      Liittonne on jo nyt kuollut

    • Suostu vaan.
      Mieti tosin pystytkö itse hankkimaan muita suhteita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      62
      1735
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      1064
    3. 45
      1035
    4. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      63
      980
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      939
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      909
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      860
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      815
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      798
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      762
    Aihe