Koetan asettua asemaasi. Sinuna en olisi kovin surullinen, sillä sinulla on minun rakkauteni.
Miltähän sinusta mahtaa tuntua mies?
17
833
Vastaukset
- eitunnusiltä
Että minulla olisi sinun rakkautesi :( joten saan kai olla surullinen?
- OmanTienTaablaaja
Mistä sen tietää? Lämpöä en ole vielä saanut, siksi kysyn?
P.S Nyt tietenkin saan kuumeen, ku näin menin sanomaan? Mahtaakohan aloittajan nimimerkki
sisältää vihjeen hänen oikeista nimikirjaimista?
"tuntuusydämessä" = TS tai ST?
Voisi hyvinkin olla.- Menemuualle
Mieti kuule sitä! Vai ettei olis ollut vaan oma aloitus taas?? 🤔Pönttö.
Sovintoa ei tule.
-Ja paskamyrsky voi alkaa........😡ole hyvä! - kivojaajatuksia
Minusta Millalla on mukavia päätelmiä kirjoittajista 😀 Miksi suuttua hänelle jos vain pohtii alotuksen alkuperää ja etsii kaivattuaan?
- Kuuhunammuttava
kivojaajatuksia kirjoitti:
Minusta Millalla on mukavia päätelmiä kirjoittajista 😀 Miksi suuttua hänelle jos vain pohtii alotuksen alkuperää ja etsii kaivattuaan?
No kun aina tuo sama jauhanta ja joka viesteistä etsii ihme merkityksiä.
- Paskahousu
Pääskää housuissa? Tulenko pyyhkimään?
- Menemuualle
Tätä arvelinkin.
- tyhjämies
Tyhjältä tuntuu.
- taidatpoteakrapulaa
Kassit taitaa vaan olla tyhjinä suuresta rakkaudestasi, jota viime yönä taas pumppasit umpikännissä johonkuhun, koita mieluummin käydä tunteesi läpi, niin voitkin joskus kokea jotain oikeaa ja aitoa.
- Oletajatuksissani
Jos oikeasti olet hän niin tuntuu täälläkin.. :(
- Menemuualle
taidatpoteakrapulaa kirjoitti:
Kassit taitaa vaan olla tyhjinä suuresta rakkaudestasi, jota viime yönä taas pumppasit umpikännissä johonkuhun, koita mieluummin käydä tunteesi läpi, niin voitkin joskus kokea jotain oikeaa ja aitoa.
Itselläs on pervo😡
- tyhjämies
Oletajatuksissani kirjoitti:
Jos oikeasti olet hän niin tuntuu täälläkin.. :(
Ei mahdotonta, mutta erittäin epätodennäköistä. Olisihan se hienoa jos olisit hän :|
- Mielikasassavielä
Tuntuu.. Olen kuunnellut tietynlaista musiikkia..siihen liittyy muutakin, mutta mietin että onko se jotenkin häntäkin? Vai onko se nimenomaan häntä. Eihän aloitus minulle ole, mutta leijun nyt hetken.
- Pimeässä
Tietty kappale tuo sen hetken mieleen, jota en unohda koskaan.
- Proosaa.silkkaapakinaa
Sinällään ihanaa, ei kopiointia. Plagiointiakaan.
- ed-------
Miks sitten ei oo kohdattu??
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.3163444- 1121996
- 361569
Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?1921500- 1361362
- 1101253
Poliisi tutkii Ähtärin salaiset asiat!
Ylen uutisen mukaan tuntematon määrä Ähtärin poliitikkoja pääsee mukaan esitutkintaan ja mahdollisesti syyteharkintaan.691149- 641066
Vasemmisto osoittaa mieltä Berliinissä - Miksi?
Eikös siellä ollut juuri demokraattisesti järjestetyt vaalit jossa kansa on sanonut mielipiteensä ja KAIKKIA on kuultu t2091014Mitä haluaisit sanoa
Kaivatullesi NYT Part ll. Kenenkään peukku ei kestä tuota edellistä ketjua.701007