Miten kehtaan vaihtaa

kyssär

naisen kun kun hän on melkein raskaana?

43

571

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hedelmöitys

Nainen haluaa poistua miehen luota kun raskaus on toteutunut!

• ompastörkeää

mahtaisiko hän (mies) tykätä mahdollisesta vaihtoehdosta, jos nainen jatkaa samoja touhuja silti vaikka onkin mukamas poistunut, epäilen.

• hedelmöitys
        ompastörkeää kirjoitti:

mahtaisiko hän (mies) tykätä mahdollisesta vaihtoehdosta, jos nainen jatkaa samoja touhuja silti vaikka onkin mukamas poistunut, epäilen.

Vauvan etu tässä on huomioitu!

• hedelmöitys

Raskauden loppuvaiheessa kun nainen on kovin turpea, on rakastelu parastaa hoitaa prostitutoidun kanssa!

• heitteillejättö
        hedelmöitys kirjoitti:

Vauvan etu tässä on huomioitu!

Tuskin ainakaan silloin kun vauvan äiti vaihtuu päivittäin eikä enää kohta uskalla biologisen äidinkään helmoihin. Kuulemma ei saisi nukkua eikä leikkiäkkään, vauva olisi vain pinnojen sisällä ilman helistimiä ja muita virikkeitä. Täysi katastrofi silloin.

• hedelmöitys
        heitteillejättö kirjoitti:

Tuskin ainakaan silloin kun vauvan äiti vaihtuu päivittäin eikä enää kohta uskalla biologisen äidinkään helmoihin. Kuulemma ei saisi nukkua eikä leikkiäkkään, vauva olisi vain pinnojen sisällä ilman helistimiä ja muita virikkeitä. Täysi katastrofi silloin.

Virikkeitä pitää olla ja nukkumisrauha! Itel on ihan sama juttu!

• Kukas näin on tehnyt?

T:Ei-ap., koskaan

• vielämahdollisuus

Ei ole tehnyt vaan miettisin teenkö itse! Ennen kuin hän on, sitten olen koukussa häneen ja sitä en halua, mutta hän haluaa.

• Minä olen raskaana7lapsi ja mies yli 15vuotta katsellut tätä naamaa ja on jokaisen lapsen isä. Olemme ydinperhe.

Jos et vielä tahdo suosin puhumaan lykätä tekemistä ehkäsyä on sitä varten koska valmiiksi siitetty on kannettava vastuu ja miehen dna testin kautta pysymään maksuvelvollisuus.

• Lain edessä pakottavat pitämään vastuusi maksuvellisuutesi. Nyt ole rohkea ota vastuu ja keskustele.

• loputonetsijä
        valtakunta kirjoitti:

Lain edessä pakottavat pitämään vastuusi maksuvellisuutesi. Nyt ole rohkea ota vastuu ja keskustele.

En ajatellut viedä vastuutani niin pitkälle että olisin velvollinen mihinkään tämän naisen kanssa. Hän olisi ollut valmis kaikkeen, mutta ei kuitenkaan ole tyyppiäni.

• loputonetsijä kirjoitti:

En ajatellut viedä vastuutani niin pitkälle että olisin velvollinen mihinkään tämän naisen kanssa. Hän olisi ollut valmis kaikkeen, mutta ei kuitenkaan ole tyyppiäni.

Nainen kertoo kuka olet ja sinut raahataan väkisin testeihin näin on tehty kun käräjäoikeus on pakottanut.

https://www.minilex.fi/a/isyyden-selvittäminen-dna-testillä

Vastuusi alkaa siemen kylvämisestä

Sitten sinun on sanottava se hänelle, ettei tule ongelmia tehtyä.

• eivastuuta
        valtakunta kirjoitti:

Vastuusi alkaa siemen kylvämisestä

En ole kylvänyt vielä mitään, onneksi! Ei hän ole vielä raskaana, silloin minulla ei ole minkäänlaista vastuuta. Käsititkö asian nyt aivan oikein?

• parempietteinäe
        valtakunta kirjoitti:

Sitten sinun on sanottava se hänelle, ettei tule ongelmia tehtyä.

Nii ajattelinki sanoa, tiedän vain että hän on suunnitellut asiat raskaaksi tulemisesta enkä uskalla nähdä enää kyseistä naista. Voisi mennä pitkä aika elämästä pilalle.

• eivastuuta kirjoitti:

En ole kylvänyt vielä mitään, onneksi! Ei hän ole vielä raskaana, silloin minulla ei ole minkäänlaista vastuuta. Käsititkö asian nyt aivan oikein?

Sun pitää keskustella asiasi hänen kanssaa.
        Ei siinä muu auta. Sillä on parempi ja nopeampi löytää sellainen joka haluaa hänet ja onnelisuus on se tärkein.

Se että olet onneton, hän on onneton valheeessa elää.

• eioikeaakiinnostusta
        valtakunta kirjoitti:

Sun pitää keskustella asiasi hänen kanssaa.
        Ei siinä muu auta. Sillä on parempi ja nopeampi löytää sellainen joka haluaa hänet ja onnelisuus on se tärkein.

Se että olet onneton, hän on onneton valheeessa elää.

Olet oikeassa, onnellisuutta kannattaa todella etsiä ja oikeista paikoista. Se on välillä vaikeaa ja aikaa vievää. En ole löytänyt sitä vielä mistään, joten etsintä jatkuu. Harmittaa tuottaa pettymystä ihmisille, joissain tilanteissa se on vain välttämätöntä. Hän tietää sen itsekkin ettemme tule toimeen, haluaa saada vain osan minua ja heitää pois. Ei hän ajattelisi parastani missään muodossa, sellainen on kamala huomata etukäteen.

• eioikeaakiinnostusta kirjoitti:

Olet oikeassa, onnellisuutta kannattaa todella etsiä ja oikeista paikoista. Se on välillä vaikeaa ja aikaa vievää. En ole löytänyt sitä vielä mistään, joten etsintä jatkuu. Harmittaa tuottaa pettymystä ihmisille, joissain tilanteissa se on vain välttämätöntä. Hän tietää sen itsekkin ettemme tule toimeen, haluaa saada vain osan minua ja heitää pois. Ei hän ajattelisi parastani missään muodossa, sellainen on kamala huomata etukäteen.

Isot odotukset teettää isot pettymykset.
        Esim on vain puhuttava katsotaan,miten me sopeudutaan toisiimme.

Mun elämässä ei ollut suhteessa mahdollista eroa ja sitten sen rajan puutteessa päätin olla onnellinen se on suuri muutos. 7vuoden alkuriidat.

• hyvääpäivänjatkoa
        valtakunta kirjoitti:

Isot odotukset teettää isot pettymykset.
        Esim on vain puhuttava katsotaan,miten me sopeudutaan toisiimme.

Mun elämässä ei ollut suhteessa mahdollista eroa ja sitten sen rajan puutteessa päätin olla onnellinen se on suuri muutos. 7vuoden alkuriidat.

Kirjoitit tarinasi sisältäen ”me” ihan kuin nämä kirjoitukset koskisivat jollain tapaa meitä kumpaakin? Ei koske, mukava että otit kantaa kirjoitukseeni kuitenkin. Ei siitä sen enempää, asia on puoleltani ratkennut ja kerron kyllä hänelle siitä vielä tänään. Olisi väärin vain hiljentyä, sekin on käynyt mielessäni monta kertaa.

• hyvääpäivänjatkoa kirjoitti:

Kirjoitit tarinasi sisältäen ”me” ihan kuin nämä kirjoitukset koskisivat jollain tapaa meitä kumpaakin? Ei koske, mukava että otit kantaa kirjoitukseeni kuitenkin. Ei siitä sen enempää, asia on puoleltani ratkennut ja kerron kyllä hänelle siitä vielä tänään. Olisi väärin vain hiljentyä, sekin on käynyt mielessäni monta kertaa.

Puhuin tulevastasi kumppanista
        Esim on esimerkkinä.
        Vuorosanat seuraavalle
        ”katsotaan,miten me sopeudutaan toisiimme.”
        Kirjoitin huonosti.
        Mutta minä kirjoitan myös me sanan kuin puhun perheestäni. Me menemme.

Sanat johdattelevat väärin kuulijaansa. Sen vuoksi myös tarkennan.

Mennään meille jota kuulemme paljon puhekielessä. Ole myös tarkkana kun keskustelet.

Hiljentyminen vaan teettää kiukun purkauksia,
        kuin tulivuori joka kerää painetta.

Sinä ja minä ei todellakaan oon hyvin onnellinen nykyisen kanssa vaikka se oli 7vuotta riitaa ja tässä olemme yli15vuoden jälkeen.

Ja taas en kerro sinusta ja minusta vaan
        Minusta ja miehestäni.

• epäilys
        valtakunta kirjoitti:

Ja taas en kerro sinusta ja minusta vaan
        Minusta ja miehestäni.

Hyvä tietää, että kerroit. Onneksi minä en ole hän miehesi, oli ollut varmaan koko 15 vuottaa pelkkää riitaa 😂😂

Paremmaksi tämä vaan muuttuu. Ainakin toivon niin kuulen päivittäin rakkauden tunnustustaan ja se on tärkeintä. Luottamus on parantanut mutta työn ja tuskan takana taota häntä ja minua yhteen sopivaksi. Ja sekä kovat traumat ettei missään nimessä halua kenenkään kanssa uudestaa aloittaa. Tämä suhde on meitä(minua ja häneä) molempia traumatisoida ja molemmilla halua pyrkiä toisen haluavaksi ihmiseksi.

• epäilys kirjoitti:

Hyvä tietää, että kerroit. Onneksi minä en ole hän miehesi, oli ollut varmaan koko 15 vuottaa pelkkää riitaa 😂😂

Minä yritin erota suhteen alussa hän sanoi tappavansa itsensä jos eroan ja lopulta yritti kun en uskonut silmieni edessä. Minulla ei ollut vaihtoehtoa.

• Miksi pitäisi sanoinkin kun tulevan kumppanin tapaa sanoa. Vuorosanat vastaavasti.

• valtakunta kirjoitti:

Miksi pitäisi sanoinkin kun tulevan kumppanin tapaa sanoa. Vuorosanat vastaavasti.

Että välttyy turhilta toiveita.

• oikea näkökanta on keskustella se on neuvonut. Ja vinkkejä voin antaa mutta keskity ihan muuhun kuin kiusaamiseeni.

• En minä sinua kuin aloittajaa sinun tilanne on eri ja ilmoitin ylläpidolle.

• relaahiukan
        valtakunta kirjoitti:

oikea näkökanta on keskustella se on neuvonut. Ja vinkkejä voin antaa mutta keskity ihan muuhun kuin kiusaamiseeni.

LoL 😘

• Kiusaamisen poistaminen on fiksua toimintaa

• logiikkaontuu

Lol. Melkein raskaana. Mielestäni joko ollaan raskaana tai ei olla. Melkein raskaana lienee siis kaikki, joilla on ollut seksiä.

• Outooajatteluu

Ja mikähän on melkein raskaana? Joko sitä on tai ei ole raskaana.

• mielikuvamuille

Olin tulossa kirjoittamaan samaa, mutta ehdit ensin. Jonkun nörtin siittiöt on yhtä ujoja kuin isäntänsäkin. Uiskentelevat hermostuneesti munasolun vieressä? Onneksi niillä siittiöillä ei ole mahdollisuutta kirjoittaa nettiin, muuten täällä olisi monta aihetta jossa haukuttaisiin pyöreää M-solua, jonka pitäisi jo "OTTAA YHTEYTTÄ".

• yksikertaista

Se on sitä, että olet jo sisällä muttet ole viimeistellyt suoristustasi. Voit vetäytyä viime hetkellä pois ja ruikata ne naamalle ja sanoa hyvästi :D

• luetunymmärtäminen
        yksikertaista kirjoitti:

Se on sitä, että olet jo sisällä muttet ole viimeistellyt suoristustasi. Voit vetäytyä viime hetkellä pois ja ruikata ne naamalle ja sanoa hyvästi :D

ja mies kirjoittaa aloitusta sängystä 'tilanteessa' ollessaan :D :D heh heh

• mielikuvamuille
        luetunymmärtäminen kirjoitti:

Virtuaaliseksiä jonkun kanssa chatissa. Kummelin seksipuhelin tyyliin selostavat toisilleen ensiksi kuinka vaatteet lähtevät pois, sitten kuinka akti tapahtuu ja lopulta kuinka siittiöt ovat matkalla määränpäähän. Samaan aikaan ressukalle tulee toinen chattipyyntö ja hädissään alkaa viestitellä foorumille miten kehtaa vaihtaa naista kesken kaiken.

https://www.youtube.com/watch?v=T4AE_LbLsRc
        Kummeli - Seksipuhelin Marjatta

• eihäntuotavoimuutenselit
        mielikuvamuille kirjoitti:

Virtuaaliseksiä jonkun kanssa chatissa. Kummelin seksipuhelin tyyliin selostavat toisilleen ensiksi kuinka vaatteet lähtevät pois, sitten kuinka akti tapahtuu ja lopulta kuinka siittiöt ovat matkalla määränpäähän. Samaan aikaan ressukalle tulee toinen chattipyyntö ja hädissään alkaa viestitellä foorumille miten kehtaa vaihtaa naista kesken kaiken.

https://www.youtube.com/watch?v=T4AE_LbLsRc
        Kummeli - Seksipuhelin Marjatta

joo jotain tälläistä täytyy olla käytännössä :D :D

• apilaksi
        luetunymmärtäminen kirjoitti:

Lähtenyt ihan väärille poluille tämä asia :D en minäkään nyt niin törkeä ole.

• vitsiäeitosissaan
        apilaksi kirjoitti:

Lähtenyt ihan väärille poluille tämä asia :D en minäkään nyt niin törkeä ole.

humoristisia mielikuvia syntyy :)

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksoisliekki-ihmiset

Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.
      Ikävä
      307
      3019
    2. Olit nainen vanhentunut

ei ole aika ollut armelias sulle.
      Ikävä
      87
      1457
    3. Osta säkin sellainen

Osta säkin sellainen makkaratakki
      Ikävä
      32
      1445
    4. Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?

Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?
      Ikävä
      179
      1332
    5. Yritätkö päästä

Yli kaivatustasi?
      Ikävä
      117
      1151
    6. Mikä kaivattusi

Huumorintajussa on niin erityistä? Mikä hänestä tekee hauskan?
      Ikävä
      49
      941
    7. Vasemmisto osoittaa mieltä Berliinissä - Miksi?

Eikös siellä ollut juuri demokraattisesti järjestetyt vaalit jossa kansa on sanonut mielipiteensä ja KAIKKIA on kuultu t
      Maailman menoa
      201
      923
    8. Vihjelista

Kerro joku vihje, jos vielä kinostaa enemmän kuin kiviä 🪨🪵 ja haluat yhteydenottoa 👇
      Ikävä
      79
      913
    9. Onko kaivattusi

Kuuma?
      Ikävä
      59
      894
    10. Yritin alkaa nukkumaan

Mutta ei tule uni. Jäin miettimään olikohan ne rakkaudelliset vastaukset juuri sinulta ja mulle osoitettuja... Olisi une
      Ikävä
      46
      806
    Aihe