Herra sanoi: 'Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat

miksi-vainoatte

Apt 26:12-> Kun näissä asioissa matkustin Damaskoon ylipappien valtuudella ja suostumuksella,
näin minä, oi kuningas, tiellä keskellä päivää taivaasta valon, auringon paistetta kirkkaamman, leimahtavan minun ja matkatoverieni ympärillä,
ja me kaaduimme kaikki maahan, ja minä kuulin äänen sanovan minulle hebreankielellä: 'Saul, Saul, miksi vainoat minua? Työläs on sinun potkia tutkainta vastaan.'
Niin minä sanoin: 'Kuka olet, herra?' Ja Herra sanoi: 'Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.
Mutta nouse ja seiso jaloillasi; sillä sitä varten minä olen sinulle ilmestynyt, että asettaisin sinut palvelijakseni ja sen todistajaksi, mitä varten sinä olet minut nähnyt, niin myös sen, mitä varten minä sinulle vastedes ilmestyn.
Ja minä pelastan sinut sekä oman kansasi että pakanain käsistä, joitten tykö minä sinut lähetän
avaamaan heidän silmänsä, että he kääntyisivät pimeydestä valkeuteen ja saatanan vallasta Jumalan tykö ja saisivat uskomalla minuun synnit anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa.'
Sentähden, kuningas Agrippa, minä en voinut olla tottelematta taivaallista näkyä,

14

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksi-vainoatte

      1Sam. 16:23 Niin usein kuin Jumalan lähettämä henki tuli Sauliin, otti Daavid kanteleen ja soitti sitä; silloin Saulin oli helpompi ja parempi olla, ja paha henki väistyi hänestä. Ja kun Saulista poistui Pyhän Henki pois, niin Jumalan lähettämä demonisen paha hengen vaikutuksesta. Saul alkoi vaioamaan Daavidia ja Jumalan omia. Samoin saksan natsi aatu toimi ja tänään ISIS-kalifaatti.
      Näistä evan keliumia vääristelevistä opeista varoittaa meitä  https://www.youtube.com/watch?v=gwJ1wL3ltXA

      • Te-vainoatte-Jeesusta

        Tässä entinen kristittyjen vainooja Paavali kertoo mitä mieltä Jumalan Poika Jeesus oli siitä että hän vainosi Jeesukseen uskovia:

        Apostolien teot:
        9:4 ja hän kaatui maahan ja kuuli äänen, joka sanoi hänelle:
        "Saul, Saul, miksi vainoat minua?"

        22:7 ja minä kaaduin maahan
        ja kuulin äänen sanovan minulle:
        'Saul, Saul, miksi vainoat minua?'

        26:14 ja me kaaduimme kaikki maahan, ja minä kuulin äänen sanovan minulle hebreankielellä:
        'Saul, Saul, miksi vainoat minua?
        Työläs on sinun potkia tutkainta vastaan.


      • Miksi-pilkkaatte-Jeesust
        Te-vainoatte-Jeesusta kirjoitti:

        Tässä entinen kristittyjen vainooja Paavali kertoo mitä mieltä Jumalan Poika Jeesus oli siitä että hän vainosi Jeesukseen uskovia:

        Apostolien teot:
        9:4 ja hän kaatui maahan ja kuuli äänen, joka sanoi hänelle:
        "Saul, Saul, miksi vainoat minua?"

        22:7 ja minä kaaduin maahan
        ja kuulin äänen sanovan minulle:
        'Saul, Saul, miksi vainoat minua?'

        26:14 ja me kaaduimme kaikki maahan, ja minä kuulin äänen sanovan minulle hebreankielellä:
        'Saul, Saul, miksi vainoat minua?
        Työläs on sinun potkia tutkainta vastaan.

        Apt 26:9-> Luulin minäkin,
        että minun tuli paljon taistella Jeesuksen,
        Nasaretilaisen,
        nimeä vastaan,
        ja niin minä teinkin Jerusalemissa. Paljon pyhiä minä suljin vankiloihin, saatuani ylipapeilta siihen valtuuden, ja kun heitä tapettiin, annoin minä ääneni sen puolesta.
        Ja kaikkialla synagoogissa minä usein koetin rankaisemalla pakottaa heitä herjaamaan Jeesusta, ja menin niin pitkälle vimmassani heitä vastaan, että vainosin heitä aina ulkomaan kaupunkeihin saakka.
        Kun näissä asioissa matkustin Damaskoon ylipappien valtuudella ja suostumuksella,

        näin minä, oi kuningas, tiellä keskellä päivää taivaasta valon, auringon paistetta kirkkaamman, leimahtavan minun ja matkatoverieni ympärillä,

        ja me kaaduimme kaikki maahan,
        ja minä kuulin äänen sanovan minulle hebreankielellä:
        'Saul, Saul,
        miksi vainoat minua?
        Työläs on sinun potkia tutkainta vastaan.'
        Niin minä sanoin:
        'Kuka olet, herra?'
        Ja Herra sanoi:
        'Minä olen Jeesus,
        jota sinä vainoat.

        Mutta nouse
        ja seiso jaloillasi;
        sillä sitä varten minä olen sinulle ilmestynyt,
        että asettaisin sinut palvelijakseni
        ja sen todistajaksi,
        mitä varten sinä olet minut nähnyt,
        niin myös sen,
        mitä varten minä sinulle vastedes ilmestyn.

        Ja minä pelastan sinut sekä oman kansasi että pakanain käsistä,
        joitten tykö minä sinut lähetän

        avaamaan heidän silmänsä,
        että he kääntyisivät pimeydestä valkeuteen
        ja saatanan vallasta Jumalan tykö
        ja saisivat uskomalla minuun synnit anteeksi
        ja perintöosan pyhitettyjen joukossa.'
        Sentähden, kuningas Agrippa, minä en voinut olla tottelematta taivaallista näkyä,
        vaan saarnasin ensin sekä Damaskon että Jerusalemin asukkaille, ja sitten koko Juudean maalle ja pakanoille parannusta ja kääntymystä Jumalan puoleen, ja että he tekisivät parannuksen soveliaita tekoja.
        Tämän tähden juutalaiset ottivat minut kiinni pyhäkössä ja yrittivät surmata minut.
        Mutta Jumalan avulla, jota olen saanut tähän päivään asti, minä seison ja todistan sekä pienille että suurille, enkä puhu mitään muuta, kuin minkä profeetat ja Mooses ovat sanoneet tulevan tapahtumaan,
        että nimittäin Kristuksen piti kärsimän ja kuolleitten ylösnousemuksen esikoisena julistaman valkeutta sekä tälle kansalle että pakanoille."


      • Wau

        Efesolaiskirje:
        1:1 Paavali, Jumalan tahdosta Kristuksen Jeesuksen apostoli, Efesossa oleville pyhille ja uskoville Kristuksessa Jeesuksessa.
        Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme, ja Herralta Jeesukselta Kristukselta!
        Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka on siunannut meitä taivaallisissa kaikella hengellisellä siunauksella Kristuksessa,
        1:4 niinkuin hän ennen maailman perustamista oli hänessä valinnut meidät olemaan pyhät ja nuhteettomat hänen edessään, rakkaudessa,
        edeltäpäin määräten meidät lapseuteen, hänen yhteyteensä Jeesuksen Kristuksen kautta, hänen oman tahtonsa mielisuosion mukaan,
        sen armonsa kirkkauden kiitokseksi, minkä hän on lahjoittanut meille siinä rakastetussa,
        jossa meillä on lunastus hänen verensä kautta, rikkomusten anteeksisaaminen, hänen armonsa rikkauden mukaan.

        Tätä armoa hän on ylenpalttisesti antanut meille kaikkinaiseksi viisaudeksi ja ymmärrykseksi,
        tehden meille tiettäväksi sen tahtonsa salaisuuden, että hän, päätöksensä mukaan, jonka hän oli nähnyt hyväksi itsessään tehdä -
        siitä armotaloudesta, minkä hän aikojen täyttyessä aikoi toteuttaa, - oli yhdistävä Kristuksessa yhdeksi kaikki, mitä on taivaissa ja mitä on maan päällä.
        Hänessä me myös olemme saaneet perintöosan, ollen siihen edeltämäärätyt hänen aivoituksensa mukaan, hänen, joka vaikuttaa kaikki oman tahtonsa päättämän mukaan,
        että me olisimme hänen kirkkautensa kiitokseksi, me, jotka jo edeltä olimme panneet toivomme Kristukseen.
        Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti,


      • Jeesus-nimessä-amen
        Wau kirjoitti:

        Efesolaiskirje:
        1:1 Paavali, Jumalan tahdosta Kristuksen Jeesuksen apostoli, Efesossa oleville pyhille ja uskoville Kristuksessa Jeesuksessa.
        Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme, ja Herralta Jeesukselta Kristukselta!
        Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka on siunannut meitä taivaallisissa kaikella hengellisellä siunauksella Kristuksessa,
        1:4 niinkuin hän ennen maailman perustamista oli hänessä valinnut meidät olemaan pyhät ja nuhteettomat hänen edessään, rakkaudessa,
        edeltäpäin määräten meidät lapseuteen, hänen yhteyteensä Jeesuksen Kristuksen kautta, hänen oman tahtonsa mielisuosion mukaan,
        sen armonsa kirkkauden kiitokseksi, minkä hän on lahjoittanut meille siinä rakastetussa,
        jossa meillä on lunastus hänen verensä kautta, rikkomusten anteeksisaaminen, hänen armonsa rikkauden mukaan.

        Tätä armoa hän on ylenpalttisesti antanut meille kaikkinaiseksi viisaudeksi ja ymmärrykseksi,
        tehden meille tiettäväksi sen tahtonsa salaisuuden, että hän, päätöksensä mukaan, jonka hän oli nähnyt hyväksi itsessään tehdä -
        siitä armotaloudesta, minkä hän aikojen täyttyessä aikoi toteuttaa, - oli yhdistävä Kristuksessa yhdeksi kaikki, mitä on taivaissa ja mitä on maan päällä.
        Hänessä me myös olemme saaneet perintöosan, ollen siihen edeltämäärätyt hänen aivoituksensa mukaan, hänen, joka vaikuttaa kaikki oman tahtonsa päättämän mukaan,
        että me olisimme hänen kirkkautensa kiitokseksi, me, jotka jo edeltä olimme panneet toivomme Kristukseen.
        Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti,

        Ei ihmisten tarvitse edes tulla uskoon, joten uskokoot tai olkoot uskomatta, mutta tämä ilosanoma on julistettava kaikille ihmisille ja sen jälkeen tulee loppu.


      • Valitse-elämä
        Jeesus-nimessä-amen kirjoitti:

        Ei ihmisten tarvitse edes tulla uskoon, joten uskokoot tai olkoot uskomatta, mutta tämä ilosanoma on julistettava kaikille ihmisille ja sen jälkeen tulee loppu.

        Joh 12:32 Ja kun minut ylennetään maasta,
        niin minä vedän kaikki tyköni."
        Mutta sen hän sanoi antaen tietää,
        minkäkaltaisella kuolemalla hän oli kuoleva.

        Kansa vastasi hänelle:
        "Me olemme laista kuulleet,
        että Kristus pysyy iankaikkisesti;
        kuinka sinä sitten sanot,
        että Ihmisen Poika pitää ylennettämän?
        Kuka on se Ihmisen Poika?"

        Niin Jeesus sanoi heille:
        "Vielä vähän aikaa valkeus on teidän keskuudessanne.
        Vaeltakaa,
        niin kauan kuin teillä valkeus on,
        ettei pimeys saisi teitä valtaansa.
        Joka pimeässä vaeltaa,
        se ei tiedä,
        mihin hän menee.

        Niin kauan kuin teillä valkeus on,
        uskokaa valkeuteen,
        että te valkeuden lapsiksi tulisitte."
        Tämän Jeesus puhui
        ja meni pois
        ja kätkeytyi heiltä.

        Ja vaikka hän oli tehnyt niin monta tunnustekoa heidän nähtensä,
        eivät he uskoneet häneen,
        että kävisi toteen profeetta Esaiaan sana,
        jonka hän on sanonut: "Herra, kuka uskoo meidän saarnamme, ja kenelle Herran käsivarsi ilmoitetaan?"
        Sentähden he eivät voineet uskoa,
        koska Esaias on vielä sanonut:
        "Hän on sokaissut heidän silmänsä
        ja paaduttanut heidän sydämensä,
        että he eivät näkisi silmillään eivätkä ymmärtäisi sydämellään eivätkä kääntyisi
        ja etten minä heitä parantaisi."


    • Jeesustelijat

      Miksei täällä ole kirjoituksia Kalevalasta, ihan Raamattuun verrattavissa olevaasta kirjasta. Ihmisen mielikuvituksen tuote.

      • Jeesus-on-Herra

        https://www.youtube.com/watch?v=ky57zbSM_YY ei teidän kanssa kukaan saa tuoda mitään Jumalan Pojan Jeesuksen.
        Hebrealaiskirje:
        1:1> Sittenkuin Jumala muinoin monesti ja monella tapaa oli puhunut isille profeettain kautta,

        on hän näinä viimeisinä päivinä puhunut meille Pojan kautta, jonka hän on pannut kaiken perilliseksi, jonka kautta hän myös on maailman luonut

        ja joka, ollen hänen kirkkautensa säteily ja hänen olemuksensa kuva ja kantaen kaikki voimansa sanalla, on, toimitettuaan puhdistuksen synneistä, istunut Majesteetin oikealle puolelle korkeuksissa,

        tullen enkeleitä niin paljoa korkeammaksi, kuin hänen perimänsä nimi on jalompi kuin heidän.

        Sillä kenelle enkeleistä hän koskaan on sanonut: "Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin"; ja taas: "Minä olen oleva hänen Isänsä, ja hän on oleva minun Poikani"


      • tuhotkaa
        Jeesus-on-Herra kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=ky57zbSM_YY ei teidän kanssa kukaan saa tuoda mitään Jumalan Pojan Jeesuksen.
        Hebrealaiskirje:
        1:1> Sittenkuin Jumala muinoin monesti ja monella tapaa oli puhunut isille profeettain kautta,

        on hän näinä viimeisinä päivinä puhunut meille Pojan kautta, jonka hän on pannut kaiken perilliseksi, jonka kautta hän myös on maailman luonut

        ja joka, ollen hänen kirkkautensa säteily ja hänen olemuksensa kuva ja kantaen kaikki voimansa sanalla, on, toimitettuaan puhdistuksen synneistä, istunut Majesteetin oikealle puolelle korkeuksissa,

        tullen enkeleitä niin paljoa korkeammaksi, kuin hänen perimänsä nimi on jalompi kuin heidän.

        Sillä kenelle enkeleistä hän koskaan on sanonut: "Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin"; ja taas: "Minä olen oleva hänen Isänsä, ja hän on oleva minun Poikani"

        Rakastan Jumalan Poikaa Jeesusta ja tuntuu pahalta kun musut estävät Kirjoittamasta Aabrahamin ja Iisakin ja Jaakobin Jumalan Pojasta Jeesuksesta.

        Islamin jeesus mahdi koraanin mukaan tuhoaa Amerikan ja Israelin. Mutta Oikea Jeesus tulee tuhoamaan Psa 83 mukaan ainoastaan Israelin viholliset.


      • Jumala-etsii

        Joh 3:13 Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen,
        paitsi hän,
        joka taivaasta tuli alas,
        Ihmisen Poika,
        joka on taivaassa.
        Ja niinkuin Mooses ylensi käärmeen erämaassa,
        niin pitää Ihmisen Poika ylennettämän,
        että jokaisella,
        joka häneen uskoo,
        olisi iankaikkinen elämä.
        Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut,
        että hän antoi ainokaisen Poikansa,
        ettei yksikään,
        joka häneen uskoo,
        hukkuisi,
        vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
        Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa,
        vaan sitä varten,
        että maailma hänen kauttansa pelastuisi.

        Joka uskoo häneen,
        sitä ei tuomita;
        mutta joka ei usko,
        se on jo tuomittu,
        koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.

        Mutta tämä on tuomio,
        että valkeus on tullut maailmaan,
        ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta;
        sillä heidän tekonsa olivat pahat.

        Sillä jokainen,
        joka pahaa tekee,
        vihaa valkeutta eikä tule valkeuteen,
        ettei hänen tekojansa nuhdeltaisi.

        Mutta joka totuuden tekee,
        se tulee valkeuteen,
        että hänen tekonsa tulisivat julki,
        sillä ne ovat Jumalassa tehdyt."


    • Wau

      2.Tessalonikalaiskirje:
      2:1 Mutta mitä tulee meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen ja meidän kokoontumiseemme hänen tykönsä, niin me pyydämme teitä, veljet,
      2:2 ettette anna minkään hengen ettekä sanan ettekä minkään muka meidän lähettämämme kirjeen heti järkyttää itseänne, niin että menetätte mielenne maltin, ettekä anna niiden itseänne peljästyttää, ikäänkuin Herran päivä jo olisi käsissä.
      2:3 Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi, >> Jakeen lisätiedot
      2:4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
      2:5 Ettekö muista, että minä, kun vielä olin teidän tykönänne, sanoin tämän teille?
      2:6 Ja nyt te tiedätte, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy.
      2:7 Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,
      2:8 niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,
      2:9 tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
      2:10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.
      2:11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
      2:12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.

    • Wau

      Ilmestyskirja:
      1:1-7 Jeesuksen Kristuksen ilmestys, j
      onka Jumala antoi hänelle,
      näyttääkseen palvelijoillensa,
      mitä pian tapahtuman pitää;
      ja sen hän lähettämänsä enkelin kautta antoi tiedoksi palvelijalleen Johannekselle,
      joka tässä todistaa Jumalan sanan
      ja Jeesuksen Kristuksen todistuksen,
      kaiken sen,
      minkä hän on nähnyt.

      Autuas se,
      joka lukee,
      ja autuaat ne,
      jotka kuulevat tämän profetian sanat
      ja ottavat vaarin siitä,
      mitä siihen kirjoitettu on;
      sillä aika on lähellä!

      Johannes seitsemälle Aasian seurakunnalle:
      Armo teille
      ja rauha häneltä,
      joka on
      ja joka oli
      ja joka tuleva on,
      ja niiltä seitsemältä hengeltä,
      jotka ovat hänen valtaistuimensa edessä,

      ja Jeesukselta Kristukselta,
      uskolliselta todistajalta,
      häneltä,
      joka on kuolleitten esikoinen
      ja maan kuningasten hallitsija!
      Hänelle,
      joka meitä rakastaa
      ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä
      ja tehnyt meidät kuningaskunnaksi,
      papeiksi Jumalalleen
      ja Isälleen,
      hänelle kunnia
      ja voima aina
      ja iankaikkisesti!
      Amen.

      Katso,
      hän tulee pilvissä,
      ja kaikki silmät saavat nähdä hänet,
      niidenkin,
      jotka hänet lävistivät,
      ja kaikki maan sukukunnat vaikeroitsevat hänen tullessansa.
      Totisesti,
      amen

    • Vel-vel

      Joh 10:9 [Jeesus sanoi]: Minä [Jeesus] olen ovi;
      jos joku minun kauttani menee sisälle,
      niin hän pelastuu,
      ja hän on käyvä sisälle
      ja käyvä ulos
      ja löytävä laitumen.

      Varas ei tule muuta kuin varastamaan
      ja tappamaan
      ja tuhoamaan.

      Minä olen tullut,
      että heillä olisi elämä
      ja olisi yltäkylläisyys.

      Minä [Jeesus] olen se hyvä paimen.
      Hyvä paimen antaa henkensä lammasten edestä.

      Mutta palkkalainen,
      joka ei ole paimen (ristiretki kirkot)
      ja jonka omia lampaat eivät ole,
      kun hän näkee suden tulevan,
      niin hän jättää lampaat
      ja pakenee;
      ja susi ryöstää
      ja hajottaa ne.
      Hän pakenee,
      sillä hän on palkattu eikä välitä lampaista.

      Minä [Jeesus] olen se hyvä paimen,
      ja minä tunnen omani,
      ja minun omani tuntevat minut,
      niinkuin Isä tuntee minut
      ja minä tunnen Isän;
      ja minä annan henkeni lammasten edestä.

    • saa-oikaista

      Joh 8:45-49 Mutta minua te ette usko,
      sentähden että minä sanon totuuden.

      Kuka teistä voi näyttää minut syypääksi syntiin?
      Jos minä totuutta puhun,
      miksi ette minua usko?

      Joka on Jumalasta,
      se kuulee Jumalan sanat.
      Sentähden te ette kuule,
      koska ette ole Jumalasta."

      Niin juutalaiset vastasivat
      ja sanoivat hänelle:
      "Emmekö ole oikeassa,
      kun sanomme,
      että sinä olet samarialainen
      ja että sinussa on riivaaja?"

      Jeesus vastasi:
      "Minussa ei ole riivaajaa,
      vaan minä kunnioitan Isääni,
      ja te häpäisette minua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1957
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1506
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      27
      1423
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe