Nyt on otettu lopputili töistä!

Rumahcätmi

Kuten lupasin viimeviikolla ottavani, nyt se on toteutettu.

24

664

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 0ikeaValinta

Oikein, mikäli ei ole naista - ei ole mitään tulevaisuuden suunnitelmiakaan. Miksi siis rehkiä otsa hiessä kainalot märkinä.

• keep-up

Keep up with the good work - tai ei siis työtä

• Kaisanoasaa

En usko. Ei sulla ole pokkaa ottaa lopputiliä

• lazyz

Joku muu sai töitä, niin sitä pitää.☺️

• onnea-heille

Kyllä tuon on kaunista ajattelua. Luopua jostakin itse jotta joku toinen voi sen ottaa.
        Se on todellista lähimmäisen rakkautta.

• lazyz
        onnea-heille kirjoitti:

Kyllä tuon on kaunista ajattelua. Luopua jostakin itse jotta joku toinen voi sen ottaa.
        Se on todellista lähimmäisen rakkautta.

Heh, no niimpä.

• ajattelinvaan

Eri asia on ottaa lopputili kuin saada loopputili. Oon saanut monoa 5 kertaa. Eikä ollut minusta johtuvista syistä. Pari kertaa oon joutunut oikeudesta hakemaan niitä syitä eikä sieltäkään vastausta saanut vaan yrittäjä jotain valehteli ja keksi syitä mutta oikeus ei onneksi uskonut.

• Työtön

Itsekään en enää töitä tee samasta syystä.
      Antaa niiden rehkiä oravanpyörässä jotka siitä jotain hyötyvät.

32vee mies

• ätminelämää

Menisin heti töihin jos niitä joku vaan antaisi. Kun ei saa mitään töitä vaikka haluaisi tehdä.

• Ei sitä rahaa hankita pelkästään naisten takia. :D

Mie ainakin haluan ostaa juttuja ihan ittelleni.

• mitäjärkeä

Ja seuraavaksi teet samaa hommaa työharjoittelijana, ääliö!

• urpolleturpaan

Kumpa saisit puolen vuoden karenssin ja kämppä lähtis alta.

• onnea.onnea.vaan

Menit nyt varmistamaan että pysyt köyhänä ätminä. Onnea sulle.

• paremipityöttömänä

Eipä sitä suorittavan portaan töissä pääse rikastumaan sen enempää tai saa naisia yhtään paremmin.

• paremipityöttömänä kirjoitti:

Eipä sitä suorittavan portaan töissä pääse rikastumaan sen enempää tai saa naisia yhtään paremmin.

Kyllä sitä vaan sunkin kannattaisi töitä elämässä tehdä ja paljon, että saisit sitten sitä varallisuutta sillä kartutetuksi. Oikein typeriä tekosyitä tollaiset, ettei muka kannattaisi töitä elämässä tehdä, jos et ole naista vielä löytänyt. Ehdit kyllä löytämään sen naisen joskus myöhemminkin, niin ei muuta kun töihin siitä laiskuri.

• Työtön-ätmi

Joskus olin töissä ja tienasin yli kaks tonnia ja sitten työkkäri käski samaan hommaa 9 euron päiväpalkalla.

• DarkFear_ei_kirj

9 euron päiväpalkka mainittu!!
        Mä olen myöskin samalla palkalla autistiliiton järjestämässä työssä. Eipä siinä jää rahaa yhtään mihinkään ja aina on perse auki. Mutta kyllä mä sentään tollakin palkalla pysyn ihan hyvin sätkätupakassa:)))))))))))))))

• DarkFear_ei_kirj kirjoitti:

9 euron päiväpalkka mainittu!!
        Mä olen myöskin samalla palkalla autistiliiton järjestämässä työssä. Eipä siinä jää rahaa yhtään mihinkään ja aina on perse auki. Mutta kyllä mä sentään tollakin palkalla pysyn ihan hyvin sätkätupakassa:)))))))))))))))

Ai sä teetkin jotain tolaisa ala-arvoista paskatyötä vai, kun et parempaan kykene sen aisettomuutesi takia.

Mä sitä itse tienaankin peräti 12-14euroa/tunti lisät päälle, niin onkin sitten varaa asua 60neliön kaksiossa ja siirtää sitä rahaa myös säästötilille. Onhan se raha ja varallisuus kuitenkin niin tärkeä asia, että kyllä teidän naisetomuudesta kärsivien luuserimiesten kannattaisi myös siihen varallisuuden kartuttamiseen panostaa, niin saisitte sillä elämäänne onnellisemmaksi.

• kldz

Oikean valinnan teit. Ei kannata tehdä työtä jos ei saa kaunista, nuorta naista.

• myrskytkiihtyvät

Me entiset härmäläiset täältä merentakaisesta maasta seuraamme teidän putoamista niin alas ettei sieltä enää voi nousta. Me tiesimme sen tapahtuvan. ja hirvittävä valtionvelka on siitä todisteena. Velkojen takaisin maksuista ei ole
      aavistustakaan, koska monet maat aikovat muuttaa koko systeemin (NWO) uusiksi.

• wanhaämmä

Onneksi olkoon! Miltä nyt tuntuu?

• Rumahcätmi

Eipä oikein miltään, saa nukkua päivä ja yöt valvoa.

• kalullal

En tee töitä enkä haluaiskaan.
      Otan kaikki tuet mitä saa. Ja NAUTIN elämästä.

• 0lenhanMies

Yleisin kahvihuoneen pilkanteon kohde työpaikoilla ovat ikisinkku aikamiespojat.
      Yksinäisen sinkun asioita jaksetaan mietiskellä vuodesta toiseen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      20
      5323
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      50
      1381
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      11
      807
    4. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      778
    5. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      47
      769
    6. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      46
      762
    7. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      757
    8. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      746
    9. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      8
      734
    10. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      725
    Aihe