Missä samaatietä?

mitä.kuuluu

Kysyy huolestunut foorumitoveri. 🙂

8

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä.kuuluu.samaatiet

      Kysyn toisen kerran: missä oot? 🐈

      Ryhdyitkö sä kirjeenvaihtoon sen yhden kyselijän kanssa?
      Kai kaikki on kohdallasi hyvin?

      Kun ei oo susta toviin mitään kuulunut.
      *

      • Tarkoitatko sitä, kun hän kysyi s-postiosoitettani? Hän luuli silloin että minä oon sinä.


      • samaatietä.kaipaan
        auroraboreallis kirjoitti:

        Tarkoitatko sitä, kun hän kysyi s-postiosoitettani? Hän luuli silloin että minä oon sinä.

        Tjaa. En ole. Olen vain minä. 🐰

        Kyseessä lienee ollut L_S tai joku Sirpa.

        En ole kumpikaan. Muist. varoitin ryhtymästä yksityiseen kirjeenvaihtoon.

        Aina ei käy huono tuuri, mutta itselleni kävi Netmissiossa, että muuan kesyltä vaikuttanut mieshenkilö yv-kirjeenvaihdossa osoittautuikin aggressiiviseksi tivailijaksi. Koin kuin minut olisi tuupattu selkä seinää vasten ja aloitettu kuulustelu. Jo parin viestin jälkeen tein kirjeenvaihdosta lopun.

        Muuutama muu tuttavuus osoittautui kyllä ihan asiallisiksi.


      • capiche
        samaatietä.kaipaan kirjoitti:

        Tjaa. En ole. Olen vain minä. 🐰

        Kyseessä lienee ollut L_S tai joku Sirpa.

        En ole kumpikaan. Muist. varoitin ryhtymästä yksityiseen kirjeenvaihtoon.

        Aina ei käy huono tuuri, mutta itselleni kävi Netmissiossa, että muuan kesyltä vaikuttanut mieshenkilö yv-kirjeenvaihdossa osoittautuikin aggressiiviseksi tivailijaksi. Koin kuin minut olisi tuupattu selkä seinää vasten ja aloitettu kuulustelu. Jo parin viestin jälkeen tein kirjeenvaihdosta lopun.

        Muuutama muu tuttavuus osoittautui kyllä ihan asiallisiksi.

        Samaatietä ilmeisesti väsähti tähän foorumiin. Enkä yhtään ihmettele. Yksityisviestien kanssa kannattaa tosiaan olla varovainen. Olemme ehkä viestineet saman mieshenkilön kanssa NM:ssä.


      • Kirjeenvaihtokaveri
        capiche kirjoitti:

        Samaatietä ilmeisesti väsähti tähän foorumiin. Enkä yhtään ihmettele. Yksityisviestien kanssa kannattaa tosiaan olla varovainen. Olemme ehkä viestineet saman mieshenkilön kanssa NM:ssä.

        Olen sen verran korrekti, etten sano enempää henkilön nickistä kuin että se alkoi t-kirjaimella. Älä sinäkään suotta paljasta.

        Koska yht'äkkinen ulospäin näkyvä luonteenmuutos oli niin voimallinen, hiukan järkytyin. En tiedä asiasta enempää, oliko henkilö suorastaan vaarallinen, mutta outoa oli tuo niin selkeä käytösero. Parin viestin verran kakisteltuani, löin jarrut täysillä päälle. Kielsin kirjoittamasta minulle enempää.

        Mutta muutamat muut mies- ja naistuttavuudet olivat kyllä ihan mukavia.


    • Samaatietä

      En enää juuri käy täällä. En tykkää palstan ilmapiiristä. Enkä luota täällä tai nettimaailmassa keheenkään tai mihinkään. Mutta kiitos kysymästä, voin kohtalaisesti. Toivotan teille kaikille vain hyvää jatkoa.

    • Kantapää.opettanut

      Hienoa, että voit hyvin. 🙂

      Tuo luottamuspula viestii mahdollisesta huonosta kokemuksesta ja loukatuksi tulemisesta.

      Me kaikki emme ole pahoja ihmisiä, mutta on tietysti hyvä varoa.

      Itse olen lopettanut käyttämästä mitään jatkuvaa nickiä false flagien vuoksi. Nicki tai otsikko voi valehdella, mutta minut itseni voi tunnistaa muutoin kirjoituksistani.🦆

      Näillä foorumeilla, kirjoittajien lisäksi, pyörii myös monenlainen, hiljainen lukija-eli vierailijakunta, myös nk. vihollisia moneen lähtöön. Nämä tulee tiedostaa. Joskus ne pörähtävät laumana esim. häiriköimään. Myös jotkut foorumin "tututkin" saattavat yht'äkkiä yllättää, näyttää laumana ihan toisenlaiset kasvonsa.

      Tämän opin jo helluntaiaisten Netmissiossa. Aikansa häiriköityään he sitten poistattavat omat solvausviestinsä näkyviltä ja loukatun uhrin jäljellejääneet viestit antavat uhrista hullun ja vihamielisen kuvan.

      Tämä hellareiden toiminta mustamaalata heihin nähden toisinajattelijoita on heidän seurakunnistaan käsin organisoitua. Siellä on näiden puljujen johtajat taustalla. Myös heitä kirjoittelee foorumilla, johtavat täällä laumaansa.

      Joidenkin nimet tiedetään, vaikkei välttämättä sitä, minkä nickin takana kulloinkin ovat.

      Joskus jotkut todella sairaat henkilöt antavat hetken kuulua itsestään. He kiertelevät eri foorumeita.

      Hyvää jatkoa sinulle. 🐇🐾🐾🐇
      Siunausta! 🦉

      • Samaatietä

        Ei ole henkilökohtaista kokemusta. Pelkkää itsesuojeluvaistoa.
        En tiedä, ovatko kyseiset häiriköt helluntailaisia tällä palstalla. Kuka on missä ja milloinkin ja mitä tekee niin en tiedä. Tiedän vain sen, etteivät ole terveitä. Heitä löytyy netistä kaikkialta. Myös hakkerointia, ip osoitteen seuraamista, viruksia, haittaohjelmia yms.
        Olkoonpahan omissa oloissansa.

        Kiitos samoin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1357
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1304
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe