S-KETJUN BONUSTEN KALASTAJAT TIESITTEKÖS TÄMÄN !

50

556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S-omistaja

      Omassa kaupassa on mukava käydä omistajan elkein! Voi öyrähdellä henkilökunnalle ja patistaa heitä tuloksentekoon. Ei siellä hyllyjen välissä perkele kikatella vaan lempataan sitä tavaraa paikalleen. Ja nimenomaan nyt eikä 15. päivä!

      • En omista sryhmän bonuskorttia,menivät tikut ristiin jo vuosoa sitten,sensijaan K-kortti on käytössä päivittäin.


    • safdgsdf

      Bonuslampaat nyt ei vain tajua sitä, että eivät ole muutenkaan KOSKAAN omistaneet ko. firmasta edes promillen miljoonasosaa. Prisma olisi ylivoimaisesti halvin ruokakauppa ilman bonuksia, voittaa toki jo nyt heittämällä sikahintaisen citymarketin. Vielä olisi kuitenkin matkaa saavuttaa lidlin hinnat, se vain vaatisi bonusjärjestelmän lakkauttamista.

      • aatu.on.kallis

        Joo, emme me S-kaupan omistajat koskaan pääse Lidlin hintoihin, numerot loppuu. Meidän hinnoissa kymppi on Lidlissä kakskymppiä. Ja sitten se laatu, meillä vanhaksi menneet ovat Lidlissä vielä pari viikkoa myynnissä kun päiväyksiä hiukan entrataan.


      • Prisma.on.halvin

        Halvempi se Prisma on kuin Lidl vaikkei olisi edes vihreää korttia. Vielä kun Prismasta saa kaikki yhdellä kertaa syntyy lisäsäästöjä. Lidlissä ei ole mitään syytä käydä, koska siellä on muutenkin huonommat tuotteet ja ylipäätään vajaa tuotevalikoima. Itse tosin käyn käytännössä Prismaa hieman kalliimmassa S-marketissa, vaikkei Prsimaankaan ole matkaa kuin vajaa 2 km. S-marketissa on kätevä käydä vaikka kävelemällä. Lidl on suunnilleen puolessa välissä matkaa kun Prismalle menen, mutta siitä ajan sujuvasti ohi, koska siellä ei ole minulle mitään. K-kaupassa tulee käytyä joskus, lähinnä S-marketia paremman olutvalikoiman vuoksi. Matkaa sinne suunnilleen sama kuin S-marketiin.


      • Prisma.on.halvin kirjoitti:

        Halvempi se Prisma on kuin Lidl vaikkei olisi edes vihreää korttia. Vielä kun Prismasta saa kaikki yhdellä kertaa syntyy lisäsäästöjä. Lidlissä ei ole mitään syytä käydä, koska siellä on muutenkin huonommat tuotteet ja ylipäätään vajaa tuotevalikoima. Itse tosin käyn käytännössä Prismaa hieman kalliimmassa S-marketissa, vaikkei Prsimaankaan ole matkaa kuin vajaa 2 km. S-marketissa on kätevä käydä vaikka kävelemällä. Lidl on suunnilleen puolessa välissä matkaa kun Prismalle menen, mutta siitä ajan sujuvasti ohi, koska siellä ei ole minulle mitään. K-kaupassa tulee käytyä joskus, lähinnä S-marketia paremman olutvalikoiman vuoksi. Matkaa sinne suunnilleen sama kuin S-marketiin.

        Lidliin minä suunnistan aina ensinnä, jos sieltä ei jotakin löyddy käväisen K-marketssa !
        Kaljani ostan Systembolagetista ! 7,2 prosenttinenkin on halvempaa kuin teinikalja S ja K-marketeissa !

        Late Lapista.


      • avulias.sossu
        Late_Lapista1 kirjoitti:

        Lidliin minä suunnistan aina ensinnä, jos sieltä ei jotakin löyddy käväisen K-marketssa !
        Kaljani ostan Systembolagetista ! 7,2 prosenttinenkin on halvempaa kuin teinikalja S ja K-marketeissa !

        Late Lapista.

        Kuinka moneen kauppaan sossu kuponkeja myöntää, ja pilsnerin ostoon ei varmaan myönnä ollenkaan.


      • lidl.surkea.laatu

        Lidl myy vain kakkoslaatua, joka menee Prisman laatuvalvonnassa suoraan roskikseen.


      • gsdtrhtr
        Prisma.on.halvin kirjoitti:

        Halvempi se Prisma on kuin Lidl vaikkei olisi edes vihreää korttia. Vielä kun Prismasta saa kaikki yhdellä kertaa syntyy lisäsäästöjä. Lidlissä ei ole mitään syytä käydä, koska siellä on muutenkin huonommat tuotteet ja ylipäätään vajaa tuotevalikoima. Itse tosin käyn käytännössä Prismaa hieman kalliimmassa S-marketissa, vaikkei Prsimaankaan ole matkaa kuin vajaa 2 km. S-marketissa on kätevä käydä vaikka kävelemällä. Lidl on suunnilleen puolessa välissä matkaa kun Prismalle menen, mutta siitä ajan sujuvasti ohi, koska siellä ei ole minulle mitään. K-kaupassa tulee käytyä joskus, lähinnä S-marketia paremman olutvalikoiman vuoksi. Matkaa sinne suunnilleen sama kuin S-marketiin.

        Sehän riippuu mitä ostaa. Itse saan lidlistä kolme kassillista ruokaa sillä hinnalla mikä vastaisi max. kahta kassillista prismassa. Osa tuotteista onkin prisman hinnoissa, jotkin ehkä jopa kalliimpia. Eli tosiaankin on ihan omista ostotottumuksista kiinni mikä kauppa tulee itselle edullisemmaksi.

        Ja tuohon lidlin laatukysymykseen, niin sekin ihan makuasia, ja joillekin ilmeisesti jopa tunne- tai periaateasia. Itse pidän lidlin omia merkkejä pääosin melko laadukkaina, voittaa heittämällä kuitenkin ns. kotimaiset halpamerkit. Mielestäni hinta-laatusuhteeltaan parhaat tuotteet löytyvät sieltä, ja loput haen tarvittaessa prismasta.


      • TroIIit_heIvettiin
        lidl.surkea.laatu kirjoitti:

        Lidl myy vain kakkoslaatua, joka menee Prisman laatuvalvonnassa suoraan roskikseen.

        Älä valehtele. Hassua miten nämä kauppoja käsittelevät keskustelut joutuvat aina hyvin nopeasti kaupallista etujaan ajattelevein trollien mellastuspaikoiksi. Jatkuvaa valehtelua ja mustamaalaamista lähinnä s- tai k-ryhmien taholta.


      • ölleskatt.hälvete
        Late_Lapista1 kirjoitti:

        Lidliin minä suunnistan aina ensinnä, jos sieltä ei jotakin löyddy käväisen K-marketssa !
        Kaljani ostan Systembolagetista ! 7,2 prosenttinenkin on halvempaa kuin teinikalja S ja K-marketeissa !

        Late Lapista.

        Suomen kaljavero ei ole osuuskauppaväen syytä. Ruotsissa on tosiaan puolta halvempi kalja kuin Suomessa. Meiltä päin vaan on lyhyempi matka Latviaan kuin Ruotsiin, joten kaljanhakureissutkin suuntautuvat sinne.


      • aatu.on.kallis
        gsdtrhtr kirjoitti:

        Sehän riippuu mitä ostaa. Itse saan lidlistä kolme kassillista ruokaa sillä hinnalla mikä vastaisi max. kahta kassillista prismassa. Osa tuotteista onkin prisman hinnoissa, jotkin ehkä jopa kalliimpia. Eli tosiaankin on ihan omista ostotottumuksista kiinni mikä kauppa tulee itselle edullisemmaksi.

        Ja tuohon lidlin laatukysymykseen, niin sekin ihan makuasia, ja joillekin ilmeisesti jopa tunne- tai periaateasia. Itse pidän lidlin omia merkkejä pääosin melko laadukkaina, voittaa heittämällä kuitenkin ns. kotimaiset halpamerkit. Mielestäni hinta-laatusuhteeltaan parhaat tuotteet löytyvät sieltä, ja loput haen tarvittaessa prismasta.

        Ei voi olla makuasia, johan tuon omin silmin näkee mitä moskaa Lidlissä yritetään myydä.

        On muitakin kaupoissakävijöitä kuin sinä, et tiedä laheskään kaikkea vaikka niin luulet.


      • aatu.on.kallis
        gsdtrhtr kirjoitti:

        Sehän riippuu mitä ostaa. Itse saan lidlistä kolme kassillista ruokaa sillä hinnalla mikä vastaisi max. kahta kassillista prismassa. Osa tuotteista onkin prisman hinnoissa, jotkin ehkä jopa kalliimpia. Eli tosiaankin on ihan omista ostotottumuksista kiinni mikä kauppa tulee itselle edullisemmaksi.

        Ja tuohon lidlin laatukysymykseen, niin sekin ihan makuasia, ja joillekin ilmeisesti jopa tunne- tai periaateasia. Itse pidän lidlin omia merkkejä pääosin melko laadukkaina, voittaa heittämällä kuitenkin ns. kotimaiset halpamerkit. Mielestäni hinta-laatusuhteeltaan parhaat tuotteet löytyvät sieltä, ja loput haen tarvittaessa prismasta.

        Ei voi olla makuasia, johan tuon omin silmin näkee mitä moskaa Lidlissä yritetään myydä.

        On muitakin kaupoissakävijöitä kuin sinä, et tiedä laheskään kaikkea vaikka niin luulet.


      • Suosikaa.suomalaista
        TroIIit_heIvettiin kirjoitti:

        Älä valehtele. Hassua miten nämä kauppoja käsittelevät keskustelut joutuvat aina hyvin nopeasti kaupallista etujaan ajattelevein trollien mellastuspaikoiksi. Jatkuvaa valehtelua ja mustamaalaamista lähinnä s- tai k-ryhmien taholta.

        Vain typerys kantaa rahansa Saksaan. Älkää sitten itkekö miksi veroja pitää nostaa ja valtio velkaantuu.


      • I-II-III-IV
        lidl.surkea.laatu kirjoitti:

        Lidl myy vain kakkoslaatua, joka menee Prisman laatuvalvonnassa suoraan roskikseen.

        Olut taitaa olla siellä enimmäkseen III– ja nykyään jopa IV-laatua.


      • Lidlessä ja S-marketissa hyllyistä tavarat senkun vähenee.Viimeksi en saanut Lidlestä edes kermaa ostettua kun tavaraa ei toimitettu.S-kaupan hinnat nousee ja tavara käy vähiin.Sensijaan K-marketissa Pirkkatuotteet senku porskuttaa ja vielä tavaraa riittää aina lihatiskeihin ja paistoksiin asti.


    • S.ja.K.asiakas

      Toki minäkin Lidlissä käyn mutta kaikki ruuat ja tykötarpeet ostan S- ja K- kaupoista niiden laadun ja edullisuuden takia.

      • Vertaikaapas vaikka Lildlin jogurtteja S ja K-kaupan litkuihin, ja suurinosa Lidlin ruuista on Suomalaisia kuten S ja K-kaupossakin ! Lidlin Suomen hinnat ovat noin 30% kalliimpia kuin Saksassa, siitäkin saamme kiittää S ja K-kauppojen kartellia !
        Täällä paikallinen Lidli jakaa jopa ilmaiseksi tavaraa jossa viimeinen myyntipäivä lähestyy, S ja K-kaupoista en ole koskaan saanut ilmaiseksi mitään !

        Late Lapista.


      • ei-valikoimissa
        Late_Lapista1 kirjoitti:

        Vertaikaapas vaikka Lildlin jogurtteja S ja K-kaupan litkuihin, ja suurinosa Lidlin ruuista on Suomalaisia kuten S ja K-kaupossakin ! Lidlin Suomen hinnat ovat noin 30% kalliimpia kuin Saksassa, siitäkin saamme kiittää S ja K-kauppojen kartellia !
        Täällä paikallinen Lidli jakaa jopa ilmaiseksi tavaraa jossa viimeinen myyntipäivä lähestyy, S ja K-kaupoista en ole koskaan saanut ilmaiseksi mitään !

        Late Lapista.

        Valion Bulgarian jugurttia tuskin saa edes Lidlistä. Sokerilla pilattuja mönjiä kyllä.


      • Suomalaisia.ruokana
        Late_Lapista1 kirjoitti:

        Vertaikaapas vaikka Lildlin jogurtteja S ja K-kaupan litkuihin, ja suurinosa Lidlin ruuista on Suomalaisia kuten S ja K-kaupossakin ! Lidlin Suomen hinnat ovat noin 30% kalliimpia kuin Saksassa, siitäkin saamme kiittää S ja K-kauppojen kartellia !
        Täällä paikallinen Lidli jakaa jopa ilmaiseksi tavaraa jossa viimeinen myyntipäivä lähestyy, S ja K-kaupoista en ole koskaan saanut ilmaiseksi mitään !

        Late Lapista.

        Onko siellä ihmislihaakin alettu myymään? Sopisi kyllä hyvin natsisivan valikoimiin.

        Vai onko Lapin Lateksihirmu käynyt saman suomen kielen kurssin kuin MW-vastaava pöhöpöhö?


      • Suomalaisia.ruokana kirjoitti:

        Onko siellä ihmislihaakin alettu myymään? Sopisi kyllä hyvin natsisivan valikoimiin.

        Vai onko Lapin Lateksihirmu käynyt saman suomen kielen kurssin kuin MW-vastaava pöhöpöhö?

        Sakkasiko sinulla jotenkin humeettikoppa? vai oletko aina sekaisin ?

        Late Lapista.


      • Suomalaisia.ruokana
        Late_Lapista1 kirjoitti:

        Sakkasiko sinulla jotenkin humeettikoppa? vai oletko aina sekaisin ?

        Late Lapista.

        Et sitten ymmärtänyt. No en minäkään ymmärrä miksi Lapissa nussitaan poroja. Tai no ymmärränhän minä. Naiset ovat muuttaneet sieltä etelään.


    • kyllä.kannatti

      Aloittajalla on tosi kapea katsantokanta, ei S-ryhmän asiakkaana pelkästään ruuan vuoksi olla, on vakuutukset, auton huollot ja katsastustoimet ja muut autoiluun liittyvät asiat mitkä tuo bonuksia, minusta tuli S-ryhnmän asiakas puoli vuotta sitten, olen saanut bonuksina yli 300 euroa takaisin, se on vielä vähän mutta paranee jatkuvasti.
      Lidlin asiakkaana et saa vakuutuksista bonuksia.

      • Lidlissä saan bonukseni heti kassalla ostoksia maksaessani, vakuutukseni olen keskittänyt Lähitapiolaan, josta saan vakiasiakkaan alennukset!
        Tuon S ja K-kauppojen kortti ja bonus pelleilyn maksatte te asiakkaat loppupeleissä, bonuksenne ovat ikäänkuin lainassa noilla kaupoilla !

        PS; minullakin oli aikoinaan vaimoni hommaama S- kortti, mutta kun vaimoni kuoli sain S-ketjulta kirjeen jossa minua kehoitettiin tulemaan maksamaan lisää jäsenmaksua, en ymmärtänyt miksi piti maksaa lisää, ja kävin hakemassa rahani pois, ja siihen loppui ostosretkeni S-kauppoihin !

        Late Lapista.


      • lopeta.valehtelu
        Late_Lapista1 kirjoitti:

        Lidlissä saan bonukseni heti kassalla ostoksia maksaessani, vakuutukseni olen keskittänyt Lähitapiolaan, josta saan vakiasiakkaan alennukset!
        Tuon S ja K-kauppojen kortti ja bonus pelleilyn maksatte te asiakkaat loppupeleissä, bonuksenne ovat ikäänkuin lainassa noilla kaupoilla !

        PS; minullakin oli aikoinaan vaimoni hommaama S- kortti, mutta kun vaimoni kuoli sain S-ketjulta kirjeen jossa minua kehoitettiin tulemaan maksamaan lisää jäsenmaksua, en ymmärtänyt miksi piti maksaa lisää, ja kävin hakemassa rahani pois, ja siihen loppui ostosretkeni S-kauppoihin !

        Late Lapista.

        Että jaksat valehdella, sossun lappusilla sinä jogurttia ostelet. Vakuutuksia sinulla ei ole koska paatti on kunnan omistama ja kunnan maalla, siis se minkä alla majailet.
        Vaimoa sinulla ei ole ikinä ollutkaan ellet sitä vaadinta laske sellaisksi.


      • Kiitosta.vaan
        Late_Lapista1 kirjoitti:

        Lidlissä saan bonukseni heti kassalla ostoksia maksaessani, vakuutukseni olen keskittänyt Lähitapiolaan, josta saan vakiasiakkaan alennukset!
        Tuon S ja K-kauppojen kortti ja bonus pelleilyn maksatte te asiakkaat loppupeleissä, bonuksenne ovat ikäänkuin lainassa noilla kaupoilla !

        PS; minullakin oli aikoinaan vaimoni hommaama S- kortti, mutta kun vaimoni kuoli sain S-ketjulta kirjeen jossa minua kehoitettiin tulemaan maksamaan lisää jäsenmaksua, en ymmärtänyt miksi piti maksaa lisää, ja kävin hakemassa rahani pois, ja siihen loppui ostosretkeni S-kauppoihin !

        Late Lapista.

        Hah! Maksat siis meikäläisen bonuksiakin. Hyvä niin. Meinaan mun S-kortissa on myös Lähivakuutuksen logo. On mulla toki vakuutuksetkin siellä. Liikennevakuutuksen bonus 80%, täyskaskon muistaakseni 70%, vakuutusmaksun bonus sentään vähän pienempi. Mutta kiitokset kuitenkin avustasi. Teikän ansiosta meikä maksaa vähemmän ja saa kunnon bonukset!


    • ilmainen-matka

      Meidän perhe tienaa bonuksilla joka vuosi yhden ilmaisen Kanarian matkan.

      • rahaaPankkiin

        Ja kun tilaa reissun S-matkoilta, niin saa matkastakin Bonusta.


    • Lidl_asiakas

      Toki minäkin S- ja K- kaupoissa käyn mutta kaikki elintarvikkeet ostan Lidlistä niiden korkean laadun ja edullisuuden takia. Toki S- ja K- kaupoistakin löytyy nykyisin myös laadukkaita ulkolaisia elintarvikkeita.

      • omamahahanse

        No meitä on moneen junaan. Aika höpelöä vaan syödä ehdoin tahdoin ulkolaisia myrkkyjä. Käyttävät aika surutta lääkkeitä ja torjunta-aineita ulkomailla. Kas kun eivät ole tuontisapuskalle vielä terveysveroja keksineet.


      • NäinOnNäpyt
        omamahahanse kirjoitti:

        No meitä on moneen junaan. Aika höpelöä vaan syödä ehdoin tahdoin ulkolaisia myrkkyjä. Käyttävät aika surutta lääkkeitä ja torjunta-aineita ulkomailla. Kas kun eivät ole tuontisapuskalle vielä terveysveroja keksineet.

        Minä pyrin ostamaan Lidlistä kotimaista, Esimerkkinä vaikka Becel-margariini jonka hinta Lidlissä on 1,95€ kun se S-Marketissa maksaa 2,40€. Säästän hulppeasti n 10 kertaa enemmän kuin mitkään S-etukortin bonukset.
        S-marketista en oikeastaan hae kuin Aurajuustoa koska sitä ei oman paikkakunnan Lidlissä ole.
        Olen myös tyytyväinen siihen että maito on taatusti kotimaista eikä mitään virosta tuotetusta maitojauheesta valmistettua kuten S-marketin maitojuomat, Hinta 0,69€.
        Ja perunat on paikalliselta viljelijältä ja todella maukkaita ja hyviä. Lidl panostaa laatuun ja sinne on turha kenenkään tuottajan tarjota huonolaatuisia tuotteita.


    • ÄSSÄJYRÄÄ

      Olipahan taas hyvät valikoimat Prismassa! Ei tarvinnut enää muualle lähteä norkoilemaan. Ja boonukset kotio!

    • JuonJuonJuon

      Minä join s-etukorttini .Satasen osuusmaksu ja 70 e bonuksia ,hetken olin varoissani.

    • PerutaanJoulu

      Lidlissä ei soi Falleralleraat eikä Tandaradandarat. Onneksi.

      Joulu on ihme höösäystä. Täyttä turhuutta.

      Bunus- ja plussakortit olen leikannut poikki. Asiakkaat ovat eriarvoisia. Maksavat eri hintaa tuotteista. Lidlissä hinta on sama kaikille osti mitä osti.

      • Ja kun ostat Lidlistä 25 eurolla saat bonukset vaikka kirjasto taikka ajokortillasi!

        Late Lapista.


    • uusi-pesukone

      Tänään kerrytin bonuksia vähän yli tonnin ostoksilla. Lähemmäs sata euroa tulee myöhemmin takaisin.

    • 320cdi

      Diesel polttoaineesta mullekin tulee mukavasti Bonuksia, tulee se edullisemmaksi.

      • TalbotKatosiHorisonttiin

        Trolli. Ei polttoaineesta saa mitään bonuksia.


      • Kptkprst

        Kyllä ABC:ltä saa ja on aina saanut bonuksia poltto-aineista. En vain osta sieltä, kun lähes joka paikassa on kaksi kertaa bonuksen verran halvempaa muilla asemilla. Tottakai on koska bonukset pitää ensin maksaa, että saa bonuksia!


      • huonotboonukset
        Kptkprst kirjoitti:

        Kyllä ABC:ltä saa ja on aina saanut bonuksia poltto-aineista. En vain osta sieltä, kun lähes joka paikassa on kaksi kertaa bonuksen verran halvempaa muilla asemilla. Tottakai on koska bonukset pitää ensin maksaa, että saa bonuksia!

        Ei saa boonusta, mutta alennusta saa. Olikohan niin monta senttiä mitä bonusprosentti. Tupakasta ja alkoholijuomistakaan ei saa enää boonusta, koska Pekka Puska ja vastaavat kepuystävät.


    • KauppaSeKannattaa

      Hyvä mainos tuo. Jopa kuninkaalliset tietää mistä halvimmalla saadaan.

      • Lidl on halvin kauppa Suomessa, asia on tutkittu jo moneen kertaan !

        Late Lapista.


    • ekoteko.suomalaista

      Kotimaista-tuotteet ovat lähiruokaa ja niiden ostaminen on ympäristöteko. Hölmöä rahdata ruokaa Düsseldorfista saakka, kun hyvää ruokaa kasvaa takapihan takana olevalla pellollakin. Toivottavasti öljyn hinta nousee 1000 dollariin tynnyriltä, niin loppuu joutava rahtaus.

    • Ai_Ruotsiin

      Miten päädyit tällaiseen lopputulokseen, että Arina olisi myyty Ruotsiin?

    • EIikinäSkauppaan

      taidan vaihtaa kauppaa

    • KilpailuPiristää

      Toki minäkin S- ja K- kaupoissa käyn, mutta kaikki elintarvikkeet ostan Lidlistä niiden korkean laadun ja edullisuuden takia.

    • trokarit

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2072
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1481
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      23
      1462
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1387
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe