onko ruuskanen ja pelkonen heinäveteläisten mielestä syyllisiä
tulilahti murhat
20
778
Vastaukset
- salaperäinen-sapeli
se oli rudolf, musta rudolf!
- Anonyymi
Näin se kai on.
- Minätiedän
Syyllinen on joku palstan öyhöttäjä. Joku kokkeliaivo sen on tehny.
- Anonyymi
Ei voi olla palstan öyhöttäjä, koska on liian nuori.
- nytpäonnytmodernia
Onko keput tässäkin olleet asialla?
- arveluttaahitsisti
Kuinkahan käy nyt äänestyksessä, kun keput ovat lahjoneet keppanalla saadakseen ääniä kepulle,
Onkohan kepillä nyt järeämpiä lahjomisaineita vaikkapa nuorille?? - Ylioppilaslarvanto
Keput valtaan Heinävedelle. Minä äänestän kepulaista.
- turkinhihassahässitty
Taidat olla paskalakki, älyä ei oo, jos kepua äänestää, hukkaan on sinunkin siemennesteen mennyt!
- Ylioppilaslarvanto
Voi olla, mutta sinä saitkin alkusi pöntön reunalle jääneestä siemennesteestä jossa oli huomattava määrä vitsaa.
- Anonyymi
Ylioppilaslarvanto kirjoitti:
Keput valtaan Heinävedelle. Minä äänestän kepulaista.
Kokoomusta olen aina äänestänyt ja meinaan jatkossakin äänestää.
- Anonyymi
Eivät, puolueet nyt eivät kuulu joukkoon.
- skogman
Ei taija heinävetiset uskaltoo kertoo syyllisiä taitaavat olla liian isokenkäsiä runar se ei ollu ni sillo sen on pakko olla joku paikallinen
- keputkomuiluttajia
Olikohan sillä ruutupaita?
- Anonyymi
Pallopaita tais olla.
- Anonyymi
On, Heikki ja Keijo teon tekivät.
- Anonyymi
Elossa vielä?
- Anonyymi
Heikki on elossa, keijo ei. Ja syyllisiä? Kyllä vain.
- Anonyymi
kunta voisi viitoittaa ja kunnostaa siihen rämeikköön johtavaa polkua jossa murhat luultavasti tapahtuivat
- Anonyymi
Vetonaulaksi matkailuun.
- Anonyymi
No kuka se oli tai ketkä? Ei ollut Holmström sen tietää kaikki!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?353802- 983414
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim1043338- 773138
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m703070Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862805- 352580
- 692483
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se452422- 902166