onko ruuskanen ja pelkonen heinäveteläisten mielestä syyllisiä
tulilahti murhat
18
555
Vastaukset
- salaperäinen-sapeli
se oli rudolf, musta rudolf!
- Anonyymi
Näin se kai on.
- Minätiedän
Syyllinen on joku palstan öyhöttäjä. Joku kokkeliaivo sen on tehny.
- Anonyymi
Ei voi olla palstan öyhöttäjä, koska on liian nuori.
- nytpäonnytmodernia
Onko keput tässäkin olleet asialla?
- arveluttaahitsisti
Kuinkahan käy nyt äänestyksessä, kun keput ovat lahjoneet keppanalla saadakseen ääniä kepulle,
Onkohan kepillä nyt järeämpiä lahjomisaineita vaikkapa nuorille?? - Ylioppilaslarvanto
Keput valtaan Heinävedelle. Minä äänestän kepulaista.
- turkinhihassahässitty
Taidat olla paskalakki, älyä ei oo, jos kepua äänestää, hukkaan on sinunkin siemennesteen mennyt!
- Ylioppilaslarvanto
Voi olla, mutta sinä saitkin alkusi pöntön reunalle jääneestä siemennesteestä jossa oli huomattava määrä vitsaa.
- Anonyymi
Ylioppilaslarvanto kirjoitti:
Keput valtaan Heinävedelle. Minä äänestän kepulaista.
Kokoomusta olen aina äänestänyt ja meinaan jatkossakin äänestää.
- Anonyymi
Eivät, puolueet nyt eivät kuulu joukkoon.
- skogman
Ei taija heinävetiset uskaltoo kertoo syyllisiä taitaavat olla liian isokenkäsiä runar se ei ollu ni sillo sen on pakko olla joku paikallinen
- keputkomuiluttajia
Olikohan sillä ruutupaita?
- Anonyymi
Pallopaita tais olla.
- Anonyymi
On, Heikki ja Keijo teon tekivät.
- Anonyymi
Elossa vielä?
- Anonyymi
Heikki on elossa, keijo ei. Ja syyllisiä? Kyllä vain.
- Anonyymi
kunta voisi viitoittaa ja kunnostaa siihen rämeikköön johtavaa polkua jossa murhat luultavasti tapahtuivat
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2742445Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001314- 1081211
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831211Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581165Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi811106- 44972
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67907Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22860- 33777